Şimdi Ara

5250 Kapanma Sorunu - Vatan Bilgisayar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vatan Bilgisayar 'dan Nokia 5250 model cep telefonunu ayın 12 'sinde satın aldım.

    Fakat telefonu teslim aldıktan sonra zaman zaman beyaz ekran üzerinde Nokia yazısı ile donduğunu fark ettim. Daha sonra bunun kapanıp açılma problemi olduğunu öğrendim. Telefon kapalı olarak şarjda dururken bile yapıyor.

    Bunun üzerine hafıza kartını değiştirdim telefonda virüs taraması yaptım filan. Fakat cihazın üzerine herhangi bir yazılım yüklemedim.

    Yine de sorun devam ettiği için Vatan bilgisayara iade amacı ile gittim fakat telefonlarda koşulların farklı işlediğini belirttiler ve arıza kaydı alarak ürünü benden teslim aldılar.

    Şimdi sorun şu ki bugün aradılar ve üründe bir sorun tespit edemediklerini fakat yazılımını güncellediklerini söylediler. Şimdi ürün yazılım güncellenmesi adı altında tamir edilmiş ise ben bu ürünü teslim aldığımda tamir edildiğini kabul etmiş olucam ve arızalı ürünü geri iade edebilme hakkımı kaybedicem. Eğer sorun yinelenirse de tekrar en başa dönmüş olurum. Bu durumda yararlanabiliceğim herhangi bir hukuki anlamda hakkım bulunuyor mu bunu merak ettim.

    Böyle saçma bir duruma düşmemin sebebide şöyle ki;

    Bundan 2-3 ay öncesinde bir oto teyp satın aldım. Aldıktan sonra ürün arızalı olduğu için iadeye yolladım. Fakat öncelikle arızasını tespit etmeden iade alamadıklarını söylediler. Bunun üzerine arıza kaydı oluşturdular ve ürünü pioneer servisine yolladılar. Bu süre içerisinde müşteri hizmetlerini arayarak ürün durumunu sorgulattım. Ürünün tamir edilmek için parça beklediğini söylediler. Bende madem tamir ediliyor direk olarak iadesini istediğimi belirttim. Fakat ürün ellerine geri ulaşmadan bunu gerçekleştiremiyececklerini söylediler. Bunun üzerine ürünü arızaya yollamamdan 28 iş günü sonrasında telefon ederek ürünümü alabiliceğim söyledi. Ürünü teslim almaya gittiğimde bütün testlerin yapıldığı fakat sorunun tespit edilemediği yazan bir servis kapıdı ile bana geri iadesi yapıldı.

    Asıl ilginç olan da teslim aldığım teyp önceden yolladığım cihazdan çok farklı özelliklere sahip ve fazladan 3 ekolayzr ayarı mevcut bulunan bir ürün. Beklentilerimi karşıladığı için buna ses çıkarmadım. Fakat şimdi bu telefon konusunda aptal yerine konmak istemiyorum.

    Bu konularda bilgili ve deneyimli yorumlarınızla yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iGroN -- 20 Aralık 2010; 1:59:32 >







  • Kapanma problemi donanımsal değil yazılımsaldır. Yani yazılım güncellemesi ile düzeltilebilir.
    Telefon yazılım güncellemesini kendi bilgisayarınızda da yapabilirsiniz. Keşke geri yollamadan önce sorsaymışsınız buraya.
    Büyük ihtimal çözülmüştür o sorun.
    Mesela babamın nokia x3'ünde de aynı sorun vardı. Galeriye girince kendinden kapanıyordu. Saçma sapan bi' sorun.
    Yazılım güncellemesi ile halloldu.

    Mağdur olduğunuz durumlarda Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilir, hakkınızı hukuki olarak arayabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.