Şimdi Ara

===> SE Xperia™ arc | 4.2' BRAVIA® - 8MP Exmor R™ HD - 8.7mm <=== (790. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.906
Cevap
13
Favori
613.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 788789790791792
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagerial

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    Peki bootloader kilidi kaldirilmis bir sekildemi yolladiniz yoksa kilitleyipmi gonderdiniz servise?

    Bootloader ayarıyla hiç uğraşmadım. Varsayılan nasıldı bilmiyorum ama öylece gönderdim.

    Bugun gittim teleservice e tuslar karardıgı için ama ücretli dediler

    Ortama 2 ay önce sensör üzerindeki çatlak için servise yolladım ve formu doldururken tuşların üzerinde kararma olduğunu belirttim. Geldiğinde tuşlar değişmişti ve hiçbir ücret talep etmediler

    edit: ekleme

    Aynı sekilde bende catlak ve tuslar için verdim ama tuslar ücretli olur dedi. hatta aradı bi yeri ve orası da ücretli dedi. fiyatı da belli degil..

    Ben neo gönderdim ön ve yan tuşları değiştirdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osman.by


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagerial

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    Peki bootloader kilidi kaldirilmis bir sekildemi yolladiniz yoksa kilitleyipmi gonderdiniz servise?

    Bootloader ayarıyla hiç uğraşmadım. Varsayılan nasıldı bilmiyorum ama öylece gönderdim.

    Bugun gittim teleservice e tuslar karardıgı için ama ücretli dediler

    Ortama 2 ay önce sensör üzerindeki çatlak için servise yolladım ve formu doldururken tuşların üzerinde kararma olduğunu belirttim. Geldiğinde tuşlar değişmişti ve hiçbir ücret talep etmediler

    edit: ekleme

    Aynı sekilde bende catlak ve tuslar için verdim ama tuslar ücretli olur dedi. hatta aradı bi yeri ve orası da ücretli dedi. fiyatı da belli degil..

    Ben neo gönderdim ön ve yan tuşları değiştirdiler.

    Değiştirilsin diye talepte bulunmusmuydun?

    Birde teleservice bayisinemi götürdün yoksa direkt kargoladınmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: osman.by


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagerial

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    Peki bootloader kilidi kaldirilmis bir sekildemi yolladiniz yoksa kilitleyipmi gonderdiniz servise?

    Bootloader ayarıyla hiç uğraşmadım. Varsayılan nasıldı bilmiyorum ama öylece gönderdim.

    Bugun gittim teleservice e tuslar karardıgı için ama ücretli dediler

    Ortama 2 ay önce sensör üzerindeki çatlak için servise yolladım ve formu doldururken tuşların üzerinde kararma olduğunu belirttim. Geldiğinde tuşlar değişmişti ve hiçbir ücret talep etmediler

    edit: ekleme

    Aynı sekilde bende catlak ve tuslar için verdim ama tuslar ücretli olur dedi. hatta aradı bi yeri ve orası da ücretli dedi. fiyatı da belli degil..

    Ben neo gönderdim ön ve yan tuşları değiştirdiler.

    Değiştirilsin diye talepte bulunmusmuydun?

    Birde teleservice bayisinemi götürdün yoksa direkt kargoladınmı?


    Tuşlarda yıpranma var değiştirilmesini rica ediyorum dedim doğru ankaraya kargoladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osman.by


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: osman.by


    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagerial

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    Peki bootloader kilidi kaldirilmis bir sekildemi yolladiniz yoksa kilitleyipmi gonderdiniz servise?

    Bootloader ayarıyla hiç uğraşmadım. Varsayılan nasıldı bilmiyorum ama öylece gönderdim.

    Bugun gittim teleservice e tuslar karardıgı için ama ücretli dediler

    Ortama 2 ay önce sensör üzerindeki çatlak için servise yolladım ve formu doldururken tuşların üzerinde kararma olduğunu belirttim. Geldiğinde tuşlar değişmişti ve hiçbir ücret talep etmediler

    edit: ekleme

    Aynı sekilde bende catlak ve tuslar için verdim ama tuslar ücretli olur dedi. hatta aradı bi yeri ve orası da ücretli dedi. fiyatı da belli degil..

    Ben neo gönderdim ön ve yan tuşları değiştirdiler.

    Değiştirilsin diye talepte bulunmusmuydun?

    Birde teleservice bayisinemi götürdün yoksa direkt kargoladınmı?


    Tuşlarda yıpranma var değiştirilmesini rica ediyorum dedim doğru ankaraya kargoladım.

    Bi de öyle deneyeyim o zaman

    ExECaLiBuR sendemi kendin kargoladın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Goldman34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Sadece tuş takımı ve hdmi kapağının değiştirilmesini talep ettim. Ayrıca çatlaktan dolayı da ön kapağının değiştirilmesini. Bu arada TMHH ile görüştüm. Ürün 1100 küsür TL üzeri olduğu için ilgilenmediler. Doğrudan mahkemeye başvurmamı istediler. Aleyhime sonuçlanırsa 500 tl civarı bir masrafla karşılaşma ihtimalim olduğu için vazgeçtim. Bir daha Sony'nin bir ürününü alırsam iki olsun.



    al bendende o kadar.mahkemeyi kaybetme durumunda bir sürü masraf oluyormuş.hakem heyetıne gittim almak istemediler.dedım kanunda öyle demiyor.işleme sokmak zorundasınız, çıkacak karara firma uymayabilir onuda göze aldım dedim.müdürle felan konuştular oda demiş alın işleme sorun değil red kararı verırız.dedim tamam alın ne yaparsanız yapın.bakalım sonuç ne olacak ama bir daha sony ürünü alacagımıda hiç sanmıyorum.

    İşin tuhaf yanı, kanunda 1100 tl üzeri 3000 tlye kadar TMHH'ye başvurabildiği gibi doğrudan mahkemeye de gidebiliyor diyor. Ancak mahkemede kaybetmeyi göze almamak için TMHH'nin görüşüne sunmak en mantıklı çözüm. Zaten lehimize sonuçlanırsa daha sonrasında para iadesi için mahkemeye başvururuz. Burada TMHH hiç bir sorumluluk almayıp, Kanunda yazıyor ancak biz uygulamıyoruz diyerek baştan savma iş yapmaları hiç etik değil. Çankaya ve Etimesgut Kaymakamlığına gittim. İkisi de uğraşmak istemiyor. Doğrudan mahkemeye gidin diyor. Sanki avukatların parası cebinden çıkıyor.

    evet çok saçma.neymiş efendim limit 1196 küsür bilmem ne.100 tl için almıyorlar.ben bayagı ısrarcı olmuştum.şu anda e devlet te bakınca işleme alındı diyor.gerçi alınsa ne olacak büyük ihtimalle mahkemeye gidilsin gibi bir karar çıkacaktır. lehime karar çıksa bile firma bunu kabul etmeyebilir.herşeyin istediğim gibi olması çok küçük bir ihtimal ama en azından mantıklı olarak elimden geleni yaptım diyorum kendime.
    diğer birşeyde bu telefonda bizle yaşayacak değil ya.gittiği yere kadar kullanılır sonra yenisi alınır çokta kafaya takmamak gerek.

    Aynen öyle.

    Telefonu ya satarım ya da Peder Beye veririm o kullanır artık fazla uğraşmak istemiyorum. 1 haftadır iPhone 5 16/32 Beyaz modelini araştırıyorum. KVK ya da Genpa garantili satan bir yer bulabilirsem alacağım. Bir daha Teleservis ile bulaşmak istemiyorum.

    telefonu tim den almıştım.geçen hafta turkcell genel müdürlükten aradılar şikayetim oldugunu dogrulattılar.dün yine aradılar cihazınızı değiştirelim,şuanki kullandıgınız cihazınızın aynısını veya aynı özelliklere sahip cıhaz verelim dediler.dedim aynısını kesinlikle istemem,ayrıca tam ne verilecek ürün kodu vs belli olsun ona göre fikrimi söylerim dedim.telefondaki bilemeyiz deyince bende tamam istemıyorum değişim, ücret iadesi istiyorum dedim. öğleden sonra yine aradılar yine aynı konuşmalar geçti.dedim verilecek ürün belli değilse para iadesi istiyorum. bugün yine aradılar xperia st23 miro verebiliriz dediler.dedim şaka mı yapıyorsunuz benim telefonumdan kat kat aşağı model.ne kadar ayıp bu modlein sunulması,koskoca turkcell para ihtıyacı varsa söylesin valla vazgecerım şikayetten dedim.istemıyorum değişim paramı istiyorum,hakem heyetı kararını beklicem dedim:)karsıdakide tamam servisle yine konuşayım model değiştirirlerse size bilgi veririm dedi.bakalım ne olacak.birde bu kadar ilgilenmelerine çok şaşırdım doğrusu.sizde zorlayın hakem heyetını şansızınızı deneyin yinede




  • Arkadaşlar xperia arc s var buna custom rom kurmak için hangi işlemler gerekli ve önereceğiniz en hızlı rom hangisi
  • Arkadaslar çatlak için servise (ankaraya) yollamıstım. Ayrıca tuslarda kararma oldugunu çatlakla beraber yazılı olarak belirttim.

    Demin teleservice den sorgulama yaptım. Çatlak işini halletmişler ama yazıya bakılırsa tuşları yapmamıslar ne diyorsunuz

    "TELEFONUNUZDA MEKANIK PARCA DEGISTIRILMISTIR, TELEFONUNUZA GUNCEL YAZILIM(SOFTWARE) YUKLENMISTIR, KASA VE KAPAKLARDAKI DEFORMASYONLAR KULLANICI HATASIDIR, BU PARCALARIN DEGISIMI UCRET KARSILIGI MUMKUNDUR, CIHAZINIZIN TAMIR SURECI BASARI ILE SONUCLANMISTIR"


    Edit: Tuş takımı kac paradırki? 5-10 lira bişeyse arayayım değiştirsinler bari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 5 Temmuz 2013; 12:42:30 >
  • Hocam, arıza açıklamam şu şekildeydi;
    Sensörün üzerinde çatlak var
    Butonların üzerinde siliklikk var
    Kötü batarya performansı
    Ekranda görüntü yok - Diğer görünüm problemleri (Bunu ben yazdırmamıştım, ekranın üzerindeki tozlanma kötü görüntü oluşturuyordu, telefonu servise göndermeden önce kendileri eklemişler sağolsunlar süper olmuş 0 dan farksız gözüküyor şuan telefon)

    Tamir açıklaması ise;
    TELEFONUNUZDA MEKANİK PARÇA DEĞİŞTİRİLMİŞTİR.
    TELEFONUNUZA GÜNCEL YAZILIM (SOFTWARE) YÜKLENMİŞTİR.
    Genel kontrol yapılmıştır.
    CİHAZINIZIN TAMİR SÜRECİ BAŞARI İLE SONUÇLANMIŞTIR.

    Tamir açıklamasında tuşlardaki siliniklere dair bir açıklamama yapılmamıştı fakat geldiğinde değişmişti. Hatta ön-arka kapak, batarya,ekranda değişmişti. Hiçbir ücrette talep etmediler. Telefonu servisten geldikten sonra hiç kullanmadım sıfırdan farksız.

    (Garantiden geldikten sonra bana verdikleri belgenin bir görüntüsü pmden iletebilirim isterseniz)




  • Hocam açıklama için teşekkürler ben size yalan söylüyorsunuz demedim yanlıs anlasılmasın

    Sanırım belli bir zamandan sonra bu parcalar ellerinde az kaldıysa ücretliye cevirdiler. Bu da bana denk geldi.

    Servise sunulan şikayetlerimiz hemen hemen aynı. Ama şansına şikayette bulunmamana ragmen arka kapagı bile değiştirmişler

    Pm den atcagınız belge görüntüsüne gerek yok hocam saolun hersey ortada zaten

    Kimisinde hdmi kapagını bile değiştirmişler. Bana yapılan acıklamada ise "KASA VE KAPAKLARDAKI DEFORMASYONLAR KULLANICI HATASIDIR" diyor direkt.

    Ah teleservice ah



    EDIT: Birde batarya performansı cidden cokmu düşüktü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 5 Temmuz 2013; 13:08:00 >




  • Benim cihazın garantisi geçenlerde bitti. Ebay'den kasa alıp kendim değiştirmeyi düşünüyorum . Hem de renk değiştirmiş olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osman.by

    Benim cihazın garantisi geçenlerde bitti. Ebay'den kasa alıp kendim değiştirmeyi düşünüyorum . Hem de renk değiştirmiş olurum.



    Benimde 3 gün sonra bitiyor. Aslında inadına geri göndermek lazım ama araya haftasonu girecegi için zaman yetersiz olucak.

    Alıcagın kasalar dandik olmucakmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    quote:

    Orijinalden alıntı: osman.by

    Benim cihazın garantisi geçenlerde bitti. Ebay'den kasa alıp kendim değiştirmeyi düşünüyorum . Hem de renk değiştirmiş olurum.



    Benimde 3 gün sonra bitiyor. Aslında inadına geri göndermek lazım ama araya haftasonu girecegi için zaman yetersiz olucak.

    Alıcagın kasalar dandik olmucakmı?


    Resimlerden hiç fena gözükmüyor Dandik olursa takmam zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yalan söylemek açısından değil, estağfurullah.
    Dediğiniz gibi parça olayından olabilir.

    Batarya ise kullanımda zorluk çıkaracak kadar kötü bir performans sergilemiyordu. Ama ilk haline göre gözle görülür büyük bir düşüş vardı, onuda aradan çıkartmış olduk


  • Keşke bataryayı bende araya soksaydım. Çok şey istemek gibi olur bide tuşları yapmazlar diye bataryayı eklemedim. Tuşlar nasıl olsa yapılmadı bilseydim bataryayıda eklerdim sorunlar arasına

    Neyse ya, yazıgı ilk gördügüm anki sinirim gecti. Telefon gelince tuşları full karartayım da bişeye benzesin
  • teşekkürler teleservice kasayı kople değişip göndermişler garantisinin bitmesine son 2 gün kalmasına rağmen arka kapak hariç

    belkide fatura fiyatına göre sıkıntı cıkarmıyorlar 1800 fatura fiyatı var benim cihazımın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    teşekkürler teleservice kasayı kople değişip göndermişler garantisinin bitmesine son 2 gün kalmasına rağmen arka kapak hariç

    belkide fatura fiyatına göre sıkıntı cıkarmıyorlar 1800 fatura fiyatı var benim cihazımın..



    Hangi arizadan dolayi yolladiniz? Birde ankarami istanbulmu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben TİM'e bıraktım telefonu. Onlar kendileri ilettiler.

    Bu arada telefonu Cuma günü tekrar gönderim. Bu 6 oldu.

    5. kez çatlayarak Guinness Rekorlar Kitabına girmeyi başardı.

    Bu kez bataryayı araya soktum bakalım yenilenirse iyi olacak. Paketleyip PederBey'e hediye edeceğim artık. Yapacak 1 şey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Ben TİM'e bıraktım telefonu. Onlar kendileri ilettiler.

    Bu arada telefonu Cuma günü tekrar gönderim. Bu 6 oldu.

    5. kez çatlayarak Guinness Rekorlar Kitabına girmeyi başardı.

    Bu kez bataryayı araya soktum bakalım yenilenirse iyi olacak. Paketleyip PederBey'e hediye edeceğim artık. Yapacak 1 şey yok.



    Hadi hayirlisi iyi haberleri bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExECaLiBuR

    Ben TİM'e bıraktım telefonu. Onlar kendileri ilettiler.

    Bu arada telefonu Cuma günü tekrar gönderim. Bu 6 oldu.

    5. kez çatlayarak Guinness Rekorlar Kitabına girmeyi başardı.

    Bu kez bataryayı araya soktum bakalım yenilenirse iyi olacak. Paketleyip PederBey'e hediye edeceğim artık. Yapacak 1 şey yok.



    önceden dediğim gibi hakem heyetıne başvurmuştum daha bir sonuç çıkmadan TİM den aramışlardı beni xperia sp kutulu bir cihaz verelim anlaşalım diye bende kabul etmiştim.şuan ise sonuç olarak orjinal kutusunda istediğim gibi beyaz xperia sp cihazı bugün aldım.hakem heyeti konusunda ısrarcı olun ve hep öylelermi bilmiyorum ama Turkcell müşteri hizmetleri mükemmel bir şekilde ilgilendi benimle.aslında para iadesi almak daha mantıklı olabilirdi ama malum tutar hakem heyetınden fazla oldugu için karsı taraf bu karara uymayabilirdi.bende mahkemelerde aylarca uğraşmak istemedım dogrusu.sonuç olarak bedavaya cihazımı dğeiştirmiş oldum.




  • 1 aydyr yazan olmamys buralara
  • 
Sayfa: önceki 788789790791792
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.