- x
Sigarayı bırakırsam tekrar kilo alırmıyım? (ÖNEMLİ)
10 Cevap1070 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1835 Mesaj
4 Ocak 2011; 17:46:03 

Selam beyler ben 16 yaşında, 1.70 boyunda ve 52 kilodayım. 2 seneden beri düzenli olarak sigara içiyorum (lanet olsun başladığıma) ve 2 seneden beri doğru dürüst kilo alamıyorum eskiden 53-54 gidiyordum şimdi 52 de kaldım. Babam bırakırsam tekrar kilo alacağımı söylemişti fakat birden bırakmanın beni balon gibi şişireceğini okumuştum bir yerde. Acaba bu doğrumudur? 52 kilo olmaktan bıktım boy-kilo endeksine göre 60 kilo olmam lazım. Hayvan gibi yiyorum ama bir faydası olmuyor. Günde ne kadar sigara bulursam içiyorum. Kilo alırsam kesinlikle bırakacağım. Yardımlarınızı bekliyorum...


_____________________________



Sakarya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2013)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
4 Ocak 2011; 18:10:11 

BENDE 19 YAŞINDAYIM 57 KİLOYUM. SİGARA KULLANMIYORUM YİNEDE HİÇ KİLOMDA HİÇ Bİ DEĞİŞİKLİK OLMAZ BAZI İNSANLARIN METABOLİZMASI HIZLIDIR.YANİ SEN NE KADAR YESENDE KİLO ALMAN ZOR OLACAKTIR.BENDE ÇOK YERİM AMA YİNEDE KİLO ALAMAM DEDİĞİM GİBİ BU METABOLİK Bİ OLAY VÜCUT YAPIN KİLO ALMAYA MÜSAİT DEĞİLSE KOLAY KOLAY KİLO ALAMAZSIN ZAR ZOR BİNBİR EMEKLE KİLO ALSAN BİLE O KİLOLARI ÇOK KISA Bİ SÜRE İÇİNDE VEREBİLİRSİN YANİ DEMEM O Kİ METABOLİZMAN HIZLIYSA NE YAP NE ET KİLO ALAMAZSINN



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pedrox -- 4 Ocak 2011; 18:10:48 >


627 Mesaj
4 Ocak 2011; 18:30:32 

sigarayı bırakırsan psikolojik olarak iştahının açılacağı bi gerçek çünkü daha iyi nefes alacaksın ve aldığın oksijeni ciğerlerin daha iyi kullanacak amma velakin sigara içmek de kilo aldırtmaz diye bi kural yok hatta kan dolaşımını etkilediği için kalori yakmana engel bile olabilir. tabi bu günde ne kadar tükettiğinile de alakalı. kilo al veya alma sigarayı bırakmanın kötü hiçbir tarafı yok yaşın daha gençmiş bırakmaya çalış. artık çok etkili yöntemler var. Bıktın tozu mu bıktım tozu mu ne öyle birşey var çok iddalı reklamları falan televizyonlardada çıktı bende satın aldım ama deneme şansım olmadı daha onu deneyebilirsin. onun dışında da bir sürü method var. araştırıp bulabilirsin.


_____________________________


You are not your job.
You're not how much money you have in the bank.
You're not the car you drive.
You're not the contents of your wallet.
You're not your fucking khakis.
You're the all-singing, all-dancing crap of the world.


135 Mesaj
4 Ocak 2011; 18:34:18 

az önce bununla ilgili bi konu açmıştım bakabilirsin bende aynı konudan dolayı müzdaribim

http://forum.donanimhab..._/key_//tm.htm#45724777


_____________________________



1835 Mesaj
4 Ocak 2011; 18:52:35 

Toza moza gerek yok iradem kuvvetlidir tak diye bırakırım. Hatta şu an karar verdim bıraktım arıtk gelsin kilolar


_____________________________



Sakarya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2013)


3239 Mesaj
4 Ocak 2011; 19:07:03 


quote:

Orijinalden alıntı: iwanthidan

Selam beyler ben 16 yaşında, 1.70 boyunda ve 52 kilodayım. 2 seneden beri düzenli olarak sigara içiyorum (lanet olsun başladığıma) ve 2 seneden beri doğru dürüst kilo alamıyorum eskiden 53-54 gidiyordum şimdi 52 de kaldım. Babam bırakırsam tekrar kilo alacağımı söylemişti fakat birden bırakmanın beni balon gibi şişireceğini okumuştum bir yerde. Acaba bu doğrumudur? 52 kilo olmaktan bıktım boy-kilo endeksine göre 60 kilo olmam lazım. Hayvan gibi yiyorum ama bir faydası olmuyor. Günde ne kadar sigara bulursam içiyorum. Kilo alırsam kesinlikle bırakacağım. Yardımlarınızı bekliyorum...

sigara içmeyen ölsün reiz


_____________________________



58 Mesaj
4 Ocak 2011; 19:09:44 

sigarayı bırak. haraketli bir şekilde yaşarken yiyebildiğin kadar yemek ve abur cubur ye düzenli şekilde alrısın kilo


_____________________________


tıklarsan bağımlısı olursun :)


1457 Mesaj
4 Ocak 2011; 19:13:30 

spor salonuna git 3 ayda 10 kilo alırsın hemde atletik bir vucudun olur


_____________________________

İntel İ7 4790 Asus DCU İİ GTX 780 HAFX ADV. Corsair Pro CL 9 2133 2x4, Asus Z97 Maxsimus HERO, Benq XL2420Z, 240 gb Corsair SSD, 2 TB Baracuda, Cooler Master 212x, Steelseries RİVAL, Logitech G930, Steelseries GCK+...


1835 Mesaj
5 Ocak 2011; 17:52:31 

Spor salonuna verecek param yok taekwondo kursuna gidiyorum zaten yoksa peder öldürür beni :S Balıkesir civarındaki salonlar ne kadardırki fiyatları bir bilen var mıdır?


_____________________________



Sakarya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2013)

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ocak 2011; 17:54:08 

sigarayı bırak tekvandoyu kesinlikle bırak eve otur günde 2.5 lite kola iç yağlı yemekler ye o zaman ayı gibi olursun


1835 Mesaj
5 Ocak 2011; 18:27:50 

Tekvandoyu bırakamam artık ya başka yöntemler yokmudur? Hayvan gibi yerim yemesinede 2.5 litre cola içersem kemik kalmaz :D


_____________________________



Sakarya Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2013)
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Sigarayı bırakırsam tekrar kilo alırmıyım? (ÖNEMLİ)
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.344