Şimdi Ara

Yeni X1 mi Yoksa 3,20 d mi kafam çok karişik karar veremiyorum!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
10.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim tek kaygim sanki 3,20 d daha sağlam ve daha perfomansli gibi geliyor ben hiz yapmayi severim gaza ve frene abstim mi araba sarsirmiçak heybetli şekilde duracak acaba bunu X1 yapar mi o yönden kaygim var?

    ayrica X1 daha sportif gibi geliyor

    siz olsaniz tercihiniz ne olur du?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prens Esat -- 24 Aralık 2010; 4:35:45 >



  • x1
  • bnmde tercihim X1 olurdu... ama tamamen tercih meselesi...
  • X1 hiç kullanmadım ama sanki sürüş keyfi bakımından 3.20d nin verdiği dinamikliği veremez gibi geliyor bana. Tip konusuna gelirsek zaten kesin 3.20 derim.
  • ben de x1 derim..tek sebebi de 3 serisinin kasa değiştirecek olması..

    o benim için sorun değil derseniz 320d..
  • Hocam su an x5 kullaniciyim onceden de 520 d vardi yaklasik olarak senin durumundaydim bende 5 mi x5 mi diye kararsizlik icindeydim.eger performansli bir kullanim istiyorsan kesinlikle sedan dan yani 3 serisinden waz gecme,genel olarak cip ler le otobanlar disi hiz yapmak ,atik olarak kullanmak insani tedirgin ediyor yukseklik korkutuyor yok ben genelde trafikten cikmiyorum diyorsan x1 i secmelisin cunku ozellikle trafik tikaliyken etrafin daki arabalara yukardan bakmak daha ferah bi ortamda seyahat etmek gercekten guzel.bunlarla birlikte denildigi gibi 3 serisinin kasa degisimi yakin eger x1 alirsan daha guncel bir araca sahip olacaksin ama x1 i de genel de bayan soforler tercih ediyor.butun bunlarla birlikte eger 3 serisi almak istersen su an sinif lideri olan mercedes c serisini detayli olarak incelemeni tavsiye ederim
  • bu arada tam bilmiyorum x5 te ozellikle arka koltuk konfor acisindan 5 serisinden cok geride hatta arka da oturmak tam bir eziyet =D zannedersem 3 le x1 arasinda da benzer durum vardir
  • X1 cok guzel gorunuyor ama bence bu kucuk SUV lerin gorunus disinda pek bir faydasi yok. Hele performans seven bir insansaniz bu tarz araclar yerine sedanlar daha uygun olacaktir. Eger kasanin degismesini onemsemiyorsaniz 320d derim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerdonmez

    Hocam su an x5 kullaniciyim onceden de 520 d vardi yaklasik olarak senin durumundaydim bende 5 mi x5 mi diye kararsizlik icindeydim.eger performansli bir kullanim istiyorsan kesinlikle sedan dan yani 3 serisinden waz gecme,genel olarak cip ler le otobanlar disi hiz yapmak ,atik olarak kullanmak insani tedirgin ediyor yukseklik korkutuyor yok ben genelde trafikten cikmiyorum diyorsan x1 i secmelisin cunku ozellikle trafik tikaliyken etrafin daki arabalara yukardan bakmak daha ferah bi ortamda seyahat etmek gercekten guzel.bunlarla birlikte denildigi gibi 3 serisinin kasa degisimi yakin eger x1 alirsan daha guncel bir araca sahip olacaksin ama x1 i de genel de bayan soforler tercih ediyor.butun bunlarla birlikte eger 3 serisi almak istersen su an sinif lideri olan mercedes c serisini detayli olarak incelemeni tavsiye ederim

    1) X1 otobanda yüksek hızlarda viraja girince korku hissi vermiyor... X5 değil bu... ayrıca PERFORMANSLI KULLANIM DEMEK HIZLI GİTMEK ANLAMINA GELMEZ!!!! söylenilenlerle örnekler biribirini tutsun.. tahminlerle değil tecrubelerimizle bilgi paylaşalım!

    2) performanslı kullanımla sedan ne alaka??? 3 serisi ile X1 arasında yaklaşık olarak 150kg gibi bir fark var.. 3 serisi 2.0lt 184bg X1 177bg..

    3) Mercedes C serisini kullandınız mı? ya da C serisinin neden peynir ekmek gibi sattığını biliyor musunuz? C serisi özellikle 180 K ile tam bir kriz dönemi arabası... aracın malzeme kalitesi ile abilerinin (E - CL - CLS) malzeme kalitesi arasında dağlar kadar fark var.. ve bahsi geçen "sınıfının lideri" lafını satış rakamlarına bakarak söylüyorsanız eğer, ne yazık ki "Mercedes'e binmedik demeyiz!" kafasında ve parası hasbelkader C 180K'ya yeten tipler tarafından aldığını görürsünüz...

    Dolayısıyla bir araç sınıfının lideri olacaksa kendi segmentinde (D) her şeyiyle (kalite, konfor, sürüş stabilitesi, performans, fiyat) 1 numara anlamına gelmeli.. BMW'nin hiçbir zaman satış kaygısı olmadığı gibi, kriz dönemi araçlarıda üretmemektedir, üretmemiştir.. lütfen eğri oturup doğru konuşalım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 5 Nisan 2011; 15:20:05 >




  • Kesinlikle x1 i tercih etmelisin. Ben 3 gun once teslim aldim. Arac hem normal araba kadar iyi bir yol tutusa sahip hemde arazi araci oldugunu hissettiriyor. Ayrica cok dikkat ceken ve etkileyici bir tasarima sahip. Mevcut 3 serisi o kadar cogaldi ki piyasada neredeyse toyota honda dan daha fazla 3 serisi sedan araba var. Ve benim gordugum 3 serilerinin cogu bos donanimli araclar. Ne xenon var ne birsey.

    Ancak alirken muhakkak navigation profession taktir. Aracin ici ayri bir dunya oluyor. Bagaji disinda aracin ici cok ferah. Cekisi cok kuvvetli. Park yonunden boyutu nedeniyle buyuk sehirler icin ideal. Bence bu fiyata her yonden alinasi bir arac.
  • Sayın Gbriel,BMW X1'niz hayırlı olsun,güle güle kullanın.bende x1 almayı düşünüyorum,acaba kaça aldınız,hangi paketi aldınız?
    X1 alırken olması gereken aksesuarlar neler olabilir,yardımcı olursanır sevinirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaceyla

    Sayın Gbriel,BMW X1'niz hayırlı olsun,güle güle kullanın.bende x1 almayı düşünüyorum,acaba kaça aldınız,hangi paketi aldınız?
    X1 alırken olması gereken aksesuarlar neler olabilir,yardımcı olursanır sevinirim..


    zaceyla: Merhaba, Benim opsiyonlar aşağıdaki şekilde. Bence minimum da bu opsiyonları almanızı öneririm. 59.800 EURO ya maloldu. X-line, aluminyum tavan rayları, sunroof, bi-xenon ve Navigation profession olmazsa olmaz diyorum. Bence navigation profession BMW farkını iç mekanda gerçekten gösteren yegane unsur. Audi'nin ekranı fln iDrive'ın 10 da biri bile olamaz. Ne rezil bir çözünürlük ve renkler... Bu arada navigasyon tüm Türkiye ve Avrupa haritası ile birlikte geliyor ve gerçekten çok detaylı ve güncel. Mesela Audi'de bildiğim kadarıyla satın alsanda navigasyon kullanılamıyor. Harita eski yada uygun değil..

    Biraz daha param olsaydı bu opsiyonlara şunları da eklerdim. Ama bu fiyatın üzerine çıkamadım. Yaklaşık fiyatlarını da yazıyorum.
    Geri görüş kamerası (cok gerekli degil zaten park sensorleri grafiksel olarak idrive da gorunuyor ama alinadabilir) (750 euro)
    Servotronic (direksiyon duragan halde biraz sert) (500 euro)
    Hi-fi müzik sistemi (1000 euro)
    Cruise control (600 euro) (uzun yol çok az yapıyorum o nedenle eklememiştim)

    Techzone: USB ses arayüzü almadığıma çok memnunum. Gereksiz yere 500 EURO verecekmişim. Ipod bağlantısına hiç gereksinim duyulmuyor. DVD'ye 1000 tane den fazla mp3 kopyaladım. Klasörler halinde hepsine ulaşabiliorum. Zaten Itunes'ta playlist oluşturmaya gıcık olan birisiyim. Dolayısıyla klasör oluşturup dvd ye yazmak çok pratik geldi

    />



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gbriel -- 26 Aralık 2010; 1:29:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gbriel

    Techzone: USB ses arayüzü almadığıma çok memnunum. Gereksiz yere 500 EURO verecekmişim. Ipod bağlantısına hiç gereksinim duyulmuyor. DVD'ye 1000 tane den fazla mp3 kopyaladım. Klasörler halinde hepsine ulaşabiliorum. Zaten Itunes'ta playlist oluşturmaya gıcık olan birisiyim. Dolayısıyla klasör oluşturup dvd ye yazmak çok pratik geldi

    tekrar hayırlı olsun abi.. ama HIFI almanı isterdim yahu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    bnmde tercihim X1 olurdu... ama tamamen tercih meselesi...

    peki tercih sebebinizi öğrenebilirmiyim

    arkadaşlar ayrica 3,20 d fuul modeli 103bin tl e ve x1 in fuul modeli 120 bin tl e geliyor m paket

    kafam çok karişik 17bin tl değer mi sanirim x1 yeni kasa oldugu için kimsede yok pek antalyada hiç olmaz ama sanki normal otomobil gibi görünüyor gözümde x1 kafam bu konuda çok karişiyor
  • Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim,tekrar hayırlı olsun X1'niz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prens Esat
    peki tercih sebebinizi öğrenebilirmiyim

    arkadaşlar ayrica 3,20 d fuul modeli 103bin tl e ve x1 in fuul modeli 120 bin tl e geliyor m paket

    kafam çok karişik 17bin tl değer mi sanirim x1 yeni kasa oldugu için kimsede yok pek antalyada hiç olmaz ama sanki normal otomobil gibi görünüyor gözümde x1 kafam bu konuda çok karişiyor

    dediğimiz gibi 3 serisi kasa değiştiriyor.. X1 oldukça yeni bir model.. hemde 4 çeker.. normal otomobil gibi görünmesinden kastınız nedir anlayamadım... burada böyle konuşmakla olmaz bence... gidin bir borusan oto'ya ikisinede binin ve kendiniz karar verin..

    birde şunu unutmayın.. BMW'de full ya da full + full gibi bir olay söz konusu değildir.. her BMW ayrı ayrı kişiselleştirilebilir ve bütün özellikleri koymanız halinde araç full olur.. o da sizin belirttiğiniz rakamların üstünde fiyatlara çıkar...




  • Techzone: Benzin tüketimi 3 günlük kullanımda ortalama 11.5 lt. Bu rakam araç yeni olduğundan dolayı mı böyle yüksek? Gerçi hep trafikte kullanıldı. Ama 9 lara düşmesi gerek.
  • abi ilk başta öyle olması gayet normal.. rodajdan çıkıncaya kadar sünger gibi çekiyor zaten birde dur kalk trafikte gayet normal yani.. rodajdan çıkınca normal kullanımla 9lt'ye hatta 8.9lt'ye fln düşecektir.. hoş tabii bir dezavantajında aracın 4 çeker olması.. 3.20d almış olsaydın aynı motor olmasına rağmen biraz daha az yakardı ama işte 4 çeker demek aktarma organları ve ekstradan ağırlık demek.. şimdilik böyle yakması gayet normal aklın kalmasın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 26 Aralık 2010; 15:39:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prens Esat

    benim tek kaygim sanki 3,20 d daha sağlam ve daha perfomansli gibi geliyor ben hiz yapmayi severim gaza ve frene abstim mi araba sarsirmiçak heybetli şekilde duracak acaba bunu X1 yapar mi o yönden kaygim var?

    ayrica X1 daha sportif gibi geliyor

    siz olsaniz tercihiniz ne olur du?

    Tamamen tercih meselesi.İkisi atla deve değil.İkisi de güzel araçlar.
    Ben xdrive dan da vazgeçemedim,320d xdrive aldım.
    Bir de benim baktığım donanımda; x1 55 bin euro civarına geliyordu.Aynı donanımda yeni x3 63500 euro idi,üstelik motor,şanzıman,i-drive,start-stop otomatiği gibi ciddi fazlaları da vardı.Ben 55 bin vereceğime 63500 veririm dedim.O da bana çok geldi,x3 den ve x1 den vazgeçtim
    1996 yılında bazı nedenlerden dolayı almadığım 320(e 36) yi; 15 sene aradan sonra almış oldum




  • 3.20 ne zaman kasa değiştirecek
    2012 yazı diyorlar doğru mu
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.