çok uzun sürer mi! konuya girmeniz ...... yoksa sadece maddelerden mi! ibaret.... maddelerden başka bir şey yok şu an...............
Ya bi durun . kolay mı inceleme hazırlamak . fotosu yazısı vs derken epey zaman alır o işler .bir de beğenmeyenler çıkar . bin pişman ederler adamı
quote:
Orijinalden alıntı: tgezer
Ya bi durun . kolay mı inceleme hazırlamak . fotosu yazısı vs derken epey zaman alır o işler .bir de beğenmeyenler çıkar . bin pişman ederler adamı
inceleme olsunda çamurdan olsun begeniriz.
quote:
Orijinalden alıntı: oquzdag
inceleme olsunda çamurdan olsun begeniriz.
Alıntıları Göster
Ben resimleri merak ediyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: ÇVK
Ben resimleri merak ediyorum.
Alıntıları Göster
SEVGİLİ ARKADAŞLAR TÜM DETAYLARI SPORT EDITION İNCELEMEME BAŞLIYORUM.
İLK OLARAK ARABANIN DISTAN FOTOLARINA BAKALIM
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
SEVGİLİ ARKADAŞLAR TÜM DETAYLARI SPORT EDITION İNCELEMEME BAŞLIYORUM.
İLK OLARAK ARABANIN DISTAN FOTOLARINA BAKALIM
Alıntıları Göster
Arabanın kapı kollarının metal krom görünümlü olduğunu görüyoruz. Ayrıca arabada hiç bir modelde olmayan aynaların arkasıda aynı sekilde Metal Krom görünüm içeriyor.
Sport edition logosu ayna altında mevcut fabrika çıkısında böyledir. Yapıştırma değildir sonradan.
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
Arabanın kapı kollarının metal krom görünümlü olduğunu görüyoruz. Ayrıca arabada hiç bir modelde olmayan aynaların arkasıda aynı sekilde Metal Krom görünüm içeriyor.
Sport edition logosu ayna altında mevcut fabrika çıkısında böyledir. Yapıştırma değildir sonradan.
Alıntıları Göster
Arabanın arkadan görünümü
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
Arabanın arkadan görünümü
Alıntıları Göster
Arabamın fransız olduğu iithal oldugunu bursayı arayarak dogrulattım. 30 tane dışardan gelen sport edition edclerden birini siz sevgili arkadaşlarımla paylaşmaktan zevk duyuyorum. Arabanın kadranı digital ve tavan kuşakları çalışmakta hızın üstünde --- şeklindeki yerde aktif ettiğimde kırmızı sarı sekilde tavan kuşaklarımda yanmakta ve kaputum hidrolik elimle kaldırmıyorum araba laser kaynak olduğunu söylediler. Bununla ilgili bilgim yok sonuçta karşınızda bir FRANSIZ .
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
Arabamın fransız olduğu iithal oldugunu bursayı arayarak dogrulattım. 30 tane dışardan gelen sport edition edclerden birini siz sevgili arkadaşlarımla paylaşmaktan zevk duyuyorum. Arabanın kadranı digital ve tavan kuşakları çalışmakta hızın üstünde --- şeklindeki yerde aktif ettiğimde kırmızı sarı sekilde tavan kuşaklarımda yanmakta ve kaputum hidrolik elimle kaldırmıyorum araba laser kaynak olduğunu söylediler. Bununla ilgili bilgim yok sonuçta karşınızda bir FRANSIZ .
Alıntıları Göster
Araçta ESP,ASR,CSV,ABS,AFU,MSR gibi güvenlik sistemleri standart şekilde gelmektedir. ASR + ESP + CSV yi devre dışı bırakınca yol bilgsayarımızda çıkan uyarı bu sekildedir. Fakat esp her zaman açık sekilde tasarlanmıstır bildiğim kadarı ile konusmaktayım.
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
Araçta ESP,ASR,CSV,ABS,AFU,MSR gibi güvenlik sistemleri standart şekilde gelmektedir. ASR + ESP + CSV yi devre dışı bırakınca yol bilgsayarımızda çıkan uyarı bu sekildedir. Fakat esp her zaman açık sekilde tasarlanmıstır bildiğim kadarı ile konusmaktayım.
Alıntıları Göster
Carminat TOMTOM Navigasyon sistemimiz bulunmaktadır. Araçta 3 boyutlu sekilde ekranda gösterim yapabilmektedir. 5.8 inç boyunda ekranı ile hava durumu,müzik bilgileri,dışardan bağlanılan cihazların şarj durumunu gibi bir çok bilgiyi gösterebilmekedir. Kumandası bluetoothla çalışır. 4-5 sn bir tuşa basıldıktan sonra bekleyerek kumanda algılanır ve işlem yapabilir.
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
Carminat TOMTOM Navigasyon sistemimiz bulunmaktadır. Araçta 3 boyutlu sekilde ekranda gösterim yapabilmektedir. 5.8 inç boyunda ekranı ile hava durumu,müzik bilgileri,dışardan bağlanılan cihazların şarj durumunu gibi bir çok bilgiyi gösterebilmekedir. Kumandası bluetoothla çalışır. 4-5 sn bir tuşa basıldıktan sonra bekleyerek kumanda algılanır ve işlem yapabilir.
Alıntıları Göster
Çok konuşulan en önemli detaylardan biri olan USB ve Aux çıkışları. Bu modelde standart olarak gelmektedir. Aparat derdi sistem taktırma parça alma gibi sıkıntı söz konusu değildir. Her türlü USB flash belleklerden istenilen müzik kısayol tusları ile kontrol edilip dinlenilebilir.
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
Çok konuşulan en önemli detaylardan biri olan USB ve Aux çıkışları. Bu modelde standart olarak gelmektedir. Aparat derdi sistem taktırma parça alma gibi sıkıntı söz konusu değildir. Her türlü USB flash belleklerden istenilen müzik kısayol tusları ile kontrol edilip dinlenilebilir.
Alıntıları Göster
6 İLERİ OTOMATİK EDC VİTES şekilde görüldüğü üzere gri siyah karısımda eski megane 2 lere göre daha makul boyutlarda ve malzeme kalitesi olarak gerçekten güven duygusu veren sert dayanaklı bir malzemeden yapılmıştır.
Teknik olarak : vites geçişleri 290 ms olarak vites geçişleri dsgden İnsan Oglu farkedemese bile daha hızlıdır. (Dsg vites geçiş hızı 300 ms)
EDC hakkında düşüncelerim gözlemlerim :
1- Yokuşlarda 10-20 km/h hızla dur kalk seklinde çoğu defa denemeler yaptım. Boğulma silkelenme yaşamadım. Vites geçişleri oldukça rahat tatlı yerli yerinde çok usta olanlar vites geçişini anlar çok az ölçüde gerçekten vites geçişleri yerinde çok iyi
2- Kendiniz vites geçişlerini ayarlamak isterseniz arabanın gücünü hissedersiniz. Arabada dip gaz var bilen bilir büyük ölçüde etkili bir sekilde 1500-2500 aralığında yenilenmiş turboyu canlandırıyor. 240 tork olması gerek yokuşlarda gerekse düz yolda hızlanmalarda etkili.
3- 0-100 testlerimde 10.96 en düşük gördüğüm değer araba daha yeni 6000 7000 km den sonra motor acıldıgında 10.2 10.3 saniyeye düşceğine inanıyorum .
4- 116-144 km/h HIZ ÇIKIŞI OLDUKCA İYİ
5- İzmit yolundan dönerken gördüğüm en çok hız suan için 201 km/h 207 208 gitceğini düşünüyorum. Maximum yokuş aşagı 218-217 olur tahminim.
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
6 İLERİ OTOMATİK EDC VİTES şekilde görüldüğü üzere gri siyah karısımda eski megane 2 lere göre daha makul boyutlarda ve malzeme kalitesi olarak gerçekten güven duygusu veren sert dayanaklı bir malzemeden yapılmıştır.
Teknik olarak : vites geçişleri 290 ms olarak vites geçişleri dsgden İnsan Oglu farkedemese bile daha hızlıdır. (Dsg vites geçiş hızı 300 ms)
EDC hakkında düşüncelerim gözlemlerim :
1- Yokuşlarda 10-20 km/h hızla dur kalk seklinde çoğu defa denemeler yaptım. Boğulma silkelenme yaşamadım. Vites geçişleri oldukça rahat tatlı yerli yerinde çok usta olanlar vites geçişini anlar çok az ölçüde gerçekten vites geçişleri yerinde çok iyi
2- Kendiniz vites geçişlerini ayarlamak isterseniz arabanın gücünü hissedersiniz. Arabada dip gaz var bilen bilir büyük ölçüde etkili bir sekilde 1500-2500 aralığında yenilenmiş turboyu canlandırıyor. 240 tork olması gerek yokuşlarda gerekse düz yolda hızlanmalarda etkili.
3- 0-100 testlerimde 10.96 en düşük gördüğüm değer araba daha yeni 6000 7000 km den sonra motor acıldıgında 10.2 10.3 saniyeye düşceğine inanıyorum .
4- 116-144 km/h HIZ ÇIKIŞI OLDUKCA İYİ
5- İzmit yolundan dönerken gördüğüm en çok hız suan için 201 km/h 207 208 gitceğini düşünüyorum. Maximum yokuş aşagı 218-217 olur tahminim.
Alıntıları Göster
Arabanın içine gelin bir daha bakalım :)
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
Arabanın içine gelin bir daha bakalım :)
Alıntıları Göster
Sport Edition farkını yaratan 17 inç tamamen alimunyum ve oldukça hafif jantlar ile görsellik bir üst seviyeye çıkıyor.
205/50/17 Ölçülerine sahip SPORT EDITION diğer expression,dynamique ve en full priviliage modelindeki 205/60/16 daha farklı görünüme sahiptir.
50 yanak arabayı tümseklerde daha belirgin bir hale getirsede yol tutusundada daha + bir sekilde etkiliyor diğer donanımlı megane hb lere göre.
Lastik taban genişlikleri 205 olduğu için yakıt tüketimini düşünen arkadaşlar için sıkıntı yok diğer modeller ne yakıyorsa buda aynısını yakıyor 0.2-0.3 lere takılmayın öyle bile olsa değmezmi sizce :)
Fark olarak görünüm durum bu sekilde arkadaşlarım. Kullanılan lastik TURANZA ER300 Bridgestone lastikleridir 91H indeksi vardır.
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
Sport Edition farkını yaratan 17 inç tamamen alimunyum ve oldukça hafif jantlar ile görsellik bir üst seviyeye çıkıyor.
205/50/17 Ölçülerine sahip SPORT EDITION diğer expression,dynamique ve en full priviliage modelindeki 205/60/16 daha farklı görünüme sahiptir.
50 yanak arabayı tümseklerde daha belirgin bir hale getirsede yol tutusundada daha + bir sekilde etkiliyor diğer donanımlı megane hb lere göre.
Lastik taban genişlikleri 205 olduğu için yakıt tüketimini düşünen arkadaşlar için sıkıntı yok diğer modeller ne yakıyorsa buda aynısını yakıyor 0.2-0.3 lere takılmayın öyle bile olsa değmezmi sizce :)
Fark olarak görünüm durum bu sekilde arkadaşlarım. Kullanılan lastik TURANZA ER300 Bridgestone lastikleridir 91H indeksi vardır.
Alıntıları Göster
Hocam, güzel bir tanıtım yapmışsınız. Bu aracı merak edenler ve almayı düşünenler için. Göstergeleri ve jantları çok beğendim.
quote:
Orijinalden alıntı: Aydoğan*
Hocam, güzel bir tanıtım yapmışsınız. Bu aracı merak edenler ve almayı düşünenler için. Göstergeleri ve jantları çok beğendim.
Alıntıları Göster
DOSTUM COK SAOL 2 SAATİR UGRASIYORUM ALACAK ARKADASLAR YARDIM ETMEK İÇİN HER SEY ALLAH RAZI OLSUN
quote:
Orijinalden alıntı: renault_34EM6886
DOSTUM COK SAOL 2 SAATİR UGRASIYORUM ALACAK ARKADASLAR YARDIM ETMEK İÇİN HER SEY ALLAH RAZI OLSUN
Alıntıları Göster
kardeş ellerine sağlık güzel paylaşımlar ama keşke birde önden foto koysaydın :)
quote:
Orijinalden alıntı: ozbii
kardeş ellerine sağlık güzel paylaşımlar ama keşke birde önden foto koysaydın :)
Alıntıları Göster
Çekmiştim fakat bulamadım makinede yarın devam edecem çekimlere arabanın önü çok iyi ya :D dogru diyorsun farklı diğer hb lere göre çekip atacam yarın yakıt tüketimi atayim 1 saniye