- x
Fluence Privilège dci edc alınır mı?
49 Cevap9852 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


275 Mesaj
20 Aralık 2010; 0:48:32 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar merhaba.biz oyak üyesi olarak Fluence Privilège dci edc 110 beygirlik araca 49600 gibi bi fiyat çıkardılar.ayriyetten 500 lira da dosya masrafı.sizce fluence in bu en dolu paketine değer mi?yok değmez diyosanız yine bu fiyata dizel otomatik önerilerinize de açığım


_____________________________




994 Mesaj
20 Aralık 2010; 9:42:22 

İyi günler. O fiyata maalesef dizel otomatik bulamazsın oguz. Tercih edebileceğin markalar sınırlı zaten Renault, Vw, Skoda, Seat..Opel ile Toyotayı saymıyorum onların dizel otomatikleri bu araçlar yanında hantal kalır. Söylediğin para o araca verilir araçta hakkını verir emin olabilirsin.Skoda, Seat ve vw nin şanzuman ve motorları daha başarılıdır hatta vw birçok noktada bu araçtan daha başarılıdır fakat vw fiyat olarak 10 bin kadar yukarda, Seat daha az konfor ve güvenlik.. Skodanında her ne kadar vücudunu 1.6 TDİ 105PS başarılı bir motor beslese ve aktarmasını 7 ileri DSG gibi çok başarılı bi şanzuman sağlasada Renaultun yanında basit, sıradan ve başarısız kalacağını düşünüyorum birçok noktada. Bu yüzden bence bu aracı alıp güle gülede binebilirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun.


_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


275 Mesaj
20 Aralık 2010; 16:44:12 

bugün aracı test ettim.otomatikliğine hayran kaldım.bu kadar iyi beklemiyodum.sürüş rahat olunca dış tasarımının gözümde pek bi değeri kalmadı açıkcası


_____________________________




6299 Mesaj
21 Aralık 2010; 11:17:19 

hangi bayide test ettiniz?


_____________________________

mk3 1.2 tsi dsg


275 Mesaj
21 Aralık 2010; 11:23:48 


quote:

Orijinalden alıntı: oquzdag

hangi bayide test ettiniz?


kemal terpetoğlulları nda test ettim


_____________________________




994 Mesaj
22 Aralık 2010; 0:42:43 

Aracın teknik verilerine baktımda gayet tercih edilebilir yani mükemmel verileri var.


_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


 
33 Mesaj
22 Aralık 2010; 12:19:03 

quote:

Orijinalden alıntı: oguz58

arkadaşlar merhaba.biz oyak üyesi olarak Fluence Privilège dci edc 110 beygirlik araca 49600 gibi bi fiyat çıkardılar.ayriyetten 500 lira da dosya masrafı.sizce fluence in bu en dolu paketine değer mi?yok değmez diyosanız yine bu fiyata dizel otomatik önerilerinize de açığım


49600+ 500 kampanya desteği derken, İNG bank'ın aldığı dosya parası dahil mi hariç mi?

Bana şöyle bir fiyat çıkardılar; Kredimi dışarıdan alırsam veya peşin alırsam 50.300 TL (ne oyak ne renault ile hiçbir akrabalığım yok) Kampanyadan yararlanacaksam da 50.800 TL...

Aracı renault kampanyasından almak +500'e rağmen daha cazip geldi ve öyle de aldım... Yani size ing kredisi alırsanız araç 49600 + 500 TL kredi dosya masrafı çıkarmışlarsa, bence gayet iyi, kampanya döneminde daha fazla + indirim olamaz zaten... Ama 50.100 + 500 TL ing'ye ödenen masraf ise toplamda sadece 700 TL Oyak indirimi yapmış oluyorlar, aslında birşey yapmamış oluyorlar yani...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRODO555 -- 22 Aralık 2010; 12:23:31 >


_____________________________

Renault Fluence 1.5dci EDC privilege 110 bhp siyah...Sony KDL40bx400 full HD lcd tv...Dreambox DM800HD receiver...Superonline 100 mbps fibernet


275 Mesaj
23 Aralık 2010; 0:15:26 


quote:

Orijinalden alıntı: FRODO555



49600+ 500 kampanya desteği derken, İNG bank'ın aldığı dosya parası dahil mi hariç mi?

Bana şöyle bir fiyat çıkardılar; Kredimi dışarıdan alırsam veya peşin alırsam 50.300 TL (ne oyak ne renault ile hiçbir akrabalığım yok) Kampanyadan yararlanacaksam da 50.800 TL...

Aracı renault kampanyasından almak +500'e rağmen daha cazip geldi ve öyle de aldım... Yani size ing kredisi alırsanız araç 49600 + 500 TL kredi dosya masrafı çıkarmışlarsa, bence gayet iyi, kampanya döneminde daha fazla + indirim olamaz zaten... Ama 50.100 + 500 TL ing'ye ödenen masraf ise toplamda sadece 700 TL Oyak indirimi yapmış oluyorlar, aslında birşey yapmamış oluyorlar yani...


o +500 tl bankanın alıcağı dosya parası.kredi konusunda bize şöyle dediler.eğer 36 ay vadeli olursa araç 55 bine fln gelicek.12 yada 24 ay olduğu zaman fiyat fazla çıkmıyodu.tam hatırlayamadım.siz hangi şubeden fiyat aldınız? benim 49600+500 lük aldığım teklif aldığım bayi mais ti.kemal terpetoğulları nda oyak kapmanyası olmadan nakit fiyata 52400, kredili fiyata 52900 dediler.ama oyak için bilgisayardan baktı ve 49600 dedi.ama terpetoğulları nda oyak kampayası geçmiyomuş


_____________________________




 
33 Mesaj
23 Aralık 2010; 15:23:04 

quote:

Orijinalden alıntı: oguz58

o +500 tl bankanın alıcağı dosya parası.kredi konusunda bize şöyle dediler.eğer 36 ay vadeli olursa araç 55 bine fln gelicek.12 yada 24 ay olduğu zaman fiyat fazla çıkmıyodu.tam hatırlayamadım.siz hangi şubeden fiyat aldınız? benim 49600+500 lük aldığım teklif aldığım bayi mais ti.kemal terpetoğulları nda oyak kapmanyası olmadan nakit fiyata 52400, kredili fiyata 52900 dediler.ama oyak için bilgisayardan baktı ve 49600 dedi.ama terpetoğulları nda oyak kampayası geçmiyomuş

Ben Mais-Bursa dan aldım aracı... Bizde tabi oyak vs. durumlar olmadığı için araç 50.800, kredi 48 ay 35.000, banka mais'e 34500 ödedi, ben de 15.500 ödedim, 800 tl plaka masrafı vardı onu vermedim, kendi plakacımda (aynı zamanda kaskomu da yapan acente) 260 trafik sigortası ve özel plaka için emniyet bağışı dahil 480 TL'ye bitti tescil işi (parayı göndermeyi unuttuğumu da şimdi hatırladım :)) Yani araba 50480 e geldi, 500 tl de ing bank krediden kesti...

Ama şöyle bir şey dedilerdi mais'ten, eğer arabayı peşin veya krediyi başka bankadan kendim hallederek alsaydım 500 TL daha düşeceklerdi... Yani 50.300 - 800 plaka masrafı 49.500'e vereceklerdi... İNG nin kampanyasından kredi alınınca mais de bankaya katkı primi ödüyormuş, onu sizden almayız dediler yani... %0,71 48 ay için güzel orandı öyle alayım dedim... Zaten herkes dosya parası / komisyon vs. alacak bir şekilde...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRODO555 -- 23 Aralık 2010; 15:27:08 >


_____________________________

Renault Fluence 1.5dci EDC privilege 110 bhp siyah...Sony KDL40bx400 full HD lcd tv...Dreambox DM800HD receiver...Superonline 100 mbps fibernet


 
113 Mesaj
23 Aralık 2010; 16:44:33 

VW'nin DSG 7 şanzımanındaki ardı arkası kesilmeyen sorunlar, beni Renault EDC alma fikrine yöneltti. Şu anda piyasadaki yarı otomatik vitesli arabalar içerisinde en alınabilecek araba gibi geldi bana. Umarım DSG 7'de karşılaşılan ciddi sorunlarla EDC kullanıcıları karşılaşmazlar.


_____________________________

Toyota Auris 1.6 Premium Multidrive S 2013


994 Mesaj
23 Aralık 2010; 17:56:00 

Aslında biraz beklemekte fayda var yeni bi şanzuman sorunlu olabilir ama renault bence daha çok konfora yönelik bi şanzuman geliştirmiştir o yüzden gerçekten güzel yaptıysa ilerde bi sıkıntı yaratmaz düşüncesindeyim.Test eden bilir arkadaşlar deneyimlerini yazarlarsa bizde bilgi sahibi oluruz.

Saygılar.


_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


2058 Mesaj
24 Aralık 2010; 8:02:55 

EDC iyidir DSG den sonra bence alınabilecek bir şanzıman ..


_____________________________

[Gigabyte 965P Ds3][INTEL 6420@3200]+[Big Typhoon]+[Ocz Plantium ddr800]
[250GB SATA Seagate 16C]+[Skystar 2.6d]
[Sapphire 1950XT]+[Nec DVDRW]+[Nec DVD-RW 3540A]
[Silverstone 500 watt siyah]+[AOPEN H600 B13]+[Zoom X5V]
[Philips Dobly Surround]+[Logitech Wireless Mouse]+[SONY LCD]


 
33 Mesaj
24 Aralık 2010; 21:11:27 

Şanzımanla ilgili şikayet denebilecek tek bir durumla karşılaştım şimdiye kadar... Ama o da aslında sistemin kendisiyle ilgili bir durum.. Şöyle ki:

Biliyorsunuz EDC nin DC'si "dual clutch" demek, yani çift kavrama... Twin clutch da deniyor dsg de dct de... Bu sistemde vites dişlileri iki ayrı mil üzerinde... gittiğiniz vites bir milde iken geçeceğiniz muhtemel vitesler (bir alt ve bir üst) diğer mil üzerinde ve yarım dişli mesafede hazır tutuluyor... Zaten bu sayede sıralı hızlanma ve yavaşlama değişiklikleri çok çabuk yapılıyor...

İşte bu noktada şöyle bir problem yaşıyorsunuz, Çift yönlü yolda sollamaya çıktınız (gerçi ben 4 şeritli yolda aracı denemek için eşkiyalık yaparken fark ettim ama sorun olacak hali böyle olur) ve karşıdan gelen aracın beklediğinizden daha yakın veya daha hızlı, en kötüsü de her ikisi birden olduğunu gördünüz diyelim... Otomatik vites kullanan sürücülerin ilk tepkisi gaza köküne kadar basıp tam kickdown yaparak iki alt vitese geçmek olur...

EDC şanzımanda iki alt vites mevcut vitesle aynı mil üzerinde olduğu için, vites değişimi normal vites değişiminden iki kat uzun sürüyor, bu sürede de araba mevcut vites üstünde de gitmediği yani gazda olmadığı için kayda değer bir yığılma oluyor...

Bu konu bir gün bir yerde birilerine ciddi problem olabilir, halletmenin yolu ise bu tip durumlarda asla tam kickdown yapmamak, önce gazı yarıdan fazlaya kadar açıp çabuk şekilde bir alta, sonra çok lazımsa dibine kadar basıp iki alta geçme davranışını refleks haline getirmek lazım... İki tip davranış arasında çok ciddi bir ara hızlanma farkı var...


_____________________________

Renault Fluence 1.5dci EDC privilege 110 bhp siyah...Sony KDL40bx400 full HD lcd tv...Dreambox DM800HD receiver...Superonline 100 mbps fibernet


994 Mesaj
24 Aralık 2010; 22:27:08 

Benim anlamadığım birşey var kickdown yapıldığında nası 2 vites birden küçültür araba? Her hızdamı böyledir bu? + zaten eğer öyle bir durum varsa araba atıyorum 5 ten 3 e bianda geçerse şanzumanı elimize alma riskimiz var kaldıki bu dizel bi araba risk daha yüksek


_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


 
33 Mesaj
25 Aralık 2010; 1:14:24 


quote:

Orijinalden alıntı: beelzebub_be

Benim anlamadığım birşey var kickdown yapıldığında nası 2 vites birden küçültür araba? Her hızdamı böyledir bu? + zaten eğer öyle bir durum varsa araba atıyorum 5 ten 3 e bianda geçerse şanzumanı elimize alma riskimiz var kaldıki bu dizel bi araba risk daha yüksek


Otomatik vitesli araçların (benim kullandıklarımda) tamamında iki kademeli kickdown var zaten... İlki gaz pedalının yarısı civarında, diğeri de dibinde... Ama şimdiye kadar kullandığım otomatiklerin hepsi de en az 6 ileriydi, belki 4 ileri otomatiklerde kickdown tek kademeli olabilir bilmiyorum... 5 ve yukarısında da iki vites aşağı almanın problem yaracak derecede sakıncası olamaz... Zaten biliyorsunuz bütün manuel kontrol edilebilir otomatik vitesli arabalarda siz istediğiniz kadar komut verin, araç hızına göre motoru mantıksız devirlere çıkaracak veya düşürecek viteslere geçmez... 1. viteste 7000 rpm çevirerek sürekli gidemezsiniz mesela, komut vermeseniz de 'ye geçer, veya siz küçültmeseniz de yavaşlarken kendi başına vites düşürür ve tamamen durunca da 1e geçer...

O anlamda eğer 2 vites aşağısı motor devrini mesela 8 bine çıkartacaksa eğer, tapa gaz bassanız bile o işi yapmaz araç... Hiçbir araç yapmaz (smg şanzımanlı m3 yapar belki ama o da devir mesela 10 bine çıkacaksa 2 aşağı almaz vitesi )...


_____________________________

Renault Fluence 1.5dci EDC privilege 110 bhp siyah...Sony KDL40bx400 full HD lcd tv...Dreambox DM800HD receiver...Superonline 100 mbps fibernet


994 Mesaj
25 Aralık 2010; 4:49:59 

şimdi hocam bahsettiğimiz araç otomatik şanzumanlı ve dizel bi araç..böyle bi aracın kickdown sırasında 2 vites birden küçültmesi ne demektir?? örneğin (kendi kullandığım aracın değerleriyle yazıyıorum,ki fluencin motoruda aynı sınıfta ve güçte olduğundan hız ve devir miktarları aşağı yukarı aynı olacaktır),4. viteste 70 km hızla gidiyorsunuz.motor ortalama 1800-2200 devir çeviriyor.sollamaya çıktınız,4. viteste yeterli akselerasyonu sağlayamayacağınızı düşündünüz ve gazı sonuna kadar kökleyip kickdown yaptınız.araç otomatik şanzumanlı olduğu için 4ten 2ye aldı.70 km hızda 2. viteste giderseniz deviriniz 3800-4200 arasında olacaktır.otomatikte kesin bi fikrim yok,ancak düz vitesli araçlarda bu şekilde 2 vites birden küçülterek deviri 2000den 4000e çıkarmak şanzumana aşırı yük binmesine yol açar ve araba yığılır.bu verdiğim devir değerleri aracın şanzuman oranlarına göre küçük farklılıklar gösterir fakat sonuç olarak 2 vites küçültmede devir yaklaşık 2000 devir yukarı çıkar.hadi diyelim ki çok güçlü bi şanzuman ve fazla yük binmesi bi zarar vermedi.yine ortada bir sorun var.dizel bi araçta 4000 devirde giderken o viteste hızlanmaya çalışmak mantıklı bi hareket olmaz.yani kısacası dizel araçlar torkunu 2000-4000 devir aralığında sürekli ürettiği için bu araçları bu devir aralığı DIŞINDA kullanmak,hele ki hızlanmaya zorlamak aşırı yakıt tüketiminden başka bişey değildir.dizel araçların maksimum verimde çalıştığı devir bandı kısadır.ve bu aralık 2 vites birden küçültüp hızlanmak için yeterli bi aralık değildir.buna kafam karıştı benimde işte.

Saygılar.


_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


 
33 Mesaj
25 Aralık 2010; 11:00:18 


quote:

Orijinalden alıntı: beelzebub_be

4. viteste 70 km hızla gidiyorsunuz.motor ortalama 1800-2200 devir çeviriyor.


70 km süratle giderken 4. vites olmaz, araca göre 5 veya 6. vites olur... Neyse, araçlar normalde 2200 devirle yürümez ki; 2200 gayet gücü torku üstte bir devir... Optimum olan, turbonun devrede olduğu en alt devirde kullanmaktır, yani aracına göre 1600-1800 rpm ... Bu devirde 2kickdown yapınca da devir 3 le çarpılmaz, 3200-3500 falan olur.. Ama olmuyor işte, daha doğrusu olana kadar ara. yaklaşık 0,50-0,70 sn yığılıyor..

Zaten yukarıda yazdığım gibi, otomatik vitesler mantıksız vites değişimlerini kendisi yapmayı geç, sürücü komut verse bile uygulamıyor..


_____________________________

Renault Fluence 1.5dci EDC privilege 110 bhp siyah...Sony KDL40bx400 full HD lcd tv...Dreambox DM800HD receiver...Superonline 100 mbps fibernet


6299 Mesaj
25 Aralık 2010; 12:45:37 

evet bugun sabah test ettim edc dci fluence i,

Genel olarak motor şanzımanı sevdim ve benim için en önemli konu olan düşük hızlarda direksiyon yumuşaklığı ve yüksek hızlarda sertleşmesi gayet güzeldi. iç mekan ferah palstik ve işçilik güzeldi.en sevdigim yani kilima kontrollerinin olduğu yerden vitesin oraya doğru giden orta kısmın ince olması idi. bence sağ bacak diz kısmının sağa doğru deymeden durması ferahlık hissinde büyük etken.

kalkış sonuçta robitize debriyaj şeklinde bu belli oluyor. 2-1 düşüşlerinde hafif yıgılma yapıyor. ama easytronic le alakası yok sonuçta. dedigin gibi kickdownda hem hemen tepkili degil hemde sarsıyor gibi geldi. ama zaten pek kick down yapmaya gerek olmadı. genel olarak performansı iyi geldi.

normal 1-2-3-4-5-6 çok güzel geçişler hiç anlaşılmıyor. geçiş devirleri bana güzel geldi. 6 vites 110 da çekiş tatminkar. ekonomi yapmak için 7 vitese gerek yok bu seferde çekiş düşüyor.

kemal tepretoğullarında testi gerçekleştirdim. ancak dynamic için 49600 gibi saçma bir fiyat verdiler. çünküforumda 45750 ye alanlar var. sanırım araca talep olunca indirim yapmak işlerine gelmiyor. zaten araçta fazla yok. yılbaşından sonra indirimde olabilir. bu firmaların işi belli olmuyor.


 
124 Mesaj
27 Aralık 2010; 21:51:52 

arkadaşlar edc şanzıman fluence alanlar deneyimlerini paylaşırsa memnun oluruz. bende 2004 megane ıı otomatik var. benim araçta triptronik vites geçişlerini hissetiriyor.


_____________________________

Peugeot 508 1.6 THP Otomatik Atom Gri


182 Mesaj
28 Aralık 2010; 11:54:04 

fluence de 49 000 liraya değer ne var merak ediyorum? 10.000 km kullandım geçtiğim her km ye lanet olsun! öyle bir bütce ile araba arasam başta fransız malı bakmam tüm imkanlarımı zorlar alman modellerden asla vazgeçmem biraz donanımdan kısar dizel otomatik golf alır arabaya biniyorum derim. seçenek çok o fiyatlara liste fiyatlarına kanmamak lazım 50 000 liraya her kapı açılır bu piyasada size önerim fransız ve italyan arabalarından uzak durun DSG içinde işkemden atanlara kulak tıkayın. öneri olarak 1.Golf TDI dsg , 2.opel astra cdtı malesef manual , 3.(her ne kadar sağlamlığı tartışılır olsada denediğim zaman gerçekten büyük zevk aldığım peugeot 308 1.6 HDI smg f1 otomatik en full versionu 47000 lira cam tavan dahil), son olarak da sessizliği ve sağlamlığı ile yolda huzur ve güven veren 1.4 d4d motor ile ara hızlanmalarda hantal ama istikrarlı büyük baba toyota corolla' yı öneriyorum. renault da benim için sadece laguna vardır başka arabasına artık ne binerim nede alırım hele hele 2006 megane sedan DCI da yaşadığım kitap olucak sorunlardan sonra bundan sonra renault don üretse almam hele hele otomatik Allah yazdıysa bozsun.


_____________________________



5292 Mesaj
28 Aralık 2010; 14:50:26 


quote:

Orijinalden alıntı: L-O-R-D

......... hele hele 2006 megane sedan DCI da yaşadığım kitap olucak sorunlardan sonra bundan sonra renault don üretse almam hele hele otomatik Allah yazdıysa bozsun.


_____________________________

Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...



6299 Mesaj
28 Aralık 2010; 16:40:43 


quote:

Orijinalden alıntı: L-O-R-D

fluence de 49 000 liraya değer ne var merak ediyorum? 10.000 km kullandım geçtiğim her km ye lanet olsun! öyle bir bütce ile araba arasam başta fransız malı bakmam tüm imkanlarımı zorlar alman modellerden asla vazgeçmem biraz donanımdan kısar dizel otomatik golf alır arabaya biniyorum derim. seçenek çok o fiyatlara liste fiyatlarına kanmamak lazım 50 000 liraya her kapı açılır bu piyasada size önerim fransız ve italyan arabalarından uzak durun DSG içinde işkemden atanlara kulak tıkayın. öneri olarak 1.Golf TDI dsg , 2.opel astra cdtı malesef manual , 3.(her ne kadar sağlamlığı tartışılır olsada denediğim zaman gerçekten büyük zevk aldığım peugeot 308 1.6 HDI smg f1 otomatik en full versionu 47000 lira cam tavan dahil), son olarak da sessizliği ve sağlamlığı ile yolda huzur ve güven veren 1.4 d4d motor ile ara hızlanmalarda hantal ama istikrarlı büyük baba toyota corolla' yı öneriyorum. renault da benim için sadece laguna vardır başka arabasına artık ne binerim nede alırım hele hele 2006 megane sedan DCI da yaşadığım kitap olucak sorunlardan sonra bundan sonra renault don üretse almam hele hele otomatik Allah yazdıysa bozsun.

dostum bu ne yaman çelişkidir böyle. önce fransız almam diyorsun sonra 308 öneriyorsun.

jetta 1.6 tdi dsg trendline 53000 tl ve alaşım jant bile yok. comfortline 56000 desen
fluence 1.5 dci edc dynamic 46000 tl full araç arada 10.000 tl fark var.

ikiside çift kavrama ikiside aynı teknik verilerde iki aracıda test etmeni öneririm. jettanın içi sert ülastik iken fluence yumuşak.


_____________________________

mk3 1.2 tsi dsg


 
33 Mesaj
28 Aralık 2010; 17:01:02 


quote:

Orijinalden alıntı: L-O-R-D

fluence de 49 000 liraya değer ne var merak ediyorum? 10.000 km kullandım geçtiğim her km ye lanet olsun! öyle bir bütce ile araba arasam başta fransız malı bakmam tüm imkanlarımı zorlar alman modellerden asla vazgeçmem biraz donanımdan kısar dizel otomatik golf alır arabaya biniyorum derim. seçenek çok o fiyatlara liste fiyatlarına kanmamak lazım 50 000 liraya her kapı açılır bu piyasada size önerim fransız ve italyan arabalarından uzak durun DSG içinde işkemden atanlara kulak tıkayın. öneri olarak 1.Golf TDI dsg , 2.opel astra cdtı malesef manual , 3.(her ne kadar sağlamlığı tartışılır olsada denediğim zaman gerçekten büyük zevk aldığım peugeot 308 1.6 HDI smg f1 otomatik en full versionu 47000 lira cam tavan dahil), son olarak da sessizliği ve sağlamlığı ile yolda huzur ve güven veren 1.4 d4d motor ile ara hızlanmalarda hantal ama istikrarlı büyük baba toyota corolla' yı öneriyorum. renault da benim için sadece laguna vardır başka arabasına artık ne binerim nede alırım hele hele 2006 megane sedan DCI da yaşadığım kitap olucak sorunlardan sonra bundan sonra renault don üretse almam hele hele otomatik Allah yazdıysa bozsun.

Biraz donanımdan kısarak dizel otomatik Golf'e binerim demişsiniz de, madem Golf'e bineceksiniz meganeIII fiyatıyla kıyaslamanız lazım-ki en ucuz/boş golf'ün indirimlerinden de sonra lastiklerini jantlarını tamponlarını filan söküp 2. elde satmanız lazım meganeIII'ün en dolusunun fiyatına inebilmek için...

O arabada da, fonk direksiyon - iç ışıklandırma - deri el freni - aliminyum jant (kapak olacak) - 16" jant - yağmur ve far sensörleri - park sersörü - c.control - digital klima gibi bir sürü özellik olmayacak, üstüne renk olarak metalik seçerseniz 1000 küsur lira fark alacaklar (deri döşemedir sunrooftur xenon fardır privilege paketi saymıyorum bile)...

Jetta ile fluence karşılaştırılabilir ama, onların da boştan-boşa veya doludan doluya 10 bin TL'lik farkları var, ayrıca xenon yok jettada ve metalik renk ile sunroof için 2800 liracık alıyorlar... Yeni jettanın içinin bütünüyle eski jetta olması da cabası... Tek özendiğim şey ise vw grubunun vga ve touchscreen ekranlı üst donanım ses sistemidir, kıskançlıkla belirteyim ...

Ne yaşadınız renault'yla bilemem ama, hiçbir marka (buna opel bile dahil) istikrarlı şekilde problem çıkaran bir aracı veya donanımı üretmeye devam etmez... Aptal olmak lazım böyle birşey yapmak için... Açın turbofsi forumunda audi kullanıcılarının başlarına gelenleri okuyun derim, fiyatı bizim araçlara göre 2-3x olan, lüks denen ve pazarda payı bu kadar düşük bir markanın bile yüzlerce kullanıcısı bir daha audi almamaya yemin etmiş - ki araçtan değil distribütörden kaynaklanan sebeplerle onlardan biri de benim... Bazen olabilecek 3-5 problemin tümü birden aynı araca denk gelir ve sahibini çıldırtır... Sanırım sizinki de öyle olmuş... Diğer taraftan 1.5 dci motor son derece problemsiz bir motor, aile şirketimizde hepsi de kapak açmadan 300 bini devirmiş 4 tane megane var (biri 400 bin hatta) EDC şanzımanın da tavuk mu balık mı olduğunu yaşayarak öğreneceğiz hep beraber ...

Cam tavanlı peugeot 308 diyorsunuz, peki panaromik tavanlı araçların orta sütunları olmadığından, gövde rigitliğini sağlamak için kimi markalar cam tavanı içten bir kemerle ikiye böler, kimileri de burulmayı önlemek için tabanlarına farklı taşıyıcı sistemler uygular, peki peugeot ne yapmış? Hiçbir şey... Yarın bir gün (belki çoktan olmuştur) bir tanesi yoldan çıkıp mesela bir tarlaya girdiğinde hoplayıp zıplarken parçalanacak, uçup gidecek o tavan, aracın şasesi kayacak...

Toyota ise önce bir zahmet insanların tercihlerine saygı duyup sunroof koymayı becersin corollalara... yalın üretim yalın üretim diye diye yalın araçlar üretmeye başladılar Tabi bir de yeni motor ve şanzuman yapsalar fena olmayacak...

Neticesi, 50 bin liraya pek çok kapı yok açacak... Chevrolet'nin epica mı ne 2.0 cdti bir aracı var -ki gayet mantıklı bir seçim olur; bir de renault var işte... geri kalanlar ya çok boş arabalar -ki onların renault versiyonları 39 lira falan; ya da artık bitmiş okeye dönen hadiseler sunuyorlar (yarım saatte vites değiştiren robotize tek kavramalı otomatikler gibi)...


_____________________________

Renault Fluence 1.5dci EDC privilege 110 bhp siyah...Sony KDL40bx400 full HD lcd tv...Dreambox DM800HD receiver...Superonline 100 mbps fibernet


 
113 Mesaj
29 Aralık 2010; 14:16:07 

quote:

Orijinalden alıntı: L-O-R-D

DSG içinde işkemden atanlara kulak tıkayın.


Eğer DSG şanzımanda bu sesi duyduğunuzda (ki duyacaksınız) "ben rahatsız olmadım, gözardı edebilirim" diyorsanız, evet işkembeden atanlara kulak tıkayın: http://www.youtube.com/watch?v=r5F0H8JWu38

quote:

1.4 d4d motor ile ara hızlanmalarda hantal ama istikrarlı büyük baba toyota corolla' yı öneriyorum.


Yarı otomatik Multimode şanzımanına bir yokuş desteği (hill-holder) koymamakta direnen baba Toyota!


_____________________________

Toyota Auris 1.6 Premium Multidrive S 2013


182 Mesaj
29 Aralık 2010; 16:20:52 

Öncelikle fikirlerimi paylaşırken bukadar tepki alacağım aklıma gelmezdi ben sadece birkaç model ile yaşadıklarımı ve bu durumlardan hoşnut olmadığım için özellikle bir markanın ürettiği otomobilleri asla tercih etmeyeceğimi gönül rahatlığı ile söyledim sözleriminde tümünün sonuna kadar arkasındayım. konuyu açıcak olursak Allah yapısı vücudumuzun herhangi bir organında sebebi belirsiz bir problem çıkıyor ve bu bizim hayatımızı kaybetmemize neden olabiliyorsa kul yapısı elektronik ve makenik bir takım sistemlerde de arızalar meydana gelebilmektedir.istediğiniz marka ve model aracın ismini google a yada youtube a yazıp sonuna arıza kelimesini eklediğinizde ferrari mercedes bmw vw ford volvo gibi kendilerini alanlarında ıspatlamış firmaların bile birçok modelinde gerek elektronik gerekse mekanik aksamlarındaki abuk problemlere sıkça yer verilmektedir. ben 49.600 TL + 500 kredi dosya masrafı ile 50.100 TL ye denk gelen fluence in extrem manual modelini 10 000 km kullanmış clio yu 60 000 km kullanmış megane2 sedan DCI ı 87 000 km kullanmış biri olarak artık renault un ürettiği araçları tercih etmeyeceğimi söyledim. benden sonra yazılanlara cevap olarak şunları söylemek isterim onlar kendilerini bilirler; ben jettadan hiç bahsetmedim özellikle güncel modelini tasarım olarak hiç beğenmem yeni kasası yurt dışında satışa sunuldu ülkemizede gelmesini ilgi ile bekliorum. Ayrıca fluence in full+full versiyonu için 46000 lira denmiş peki prv. donanımlı hemde oyak üyesi birine 49600 tl nasıl fatura çıkıyor? bu arada renault un kendi resmi sitesinden araştırırsan Fluence Privilège 1.5 dCi EDC 110 bg** 54.650 TL Opsiyonlar
Deri Döşeme1.500 TL 17" Alüminyum Alaşımlı Jantlar750 TL Navigasyon Sistemi1.000 TL Toplam 57.900 TL 56.650 TL
gibi bir fiyat çıkmaktadır ki benim anladığım full araç budur sizin söylediğiniz ful 46 000 tl den çok uzak bir rakam :) oysa VW golf 1.6 TDI DSG comfortline'ın anahtar teslim liste fiyatı 55 000 TL olup pazarlık ve kampanya ile bu fiyat 52 000 liralara kadar zorlanabilmektedir balıkesir yağcı pilazayı arayıp bilgi alabilirsiniz.
gelelim DSG ye yazımın başındada söylediğim gibi elektronik yada mekanik aksamlar problem çıkarabilir fakat sanki DSG lerin genelinde bu problem varmış gibi bahsetmişsiniz 2009 golf tsı da denediğim dsg sistemi camlar açıkken fethiyenin arnavut kaldırımlarında böyle bir ses hiç çıkarmadı.Gelelim toyota ya aslında ben corolla modelini sadece bir seçenek olarak belirtmiştim kendim alırmıyım die sorarsanız uzun süre düşünmem gerek belki ama şu bir gerçek toyota lexus ve infiniti gibi markaların sağlamlık ve müşteri memnuniyeti konusundaki liderliğini dünya kabul etmiş durumdayken aslında bu konuya çokta takılmamak istiyorum.fransız otomobillerinden başta renault olmak üzere özellikle citroenide eklemek isterim ki özellikle paslanma konusunda üzerlerine tanımam osuruktan nem kapıp paslanabilirler anlayamazsınız birazda 308 den bahsedecek olursak eğer ben onuda sadece bir seçenek olarak gösterdim ve gerçekten kullandığımda özellikle tasarımı ferahlığı ve smg sistemi çok hoşuma gitti çocukluğumdan beri oyuncakları severim peugeotda da bol bol oyuncak var :) cam tavan tamamen bir tercih konusu gövde bütünlüğünü çok dert ediyorsanız cam tavansız olanını alırsınız bana kalsa cam tavanıda geçer cabriosunu alırım o başka :) konuyu bağlayacak olursak eğer yukarıda saydığım markaların modellerinin çoğunu bir dönem görevim nedeni ile uzunlu kısalı aralıklı periyotlar halinde kullanma fırsatım oldu kulaktan duyma bilgilerle atıp tutmuyorum burda amacım münakaşada değil ama renault dan gerçekten çok çektim servsilerinden arabalarından parçalarından herşeyinden.. yinede en güzel en iyi araba insanın gönlündeki arabadır isteyen istediği arabaya istediği parayı verir alır kimi marka die bmw 1.16 ya 70 000 lira verir kimi aynı paraya 4x4 dizel ful donanımlı jipe biner. ama otomobil tartışmalarında kazanan hep dünya istatistiklari olur japon alman iskandinav otomobilleri hep kafaya zirveye oynar fransız italyan çin kore rus otomobilleri geriden birinci olur. herkeze saygılarımla...



_____________________________



994 Mesaj
29 Aralık 2010; 20:32:56 

Renault u geriye koyamazsın öyle canım kardeşim benim kolayca, peugeot gerçekten her arabasına bindim bana peugeottan bahsetme böyle arabalarda üst kalite standartlarından ve işçilikten bahsedeceksek.Citroen güzel teknolojiler kullanır C5 ve yeni kasa C4 özellikle gerçekten hoşuma gidiyor ama onularada o paraları vermem..Renaultun bindiğin modelleri Türkiye üretimi araçlar ve üzülerek söylemeliyimki Renaultta sorun çıkan modellerin %70 - 80 i Türk üretimi bursada yapılan araçlar.Orjinal fransız bir Renaulta bindinmi? Laguna olsun,Mégane hb olsun,clio hb olsun.. Eğer binseydin kaliteyi ve konforu hissederdin. ve Rénault gerçekten sağlam ve ürününün arkasında duran bir markadır, çoğu arkadaşım Megane sedandan sıkıntı yaşadılar fren diskleri olsun, yanlış monte olsun, motor dan olsun... Adamlar inceleyip sorgusuz sualsiz komple değiştirip aracını sana tekrar geri teslim ederler öyle doğuş oto gibi insanı sinir strese sokup onca derdinin arasında gece rüyalarına girmez.. Toyota konusunda ise haklısın ama mmt şanzuman gerçekten sıkıntılı bi şanzuman, bende bizzat kullandım rampada tam bir başbelası, şanzumanı elinize alabilirsiniz.Onun dışında toyotadan daha sağlam bi araba o sınıfta gösteremezsiniz bana..Son olarak her üreticinin araçları iyidir.İtalyanında,Almanında,İsveçinde,Japonunda,Fransızında... Gerek premium sınıf olsun gerekse normal sınıf, araç alımı tamamen kişisel tercih, bilgi ve deneyime kalmıştır..

Saygılar.


_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


 
33 Mesaj
30 Aralık 2010; 0:27:26 

quote:

Orijinalden alıntı: L-O-R-D

Öncelikle fikirlerimi paylaşırken bukadar tepki alacağım aklıma gelmezdi ben sadece birkaç model ile yaşadıklarımı ve bu durumlardan hoşnut olmadığım için özellikle bir markanın ürettiği otomobilleri asla tercih etmeyeceğimi gönül rahatlığı ile söyledim sözleriminde tümünün sonuna kadar arkasındayım. konuyu açıcak olursak Allah yapısı vücudumuzun herhangi bir organında sebebi belirsiz bir problem çıkıyor ve bu bizim hayatımızı kaybetmemize neden olabiliyorsa kul yapısı elektronik ve makenik bir takım sistemlerde de arızalar meydana gelebilmektedir.istediğiniz marka ve model aracın ismini google a yada youtube a yazıp sonuna arıza kelimesini eklediğinizde ferrari mercedes bmw vw ford volvo gibi kendilerini alanlarında ıspatlamış firmaların bile birçok modelinde gerek elektronik gerekse mekanik aksamlarındaki abuk problemlere sıkça yer verilmektedir. ben 49.600 TL + 500 kredi dosya masrafı ile 50.100 TL ye denk gelen fluence in extrem manual modelini 10 000 km kullanmış clio yu 60 000 km kullanmış megane2 sedan DCI ı 87 000 km kullanmış biri olarak artık renault un ürettiği araçları tercih etmeyeceğimi söyledim. benden sonra yazılanlara cevap olarak şunları söylemek isterim onlar kendilerini bilirler; ben jettadan hiç bahsetmedim özellikle güncel modelini tasarım olarak hiç beğenmem yeni kasası yurt dışında satışa sunuldu ülkemizede gelmesini ilgi ile bekliorum. Ayrıca fluence in full+full versiyonu için 46000 lira denmiş peki prv. donanımlı hemde oyak üyesi birine 49600 tl nasıl fatura çıkıyor? bu arada renault un kendi resmi sitesinden araştırırsan Fluence Privilège 1.5 dCi EDC 110 bg** 54.650 TL Opsiyonlar
Deri Döşeme1.500 TL 17" Alüminyum Alaşımlı Jantlar750 TL Navigasyon Sistemi1.000 TL Toplam 57.900 TL 56.650 TL
gibi bir fiyat çıkmaktadır ki benim anladığım full araç budur sizin söylediğiniz ful 46 000 tl den çok uzak bir rakam :) oysa VW golf 1.6 TDI DSG comfortline'ın anahtar teslim liste fiyatı 55 000 TL olup pazarlık ve kampanya ile bu fiyat 52 000 liralara kadar zorlanabilmektedir balıkesir yağcı pilazayı arayıp bilgi alabilirsiniz.
gelelim DSG ye yazımın başındada söylediğim gibi elektronik yada mekanik aksamlar problem çıkarabilir fakat sanki DSG lerin genelinde bu problem varmış gibi bahsetmişsiniz 2009 golf tsı da denediğim dsg sistemi camlar açıkken fethiyenin arnavut kaldırımlarında böyle bir ses hiç çıkarmadı.Gelelim toyota ya aslında ben corolla modelini sadece bir seçenek olarak belirtmiştim kendim alırmıyım die sorarsanız uzun süre düşünmem gerek belki ama şu bir gerçek toyota lexus ve infiniti gibi markaların sağlamlık ve müşteri memnuniyeti konusundaki liderliğini dünya kabul etmiş durumdayken aslında bu konuya çokta takılmamak istiyorum.fransız otomobillerinden başta renault olmak üzere özellikle citroenide eklemek isterim ki özellikle paslanma konusunda üzerlerine tanımam osuruktan nem kapıp paslanabilirler anlayamazsınız birazda 308 den bahsedecek olursak eğer ben onuda sadece bir seçenek olarak gösterdim ve gerçekten kullandığımda özellikle tasarımı ferahlığı ve smg sistemi çok hoşuma gitti çocukluğumdan beri oyuncakları severim peugeotda da bol bol oyuncak var :) cam tavan tamamen bir tercih konusu gövde bütünlüğünü çok dert ediyorsanız cam tavansız olanını alırsınız bana kalsa cam tavanıda geçer cabriosunu alırım o başka :) konuyu bağlayacak olursak eğer yukarıda saydığım markaların modellerinin çoğunu bir dönem görevim nedeni ile uzunlu kısalı aralıklı periyotlar halinde kullanma fırsatım oldu kulaktan duyma bilgilerle atıp tutmuyorum burda amacım münakaşada değil ama renault dan gerçekten çok çektim servsilerinden arabalarından parçalarından herşeyinden.. yinede en güzel en iyi araba insanın gönlündeki arabadır isteyen istediği arabaya istediği parayı verir alır kimi marka die bmw 1.16 ya 70 000 lira verir kimi aynı paraya 4x4 dizel ful donanımlı jipe biner. ama otomobil tartışmalarında kazanan hep dünya istatistiklari olur japon alman iskandinav otomobilleri hep kafaya zirveye oynar fransız italyan çin kore rus otomobilleri geriden birinci olur. herkeze saygılarımla...




Tepki görmenizin bu topicte reno'ya saydırmanızla değil; haksızlık ediyor, haksızlık ederek saldırıyor olmanızla alakası var dikkat ederseniz...

Jetta'dan bahsettiğinizi söyleyen olmadı, sadece fluence ile Golf'ün fiyatı kıyaslanmaz, fluence ile meganeIII'ün fiyatı kıyaslanır dedim. Doğrusu da bu, isimleri farklı ama 4 otomobil de aynı markanın aynı segmentteki HB ve sedan araçları... Yoksa ben size 530 lt bagaj hacmi derim, 3 tane golf yanyana gelse herhalde ancak geçer o hacmi değil mi? Ve evet dediğim doğru, bugün meganeIII 1.5 dci edc privilege aracı hem de tomtom ve 17 jantla birlikte 46 - 46,5 bin TL ye alabilirsiniz... Metalik için 1000, sunroof için 1750 TL de vermezsiniz... xenon vs. bir sürü hikaye de bedavaya gelir... Jetta'nın yeni kasası TR'ye geldi bu arada düzelteyim... İlk teslimatlar bu hafta yapılıyor..

Aynı dolulukta Golf'ü kaça alırsınız? Cevap= 1) Aynı dolulukta Golf alamazsınız... 2) Ama içinde renault'da olmayan hiçbir şey koymadığım bir Golf 1,6 tdi tip. yaptım ve 72.461,00 TL tuttu... Hadi 3 bin TL pazarlık olsun, arada hala bir baz model Clio alacak kadar fark var OK?


Öyle bir anlatıyorsunuz ki; sanki pazarlık sadece vw'de mümkün, diğer markalar "indirim" lafını edeni kapıya koyuyorlar... ben 1.5 dci privilege edc 110 hp metalik ve 16 jantlı aracımı net 50 Bin TL'ye aldım. sterseniz bir ara faturasını tarayıp e-mail atarım size...

Fikir diyeceğim ama kendi içinde fikriniz de çelişkili... Bir kullanıcı da değinmiş, fransız almam, hele otomatik dedikten sonra 308 hdi 6R tavsiye ediyorsunuz... smg dediğiniz şanzımanın mucidi olan bmw neden artık dct kullanıyor, eğer o iyi bir sistemse neden ışık hızıyla değiştirdiler hiç merak ettiniz mi? Bence laf olsun diye peugeot dediniz, tıpkı şimdi de Lexus-İnfiniti gibi amerikan pazarına yapılmış ve fiyatı anahtar teslimi 6 haneli € olan arabalardan bahsettiğiniz gibi...

Her araç paslanmaya karşı en az 10-12 yıllık garantilerle satılıyor ülkemizde ve dünyada... Pas artık gizli ayıp sayılıyor ve davaları zamanaşımına bile tabi değil bu nedenle... herhangi bir markanın sacı daha iyidir filan gibi de birşey söylenemez, çünkü zamanında sektörnün içinde çalıştığım için biliyorum, hiç kimse kendine özel yassı sac ürettirmiyor, piyasada ne varsa onu alıp kullanıyorlar... Galvaniz teknolojisi ve benim bildiğim 15 yıldır filan (hani bu 10 yıllık paslanmazlık garantileri başladığı zamanlardan beri) bir yere gitmiyor... Yani teknik olarak şu araç paslanır, bu paslanmaz denemez... Bir ara opel taban saçlarında geerğinden ince sac kullandığı için problem yaşadı ama artık hemen herkesin motorları güçlü olduğu için kimse böyle bir yola gitmeyi düşünmüyor, eşimini 3 metre boyundaki micra'sı bile 1250 kilo düşünün yani...

Üff, yoruldum düzeltmeye çalışmaktan.. Şöyle bir fıkrayla bağlayalım konuyu (HASAN PULUR'dan copy-paste):

Çok şey bildiğini sanan, her şeyi yalan yanlış anlatan adamın biri kahvede ahkâm kesiyormuş:
"Çocuğu olmayan Hazreti Davut, Allah'a yalvarmış, 'Allah'ım bana bir kız çocuğu ver, onu sana kurban edeceğim', demiş. Duası kabul olmuş, bir kız çocuğu doğmuş, adını Ayşe koymuş... Ama Allah'a verdiği söz var, kızı almış götürmüş, tam kurban edecekken, Azrail yanında bir keçiyle gökten inmiş, 'Al, bu keçiyi kurban et, kızı bırak!' demiş..."

***

ADAM bakmış ki kimseden bir tepki yok, küçümseyerek, "Siz anlamadınız galiba!" demiş...
Biri dayanamamış, kalkmış:
"Ulan, anlattığının neresini düzelteyim! Dua eden Hazreti Davut değil, Hazreti İbrahim. Kurban edilecek çocuk kız değil, oğlan, Hazreti İsmail... Gökten inen melek Azrail değil, Cebrail. Kurban edilen de keçi değil, koç! Hangisini düzelteyim!"



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRODO555 -- 30 Aralık 2010; 0:30:44 >


_____________________________

Renault Fluence 1.5dci EDC privilege 110 bhp siyah...Sony KDL40bx400 full HD lcd tv...Dreambox DM800HD receiver...Superonline 100 mbps fibernet


994 Mesaj
30 Aralık 2010; 2:29:57 


quote:

Orijinalden alıntı: FRODO555



Tepki görmenizin bu topicte reno'ya saydırmanızla değil; haksızlık ediyor, haksızlık ederek saldırıyor olmanızla alakası var dikkat ederseniz...

Jetta'dan bahsettiğinizi söyleyen olmadı, sadece fluence ile Golf'ün fiyatı kıyaslanmaz, fluence ile meganeIII'ün fiyatı kıyaslanır dedim. Doğrusu da bu, isimleri farklı ama 4 otomobil de aynı markanın aynı segmentteki HB ve sedan araçları... Yoksa ben size 530 lt bagaj hacmi derim, 3 tane golf yanyana gelse herhalde ancak geçer o hacmi değil mi? Ve evet dediğim doğru, bugün meganeIII 1.5 dci edc privilege aracı hem de tomtom ve 17 jantla birlikte 46 - 46,5 bin TL ye alabilirsiniz... Metalik için 1000, sunroof için 1750 TL de vermezsiniz... xenon vs. bir sürü hikaye de bedavaya gelir... Jetta'nın yeni kasası TR'ye geldi bu arada düzelteyim... İlk teslimatlar bu hafta yapılıyor..

Aynı dolulukta Golf'ü kaça alırsınız? Cevap= 1) Aynı dolulukta Golf alamazsınız... 2) Ama içinde renault'da olmayan hiçbir şey koymadığım bir Golf 1,6 tdi tip. yaptım ve 72.461,00 TL tuttu... Hadi 3 bin TL pazarlık olsun, arada hala bir baz model Clio alacak kadar fark var OK?


Öyle bir anlatıyorsunuz ki; sanki pazarlık sadece vw'de mümkün, diğer markalar "indirim" lafını edeni kapıya koyuyorlar... ben 1.5 dci privilege edc 110 hp metalik ve 16 jantlı aracımı net 50 Bin TL'ye aldım. sterseniz bir ara faturasını tarayıp e-mail atarım size...

Fikir diyeceğim ama kendi içinde fikriniz de çelişkili... Bir kullanıcı da değinmiş, fransız almam, hele otomatik dedikten sonra 308 hdi 6R tavsiye ediyorsunuz... smg dediğiniz şanzımanın mucidi olan bmw neden artık dct kullanıyor, eğer o iyi bir sistemse neden ışık hızıyla değiştirdiler hiç merak ettiniz mi? Bence laf olsun diye peugeot dediniz, tıpkı şimdi de Lexus-İnfiniti gibi amerikan pazarına yapılmış ve fiyatı anahtar teslimi 6 haneli � olan arabalardan bahsettiğiniz gibi...

Her araç paslanmaya karşı en az 10-12 yıllık garantilerle satılıyor ülkemizde ve dünyada... Pas artık gizli ayıp sayılıyor ve davaları zamanaşımına bile tabi değil bu nedenle... herhangi bir markanın sacı daha iyidir filan gibi de birşey söylenemez, çünkü zamanında sektörnün içinde çalıştığım için biliyorum, hiç kimse kendine özel yassı sac ürettirmiyor, piyasada ne varsa onu alıp kullanıyorlar... Galvaniz teknolojisi ve benim bildiğim 15 yıldır filan (hani bu 10 yıllık paslanmazlık garantileri başladığı zamanlardan beri) bir yere gitmiyor... Yani teknik olarak şu araç paslanır, bu paslanmaz denemez... Bir ara opel taban saçlarında geerğinden ince sac kullandığı için problem yaşadı ama artık hemen herkesin motorları güçlü olduğu için kimse böyle bir yola gitmeyi düşünmüyor, eşimini 3 metre boyundaki micra'sı bile 1250 kilo düşünün yani...

Üff, yoruldum düzeltmeye çalışmaktan.. Şöyle bir fıkrayla bağlayalım konuyu (HASAN PULUR'dan copy-paste):

Çok şey bildiğini sanan, her şeyi yalan yanlış anlatan adamın biri kahvede ahkâm kesiyormuş:
"Çocuğu olmayan Hazreti Davut, Allah'a yalvarmış, 'Allah'ım bana bir kız çocuğu ver, onu sana kurban edeceğim', demiş. Duası kabul olmuş, bir kız çocuğu doğmuş, adını Ayşe koymuş... Ama Allah'a verdiği söz var, kızı almış götürmüş, tam kurban edecekken, Azrail yanında bir keçiyle gökten inmiş, 'Al, bu keçiyi kurban et, kızı bırak!' demiş..."

***

ADAM bakmış ki kimseden bir tepki yok, küçümseyerek, "Siz anlamadınız galiba!" demiş...
Biri dayanamamış, kalkmış:
"Ulan, anlattığının neresini düzelteyim! Dua eden Hazreti Davut değil, Hazreti İbrahim. Kurban edilecek çocuk kız değil, oğlan, Hazreti İsmail... Gökten inen melek Azrail değil, Cebrail. Kurban edilen de keçi değil, koç! Hangisini düzelteyim!"





_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


182 Mesaj
30 Aralık 2010; 13:05:53 

Bende o yüzden bilgi ve deneyimlerim nedeni ile renault almayacağımı söyledim ve nedenini renault markasının gerek Türkiye'de gerekse Fransa'da ürettiği araçları kullandığım ve hiçbirisinden memnun kalmadığımı söyleyerek belirttim (clio hb ve megane 2 hb) de dahil ki şunu gördüm uzun dönem bir renault kullanıp ford,opel yada toyota gibi markalara geçiş yaptığınızda gerçekten başta sessizlik olmak üzere özellikle elektronik aksam konusunda kendinizi daha güvende hissediyorsunuz; ne biliğim fan düğmesini çevirdiğinizde yada dercesini yükselttiğinizde çalışmaması gibi bir şokla yada yağmurlu bir havadan sonra camlarınızı açmak için düğmeye bastığınızda sigorta atması gibi bir durumla aracın içindeki özelliklede ön konsoldaki ses miktarının mevsimsel olarak değişmesi gibi sorunlarla bagaja su girmesi ve servisin elimizden geleni yaptık bu modellerde azda olsa illa giriyor gibi bir cevapla ön ve arka kapı içlerine su girdiğinde hopörlör deliklerinden alıyordur denip savuşturulma durumuna start düğmesine basınca arabanın çalışmaması sgorta atması yada ateşleme bobini yakması gibi bir durumla karşılaşmak gibi yada her ay min. ya stop lambası yada sinyal ampüllerinden birini değiştirmek zorunda kalacağınızı sanmıyorum ki astra auris corolla golf focus kullnan başta mümessil arkadaşlarım bu problemlere şahit olup hatta suratımın şeklinden anlayıp çok gülüyorlardı artık allah kurtardı beni renaultdan megane 2 dcı da 80 000 km de 2 sefer debriyaj baskı bilya balatası değiştirdim zaten bunların tr de 40-50 000 gidio abi die cevap aldım (detay plaza altınüzade) ablamın clio'su nun bagajı canı ne zaman isterse ozaman açılıyordu arabayı sattık şuanki sahibi hala bagajda problem var diyor fluence in istanbulda otoparkta direksiyonu klitlendi 2 saat açamadık lastikler tam sağ konumda servis bekledik servis ve hava yastığı lambası yanık vaziyette. sorun direksiyon döner kondaktöründe çıktı nemi yaptık ailece karar aldık megane sedan dcı (93 000) clio 1.4 (61.000) ve fluence extrem dcı (18 000 km de) gidicekti toptan değişim yani fluence ve meganı verip opel insignia 2.0 cdtı cosmo aldık clio yerinede 1.4 astra clasik 3 hb aldık kafamız rahat şimdilik renault un kapısının önünden bile geçmiyoruz artık daha ne problemler yaşadığımı anlatsam okumaya vaktiniz yetmez bunları mektup ve servis faturaları sigorta expertiz tutanakları ile beraber olarak renault genel müdürlüğü şikayet departmanına kadar gönderdik ilgilenicez dediler telefonla bile aramadılar megane hb sportway ile otobanda araba kontolden çıktı sorun viraj çubuğunda çıktı 2 tane civata ile tutturulan viraj çubuğu yerinden kurtulup rot başına dayanmış yine aynı şekilde megane sedan dcı da bozcaadada karter delindi motoru yanıodu arabanın nedeni belli tr de üretilen megane sedanlarda karter muhavazası yerine plastik koruyucu takmışlar hemen değiştirdik hb lerdeki metal muhafazadan taktırdık 30 liralık malzeme yazık yazık maden takmıcaksın hiç takma bari millet önlemini önceden alsın bilsin taktırsın sonuç olarak acaba renault kullanıcıları neler çekiolar die öyle bi bakim dedim foruma burda bir yorum yaptım yapmaz olsaydım meğer renaultcular pekbi memnunlarmış araçlarından ozaman fazla söze gerek yok bütün renault kullancıılarını kazasız belasız ve bol şanslı sürüşler dilerim güle güle kullanın renaultlarınızı ;) dsg ve smg ile yorumlarıma gelirsek ben sadece kısa dönem test ettim o araçları hani uzun uzadıya artılarını eskilerini görecek kadar değil ama dsg de dediğim gibi öyle bir sesle karşılaşmadım arnavut kaldırımda ve 3 hafta bende kaldı golf tsı dsg. smg de keşfeden bmw değiştirmiş olsada bana kullanımda pratik geldi fazla ayrıntıısını bilemicem çoğunlukla manual araç kullanmış biri olarak gerçekten smg çok hoşuma gitti dedim illa çok iyidir vs vs anlatmadım. konuyu bağlıcak olursak ben arkadaşın fıkrada anlattığı gibi çok bilip çok yanılanlardan değil çok kullanıp çok çekenlerdenim reanult a her seferinde türlü problemler çıkarsada çok şans verdim clio hb clio sembol dcı megane 2 sedan dcı dinamik megane 2 hb dcı sportway fluence extrem dcı vs vs sonunda bitti artık renault macerası benim için yorumların en başındada söyledim don üretse alıp giymem citroen c5 i kullanmadım bilemicem ama c4 eniştemde var saç toptancısı değilim o yüzden citroen in hammaddesini nerden aldığını bilemicem ama arabanın heryeri bakalit soba borusu gibi yani tın tın arabayı yıkattığımızda kaputun altındaki ucu açık civatalardan ve kapı içlerindeki somunlardan pas akıyor wd 40 isimli çok amaçlı sprey sıkıp duruyoruz yeni jettanın tr ye çok kısa zamanda gelceğini biliyordum ama 1 hafta içinde teslim edilecekmiş takip etmiyordum sizden öğrendim teşekkür ederm neyse çok uzadı muhabet benden bukadar herkeze severek beğenerek aldıkları otomobilleri ile keyifli sürüşler dilerim bu araçlardan çok memnun olanlarda vardır tabi inşallah bu durum hep devam eder araçlarınızda ve umarım bizim yaşadıklarımızı yaşamazsınız herkeze saygılarımla..


_____________________________



994 Mesaj
30 Aralık 2010; 20:00:06 


quote:

Orijinalden alıntı: FRODO555


Aynı dolulukta Golf'ü kaça alırsınız? Cevap= 1) Aynı dolulukta Golf alamazsınız... 2) Ama içinde renault'da olmayan hiçbir şey koymadığım bir Golf 1,6 tdi tip. yaptım ve 72.461,00 TL tuttu... Hadi 3 bin TL pazarlık olsun, arada hala bir baz model Clio alacak kadar fark var OK?



Hocam herşey güzel iyi aydınlanıyoruzda yazıyı birdaha okurken bu golfü 72 bine nyaptığınızı söylemişsiniz. Ben baktım 1.6 TDI DSG highline,metalik renk,sunrooflu golf 61,500 TL acaba nerde yaptığınızı paylaşabilirmisiniz?

Saygılar.


_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


 
33 Mesaj
30 Aralık 2010; 22:39:04 

quote:

Orijinalden alıntı: beelzebub_be




Hocam herşey güzel iyi aydınlanıyoruzda yazıyı birdaha okurken bu golfü 72 bine nyaptığınızı söylemişsiniz. Ben baktım 1.6 TDI DSG highline,metalik renk,sunrooflu golf 61,500 TL acaba nerde yaptığınızı paylaşabilirmisiniz?

Saygılar.

vw.com.tr'de
kopyalanmıyo lanet şey o yüzden yazmam lazım..

35.850 araba
587 metalik
580 17" jant
350 karatılmış arka camlar (bizde perde var ya onun muadili olarak)
1144 sunroof
1740 xenon farlar (ama yıkama yok, yıkama kış paketinde)
260 m.m soketi
2960 deri döşeme
290 c.control
600 kış paketi
16414 ÖTV
10939 KDV
744 plaka bandrol
72.461,0 TL


Edit: Şimdi baktım tekrar, acaba standart bişeyi aksesuar olarak da seçtim mi acaba diye; zaten seçemiyorsun, seçili geliyor olan malzemeler ama aux in standartmış yani 260 tl m.dedia soketi sanırım usb sd cart filan onu bırakacağız... Onun dışında sadece sanırım yarı deri döşeme standart, o yüzden ya tam deriyi iptal etmek, ya da renault'a da 1000 lira eklemek lazım... Yani benim arabam tam deri döşeme ile olsun 51000 lira..., hadi navigasyonu da alayım lazımmış gibi 52000 lira, alınabilecek en full renault 52000 lira, onda eksiği var fazlası yok golf ise 72 bin lira...

Böyle bir yere varılmaz gerçi, benim fluence almadan önce 2 ay bekleyip iptal ettiğim 320d siparişim vardı... 45300€ ve deri döşeme xenon c.control digital klima küllük ve kol dayama dışında bomboş bir arabaydı, opak beyazdı, jant bile yoktu kapak vardı... Ama işte 2x fiyat neredeyse... Orada birşey var, ne bileyim 184hp motor var, farkın yarısı vergi farkı filan... VW ne veriyor da aynı vergi diliminde %40 daha pahalıya satılıyor peki?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRODO555 -- 30 Aralık 2010; 22:53:46 >


_____________________________

Renault Fluence 1.5dci EDC privilege 110 bhp siyah...Sony KDL40bx400 full HD lcd tv...Dreambox DM800HD receiver...Superonline 100 mbps fibernet

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
30 Aralık 2010; 23:30:37 


quote:

Orijinalden alıntı: FRODO555


vw.com.tr'de
kopyalanmıyo lanet şey o yüzden yazmam lazım..

35.850 araba
587 metalik
580 17" jant
350 karatılmış arka camlar (bizde perde var ya onun muadili olarak)
1144 sunroof
1740 xenon farlar (ama yıkama yok, yıkama kış paketinde)
260 m.m soketi
2960 deri döşeme
290 c.control
600 kış paketi
16414 ÖTV
10939 KDV
744 plaka bandrol
72.461,0 TL


Edit: Şimdi baktım tekrar, acaba standart bişeyi aksesuar olarak da seçtim mi acaba diye; zaten seçemiyorsun, seçili geliyor olan malzemeler ama aux in standartmış yani 260 tl m.dedia soketi sanırım usb sd cart filan onu bırakacağız... Onun dışında sadece sanırım yarı deri döşeme standart, o yüzden ya tam deriyi iptal etmek, ya da renault'a da 1000 lira eklemek lazım... Yani benim arabam tam deri döşeme ile olsun 51000 lira..., hadi navigasyonu da alayım lazımmış gibi 52000 lira, alınabilecek en full renault 52000 lira, onda eksiği var fazlası yok golf ise 72 bin lira...

Böyle bir yere varılmaz gerçi, benim fluence almadan önce 2 ay bekleyip iptal ettiğim 320d siparişim vardı... 45300� ve deri döşeme xenon c.control digital klima küllük ve kol dayama dışında bomboş bir arabaydı, opak beyazdı, jant bile yoktu kapak vardı... Ama işte 2x fiyat neredeyse... Orada birşey var, ne bileyim 184hp motor var, farkın yarısı vergi farkı filan... VW ne veriyor da aynı vergi diliminde %40 daha pahalıya satılıyor peki?


Ve inanın ki bu 72 bin tl lik golf cam tavanlı privilage megane III ün keyfini zevkini vermez.


 
89 Mesaj
1 Ocak 2011; 21:25:57 

arkadaşlar renault fluence da edc varmıdır


_____________________________



994 Mesaj
1 Ocak 2011; 21:30:51 

Tartışılan araç fluence edc dir dostum. Teknik özellikleri vs. renault sitesinden girip öğrenebilirsin.


_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


 
89 Mesaj
2 Ocak 2011; 12:41:28 


quote:

Orijinalden alıntı: beelzebub_be

Tartışılan araç fluence edc dir dostum. Teknik özellikleri vs. renault sitesinden girip öğrenebilirsin.

teşekkürler


_____________________________



 
89 Mesaj
2 Ocak 2011; 12:58:01 

arkadaşlar bu fluence edc nin fiyatı nedir


_____________________________



 
27 Mesaj
2 Ocak 2011; 15:52:10 

Dün bir Previlege 1,5 dci EDC kullandım.Araç daha 185km olduğu için çekiş gücünü çok iyi göremedim.Daha önce kullandığım düz vites daha atik geldi.Eksi gördüğüm özellikler sunroofun tek dokunuşla açılıp kapanmıyor olması,sürücü koltuğunun sınıfına göre rahat olmaması,otomatik kapanan aynaların 90 derece kapanmaması,daha önce hız hız sabitleyici olan bir araç kullanmadım fakat benim bildiğim gaza veya frene basıldığında hız sabitleyici devreden çıkar.gerçi hız sabitleyici mi sınırlayıcı mıydı kullandığım özellik bilmiyorum ama sınırlayıcı bile olsa gaza basıldığında devreden çıkmalıdır.Bu özelliği kullananlar bilgi verirse seviniriz.Bahar ayında çıkacağı söylenen 1,6dci 130 bg'lik aracı bekleyip görmek daha iyi olur sanırım.


_____________________________



 
124 Mesaj
2 Ocak 2011; 16:00:03 


quote:

Orijinalden alıntı: burakreisa

arkadaşlar bu fluence edc nin fiyatı nedir


dostum hepsinin fiyatı renault sitesinde ayrıntılı olarak var. en full ü yılbaşından önce 53.400 tl idi.


_____________________________

Peugeot 508 1.6 THP Otomatik Atom Gri


 
124 Mesaj
2 Ocak 2011; 16:02:26 


quote:

Orijinalden alıntı: eczsenol

Dün bir Previlege 1,5 dci EDC kullandım.Araç daha 185km olduğu için çekiş gücünü çok iyi göremedim.Daha önce kullandığım düz vites daha atik geldi.Eksi gördüğüm özellikler sunroofun tek dokunuşla açılıp kapanmıyor olması,sürücü koltuğunun sınıfına göre rahat olmaması,otomatik kapanan aynaların 90 derece kapanmaması,daha önce hız hız sabitleyici olan bir araç kullanmadım fakat benim bildiğim gaza veya frene basıldığında hız sabitleyici devreden çıkar.gerçi hız sabitleyici mi sınırlayıcı mıydı kullandığım özellik bilmiyorum ama sınırlayıcı bile olsa gaza basıldığında devreden çıkmalıdır.Bu özelliği kullananlar bilgi verirse seviniriz.Bahar ayında çıkacağı söylenen 1,6dci 130 bg'lik aracı bekleyip görmek daha iyi olur sanırım.


değerli dostum hız sınırlayıcı zaten o anlama geliyor. sen istediğin kadar gaza bas. sınırlanan hızdan yukarı çıkamassın. mutlaka sınırlama yı kapatman lazım.

ancak hız sabitleyicide gaza veya frene dokunduğunda kendisi otomatik olarak devreden çıkar kumanda tekrar sana geçer.


_____________________________

Peugeot 508 1.6 THP Otomatik Atom Gri


994 Mesaj
2 Ocak 2011; 18:32:16 

Hız sabitleyici gaza basıldığında devre dışı kalmaz. Kullandığım araçtakini anlatayım en azından Renaulttada bu şekildedir. Örneğin hızınızı 100 km /h a sabitlediniz, sollamaya çıkacaksınız. Gaza abandığınız zaman gaz tepkisini normal kullanıştaki gibi ölçerek hızını artırır aracın bıraktığınız zaman tekrar 100 km/h a düşersiniz ve sabit olarak devam eder. Frene bastığınızda ise otomatik olarak devre dışı kalır.

Saygılar.


_____________________________

SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD


 
33 Mesaj
2 Ocak 2011; 22:30:38 

quote:

Orijinalden alıntı: eczsenol

otomatik kapanan aynaların 90 derece kapanmaması,daha önce hız hız sabitleyici olan bir araç kullanmadım fakat benim bildiğim gaza veya frene basıldığında hız sabitleyici devreden çıkar.gerçi hız sabitleyici mi sınırlayıcı mıydı kullandığım özellik bilmiyorum ama sınırlayıcı bile olsa gaza basıldığında devreden çıkmalıdır.Bu özelliği kullananlar bilgi verirse seviniriz.Bahar ayında çıkacağı söylenen 1,6dci 130 bg'lik aracı bekleyip görmek daha iyi olur sanırım.


Aynalar katlandığında kriter kapanma açısı değildir. kapanmış hali ile arabanın aynasız halinden dışarı taşmaması beklenir; yani ayna kapatıldığında normalde aynası yokken geçebileceği bir genişlikten geçmesi istenir... O anlamda fluence aynası kapandığında lazım olan işi fazlasıyla yapıyor ... 90 derece, 62 derece veya 112 derece içeri 79 derece de yukarı dönmesinin çalışma prensibine göre pratik bir anlamı yok.

Araçta iki tip hız kontrolü var, biri hız sınırlayıcı... hız sınırlayıcı önceden belirlediğiniz hızın üzerine çıkılmasını engelliyor, ancak tehlike anına veya anlık hız ihtiyaçlarında gazı köklediğiniz zaman devreden çıkıyor... İkincisi ise hız sabitleyici, buna bastığınızda hız sabit kalıyor, direksiyondaki tuşlarla aşağı yukarı değiştirebliyorsunuz... Gaza bastığınızda devreden çıkmaz, gazı bıraktığınızda araç hafızadaki hızına düşünce oradan devam eder... Frene bastığınızda ise devreden çıkar; sağdaki R tuşuyla hafızadaki hızı recall yapabileceğiniz gibi, soldaki +/- tuşları ile o anki hızınızı yeni sabit hız olarak belirleyebilir, dilerseniz aşağı yukarı değiştirebilirsiniz...

Herkes 1,6 130 hp lik dizel araçtan bahsediyor ama; dün gece eşi fabrikada beyaz yakalı çalışan bir dostumuzdaydık... Ne eşinin; ne de onun, işi "sarı T plakalı test arabalarıyla sabah akşam şehir içi şehir dışı sürüş yapmak" olan abisinin öyle bir motorun meganeIII ve fluence'de kullanılacağından haberleri yok.. Güney amerikada böyle bir motorun ticari araçlarda 1,9 litrelik motorlar yerine kullanıldığından bahsettiler, ama TR'de kullanılacak olsa bilirdik dediler ki herhalde bilirlerdi (belki de ananıza babanıza bile söylemeyin, satışları ertelemeyin tarzı bir direktif almış olabilirler, ama ne var ne yok diye sormuyorum ki, direk hedef soruyorum, doğru olsa söylerlerdi herhalde)...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRODO555 -- 2 Ocak 2011; 22:33:59 >


_____________________________

Renault Fluence 1.5dci EDC privilege 110 bhp siyah...Sony KDL40bx400 full HD lcd tv...Dreambox DM800HD receiver...Superonline 100 mbps fibernet


6299 Mesaj
3 Ocak 2011; 10:35:42 

bana performans oldukça tatminkar gelmişti. en azında her gaza basışta tepki alınıyor. şanzıman motor uyumu güzel. fazla beygir çoğu zaman (ş.dışı düşük hızlar hariç) fazla tüketim anlamına gelir.


 
124 Mesaj
3 Ocak 2011; 15:40:15 


quote:

Orijinalden alıntı: beelzebub_be

Hız sabitleyici gaza basıldığında devre dışı kalmaz. Kullandığım araçtakini anlatayım en azından Renaulttada bu şekildedir. Örneğin hızınızı 100 km /h a sabitlediniz, sollamaya çıkacaksınız. Gaza abandığınız zaman gaz tepkisini normal kullanıştaki gibi ölçerek hızını artırır aracın bıraktığınız zaman tekrar 100 km/h a düşersiniz ve sabit olarak devam eder. Frene bastığınızda ise otomatik olarak devre dışı kalır.

Saygılar.

bende megane ıı var. gaza basıldığında devreden çıkıyor


_____________________________

Peugeot 508 1.6 THP Otomatik Atom Gri


6299 Mesaj
5 Ocak 2011; 10:33:31 

http://www.sahibinden.c...iz-olsun-37578264/detay

bu ilan hakkında bilgi sahibi olan varmı? normal kiralama hizmetleri dahil mi? servis kasko gibi.


_____________________________

mk3 1.2 tsi dsg


 
27 Mesaj
5 Ocak 2011; 19:45:41 

Ben bugün aradım.Şirket finansal kiralama olduğunu söyledi.Her türlü masraf kullanıcıya ait yani.Araç kiralama süresince bankaya ait kira sonunda 10 gün içinde devrediliyor.bİr nevi kredi kullanmak gibi.Kiralamadan doğan bedeli gider olarak gösterebiliyoruz.Ayrıca KDV de düşülebiliyor.Normal de binek araçların KDV sini kullanamıyoruz.Bu kez de ÖTV'yi kullanılamıyor.


_____________________________



 
124 Mesaj
5 Ocak 2011; 19:46:10 


quote:

Orijinalden alıntı: oquzdag

http://www.sahibinden.c...iz-olsun-37578264/detay

bu ilan hakkında bilgi sahibi olan varmı? normal kiralama hizmetleri dahil mi? servis kasko gibi.

dostum bu finansal kiralama yani leasing kapsamında bir kiralama adı kiralama ama kira süresi sonunda araç sana kalır. dolayısyla mtv, kasko vs. için finansal kiralama mevzuatını araştırman lazım.
ancak fiyatı incelersen aracı bu fiyatın altında normal bir şekilde edinebilirsin.


_____________________________

Peugeot 508 1.6 THP Otomatik Atom Gri

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Şubat 2011; 0:24:57 

49600 tl fluance almak bence mantılı değil skoda octive tavsiye ederim


 
11 Mesaj
8 Şubat 2011; 15:12:03 


quote:

Orijinalden alıntı: cihanair

49600 tl fluance almak bence mantılı değil skoda octive tavsiye ederim


yok artık


_____________________________



 
72 Mesaj
28 Temmuz 2011; 15:52:37 

3 hafta önce(10 temmuz 11) fluence privilage dci edc aldım, 500km oldu. Bayi indirimiyle 53.500. Dizel otomatik 1400-1600cc grubunda araçlar sınırlı zaten. Almadan önce de epey inceledim, bir çoğunu kısa da olsa test ettim. Benim için önemli olan güvenlik ve bagaj hacmiydi. 13 yıılık ford kullanıcısı olarak ford'un dizel otomatiği olsa hiç düşünmez alırdım ama malesef yok , 2.araç olarak 2006 mondeo tdci ghia halen duruyor. Edindiğim izlenimlerimi paylaşmak isterim.

VW : Öncelikle Golf, Jetta veya Passat düşünüyordum. Mutlaka iyi arabadır lafım yok ama, Golf ü incelediğimde gözüme aile arabası olarak çok küçük geldi, donanım oldukça düşük eskiye göre bir geri gidiş var sanki, ve haketmediği kadar pahalı.Artı en erken sene sonuna sıra veriyorlar daha doğrusu sıraya girmek için sıra veriyorlar, satış taktiği olsa gerek, ne kadar sıra ve talep o kadar kıymet gibi bişey heralde. Jetta hoşuma gitti 10.000kadar daha pahalı ama onda da sıra var, sıra olmasa alırdım büyük ihtimal, hem 60 küsur para verecem hem aylarca teslim bekleyecem bana göre değil, parayı veren düdüğü hemen çalmalı. Passat güzel ama otomatiği yok ve pahalı tabi.

Skoda : Kapıdan giriyorsun yüzüne bile bakmıyorlar.Sıra varmış, binbir zahmet lütfedip bilgi veriyolar, böylelerine para kazandırmamak lazım.Superb fiyatı bmw 3.20 ye yakın.

Peugeot : 508, yeni ama içi dar kasvetli geldi otomatiği yok. 3008 güzel alacaktım, fiyatı yanlış hesaplamışlar 67000, pahalı geldi, şanzıman robotize ama fena değil.

Citroen: c5 otomatik 1.6 dizel kullandım. Tam bir hayal kırıklığı gözümdeki imaj yerle bir oldu, şahin alın daha iyi sürüş zevki kesin daha iyidir. Bu kadar hantal manda gibi bir araba daha görmedim, içi mezar gibi kasvetli, 80-90 da bile rüzgar sesi alıyor.Teknolojisi bol ama araba yerinden kalkmıyor ki. c4 picasso güzel şehiriçi biraz hantal kalıyor sırf ondan vazgeçtim yoksa güzel ferah bir araba.

Renault: Sport Tourer güzel ama biraz rüzgar ve motor sesi alıyor, sanki hafiften şanzıman sesi de var gibi. Fluence tipi hala çok kaba geliyor, rahat geniş bir araba, donanım iyi, sessiz. Antalya şehir içi tüketim 7.5lt/100km yani katalogda yazan o 5 lt gibi değerler şehir efsanesi.Uzun yolda belki 4.5-5 lt olabilir, 150 km kadar denedim 5.5lt idi. 2000cc mondeo ile aynı yakıyor hiç fark yok. Virajlarda biraz yatıyor araba yerden yüksek süspansiyon yumuşak virajda dikkat istiyor gibi. Şehiriçi düşük hızlarda vites geçişleri biraz sarsıntılı ve hantal. EDC DSG hiç vites geçişi hissettirmiyor diye birşey yok, ikisi de babalar gibi hissettiriyor

Toyota : Otomatik vitesi iyi değil dediler ondan vazgeçtim


_____________________________



6299 Mesaj
29 Temmuz 2011; 9:26:54 


quote:

Orijinalden alıntı: picakmesut

3 hafta önce(10 temmuz 11) fluence privilage dci edc aldım, 500km oldu. Bayi indirimiyle 53.500. Dizel otomatik 1400-1600cc grubunda araçlar sınırlı zaten. Almadan önce de epey inceledim, bir çoğunu kısa da olsa test ettim. Benim için önemli olan güvenlik ve bagaj hacmiydi. 13 yıılık ford kullanıcısı olarak ford'un dizel otomatiği olsa hiç düşünmez alırdım ama malesef yok , 2.araç olarak 2006 mondeo tdci ghia halen duruyor. Edindiğim izlenimlerimi paylaşmak isterim.

VW : Öncelikle Golf, Jetta veya Passat düşünüyordum. Mutlaka iyi arabadır lafım yok ama, Golf ü incelediğimde gözüme aile arabası olarak çok küçük geldi, donanım oldukça düşük eskiye göre bir geri gidiş var sanki, ve haketmediği kadar pahalı.Artı en erken sene sonuna sıra veriyorlar daha doğrusu sıraya girmek için sıra veriyorlar, satış taktiği olsa gerek, ne kadar sıra ve talep o kadar kıymet gibi bişey heralde. Jetta hoşuma gitti 10.000kadar daha pahalı ama onda da sıra var, sıra olmasa alırdım büyük ihtimal, hem 60 küsur para verecem hem aylarca teslim bekleyecem bana göre değil, parayı veren düdüğü hemen çalmalı. Passat güzel ama otomatiği yok ve pahalı tabi.

Skoda : Kapıdan giriyorsun yüzüne bile bakmıyorlar.Sıra varmış, binbir zahmet lütfedip bilgi veriyolar, böylelerine para kazandırmamak lazım.Superb fiyatı bmw 3.20 ye yakın.

Peugeot : 508, yeni ama içi dar kasvetli geldi otomatiği yok. 3008 güzel alacaktım, fiyatı yanlış hesaplamışlar 67000, pahalı geldi, şanzıman robotize ama fena değil.

Citroen: c5 otomatik 1.6 dizel kullandım. Tam bir hayal kırıklığı gözümdeki imaj yerle bir oldu, şahin alın daha iyi sürüş zevki kesin daha iyidir. Bu kadar hantal manda gibi bir araba daha görmedim, içi mezar gibi kasvetli, 80-90 da bile rüzgar sesi alıyor.Teknolojisi bol ama araba yerinden kalkmıyor ki. c4 picasso güzel şehiriçi biraz hantal kalıyor sırf ondan vazgeçtim yoksa güzel ferah bir araba.

Renault: Sport Tourer güzel ama biraz rüzgar ve motor sesi alıyor, sanki hafiften şanzıman sesi de var gibi. Fluence tipi hala çok kaba geliyor, rahat geniş bir araba, donanım iyi, sessiz. Antalya şehir içi tüketim 7.5lt/100km yani katalogda yazan o 5 lt gibi değerler şehir efsanesi.Uzun yolda belki 4.5-5 lt olabilir, 150 km kadar denedim 5.5lt idi. 2000cc mondeo ile aynı yakıyor hiç fark yok. Virajlarda biraz yatıyor araba yerden yüksek süspansiyon yumuşak virajda dikkat istiyor gibi. Şehiriçi düşük hızlarda vites geçişleri biraz sarsıntılı ve hantal. EDC DSG hiç vites geçişi hissettirmiyor diye birşey yok, ikisi de babalar gibi hissettiriyor

Toyota : Otomatik vitesi iyi değil dediler ondan vazgeçtim


dsg kullandınız mı? 2500 km dir vites geçişini hissedemedim, ş.içi- ş.dışı farketmeksizin.


_____________________________

mk3 1.2 tsi dsg
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Markalar » Renault » Fluence Privilège dci edc alınır mı?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.764