Şimdi Ara

TTNET Online Islem Merkezine Girebilen var mı? (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
277
Cevap
2
Favori
32.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melmur

    @mulan kardeş ben hızımı artırmayı düşünüyorum. eskiden online işlemden yaptğımda net gidip geliyordu hemen tarifem değişmiş oluyordu. şimdi öoyle olmuyor mu ? izmir'de internet ramazan bayramından sonra adeta çöküşe geçti hiç verimli kullanamıyorum. sürekli dalgalanan hiza sahibimi. son 2 yıldır net limitsiz 8 de 8 mb sonuna kadar alıyordum. cat kablo bile döşemeyi düşünüyorum o derece çıldırcam.

    yokmu yanıt verecek olan bir insan kulu ?
  • Arkadaşlar kullandığım adsl adıma değilken 2 hafta önce tek şifre oluşturdum online işlem merkezine girebilmek için.
    Ondan bi kaç gün sonra ADSL'i adıma devrettim. tek şifre üyeliğine girdiğimde ADSL kullanıcı adı ve Şifresi olmadan kayıt yaptırdınız deniliyordu.
    Düzenlemeye çalıştım ADSL kullanıcı adı ve şifreyi doğru girmeme rağmen hep teknik bi hata oluştu veya proxy error hatası alıyordum yani bi turlu kullanıcı adı ve şifreyi tanıtamadım.

    Bugün email adresime şöyle bi email geldi.

    TTNET Tek Şifre’ye Hoş geldiniz!

    Artık TTNET Tek Şifre’de oluşturduğunuz e-posta adresiniz (kullanıcı adı) ve şifreyle tek bir adımda TTNET Hizmetlerinden faydalanabilirsiniz.

    TTNET Hizmetleri için oluşturduğunuz kullanıcı adı (e-posta adresiniz) ve şifreyle işlem yapabileceğiniz TTNET hizmetleri:

    * TTNET Online İşlem Merkezi
    * TTNET Müzik
    * TTNET Oyun
    * TTNET E-Fatura
    * TTNET ADSL Kota Sorgulama
    * ProG
    * TTNET İşyerim Hukuk Paketi
    * TTNET Güvenlik
    * TTNET Aile Koruma Şifresi
    * TTNET Hesap Defterim
    * I Can Football
    * İstanbul Kıyamet Vakti
    * TTNET WiFi
    * NETDİSK

    Hemenwww.ttnet.com.tr sayfasını açıp Sağ üste Giriş Yap Butonunu tıklayarak Email adresim ve Şifremle giriş yaptım.
    Üyelik bilgilerime baktığımda ADSL kullanıcı adı ve Şifrem girilmişti "TTNET ADSL Bilgileriniz İle Kayıt Yaptırdınız"
    www.ttnet.com.tr anasayfasından Online işlem merkezine tıklıyorum
    https://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/secureIndex.do?method=uyeGirisi Burası geliyor ve Hatalı bilgi girdiniz. Lütfen kontrol ederek tekrar deneyiniz. Bu sefer E-mail adresi ve şifremle burdan giriş yapıyorum bu seferde üyelik bilgilerim sayfasına atıyor yanı kısacası Online işlem merkezine giriş yapamıyorum.
    www.ttnet.com.tr adresinden kota sorgulama, E-Fatura Posta Kutusu linklerine tıkladığımda kota ve faturalarımı görebiliyorum.
    Bu başlık altında buna benzer sorunlar yaşayan arkadaşlar olduğunu görebiliyoruz.
    Böyle bi sorun yaşayan varsa ve nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dyo

    Arkadaşlar kullandığım adsl adıma değilken 2 hafta önce tek şifre oluşturdum online işlem merkezine girebilmek için.
    Ondan bi kaç gün sonra ADSL'i adıma devrettim. tek şifre üyeliğine girdiğimde ADSL kullanıcı adı ve Şifresi olmadan kayıt yaptırdınız deniliyordu.
    Düzenlemeye çalıştım ADSL kullanıcı adı ve şifreyi doğru girmeme rağmen hep teknik bi hata oluştu veya proxy error hatası alıyordum yani bi turlu kullanıcı adı ve şifreyi tanıtamadım.

    Bugün email adresime şöyle bi email geldi.

    TTNET Tek Şifre’ye Hoş geldiniz!

    Artık TTNET Tek Şifre’de oluşturduğunuz e-posta adresiniz (kullanıcı adı) ve şifreyle tek bir adımda TTNET Hizmetlerinden faydalanabilirsiniz.

    TTNET Hizmetleri için oluşturduğunuz kullanıcı adı (e-posta adresiniz) ve şifreyle işlem yapabileceğiniz TTNET hizmetleri:

    * TTNET Online İşlem Merkezi
    * TTNET Müzik
    * TTNET Oyun
    * TTNET E-Fatura
    * TTNET ADSL Kota Sorgulama
    * ProG
    * TTNET İşyerim Hukuk Paketi
    * TTNET Güvenlik
    * TTNET Aile Koruma Şifresi
    * TTNET Hesap Defterim
    * I Can Football
    * İstanbul Kıyamet Vakti
    * TTNET WiFi
    * NETDİSK

    Hemenwww.ttnet.com.tr sayfasını açıp Sağ üste Giriş Yap Butonunu tıklayarak Email adresim ve Şifremle giriş yaptım.
    Üyelik bilgilerime baktığımda ADSL kullanıcı adı ve Şifrem girilmişti "TTNET ADSL Bilgileriniz İle Kayıt Yaptırdınız"
    www.ttnet.com.tr anasayfasından Online işlem merkezine tıklıyorum
    https://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/secureIndex.do?method=uyeGirisi Burası geliyor ve Hatalı bilgi girdiniz. Lütfen kontrol ederek tekrar deneyiniz. Bu sefer E-mail adresi ve şifremle burdan giriş yapıyorum bu seferde üyelik bilgilerim sayfasına atıyor yanı kısacası Online işlem merkezine giriş yapamıyorum.
    www.ttnet.com.tr adresinden kota sorgulama, E-Fatura Posta Kutusu linklerine tıkladığımda kota ve faturalarımı görebiliyorum.
    Bu başlık altında buna benzer sorunlar yaşayan arkadaşlar olduğunu görebiliyoruz.
    Böyle bi sorun yaşayan varsa ve nasıl çözdüğünü yazarsa sevinirim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın.



    Aynı şey benim başıma da geldi. 4 gün önceye kadar sorunsuz girdiğim Online İşlem Merkezi'ne, hattı üzerime devir aldıktan sonra girememeye başladım. Denemediğim yol kalmadı, hiçbiri işe yaramadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hope_umut

    Aynı şey benim başıma da geldi. 4 gün önceye kadar sorunsuz girdiğim Online İşlem Merkezi'ne, hattı üzerime devir aldıktan sonra girememeye başladım. Denemediğim yol kalmadı, hiçbiri işe yaramadı

    Bu sorunla ilgili bi çözüm yolunu bulursanız benide bilgilendirirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: hope_umut

    Aynı şey benim başıma da geldi. 4 gün önceye kadar sorunsuz girdiğim Online İşlem Merkezi'ne, hattı üzerime devir aldıktan sonra girememeye başladım. Denemediğim yol kalmadı, hiçbiri işe yaramadı

    Bu sorunla ilgili bi çözüm yolunu bulursanız benide bilgilendirirseniz sevinirim.

    Online işlem merkezine wap kanalıyla ulaşmayı deneyin. Tarife değişikliğim online işlem merkezi üzerinde görülmezken wap kanalında değişiklik görülüyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SNIPER82

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: hope_umut

    Aynı şey benim başıma da geldi. 4 gün önceye kadar sorunsuz girdiğim Online İşlem Merkezi'ne, hattı üzerime devir aldıktan sonra girememeye başladım. Denemediğim yol kalmadı, hiçbiri işe yaramadı

    Bu sorunla ilgili bi çözüm yolunu bulursanız benide bilgilendirirseniz sevinirim.

    Online işlem merkezine wap kanalıyla ulaşmayı deneyin. Tarife değişikliğim online işlem merkezi üzerinde görülmezken wap kanalında değişiklik görülüyor...

    WAP kanalıyla giriyor, fakat WEB'deki gibi ayrıntılı işlemler yok. O nedenle WEB'den girmem gerekiyor.




  • bu sorunu bende yaşıyordum. denemediğim şey kalmadı. defalarca aradım. mesaj attım nafile. bir kere aradılar yapmaya çalıştılar olmadı. sonra bir hafta kadar sonra aradılar tekrar. sorunun benim mail adresinden dolayı olduğunu, sistemdeki mail bilgimi pasif hale getirip ve ttnet tek şifre hesabını iptal edip, farklı bir adres ile üye olmam gerektiğini söylediler. bunu yaptıktan sonra düzeldi herşey.

    sizlerde eğer tek şifre hesabınızı iptal edebiliyorsanız edin ya da arayıp ettirin.. sonra farklı adres ile yeniden üye olun. belki sorununuz çözülür...
  • Halen online işlem merkezine giriş yapamıyorum bu sorunu çözen varmı?
  • Az önce sorunu tesadüfen çözdüm. Tek Şifreye kayıtlı mail adresimi değiştirip farklı bir adres yazdım. Yeni mail adresime gelen epostadaki linke tıklayıp onayladım. Artık Online İşlem Merkezi'ne girebiliyorum


    Not: Daha sonra tekrar eski mail adresimi yazdım. Yine eski mail adresime gelen linke basıp onayladım. Artık eski adresimle de girebiliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umut -- 9 Ekim 2011; 15:04:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hope_umut

    Az önce sorunu tesadüfen çözdüm. Tek Şifreye kayıtlı mail adresimi değiştirip farklı bir adres yazdım. Yeni mail adresime gelen epostadaki linke tıklayıp onayladım. Artık Online İşlem Merkezi'ne girebiliyorum


    Not: Daha sonra tekrar eski mail adresimi yazdım. Yine eski mail adresime gelen linke basıp onayladım. Artık eski adresimle de girebiliyorum.

    Teşekkürler dostum bende aynısını yapıp girebildim büyük bi derten kurtardım sağolasın




  • Online işlemlerden tarife değişikliği yapmaya çalışırken sadece 4 paket gözüküyor.
    8Limitsiz Profesyonel Ekstra
    NETLİMİTSİZ Plus
    NETLİMİTSİZ Plus Profesyonel Ekstra
    8Limitsiz Paket.

    55 liralık olan Netlimitsiz paketi gözükmüyor sebebi ne olabilir bilen var mı ?

    Şu anda kullandığım paket 4mbit Limitsiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hope_umut

    Az önce sorunu tesadüfen çözdüm. Tek Şifreye kayıtlı mail adresimi değiştirip farklı bir adres yazdım. Yeni mail adresime gelen epostadaki linke tıklayıp onayladım. Artık Online İşlem Merkezi'ne girebiliyorum


    Not: Daha sonra tekrar eski mail adresimi yazdım. Yine eski mail adresime gelen linke basıp onayladım. Artık eski adresimle de girebiliyorum.

    harikasın ya.çok sağol kardeşim.aylardır bu problemi çekiyordum.artık ttnet i aramaktan bıkmıştım.şu anda sorunum çözüldü.tekrar tekrar teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: hope_umut

    Az önce sorunu tesadüfen çözdüm. Tek Şifreye kayıtlı mail adresimi değiştirip farklı bir adres yazdım. Yeni mail adresime gelen epostadaki linke tıklayıp onayladım. Artık Online İşlem Merkezi'ne girebiliyorum


    Not: Daha sonra tekrar eski mail adresimi yazdım. Yine eski mail adresime gelen linke basıp onayladım. Artık eski adresimle de girebiliyorum.

    Teşekkürler dostum bende aynısını yapıp girebildim büyük bi derten kurtardım sağolasın

    Allah razı olsun kardeş adsl şirketini en az 10 kez aradım çözemediler sorunu senin dediğin yöntemle çözdüm çok saol artık rahatça girdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yidar -- 29 Mart 2012; 23:11:58 >




  • Aynı sorunu yaşıyorum, dediklerinizi yaptım ama yine sonuç alamadım. Arıza kaydı açtırdım bakalım sonuç alabilecekmiyiz.
  • Konuyu HORTlatayım uyansın, bakalım benden başka sorun yaşayan var mı?
    Üç gündür ugraşıyorum Tek Şifre belasıyla. Üye olduk bilgilerimizi girdik.
    Kullanıcıadım (et) mailadresim.com yazıp belirlediğimiz şifreyi giriyorum ama her seferinde yanlış diyor.
    Üc kez TTnt i arayıp güc bela ulaştım ama çözemediler. Bence sorun onların sistemlerinde gibi geliyor.
    Şifremi unuttum diyorum mail adresime yeni link ulaşıyor (tam 12 kez bu işlemi yaptım) yeni şifreyi belirliyorum. yok kardeşim ne yaptıysam olmuyor.
    Şifre mail adresi yanlış diyip duruyor.
  • Aynısı benimde başıma geldi, müşteri hizmetleriyle görüşmektek bıktım. 50 defa şifre sıfırlama maili gönderildi hiç birini kabul etmedi. En sonunda benim kaydım merkezden silindi ve yeniden oluşturuldu. Şuan sorun yok.
  • Of ki ne of, birde sıfırlatmak için ugraşacağız, yandık valla. Nasıl yaptınız o işi.
  • Benim Maceram: Sonuç 0
    25.02.2013 tarihinde Telefon ve İnternet Aboneliğimiz başladı.O günden beri TTnet Tek Şifre oluşturup ! Online işlem merkezine girmeye çalışıyorum. Üye olduk tüm bilgilerimizi girdik fakat oluşturduğumuz şifreyle girmeye çalıştığımız zaman geçersiz olduğunu belirtiyor.
    40 kere mail adresime şifre yenileme linki, 3 kez cep telefonuma şifre gönderildi ve iki kez müş.hiz ile görüşüldü. Sonuç: Sıfır

    Bir başka kullanıcı hesabın sıfırlanması gerektiğini belirtmiş, resimde görebilirsiniz. Lütfen ne yapılması gerekiyorsa ya da ne yapmamız gerekiyorsa bizi yönlendirin veya siz birşeyler yapın.
    Bu hatanın benden kaynaklandığını hiç zannetmiyorum, sorun sizin sisteminizde.Umarım sorun en kısa zamanda çözüme ulaşır.

    Dün iki tane TTnet Bayine gidip durumu anlattım, Sağolsunlar sabırla dinleyip çözüm aradılar. Gaziosmanpaşa TTnet Bayiindeki Emre Bey işini günü bırakıp yarım saat sorunumla ilgilendi sonuç alamadık.
    Gaziosmanpaşa Bölge Müdürlüğüne gittim ordada sorunu halledemediler. Bugün Gayrettepe Merkeze gidildi orda da sorunu halledemediler. Çağrı Merkezini aramamız gerektiğini söylediler.
    Şimdi yandık işte. Karşımıza çıkana laf anlatabilirsek aşkolsun.

    Bu arada daha internet hızımdan bile şikayet etmedim. 8Mbp kadar göya. Aldığım hız 1.99mbp. Teşekkürler TTnet.




  • MHden, 43 dakika 40 saniye süren bir çabanın sonucunda Tek Şifremi oluşturabildim.
  • OİM ve diğer e-fatura giriş sayfası (alttaki, tıklayınız yazan) çökük durumda. Çalışır bir hizmeti çökertmeyi başardığı için TTNET'e tebriklerimizi sunuyoruz. TTNET'le herşey mümkün.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.