Şimdi Ara

Taksi çıkması multijet albea

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
38.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burada aslolan arabanın durumudur. Burada yazılan çizilenin hiç bir önemi yoktur. Araba iyiyse iyidir.

    Motor saglam ise bunu yağ kaçağı ve iyi bir sürüs ile anlayabilirsiniz. Bir motorcuya götürebilirsiniz siz anlamıyorsanız...

    Taksi arabalara kötü deniyor ama bindiginiz taksilerin kmsini bakın 400 bin 500 bin 600 bin...

    Madem çok reziller nasıl 600 bin yapabiliyor bu taksiler bir de bunu düşünün...

    Klavyesi olan yazıyor...
  • Ayrıca aynı fiyata almıyorsun neredeyse 8-9 milyar fark var..

    8 -9 milyar senin cebinden çıkacak buradakilerin değil. Ayrıca fren balatası lastigi zartı zurtu döşemesi falan kabaca 1 milyar liran gider çok.. Balata falan konusu ise zaten tüm arabalar için geçerli adam 30 bin kmde balatayı bitirebiliyor...

    Güzel bir iç temizlik .. İç tavan döşemeleri arka cam önü döşemeleri falan kirli ise yenilersin onlarında astronomik bir fiyatı yoktur..

    Para senin bütçe senin...

    Arabaya para harcamak marifet degil önemli olan ayagını yorganına göre uzatmak ve işini görmesi ...

    Ha sana gözü kapalı git oluk oluk yağ kaçıran sürüşte tekleyen arabayı da al demiyoruz bunu böyle bilesin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi proffesor -- 23 Aralık 2010; 21:02:48 >
  • [Kunye=Arkadaşlar ben taksi çıkması dizel bir albea ya da accent almayı düşünüyorum. ama çok fazla bilgi sahibi değilim. arabayı alınca motor yaptırmak gerektiğini biliyorum ancak beni aydınlatacak bilgilere ihtiyacım var. siz olsanız ne yapardınız. ]



  • Benim duyumlarım şu yönde: Benzinli bir araca motor yapılabilir, alır paşa paşa binersin.

    Yeni nesil turbo dizel bir araca motor yaptırılmaz. 1. Yaptırılır ama 7-8 bin TL yi bulur. Değmez. Zaten fabrikadan yeni bir motor temini yaklaşık 10.000 TL.

    2. Yaptırılır ama bir türlü düzen tutmaz.

    Sonuç: Dizel motorlu bir araca motor yaptırılmaz.


    Haluk
  • KESİNLİKLE ALMAM,ÜSTE PARA VERSELER DAHİ DÜŞÜNÜRÜM,ACABA ALSAM MI DİYE.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    KESİNLİKLE ALMAM,ÜSTE PARA VERSELER DAHİ DÜŞÜNÜRÜM,ACABA ALSAM MI DİYE.

    O kadar da abartmayın 15 .000 lik arac 6-7 bine düşüyor
  • tabi sürekli şehir içi çalışması daha bir sorun yanaşmayın derim
  • Ama fiyat açısından çok avantajlı duruyor. benzinli alsam kaça mal olur ki motor yapmak?
  • Taksi lerde km 2 ile çarpılır çünkü şehir içinde sürekli kullanım normal kullanımın iki katı olarak hesaplanır. En azından taksiciler böyle diyor. Alacağınız araç çok yıpranmış olacaktır haliyle. Sadece motor olarakda düşünmemek lazım sonuçta araçta bir çok parça var bunları değiştirerek birşeyler elde edersiniz ama sabit parçalardaki özellikle metal yorgunluğuna yapacak birşey yok malesef.
  • bir kere taksi çıkması araç aldım bundan sonramı tövbeler olsun


    Eğer taksi çıkması araç alıcak kadar zenginsen al... çünki başka türlü para yetişmez...
  • arkadasım bence sakın girme sanayiden cıkmazsın arabaya bile binesin gelmez her yerinden ses gelir düzen tutmaz araba 24 saat trafikte bitmiştir artık bence biraz daha bekle temiz bir araba al
  • Bunları sırf fazla yol yaptı diye mi söylüyorsunuz. Peki ya tüm bakımları serviste yapılan bir araba ise..... Sahibi üstüne titreyen biri ise.....
  • arkadaş almış 98 şahin arabada el tutulacak kadar sağlam yer yok bir araba u kadarmı biter

    kesinlikle girme zaten satamazsında arkadaşlarında dedigi gibi sanayiden çıkamazsın çok ugraşırsın
  • 3 kuruş fazla ver veya 2 model düşük al normal kullanıcıdan al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Bunları sırf fazla yol yaptı diye mi söylüyorsunuz. Peki ya tüm bakımları serviste yapılan bir araba ise..... Sahibi üstüne titreyen biri ise.....



    bir taksi günde 24 saat çalışabilir. buna göre 1-2 ayda bir bakıma girmesi gerekli, bir taksicinin 2 ayda bir 70-80 liraya kendi halledebilceiği bakım için taksiyi servise bırakabileiceğini düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @Majesty


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    KESİNLİKLE ALMAM,ÜSTE PARA VERSELER DAHİ DÜŞÜNÜRÜM,ACABA ALSAM MI DİYE.

    O kadar da abartmayın 15 .000 lik arac 6-7 bine düşüyor

    Sanayi köşelerinde sürünseydin benim gibi aylarca,böyle konuşmazdın,üstelik araç taksi çıkması değildi,bunun halini düşünemiyorum,sanayicilerle akraba oluruz sanırım.
  • aldığın fiyat masraflarını kurtarıyorsa ve sanayide harcayacak bol vaktin varsa alabilirsin
  • motor yaptırma artık senin şansına kalmış.
    enişte bey, bitane taksi çıkması dizel albea aldı. herhangi bi sorunundan bahsetmedi. zaten arabayı idarelik aldı, modelli bi araba almak için şu anda satılık. gerçi ekabiri geniş olduğu için şu anda satmış bile olabilir...
  • Taksicilerin çoğu ucuza maletmek için parçaların çoğunu yan sanayi kullanır, lastiğin en ucuzunu alır, kapıları gün içinde defalarca açılır kapanır, içinde sigara içene ses çıkartılmaz, şehir içinde sürekli dur kalk yaparlar, direksiyon ve vites topuzunda aşınmadan dolayı cila atmışın gibi parlar, boyasını değiştireceğinizden aracınız komple boyalı olur, motor bitmeye yakın olur vs vs çok cazip bir fiyat olmadıktan sonra almak akıl karı değil.
  • Paranıza yazık be.O arabadan hayır gelse taksici kullanmaya devam ederdi zaten
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.