Şimdi Ara

Renault'tan Rakipsiz dci motor 1.6 180 bg 400nm (1.6 160bg 320nm satışa sunuldu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
1
Favori
28.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edit: motor Traffic'te 120 ve 140 bg 3500 devir/dakika üst sınırlandırmayla satışa sunuldu.(değerler 3. sayfada)
    Sanırım yakında binek modellerde de görülmeye başlanacaktır.

    dci 1.6 130'un piyasaya sunulacağı şu zamanlarda Renault şimdiden Concept aracı Captur için 130 dci üzerine inşaa ettiği yeni 1.6 160 bg dci 380 nm motoru tanıttı
    *****************
    Renault CAPTUR makes use of the Energy dCi 160 twin-turbo engine-concept, developed
    from the new Energy dCi 130. Downsizing is a key element in Renault’s strategy to meet its
    declared objective of being Europe’s leading automaker with regard to CO2 emissions. The range
    of electric vehicles will run alongside internal-combustion engined models that combine
    performance with reduced fuel consumption. Energy dCi 160 twin-turbo fits perfectly within this
    strategy. It produces 118kW (160hp) from a capacity of 1.6 litres – that’s a specific power
    output of 100hp per litre. Peak torque (380Nm) is available from as low as 1,750rpm, giving
    powerful acceleration from low revs, as well as refined performance under all driving conditions.
    Paired with a dual clutch EDC gearbox, this driveline promises genuinely enjoyable driving with
    CO2 emissions of 99 g per kilometre.



    motorun tanıtılmasından 3 yıl sonra motor seri üretime hazırlandı
    Cleon fabrikasına yapılan yatırımlardan sonra twin turbo motor D ve E segmentinde ve yeni gelecek modellerde kullanılacak
     Renault'tan Rakipsiz dci motor 1.6 180 bg 400nm (1.6 160bg 320nm satışa sunuldu)

     Renault'tan Rakipsiz dci motor 1.6 180 bg 400nm (1.6 160bg 320nm satışa sunuldu)


    quote:


    The use of ‘Twin Turbo’ technology for this diesel engine ensures a blend of low-end torque and high power at higher revs, the obvious knock-on effect of which is enhanced driving enjoyment.
    The system comprises two sequential turbo-compressors:
    - The first is a very low inertia turbo which provides high low-end torque for crisp pull-away and mid-range acceleration. To guarantee sprightly pick-up response at low revs and incisive acceleration, 90% of peak torque is available from 1,500rpm.
    - The second turbo assumes the reins at the higher-end and produces high power (100hp per litre) at faster engine speeds to ensure smooth, linear, dependable acceleration right the way up to maximum revs.
    The engine always works within its range of optimum efficiency, which naturally yields benefits in terms of fuel consumption and CO2 emissions.
    A HI-TECH UNIT BOASTING TECHNOLOGY BORNE OUT OF RENAULT’S F1 EXPERTISE
    This expertise in the field of sophisticated turbochargers is not the only link between the 1.6-litre Renault Energy F1 Power Unit and the Energy dCi 160 Twin Turbo block which takes advantage of a number of technologies borne out of Renault’s know how in F1, notably in terms of cooling and friction reduction:
     The transverse water flow system permits faster and more efficient cooling of the combustion chamber.
     ‘U’-section U-Flex piston rings adapt to changes in the form of the cylinder walls resulting from fluctuations in temperature and pressure to yield the optimum compromise between efficiency and friction.
     Super-finishing also reduces friction.
    The fuel injection system of the Energy dCi 160 Twin Turbo operates at a pressure of 1,800 bars to function with the twin turbocharger. It complies with Euro 6b emissions legislation and incorporates a NOx Trap and particulate filter regeneration system.
    By dint of its efficiency, this engine is comfortably capable of powering larger vehicles, and will notably be available for Renault’s forthcoming top of the range models.
    The Energy dCi 160 Twin Turbo will be manufactured at Renault’s Cléon plant in Normandy, France, which specialises in the production of the company’s technologically-advanced engines

     Renault'tan Rakipsiz dci motor 1.6 180 bg 400nm (1.6 160bg 320nm satışa sunuldu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 27 Haziran 2014; 21:46:43 >







  • aracın son hızı 210 km/h olarak belirlenmiş şanzuman olarak ta EDC kullanılmış
    araç bana juke'u anımsattı


     Renault'tan Rakipsiz dci motor 1.6 180 bg 400nm (1.6 160bg 320nm satışa sunuldu)
  • 1.4 1.5 1.5 motorlarda filo araçları bile 140 150 160 hp lere yaklaştı.... çok tehlikeli olmaya başladı
  • Tork iyiymiş.
  • Farklı bir tasarım olmuş, farlar o kasaya küçük gelmiş gibi duruyor.
  • Bu motor umarım üretime geçer.Megane hb bu motorla harika olur.
  • Daha bunun türkiyeye gelmesi en az 1 yılı bulur.
  • 1.6 sınırında tavan yapacak Reno
    Bu motorun olduğu kangoo platformlu yeni mercedes vaneo kıyak olurdu
  • Çift turbo varmış. Acaba yakıtı nasıl. Vw yapsa ortalık karışırdı, renault yapınca sıradan bir haber oluyor.
  • Renault'tan aldığım en güzel haber. Eğer tüketim ve gerçek veriler de bu kadar iyi olursa diyecek söz yok
  • bu motoru mercedes A-B serilerinde kullanırsa off ki ne off
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasilgibi

    Çift turbo varmış. Acaba yakıtı nasıl. Vw yapsa ortalık karışırdı, renault yapınca sıradan bir haber oluyor.


    püfff

    cr e yeni geçti vw , daha ilginci 1.6 102 yeni gitti

    eğri oturup doğru konuşmak gerekirse
    bunları vw değil reno yapmış olsa giydirmede çığır açılırdı

    tabi şöyle de düşünülebilir
    satıyor , satılıyorki camon rail veya 1.6 102 gibi kaygılar olmuyor

    daha bugün , alışveriş yaptığım bir esnaf 2000 1.6 102 tüplü borayı 20000'e satmış


  • Şehir içi 7 litre tüketse bile megane de değer sunacağı performansa.
  • Röno 1.6 lt 500 hp motor koysa yine ilgimi çekmez.Röno nun yaptıkları Vw i taklit etmek gibi geliyo bana.Yani suni bi değişim-gelişme gibi sanki.
    Ki açıkcası markanın ismi de buna sebep.
    Bence Röno çizgisini bozmamalıydı,az kalite ucuz fiyat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Şehir içi 7 litre tüketse bile megane de değer sunacağı performansa.


    Şehir için benim aracım 7.5 lt/100 km tüketiyor..
    1.6 130 hp'lik motor için "ne zaman gelecek ?" "Mais ne yapar ?" şeklinde sorular varken kafamızda, ben 1.6 dci 160 hp 380 nm 'lik bir C sınıfı düşünemezken sizler ne yakarı konuşuyorsunuz. Eğer şehir içi yakıt tüketimi 9.5-10 lt nin altında olursa trafik kazalarının ve can güvenliğinin vay haline.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 10 Şubat 2011; 20:31:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasilgibi

    Çift turbo varmış. Acaba yakıtı nasıl. Vw yapsa ortalık karışırdı, renault yapınca sıradan bir haber oluyor.

    bence yanlış düşünüyorsun, önemli olan 1,6 motor 160 ps hemde dizel olarak bir ilk ve bunu renaultun üretmesi ayrı bir sevinç ancak vw yapsa idi daha fazla sevineceğimi sanmıyorum..dizel motorun üst sınırlarda oluşu sevindirici..renault öncülük yapar diğer markalarada yakın zamanda sıçrar..bu kadar basit..
  • Mercedes c serisi için renault tan 1.6 dizel motor istemişti. Muhtemelen bu motoru kapar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirlil35

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Şehir içi 7 litre tüketse bile megane de değer sunacağı performansa.


    Şehir için benim aracım 7.5 lt/100 km tüketiyor..
    1.6 130 hp'lik motor için "ne zaman gelecek ?" "Mais ne yapar ?" şeklinde sorular varken kafamızda, ben 1.6 dci 160 hp 380 nm 'lik bir C sınıfı düşünemezken sizler ne yakarı konuşuyorsunuz. Eğer şehir içi yakıt tüketimi 9.5-10 lt nin altında olursa trafik kazalarının ve can güvenliğinin vay haline.


    Kullanım tarzınız agresifse okadar tüketmesi normal.Sakin kullanımda çok ekonomik vites geçişlerini 1700-2000 devir arası yapıldığında çok tutumlu davranıyor 1.5 105 bg lik motor.Eğer sakin kullanımınızda 7.5 litre tüketim elde ediyorsanız aracınızda bir problem olabilir.Servise göstermekte fayda var.




  • acaba "edc" bu performanslı motoru tekerleklere nekadar iyi aktarabilecek?
  • hem 1.6 hemde 160 bg hemde dizel..

    1.5 dci 70 ile 1.5 dci 85 arasında bile neredeyse 0.5-1 litre yakıt farkı vardı. artık bu motor 160 beygir ve 380 torkun etkisiyle 1500-1700 devirde 100-120 km hıza çıkar yakacağı yakıtıda siz tahmin edin.

    tabi bu motorlu aracı alanlar kendini rallici sanacak haliyle çok yakacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 10 Şubat 2011; 20:49:12 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.