- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
kalorifer üflemiyor!!!! yardım
7 Cevap4894 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


55 Mesaj
12 Aralık 2010; 16:56:19 

Arkadasşar oncelikle sorunum arabanın kaloriferi .. Üflemiyor.. nette cok arasdırdım degısık degısık gorusler var..
benım durumsa şöyle: arac alfa romeo 156 t.spark manuel kliması var ortadaki düğmede ısık yok yanı 1 2 3 4 fan dugmesınde ısık yanmıyor! ve ufleme yapmıyor. dun tamırcıye goturdugumde bakdılar sıgortalar saglam gaz neyımle alakalı da olmaz sonucda kalorıferden bahsedıyorum.. ızmıre gıdene kadar mugladan donuyorum valla..

sıgorta saglam dendı . arkadas sag yolcu tarafından fan motorunu rezıstansı falan soktu bakdık hersey kız gıbı yanma erıme vs gozukmuyor.. rezıstans olabılır ama emın degılım dedı en son.. sona ben comp. taktırırken teyp sokuldukden sonra o ısıgın fanın calısmadıgını hatırladım soketler falan dıcem ama emın olamıyorum.. borularda sıcak su olusuyor ama dedıgım gıbı ufleme kesınlıkle yok.. bi fıkrı olan varmı acaba.. ?


_____________________________



3715 Mesaj
12 Aralık 2010; 20:47:24 

bu soğukta kalorifersiz aracı düşünemiyorum bile kalorifer düğmesinde bi sorun olabilir mi


_____________________________

2012 Doblo classic safeline
2011 Master kamyonet

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Aralık 2010; 12:07:59 

Kalorifer boru girişlerine yaprak vs. şeyler dolduğu için üflemiyor olabilir mi acaba ?


1824 Mesaj
14 Aralık 2010; 12:37:59 

Fan kademe rezistansı'nda problem olabilir. Onun dışında fan kademeleri elektronik mi manuel mi bilmiyorum fakat teli ya da kablosu çıkmış olabilir bir deneyin derim..


_____________________________



3778 Mesaj
14 Aralık 2010; 21:31:00 

emin olmamakla birlikte aracınız da eğer polen filtresi varsa ki eğer evet var diyorsanız yarın ilk işiniz o filtreyi değiştiriniz..tecrübeye sabittir..daha büyük nedenler aramaya gerek yok..


_____________________________

>>>www.mareaturkiye.com<<<


837 Mesaj
14 Aralık 2010; 23:22:57 

ilgisini pek kuramadım. Açıklarsanız sevinirim
quote:

Orijinalden alıntı: peugeot-406

emin olmamakla birlikte aracınız da eğer polen filtresi varsa ki eğer evet var diyorsanız yarın ilk işiniz o filtreyi değiştiriniz..tecrübeye sabittir..daha büyük nedenler aramaya gerek yok..



_____________________________



3778 Mesaj
15 Aralık 2010; 10:07:42 


quote:

Orijinalden alıntı: cakin

ilgisini pek kuramadım. Açıklarsanız sevinirim



ben bu kalorifer yüzünden neredeyse ön göğü komple söktürüyordumm..polen filtresi olupta kaloriferi üflemeyen yada az üfleyen arkadaşlar, polen filtresi çabuk toz kapıyor ki zaten amacı da bize gelen havanın temiz olmasını sağlamak ki değiştirmek için çıkardığınızda şok olursunuz yeri iç taraflarda olmasına rağmen yapraklar falan müthiş tıkıyor..zaten normalinde 3 ayda bir depişmemiz gerekiyor yani mevsim değiştikçe..10 TL


_____________________________

>>>www.mareaturkiye.com<<<


 
998 Mesaj
16 Aralık 2010; 17:09:45 

Geçenlerde mercedes'te aynı sıkıntıyı yaşadık. 5 kademeli düğme, ilk dört kademede üfleme yapmıyordu, 5nci kademede üflüyordu. Servis baktı, kalorifer termiği denen bir parça var, devreli falan, o parçayı değiştirdik ve sorun çözüldü. Sizde kalorifer termiği diye geçen parçayı bence kontrol ettirin.
İyi sürüşler

quote:

Orijinalden alıntı: hakkı48

Arkadasşar oncelikle sorunum arabanın kaloriferi .. Üflemiyor.. nette cok arasdırdım degısık degısık gorusler var..
benım durumsa şöyle: arac alfa romeo 156 t.spark manuel kliması var ortadaki düğmede ısık yok yanı 1 2 3 4 fan dugmesınde ısık yanmıyor! ve ufleme yapmıyor. dun tamırcıye goturdugumde bakdılar sıgortalar saglam gaz neyımle alakalı da olmaz sonucda kalorıferden bahsedıyorum.. ızmıre gıdene kadar mugladan donuyorum valla..

sıgorta saglam dendı . arkadas sag yolcu tarafından fan motorunu rezıstansı falan soktu bakdık hersey kız gıbı yanma erıme vs gozukmuyor.. rezıstans olabılır ama emın degılım dedı en son.. sona ben comp. taktırırken teyp sokuldukden sonra o ısıgın fanın calısmadıgını hatırladım soketler falan dıcem ama emın olamıyorum.. borularda sıcak su olusuyor ama dedıgım gıbı ufleme kesınlıkle yok.. bi fıkrı olan varmı acaba.. ?




_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » DH Garaj » kalorifer üflemiyor!!!! yardım
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.305