Şimdi Ara

Hotpoint Ariston Kurutma Makinesi İnceleme AAQCF 81 U (EE)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
12.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HOTPOINT ARISTON AAQCF 81 U (EE) KURUTMA MAKINESI

    Bu makineyle ilgili incelemem ve paylaşım için forumda bir yer bulunması esas amacım. İlk defa incelemeyle ilgili başlık açıyorum, lütfen eksikleri söyleyin.

    Teknik Veriler;

    Kontrol Paneli
    dijital gösterge
    Performans
    Kurutma Sistemi : Yoğuşmalı
    çalışıyor : elektronik
    Pamuk programında azami kurutma kapasitesi (Kg) : 8.0
    Program sayısı : 16
    Enerji verim sınıfı : A
    Tüketim: 2,09kwh
    Üretim Yeri: İngiltere (Cihazın arkasından bakılarak yazılmıştır.)

    Ana fonksiyonlar

    Programın başlangıç ve bitişinde az kırışık sistemi
    Zaman Erteleme
    Hazne dolu
    Özellikler
    Gövde rengi : beyaz
    İki tarafa fasılalı dönme
    Kapasite (lt) : 5
    Çıkarılabilir filtre
    180° Kapak Açısı : Sol
    Program bitiş sinyali

    İnternet sitesi link:http://www.hotpoint-ariston.com.tr/ha/productsheet.do?productId=71920TK

    Kullanım Kılavuzu link:http://www.downloadbooklets.com/_pdf/booklets/20/44/19508541301_GR-CZ-TK.pdf

    Ürün katalog linki:http://www.hotpoint-ariston.com.tr/ha/products/catalogues/tk_TK/fs/fs.pdf

    Kullanıcı olarak yorumlarım(sürekli güncellenecektir);

    7kg Profilo 1001ctr makinadan çıkan 1000devirde sıkılan tam yüklü beyaz çamaşırı yaklaşık 2-2,5 saatte kurutuyor (Dolap kuruluğu). Sensörlü programlar gösterdiği süreden kesinlikle daha az sürede bitiyor. Süreli programı doğru düzgün kullanmadık. Mutfağa kombinin altına cam kenarına koydum, bu sebepten havalandırması iyi olan bir bölgede. Doğalgaz olduğundan, camdaki havalandırmadan buz gibi soğuk hava girdisi mevcut. Mutfağı sıcak basmıyor, bariz bir kokuda yaymıyor ama program bitimine yakın makine civarında hafif bir çamaşır kokusu oluyor. Ses mevzu biraz tartışılır, çünkü makina fabrika verilerine göre bosch/siemens/profilo dan 4-5db daha gürültülü. Gerçektende sessiz çalışmıyor. Özellikle metal fermuar sesi bazen bayağı tıngırdama yapıyor. Ama kullanışlılık açısından hatunun umrunda değil bu ses, çünkü her kullanışta allah razı olsun diyor. Arkadaşımda 500 TL'lik model(modelini bilmediğim böyle bir tanımlama yaptım) arçelik kurutma makinesi var. onunla mukayese edip buraya fikrimi yazacağım, ayrıca bir akrabamda bosch un a sınıfı modeli mevcut onunlada ses ve süre durumunu mukayese etmek istiyorum. en çok kullanılan programlar, beyazlar, 7gün çarşaf, bebek. yünlü programı hiç denemedik. Haftada 5-7 arası çalışıyor tahmin ettiğim gibi.

    Çocuk kilidi kesinlikle çok faydalı, yoksa bizim canavar bütün kıyafetleri çoktan alt üst etmişti.

    Satınaldıktan sonra ilk 6 ay içerisinde 95TL karşılığında garantiyi 3 yıldan 7 yıla çıkarabiliyorsunuz.

    Bakalım kaç sene dayanacak, şimdilik bu kadar.

    Evdeki konumu ve görünüm;

    http://img524.imageshack.us/img524/3296/erhan0089.jpg
    http://img443.imageshack.us/img443/1705/erhan0090.jpg
    http://img51.imageshack.us/img51/2279/erhan0091.jpg
    http://img208.imageshack.us/img208/6673/erhan0092.jpg

    Bu makineyi alacaklara ve almış olanlara uyarı!!! Bu modelde genelde yazılım güncellemesi şart, mutlaka servise yaptırın.

    Üstadlara sorum olacak,

    Kondenserden önce iki adet filtre var ve buna rağmen kondenserim hav tutmaya başladı. Bu durum normalmi? Nasıl önleyebilirim? Yere yakın olduğundan hava girişinden toz almaması için kendim filtre eklemeyi düşünüyorum. Camlara konulan sineklik malzemesinden bir filtre kestim, çift taraflı bantla yapıştırarak filtrasyon uygulamak amacındayım. Kondenser resim linkleri;

    http://img80.imageshack.us/img80/1563/erhan0094.jpg
    http://img341.imageshack.us/img341/617/erhan0095.jpg
    http://img145.imageshack.us/img145/2582/erhan0096.jpg

    Aynı sayfaya birden fazla resim yükleyemediğimden diğer resimleri link şeklinde veriyorum.

    Ürün Resmi:

     Hotpoint Ariston Kurutma Makinesi İnceleme AAQCF 81 U (EE)



     Hotpoint Ariston Kurutma Makinesi İnceleme AAQCF 81 U (EE)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhan s40 -- 26 Kasım 2012; 10:11:33 >







  • Üstadlar neredesiniz? Kondenserin tiftikle dolmaması için önerilerinizi bekliyorum. Kondensenser kapağındaki contalarda üretim hatası olabilir? Yada temizlenmesi gereken bir yer ama ben bilmiyorum. Velhasıl işten anlayan ve fotoğrafları gören birinin yorumunu bekliyorum.
  • Geçen gün dikkat ettim kurutma sırasında sadece saat yönünde dönüyor tambur. Soğuk faza geçtiğinde yani kurutmanın sonuna doğru ters yöndede dönüyor. Anladığım üzere; Örneğin 100dakikalık programda sadece son 5 dakikada iki yöndede dönüyor, onun dışında hep tek yöne dönerek kurutuyor. Buda çift yöne dönen tamburun çakma olması anlamına geliyor bence. Diğer markalarda da böylemi?
  • Ariston servisinden şikayetçi olanalara hak veriyorum. eşimden öğrendiğim kadarıyla kurulumda gelen yetkili servis elemanları cihazla ilgili hiçbir bilgiye sahip değil. Örnek;

    Programları tarif etmeye çalışırken gördükleri biberon işaretini 'Buda biberonları kurutma programı' diye tanımlayan bilgili ve yetkili servis elemanları var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan s40

    Ariston servisinden şikayetçi olanalara hak veriyorum. eşimden öğrendiğim kadarıyla kurulumda gelen yetkili servis elemanları cihazla ilgili hiçbir bilgiye sahip değil. Örnek;

    Programları tarif etmeye çalışırken gördükleri biberon işaretini 'Buda biberonları kurutma programı' diye tanımlayan bilgili ve yetkili servis elemanları var



    Filtre konusunu şimdi gördüm ama vaktişm dar detaylı okuyup yardımcı olmaya çalışacağım size.




  • Ayrıca makinanın arka tarafını açıp oradaki bölümde temizlenmesi gereken bir yer varsa ve sensörlerin temizlenmesi gerekiyorsa lütfen bilginiz dahilinde desteğinizi esirgemeyin.
  • Bugün servis çağırdım. Haftasonu gelip kontrol edecekler. Evime gelen başka bir servis elemanından öğrendim bu modelin kronik yazılım sorunlu olduğunu. Eskiden Ariston servisinde çalışıyormuş. Bu modellerin hepsinin yazılımının güncellenmesi gerekli dedi. Basit bir işlemmiş, teknik servis elemanı elinde cihazla gelip basitçe yazılımı güncelliyormuş. Hatta Kartal servisten Mehdi gelir dedi. Selamımı söylerseniz ilgilenir dedi.

    Ariston firmasını bu güncellemeyi kendisinin yapmadığı için kınıyorum. İllaki müşteri şikayet edecek.

    Küçük firmalar, küçük zihniyetler, küçük akıllı yöneticiler vs....
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • A sınıfı ve B sınıfı çamaşır kurutma makinası hesabı yaptım;

    A sınıfı: Ariston makinam 2,09kw harcıyor X 26kuruş = 54 kuruş kurutma başı maliyet. Haftada ortalama 6 kez kullanılıyor (maalesef) 54 X 6 = 3,24 TL Ayda 3,24 X 4 = 12,96TL aylık kurutma maliyeti.

    B sınıfı: Bosch/Siemens/Profilo makinalar 4,49kw harcıyor X 26kuruş = 116 kuruş kurutma başı maliyet. Haftada ortalama 6 kez kullanılıyor (maalesef) 116 X 6 = 6,96 TL Ayda 6,96 X 4 = 27,84TL aylık kurutma maliyeti.

    Yılda 9 ay bu makineyi kullansak (hatunun kolayına geldiğinden neredeyse yazın bile makinayı kullanma taraftarı maalesef,bu yüzden 9 ay için hesapladım);

    A sınıfı: Ariston makinam 12,96 X 9 = 116,64TL yıllık kurutma maliyeti.

    B sınıfı: Bosch/Siemens/Profilo makinalar 27,84 X 9 = 250,56TL yıllık kurutma maliyeti.

    Kurutma makinası için biçtiğim ömür garanti süresi içerisinde hizmet vermesi, yani 7 yıl sonra yenilemeyi planladığımdan;

    A sınıfı: Ariston makinam 116,64 X 7 = 816TL kullanım ömrü boyunca elektrik maliyeti (bugünün elektrik fiyatlarına göre).

    B sınıfı: Bosch/Siemens/Profilo makinalar 250,56 X 7 = 1753TL kullanım ömrü boyunca elektrik maliyeti (bugünün elektrik fiyatlarına göre).

    Bundan sonrası size kalmış, alacağınız makineyi kaç sene kullanmayı düşünüyorsunuz? Gelecekte teknoloji nasıl olacak? Servis hizmeti/kalitesi? Sorunsuz çalışması? Bunları gözönünde bulundurup ona göre kurutma makinası almanız yararınıza olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan s40

    A sınıfı ve B sınıfı çamaşır kurutma makinası hesabı yaptım;

    A sınıfı: Ariston makinam 2,09kw harcıyor X 26kuruş = 54 kuruş kurutma başı maliyet. Haftada ortalama 6 kez kullanılıyor (maalesef) 54 X 6 = 3,24 TL Ayda 3,24 X 4 = 12,96TL aylık kurutma maliyeti.

    B sınıfı: Bosch/Siemens/Profilo makinalar 4,49kw harcıyor X 26kuruş = 116 kuruş kurutma başı maliyet. Haftada ortalama 6 kez kullanılıyor (maalesef) 116 X 6 = 6,96 TL Ayda 6,96 X 4 = 27,84TL aylık kurutma maliyeti.

    Yılda 9 ay bu makineyi kullansak (hatunun kolayına geldiğinden neredeyse yazın bile makinayı kullanma taraftarı maalesef,bu yüzden 9 ay için hesapladım);

    A sınıfı: Ariston makinam 12,96 X 9 = 116,64TL yıllık kurutma maliyeti.

    B sınıfı: Bosch/Siemens/Profilo makinalar 27,84 X 9 = 250,56TL yıllık kurutma maliyeti.

    Kurutma makinası için biçtiğim ömür garanti süresi içerisinde hizmet vermesi, yani 7 yıl sonra yenilemeyi planladığımdan;

    A sınıfı: Ariston makinam 116,64 X 7 = 816TL kullanım ömrü boyunca elektrik maliyeti (bugünün elektrik fiyatlarına göre).

    B sınıfı: Bosch/Siemens/Profilo makinalar 250,56 X 7 = 1753TL kullanım ömrü boyunca elektrik maliyeti (bugünün elektrik fiyatlarına göre).

    Bundan sonrası size kalmış, alacağınız makineyi kaç sene kullanmayı düşünüyorsunuz? Gelecekte teknoloji nasıl olacak? Servis hizmeti/kalitesi? Sorunsuz çalışması? Bunları gözönünde bulundurup ona göre kurutma makinası almanız yararınıza olacaktır.

    ürün özelliklerinde 2.09 kwh yazıyor. Yani heralde belirli bir prgram için 1 saatte tukettiği miktar. Eğer böyleyse prgrm 2 saat süüyorsa 2.09*2*0.26 tl olması gerekmez mi?
    Yok bu deger tum prgrm için tukettiği değerse hesabınız doğru gibigörnüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 16 Eylül 2011; 17:20:27 >




  • Bende sizinle aynı düşüncedeydim. kwh demek 1 saatte kullanılan watt cinsinden enerji miktarı diye düşünüyordum ama değilmiş. Baz alınan programda (muhtemelen 8kg beyaz 100devir için) dolap kuruluğu için kullanılan enerji miktarına karşılık geliyor. Yani bu program 3 saatse 1 saatte 0,7kwh harcıyor.

    Yetkili servis cumartesi günü geldi. Ben bahsedene kadar da yazılım güncellemesine yanaşmadı. Ben bahsedince servis aracına geri dönüp cihazı aldılar. Yani kafalarında yazılım güncelleme fikri yokmuş. Ben bahsedince mecbur kaldılar. Velhasıl onuda beceremediler. Anakart bir türlü yeni yazılımı almadı. Sonuçta yeni anakart takalım diyip gittiler. Bende ne kadar sürer dedim, bilemeyiz dediler. Servis formu bile vermeden gidiyorlardı. Israrla istedim, sorun oldu. Telefonla Serdar diye birine sordu, onaylayınca servis raporu verdi. Sanki lütfetti paşazade. Hatta şöyle bir laf etti; bir dahaki geldiğimizde servis formu olmazsa sorun çıkar, yeni servis formuda veremeyiz dedi. Benimde sonunda şalterler attı tabi. Bende, seni de servisteki yöneticini de (Serdar) çıtır çıtır yerim dedim. Kafamı attırmayın, severek mi veriyorsun yoksa zorlamı alayım servis formunu dedim? İstersen hepinizi şikayet edeyim dedim. Hemen geri hamle. Servis formu verildi ama laf olsun diye, içinde arıza kısmı boş. Yani hiçbir arıza tespiti yapılmamış, hiçbir sorun yok. Formu geri verdim doğru düzgün doldur dedim. O zaman yazdı anakart değişecek diye. Bende güle güle diyerek güzelce uğurladım paşazadeyi. Uğurlarken kendisine anakart değişimi için 30 işgünü yasal hakları olduğunu, yoksa cihaz değişimi yada yeni cihaz alacağımı hatırlattım. O zaman anladı paşazade, bilinçli tüketiciye denk geldiğini. Siz siz olun hakkınızı sonuna kadar savunun. Ve tüketici haklarınızı bildiğinizi karşı tarafa hissettirin.




  • Servisin makinanın beynini değiştirdiği zamanki görünüm;




    Fotoğrafta kendi icadım olan kurutma makinası hava giriş kısmındaki filtre de gözüküyor.

    Cep telefonundan bluetooth ile makinaya yazılım atmaya yarayan aparatta esasen oldukça pratik bir uygulama. ama bende işe yaramadı, çünkü bir türlü yeni yazılımı atamadılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhan s40 -- 5 Ekim 2011; 15:46:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan s40

    Bende sizinle aynı düşüncedeydim. kwh demek 1 saatte kullanılan watt cinsinden enerji miktarı diye düşünüyordum ama değilmiş. Baz alınan programda (muhtemelen 8kg beyaz 100devir için) dolap kuruluğu için kullanılan enerji miktarına karşılık geliyor. Yani bu program 3 saatse 1 saatte 0,7kwh harcıyor.

    Yetkili servis cumartesi günü geldi. Ben bahsedene kadar da yazılım güncellemesine yanaşmadı. Ben bahsedince servis aracına geri dönüp cihazı aldılar. Yani kafalarında yazılım güncelleme fikri yokmuş. Ben bahsedince mecbur kaldılar. Velhasıl onuda beceremediler. Anakart bir türlü yeni yazılımı almadı. Sonuçta yeni anakart takalım diyip gittiler. Bende ne kadar sürer dedim, bilemeyiz dediler. Servis formu bile vermeden gidiyorlardı. Israrla istedim, sorun oldu. Telefonla Serdar diye birine sordu, onaylayınca servis raporu verdi. Sanki lütfetti paşazade. Hatta şöyle bir laf etti; bir dahaki geldiğimizde servis formu olmazsa sorun çıkar, yeni servis formuda veremeyiz dedi. Benimde sonunda şalterler attı tabi. Bende, seni de servisteki yöneticini de (Serdar) çıtır çıtır yerim dedim. Kafamı attırmayın, severek mi veriyorsun yoksa zorlamı alayım servis formunu dedim? İstersen hepinizi şikayet edeyim dedim. Hemen geri hamle. Servis formu verildi ama laf olsun diye, içinde arıza kısmı boş. Yani hiçbir arıza tespiti yapılmamış, hiçbir sorun yok. Formu geri verdim doğru düzgün doldur dedim. O zaman yazdı anakart değişecek diye. Bende güle güle diyerek güzelce uğurladım paşazadeyi. Uğurlarken kendisine anakart değişimi için 30 işgünü yasal hakları olduğunu, yoksa cihaz değişimi yada yeni cihaz alacağımı hatırlattım. O zaman anladı paşazade, bilinçli tüketiciye denk geldiğini. Siz siz olun hakkınızı sonuna kadar savunun. Ve tüketici haklarınızı bildiğinizi karşı tarafa hissettirin.



    selam, bize 4 yıldır dertten başka bir şey yaşatmayan ariston aml 129 kurutmalı çamaşır makinemiz için servis nihayet değişim raporunu fabrikaya göndermiş. bunun bir üst modeli olan armxxl 129 modeli, 7kg yıkama ve 5kg kurutmaya sahip. aristonu kullanıp yine başımızı ağrıtmak istemedigimiz icin gelen urunu satıp veya spotcudan takaslayıp baska urunlker almak istiyorum. çamasır makinesini ise kurutmasız olarak begenerek alırız. çamasır makinesinin tamir bedelinin cok yuksek oldugunu anlayan ekip dayanamayıp raporu göndermişler.oysa ki daha servisi cagırırken, degisim istedigimizi, makineyi goturduklerinde daha kim bilir ne arızalarla karsılasacaklarını soyledim. zaten cihazın 2.senesinde paslanan gövde,deterjan kutusu mili,körük halkası ve kapagının vidaları degisti. 1,5yıl sonra yine daha bircok yerden paslanan makinenin en sonunda icinden paslı su sızıp şarteli de attırdı makineyi de gümletti.

    ariston özellikle işe yaramaz servis elemanları nedeniyle tercih edilmemeli.

    mesajınızda dikkatimi çeken, bilinç olayıyla ilgili tebrik eder ve bir müjde vermek isterim. persembe gunu, tuketici hakem heyetine ziraat bankası vadesiz hesap işletim ucreti çözümü için gitmisken; aristonun bize montaj formu dısında defalarca gelmesine ragmen servis formu vermemesi, turkce kullanma kılavuzunu kutuda yok olmasına ragmen zorla almam durumunu sordum. hakem heyeti çalışanı, bu durumu teknoloji daire başkanlıgı sanırım ismi, onlara belirtince ceza verildigini söyledi. asıl önemlisi de, degisen tuketici kanunu ile servisler itiraz etse de, ürünün tüketiciden alınıp tamirde gecirdigi süre pazarlar haric ama cumartesi gunleri dahil olmak üzere maksimum 20 günmüş. yani 30 iş günü, kuralı eskide kalmış. sizde gerekirse, bölgenizdeki hakem heyetinden dogrulaabilirsiniz. ben izmir karsıyaka kaymakamlıgındaki birimden bilgi aldım.

    makinelerinizi iyi gunlerde kullanmanızı dilerim. ha bir de, bizim bozulan makinenin gövde ilk degisip geldikten sonra programlar işlemiyordu. o bluetooth aparatı ile yazılım atmayı becemeyen galoşlu herif sıkışınca arkadasını aradı. bunlar gittikten sonra yıkadıgımız 3-4 seferlik çamasırımız mahfoldu. atılan yanlıs yazılımla, soguk yıkamada bile su cayır cayır yanıyordu. galoşla da sokmuyorum bunları. utanmasa ayakkabıyla dalacaklar.




  • Değişim kararı çıktıysa para iadesi alma hakkınız da var. Uğraşmak istemiyorsanız para iadesi isteyin, kanuni hakkınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Değişim kararı çıktıysa para iadesi alma hakkınız da var. Uğraşmak istemiyorsanız para iadesi isteyin, kanuni hakkınız.

    selamlar,
    haklısınız, zaten daha makineyi servis ekibine teslim ettigim an degisim kararı ve dolayısıyla para iadesi almak istedigimizi soylemistim. Zaten aristonun eve gönderdigi calısanlar genellikle elinden pek iş gelmeyenler oluyor. O çalışanlar da gereksiz yere müşreti hizmetlerini aramam konusunda ısrar etmişti.İlk görüştügüm müşteri hizmetleri temsilcisi, arıza kayıtlarını inceleyip hemen dönecekti ama 1 saat boşuna bekletti beni. 2. kez görüştügüm kişi ise, ilkinden habersiz olarak topu servise atarak onlarla goruseceklerini soyledi. aradan gecen 1 haftadan sonra, servis müşteri hizmetlerince aranmadıgını soyledi. degisim kararını çıkartıp para iadesi almakta ısrarcı oldugumu soyleyince, servis telefonda not alıp geri döneceklerini soyledi. 3-4 gün sonra, makineyi arıza gidermek icin alacaklarını soyledi, degisim kararı cıkmamıs.makineyi aldıklarından 1 hafta sonra aradıgımda, gövdenin yine degistigini ve test yapıp en kısa surede teslim edeceklerini soylediler. aradan yine 3 gün gecti ve aradıgımızda bu kez yetkiliyi istedik. şansımıza, 4 yıl evvel kurulumda gövde hasarı sebebiyle makine degisimine yardımcı olan servis yöneticisi aynı subeye geri dönmüş. aynı sube dememe bakmayın, bu ariston merkezi olarak hizmet veren tek subeye küçülttü kendini izmirde. görüştügümüz bey, tamir masrafının çok yüksek olması sebebiyle fabrikaya raporu gonderdiklerini ve degisim icin %90 onay gelecegini soyledi. bizim aml129 artık piyasada yok ve tek kurutmalı armxxl 129 modeli. kurutmalı model dısında kabul etmeyiz ve para iadesi alacagız dedik. emin olmadıgım icin ısrar da edemedim ama pek servis yönetiminden anlamayan veya işine gelmeyen bu bey, bildigi kadarıyla ilk 1 ay para iadesi oldugunu soyledi. sanki, marketten alısveris yapmısız da:) musteri hizmetlerini arayayım dilerseniz dedigimde, geregi olmadıgını iletisimi gerekirse saglayabileceklerini soyledi.yukardaki mesajı yazdıktan sonra, tüketici haklarını korumaya yönelik yasayı da inceledim; para iadesi hakkımız var. yalnız, benim para iadesini istedigimi duyan bu servis, durumu fabrikaya belirterek raporu onaylamamalarını söyleyip işi yokuşa sürmez inşallah. yarın tüketici hakem heyetine gidecegim bilgi almak uzere. sanırım onları aşan, tüketici mahkemesini ilgilendiren bir boyutta bu konu. çünkü armxxl 129 un liste satıs fiyatı 1399 TL. bu oyle bir dolandırıcı pazarlama hilesi yapan firma ki; ürünün üstünde yazan ve en cok vurgulanan özelligi "süper sessiz" olması. ilk gunden beri,600 devirde bile sıkarken banyo kapısını kapatarak rahat ediyorduk. bunu duyan servis şefi de, durumu farklı tarafa çekerek, efendim doğanın seslerine nasıl engel olalım, makine elbette su sesini dışarı sızdıracak diye absürt bir cevap vermişti. kimsenin aristona bulaşmamasını dilerim. hayırlı gunler




  • Yolu yordamı bilen bir tüketici olduğunuz belli. Dilerim makine değişimi yerine paranızı iade alır ve rahat edersiniz. Ariston çamaşır ve bulaşık makinesi konusunda beş para etmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Yolu yordamı bilen bir tüketici olduğunuz belli. Dilerim makine değişimi yerine paranızı iade alır ve rahat edersiniz. Ariston çamaşır ve bulaşık makinesi konusunda beş para etmez.

    temenniniz için tesekkurler. Hakem heyeti urun bedel iadesinin, armxxlın 1399TL lik bedeline göre degil bizim 4 sene evvel odedigim 1150 TL ye gore yapılacagını soyledi. Ancak, hakem heyetinin yetkisi 1031TL ye kadar olan urunler icinmiş:) bize görünen tüketici mahkemesi yolu olacaktı. Servis, fabrikadan degisim onayı geldigini ve armxxl ile degisimin olabilecegini belirtti bugun sukur.Yalnız bu ariston zorbalıga devam ediyor.servis degisim raporu,servisle fabrika arasındaki iç yazısmaymıs.su cümlelerinde kullandıgı fabrika da hangisiyse anlamadımya.manisadaki fabrika sadece buzdolabı ile ilgileniyor, ilk degisim gorusmesini onlarla yapmak isteyince, ilgilenemediklerini belirtti.italyada degil miydi bunun fabrikası? makine biz magdur olmayalım diye nasıl hemen geliyor ki ordan anlamadım.servis, o gizli olan raporu bize veremezmiş.işi yokuşa sürmeden,avukata mahkemeye bulaşmadan çözelim yardımcı olun diyorum.firmanın ödeme yapmayacagını söylüyor.bir de bana, kapalı kutu gelecek ürünü bayilere teklif etmemi onların da seve seve alacagını soyledi:) gittigim ilk bayinin abuk subuk konusmaları, ariston iyice soguttu zaten. sonraki bayi ise, urunu benden alırsa ekstra kdv odeyeceginden bahsetti. zaten nihai musteriye 1399tl ye satılan urunu niye benden 1100-1200tl ye alsınlar.bari bir de mezarcılara pardon spotçulara sorayım dedim. takas için, kurutmalı 7kglık ariston karsılıgında 5kg lık altus mu öneren istersiniz yoksa kafa kafaya 6kg lık samsung mu. nakit olarak da 700tl veriyor biri. vur dedik öldürdü yani bunlar da iyice.

    eve geldik, muhasebesini yaparak günü degerlendirdik. bunlar bize servis fişini verirken bile ayak diretiyor. degisim raporunu almak icin ekstra bir mahkeme düzenlenmesi icap eder sanırım.üstüne üstlük, uzayacak hukuk sürecinde, bize vermedikleri sistemde kayıtlı fişlerde ve servis raporunda çok rahat degisiklik yaparlar.neticede de kullanıcı hatası diyerek bizi hurda makinemizle + mahkeme masraflarıyla da ugurlayabilirler. bana kalsa bosch,siemens,profilodan bir makine alıp hakkımızı arama dogru gorunuyordu. ancak karar verirken, aristonun ek ozellikler (yuke gore tuketim,eskisine göre daha fazla yıkama ve kurutma kapasitesi) ve servis müdürünün pohpohlamasına iyi niyetle yaklasarak bunlarla ugrasacak sabrı kendimizde ve adaleti türk hukuk sisteminde göremedik. dağ gibi olan çamaşırları da ancak yeni gelecek makine gibi 7kg lık ancak halleder zaten. her seyi gectim, arcelikte en azından memnun kalmadıgım servis subesini tekrar asla aramıyordum. şimdi 4 yıllık servisin eline düsüyorum yine. artık tolerans göstermeksizin adım adım enselerinde olacagım.

    aristonun neler yasatabilecegini, bu markayla tanısacaklar detaylarıyla ogrensin diye her açıdan yaklasıyorum. kolaylıklar dilerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan s40

    Bugün servis çağırdım. Haftasonu gelip kontrol edecekler. Evime gelen başka bir servis elemanından öğrendim bu modelin kronik yazılım sorunlu olduğunu. Eskiden Ariston servisinde çalışıyormuş. Bu modellerin hepsinin yazılımının güncellenmesi gerekli dedi. Basit bir işlemmiş, teknik servis elemanı elinde cihazla gelip basitçe yazılımı güncelliyormuş. Hatta Kartal servisten Mehdi gelir dedi. Selamımı söylerseniz ilgilenir dedi.

    Ariston firmasını bu güncellemeyi kendisinin yapmadığı için kınıyorum. İllaki müşteri şikayet edecek.

    Küçük firmalar, küçük zihniyetler, küçük akıllı yöneticiler vs....

    Hocam aynı cihaz ben de var, kronik yazılım sorunundan bahsetmişsiniz, neye yol açıyor bu sorun, yani yazılım güncellemesi gerçekleştirirsek cihazda nasıl bir değişim oluyor. Şu ana kadar cihazla ilgili iki sorunumuz var; biraz sesli çalışıyor ve bazen tam kurutmadan programı bitiriveriyor, yeniden çalıştırmak durumunda kalıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baryil

    Hocam aynı cihaz ben de var, kronik yazılım sorunundan bahsetmişsiniz, neye yol açıyor bu sorun, yani yazılım güncellemesi gerçekleştirirsek cihazda nasıl bir değişim oluyor. Şu ana kadar cihazla ilgili iki sorunumuz var; biraz sesli çalışıyor ve bazen tam kurutmadan programı bitiriveriyor, yeniden çalıştırmak durumunda kalıyoruz.

    Ben de AQ8F 29 U(TK) Ariston Çamaşır Makinesi Alana 71920-AAQCF 81 U (EE) Çamaşır Kurutma Makinesi 899TL kampanyasını kaçırdım. Bu aralar bizdeki Arçelik 2760 KT marka çamasır makinesi garanti içinde arıza yaptığı için acaba AAQCF 81 U alsamda çamaşır makinesinin üstüne koysam mı diye düşünüyorum. Teknosa da bugün baktım da stokda yok. Olsa hemen alacaktım, 999TL peşin, %10 bonus var bugün için.

    Nereden 900TL civarına bulunur bu makina?

    Garanti içinde makinanızı bendeki Arçelikle takas etmek isteyen var mı.-)




  • - Sesli çalışma için denilecek bir şey yok normali böyle. Ama makinanın ayaklarının dengede olduğundan emin olun yoksa aşırı ses yapıyor. Tecrübeyle sabittir.
    - Bazen programlar çabuk bitiyor ve tam kurutmuyor demişsiniz. İşte yazılım güncellemesi bunu düzeltiyor. Şiddetle tavsiye ederim. Tamamen düzelmesede bayağı bir iyileşme oldu.

    Benimde size sorum olacak, kullanım kılavuzunda tüm programlarda son 5-10dakikanın soğuk faza ayrıldığı yazıyordu ama benim cihazım (güncellemeden sonra bile) son 3dakika soğuk faza geçiyor. Sizde bu süre ne kadar?
  • Bu cihazı Darty'de bulabilirsiniz. Şu an kampanyada. Satış fiyatı:1390TL, Kampanyalı fiyatı:1112TL

    Link;
    http://www.darty.com.tr/e_commerce/Kurutma-makinesi/HOTPOINT-ARISTON/AAQCF-81-U-EE--p-63338-c-85.htm
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.