Şimdi Ara

2012 yeni kasa BMW 3 serisi 1.6 turbo 150 ps motorla geliyor. (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
0
Favori
87.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evvabbay

    ALTERNATİFLER ÇOĞALMAYA BAŞLADI; F30 ile Passat cc nin yol tutuşunu karşılaştıran olmuşmudur, böyle kaynağı doğru, bilgi veren bir deneyim yada karşılaştırma varmı? 1400 CC 160 beygir aracı yetkili servis 210 beygire yükseltiyormuş, garanti kapsamı dahilinde, vergi avantajıyla-spor-prestij-performans-genişlik-tasarım-opsiyon bolluğu-servis fiyat hizmet avantjıyla rakipleri zorlayacak gibi. Darısı 1598cc f30 sedana olsun, nisan sonu Türkiyede diyorlar..

    F30 yeni 3 serisi ile Vw cc yi karşılaştırmak doğru olabilir, Bmw yi Bmw yapan arkadan çekişli olmasıdır. Virajda ve ani manevralarda Passat cc belki devrilmeye, yada savulmaya karşı avantajlı olabilir. Bmw nin kalkış ve akselasyon gibi yol tutuşu fizik kanunlarına göre cc den daha iyi olacaktır. Yol tutuştan kasıt virajlarsa oda ayrı bir mevzuu, sadece kendi düşüncemdir.

     2012 yeni kasa BMW 3 serisi 1.6 turbo 150 ps motorla geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şekocan

    quote:

    Orijinalden alıntı: evvabbay

    ALTERNATİFLER ÇOĞALMAYA BAŞLADI; F30 ile Passat cc nin yol tutuşunu karşılaştıran olmuşmudur, böyle kaynağı doğru, bilgi veren bir deneyim yada karşılaştırma varmı? 1400 CC 160 beygir aracı yetkili servis 210 beygire yükseltiyormuş, garanti kapsamı dahilinde, vergi avantajıyla-spor-prestij-performans-genişlik-tasarım-opsiyon bolluğu-servis fiyat hizmet avantjıyla rakipleri zorlayacak gibi. Darısı 1598cc f30 sedana olsun, nisan sonu Türkiyede diyorlar..

    F30 yeni 3 serisi ile Vw cc yi karşılaştırmak doğru olabilir, Bmw yi Bmw yapan arkadan çekişli olmasıdır. Virajda ve ani manevralarda Passat cc belki devrilmeye, yada savulmaya karşı avantajlı olabilir. Bmw nin kalkış ve akselasyon gibi yol tutuşu fizik kanunlarına göre cc den daha iyi olacaktır. Yol tutuştan kasıt virajlarsa oda ayrı bir mevzuu, sadece kendi düşüncemdir.

     2012 yeni kasa BMW 3 serisi 1.6 turbo 150 ps motorla geliyor.


    cc daha yakısıklı gıbı duruyor.yoksa yoksa aman allahım vw sempatızanımı oluyorum

    ekleme:alman bmw sıtesınde yenı 3 serısıne 1.6 turbo dızel-benzınlı modelı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 14 Mart 2012; 1:55:34 >




  • 1,6 motor bilgisini nerden aldınız bmw'yi aradıgımda 2013 yılı başında dedıler bana....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şekocan

    Bmw yi Bmw yapan arkadan çekişli olmasıdır.

    Arkadan çekiş diye bir kavram yoktur, arkadan itiş vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osencag

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    bu peugeot'la beraber geliştirilen 1.6 thp motor değilmi ? yanlış hatırlamıyorsam 207 gt ve mini de kullanılmak üzere geliştirilmişti.



    evet thp motor 207 308 508 3008 5008 ve mini modellerinde kullanılıyor

    Bmw nin katkısı daha büyük olduğundan beraber geliştirmiş sayılmazlar aslında bmw nin geliştirdiği motor desek daha doğru olur
  • Onden cekisli ve arkadan itisli iki araba karsilastirilamaz. Hele hele yol tutusta katiyen karsilastirilamaz. Arkadan itisli araba her zaman daha dengelidir, virajlarda savrulmaz, (understeer) virajlara daha yuksek hizlarda daha guvenli girebilirsiniz, kalkislarda avantajlidir.

    Sebeplerine gelince, uzun surer ama kisaca ozet geceyim.

    1) Kalkislarda tum yuk arka aksa binecegi icin, aracin on lastikleri kalkar. Bu da onden cekisli araclarda cekis dususune sebep olur. Bu yuzden dunya uzerinde 300 beygir uzeri onden cekisli arac yoktur ve butun supersporlar arkadan itislidir.
    2) Bir aracta ya da herhangi hareketli mekanik parcada (saftlar, vs...) her zaman agirlik merkezinin tam ortada olmasi istenir. Onden cekisli aracta bu cok muhim %50-50 agirlik dagilimi yakalanamaz cunku aktarma organlari da sanzuman ve motorla birlikte ondedir. Zaten supersporlar da bu yuzden orta motorludur. (Mid-engine)

    Son olarak da bir kere arkadan itis kullanan, bir daha omur billah onden cekisli arabaya binmez.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Faux Carnival

    Onden cekisli ve arkadan itisli iki araba karsilastirilamaz. Hele hele yol tutusta katiyen karsilastirilamaz. Arkadan itisli araba her zaman daha dengelidir, virajlarda savrulmaz, (understeer) virajlara daha yuksek hizlarda daha guvenli girebilirsiniz, kalkislarda avantajlidir.

    Sebeplerine gelince, uzun surer ama kisaca ozet geceyim.

    1) Kalkislarda tum yuk arka aksa binecegi icin, aracin on lastikleri kalkar. Bu da onden cekisli araclarda cekis dususune sebep olur. Bu yuzden dunya uzerinde 300 beygir uzeri onden cekisli arac yoktur ve butun supersporlar arkadan itislidir.
    2) Bir aracta ya da herhangi hareketli mekanik parcada (saftlar, vs...) her zaman agirlik merkezinin tam ortada olmasi istenir. Onden cekisli aracta bu cok muhim %50-50 agirlik dagilimi yakalanamaz cunku aktarma organlari da sanzuman ve motorla birlikte ondedir. Zaten supersporlar da bu yuzden orta motorludur. (Mid-engine)

    Son olarak da bir kere arkadan itis kullanan, bir daha omur billah onden cekisli arabaya binmez.



    ELİMDE İMKANIM VARSA, HERŞEYE RAĞMEN BANA GÖRE ARKADAN İTİŞ OLMAZSA OLMAZ;

    Önden çekişli arabalarla yay çizemezsiniz, ''U'' dönüşü manevraları turu azdır, bunun nedenide ön tekerleklerdeki akislerin dönüş açısını kısıtlamasındandır!!!

    Mekanik olarak bir otomobil yapsanız ve kasaları aero dinamiği vb. herşeyi aynı olsa birisi önden çekişli biriside arkadan itişli olsa, hızlı giderken viraja girildiğinde arkadan itişli otomobil daha çok savrulacaktır, bunun tersini savunmak imakansızdır, BMW 3 serisinin yol tutuşunu üstün tutan sebebi şudur; ağırlık dağılımı, iki aks mesagesinin uzun olması, ön tekerleğin aracın daha ön kısmında olması, aero dinamik tasarımı-basık tavan, yere yakın alt şase gibi. Arkadan itişli olmasının hızlı giderken yol tutuşuna katkısı olmadığı gibi dez avantajı vardır. Her şeye rağmen arkadan itişli arabanın tekerleklerin patinaş hususunda özellikle rampada avantajlı olması fizik kanunudur. Önden çekişli arabaların üretimin artmasının nedeni; Maliyeti ve yakıtı düşürmesindendir, arkadan itişli otolar yakıtı artırdığı için bu sorunu başka yerlerle oynayıp dengelemeye çalışıyorlar, tavanın basık olması, altının yere yakın olması gibi, haliyle otomobilinin içi dar olmaktadır, şaft boyunu minumuma indirmek için motoru daha geriye koymak gerekmekte olduğundan pedallar arkadan itişlide daha kullanışsızdır, bir çok şey vardır hepsini dile getirmek gerekmez, zira birisinin avantajı gibi görünen diyerinin dez avantajı oluyor, aslında okadar takıntı yapılacak bir mevzu değil, fakat arkadan itişli otomobil almak isteyenlerin biraz üst segment almalarını tavsiye ederim. Tekrar edelim; BMW 3 serisinin yol tutuşuna katkı sağlayan özelliği ESP'den kaynaklanmaz, yada arkadan itişli olduğu hızlı manevralı virajlarda avantaj değildir, arkadan itiş kalkışta, rampada aracın yere iyi tunmasını sağlar, bmw'nin yol tutuşuna katkı sağlayan usnsurlar iki aks mesafesinin uzun olmasıdır, tavanın basık olmasıdır, altının yere yakın olmasıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Örscü -- 18 Mart 2012; 13:01:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evvabbay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Faux Carnival

    Onden cekisli ve arkadan itisli iki araba karsilastirilamaz. Hele hele yol tutusta katiyen karsilastirilamaz. Arkadan itisli araba her zaman daha dengelidir, virajlarda savrulmaz, (understeer) virajlara daha yuksek hizlarda daha guvenli girebilirsiniz, kalkislarda avantajlidir.

    Sebeplerine gelince, uzun surer ama kisaca ozet geceyim.

    1) Kalkislarda tum yuk arka aksa binecegi icin, aracin on lastikleri kalkar. Bu da onden cekisli araclarda cekis dususune sebep olur. Bu yuzden dunya uzerinde 300 beygir uzeri onden cekisli arac yoktur ve butun supersporlar arkadan itislidir.
    2) Bir aracta ya da herhangi hareketli mekanik parcada (saftlar, vs...) her zaman agirlik merkezinin tam ortada olmasi istenir. Onden cekisli aracta bu cok muhim %50-50 agirlik dagilimi yakalanamaz cunku aktarma organlari da sanzuman ve motorla birlikte ondedir. Zaten supersporlar da bu yuzden orta motorludur. (Mid-engine)

    Son olarak da bir kere arkadan itis kullanan, bir daha omur billah onden cekisli arabaya binmez.


    ELİMDE İMKANIM VARSA, HERŞEYE RAĞMEN BANA GÖRE ARKADAN İTİŞ OLMAZSA OLMAZ;

    Önden çekişli arabalarla yay çizemezsiniz, ''U'' dönüşü manevraları turu azdır, bunun nedenide ön tekerleklerdeki akislerin dönüş açısını kısıtlamasındandır!!!

    Mekanik olarak bir otomobil yapsanız ve kasaları aero dinamiği vb. herşeyi aynı olsa birisi önden çekişli biriside arkadan itişli olsa, hızlı giderken viraja girildiğinde arkadan itişli otomobil daha çok savrulacaktır, bunun tersini savunmak imakansızdır, BMW 3 serisinin yol tutuşunu üstün tutan sebebi şudur; ağırlık dağılımı, iki aks mesagesinin uzun olması, ön tekerleğin aracın daha ön kısmında olması, aero dinamik tasarımı-basık tavan, yere yakın alt şase gibi. Arkadan itişli olmasının hızlı giderken yol tutuşuna katkısı olmadığı gibi dez avantajı vardır. Her şeye rağmen arkadan itişli arabanın tekerleklerin patinaş hususunda özellikle rampada avantajlı olması fizik kanunudur. Önden çekişli arabaların üretimin artmasının nedeni; Maliyeti ve yakıtı düşürmesindendir, arkadan itişli otolar yakıtı artırdığı için bu sorunu başka yerlerle oynayıp dengelemeye çalışıyorlar, tavanın basık olması, altının yere yakın olması gibi, haliyle otomobilinin içi dar olmaktadır, şaft boyunu minumuma indirmek için motoru daha geriye koymak gerekmekte olduğundan pedallar arkadan itişlide daha kullanışsızdır, bir çok şey vardır hepsini dile getirmek gerekmez, zira birisinin avantajı gibi görünen diyerinin dez avantajı oluyor, aslında okadar takıntı yapılacak bir mevzu değil, fakat arkadan itişli otomobil almak isteyenlerin biraz üst segment almalarını tavsiye ederim. Tekrar edelim; BMW 3 serisinin yol tutuşuna katkı sağlayan özelliği ESP'den kaynaklanmaz, yada arkadan itişli olduğu hızlı manevralı virajlarda avantaj değildir, arkadan itiş kalkışta, rampada aracın yere iyi tunmasını sağlar, bmw'nin yol tutuşuna katkı sağlayan usnsurlar iki aks mesafesinin uzun olmasıdır, tavanın basık olmasıdır, altının yere yakın olmasıdır.

    Yol tutuşa katkı sağlayan unsurlara süspansiyonu da eklersek yerinde olur bence. 50-50 ağırlık dağılımı da yakalasanız, bu ağırlığı istediğiniz durumlarda avantaja çevirmek için isteklerinize cevap verecek süspansiyona sahip olmanız gerekir. Nedir istediğimiz; iyi yol tutsun ama kütük gibi olmasın. Süspansiyon teknolojiisi de burada önem kazanır. Çok sert araç yaparsınız, yol tutar, ama böbrek taşı döktürür

    Tavanı basık yapmak, arabanın altını alçaltmak kolay ve maliyeti az yöntemler. Süspansiyon ise araçlarda motordan sonra en çok ar-ge yapılan bölümdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 18 Mart 2012; 22:06:18 >




  • Çok kollu arka süspansiyon (aksonlar) , yol tutuşun destekçisi onu yazmayı unuttum. BMW'nin arkadan itişli olmasının yol tutuşunda avantajı yoktur, marifet ondan kaynaklanmıyor.. Aksine..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Örscü -- 18 Mart 2012; 23:18:28 >
  • Önden çekişli otomobil ilk kalkışta motorun ani silkinmesiyle göz aldatabilir, motorun ağırlığını göz ardı etmemek lazım, lakin boşken önden çekişli otomobil avantajlıdır, fakat arkadan itişlinin arka koltuğuna iki kişi oturursa patinaj ancak önlenir. Önden çekişli otonun arkasında ağırlık olursa ozamanda onun hali yaman ben tek gezerim arkadan itişli istemem derseniz amenna çünkü arkadan itişli otolarda boşken başa bela oluyor, biraz bagajda ağırlık şart. İkiside aynı sanki.. Motoru arkaya koysalar bagajı öne koysalar akü v.b gibi şeyleri öne koysalar nasıl bişey olur acaba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cançevik -- 21 Mart 2012; 16:04:15 >
  • önden çekiş arkadan itişi boşverinde 1.6 turbo motordan haber var mı onu yazın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şekocan

    Önden çekişli otomobil ilk kalkışta motorun ani silkinmesiyle göz aldatabilir, motorun ağırlığını göz ardı etmemek lazım, lakin boşken önden çekişli otomobil avantajlıdır, fakat arkadan itişlinin arka koltuğuna iki kişi oturursa patinaj ancak önlenir. Önden çekişli otonun arkasında ağırlık olursa ozamanda onun hali yaman ben tek gezerim arkadan itişli istemem derseniz amenna çünkü arkadan itişli otolarda boşken başa bela oluyor, biraz bagajda ağırlık şart. İkiside aynı sanki.. Motoru arkaya koysalar bagajı öne koysalar akü v.b gibi şeyleri öne koysalar nasıl bişey olur acaba

    Yapılmışı var hocam, Porsche. Gücü yere aktarmanın kralı kendisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: şekocan

    Önden çekişli otomobil ilk kalkışta motorun ani silkinmesiyle göz aldatabilir, motorun ağırlığını göz ardı etmemek lazım, lakin boşken önden çekişli otomobil avantajlıdır, fakat arkadan itişlinin arka koltuğuna iki kişi oturursa patinaj ancak önlenir. Önden çekişli otonun arkasında ağırlık olursa ozamanda onun hali yaman ben tek gezerim arkadan itişli istemem derseniz amenna çünkü arkadan itişli otolarda boşken başa bela oluyor, biraz bagajda ağırlık şart. İkiside aynı sanki.. Motoru arkaya koysalar bagajı öne koysalar akü v.b gibi şeyleri öne koysalar nasıl bişey olur acaba

    Yapılmışı var hocam, Porsche. Gücü yere aktarmanın kralı kendisi.

    Porşe, Ferrari v.b den bahsetmediğimiz çok açık..zira detaya girmedim ama anlamanız gerekir diye düşünmüştüm trafikte kaç tane porşe varki!!! Normal pyasadaki segment normları neyse sadece onlar için bir düzenleme hayali. Porşeden kime ne




  • quote:

    Orijinalden alıntı: şekocan

    quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: şekocan

    Önden çekişli otomobil ilk kalkışta motorun ani silkinmesiyle göz aldatabilir, motorun ağırlığını göz ardı etmemek lazım, lakin boşken önden çekişli otomobil avantajlıdır, fakat arkadan itişlinin arka koltuğuna iki kişi oturursa patinaj ancak önlenir. Önden çekişli otonun arkasında ağırlık olursa ozamanda onun hali yaman ben tek gezerim arkadan itişli istemem derseniz amenna çünkü arkadan itişli otolarda boşken başa bela oluyor, biraz bagajda ağırlık şart. İkiside aynı sanki.. Motoru arkaya koysalar bagajı öne koysalar akü v.b gibi şeyleri öne koysalar nasıl bişey olur acaba

    Yapılmışı var hocam, Porsche. Gücü yere aktarmanın kralı kendisi.

    Porşe, Ferrari v.b den bahsetmediğimiz çok açık..zira detaya girmedim ama anlamanız gerekir diye düşünmüştüm trafikte kaç tane porşe varki!!! Normal pyasadaki segment normları neyse sadece onlar için bir düzenleme hayali. Porşeden kime ne

    Mühendisler oturmuş, düşünmüş ve yapmış. Ben de örnek verdim.




  • Vw Cc 160 hp benzinli ile Bmw 3 serisi 184 hp benzinli araçları test sürüşü yaptım. Psikolojikmi bilmiyorum ama önce Vw Cc'yi test ettim, gayet mükemmel hele o dsg.. sürüşü çok keyifli.. muhteşem bir süspansiyonu vardı.

    Bmw'yi test ettim, beni tatmin etmedi 184 hp bir aracın verdiği sürüş zevkini alamadım, Bmw'nin yol tutuşunu övenler olmuştu fakat hiçde öyle olmadığını farkettim, Cc de mükemmel bir yol tutuşu vardı, her iki aracı deneme fırsatı olanlara mutlaka tavsiye ederim. Gerek vergi avantajıyla gerek fiyat ötv dengesi ile alırken kazanmak adına, bir çok özelliğin standart olması, iç hacimin bagajın geniş olmasıyla Vw Cc mantıklı Test şürüşü yapan vazgeçemez

    http://www.volkswagen.de/de/models/cc/farben-und-felgen.html




  • Vw hastaları cc alsın.Ben 3.20d aldım:)
    Zaten şunu anlamıyorum;2.0 184 hp ve dizel olan bir araç ile 160hp 1.4 neden kıyaslanıyor.Bütün yazıların zaten direkt VW kokuyor:)
    Tatmin etmek ile yol üzerinde bazı gerçekler vardır.Farzedelim ilk kalkışta dediğiniz cc atak oldu(tabi bu ne kağıt ne de gerçekte imkansız)100 km hızdan sonra tatmin olmadığınız o araç mevcut torku ile arada ki farkı epeyce açar.
    Neden mi bende 160 hp jetta ları golf leri çok gördüm:)çok kullandım.
    Lütfen ya biraz gerçekçi olalım....
  • Beyaz 3.20d Sportline için kapora verdim.
    Bir arkadaşımda bir önceki kasa 3.20d var 184 Ps araba sehir içi 7.3 yakıyor.

    Kapora vermeden önce uzun uzun üç defa test sürüşü yaptım,
    süspansiyonlar mükemmel olmuş son derece konforlu hale gelmiş,
    İç hacim artmış, yol tutuş gerçekten go kart gibi,

    Bana göre BMW ile Wolksvagen arasında sınıf farkı var,
    Bence asla yeni 3.20 ile CC mukayese edilemez, edilmemeli..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Çok afedersiniz sokayım tüketimine, vergisine, 2. eline.
    Bıktım bu lanet düzenden, arabanın hakkı olan motor ne ise ondan alınır arkadaş, 2 ise 2, 3 ise 3 litre

    Çevreye karşı bu kadar duyarsız olamazsınız.
    Ben sırf bu yüzden gittim dizel araba aldım.




    Karbon salınımı için aldın eyvallah da dizelin attığı kurumdan haberin var mı

    dizel kurum mu atıyor? Öyleyse hemen şu soru aklıma geldi, kurum nedir???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merhak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA


    quote:

    Orijinalden alıntı: fortunasuper

    1.6 lt 116 i yi (136 hp) test ettim.gayet atak güzel bir motor.ama benim tavsiyem 170 hp lik motor,çünkü 8 ileri vitesin konforu onda daha iyi yaşanır düşüncesindeyim.gerçi 8 ileri vites bence çok abartı ancak herhalde bir bildikleri vardır diye düşünüyorum.

    8 ileri bence de biraz abartı olmuş, bmw yaptıysa vardır bir bildiği.

    Bmw otomatik sanzumanlarini kendi üretmiyor ve su an kullandigi 8 ileri otomatik sanzuman dünyanin en iyilerinden biridir. Nerden mi biliyorum cünkü sanzumanin üretildigi fabrikada calisiyorum. Mercedes ve Audi kendi sanzumanlarini üretir ama Mercedes henüz 7 ileri otomatik vitesinin üzerine daha iyi bir sanzuman gelistiremedi ama calismalari sürüyor sanirim. Audi de ise bu kadar bile bir gelisme yok sanirim. Bmw nin yeni nesil motorlari ile bu 8 ileri otomatik sanzumanlar mükemmel uyum sagladi ve yakis acisindan manual den bile daha iyi diyorlar.

    Normalde calistigim fabrika Audi A6 ve daha yüksek serileri icinde ayni sanzumani üretiyor ama A4 serileri ve Mercedesler icin bir anlasma yok henüz. Ancak bu saydigim firmalar ar-ge calismalarinda bu 8 ileri otomatik sanzumanin performansina yaklasamazlarsa ileride ayni sanzumani cogu mercedes ve Audi modellerinde de görebiliriz

    bmw nin yeni 8 ileri şanzumanı için, ilk masrafı yada kullanım ömrü için öngörülen km nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: merhak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA


    quote:

    Orijinalden alıntı: fortunasuper

    1.6 lt 116 i yi (136 hp) test ettim.gayet atak güzel bir motor.ama benim tavsiyem 170 hp lik motor,çünkü 8 ileri vitesin konforu onda daha iyi yaşanır düşüncesindeyim.gerçi 8 ileri vites bence çok abartı ancak herhalde bir bildikleri vardır diye düşünüyorum.

    8 ileri bence de biraz abartı olmuş, bmw yaptıysa vardır bir bildiği.

    Bmw otomatik sanzumanlarini kendi üretmiyor ve su an kullandigi 8 ileri otomatik sanzuman dünyanin en iyilerinden biridir. Nerden mi biliyorum cünkü sanzumanin üretildigi fabrikada calisiyorum. Mercedes ve Audi kendi sanzumanlarini üretir ama Mercedes henüz 7 ileri otomatik vitesinin üzerine daha iyi bir sanzuman gelistiremedi ama calismalari sürüyor sanirim. Audi de ise bu kadar bile bir gelisme yok sanirim. Bmw nin yeni nesil motorlari ile bu 8 ileri otomatik sanzumanlar mükemmel uyum sagladi ve yakis acisindan manual den bile daha iyi diyorlar.

    Normalde calistigim fabrika Audi A6 ve daha yüksek serileri icinde ayni sanzumani üretiyor ama A4 serileri ve Mercedesler icin bir anlasma yok henüz. Ancak bu saydigim firmalar ar-ge calismalarinda bu 8 ileri otomatik sanzumanin performansina yaklasamazlarsa ileride ayni sanzumani cogu mercedes ve Audi modellerinde de görebiliriz

    bmw nin yeni 8 ileri şanzumanı için, ilk masrafı yada kullanım ömrü için öngörülen km nedir?

    Valla aslinda 8 ileri Sanzumana yeni diyoruz belki ama seri üretime geceli iki yildan fazla oldu. Yani bu süre icinde dayaniklilik ve performans acisindan da cok gelistirildi. Kronik bir problem duymadim sanzuman hakkinda ve kullanicilardan gelen tepkilere göre eski 6 vitesten cok cok daha iyi ve perfomansliymis. Ama ömrü su kadarmis diyebilecegimiz bir inceleme ya da calismaya da rastlamadim henüz. Sanirim bunun icin müsteriden gelen sikayetlere bakmak ve bilgi depolamak gerekecek. Ancak su ana kadar sanzumanla ilgili belirli bir sikayet duymadim.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.