Şimdi Ara

Araç altına pütür atmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
45.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, 2009 civic dream aracıma ses yalıtımı konusunda iyileştirme yapmak istiyorum. Yaptığım araştırmalar sonucu araç altına pütür attırmayı düşünüyorum. Diğer yöntemler hem pahalı, hem zahmetli... Benim niyetim ziebart'ın yaptığına benzer, davlumbazlara en az 1'er litre, araç altına 10litre civarı pütür uygulatmak.
    Bugün bir kaportacıyla görüştüm, bana pütürü atabileceğini ancak kuruyunca sertleştiğini (elastik kıvamını kaybettiğini) ve izolasyon konusunda işe yaramayacağını söyledi. Ancak almayı düşündüğüm emülzer pütürün açıklamasında son derece elastiktir yazıyor. Bu konuda düşünceleriniz nelerdir? Uygulatan ve memnun olan varmı? Yoksa hiç uğraşma, aracın orjinalliğini bozma mı dersiniz?
    emülzer pütür'den 15 lt alsam yaklaşık 100 tl tutar, 100 de işçiliğe versem toplamda 200 tl eder, en az ziebart kadar verim alabilirmiyimki?







  • yanıcı bir madde olmamasına dikkat edin.
  • Yalıtım konusunda işe yararmı? Bilen eden varmı?
  • arkadaşım duyduğum kadarı ile ziebartta yapılanda işe yaramıyormuş aracın kapılarının içinde bile izolasyon yokmuş boş yere masraf etmeyin biraz müziğin sesini açarsınız
  • Türkiye yollarında yalıtımın nekadar faydası olur o da düşündürücü bişey
  • zaten fabrika içeriden taban sacına titreşimlerden gelen sesi engellemek için ziftli mebran benzeri bir madde yapıştırır. pütür sesi kesmez sadece titreşimi azaltarak sesi azaltır . yol ve lastik sesini azaltmaz. lada forularında samaranın taban sacına içerden ziftli mebranı pürmüzle yapıştırıp üstünede 0.5 santimlik keçe atıp ses yaltımında başarılı olan uygulamalar vardı. pütür daha çok taban sacını darbelerden koruyup paslanmasını engellemek için
  • tam olarak istediğiniz nedir onu bir anlamak lazım önce bu pütürü sadece ses izalasyonu içinmi yaptıracaksınız..

    ben aracın alt tabanına pas önleme adına şuan kullandığım araca ziebarttan yaptırttım davlumbazları dahi söküyorlar ve sıvı maddeyi enjekte ediyorlar sonra kuruyor ve deforme olup dökülmüyor ve ömür boyu garantili.

    ses adına kısmi olarak çakıl ve taş seslerini içeri almıyor paslanma adına çok yararlı bir uygulama vede teknolojik bir karışım verdiğiniz para boşa gitmiyor bende bu işi çok araştırdım en mantıklısı Zibeartınki uygulama yapan elemanla girdik aracın altına orası şurası burası derken keyifle bitirdik güzel oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    tam olarak istediğiniz nedir onu bir anlamak lazım önce bu pütürü sadece ses izalasyonu içinmi yaptıracaksınız..

    ben aracın alt tabanına pas önleme adına şuan kullandığım araca ziebarttan yaptırttım davlumbazları dahi söküyorlar ve sıvı maddeyi enjekte ediyorlar sonra kuruyor ve deforme olup dökülmüyor ve ömür boyu garantili.

    ses adına kısmi olarak çakıl ve taş seslerini içeri almıyor paslanma adına çok yararlı bir uygulama vede teknolojik bir karışım verdiğiniz para boşa gitmiyor bende bu işi çok araştırdım en mantıklısı Zibeartınki uygulama yapan elemanla girdik aracın altına orası şurası burası derken keyifle bitirdik güzel oldu.



    Tam olarak istediğim, yol-lastik sesini biraz olsun azaltmak. Paslanmaya karşı koruma benim için ikinci planda. Peki sizin aracın yol sesinde ziebartdan sonra azalma oldumu?
    Aslında bende farkındayım, tam anlamıyla yalıtım yapmak için, taban halısını söküp, taban sacına içerden öncelikle rezonansı (titreşim) kesmek için bitüself gibi, bitümlü membranla kaplamak , üzerine firex gibi ses yutucu sünger yapıştırmak lazım... Ama dediğim gibi çok zahmetli işler...




  • yeni arabaya böyle şeyler atılmaz bunlar yılların eskittiği arabalara kullanılır
  • ben aldıgım her aracıma yaptırmışımdır.broadwaye,caddye ve şu an kullandıgım 2011 symbole.ses yalıtımı konusunda pek etkısı oldugunu söyleyemem ama özellıkle çürümelere karşı, paslanmalara karşı baya faydalı.yapan ustanın işçiliğinin çok ıyı olması gerekır.bu pütür atılırken davlumbazlar sökülüyor.aracın kaporta kısmı pütür gelmemesi için sıçramaması için naylonla komple bantlanılıyor.pütür atılmadan önce aracın altını yıkatmanızı tavsıye ederım.pütür atıldıktan sonra yarım saate kalmaz kuruyor.eskı yenı pek farketmez bir sürü sıfır araca pütür attıklarını gördüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çekomastik


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    tam olarak istediğiniz nedir onu bir anlamak lazım önce bu pütürü sadece ses izalasyonu içinmi yaptıracaksınız..

    ben aracın alt tabanına pas önleme adına şuan kullandığım araca ziebarttan yaptırttım davlumbazları dahi söküyorlar ve sıvı maddeyi enjekte ediyorlar sonra kuruyor ve deforme olup dökülmüyor ve ömür boyu garantili.

    ses adına kısmi olarak çakıl ve taş seslerini içeri almıyor paslanma adına çok yararlı bir uygulama vede teknolojik bir karışım verdiğiniz para boşa gitmiyor bende bu işi çok araştırdım en mantıklısı Zibeartınki uygulama yapan elemanla girdik aracın altına orası şurası burası derken keyifle bitirdik güzel oldu.



    Tam olarak istediğim, yol-lastik sesini biraz olsun azaltmak. Paslanmaya karşı koruma benim için ikinci planda. Peki sizin aracın yol sesinde ziebartdan sonra azalma oldumu?
    Aslında bende farkındayım, tam anlamıyla yalıtım yapmak için, taban halısını söküp, taban sacına içerden öncelikle rezonansı (titreşim) kesmek için bitüself gibi, bitümlü membranla kaplamak , üzerine firex gibi ses yutucu sünger yapıştırmak lazım... Ama dediğim gibi çok zahmetli işler...

    kısmen azaltıyor diyebilirim tam bir yalıtım için iç mekana da el atmak lazım tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    tam olarak istediğiniz nedir onu bir anlamak lazım önce bu pütürü sadece ses izalasyonu içinmi yaptıracaksınız..

    ben aracın alt tabanına pas önleme adına şuan kullandığım araca ziebarttan yaptırttım davlumbazları dahi söküyorlar ve sıvı maddeyi enjekte ediyorlar sonra kuruyor ve deforme olup dökülmüyor ve ömür boyu garantili.

    ses adına kısmi olarak çakıl ve taş seslerini içeri almıyor paslanma adına çok yararlı bir uygulama vede teknolojik bir karışım verdiğiniz para boşa gitmiyor bende bu işi çok araştırdım en mantıklısı Zibeartınki uygulama yapan elemanla girdik aracın altına orası şurası burası derken keyifle bitirdik güzel oldu.


    öncelikle hayırlı olsun. ben de yaptırdım ve memnun kaldım. ses yalıtım malzemesi aracın motor, egzoz, fren boruları vb yerler hariç tüm altına, tekerlek yuvalarına plastik davlumbazlar sökülerek belli bir kalınlıkta uygulanıyor. pas konusunda bu yalıtım yeteri kadar işimizi de görüyor.




  • Araç altına ve/veya davlumbaz içlerine pütür uygulaması beklentileri karşılayacak düzeyde olmuyor. Sadece tekerlerden davlumbazlara çarpan taşların veya yağmurda çarpan suyun sesinin biraz azaldığını hissettim. Aslında bu sesleri en aza indirecek olan kapılardaki fitillerin geniş, dolgulu ve mümkünse iki taraflı tam tur monteli olması.
  • Tabii ilave olarak yuvarlanma direnci düşük, sessiz lastikler (Michelin, Cinturato P7, Nokian H gibi)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beril88

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    tam olarak istediğiniz nedir onu bir anlamak lazım önce bu pütürü sadece ses izalasyonu içinmi yaptıracaksınız..

    ben aracın alt tabanına pas önleme adına şuan kullandığım araca ziebarttan yaptırttım davlumbazları dahi söküyorlar ve sıvı maddeyi enjekte ediyorlar sonra kuruyor ve deforme olup dökülmüyor ve ömür boyu garantili.

    ses adına kısmi olarak çakıl ve taş seslerini içeri almıyor paslanma adına çok yararlı bir uygulama vede teknolojik bir karışım verdiğiniz para boşa gitmiyor bende bu işi çok araştırdım en mantıklısı Zibeartınki uygulama yapan elemanla girdik aracın altına orası şurası burası derken keyifle bitirdik güzel oldu.


    öncelikle hayırlı olsun. ben de yaptırdım ve memnun kaldım. ses yalıtım malzemesi aracın motor, egzoz, fren boruları vb yerler hariç tüm altına, tekerlek yuvalarına plastik davlumbazlar sökülerek belli bir kalınlıkta uygulanıyor. pas konusunda bu yalıtım yeteri kadar işimizi de görüyor.

    NEREDEN KAÇ TL'YE YAPTIRDIN. TAM OLARAK NE GİBİ İŞLEMLER YAPILIYOR. İŞLEM KAÇ YIL DAYANABİLİYOR. BİLGİLENDİRMEN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yonga

    Tabii ilave olarak yuvarlanma direnci düşük, sessiz lastikler (Michelin, Cinturato P7, Nokian H gibi)

    yuvarlanma direnci düşük derken yumuşak lastik mi sert lastik mi kastediyorsun. ayrıca 205/55/!6 ile 195/55/16 arasında bariz ses farkı olur mu.
  • ses yalıtımı çok başarılı değil ama gerekli ziftten daha dayanıklı olduğuda kesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    ses yalıtımı çok başarılı değil ama gerekli ziftten daha dayanıklı olduğuda kesin

    o olmuyor bu olmuyor.bu lanet ses yalıtımı için neler yapabiliriz adam akıllı . sağa sola fazla para kaptırmadan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    ses yalıtımı çok başarılı değil ama gerekli ziftten daha dayanıklı olduğuda kesin

    o olmuyor bu olmuyor.bu lanet ses yalıtımı için neler yapabiliriz adam akıllı . sağa sola fazla para kaptırmadan.

    dıştan pütürünü at sonra al eline çekici keseri koltukları döşemeyi söküp sava ulaş sonra dynamat alıp uygula üzerine ziftli keçe yapıp topla kapı içlerini ihmal etme çamurluklara özellikle titiz davran davumbazın içinede ziftli bant yap yapabileceğin tek şey bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    ses yalıtımı çok başarılı değil ama gerekli ziftten daha dayanıklı olduğuda kesin

    o olmuyor bu olmuyor.bu lanet ses yalıtımı için neler yapabiliriz adam akıllı . sağa sola fazla para kaptırmadan.

    dıştan pütürünü at sonra al eline çekici keseri koltukları döşemeyi söküp sava ulaş sonra dynamat alıp uygula üzerine ziftli keçe yapıp topla kapı içlerini ihmal etme çamurluklara özellikle titiz davran davumbazın içinede ziftli bant yap yapabileceğin tek şey bu

    çok teşekkür ederim dostum ama inan pek anlayamadım. tekrar madde madde yazar mısın.çünkü bu yazdıklarını bir çok kişi uygulayacaktır.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.