- x
===> SE Xperia™ arc | 4.2" BRAVIA® - 8MP Exmor R™ HD - 8.7mm <
15839 Cevap535920 Görüntüleme24 Favori
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     226 [228] 230 231 232 233 234 235      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


3119 Mesaj
1 Şubat 2012; 23:55:37 

Konu dışı tartışmaya lütfen son verin. Keza bunun yerinin burası olmadığını biliyorsunuz. İnsanları değiştirmenin ne kadar zor bir şey olduğunu biliyoruz, dolayısıyla bu tarz tartışmaların sonu kolay kolay gelmez, sonrasında hakarete varabilir. Bundan dolayıdır ki bu tarz tartışmalar forum içinde uygun görülmemektedir.

Oturup o kadar şey yazmışsınız silmek istemedim. Ama bundan sonra yazılacak tek konu dışı mesajda hepsini temizleyeceğimi belirtmek isterim.

İyi forumlar.


_____________________________



 
1620 Mesaj
2 Şubat 2012; 0:00:35 

quote:

Orijinalden alıntı: Al PaC

Konu dışı tartışmaya lütfen son verin. Keza bunun yerinin burası olmadığını biliyorsunuz. İnsanları değiştirmenin ne kadar zor bir şey olduğunu biliyoruz, dolayısıyla bu tarz tartışmaların sonu kolay kolay gelmez, sonrasında hakarete varabilir. Bundan dolayıdır ki bu tarz tartışmalar forum içinde uygun görülmemektedir.

Oturup o kadar şey yazmışsınız silmek istemedim. Ama bundan sonra yazılacak tek konu dışı mesajda hepsini temizleyeceğimi belirtmek isterim.

İyi forumlar.


Bende bana yazılan yazıya cevap hakkımı kullanmayacağım. Söylediklerinize katılıyorum.


 
2546 Mesaj
2 Şubat 2012; 0:45:40 

Benzer bir konu bir gün önce Sensation forumunda da konuşuldu. Burada çok daha seviyeli olmuş. Cep telefon ve SE Arc başlığında konu buralara nasıl geliyor anlamak mümkün değil.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euzun72 -- 2 Şubat 2012; 0:46:41 >


_____________________________



 
178 Mesaj
2 Şubat 2012; 1:19:29 

beyler bu kamera yı acıp sonra tekrar menuye dondugumuzde yada kameradan cıktıgımda "tık" diye ufak bi ses geliyor!!!! sizdede oluyormu acaba .. sadece kamerada yapıor bunu .


_____________________________



11166 Mesaj
2 Şubat 2012; 1:25:37 


quote:

Orijinalden alıntı: ssercu79

beyler bu kamera yı acıp sonra tekrar menuye dondugumuzde yada kameradan cıktıgımda "tık" diye ufak bi ses geliyor!!!! sizdede oluyormu acaba .. sadece kamerada yapıor bunu .

AF nin getirdigi guzelliklerden biridir. O ses gelmezse asil o zaman sakat..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
178 Mesaj
2 Şubat 2012; 1:33:26 

beyler bu kamera yı acıp sonra tekrar menuye dondugumuzde yada kameradan cıktıgımda "tık" diye ufak bi ses geliyor!!!! sizdede oluyormu acaba .. sadece kamerada yapıor bunu .


_____________________________



 
285 Mesaj
2 Şubat 2012; 11:06:44 

Forum amacından sapmış. Ben gider...


_____________________________



11166 Mesaj
2 Şubat 2012; 11:51:55 

Bilmem farkındamısınız ama arc ın video cekiminde renkler siyah beyaz gibi hiç renk yok..


_____________________________



678 Mesaj
2 Şubat 2012; 11:59:12 


quote:

Orijinalden alıntı: Eray89

Bilmem farkındamısınız ama arc ın video cekiminde renkler siyah beyaz gibi hiç renk yok..

Bulunduğun bölgeye, ışığa göre değişir o usta. Çektiğim videolar gerçekten beni renk yönünden çoğu kez şaşkına düşürmüştür. Biraz da göreceli tabi bu mesele ama siyah beyaz demek de ayıp cidden.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Donanım Haber
## Doktorlar ve Tıp Fakültesi Öğrencileri Topluluğu ##


759 Mesaj
2 Şubat 2012; 12:26:14 

forumlarda siyasi tartışmalara girmiyorum siyaset ve konu dışı bölümlerde bile... çünkü mlilet agzına geleni söylüyor....siyaset gibi ciddi bir konuda ben hayali konuşmayı sevmem karşımda muhatabımı görmek ve gözlerinin içine bakarak söylemeyi yeğlerim...tabi bu herkezin harcı olmayabilir....


_____________________________

(((B U L L E T P R O O F ®)))
Bilinmeyeni bilmek... bulunmayanı bulmaktır.. benim işim...





11166 Mesaj
2 Şubat 2012; 12:51:42 

quote:

Orijinalden alıntı: holyjohn



Bulunduğun bölgeye, ışığa göre değişir o usta. Çektiğim videolar gerçekten beni renk yönünden çoğu kez şaşkına düşürmüştür. Biraz da göreceli tabi bu mesele ama siyah beyaz demek de ayıp cidden.

kardeşim cektigim videoyu telefondan izleyince sorun yok renkler tatmin edici ama pc ye falan aktarınca gercekler daha iyi belli oluyor. aynı dakikalar içersinde bir nikon makineyle birde arc la demin dısarda video cektim. pc ye attıgımda baya bi renk farkı vardı.

aşagıdaki video tam demek istedigimi anlatıyor..



_____________________________



1648 Mesaj
2 Şubat 2012; 13:32:46 


quote:

Orijinalden alıntı: ssercu79

beyler bu kamera yı acıp sonra tekrar menuye dondugumuzde yada kameradan cıktıgımda "tık" diye ufak bi ses geliyor!!!! sizdede oluyormu acaba .. sadece kamerada yapıor bunu .

af olan bütün telefonlardan gelir o ses autofocus ile alakalı yani endiselenicek bisey yok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
253 Mesaj
2 Şubat 2012; 15:10:46 

Micro SD Hafıza Kartlarındaki En Uygun son Fiyat Değişklikleri
8 GB Class 10 : 28 TL
http://www.bizdehesapli...ay&urun_kodu=AB870TAM01
---------------------------------------------------------------------------
16 GB Class 4 : 27 TL
http://www.vipfiyat.com...B-Micro-SD_21384.html#0
---------------------------------------------------------------------------
16 GB Class 6 : 48 TL
http://www.vagabongo.com/?Uid=128567
--------------------------------------------------------------------------
16 GB Class 10 : 59 TL
http://www.deveyuku.com...tml?ref=akakce&v=1.76.1
-------------------------------------------------------------------------
32 GB Class 4 : 83 TL
http://www.deveyuku.com...-sdhc-kart-class-4.html
-------------------------------------------------------------------------
32 GB Class 10 : 171 TL
http://www.bicok.com//p...urunDetay&urunID=159650


_____________________________



 
171 Mesaj
2 Şubat 2012; 15:11:33 

Selamlar,

Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi . Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.


_____________________________



 
253 Mesaj
2 Şubat 2012; 19:03:19 


ARC ile daha kaliteli videolar çekilebilmesi için yapılması gereken ayarları aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz...




_____________________________



 
925 Mesaj
2 Şubat 2012; 20:19:48 


quote:

Orijinalden alıntı: YaSaRCaNS

Micro SD Hafıza Kartlarındaki En Uygun son Fiyat Değişklikleri
8 GB Class 10 : 28 TL
http://www.bizdehesapli...ay&urun_kodu=AB870TAM01
---------------------------------------------------------------------------
16 GB Class 4 : 27 TL
http://www.vipfiyat.com...B-Micro-SD_21384.html#0
---------------------------------------------------------------------------
16 GB Class 6 : 48 TL
http://www.vagabongo.com/?Uid=128567
--------------------------------------------------------------------------
16 GB Class 10 : 59 TL
http://www.deveyuku.com...tml?ref=akakce&v=1.76.1
-------------------------------------------------------------------------
32 GB Class 4 : 83 TL
http://www.deveyuku.com...-sdhc-kart-class-4.html
-------------------------------------------------------------------------
32 GB Class 10 : 171 TL
http://www.bicok.com//p...urunDetay&urunID=159650

32 GB Class 4 Toshiba'yı 160'a almistim, 8 ay once...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Hayatta önemli olan hiç düşmemek değil, her düşüşten sonra ayağa kalkabilmektir.


 
2546 Mesaj
2 Şubat 2012; 20:40:07 

Doğubank da 140a satıyorlardı.


_____________________________



759 Mesaj
2 Şubat 2012; 20:49:40 

quote:

Orijinalden alıntı: cangaxxe

Selamlar,

Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi . Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

asya telekom a çatlak sorunu için 2 defa gönderdim problemsiz değiştirdiler...güvenle gönderin...beklemek biraz sıkıcı ama sonuçta değiştiriyorlar....


_____________________________

(((B U L L E T P R O O F ®)))
Bilinmeyeni bilmek... bulunmayanı bulmaktır.. benim işim...





 
617 Mesaj
2 Şubat 2012; 20:58:19 

arkadaşlar sahibinden den hiç get le cihaz alan oldumu güvenilir mi gittigidiyordan dsaha önce almıstım sorun yoktu berabrnde bradan kayıtlı yurtdısı cihaz alsam sorun olursa sıkıntı çıkar mı


_____________________________



1189 Mesaj
2 Şubat 2012; 21:46:04 

quote:

Orijinalden alıntı: YaSaRCaNS

Micro SD Hafıza Kartlarındaki En Uygun son Fiyat Değişklikleri
8 GB Class 10 : 28 TL
http://www.bizdehesapli...ay&urun_kodu=AB870TAM01
---------------------------------------------------------------------------
16 GB Class 4 : 27 TL
http://www.vipfiyat.com...B-Micro-SD_21384.html#0
---------------------------------------------------------------------------
16 GB Class 6 : 48 TL
http://www.vagabongo.com/?Uid=128567
--------------------------------------------------------------------------
16 GB Class 10 : 59 TL
http://www.deveyuku.com...tml?ref=akakce&v=1.76.1
-------------------------------------------------------------------------
32 GB Class 4 : 83 TL
http://www.deveyuku.com...-sdhc-kart-class-4.html
-------------------------------------------------------------------------
32 GB Class 10 : 171 TL
http://www.bicok.com//p...urunDetay&urunID=159650

TEAM MARKA KARTLAR GERÇEK DEĞERDE DEĞİLKİ İSTERSE BEDAVAYA DAĞITSINLAR OJİNAL KARTI O KARTTAN DAHA İYİDİR BENCE


1189 Mesaj
2 Şubat 2012; 21:57:28 

quote:

Orijinalden alıntı: Eray89


kardeşim cektigim videoyu telefondan izleyince sorun yok renkler tatmin edici ama pc ye falan aktarınca gercekler daha iyi belli oluyor. aynı dakikalar içersinde bir nikon makineyle birde arc la demin dısarda video cektim. pc ye attıgımda baya bi renk farkı vardı.

aşagıdaki video tam demek istedigimi anlatıyor..



bu videodaki telefonlardan biri 1080 çekmiş biri 720 nasıl kıyaslanırki teknosadaki 2 lcd biri 1080 olsun diğeri 720 aradaki farkı gözle görürsün bu renk ayrımı değildir bence güzel çekiyor

bana kalırsa arada sadece konstrat var buda ilerde yazılmıla daha iyi hale gelebilir


 
34 Mesaj
2 Şubat 2012; 23:54:16 

beyler durup dururken tuş kilidi açma sesi, denkleşör sesi, herhangi bişey seçerken olan ses gitti.ayarlardan açsamda geri gelmiyor.ne yapmam gerekiyo bu konu hakkında.tekrardan onca ayarı yapmak ve uygulamaları yüklemekte istemiyorm.0.62 olan en son güncellemeyide yaptım fakat gelmedi


_____________________________






 
171 Mesaj
3 Şubat 2012; 1:02:05 

quote:

quote:

Orijinalden alıntı: cangaxxe

Selamlar,

Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi . Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.



cevap için teşekkürler. Asya'ya götüreyim bakayım, zaten teleservice ters geliyordu yer olarak bir sorun çıkmaz umarım.


_____________________________



 
925 Mesaj
3 Şubat 2012; 9:51:13 


quote:

Orijinalden alıntı: musty578


TEAM MARKA KARTLAR GERÇEK DEĞERDE DEĞİLKİ İSTERSE BEDAVAYA DAĞITSINLAR OJİNAL KARTI O KARTTAN DAHA İYİDİR BENCE

Team'in 8 GB olanini onceki 2 telefonumda kullanmistim.
Biraz endiseliydim ama forumda cogunluk tavsiye edince almistim memnun kalmistim. Simdi oglum kullaniyor, o da memnun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Hayatta önemli olan hiç düşmemek değil, her düşüşten sonra ayağa kalkabilmektir.


 
925 Mesaj
3 Şubat 2012; 9:54:29 


quote:

Orijinalden alıntı: komplocu


asya telekom a çatlak sorunu için 2 defa gönderdim problemsiz değiştirdiler...güvenle gönderin...beklemek biraz sıkıcı ama sonuçta değiştiriyorlar....

Gittigidiyor guvenilir ama sahibinden de cok magdur olan var.
Aldigin urunu kargo gorevlisinin yaninda acip kontrol et, sonra odeme yap varsa oyle bir imkan.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Hayatta önemli olan hiç düşmemek değil, her düşüşten sonra ayağa kalkabilmektir.


 
27 Mesaj
3 Şubat 2012; 13:15:35 

arkadaşlar merhaba. dün xperia arc aldım. ancak telefon bir türlü wifiye bağlanmıyor. şifreyi giriyorum ip adresi alınıyor diyor ancak bir türlü bağlanmıyor. sürekli aynı hatayı veriyor. telefonu fabrika ayarlarını sıfırladım, modemi sıfırladım tekrar kurdum yine aynı sorun. lütfen yardım edin.
pc companiaon ile güncellediğimde telefonunuz güncel diyor.

android sürüm: 2.3.3
derleme numarası : 4.0.A.2.368 bu görünüyor


_____________________________



 
2546 Mesaj
3 Şubat 2012; 13:55:59 

quote:

Orijinalden alıntı: mustapha2105

arkadaşlar merhaba. dün xperia arc aldım. ancak telefon bir türlü wifiye bağlanmıyor. şifreyi giriyorum ip adresi alınıyor diyor ancak bir türlü bağlanmıyor. sürekli aynı hatayı veriyor. telefonu fabrika ayarlarını sıfırladım, modemi sıfırladım tekrar kurdum yine aynı sorun. lütfen yardım edin.
pc companiaon ile güncellediğimde telefonunuz güncel diyor.

android sürüm: 2.3.3
derleme numarası : 4.0.A.2.368 bu görünüyor

Benimde evde bağlanıyordu. İş yerindeki wifi ye bağlanmıyordu. Modemin yayın yaptığı kanal ile ilgili sanırım.Evde 11. kanal üzerinden bağlanıyordu. İş yerinde müdahale edemediğim için sorunu çözememiştim.

Ayrıca bağlandığın ağda şifren doğru bile olsa Macfilter var ise modem telefonun mac adresine bakıp blok yapıyor olabilir.


_____________________________



 
27 Mesaj
3 Şubat 2012; 14:18:49 

macfilter ?? biraz daha açarmısın hocam. modem ayarlarından yapılabilir mi?


_____________________________



 
2546 Mesaj
3 Şubat 2012; 14:34:42 

quote:

Orijinalden alıntı: mustapha2105

macfilter ?? biraz daha açarmısın hocam. modem ayarlarından yapılabilir mi?

Modem ayarlarında mac filtre açıksa modem telefondaki mac adresine bakar, izinli değilse bağlantıyı reddeder. Filtreye telefonun mac adresini eklemek (telefona izin vermek) gerekir. Telefon mac adresi Ayarlar/Telefon hakkında/donanım bilgisi kısmında vardır.


_____________________________



 
27 Mesaj
3 Şubat 2012; 14:53:06 

Telefon mac adresi Ayarlar/Telefon hakkında/donanım bilgisi kısmında vardır.
benim telefonda mı griplik var anlamadım ama donanım bilgisi diye bir bölüm yok. yazılım bilgileri var


_____________________________



 
2546 Mesaj
3 Şubat 2012; 15:16:33 

quote:

Orijinalden alıntı: mustapha2105

Telefon mac adresi Ayarlar/Telefon hakkında/donanım bilgisi kısmında vardır.
benim telefonda mı griplik var anlamadım ama donanım bilgisi diye bir bölüm yok. yazılım bilgileri var

Ben imzamda ki telefonu kullanıyorum. Fark ondan galiba :) Güncel kullanan biri menüde yerini söyler sanırım. Ama bence eğer varsa modemde ki macfilter'i kapat ve telefon bağlanacak mı bir bak. Problem bu ise mac adres vs ararsın.


_____________________________



1618 Mesaj
3 Şubat 2012; 16:16:17 

quote:

Orijinalden alıntı: mustapha2105

Telefon mac adresi Ayarlar/Telefon hakkında/donanım bilgisi kısmında vardır.
benim telefonda mı griplik var anlamadım ama donanım bilgisi diye bir bölüm yok. yazılım bilgileri var

Ayarlar-Kablosuz Özelliği ve Ağlar-Kablosuz Ayarları-Ayar Tuşu(Telefonun sağ altındaki tuş)-Gelişmiş-MAC Adresi


_____________________________



 
27 Mesaj
3 Şubat 2012; 18:32:33 

mac adresinde şu yazıyor.
90:c1:15:1a:4a:5d

Modem ayarlarında mac filtre açıksa modem telefondaki mac adresine bakar, izinli değilse bağlantıyı reddeder. Filtreye telefonun mac adresini eklemek (telefona izin vermek) gerekir.
filtre dediğiniz modemdemi var nasıl ekleme yapacağım. birde arkadaşlar bugün kaç tane modeme denediysem hiçbirine bağlanmadı.


_____________________________



4316 Mesaj
3 Şubat 2012; 19:10:01 

quote:

Orijinalden alıntı: cangaxxe

Selamlar,

Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi . Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.


_____________________________

saçlarım kadar başım olsa hak yoluna olsun feda...
A2(K850i) deposu
http://www.4shared.com/account/dir/7406271/5c827bf8/sharing.html


 
2546 Mesaj
3 Şubat 2012; 20:18:28 


quote:

Orijinalden alıntı: mustapha2105

mac adresinde şu yazıyor.
90:c1:15:1a:4a:5d

Modem ayarlarında mac filtre açıksa modem telefondaki mac adresine bakar, izinli değilse bağlantıyı reddeder. Filtreye telefonun mac adresini eklemek (telefona izin vermek) gerekir.
filtre dediğiniz modemdemi var nasıl ekleme yapacağım. birde arkadaşlar bugün kaç tane modeme denediysem hiçbirine bağlanmadı.

Hiçbir yerde baglanmadiysa problem başkadır. Mac filtre ayarları modem ayarlarindadir ama sizin probleminiz farklı sanırım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
27 Mesaj
3 Şubat 2012; 20:28:22 

yeni rom atsam düzelir mi acaba ?


_____________________________



1377 Mesaj
3 Şubat 2012; 21:09:54 

Cihazda smart zoom var tam olarak nasıl bir şey optik zoom gibi mi ?


_____________________________



588 Mesaj
3 Şubat 2012; 21:28:21 

Arkadaşlar update için şimdi telefonu bilgisayara bağladım. Şaşkoloz kendini Arc S sanıyor (: Herhangi bir değişiklik ya da başka birşey yapmadım, sadece rootlu cihaz.

Hayır olsun


_____________________________



259 Mesaj
4 Şubat 2012; 1:26:02 


quote:

Orijinalden alıntı: maviufuklar



32 GB Class 4 Toshiba'yı 160'a almistim, 8 ay once...

32 gb kartta kasilma takilma gibi durumlar yasiyomusun hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

I'm not the one you want, babe I'll only let you down


348 Mesaj
4 Şubat 2012; 12:04:10 

uygulamalarda sürekli "kapanmaya zor - bekle " diye bi uyarı verip uygulamadan atıyor.bunun bi çözümü var mı ? yardım bekliyorum teşekkürler .


_____________________________

Bu ülke için geçerli bir motto: kral çıplaksa sizin de soyunmanız gerekir.


4073 Mesaj
4 Şubat 2012; 13:38:28 

quote:

Orijinalden alıntı: Sutlusoda



32 gb kartta kasilma takilma gibi durumlar yasiyomusun hocam

takilma yapmaz






<Bu mesaj DH Premium kullanıcısı tarafından atılmıştır,>


_____________________________



259 Mesaj
4 Şubat 2012; 13:41:00 


quote:

Orijinalden alıntı: kaan_9292


takilma yapmaz






<Bu mesaj DH Premium kullanıcısı tarafından atılmıştır,>

Eyvallah hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

I'm not the one you want, babe I'll only let you down


1234 Mesaj
4 Şubat 2012; 18:46:07 

Telefonun alttaki hoparlörü bozuldu. Bozuldu derken doğan s lerdeki ses sitemlerine döndü catırt catır diye ses geliyor. Kapakta çatlaktı buda vesile oldu servis yolu gözüktü.


_____________________________

2012 TIGUAN 1.4TSI 160PS 4MOTION Sport & Style Derin Siyah KATLANIR AYNA


678 Mesaj
4 Şubat 2012; 19:47:36 


quote:

Orijinalden alıntı: yimust

Telefonun alttaki hoparlörü bozuldu. Bozuldu derken doğan s lerdeki ses sitemlerine döndü catırt catır diye ses geliyor. Kapakta çatlaktı buda vesile oldu servis yolu gözüktü.

Durduk yere mi oldu bunlar, düşürdünüz mü? Biz de öğrenelim usta.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Donanım Haber
## Doktorlar ve Tıp Fakültesi Öğrencileri Topluluğu ##


 
33 Mesaj
4 Şubat 2012; 21:15:49 

quote:

Orijinalden alıntı: ilysblc

uygulamalarda sürekli "kapanmaya zor - bekle " diye bi uyarı verip uygulamadan atıyor.bunun bi çözümü var mı ? yardım bekliyorum teşekkürler .

Telefonunuzun dahili hafızası dolmuş.
ARC işlem yapacak yer bulamıyor.

En az 50 MB yer kalacak kadar uygulama kaldırmanız, ya da root yapıp uygulamaları SD karta taşımanız lazım.
Selamlar...


_____________________________



 
27 Mesaj
5 Şubat 2012; 0:08:04 

arkadaşlar daha önce wifi sorunu ile ilgili bir konu açmıştım. neyse wifi sorunun telefoncuda flash atarak çözdüm. eve geldi wifiye bağlandım ve kısa bir süre sonra günceleme var diye uyarı geldi. güncellemeyi yaptım ancak şimdi telefon açılmıyor. Allah rızası için yardım edin ilk defa ericsson kullanıyorum. bir kaç yere baktım ancak pek ancak pek anlayamadım. flash tool falan ancak yerleştirme nasıl yapılıyor telefon nasıl tanıyacak anlamadım.


_____________________________



 
304 Mesaj
5 Şubat 2012; 0:57:37 

quote:

Orijinalden alıntı: YaSaRCaNS


ARC ile daha kaliteli videolar çekilebilmesi için yapılması gereken ayarları aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz...




Benim kamera ayarlarimda bunlar yok son surum telefonum foto cekimi yapiyor adam ama benim telde yaptigi ayarlar yok anlamadim.s



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e.caglar -- 6 Şubat 2012; 10:49:44 >


_____________________________

PSN :cerdem5 SEAT IBIZA FR ;)


 
925 Mesaj
5 Şubat 2012; 2:03:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Sutlusoda



32 gb kartta kasilma takilma gibi durumlar yasiyomusun hocam

8 aydır kullanıyorum. Class 4 olmasına rağmen, takılma, kasılma, yavaşlama vs yok. Yaklaşık 2.5 saatlik tek parça film izliyorum, en küçük bir sorun yok.

Sadece galeriden fotoğrafları açmak istediğimde 5-10, bazen 15 saniye kadar bekliyor, onu da problem yapmıyorum.

Binlerce resim, 450 video klip, bir kaç sinema, onlarca slayt, 3080 mp3, 2 navigasyon, pek çok uygulama var, % 77'si dolu.

Yalnız 32 GB olunca ARC, veriye ulaşmak için daha çok enerji harcıyor ve batarya süresi azalıyor. Sabah tam dolu olarak evden çıktığımda akşam 20.00 gibi bitiyor, hatta 16.00'da bittiği bile oluyor. Ben çok kullanıyorum, belki de ondandır.

Arkadaşlar, dosyalarımı www.box.com'a yedeklemek istiyorum, üye oldum. 2 GB'a kadar dosyaları kabul ettiğini sanıyordum ve tüm dosyalarımı winrar ile en fazla 2 GB'lık parçalar haline getirdim, ama kabul etmedi. En fazla kaç olmalı bu yüklenecek dosyaların boyutu. Herhalde 4000 kadar dosyamı tek tek yükleyecek değilim.

Aranızda hiç dosya yükleyen var mı?

Selamlar...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1234 Mesaj
5 Şubat 2012; 21:34:13 

quote:

Orijinalden alıntı: holyjohn



Durduk yere mi oldu bunlar, düşürdünüz mü? Biz de öğrenelim usta.

Telefon çalarken bi anda tesisata bağladı yarın ankara yolluyacaz bakalım nekadarda gelir


_____________________________

2012 TIGUAN 1.4TSI 160PS 4MOTION Sport & Style Derin Siyah KATLANIR AYNA


2058 Mesaj
6 Şubat 2012; 2:57:57 

arkdaşlar bilen birisi yardımcı olabilir mi? şimdi telefona wallpapers yapıyoruz herhangi bir resmi fakat ana ekranlar arası switch yaparken bu resimde sağa sola doğru kayıyor oysa ben istiyorum ki arkada sabit kalsın resim komple ana ekrana sığsın tek parça halinde ve ana ekranlar arası geçiş ypaarken de sabit kalsın wallpaperim yani resim de sağa sola genişlemesin. bunu sağlayan bir uygulama ya da ayar var mı???


_____________________________



 
285 Mesaj
6 Şubat 2012; 12:15:37 

quote:

Orijinalden alıntı: kratostol

arkdaşlar bilen birisi yardımcı olabilir mi? şimdi telefona wallpapers yapıyoruz herhangi bir resmi fakat ana ekranlar arası switch yaparken bu resimde sağa sola doğru kayıyor oysa ben istiyorum ki arkada sabit kalsın resim komple ana ekrana sığsın tek parça halinde ve ana ekranlar arası geçiş ypaarken de sabit kalsın wallpaperim yani resim de sağa sola genişlemesin. bunu sağlayan bir uygulama ya da ayar var mı???

SE'nin ana ekranında yok ama Launcher Pro, ADW Launcher, GO Launcher EX gibi home uygulamalarında o özellik var.


_____________________________



 
27 Mesaj
6 Şubat 2012; 15:06:49 

merhaba, telefonda galeri kısmına gelince facebook albumlerini de gösteriyor, senkronizasyonu kapamama ragmen gitmediler
oradan kaldırmam için tavsiyesi olam var mı?

edit: sorun çözülmüştür



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rmznefe -- 6 Şubat 2012; 17:23:33 >


_____________________________



 
27 Mesaj
6 Şubat 2012; 22:30:43 

quote:

Orijinalden alıntı: mustapha2105

arkadaşlar daha önce wifi sorunu ile ilgili bir konu açmıştım. neyse wifi sorunun telefoncuda flash atarak çözdüm. eve geldi wifiye bağlandım ve kısa bir süre sonra günceleme var diye uyarı geldi. güncellemeyi yaptım ancak şimdi telefon açılmıyor. Allah rızası için yardım edin ilk defa ericsson kullanıyorum. bir kaç yere baktım ancak pek ancak pek anlayamadım. flash tool falan ancak yerleştirme nasıl yapılıyor telefon nasıl tanıyacak anlamadım.


arkadaşlar sorunu hallettim. flash toolda bişeyler yaptım neyse açıldı.
telefona tekrar ileti geldi güncelleme var diye ancak telefonu usb ile bilgisayara bağladığımda telefonunuz güncel diyor. şimdi güncellemekten korkuyorum. sol üst tarafta güncelleme işareti var öylece duruyor. şuan telefonda derleme numarası : 4.0.A.2.368
SİSTEM GÜNCELLEMESİ İSE: 4.0.2.A.0.42
ne yapmam gerekiyor güncellemekten inanın korkuyorum.


_____________________________



 
304 Mesaj
6 Şubat 2012; 23:24:58