Şimdi Ara

Huzurlarınızda BMW 1 Serisi M Coupe; Nam-ı diğer M1

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
14.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alman otomobil devi BMW, uzun süredir merakla beklenen yeni modeli 1 Serisi M Coupe'nin üzerindeki örtüyü kaldırdı. M3 modelinin yıllara yayılan uzun soluklu başarısını, ürün gamındaki en küçük model olan 1 serisine aktarmak için aylardır hazırlık içerisinde olan BWW, 1 Serisi M Coupe ile hitap ettiği segmentte dengeleri değiştirecek gibi görünüyor.


    Çok sayıda yeniliğe sahip olan 1 Serisi M Coupe, abisi diyebileceğimiz M3 modeliyle büyük benzerlikler taşıyor. Özellikle şasi tarafında benzerlikler taşıyan 1 Serisi M Coupe için gelin şimdi kalbine yani oan güç veren makineyi yakından tanıyalım. Ağırlığı yaklaşık 1.5 ton olan M1, gücünü 335 beygir ve 500nm tork üreten 6 silindirli 3.0 litre motordan alıyor.


    M3 ruhunu taşımak üzere tasarlanan 1 Serisi M Coupe modeli, kolayca tanınabilen M duygusunu çok güçlü bir formu olarak tanımlanıyor. Agresif tampon tasarımı, LED kaşlara sahip bi-xenon farlar, parlayan teker kemerleri, 19-inç büyüklüğünde hafif alaşım jantlar ve modele özel üç farklı renk* seçeneği M1'i farklı kılan detaylar arasında yer alıyor.


    Dışarıdan aracın içine doğru yöneldiğinizde sizi karşılayacak ilk detay, bu hırçın sportmenin spor koltukları olacak. Boston derisi iç döşeme ve Alcantara detaylar, lüks faktörünü arttıran detaylar olarak öne çıkıyor. Revize edilen gösterge paneliyle gelen M1 aynı zamanda uzun bir opsiyon listesiyle geliyor. Bu listede çift bölgeleli otomatik klima,komfor erişim, Harman Kardon ses sistemi, BMW ConnectedDrive internet erişimi, 8.8-inç büyüklüğünde GPS navigasyon gibi detaylara yer verildiğini görüyoruz.



    alt="Huzurlarınızda BMW 1 Serisi M Coupe; Nam-ı diğer M1"


    Donanım özelliklerinden sonra biraz da performans figürlerinden bahsedelim. Yukarıda da belirttiğimiz gibi kalbini 335 beygir gücündeki, 6 silindirli motorun oluşturduğu M1, 0-100 Km hızlanmasını 4.9 saniyede, 0-200 Km hızlanmasını ise 17.3 saniyede tamamlarken, en yüksek hızı ise elektronik sınırlı olarak 250Km/saat.


    M serisi için yakıt tüketimi ve verimlilik hiç bir zaman ilk sırada gelmese de, artan rekabet bu alanda da etkisini hissettiriyor. BMW'nin açıkladığı rakamlara göre 335 beygir gücündeki 1 Serisi M Coupe, 100 Km'de 9.6 litre ortalama yakıt tüketimine sahip. Bu küçük devin CO2 emisyon değeri ise Kilometrede 224 gram olarak açıklanıyor.


    1 Serisi M Coupe, sahip olduğu yüksek teknoloji ürünü güvenlik ekipmanlarıyla da dikkat çekiyor. Dinamik Stabilite Kontrol, ABS fren sistemi, ASC, Dinamik Fren Kontrolü ve Viraj Fren Kontrolü gibi donanımlarla desteklenen araçta aynı zamanda yüksek performanslı fren sistemini tamamlayıcı unsur olarak önde 360mm, arkada ise 350mm çaplarında dökme demir fren disklerine yer veriliyor. Almanya'da Mayıs ayında satışa sunulacak 1 Serisi M Coupe'nin anavatanındaki satış fiyatı 50,500 Avro olacak.











    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe
    BMW 1 Serisi M Coupe







  • abi bana BMW demeyin ya içim gidiyor içim. tek kelime ile mükemmel.
  • konu daha önce verildi ama neyse
  • Çok güzel olmuş gerçekten.
  • Ne dersiniz beyler alınır mı kapılır mı ? Forever SUBARU....
  • bmw nin en kötü tasarımı, bmw ileri gideceğine geriye gidiyor sanki, nerde 2010 5 serisi nerde 2011 5 serisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the enemy -- 13 Aralık 2010; 17:24:50 >
  • cidden fena şekilde tipsiz

    ama gideri var
  • audi s3 benzeri 2.0lt yuksek turbolu bir modeli cikarsa, vergi avantajiyla turkiyede ekmek peynir gibi satar. tipsiz bile olsa hem bmw hemde m serisi.

    ama 3.0lt motorla turkiyede isi biraz zor. turkiyenin gelir dagilimdaki ucurumlari dusunursek, 3.0lt m1 in parasini verebilen rahatlikla m3 de alabilir.
  • bir ufak düzeltme bmw bu modele m1 demedi çünkü m1 daha önce üretilmiş ve bu onun ruhuna aykırı olacağı için bu modele 1 m coupe denildi

    Gerçek m1
    Huzurlarınızda BMW 1 Serisi M Coupe; Nam-ı diğer M1


    Huzurlarınızda BMW 1 Serisi M Coupe; Nam-ı diğer M1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seffaf1 -- 13 Aralık 2010; 20:07:48 >




  • 1 serisini birtürlü sevemedim gitti değişsin artık kasasıda yüzüne bakılacak bişey gelsin.
  • Çok çılgın bir şaka makinesi olmuş. Bir 911'e selektör yapmak isterdim bununla.
  • bu araç özel bir araç .... 3 litre V6 335 beygir bi-turbo .... nerdeyse 200kg daha hafif m3'den + chip tuning ile ne kalkış ne de roll'de m3'e geçileceğini düşünmüyorum

    bununla rs3'ü yürütmek lazım
  • 135 varken buna ne gerek varmış anlamadım.
  • @Doktor

    V6 değil, sıralı 6. BMW sıralı 6 silindirden hala vazgeçmedi.

    @tEmh@

    Daha keskin bir direksiyon, daha sert süspansiyonlar, daha sert bir şasi, iyileştirilmiş gaz tepkisi...

    Spor arabalarda motor gücü küçük bir detaydır aslında. Önemli olan, aracın verdiği sürüş keyfidir.
  • what a machine..?
    bir de bolt on super charger kit uyarlasa ac.sthy. firması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    @Doktor

    V6 değil, sıralı 6. BMW sıralı 6 silindirden hala vazgeçmedi.

    Spor arabalarda motor gücü küçük bir detaydır aslında. Önemli olan, aracın verdiği sürüş keyfidir.



    dostum o kadar detaya gerek yok bu tüm yabancı kaynaklarda ve forumlarda V6 engine diye geçer ayrıntısı önemli değil
  • bmw nin adı bile yeter. tartışmaya bile gerek yok..
  • Nasıl yani doktor?

    Sıralı 6 silindir BMW'nin en büyük ayırt edici özelliklerinden biridir. Hangi yabancı kaynakta V6 diye geçiyor, örnek gösterir misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Nasıl yani doktor?

    Sıralı 6 silindir BMW'nin en büyük ayırt edici özelliklerinden biridir. Hangi yabancı kaynakta V6 diye geçiyor, örnek gösterir misin?


    of ya dostum gece gece hata mı arıyorsun ?

    ha sıralı ha değil ne farkeder 6 silindir değil mi sonuçta gözümden kaçmış sıralı ben ileride yapmayı düşündükleri 440 beygirlik V6 ile karıştırdım

    no prob


  • 1.52 ve 4.12'de motor sesini veriyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.