Şimdi Ara

Auris 1.6 Elegant 16 132HP izlenimlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
33.115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar,
    dün itibariyle çok şükürki Aurisime kavuştum. İki günlük araç izlenimlerimi sizlerle ve bu aracı almak isteyen arkadaşlarla paylaşmak istedim.
    Bir önceki aracım 2010 model Hyundai İ30'du ancak bazı nedenlerden dolayı değiştirip yerine Auris 1.6 Elegant 1.6 132 HP aldım. Önceki aracımı da severdim ama iyiki değiştirmişim diyorum şimdi.

    -Aracın en güzel tarafı yol tutuşu. Yola öyle güzel yapışıyor ki gerçekten bunu farkediyorsunuz. özellikle ben hyundai den sonra gerçekten arada dağlar kadar fark olduğunu anladım.
    -Belkide aracımın motor gücünden kaynaklı altınızda resmen bir gücün olduğunu hissediyorsunuz.Çok seri, motor sesi içeriye çok fazla girmiyor hatta rölanti durumunda motorun sesini kesinlikle duymuyor aracın stop ettiğini sanıyorsunuz.
    -start engine olayı müthiş bişiy. kolunuzu uzatıyorsunuz aracın kapı kilitleri açılıyor, direk içine oturuyorsunuz. dokunuyorsunuz araç çalışıyor, stop edince sadece el frenin çekip araçtan çıkıyorsunuz geri kalan herşeyi (farların söndürülmesi v.s.) araç kendisi yapıyor.
    -Aracın içi oldukça tatminkar düzeyde geniş, koltuklar rahat, iç dizaynı çok iyi tasarlamışlar
    -vites değiştirme göstergesine dikkat ettiğinizde yakıt tüketim değerleriniz gerçekten de düşüyor. benim aracım henüz 150 km de o nedenle şuan yüksek değerlerde seyrediyorum ama bugün özellikle vites değiştirme göstergesine dikkat ederim kullandığımda ortalama yakıt oranında düşüş olduğunu gördüm. mesela sabah ortalama yakıt tüketimi 10.2 iken akşam 9.2 ye düştü tabiki ilerleyen kmlerde doğal olarak bu değerler çok daha fazla düşecektir.
    -vites kolunun yüksekte olması çok iyi bir avantaj ve kullanışlı
    -ses ve müzik sistemi oldukça tatminkar
    -klima sistemi gayet kullanışlı
    -arka tarafta yerde diğer araçlarda olan anlamsız tümsek gibi yükseklik yok bu araçlarda yani arka taban düz buda daha kullanışlı olmasını sağlamış
    -kendiliğinden kararan dikiz aynası sürüş sırasında epey işe yarıyor. arkadan gelen araçların ışıkları sizi asla rahatsız edemiyor.
    -arka görüş kamerası güzel bir olay ancak henüz tam kavrayamadım yakınlaşma değerlerini sanırım zamanla öğreneceğiz
    -araçta biri üstte diğeri altta iki tane torpido gözü var gayet kullanışlı

    Eksi Yönleri :
    -benim en çok eksi olarak gördüğüm yanı yan aynalar. lunaparktaki sihirli aynaları bilirsiniz. bu araçtaki yan aynalar aynı onlar gibi görüntüyü tam net ve anlaşılır şekilde ne yazık ki vermiyor ayrıca fazlaca kör nokta var ve görüş açısı bence dar.
    -belki vardır ama ben henüz farkedemedim ses ikazlı park sensörü yok sanırım. arka görüş kamerası var ama ses ikazlı olsa tadından yenmezdi
    -diğer bir eksi tarafı bence frenleri. daha önceki araçlarımda frenlerin çok hassas olduğuna alıştığımdan bu aracın fren sistemi sanki bana çok tatmin edici gelmedi. durmak için iyice sert basmalısınız frene. belki benim aracım yeni diye olabilir ama yinede şimdiden aklımda soru işareti bırakmadı değil

    kısacası bu aracı almak isteyen arkadaşlara hiç düşünmeden almalarını tavsiye edebilirim, pişman olmazsınız ki ben olmadım çok şükür.

    iyi geceler







  • Selam arkadaşım aracın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan

    Merak ettiğim bir konu var benim yeni kasa avensisim var aynı motora sahibiz.

    avensis 1405 kilo ve alt devirlerde motor ölü. auris ise 1300 kilo arada 105 kilo var ve gerçekten performansını merak ediyorum. alt devirlerde aracınız nasıl? 3000dd sonra mı tam anlamıyla performans alıyorsunuz yoksa alt devirlerdede performansı yeterli mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    Selam arkadaşım aracın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan

    Merak ettiğim bir konu var benim yeni kasa avensisim var aynı motora sahibiz.

    avensis 1405 kilo ve alt devirlerde motor ölü. auris ise 1300 kilo arada 105 kilo var ve gerçekten performansını merak ediyorum. alt devirlerde aracınız nasıl? 3000dd sonra mı tam anlamıyla performans alıyorsunuz yoksa alt devirlerdede performansı yeterli mi?
    3000 devir altı ekonomik kullanım olduğundan aracın baygın olması normal zaten ECU buna göre ayarlanıp motor yönlendiriyor. Bu motor Japon motoru olduğu için performanslı kullanmak için 3000-4000 deviri geçin bende 132 bg auris sahibiyim 4000 dd dan sonra alet roket gibi oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    Selam arkadaşım aracın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan

    Merak ettiğim bir konu var benim yeni kasa avensisim var aynı motora sahibiz.

    avensis 1405 kilo ve alt devirlerde motor ölü. auris ise 1300 kilo arada 105 kilo var ve gerçekten performansını merak ediyorum. alt devirlerde aracınız nasıl? 3000dd sonra mı tam anlamıyla performans alıyorsunuz yoksa alt devirlerdede performansı yeterli mi?


    Çok teşekkür ederim arkadaşım, sağolasın.
    bence bu biraz kişiye göre değişir çünki benim aracımın alt devirlerdeki performansından ben gerçekten memnunum. şuda var dediğiniz gibi motorun asıl gücünü ve güzelliğini 3000 devirden sonra alıyorsunuz. genel olarak seri ve gerçekten güçlü bir motora sahibiz asıl önemli olanda yol tutuşu çünki hyundaiden sonra artık gerçekten araba kullanmanın tadına vardım diyebilirim (maşallah:))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    Selam arkadaşım aracın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan

    Merak ettiğim bir konu var benim yeni kasa avensisim var aynı motora sahibiz.

    avensis 1405 kilo ve alt devirlerde motor ölü. auris ise 1300 kilo arada 105 kilo var ve gerçekten performansını merak ediyorum. alt devirlerde aracınız nasıl? 3000dd sonra mı tam anlamıyla performans alıyorsunuz yoksa alt devirlerdede performansı yeterli mi?


    Çok teşekkür ederim arkadaşım, sağolasın.
    bence bu biraz kişiye göre değişir çünki benim aracımın alt devirlerdeki performansından ben gerçekten memnunum. şuda var dediğiniz gibi motorun asıl gücünü ve güzelliğini 3000 devirden sonra alıyorsunuz. genel olarak seri ve gerçekten güçlü bir motora sahibiz asıl önemli olanda yol tutuşu çünki hyundaiden sonra artık gerçekten araba kullanmanın tadına vardım diyebilirim (maşallah:))

    Alıntıları Göster
    aracınız hayırlı olsn hocam kazasız belasız sürüşler inşallah..ben de niyetlenmiştim auris almaya ama olmadı erteledim..2 hafta önce auris 1.6 comfort extra benzin düz vites olan test aracını kullanmıştım..dediğiniz gibi frenleri çok sert geldi beğenmemiştim ama diğer bütün yönleri çok çok iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: resmus

    aracınız hayırlı olsn hocam kazasız belasız sürüşler inşallah..ben de niyetlenmiştim auris almaya ama olmadı erteledim..2 hafta önce auris 1.6 comfort extra benzin düz vites olan test aracını kullanmıştım..dediğiniz gibi frenleri çok sert geldi beğenmemiştim ama diğer bütün yönleri çok çok iyi

    Çok teşekkür ederim resmus.
    ya gerçektende frenler alışık olduğumuzdan farklı bir yapıya sahip çok sert basmanız lazım ki durabilesiniz ama inanın eğer ertelediyseniz sadece bu nedenle ertelemeyin derim araç gayet başarılı. bu frenlerede alışırız sanırım :)
    bu arada update : henüz 200 kmdeyim ve ortalama yakıt tüketimi 8.4'e indi. bu kadar km'de bu değere inmesi bence gayet başarılı bir oran ki çok daha fazla düşecektir eminim




  • Park sensörü yok. Zaten çoğu marka gibi servisde de Çin malı bir sensör takıyorlar...Ama işe yarıyor. Yani sanayide taktırsanız da olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Park sensörü yok. Zaten çoğu marka gibi servisde de Çin malı bir sensör takıyorlar...Ama işe yarıyor. Yani sanayide taktırsanız da olur.

    Orijinal park sensörü 280 TL civarı ama piyasadaki Çin mallarından çok daha iyi. ucuz sensörler yağmura su damlasına bile uyarı veriyo ancak orjinali böyle şeyleri ayırabiliyor ve daha sağlıklı park ettiriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems


    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Park sensörü yok. Zaten çoğu marka gibi servisde de Çin malı bir sensör takıyorlar...Ama işe yarıyor. Yani sanayide taktırsanız da olur.

    Orijinal park sensörü 280 TL civarı ama piyasadaki Çin mallarından çok daha iyi. ucuz sensörler yağmura su damlasına bile uyarı veriyo ancak orjinali böyle şeyleri ayırabiliyor ve daha sağlıklı park ettiriyor.



    Hocam valla benim yeni avensiste servisten takılı park sensörü var ön arka lcd'li...

    Aşırı yağmurda ön sensör zırt pırt ötüyor arada hepsi aynı...

    Şu anki fiyatı 280 + işçilik 100 = 380 ama 350 ye taktırabilirsiniz bugün gedizler tarabyada sordum arkadaşımın leonu için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi absolutevanilla -- 3 Ocak 2011; 22:28:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems


    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Park sensörü yok. Zaten çoğu marka gibi servisde de Çin malı bir sensör takıyorlar...Ama işe yarıyor. Yani sanayide taktırsanız da olur.

    Orijinal park sensörü 280 TL civarı ama piyasadaki Çin mallarından çok daha iyi. ucuz sensörler yağmura su damlasına bile uyarı veriyo ancak orjinali böyle şeyleri ayırabiliyor ve daha sağlıklı park ettiriyor.



    Hocam valla benim yeni avensiste servisten takılı park sensörü var ön arka lcd'li...

    Aşırı yağmurda ön sensör zırt pırt ötüyor arada hepsi aynı...

    Şu anki fiyatı 280 + işçilik 100 = 380 ama 350 ye taktırabilirsiniz bugün gedizler tarabyada sordum arkadaşımın leonu için.

    Alıntıları Göster
    hassasiyet ayarını düşür herşeye ötmez o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerrrems

    hassasiyet ayarını düşür herşeye ötmez o zaman

    Alıntıları Göster
    dün batıkentteki toyota bayinde auris sportu inceledim. toyota güzel araba yapmış. ama bence tek eksiği cruise control olmaması..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vsoner

    dün batıkentteki toyota bayinde auris sportu inceledim. toyota güzel araba yapmış. ama bence tek eksiği cruise control olmaması..

    Cruise control 150-250 TL arasında fiyatlarla takılabiliyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerrrems -- 7 Şubat 2011; 20:54:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutciftci


    quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    Selam arkadaşım aracın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan

    Merak ettiğim bir konu var benim yeni kasa avensisim var aynı motora sahibiz.

    avensis 1405 kilo ve alt devirlerde motor ölü. auris ise 1300 kilo arada 105 kilo var ve gerçekten performansını merak ediyorum. alt devirlerde aracınız nasıl? 3000dd sonra mı tam anlamıyla performans alıyorsunuz yoksa alt devirlerdede performansı yeterli mi?


    Çok teşekkür ederim arkadaşım, sağolasın.
    bence bu biraz kişiye göre değişir çünki benim aracımın alt devirlerdeki performansından ben gerçekten memnunum. şuda var dediğiniz gibi motorun asıl gücünü ve güzelliğini 3000 devirden sonra alıyorsunuz. genel olarak seri ve gerçekten güçlü bir motora sahibiz asıl önemli olanda yol tutuşu çünki hyundaiden sonra artık gerçekten araba kullanmanın tadına vardım diyebilirim (maşallah:))



    Arkadaşım aracın hayırlı olsun.

    Eski aracın i30 la yeni aracını detaylı olarak karşılaştırabilir misin rica etsem.


    Auris 132 bg abime de aldık eski kasadan. 10.000 km yi geçince de Teleflex lpg taktırdık. Mutlu mesut biniyor şimdi.

    Bir ara dizel otomatik i30 test sürüşü de yapmıştım ve de araç güzel gelmişti bana.

    Sen aracının nesinden memnun değildin?


    Teşekkürler


    Haluk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutciftci


    quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    Selam arkadaşım aracın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan

    Merak ettiğim bir konu var benim yeni kasa avensisim var aynı motora sahibiz.

    avensis 1405 kilo ve alt devirlerde motor ölü. auris ise 1300 kilo arada 105 kilo var ve gerçekten performansını merak ediyorum. alt devirlerde aracınız nasıl? 3000dd sonra mı tam anlamıyla performans alıyorsunuz yoksa alt devirlerdede performansı yeterli mi?


    Çok teşekkür ederim arkadaşım, sağolasın.
    bence bu biraz kişiye göre değişir çünki benim aracımın alt devirlerdeki performansından ben gerçekten memnunum. şuda var dediğiniz gibi motorun asıl gücünü ve güzelliğini 3000 devirden sonra alıyorsunuz. genel olarak seri ve gerçekten güçlü bir motora sahibiz asıl önemli olanda yol tutuşu çünki hyundaiden sonra artık gerçekten araba kullanmanın tadına vardım diyebilirim (maşallah:))



    Arkadaşım aracın hayırlı olsun.

    Eski aracın i30 la yeni aracını detaylı olarak karşılaştırabilir misin rica etsem.


    Auris 132 bg abime de aldık eski kasadan. 10.000 km yi geçince de Teleflex lpg taktırdık. Mutlu mesut biniyor şimdi.

    Bir ara dizel otomatik i30 test sürüşü de yapmıştım ve de araç güzel gelmişti bana.

    Sen aracının nesinden memnun değildin?


    Teşekkürler


    Haluk

    Alıntıları Göster
    hayırlı uğurlu olun sayenizde tecrübelirnizden yararalanmış olduk..aracın içi çok güzel bence, eh motorunada zaten diyecek yok. ne kadara almıştınız aracınızı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peugeot-406

    hayırlı uğurlu olun sayenizde tecrübelirnizden yararalanmış olduk..aracın içi çok güzel bence, eh motorunada zaten diyecek yok. ne kadara almıştınız aracınızı..

    Çok teşekkür ederim.
    ben aracımı aralık kampanyasıda 41500 e almıştım. İyikide almışım diorum :)
    bu arada iki hafta önce sert bir çukurdan geçmiştim bu haftasonuda ankara ziaretimde arabanın altını bir kasiste vurdum. ön sol tekere bağlı yaylardan gıcırtı tarzı sesler gelmeye başladı bende dün servise bıraktım. bu sabah aradılar bir kaç gıcırtı daha bulduklarını o nedenle işlemlerin biraz uzayacağını söylediler. akşam gidicem teslim almaya bakalım neler çıkmış görücez. hayırlısı:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutciftci


    quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    Selam arkadaşım aracın hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan

    Merak ettiğim bir konu var benim yeni kasa avensisim var aynı motora sahibiz.

    avensis 1405 kilo ve alt devirlerde motor ölü. auris ise 1300 kilo arada 105 kilo var ve gerçekten performansını merak ediyorum. alt devirlerde aracınız nasıl? 3000dd sonra mı tam anlamıyla performans alıyorsunuz yoksa alt devirlerdede performansı yeterli mi?


    Çok teşekkür ederim arkadaşım, sağolasın.
    bence bu biraz kişiye göre değişir çünki benim aracımın alt devirlerdeki performansından ben gerçekten memnunum. şuda var dediğiniz gibi motorun asıl gücünü ve güzelliğini 3000 devirden sonra alıyorsunuz. genel olarak seri ve gerçekten güçlü bir motora sahibiz asıl önemli olanda yol tutuşu çünki hyundaiden sonra artık gerçekten araba kullanmanın tadına vardım diyebilirim (maşallah:))



    Arkadaşım aracın hayırlı olsun.

    Eski aracın i30 la yeni aracını detaylı olarak karşılaştırabilir misin rica etsem.


    Auris 132 bg abime de aldık eski kasadan. 10.000 km yi geçince de Teleflex lpg taktırdık. Mutlu mesut biniyor şimdi.

    Bir ara dizel otomatik i30 test sürüşü de yapmıştım ve de araç güzel gelmişti bana.

    Sen aracının nesinden memnun değildin?


    Teşekkürler


    Haluk

    Alıntıları Göster



    Arkadaşım aracın hayırlı olsun.

    Eski aracın i30 la yeni aracını detaylı olarak karşılaştırabilir misin rica etsem.


    Auris 132 bg abime de aldık eski kasadan. 10.000 km yi geçince de Teleflex lpg taktırdık. Mutlu mesut biniyor şimdi.

    Bir ara dizel otomatik i30 test sürüşü de yapmıştım ve de araç güzel gelmişti bana.

    Sen aracının nesinden memnun değildin?


    Teşekkürler


    Haluk

    sağolasın kardeş
    - en büyük fark yol tutuş. iki marka arasında bu açıdan ciddi fark var diyebilirim.
    - diğer bir fark yakıt tüketimi. şuanda 4000 km deyim ve şehiriçi ortalama yakıt tüketimim 7.4 ile 7.5 arasında değişiyor. hyundai i30da 10000 km de ve bodrum gittiğimde uzun yol sırasında anca 7.8 e düşürebilmiştim aksi taktirde şehir içi 8.4 lerde değişiyor
    - i30 un bagajı daha geniş ama auriste bana yetiyor o nedenle asla sorun etmedim
    - aurisin motoru daha kararlı. düşük devirlerde özellikle 3000 devire kadar ani hızlanmalara hyundai daha çabuk yanıt veriyor ama aurisi 3000 devirden sonra geçemez o bir gerçek:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutciftci




    Arkadaşım aracın hayırlı olsun.

    Eski aracın i30 la yeni aracını detaylı olarak karşılaştırabilir misin rica etsem.


    Auris 132 bg abime de aldık eski kasadan. 10.000 km yi geçince de Teleflex lpg taktırdık. Mutlu mesut biniyor şimdi.

    Bir ara dizel otomatik i30 test sürüşü de yapmıştım ve de araç güzel gelmişti bana.

    Sen aracının nesinden memnun değildin?


    Teşekkürler


    Haluk

    sağolasın kardeş
    - en büyük fark yol tutuş. iki marka arasında bu açıdan ciddi fark var diyebilirim.
    - diğer bir fark yakıt tüketimi. şuanda 4000 km deyim ve şehiriçi ortalama yakıt tüketimim 7.4 ile 7.5 arasında değişiyor. hyundai i30da 10000 km de ve bodrum gittiğimde uzun yol sırasında anca 7.8 e düşürebilmiştim aksi taktirde şehir içi 8.4 lerde değişiyor
    - i30 un bagajı daha geniş ama auriste bana yetiyor o nedenle asla sorun etmedim
    - aurisin motoru daha kararlı. düşük devirlerde özellikle 3000 devire kadar ani hızlanmalara hyundai daha çabuk yanıt veriyor ama aurisi 3000 devirden sonra geçemez o bir gerçek:)

    Alıntıları Göster
    Benim 1.6 132 ps Comfort Extra aracım şu anda 400 km' de. Sadece şehir içi kullandım ilk başlarda 10.5 olan yol bilgisayarı verisi şu anda 8.2 ile 8.4 arasında değişiyor.
    Eğer dediğiniz gibi şehir içi 7.4 - 7.5 arasında olursa mükemmel olur. Fabrika verilerinde 8.5 olarak gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demon

    Benim 1.6 132 ps Comfort Extra aracım şu anda 400 km' de. Sadece şehir içi kullandım ilk başlarda 10.5 olan yol bilgisayarı verisi şu anda 8.2 ile 8.4 arasında değişiyor.
    Eğer dediğiniz gibi şehir içi 7.4 - 7.5 arasında olursa mükemmel olur. Fabrika verilerinde 8.5 olarak gözüküyor.

    Alıntıları Göster
    Belki inanmayacaksınız şehir içi şuandaki yakıt ortalamam 7.2 lt.
    ben artık valvmatic motorlu auris araçlarda yakıtı nasıl düşüreceğimi çok iyi anladım üsteli şehiriçinde.
    anlatayım: vites değişikliklerinde maxiumum 3500 devire kadar çıkın
    şehir içinde ortalama hızınız 120 yi geçmesin, 120 yi geçince yakıt direk artıyor. mesela şehir içinde sürekli 120 ile gittiğim zaman ortalama yakıt tüketimi direk düşmeye başlıyor
    vites değişiklik göstergesine uymaya çalışın

    söylediklerim aslında aracın yavaş gitmesi anlamına gelmiyor bilakis şehiriçi normal şartlarda kullanmış oluyorsunuz hemde yakıt tüketiminiz düşüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutciftci

    Belki inanmayacaksınız şehir içi şuandaki yakıt ortalamam 7.2 lt.
    ben artık valvmatic motorlu auris araçlarda yakıtı nasıl düşüreceğimi çok iyi anladım üsteli şehiriçinde.
    anlatayım: vites değişikliklerinde maxiumum 3500 devire kadar çıkın
    şehir içinde ortalama hızınız 120 yi geçmesin, 120 yi geçince yakıt direk artıyor. mesela şehir içinde sürekli 120 ile gittiğim zaman ortalama yakıt tüketimi direk düşmeye başlıyor
    vites değişiklik göstergesine uymaya çalışın

    söylediklerim aslında aracın yavaş gitmesi anlamına gelmiyor bilakis şehiriçi normal şartlarda kullanmış oluyorsunuz hemde yakıt tüketiminiz düşüyor


    Arkadaşım nasıl bir şehiriçiymiş öyle o?

    Ben Ankarada şehiriçinde ortalama sürati 40 km görürsem kendimi mutlu sayarım :)

    Şehirdışında bile ortalamayı 120 yapmak için yerine göre 140-150 yapmak gerekiyor.

    Biryerlerde farklı bir şeyler var ama ?


    Haluk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23



    Arkadaşım nasıl bir şehiriçiymiş öyle o?

    Ben Ankarada şehiriçinde ortalama sürati 40 km görürsem kendimi mutlu sayarım :)

    Şehirdışında bile ortalamayı 120 yapmak için yerine göre 140-150 yapmak gerekiyor.

    Biryerlerde farklı bir şeyler var ama ?


    Haluk


    Selam,

    Ankara böyle devam ederse arabaları yola çıkartmaya üşenirsiniz yakında. Arkadaş sanırım İstanbul'dan bahsetmiş. Burada özellikle şehir içi otobanda trafik olmadığı zamanlarda 100 rahatlıkla görülebiliyor. İ. Melih tarzı çakallıklar da bulunmuyor. 120 abartı olmuş o ayrı. 100-120 arasında imzamdaki araçta tam 1lt oynuyor ortalama yakıt tüketimi (5,5 - 6,5lt/100km).
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.