- x
Torbaya Eklendi gümrükte mi :S acill yardım
7 Cevap1770 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
19 gün cezanın,
15 gün 15 sa. 27 dk. kadarı kaldı.
4 Ocak 2011; 20:38:56 

merhaba arkadaşlar yurt dısından bı paketım gelcektı pazar gunu torbaya eklendı hala bı gelısme yok 2 gundur aynı sekılde duruyr endıselendm ve bugun aradm upimi gumrukte ve gıdıp kendnızın alması gerektgnı söledıler fakat herhangı bır bıldırı yada fax gelmedi elime ama barkod num bılıorm acaba gıdıp alabılırmıym barkod num ıle yada urun gercekten gumrukte mı yoksa bana beklesem gelırmı

1.Sevk Edildi İSTANBUL / UPİM İSTANBUL / UPİM, 00001 - 34158 01/01/2011 16:19:51
2.Torbaya Eklendi - İSTANBUL(AVR)(İST.ULUSLAR 02/01/2011 15:28:16


920 Mesaj
4 Ocak 2011; 20:41:31 

Almanız gerektiğini söyledilerse gidip almalısınız bence. Sizi çağırıyorlarsa gümrüğe takılmıştır


_____________________________



992 Mesaj
4 Ocak 2011; 20:41:53 

torbaya eklemek?


_____________________________



Herkese inat Ebru Gündeş!

Uzaklaştırılmış
19 gün cezanın,
15 gün 15 sa. 27 dk. kadarı kaldı.
4 Ocak 2011; 20:45:02 

Upim servisini aradaım öyle dedi bana ama gümrüktenden herhangi bir kağıt felan gelmedi :( gidip alaym mı napmamı tavsiye edersnz birde gumrukte calısan bı kısıyle gorstm onun arkdsı orda bakıyomus bu ıslere o cocoukda sey demıs : yılbası tatılnden dolayı yogunuz bu cok yogunluk var daha ıncelemedymıs dedıler yarın yıne arıcam ama sanrm takıldı gumruge bırde elımde barkod num var barkod num ile gidip alabilirmiyiz ürünü


 
674 Mesaj
4 Ocak 2011; 20:45:28 

Arayip öğrenebilirsiniz kimisi giriş yapılmadıgı için öyle görünüyor kimisi gümrük kontrolüne girecegi için
Ben aramıştım gümrükte olduğunu öğrendim 1hafta bekledi paket burada sadece persembe gümrük kontrolü oluyormus vs vs

Uzaklaştırılmış
19 gün cezanın,
15 gün 15 sa. 27 dk. kadarı kaldı.
4 Ocak 2011; 20:47:08 

Upim servisini aradaım öyle dedi bana ama gümrüktenden herhangi bir kağıt felan gelmedi :( gidip alaym mı napmamı tavsiye edersnz birde gumrukte calısan bı kısıyle gorstm onun arkdsı orda bakıyomus bu ıslere o cocoukda sey demıs : yılbası tatılnden dolayı yogunuz bu cok yogunluk var daha ıncelemedymıs dedıler yarın yıne arıcam ama sanrm takıldı gumruge bırde elımde barkod num var barkod num ile gidip alabilirmiyiz ürünü..


birde bana su an işte ıncelemeler felan yapılıyor yanı urunlerle ılgılı ınceleme felan yapılıo dedı ama hala bı sonuc cıkmadı :S


 
674 Mesaj
4 Ocak 2011; 20:51:46 


quote:

Orijinalden alıntı: ultraturk

Upim servisini aradaım öyle dedi bana ama gümrüktenden herhangi bir kağıt felan gelmedi :( gidip alaym mı napmamı tavsiye edersnz birde gumrukte calısan bı kısıyle gorstm onun arkdsı orda bakıyomus bu ıslere o cocoukda sey demıs : yılbası tatılnden dolayı yogunuz bu cok yogunluk var daha ıncelemedymıs dedıler yarın yıne arıcam ama sanrm takıldı gumruge bırde elımde barkod num var barkod num ile gidip alabilirmiyiz ürünü..


birde bana su an işte ıncelemeler felan yapılıyor yanı urunlerle ılgılı ınceleme felan yapılıo dedı ama hala bı sonuc cıkmadı :S


Gümrük kontrolüne girmesi gerekli kagıt gelmesi için gümrükten geçerse direk gelir zaten eğer takılırsa kağıt gelir vergisini öder alırsınız

Uzaklaştırılmış
19 gün cezanın,
15 gün 15 sa. 27 dk. kadarı kaldı.
4 Ocak 2011; 22:23:17 

yarın arayacagm bakalım sonuc ne olacak
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Torbaya Eklendi gümrükte mi :S acill yardım
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.250