Şimdi Ara

RX-8 mi Scirocco mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
171
Cevap
0
Favori
16.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar tipine yorum yapmadan performans ve yakıt tüketimi olarak karşılaştırırsak çok memnun kalırım.



  • scirocco kaç motor ? 2.0 mı 1.4 mu? 2000 motor scirocco ile rx-8 kapışır. ama ben 9000 rpm'i hiç bişeye değişmem. birde hks olcak. offf.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miroglu_

    scirocco kaç motor ? 2.0 mı 1.4 mu? 2000 motor scirocco ile rx-8 kapışır. ama ben 9000 rpm'i hiç bişeye değişmem. birde hks olcak. offf.
    Hocam hayallerimi süsleyen bir araç rx8,tipe yorum yapmayın demişsin fakat şunu söylemeden geçemem;rx8 bir efsanedir,scirocco ise gelip geçici bir olay


    Ama masraf,tüketim olarak mantık scirocco diyor tabi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AssistForte

    Hocam hayallerimi süsleyen bir araç rx8,tipe yorum yapmayın demişsin fakat şunu söylemeden geçemem;rx8 bir efsanedir,scirocco ise gelip geçici bir olay


    Ama masraf,tüketim olarak mantık scirocco diyor tabi...

    Alıntıları Göster
    Performans arıyorsan yakıt tüketiminden feregat etmen gerekir. Fakat rx-8'den aldığın keyfi çoğu araçtan alamazsın. Şahsi fikrimdir bu benim




  • günlük kullanımsa scirocco (nokta)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alioreh

    günlük kullanımsa scirocco (nokta)
    günlük kullanım piyasa tutunurluğu vs gibi nedenlerden dolayı scirocco
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    günlük kullanım piyasa tutunurluğu vs gibi nedenlerden dolayı scirocco

    Alıntıları Göster
    RX-8... Hem tip, hem performans olarak daha iyi... en güzeli ise vergisi:) 1.3 motor.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    RX-8... Hem tip, hem performans olarak daha iyi... en güzeli ise vergisi:) 1.3 motor.....

    Alıntıları Göster
    Kişisel tercihler öne çıkıyor.

    Benim açımdan RX-8.

    Çok özel bir otomobil, Rotary motoru ve görünüşü ile çok farklı.

    Sirocco ile yanyana durduğunda RX-8 daha güzel görünüyor.

    Elbette Sirocco da çok güzel bir otomobil.

    Ben tercihimi yaparken yakıt sarfiyatı ve ikinci eli hiç düşünmüyorum. Çünkü bunları düşününce ister istemez bana ticari araç alıyormuşum gibi geliyor.

    Oysa otomobil alırken tamamen kalbimi dinlemeyi tercih ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Kişisel tercihler öne çıkıyor.

    Benim açımdan RX-8.

    Çok özel bir otomobil, Rotary motoru ve görünüşü ile çok farklı.

    Sirocco ile yanyana durduğunda RX-8 daha güzel görünüyor.

    Elbette Sirocco da çok güzel bir otomobil.

    Ben tercihimi yaparken yakıt sarfiyatı ve ikinci eli hiç düşünmüyorum. Çünkü bunları düşününce ister istemez bana ticari araç alıyormuşum gibi geliyor.

    Oysa otomobil alırken tamamen kalbimi dinlemeyi tercih ederim.

    Alıntıları Göster
    her türlü rx-8 cünkü ; güç tasarım olarak cok daha önde ayrıca cok özel bir araç , motor ömrü normal bir rx-8 150-160 bindir (ancak 240 gören bile duydum )
    scirocco 1.4 160 ph oldugu için çift turbo beslemeli yni onunda ömrü 200 bin bile olmuyacaktır... yakıt olarak herkezin bildigi gibi rx-8 sakin kullanımda scriocco ya göre 3 lt civarında fazla yakar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    her türlü rx-8 cünkü ; güç tasarım olarak cok daha önde ayrıca cok özel bir araç , motor ömrü normal bir rx-8 150-160 bindir (ancak 240 gören bile duydum )
    scirocco 1.4 160 ph oldugu için çift turbo beslemeli yni onunda ömrü 200 bin bile olmuyacaktır... yakıt olarak herkezin bildigi gibi rx-8 sakin kullanımda scriocco ya göre 3 lt civarında fazla yakar...


    Rx-8 240 Bin görüyor ama scirocco 200 bin bile göremiyor öyle mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: witchking34

    her türlü rx-8 cünkü ; güç tasarım olarak cok daha önde ayrıca cok özel bir araç , motor ömrü normal bir rx-8 150-160 bindir (ancak 240 gören bile duydum )
    scirocco 1.4 160 ph oldugu için çift turbo beslemeli yni onunda ömrü 200 bin bile olmuyacaktır... yakıt olarak herkezin bildigi gibi rx-8 sakin kullanımda scriocco ya göre 3 lt civarında fazla yakar...

    Alıntıları Göster
    Hiç alakaları olmayan 2 araç bence.
    Beklentileri iyi değerlendirmek gerekir.
    Scirocco büyük ihtimal DSG olacak, RX-8'in otomatiği pek rağbet görmüyor ve değerleri de hayli kötü.
    Birisi ön çeker, ötekisi arkadan itişli drift yapmak için üretilmiş bir şey.
    Kimisi 9000rpm çevirmeyi sever, kimisi turbonun torkunu sever.
    Ne istiyorsanız ona göre düşünün.
    Ben performans olarak şunu diyebilirim, sonuçta bu araçlar keyif için var. Biri ötekinden 1sn geç kalkıyorsa 100'e bu çok büyük bir handikap oluşturmaz kullanıcıya(rolling falan yapmıyorsa) alacağı keyif önemli.
    2'si ile de test sürüşü yapın hangisi daha çok keyif verirse(ki bu büyük ihtimalle rx8 olur) onu alın.
    Yakıt her türlü Scirocco'dan yana olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Hiç alakaları olmayan 2 araç bence.
    Beklentileri iyi değerlendirmek gerekir.
    Scirocco büyük ihtimal DSG olacak, RX-8'in otomatiği pek rağbet görmüyor ve değerleri de hayli kötü.
    Birisi ön çeker, ötekisi arkadan itişli drift yapmak için üretilmiş bir şey.
    Kimisi 9000rpm çevirmeyi sever, kimisi turbonun torkunu sever.
    Ne istiyorsanız ona göre düşünün.
    Ben performans olarak şunu diyebilirim, sonuçta bu araçlar keyif için var. Biri ötekinden 1sn geç kalkıyorsa 100'e bu çok büyük bir handikap oluşturmaz kullanıcıya(rolling falan yapmıyorsa) alacağı keyif önemli.
    2'si ile de test sürüşü yapın hangisi daha çok keyif verirse(ki bu büyük ihtimalle rx8 olur) onu alın.
    Yakıt her türlü Scirocco'dan yana olacak.



    Katılıyorum. Eğer yakıt sarfiyatını göz ardı edebilecekseniz rx-8




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Hiç alakaları olmayan 2 araç bence.
    Beklentileri iyi değerlendirmek gerekir.
    Scirocco büyük ihtimal DSG olacak, RX-8'in otomatiği pek rağbet görmüyor ve değerleri de hayli kötü.
    Birisi ön çeker, ötekisi arkadan itişli drift yapmak için üretilmiş bir şey.
    Kimisi 9000rpm çevirmeyi sever, kimisi turbonun torkunu sever.
    Ne istiyorsanız ona göre düşünün.
    Ben performans olarak şunu diyebilirim, sonuçta bu araçlar keyif için var. Biri ötekinden 1sn geç kalkıyorsa 100'e bu çok büyük bir handikap oluşturmaz kullanıcıya(rolling falan yapmıyorsa) alacağı keyif önemli.
    2'si ile de test sürüşü yapın hangisi daha çok keyif verirse(ki bu büyük ihtimalle rx8 olur) onu alın.
    Yakıt her türlü Scirocco'dan yana olacak.



    Katılıyorum. Eğer yakıt sarfiyatını göz ardı edebilecekseniz rx-8

    Alıntıları Göster
    Cevap gayet açık aslında; yakıt olayı sorun değilse Rx-8...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wrath54

    Cevap gayet açık aslında; yakıt olayı sorun değilse Rx-8...

    Alıntıları Göster
    bna sorar sanız rx-8 derim arac 1300 cc Wankel motora sahip 231 hp, gorunusude gayet guzel bir araba .
    ama aracın motorunda sorun cıkarsa sehir dısındayken nasıl yaptırırsın hangi usta bu moturun yapısını bilir orası meçhul .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: necdet93

    bna sorar sanız rx-8 derim arac 1300 cc Wankel motora sahip 231 hp, gorunusude gayet guzel bir araba .
    ama aracın motorunda sorun cıkarsa sehir dısındayken nasıl yaptırırsın hangi usta bu moturun yapısını bilir orası meçhul .

    Alıntıları Göster
    Şirokko'nun arkası çirkin. Saf bir spor araba için ise yeterince sert değil.

    RX-8 ise 100.000 km görmeden bitiyor. Tipsizliği ve arkaya açılan kapıları ise cabası.

    Ben olsam Honda S2000 bakardım. Sağlam ve devirli bir motoru var. Tip olarak ikisine de basar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Şirokko'nun arkası çirkin. Saf bir spor araba için ise yeterince sert değil.

    RX-8 ise 100.000 km görmeden bitiyor. Tipsizliği ve arkaya açılan kapıları ise cabası.

    Ben olsam Honda S2000 bakardım. Sağlam ve devirli bir motoru var. Tip olarak ikisine de basar.

    bitme diye bişey yok

    tip olarak s2000 19** model araçlar gibi dandik bi tasarıma sahip kokpitte cabası berbat

    rx-8 in güzel yönlerinden biri ilginç kapıları ve +2 kişilik yer var arkada kendim de denedim çok rahat koltuklara sığabiliyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamza..


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    her türlü rx-8 cünkü ; güç tasarım olarak cok daha önde ayrıca cok özel bir araç , motor ömrü normal bir rx-8 150-160 bindir (ancak 240 gören bile duydum )
    scirocco 1.4 160 ph oldugu için çift turbo beslemeli yni onunda ömrü 200 bin bile olmuyacaktır... yakıt olarak herkezin bildigi gibi rx-8 sakin kullanımda scriocco ya göre 3 lt civarında fazla yakar...


    Rx-8 240 Bin görüyor ama scirocco 200 bin bile göremiyor öyle mi ?


    240 000 km rx -8 he ah neremle gülsem bilemedim Dostum al sciroccoyu 160 hp dsg, bide chip kasnak girdinmi hem rx i alırsın kısa kalkıslarda hemde cok daha az yakarsın . 2. eldede elinde patlamaz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desoto -- 4 Ocak 2011; 22:05:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hamza..


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    her türlü rx-8 cünkü ; güç tasarım olarak cok daha önde ayrıca cok özel bir araç , motor ömrü normal bir rx-8 150-160 bindir (ancak 240 gören bile duydum )
    scirocco 1.4 160 ph oldugu için çift turbo beslemeli yni onunda ömrü 200 bin bile olmuyacaktır... yakıt olarak herkezin bildigi gibi rx-8 sakin kullanımda scriocco ya göre 3 lt civarında fazla yakar...


    Rx-8 240 Bin görüyor ama scirocco 200 bin bile göremiyor öyle mi ?


    240 000 km rx -8 he ah neremle gülsem bilemedim Dostum al sciroccoyu 160 hp dsg, bide chip kasnak girdinmi hem rx i alırsın kısa kalkıslarda hemde cok daha az yakarsın . 2. eldede elinde patlamaz...

    Alıntıları Göster
    SCİROCCO tipi de güzel performansıda motor ömrüde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desoto

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hamza..


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    her türlü rx-8 cünkü ; güç tasarım olarak cok daha önde ayrıca cok özel bir araç , motor ömrü normal bir rx-8 150-160 bindir (ancak 240 gören bile duydum )
    scirocco 1.4 160 ph oldugu için çift turbo beslemeli yni onunda ömrü 200 bin bile olmuyacaktır... yakıt olarak herkezin bildigi gibi rx-8 sakin kullanımda scriocco ya göre 3 lt civarında fazla yakar...


    Rx-8 240 Bin görüyor ama scirocco 200 bin bile göremiyor öyle mi ?


    240 000 km rx -8 he ah neremle gülsem bilemedim Dostum al sciroccoyu 160 hp dsg, bide chip kasnak girdinmi hem rx i alırsın kısa kalkıslarda hemde cok daha az yakarsın . 2. eldede elinde patlamaz...

    300.000 aşan kullanıcılar var yabancı forumlarda... bakımını eksiksiz yaparsanız çok güzel bir aracınız oluyor uzun yıllar ayrıca yeni motor 8 milyar gibi bir fiyata geliyormuş herşey dahil.... aracı sıfırlıyorsunuz 8 milyara ... sciroccoda deneyin derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    SCİROCCO tipi de güzel performansıda motor ömrüde

    Alıntıları Göster
    Şiroko Günlük kullanımda sorun çıkarmıyacak güzel bir araç.

    RX-8 her şekilde Şirokodan daha zevkli araçtır. Ama ne günlük kullanıma nede mantığa gelir. RX-8 varsa mutlaka ikinci bir aracında olacak.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.