Şimdi Ara

FORD FOCUS ZETEC-S ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi baylaşalım.(eski kasa) (190. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.682
Cevap
8
Favori
441.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 188189190191192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izh pickup

    sayın özyürek
    bende denedim onu sadece geri geri direksiyonu sag yaptıgımda aks dan ses geldi ön takıma baktırdım bi yerde normal dedi .aracı yukarı kaldırdıgımızda ise dinlediler aracı .sesin şanzumandan geldigini söylediler.pazartesi aracı herford a götürecegim inşallah aks gitmiştir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: izh pickup
    Herford a götürecegim inşallah aks gitmiştir

    Her ford iyi seçim.. Ayrıca aksın fiyatını duysan inşallah demezdin... :)
    İnşallah bişey yoktur...
    Ama ben vites kutusunda bişey çıkacağını sanmıyorum.. Bu güne kadar hiç vites kutusu arızası duymadım...
    İnşallah duyacağım ilk olmazsın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: izh pickup
    Herford a götürecegim inşallah aks gitmiştir

    Her ford iyi seçim.. Ayrıca aksın fiyatını duysan inşallah demezdin... :)
    İnşallah bişey yoktur...
    Ama ben vites kutusunda bişey çıkacağını sanmıyorum.. Bu güne kadar hiç vites kutusu arızası duymadım...
    İnşallah duyacağım ilk olmazsın...

    Alıntıları Göster
    Biraz uzun olacak ama okursanız sevinirim, ilginizi çekebilir.

    Şimdi başıma şöyle bir olay geldi. 2001 focus-ghia ile abanta gidiyoruz, araba tamamen dolu. Otobandayız ve 160-170 km hızla yol alıyorum. Hararet göstergesi birden yani yavaş yavaş değil, aniden sona dayandı ve ünlem şeklinde olan soldaki uyarı lambası yandı bunla beraber motor arıza lambası da yandı. Hızı düşürdüm hararet göstergesi birden normal haline döndü ama ışıklar yanmaya devam etti. Bu iki uyarı lambasıda yandığı için sistem motorun soğumasına yardımcı olmak için motorun silindirlerine birer atlayarak yakıt beslemesi yapmaya başladı dolayısıyla 3 silindir gitmeye başladım ve çekiş bariz düştü araba 70’i geçemedi. Bir süre sonra ünlem uyarı ışığı söndü arabanın çekişi normale döndü. Ondan bir süre daha sonra motor arıza ışığıda söndü.

    Şimdi benim fikirlerim şunlar :
    -Bu hızda giden bir arabanın hararet yapmaması lazım. Ayrıca yapsa bile bu hararet göstergesinin aniden artıp aniden azalması olağan değil. Ama sonuçta hararet ibresi arabada hararet olmasa bile sona dayandığı için beyin göstergeye aldanarak arabada hararet var zannetti, uyarı lambalarını yaktı ve silindirlerden sırasıyla birini iptal ederek soğutma sistemini çalıştırdı.
    -Bence bendeki hararet göstergesi belli bir hızdan sonra kendi kendine sona dayanıyor , çünkü aynı şeyi birkaç kere daha yaptı yani aniden arttı ve aniden azaldı. Arabada hararet problem yok ama gösterge problemi var diye düşünüyorum.

    Fikirlerinizi alabilir miyim, benzer bir problem yaşayan var mı acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopardy

    Biraz uzun olacak ama okursanız sevinirim, ilginizi çekebilir.

    Şimdi başıma şöyle bir olay geldi. 2001 focus-ghia ile abanta gidiyoruz, araba tamamen dolu. Otobandayız ve 160-170 km hızla yol alıyorum. Hararet göstergesi birden yani yavaş yavaş değil, aniden sona dayandı ve ünlem şeklinde olan soldaki uyarı lambası yandı bunla beraber motor arıza lambası da yandı. Hızı düşürdüm hararet göstergesi birden normal haline döndü ama ışıklar yanmaya devam etti. Bu iki uyarı lambasıda yandığı için sistem motorun soğumasına yardımcı olmak için motorun silindirlerine birer atlayarak yakıt beslemesi yapmaya başladı dolayısıyla 3 silindir gitmeye başladım ve çekiş bariz düştü araba 70’i geçemedi. Bir süre sonra ünlem uyarı ışığı söndü arabanın çekişi normale döndü. Ondan bir süre daha sonra motor arıza ışığıda söndü.

    Şimdi benim fikirlerim şunlar :
    -Bu hızda giden bir arabanın hararet yapmaması lazım. Ayrıca yapsa bile bu hararet göstergesinin aniden artıp aniden azalması olağan değil. Ama sonuçta hararet ibresi arabada hararet olmasa bile sona dayandığı için beyin göstergeye aldanarak arabada hararet var zannetti, uyarı lambalarını yaktı ve silindirlerden sırasıyla birini iptal ederek soğutma sistemini çalıştırdı.
    -Bence bendeki hararet göstergesi belli bir hızdan sonra kendi kendine sona dayanıyor , çünkü aynı şeyi birkaç kere daha yaptı yani aniden arttı ve aniden azaldı. Arabada hararet problem yok ama gösterge problemi var diye düşünüyorum.

    Fikirlerinizi alabilir miyim, benzer bir problem yaşayan var mı acaba.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Jeopardy
    Şimdi benim fikirlerim şunlar :
    -Bu hızda giden bir arabanın hararet yapmaması lazım. Ayrıca yapsa bile bu hararet göstergesinin aniden artıp aniden azalması olağan değil. Ama sonuçta hararet ibresi arabada hararet olmasa bile sona dayandığı için beyin göstergeye aldanarak arabada hararet var zannetti, uyarı lambalarını yaktı ve silindirlerden sırasıyla birini iptal ederek soğutma sistemini çalıştırdı.
    -Bence bendeki hararet göstergesi belli bir hızdan sonra kendi kendine sona dayanıyor , çünkü aynı şeyi birkaç kere daha yaptı yani aniden arttı ve aniden azaldı. Arabada hararet problem yok ama gösterge problemi var diye düşünüyorum.
    Fikirlerinizi alabilir miyim, benzer bir problem yaşayan var mı acaba.

    Sorununuz 99,2000 ve 2001'lerde kroniktir..
    Sorun; üst kapakta hava kalmasıdır.
    Çözüm; Ek bir bağlantı ile üst kapaktaki havanın tahliyesini sağlamaktır.
    Çözüm yeri; Servislerdir, çünkü servislere bu kronik durum Teknik Servis Bültenleri ile bildirilmiş ve çözüm yolları tarif edilmiştir...
    Maliyet; Özel yapım termostat ile birlikte tahminen 250 liradır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Jeopardy
    Şimdi benim fikirlerim şunlar :
    -Bu hızda giden bir arabanın hararet yapmaması lazım. Ayrıca yapsa bile bu hararet göstergesinin aniden artıp aniden azalması olağan değil. Ama sonuçta hararet ibresi arabada hararet olmasa bile sona dayandığı için beyin göstergeye aldanarak arabada hararet var zannetti, uyarı lambalarını yaktı ve silindirlerden sırasıyla birini iptal ederek soğutma sistemini çalıştırdı.
    -Bence bendeki hararet göstergesi belli bir hızdan sonra kendi kendine sona dayanıyor , çünkü aynı şeyi birkaç kere daha yaptı yani aniden arttı ve aniden azaldı. Arabada hararet problem yok ama gösterge problemi var diye düşünüyorum.
    Fikirlerinizi alabilir miyim, benzer bir problem yaşayan var mı acaba.

    Sorununuz 99,2000 ve 2001'lerde kroniktir..
    Sorun; üst kapakta hava kalmasıdır.
    Çözüm; Ek bir bağlantı ile üst kapaktaki havanın tahliyesini sağlamaktır.
    Çözüm yeri; Servislerdir, çünkü servislere bu kronik durum Teknik Servis Bültenleri ile bildirilmiş ve çözüm yolları tarif edilmiştir...
    Maliyet; Özel yapım termostat ile birlikte tahminen 250 liradır...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu focus z tec s lerde hız göstergesindeki sapma kaç acaba biliyor musunuz yanlış anlamayın son hız konusunda golf 4 le kıyaslıyorum da forumu okudum ama birisi 4 km demiş ama yüzde mi değil mi söylememiş birisi de 50 de 8 demiş bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.A.L

    arkadaşlar bu focus z tec s lerde hız göstergesindeki sapma kaç acaba biliyor musunuz yanlış anlamayın son hız konusunda golf 4 le kıyaslıyorum da forumu okudum ama birisi 4 km demiş ama yüzde mi değil mi söylememiş birisi de 50 de 8 demiş bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın

    Alıntıları Göster
    kadran 90 km/h gösterirken digital gösterge 85 km/h diyor. yani 5 km/h eksik gösteriyor.
    tabi bu fark hız arttıkça da artar heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asbengu

    kadran 90 km/h gösterirken digital gösterge 85 km/h diyor. yani 5 km/h eksik gösteriyor.
    tabi bu fark hız arttıkça da artar heralde.

    Alıntıları Göster
    kardeş bu yeni focus benim sana sorduğum eski focuslarda durum nasıl onlarda da mı aynı


    quote:

    Orjinalden alıntı: asbengu

    kadran 90 km/h gösterirken digital gösterge 85 km/h diyor. yani 5 km/h eksik gösteriyor.
    tabi bu fark hız arttıkça da artar heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Jeopardy
    Şimdi benim fikirlerim şunlar :
    -Bu hızda giden bir arabanın hararet yapmaması lazım. Ayrıca yapsa bile bu hararet göstergesinin aniden artıp aniden azalması olağan değil. Ama sonuçta hararet ibresi arabada hararet olmasa bile sona dayandığı için beyin göstergeye aldanarak arabada hararet var zannetti, uyarı lambalarını yaktı ve silindirlerden sırasıyla birini iptal ederek soğutma sistemini çalıştırdı.
    -Bence bendeki hararet göstergesi belli bir hızdan sonra kendi kendine sona dayanıyor , çünkü aynı şeyi birkaç kere daha yaptı yani aniden arttı ve aniden azaldı. Arabada hararet problem yok ama gösterge problemi var diye düşünüyorum.
    Fikirlerinizi alabilir miyim, benzer bir problem yaşayan var mı acaba.

    Sorununuz 99,2000 ve 2001'lerde kroniktir..
    Sorun; üst kapakta hava kalmasıdır.
    Çözüm; Ek bir bağlantı ile üst kapaktaki havanın tahliyesini sağlamaktır.
    Çözüm yeri; Servislerdir, çünkü servislere bu kronik durum Teknik Servis Bültenleri ile bildirilmiş ve çözüm yolları tarif edilmiştir...
    Maliyet; Özel yapım termostat ile birlikte tahminen 250 liradır...

    Alıntıları Göster
    Sağol Özyürek hocam , senin bu focuslar hakkında bilmediğin birşey bulamayacaz heralde :).

    Cevabına istinaden bir iki soru sorabilir miyim.

    1- Üst kapak dediğin yer neresi oluyor, hava nerde birikiyor...
    2- Anladığım kadarıyla göstergede problem yok yani araba gerçekten hararet yapyor. Doğrumudur? Eğer öyleyse ibrenin birdebire artıp azalması normal midir.
    3- Bu problemi çözmezsek bu şekilde kullanmanın bir zararı var mı. Çünkü epey maliyetli dediğine göre. Otobanda yüksek hız yapamayacam bu durumda ?

    Teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek


    quote:

    Orjinalden alıntı: Jeopardy
    Şimdi benim fikirlerim şunlar :
    -Bu hızda giden bir arabanın hararet yapmaması lazım. Ayrıca yapsa bile bu hararet göstergesinin aniden artıp aniden azalması olağan değil. Ama sonuçta hararet ibresi arabada hararet olmasa bile sona dayandığı için beyin göstergeye aldanarak arabada hararet var zannetti, uyarı lambalarını yaktı ve silindirlerden sırasıyla birini iptal ederek soğutma sistemini çalıştırdı.
    -Bence bendeki hararet göstergesi belli bir hızdan sonra kendi kendine sona dayanıyor , çünkü aynı şeyi birkaç kere daha yaptı yani aniden arttı ve aniden azaldı. Arabada hararet problem yok ama gösterge problemi var diye düşünüyorum.
    Fikirlerinizi alabilir miyim, benzer bir problem yaşayan var mı acaba.

    Sorununuz 99,2000 ve 2001'lerde kroniktir..
    Sorun; üst kapakta hava kalmasıdır.
    Çözüm; Ek bir bağlantı ile üst kapaktaki havanın tahliyesini sağlamaktır.
    Çözüm yeri; Servislerdir, çünkü servislere bu kronik durum Teknik Servis Bültenleri ile bildirilmiş ve çözüm yolları tarif edilmiştir...
    Maliyet; Özel yapım termostat ile birlikte tahminen 250 liradır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopardy

    Sağol Özyürek hocam , senin bu focuslar hakkında bilmediğin birşey bulamayacaz heralde :).

    Cevabına istinaden bir iki soru sorabilir miyim.

    1- Üst kapak dediğin yer neresi oluyor, hava nerde birikiyor...
    2- Anladığım kadarıyla göstergede problem yok yani araba gerçekten hararet yapyor. Doğrumudur? Eğer öyleyse ibrenin birdebire artıp azalması normal midir.
    3- Bu problemi çözmezsek bu şekilde kullanmanın bir zararı var mı. Çünkü epey maliyetli dediğine göre. Otobanda yüksek hız yapamayacam bu durumda ?

    Teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek


    quote:

    Orjinalden alıntı: Jeopardy
    Şimdi benim fikirlerim şunlar :
    -Bu hızda giden bir arabanın hararet yapmaması lazım. Ayrıca yapsa bile bu hararet göstergesinin aniden artıp aniden azalması olağan değil. Ama sonuçta hararet ibresi arabada hararet olmasa bile sona dayandığı için beyin göstergeye aldanarak arabada hararet var zannetti, uyarı lambalarını yaktı ve silindirlerden sırasıyla birini iptal ederek soğutma sistemini çalıştırdı.
    -Bence bendeki hararet göstergesi belli bir hızdan sonra kendi kendine sona dayanıyor , çünkü aynı şeyi birkaç kere daha yaptı yani aniden arttı ve aniden azaldı. Arabada hararet problem yok ama gösterge problemi var diye düşünüyorum.
    Fikirlerinizi alabilir miyim, benzer bir problem yaşayan var mı acaba.

    Sorununuz 99,2000 ve 2001'lerde kroniktir..
    Sorun; üst kapakta hava kalmasıdır.
    Çözüm; Ek bir bağlantı ile üst kapaktaki havanın tahliyesini sağlamaktır.
    Çözüm yeri; Servislerdir, çünkü servislere bu kronik durum Teknik Servis Bültenleri ile bildirilmiş ve çözüm yolları tarif edilmiştir...
    Maliyet; Özel yapım termostat ile birlikte tahminen 250 liradır...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Jeopardy
    Sağol Özyürek hocam , senin bu focuslar hakkında bilmediğin birşey bulamayacaz heralde :).
    Cevabına istinaden bir iki soru sorabilir miyim.
    1- Üst kapak dediğin yer neresi oluyor, hava nerde birikiyor...
    2- Anladığım kadarıyla göstergede problem yok yani araba gerçekten hararet yapyor. Doğrumudur? Eğer öyleyse ibrenin birdebire artıp azalması normal midir.
    3- Bu problemi çözmezsek bu şekilde kullanmanın bir zararı var mı. Çünkü epey maliyetli dediğine göre. Otobanda yüksek hız yapamayacam bu durumda ?
    Teşekkürler.

    Estağfurullah.. benim bildiklerim üstadların bana öğrettikleri sadece...
    1- Üst kapak subapların olduğu bölüm...
    2- Evet su kaynamıyor, ama susuz kalan üst kapak ısınıyor.. Focusların hararet müşürü de üst kapakta olduğu için ibrenin hoplaması normal...
    3- Bence bu problem çözülmelidir.. Çünkü sadece bir ibre oyunu değildir bu...
    Aslında bunun pek yüksek hızla da alakası yok... Öyle denk gelmiştir... Yada seninki öyle yapıyordur...
    Gauge menüden hararet kısmına gir o şekilde kullan motor hararetinin gerçek yüzünü rakamsal olarak görürsün...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.A.L

    arkadaşlar bu focus z tec s lerde hız göstergesindeki sapma kaç acaba biliyor musunuz yanlış anlamayın son hız konusunda golf 4 le kıyaslıyorum da forumu okudum ama birisi 4 km demiş ama yüzde mi değil mi söylememiş birisi de 50 de 8 demiş bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    arkadaşlar bu focus z tec s lerde hız göstergesindeki sapma kaç acaba biliyor musunuz yanlış anlamayın son hız konusunda golf 4 le kıyaslıyorum da forumu okudum ama birisi 4 km demiş ama yüzde mi değil mi söylememiş birisi de 50 de 8 demiş bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın

    Şuradaki linkte bir tablo var.. Tabloyu doğru doldurursanız doğru hız bilgilerine ulaşırsınız...

    Focus Ghia için.. Örnek hesaplama

     FORD FOCUS ZETEC-S ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi baylaşalım.(eski kasa)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    arkadaşlar bu focus z tec s lerde hız göstergesindeki sapma kaç acaba biliyor musunuz yanlış anlamayın son hız konusunda golf 4 le kıyaslıyorum da forumu okudum ama birisi 4 km demiş ama yüzde mi değil mi söylememiş birisi de 50 de 8 demiş bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın

    Şuradaki linkte bir tablo var.. Tabloyu doğru doldurursanız doğru hız bilgilerine ulaşırsınız...

    Focus Ghia için.. Örnek hesaplama

     FORD FOCUS ZETEC-S ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi baylaşalım.(eski kasa)


    Alıntıları Göster
    sayın özyürek
    birkaç gün önce sanzuman sorunu ile ilgili konusmustuk.aracımı servise götürdüm herhangi bir sorun göremediler.geri vites dişlisinden bir ses geldigini kabul ettıler fakat bunun bazı arabalarda geldigini ve bir sorun cıkarmadıgını söylediler.ve daha öncede bu araçlarda onlarda vites kutusu arızası ile karsılşmadıklarını söylediler.vitesler zor geçiyordu yay arızasını giderdiler.siz siz olun şanzuman gibi önemli parçalar için bilmeyen kişilere gitmeyin.saygılarla....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: izh pickup

    sayın özyürek
    birkaç gün önce sanzuman sorunu ile ilgili konusmustuk.aracımı servise götürdüm herhangi bir sorun göremediler.geri vites dişlisinden bir ses geldigini kabul ettıler fakat bunun bazı arabalarda geldigini ve bir sorun cıkarmadıgını söylediler.ve daha öncede bu araçlarda onlarda vites kutusu arızası ile karsılşmadıklarını söylediler.vitesler zor geçiyordu yay arızasını giderdiler.siz siz olun şanzuman gibi önemli parçalar için bilmeyen kişilere gitmeyin.saygılarla....

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bir sorum olacak özellikle Mehmet Bey'e: Bu 2001 Focus Ghia 2.0 lerin ESP (Savrulmayı engelleyen sistem) li olanları varmı? gördüğüm kadarı ile çoğunda yok. Bazı satıcılar var diye yazmış. Yani sadece donanım işaretleme değil yazı ile yazmış ESP var diye.

    İyi Geceler dileerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaaagac

    Arkadaşlar bir sorum olacak özellikle Mehmet Bey'e: Bu 2001 Focus Ghia 2.0 lerin ESP (Savrulmayı engelleyen sistem) li olanları varmı? gördüğüm kadarı ile çoğunda yok. Bazı satıcılar var diye yazmış. Yani sadece donanım işaretleme değil yazı ile yazmış ESP var diye.

    İyi Geceler dileerim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: karaaagac

    Arkadaşlar bir sorum olacak özellikle Mehmet Bey'e: Bu 2001 Focus Ghia 2.0 lerin ESP (Savrulmayı engelleyen sistem) li olanları varmı? gördüğüm kadarı ile çoğunda yok. Bazı satıcılar var diye yazmış. Yani sadece donanım işaretleme değil yazı ile yazmış ESP var diye.

    İyi Geceler dileerim.

    Ben bir kaç 2001 modelde görmüştüm...
    Ancak; ESP var diyenlerin Esp'nin ne olduğunu bilmediğine araba ararken çok kez şahit olmuştum...

    ESP var diyenlerden vites bölgesinin resmini isteyin.. Çünkü ESP Off düğmesi vitesin yanında...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: karaaagac

    Arkadaşlar bir sorum olacak özellikle Mehmet Bey'e: Bu 2001 Focus Ghia 2.0 lerin ESP (Savrulmayı engelleyen sistem) li olanları varmı? gördüğüm kadarı ile çoğunda yok. Bazı satıcılar var diye yazmış. Yani sadece donanım işaretleme değil yazı ile yazmış ESP var diye.

    İyi Geceler dileerim.

    Ben bir kaç 2001 modelde görmüştüm...
    Ancak; ESP var diyenlerin Esp'nin ne olduğunu bilmediğine araba ararken çok kez şahit olmuştum...

    ESP var diyenlerden vites bölgesinin resmini isteyin.. Çünkü ESP Off düğmesi vitesin yanında...

    Alıntıları Göster
    Mehmet Bey çok Teşekkür ederim. Ayrıca siz olsanız ESP li temiz bir focusa 2.0 e kaç lira verirsiniz? Sizin tavsiye ve önerileriniz çok önemli benim için.

    Ayrıca arkadaşlar özellikle Ankarada bulunan Arkadaşlar focus 2.0 falan almayı düşünüyorsanız aşağıda linkteki verdiğim aracı sakın almayı düşünmeyin.Uzun zamandır bu araçalrla ilgilendiğim çin farkedebliyorum. Araç bir ay önce 171 km de idi şimdi 127 bin e indirilmiş. Ayrıca bir ay önce başka bir ilanda fiyat 13500 lira ve komple boyalı idi şimdi hiç değişen olmayıp temiz araç olmuş. Ayrıca nasıl oldu bilmiyorum ama modelde değişmiş 2000 model iken 2001 model olmuş. ( Yazım da yanlışlık yapıldıysa bilmiyorum ben sadece ilanlardaki farklığı söylüyorum kasdi olmayan hatalarda yapmış olbilirler.)

    http://www.araba.com/1380451.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaaagac

    Mehmet Bey çok Teşekkür ederim. Ayrıca siz olsanız ESP li temiz bir focusa 2.0 e kaç lira verirsiniz? Sizin tavsiye ve önerileriniz çok önemli benim için.

    Ayrıca arkadaşlar özellikle Ankarada bulunan Arkadaşlar focus 2.0 falan almayı düşünüyorsanız aşağıda linkteki verdiğim aracı sakın almayı düşünmeyin.Uzun zamandır bu araçalrla ilgilendiğim çin farkedebliyorum. Araç bir ay önce 171 km de idi şimdi 127 bin e indirilmiş. Ayrıca bir ay önce başka bir ilanda fiyat 13500 lira ve komple boyalı idi şimdi hiç değişen olmayıp temiz araç olmuş. Ayrıca nasıl oldu bilmiyorum ama modelde değişmiş 2000 model iken 2001 model olmuş. ( Yazım da yanlışlık yapıldıysa bilmiyorum ben sadece ilanlardaki farklığı söylüyorum kasdi olmayan hatalarda yapmış olbilirler.)

    http://www.araba.com/1380451.html

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: karaaagac
    Mehmet Bey çok Teşekkür ederim. Ayrıca siz olsanız ESP li temiz bir focusa 2.0 e kaç lira verirsiniz? Sizin tavsiye ve önerileriniz çok önemli benim için.

    Bu arabanın piyasası olmaz arkadaşım...
    Hem ben hala aşığım bu anlattığın arabaya... Benim piyasam piyasa olmaz.. :)
    Ama araba galericide ise bilki en fazla 12 vermiştir o arabaya...
    Yada takasla falan 9-10'a maletmiştir...
    Ancak ben olsam kesinlikle galericiden araba almazdım..
    Dürüst esnafı tenzih ederim.. ama görüyorsun en basit örnek yukarda senin eklediğin linkte...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: 1focus1
    slm arkadaşlar
    -araçların şanzuman oranlarının yakıt tüketimine bir katkısı olurmu?
    -focuslarda tipA ve tip B diye iki şanzuman tipi var (1.4 ,1.6 ,1.8 , de tip A----2.0 ve dizelde tip B)
    -bu şanzuman ların alabildikleri belirli bir yağ kapasiteleri var .(tip A 2.3 litre tip B 2 litre )
    -benim aracım 1.6 olmasına rağmen 2 litre şanzuman yağı koydular , 2.3 olacak dediğim halde 2 litreden fazlasını almadı. benim aracımdaki şanzuman tip B olabilirmi?

    1.6 araçların bazılarına tip B şanzuman takdıkları için mi (benimde yakıt değerlerim kullanım kitapcığındaki degerlerden altında )............. az yakıyor...........?

    Şanzıman ayarı diğe bişey yoktur ki..
    Aracınız manuel ise; Şanzımandaki dişli oranları vardır.. Bunlar değiştirilebilir.. Bunların değişmesi yakıt tüketimini veya performansı etkiler..
    Kitapçıktaki değerden az yakman normal bende yıllardır öyle yakıyorum... Ha kimse inanmıyor.. O ayrı konu. :)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: 1focus1
    slm arkadaşlar
    -araçların şanzuman oranlarının yakıt tüketimine bir katkısı olurmu?
    -focuslarda tipA ve tip B diye iki şanzuman tipi var (1.4 ,1.6 ,1.8 , de tip A----2.0 ve dizelde tip B)
    -bu şanzuman ların alabildikleri belirli bir yağ kapasiteleri var .(tip A 2.3 litre tip B 2 litre )
    -benim aracım 1.6 olmasına rağmen 2 litre şanzuman yağı koydular , 2.3 olacak dediğim halde 2 litreden fazlasını almadı. benim aracımdaki şanzuman tip B olabilirmi?

    1.6 araçların bazılarına tip B şanzuman takdıkları için mi (benimde yakıt değerlerim kullanım kitapcığındaki degerlerden altında )............. az yakıyor...........?

    Şanzıman ayarı diğe bişey yoktur ki..
    Aracınız manuel ise; Şanzımandaki dişli oranları vardır.. Bunlar değiştirilebilir.. Bunların değişmesi yakıt tüketimini veya performansı etkiler..
    Kitapçıktaki değerden az yakman normal bende yıllardır öyle yakıyorum... Ha kimse inanmıyor.. O ayrı konu. :)


    açıklamanız için öncelikle çok teşekür ederim .
    fakat burada benim ikinci sorum .. cevapsız kaldı .
    aracımın şanzuman yağını değiştirirken 2.3 litre yağ koymaları gerktiği halde sadece 2 litre yağ koydular .
    uyarımı dikkate aldılar ama yine de şanzuman 2 litreden fazla yağ almadı.
    servisi arayıp bir motor ustasıyla görüşmek istediğimi söyledim .
    usta bana bazı araçlarda (1.6-1.8 focus) 2.0 motorlarda kullanılan B tipi şanzumanların çıkabildiğini söyledi.

    bu mümkün olabilirmi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1focus1

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: 1focus1
    slm arkadaşlar
    -araçların şanzuman oranlarının yakıt tüketimine bir katkısı olurmu?
    -focuslarda tipA ve tip B diye iki şanzuman tipi var (1.4 ,1.6 ,1.8 , de tip A----2.0 ve dizelde tip B)
    -bu şanzuman ların alabildikleri belirli bir yağ kapasiteleri var .(tip A 2.3 litre tip B 2 litre )
    -benim aracım 1.6 olmasına rağmen 2 litre şanzuman yağı koydular , 2.3 olacak dediğim halde 2 litreden fazlasını almadı. benim aracımdaki şanzuman tip B olabilirmi?

    1.6 araçların bazılarına tip B şanzuman takdıkları için mi (benimde yakıt değerlerim kullanım kitapcığındaki degerlerden altında )............. az yakıyor...........?

    Şanzıman ayarı diğe bişey yoktur ki..
    Aracınız manuel ise; Şanzımandaki dişli oranları vardır.. Bunlar değiştirilebilir.. Bunların değişmesi yakıt tüketimini veya performansı etkiler..
    Kitapçıktaki değerden az yakman normal bende yıllardır öyle yakıyorum... Ha kimse inanmıyor.. O ayrı konu. :)


    açıklamanız için öncelikle çok teşekür ederim .
    fakat burada benim ikinci sorum .. cevapsız kaldı .
    aracımın şanzuman yağını değiştirirken 2.3 litre yağ koymaları gerktiği halde sadece 2 litre yağ koydular .
    uyarımı dikkate aldılar ama yine de şanzuman 2 litreden fazla yağ almadı.
    servisi arayıp bir motor ustasıyla görüşmek istediğimi söyledim .
    usta bana bazı araçlarda (1.6-1.8 focus) 2.0 motorlarda kullanılan B tipi şanzumanların çıkabildiğini söyledi.

    bu mümkün olabilirmi ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 1focus1
    açıklamanız için öncelikle çok teşekür ederim .
    fakat burada benim ikinci sorum .. cevapsız kaldı .
    aracımın şanzuman yağını değiştirirken 2.3 litre yağ koymaları gerktiği halde sadece 2 litre yağ koydular .
    uyarımı dikkate aldılar ama yine de şanzuman 2 litreden fazla yağ almadı.
    servisi arayıp bir motor ustasıyla görüşmek istediğimi söyledim .
    usta bana bazı araçlarda (1.6-1.8 focus) 2.0 motorlarda kullanılan B tipi şanzumanların çıkabildiğini söyledi.

    bu mümkün olabilirmi ?

    Bunu söyleyen yalan söylemiş...
    Mümkün değil, Tüm eski kasa 1.6 focuslarda IB5, Tüm eski kasa 1.8 TDCI ve 2.0'larda MTX75 var..
    Bu ikisi çok farklı şanzımanlardır..
    Vites oranları farklıdır.. Geri vitesler farklıdır.. Tork dayanımları farklıdır.

    Yağ kapasitesi hakkında bişey söyleyemeyeceğim... Seviyesini tekrar kontrol edin eksik varsa tamamlatın.. Sorun olacağını sanmıyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: 1focus1
    açıklamanız için öncelikle çok teşekür ederim .
    fakat burada benim ikinci sorum .. cevapsız kaldı .
    aracımın şanzuman yağını değiştirirken 2.3 litre yağ koymaları gerktiği halde sadece 2 litre yağ koydular .
    uyarımı dikkate aldılar ama yine de şanzuman 2 litreden fazla yağ almadı.
    servisi arayıp bir motor ustasıyla görüşmek istediğimi söyledim .
    usta bana bazı araçlarda (1.6-1.8 focus) 2.0 motorlarda kullanılan B tipi şanzumanların çıkabildiğini söyledi.

    bu mümkün olabilirmi ?

    Bunu söyleyen yalan söylemiş...
    Mümkün değil, Tüm eski kasa 1.6 focuslarda IB5, Tüm eski kasa 1.8 TDCI ve 2.0'larda MTX75 var..
    Bu ikisi çok farklı şanzımanlardır..
    Vites oranları farklıdır.. Geri vitesler farklıdır.. Tork dayanımları farklıdır.

    Yağ kapasitesi hakkında bişey söyleyemeyeceğim... Seviyesini tekrar kontrol edin eksik varsa tamamlatın.. Sorun olacağını sanmıyorum...

    Alıntıları Göster
    Mehmet Bey Çok teşekkür ederim.

    İyi Günler Dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozyurek

    quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    arkadaşlar bu focus z tec s lerde hız göstergesindeki sapma kaç acaba biliyor musunuz yanlış anlamayın son hız konusunda golf 4 le kıyaslıyorum da forumu okudum ama birisi 4 km demiş ama yüzde mi değil mi söylememiş birisi de 50 de 8 demiş bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın

    Şuradaki linkte bir tablo var.. Tabloyu doğru doldurursanız doğru hız bilgilerine ulaşırsınız...

    Focus Ghia için.. Örnek hesaplama

     FORD FOCUS ZETEC-S ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi baylaşalım.(eski kasa)


    Alıntıları Göster
    kardeş verdiğin progran için çok teşekkür ederim


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek


    quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    arkadaşlar bu focus z tec s lerde hız göstergesindeki sapma kaç acaba biliyor musunuz yanlış anlamayın son hız konusunda golf 4 le kıyaslıyorum da forumu okudum ama birisi 4 km demiş ama yüzde mi değil mi söylememiş birisi de 50 de 8 demiş bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın

    Şuradaki linkte bir tablo var.. Tabloyu doğru doldurursanız doğru hız bilgilerine ulaşırsınız...

    Focus Ghia için.. Örnek hesaplama

     FORD FOCUS ZETEC-S ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi baylaşalım.(eski kasa)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.A.L

    kardeş verdiğin progran için çok teşekkür ederim


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozyurek


    quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    arkadaşlar bu focus z tec s lerde hız göstergesindeki sapma kaç acaba biliyor musunuz yanlış anlamayın son hız konusunda golf 4 le kıyaslıyorum da forumu okudum ama birisi 4 km demiş ama yüzde mi değil mi söylememiş birisi de 50 de 8 demiş bu konuda bilgisi olan varsa lütfen yazsın

    Şuradaki linkte bir tablo var.. Tabloyu doğru doldurursanız doğru hız bilgilerine ulaşırsınız...

    Focus Ghia için.. Örnek hesaplama

     FORD FOCUS ZETEC-S ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi baylaşalım.(eski kasa)



    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim arabaya bir haller oldu sanki. tüple alakası var mı bilmiyorum ama takıldıktan sonra 5. vitesi daha az kullanır oldum..Bu da yüksek yakıt olarak bana geri dönüyor..5.vites 1750 devirde hız ibresi 70 de oluyor tam.. 3 binde 120 deydi şimdi 115..!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Arkadaşlar benim arabaya bir haller oldu sanki. tüple alakası var mı bilmiyorum ama takıldıktan sonra 5. vitesi daha az kullanır oldum..Bu da yüksek yakıt olarak bana geri dönüyor..5.vites 1750 devirde hız ibresi 70 de oluyor tam.. 3 binde 120 deydi şimdi 115..!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: x15
    Arkadaşlar benim arabaya bir haller oldu sanki. tüple alakası var mı bilmiyorum ama takıldıktan sonra 5. vitesi daha az kullanır oldum..Bu da yüksek yakıt olarak bana geri dönüyor..5.vites 1750 devirde hız ibresi 70 de oluyor tam.. 3 binde 120 deydi şimdi 115..!

    Ya senin arabanın yazılımını güncelleyip lastik ebatlarıyla falan oynamış olmasınlar...
    Çünkü söylediklerinin başka türlü izahı mümkün değil...




  • 
Sayfa: önceki 188189190191192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.