- x
Güvender Türkiye Geneli YGS-LYS
764 Cevap39818 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1601 Mesaj
13 Ocak 2011; 17:38:01 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Kayıt yaptıran yada yaptırmayı düşünen var mı bu sınava ?

YGS ( 11-12 Mart ) ===> 5 TL

LYS ( 2-3-4-5 Haziran ) ===> (5) + 3 TL

Sınav öncesi neticemizi görmek için en iyi fırsat bence


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


1601 Mesaj
13 Ocak 2011; 19:19:51 

bu sınava sadece ben katılıyorum burdan sanırsamki


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


 
395 Mesaj
13 Ocak 2011; 19:25:34 

yok yahu ben de katılıcam. hocam daha özdebir var töder var


_____________________________

ya da her neyse...


1948 Mesaj
14 Ocak 2011; 5:09:31 

nerde kayıt yaptırcaz hangi dersanede nerelerde bu sınavlar


_____________________________


DH Anime Çizim ve Tasarım Kulübü

MyAnimeList


105 Mesaj
14 Ocak 2011; 12:50:38 

Bu sınavlar genellikle çok kazık oluyor ve insanın moralini acayip derecede bozuyor.Güvenderinkini bilmiyorum fakat töder'in sınavları acayipm kazık oluyor.Ben girmeyeceğim.Eğer moralini bozmak istemezseniz bence sizde girmeyin


_____________________________



0 Mesaj
14 Ocak 2011; 13:16:45 

Katılmak en mantıklısı.


_____________________________



223 Mesaj
14 Ocak 2011; 13:30:55 

nasıl katılabiliriz


_____________________________



 
1128 Mesaj
14 Ocak 2011; 13:41:42 

Geçen yıl Töder ve Güvendere girmiştim Özdebiride sonradan çözdüm
Zorluk derecesi Ö)T)G gerçek sınava en yakın sonucu Güvenderden almıştım


_____________________________


"I'm gonna kick your ass"


241 Mesaj
14 Ocak 2011; 13:46:35 

bende gireyim o zaman. nerede yapılıyor bu sınav?


_____________________________

HD6870 // FX6100 3.3GHz @ 4.0GHz // 4GB 1666 DDR3 // 700w psu // Ducky DK9008S Shine Mekanik Klavye //A4 Tech X7 mouse


 
102 Mesaj
14 Ocak 2011; 13:53:34 


quote:

Orijinalden alıntı: samsungstar10

Kayıt yaptıran yada yaptırmayı düşünen var mı bu sınava ?

YGS ( 11-12 Mart ) ===> 5 TL

LYS ( 2-3-4-5 Haziran ) ===> (5) + 3 TL

Sınav öncesi neticemizi görmek için en iyi fırsat bence


Selamlar,

Sınava nereden ve nasıl kayıt yaptırabiliriz?

Teşekkürler.


_____________________________



861 Mesaj
14 Ocak 2011; 14:19:57 

femle yoldaş dersanelerde oluyo güvender..

töder ne zaman bide ücreti ne kadar töderin bilen var mı?


_____________________________



 
0 Mesaj
14 Ocak 2011; 15:34:35 

körfezdede olur ozamn ama duyuru yapmadılar bize
konu hakkında başka bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.


_____________________________



1601 Mesaj
15 Ocak 2011; 10:09:10 

özdebir töder güvender içinde en sınava yakın sorular hazırlayan güvenderdir bence, 3 sınava girmiş biri olarak


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


 
0 Mesaj
16 Ocak 2011; 19:09:35 

körfezde ypck güvenderi inş iyi derece alırız.


_____________________________



1601 Mesaj
16 Ocak 2011; 20:02:35 

bu sınava yaklaşık kaç kişi katılır tahmin eden var mı geçen seneki tecrübesiyle


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


2602 Mesaj
16 Ocak 2011; 21:20:19 

400-500bin kişi katılıyo diye biliyorum ben baya yüksek bi rakam yani.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


246 Mesaj
16 Ocak 2011; 21:36:18 

bugün hocam söyledi 300.000 kişi giricekmiş.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


0 Mesaj
17 Ocak 2011; 15:46:28 

kayıtlar başladı mı ?


_____________________________



1601 Mesaj
18 Ocak 2011; 12:34:31 

evet başladı

ne kadar çok insan girerse o kadar iyidir


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


0 Mesaj
18 Ocak 2011; 12:38:39 

quote:

Orijinalden alıntı: samsungstar10

evet başladı

ne kadar çok insan girerse o kadar iyidir


Evet ne kadar çok insan girerse iyidir,bu arada son kayıt tarihi ne zaman?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cédric11 -- 18 Ocak 2011; 12:39:47 >


_____________________________



241 Mesaj
18 Ocak 2011; 13:41:13 

nerden yapıyoruz kayıtları? fem ve türevi dersanelerden mi?


_____________________________

HD6870 // FX6100 3.3GHz @ 4.0GHz // 4GB 1666 DDR3 // 700w psu // Ducky DK9008S Shine Mekanik Klavye //A4 Tech X7 mouse


2098 Mesaj
18 Ocak 2011; 15:05:18 

Daha 2 ay var sınava,kayıtlar ne ara başladı ?


_____________________________



Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ocak 2011; 20:10:22 

hersene en yakın puanı güvenderde yakalıyomuş öğrenciler
bizim bi hoca demişti
gerçektende öyle oldu benim geçen sene
kesin girin arkadaşlar
ve tabi bende gireceğim


6960 Mesaj
18 Ocak 2011; 20:38:09 

Guvender denemesine hangi dershaneden giriyoruz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


94 Mesaj
18 Ocak 2011; 23:35:22 


quote:

Orijinalden alıntı: gespenstfahrer

nerden yapıyoruz kayıtları? fem ve türevi dersanelerden mi?



_____________________________

Aslolan hayattır;Hayatta Beşiktaş


I'm awesome..


326 Mesaj
19 Ocak 2011; 3:53:48 

özdebire felan girmeyin bence arkadaşlar,moralinizi alt üst etmeyin eksikleri görmek adına :D güvendere kayıtları fem,körfez,maltepe? buralarda mı yaptırıyoruz?


_____________________________

< Sen şimdi gidiyorsun ya...Yürü git.gif >


1601 Mesaj
20 Ocak 2011; 13:57:49 


quote:

Orijinalden alıntı: orkunby

özdebire felan girmeyin bence arkadaşlar,moralinizi alt üst etmeyin eksikleri görmek adına :D güvendere kayıtları fem,körfez,maltepe? buralarda mı yaptırıyoruz?


evet dostlar bu şekilde oluyo kayıtlar


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


26 Mesaj
20 Ocak 2011; 14:23:32 

Bilgilendirme için sağol dostum bende kayıt yaptırayım.


_____________________________

Sony DSC-T7 aranıyor.. Satan varsa özel msj atsın lütfen .


1601 Mesaj
22 Ocak 2011; 15:42:45 

kayıt yaptırmayan yada yaptıracak olan arkadaşlara gelsin bu güncel


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


0 Mesaj
22 Ocak 2011; 16:23:32 


quote:

Orijinalden alıntı: samsungstar10

kayıt yaptırmayan yada yaptıracak olan arkadaşlara gelsin bu güncel


En son kayıt tarihi ne zaman arkadaşım?


_____________________________



2602 Mesaj
22 Ocak 2011; 17:06:33 

evet yahu şunu bi söyleyin son kayıt ne zaman



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1601 Mesaj
22 Ocak 2011; 18:30:46 

hacılar son tarihi bende bilmiyorum

ama sanırım şubat sonuna kadar devam ediyo, yinede kesin tarihi öğrenirim ben en kısa zamanda


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


551 Mesaj
23 Ocak 2011; 15:55:26 

katılmayı düşününüyorum pzrtesi dershanede soralımda ona göre ücretini vverip kaydımızı yaptıralım.


_____________________________

| AMD Fx6300 3.5Ghz | MSI 970A-G46 | Gskill Ripjaws 4GB 1600Mhz | Gigabyte GTX 460 1Gb O.C | Western Digital 1TB Green Sata II | Ocz ModXstream 600w Moduler | Cooler Master Seidon 120V Water Cooling | Grundig GR-21.5" ME1215A LED Monitör |Samsung N150 JA03-TR | | Western Digital 1TB Elements | Seagate Backup Plus 3TB | Logitech K360 Wireless Keyboard | Logitech M325 Unifying Mouse |Logitech S220 2 1 17W | HP Deskjet Advangate 2060 | iPhone 5 16GB White | iPod Nano 16GB Silver |
| University of Marmara | Social Sciences |


1601 Mesaj
23 Ocak 2011; 22:42:27 


quote:

Orijinalden alıntı: TurkishCoder

katılmayı düşününüyorum pzrtesi dershanede soralımda ona göre ücretini vverip kaydımızı yaptıralım.


3 büyük sınav içinde en önemli gördüğüm sınavdır bu


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


4269 Mesaj
23 Ocak 2011; 23:06:09 

Pazar günü sondu. Yani bugün arkadaşlar. Kontejyan sınırı vardı. Ama yinede yarın veya salı günü bi şansınızı deneyin zorlayın yapabilirler.


_____________________________


"İnsan, insanın cehennemidir.."


0 Mesaj
23 Ocak 2011; 23:11:13 


quote:

Orijinalden alıntı: Hazan

Pazar günü sondu. Yani bugün arkadaşlar. Kontejyan sınırı vardı. Ama yinede yarın veya salı günü bi şansınızı deneyin zorlayın yapabilirler.


Hadi ya yapma be,yarın gidiyim bakalım kayıt yapacaklar mı,özdebirede giremedik zaten


_____________________________



326 Mesaj
24 Ocak 2011; 2:27:40 

Sınava ankara da girecek olan var mı? Varsa özelden ulaşabilirse,1-2 sorum olacak.


 
111 Mesaj
24 Ocak 2011; 2:33:25 

nasıl son gündü bu pazar.geçen pazar gittim esenler fem'e 'kayıtlar başlamadı daha, haftaya gel bir belki başlamış olur' dediler.


_____________________________



2602 Mesaj
24 Ocak 2011; 7:41:26 

adamlar bi son başvuru tarihi yazmamışlar ki ne belirsiz bişi oldu yahu ne zaman başladığı bile belli değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
3805 Mesaj
24 Ocak 2011; 12:33:11 

martta olacak bi sınavın son kayıt tarihi ocak olur mu ya saçmalamayın


_____________________________

Akşamlar sensiz geçmez Dilara !!


4269 Mesaj
24 Ocak 2011; 15:16:32 


quote:

Orijinalden alıntı: ArkandayIM

martta olacak bi sınavın son kayıt tarihi ocak olur mu ya saçmalamayın


Kardeş yalan söyleyecek halimiz yok heralde. Bize söylenen neyse onu aktarıyorum sana. Uslüb konusunda sıkıntıların var sanırım.


_____________________________


"İnsan, insanın cehennemidir.."


 
0 Mesaj
24 Ocak 2011; 17:55:46 

körfezdeyim 3. etap kağıdıda verildi güvender yapılcak ama herhangi bi ücret talep edilmedi dersane mi yapıcak ? bilgisi olan varsa cvplsn.


_____________________________



1601 Mesaj
25 Ocak 2011; 17:41:48 

bugün öğrendiğim kadarıyla şubata kadar devam ediyomuş başvurular


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


0 Mesaj
25 Ocak 2011; 20:50:54 

Ben sordum daha kayıtlar başlamadı dediler


_____________________________



1601 Mesaj
26 Ocak 2011; 13:57:33 



her dershane farklı tarih mi veriyo yani ne saçma

bende bugün öğrendiğim kadarıyla, bu hafta içinde kayıtları yaptırmanız geriyo dediler


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Ocak 2011; 14:35:14 

oha ya bende sourdum bugün çkışta daha başlamadı dediler
şubatın sonuna doğru başlarmış



169 Mesaj
26 Ocak 2011; 16:22:19 

Ya ilginçtir şu ana kadar girdiğim en kolay sınav Özdebirdi herkesin zor zor demesine rağmen demek Güvender bana çerez gibi gelecek
acaba Fen Bilimlerimi çok zor soruyo yoksa Özdebir bu sene kolaymıydı ?


_____________________________



1601 Mesaj
28 Ocak 2011; 13:04:00 

kayıt yaptırmayı erteleyen varsa ellerini çabuk tutsunlar, bazı yerler çok saçma ama erken kapatıyo kayıt dönemini


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


 
0 Mesaj
31 Ocak 2011; 11:30:53 

sayın lorik cana açıkçası benim özdebir sınavım kötü geçti ve moralim çok bozuldu bu kadar kötü geçeceğini tahmin etmemiştim.
siz kaç net yapptınız acaba sınavda lütfen yanlış anlamayın ama
sadece merak ettiğim için soruyorum kesinlikle başka bir amacım yok
ayrıca genel olarak sınavda kaç net yapılmış şu ana kadar duyduğunuz en yüksek net kaç?
umarım beni yanlış anlamazsınız çünkü sadece merak ettiğim için sordum kesinlikle bir art niyet taşımıyorum cevabınız için şimdiden teşekkürler.


_____________________________



1601 Mesaj
2 Şubat 2011; 12:48:53 

küçük bir up, unutmayalım, unutturmayalım


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


2013 Mesaj
8 Şubat 2011; 13:24:29 

bugün çemberlitaş fem de kayıt yaptırdım 10TL alıyorlar


_____________________________



2602 Mesaj
8 Şubat 2011; 22:59:52 

hadi yaw 10 TL demek ben de orada kayıt yaptırıcam çemberlitaş fem :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1601 Mesaj
10 Şubat 2011; 11:13:15 

kayıt yaptırmayanlar unutmasın


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


4387 Mesaj
10 Şubat 2011; 12:54:09 

Ben de katılırım. Şehrimde fem'le yoldaş meltem dershaneleri var. girerim. bu sınava fen lisesi ögrenci vs çok fazla ögrenci giriyor.
daha çok belirleyici oluyor.

Ayrıca 2011 biyo ygs özeti isteyenler için:
http://forum.donanimhab..._/key_//tm.htm#46667571
konuma bakabilirler.


_____________________________

# MSI GE620DX # i7-2670QM - 2GB GT555M - 8GB DDR3 - 750GB HDD - 15.6' Full HD
# General Mobile # Discovery 16GB Beyaz


1061 Mesaj
10 Şubat 2011; 15:14:39 

bugün bende kayıt yaptırdım fiyatı 5 tl kadiköy fem dershanesinde gircem.


_____________________________


*** Fenerbahçe 2012-2013 ***
1 Volkan Demirel 2 Egemen Korkmaz 3 Hasan Ali Kaldırım 4 Bekir İrtegün 5 Mehmet Topal 6 Joseph Yobo 7 Moussa Sow 10 Diego Ribas
10 Alex de Souza 11 Dirk Kuyt 14 Raul Meireles 16 Cristian Baroni 21 Selçuk Şahin 23 Mert Günok 24 Michal Kadlec 25 Emre Belözoğlu 26 Alper Potuk 29 Emmanuel Emenike 38 Mehmet Topuz 53 Serdar Kesimal
54 Erten Ersu 77 Gökhan Gönül 88 Caner Erkin 99 Pierre Webó
¦Aykut Kocaman¦¦Ersun Yanal¦¦İsmail Kartal¦
¦Way of The Aircraft Technician¦


1601 Mesaj
13 Şubat 2011; 20:43:54 

kayıt yaptırmayan var mı hala


_____________________________

Selçuk İnan Galatasaray'da

. . . ~ Endüstri Mühendisliği ~ . . .


4387 Mesaj
13 Şubat 2011; 21:18:49 

ben yaptırmadım. ne zaman son?

yarin gidip yaptırmayı düşünüyorum.


_____________________________

# MSI GE620DX # i7-2670QM - 2GB GT555M - 8GB DDR3 - 750GB HDD - 15.6' Full HD
# General Mobile # Discovery 16GB Beyaz


2013 Mesaj
13 Şubat 2011; 21:23:15 


quote:

Orijinalden alıntı: dj gamer

ben yaptırmadım. ne zaman son?

yarin gidip yaptırmayı düşünüyorum.



belli bi tarih yok her şube kafasına göre kayıt yapıyor. kiminde bitmiş, kiminde başlamamış.


_____________________________



179 Mesaj
13 Şubat 2011; 22:07:19 

heeeyt gettim gari bende girecem guvendere sinavdan sonra karsilastiriz netlerimizi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


4387 Mesaj
13 Şubat 2011; 22:41:01 

zaten başka ne beklenirki bunlardan Fem işte...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dj gamer -- 13 Şubat 2011; 22:41:54 >


_____________________________

# MSI GE620DX # i7-2670QM - 2GB GT555M - 8GB DDR3 - 750GB HDD - 15.6' Full HD
# General Mobile # Discovery 16GB Beyaz