- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
ELDER SCROLLS 5: SKYRIM (ANA KONU,METACRITIC ORTALAMASI= 96\100)
25521 Cevap1083250 Görüntüleme106 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: <<     334 [336] 338 339 340 341 342 343      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1273 Mesaj
26 Şubat 2013; 0:40:46 

quote:

Orijinalden alıntı: Legolas Greenleaf

@shallipushthebutton?

@Erdo4


Arkadaşlar ikinize de teşekkür ederim. O zaman Dawnguard DLC es geçip son çıkan DLC yi satın almam daha iyi olacak gibi. Birde bu mod olayları çok fazla yüklenir mi pc ye ? Zaten eski bir laptop ile oyunu oynuyorum çok kasmayacak ve güzel görseller sunan mod isimleri alabilir miyim ?

Rica ederim. Çok kastırmayacak güzel bir görüntü elde etmeni sağlayan bir mod yok ancak bunu kullanabilirsin;
http://skyrim.nexusmods.com/mods/131



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdo4 -- 26 Şubat 2013; 0:41:02 >


_____________________________



13298 Mesaj
26 Şubat 2013; 0:59:22 

quote:

Orijinalden alıntı: cihan924


hocam grafik ayarlarinda biraz daha oynama yapabilirmiyim?nasil yaparim? cünkü fps degeri 55`lerde

smaa yı kapatabilirsin


_____________________________

Rock Müziğin Ruhu Okşayan Coşkusu, Yolların Hakimi AOR*Melodic Hard Rock


1273 Mesaj
26 Şubat 2013; 2:50:24 

Skyrim Cry 4 aka Far Cry 3

Adamlar ne modlar yapıyor arkadaş yahu

0
0

0
0

0
0




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdo4 -- 26 Şubat 2013; 2:50:46 >


_____________________________



480 Mesaj
26 Şubat 2013; 3:57:37 

quote:

Orijinalden alıntı: Erdo4


Rica ederim. Çok kastırmayacak güzel bir görüntü elde etmeni sağlayan bir mod yok ancak bunu kullanabilirsin;
http://skyrim.nexusmods.com/mods/131

Çok teşekkürler tekrardan. Az önce oyundan çıkıp DLC lere bakmak istedim. High Resolution Texture Pack denen dlc inmekte şuan ama 4 küsür gb boyutunda. Neden öyle anlamış değilim. Oyunu tekrar mı indiriyor bu ki ? Eğer öyleyse sence save dosyalarım da sıkıntı yaşar mıyım ? O kadar kastım ilerlemek için umarım bir şey olmaz.


_____________________________



Steam ID : Almora35


1273 Mesaj
26 Şubat 2013; 4:06:28 

Texture Pack olduğu için boyut normal. Ben şahsen resmi texture paketini kullanmıyorum. 2K paketi daha kaliteli mod olarak.. Save Game ile sıkıntı yaratmaz.


_____________________________



 
1525 Mesaj
26 Şubat 2013; 8:39:36 

quote:

Orijinalden alıntı: Juvixted

@shallipushthebutton? teşekkürler hocam.Keşke zamanında modları silmeseydim.

Ne demek hocam. Birde eğer bu bir ay içerisinde sildiyseniz modları skyrim.nexus mod sitesinden geçmişinizden görebilirsiniz. Daha uzun bir süre ise premium üye olmanız gerekmekte tüm geçmişi görebilmeniz için.


_____________________________



965 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
gamebos
26 Şubat 2013; 12:04:21 

quote:

Orijinalden alıntı: Mahatma Gandhi


Şifreyi yazdıktan sonra deaktive etmem mümkün mü ? Eğer kalıcıysa oyunun bir zevki kalmaz.

En mantıklı yol karakteri geliştirmek gibi görünüyor.

yine tgm yazarak kapatabilirsiniz.sorun yok. tcl yide kullan bazen oyunun boktan bugları oluyor geçersin.


_____________________________


Aşk bazen iki cami arasında, bazen ise iki şehir arasında bazense sadece şehirdeydi?
Peki ama aşk neydi?

League of Legends - DeliKulaksızBey , Total War Fan Clup - Mühürdar Üye , Cities XL Mod Rehberim /eski kullanıcı adı: gamebos


480 Mesaj
26 Şubat 2013; 14:58:48 

İnşallah bu resmi HTRP geri silinebilir yada kapatılabilir bir şeydir. Yoksa sistem zaten kaldırmaz. Önerilen minimum sisteme bakmayı akıl edemedim gecenin bir saatinde.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



Steam ID : Almora35


832 Mesaj
26 Şubat 2013; 15:23:26 

arkadaşlar daha önce sormuştum ama tam cevap alamamıştım.
skyrim modlarını steam da kullanabiliyor muyuz? (hatta genelleştiriyim fallout vb. modları da kullanabiliyor muyuz steam de?)


_____________________________

steam id: kurosallmighty psn: living4killingU d3: angryTurk.2392 sc2: alpPASHA.369 >Deprem ve felaket hazirligi konusunda olusurmaya basladigim bloglar: https://turkishprepper.wordpress.com http://turkish-preppers.blogspot.com.tr/


1273 Mesaj
26 Şubat 2013; 15:56:36 

Çok fena sinir oldum.. Master zorlukta dragon kesiyorum, Miraak ruhunu alıyor.. 15 dakika sürüyor dragon ile kapışmam adam saniyesinde aldı ruhu gitti..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erdo4 -- 26 Şubat 2013; 15:57:09 >


_____________________________



129 Mesaj
26 Şubat 2013; 16:50:57 

quote:

Orijinalden alıntı: evohan


smaa yı kapatabilirsin

yok hocam ben grafigi arttirmak istiyorum,min fps degeri 55 yoksa fps limiter ile 60 sabit sürekli...


_____________________________



480 Mesaj
26 Şubat 2013; 17:22:44 

Arkadaşlar kurduğumuz bir DLC kaldırılır mı tekrardan ? Bu High Resolution Texture Pack indirmiştim. Aktif olup olmadığından da emin olamıyorum. Ayarlara baktım öyle bir şey de yok. Kaldırmak daha mantıklı geliyor.


_____________________________



Steam ID : Almora35


13298 Mesaj
26 Şubat 2013; 18:59:35 

quote:

Orijinalden alıntı: cihan924


yok hocam ben grafigi arttirmak istiyorum,min fps degeri 55 yoksa fps limiter ile 60 sabit sürekli...

orda sweetfx ile yapılan ın en iyisi yapılmış , bundan sonra grafik modlarını kurup ve skyrimprefs.ini dosyasındaki ayarları geliştirebilirsin


_____________________________

Rock Müziğin Ruhu Okşayan Coşkusu, Yolların Hakimi AOR*Melodic Hard Rock


13298 Mesaj
26 Şubat 2013; 19:01:08 

quote:

Orijinalden alıntı: Legolas Greenleaf

Arkadaşlar kurduğumuz bir DLC kaldırılır mı tekrardan ? Bu High Resolution Texture Pack indirmiştim. Aktif olup olmadığından da emin olamıyorum. Ayarlara baktım öyle bir şey de yok. Kaldırmak daha mantıklı geliyor.

launcher dan "data files" a gir ordan tık ını kaldır


_____________________________

Rock Müziğin Ruhu Okşayan Coşkusu, Yolların Hakimi AOR*Melodic Hard Rock

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Şubat 2013; 19:38:50 

quote:

Orijinalden alıntı: shallipushthebutton?


Ne demek hocam. Birde eğer bu bir ay içerisinde sildiyseniz modları skyrim.nexus mod sitesinden geçmişinizden görebilirsiniz. Daha uzun bir süre ise premium üye olmanız gerekmekte tüm geçmişi görebilmeniz için.

Hocam merhaba,ben çok büyük bir salaklık edip saveleri sildim ve geri getiremiyorum.Bir yerde sıkıştım ve çıkamadım.En son save ta Whiterun'da bense ejderha öldürmeye çalışıyordum High Hrothgar civarındaki questte.Whirlwind spiritlede çıkamadım bulunduğum yerden.

Saveleri sileyim en son yerden başlatır belki dedim,menüye geldiğimde ''New Game'' diyordu tüm hevesim kaçtı gerçekten.Geri nasıl getireceğime dair videolar izledim.Ama bu yöntem için Geri Yükleme açık olması gerekiyor bende değil.Ne yapıcam hocam bir yolu var mı savelere ulaşmanın ?


115 Mesaj
26 Şubat 2013; 20:13:59 

quote:

Orijinalden alıntı: Mahatma Gandhi


Hocam merhaba,ben çok büyük bir salaklık edip saveleri sildim ve geri getiremiyorum.Bir yerde sıkıştım ve çıkamadım.En son save ta Whiterun'da bense ejderha öldürmeye çalışıyordum High Hrothgar civarındaki questte.Whirlwind spiritlede çıkamadım bulunduğum yerden.

Saveleri sileyim en son yerden başlatır belki dedim,menüye geldiğimde ''New Game'' diyordu tüm hevesim kaçtı gerçekten.Geri nasıl getireceğime dair videolar izledim.Ama bu yöntem için Geri Yükleme açık olması gerekiyor bende değil.Ne yapıcam hocam bir yolu var mı savelere ulaşmanın ?

neden yeniden başlamayı denemiyorsunuz? belki başka bir karakter ile yeni maceralar yaşarsınız.

söz ettiğiniz şey, bilgisayarınızı yedek aldığınız son tarihe döndürür. dediklerim hakkında hiç bir şey bilmiyorsanız, hiç uğraşmayın bence. yeni oyun yaptığınız yanlışların, başlarda verilen yanlış skill point'lerin elinize kalmasını sağlar.

benim nacizane tavsiyem, oyuna yeni bir başlangıç yapmanızdır.

eğer bir daha aynı sorun ile karşılaşırsanız, konsola TFC yazın.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Şubat 2013; 20:19:04 

quote:

Orijinalden alıntı: ali bey amca


neden yeniden başlamayı denemiyorsunuz? belki başka bir karakter ile yeni maceralar yaşarsınız.

söz ettiğiniz şey, bilgisayarınızı yedek aldığınız son tarihe döndürür. dediklerim hakkında hiç bir şey bilmiyorsanız, hiç uğraşmayın bence. yeni oyun yaptığınız yanlışların, başlarda verilen yanlış skill point'lerin elinize kalmasını sağlar.

benim nacizane tavsiyem, oyuna yeni bir başlangıç yapmanızdır.

eğer bir daha aynı sorun ile karşılaşırsanız, konsola TFC yazın.

Dediklerinizi biliyorum.Bilgisayarı yedek aldığım son tarihe döndürmekten söz etmiyorum.Dosya özelliklerinden girdiğimiz 'Önceki Sürümler' bölümünü kastetmiştim.Tek çözüm öyle gözüküyor,ama üşengeçlik..


1273 Mesaj
26 Şubat 2013; 20:22:27 

Sırf manzara izlemek için bile oynanabilecek bir oyun

0


_____________________________



 
1525 Mesaj
26 Şubat 2013; 20:33:44 

quote:

Orijinalden alıntı: Mahatma Gandhi


Hocam merhaba,ben çok büyük bir salaklık edip saveleri sildim ve geri getiremiyorum.Bir yerde sıkıştım ve çıkamadım.En son save ta Whiterun'da bense ejderha öldürmeye çalışıyordum High Hrothgar civarındaki questte.Whirlwind spiritlede çıkamadım bulunduğum yerden.

Saveleri sileyim en son yerden başlatır belki dedim,menüye geldiğimde ''New Game'' diyordu tüm hevesim kaçtı gerçekten.Geri nasıl getireceğime dair videolar izledim.Ama bu yöntem için Geri Yükleme açık olması gerekiyor bende değil.Ne yapıcam hocam bir yolu var mı savelere ulaşmanın ?

Hocam sıkıştığınız yeri yazsaydınız sizi kurtarırdık biz
Geri getirmenin yolu yok artık yeni karakter başlanacak deseniz ya.


_____________________________



 
1525 Mesaj
26 Şubat 2013; 20:36:34 

quote:

Orijinalden alıntı: Erdo4

Sırf manzara izlemek için bile oynanabilecek bir oyun

0


hocam biz fakirlerin içini gıcıklatıyorsunuz bizde ne gezer bunları kaldıracak sistem


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Şubat 2013; 20:38:15 

quote:

Orijinalden alıntı: shallipushthebutton?


Hocam sıkıştığınız yeri yazsaydınız sizi kurtarırdık biz
Geri getirmenin yolu yok artık yeni karakter başlanacak deseniz ya.

Hiç gözüm almıyor ya napalım başlıcaz artık. Bu tür oyunlarda böyle şeylere gıcık oluyorum,yıl olmuş 2013 hala objelerin arasında sıkışıyorum.


 
1525 Mesaj
26 Şubat 2013; 20:40:44 

quote:

Orijinalden alıntı: Mahatma Gandhi


Hiç gözüm almıyor ya napalım başlıcaz artık. Bu tür oyunlarda böyle şeylere gıcık oluyorum,yıl olmuş 2013 hala objelerin arasında sıkışıyorum.

Hocam ''coc whiterun'' yazacaktık konsola hoop sizi whiterun'a ışınlayacaktık
Neyse artık tecrübe kazanmış oldunuz, yeni oyuna daha bilinçli başlarsınız.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Şubat 2013; 20:43:38 

quote:

Orijinalden alıntı: shallipushthebutton?


Hocam ''coc whiterun'' yazacaktık konsola hoop sizi whiterun'a ışınlayacaktık
Neyse artık tecrübe kazanmış oldunuz, yeni oyuna daha bilinçli başlarsınız.

Evet hocam.Aklım başıma gelmiş oldu. Xbox'tan PC'ye geçince afallıyor insan.Daha önce içli dışlı olmadığım bir tür oluncada bayağı zorlanıyorum.


115 Mesaj
26 Şubat 2013; 20:49:00 

quote:

Orijinalden alıntı: Mahatma Gandhi


Dediklerinizi biliyorum.Bilgisayarı yedek aldığım son tarihe döndürmekten söz etmiyorum.Dosya özelliklerinden girdiğimiz 'Önceki Sürümler' bölümünü kastetmiştim.Tek çözüm öyle gözüküyor,ama üşengeçlik..

sakın alınmayın lütfen ama eski sayfalara bakarken bir şey farkettim: siz oyuna pazar günü sabah başlamışsınız. sorun olduğunu ise, salı akşamı yazmışsınız. salı akşamüstüne kadar oynamışsınız en iyi ihtimalle. sakın siz yargıladığımı düşünmeyin. lakin, 3 gün içinde nereye kadar gelecektiniz? ben yeniden başlayalı neredeyse bir hafta oluyor, daha sadece whiterun görevlerini ve compaions'u bitirdim. daha high hrothgar'a bile çıkmadım. bir kaç tane deadric görevi yaptım o kadar.

siz yeni oyuncusunuz daha. emin olun, tüm karakter opsiyonlarını bildikçe daha zevkli bir hal alıyor. örnek vereyim: eskiden skill pointleri bol bol dağıtırdım. nerede kullanacağım aklıma bile gelmezdi. "o ağaçta ya, kesin yarar" derdim. sonra 100 oldular. bir süre sonra aynı silahlar ile oynamak sıkmaya başladı. başka şeyler denemek istedim. okçuluğa merak saldım. ama elimde skill point yoktu. bana göre mantıklısı sadece sürekli kullanılabilecek olan şeylere vermek skill'leri.

bir de şunu anlatayım: taşınabilir harddiskim bozulmuştu. sorunun kablo girişinde olduğunu sanıyordum. değiştirilmesi için bir servise gittim. adamlar bana harddiskin içindeki kafanın oynamadığını gösterdi. çok önemli bilgiler varsa, kurtarabiliriz dedi. 150 civarı bir fiyat biçti. o ve ona benzer konularda çeşitli firmalar hizmet vermekte.

şunu da okumuş olabilirsiniz: silinen dosyaları geri getiren programlar. sizin dosyalarınız küçük olduğundan, bilgisayar tarafından çoktan silinmiş olabilir. çünkü harddisklerin çalışma mantığına göre, sildiğiniz herhangi bir dosyada sadece "bunun üzerine yeni bilgi yazabilirsin" bayrağının kaldırılması manasına geliyor.

geri de döndüremiyorsunuz. belki de geri döndürseniz, bilgisayar kendisini 3 günden önceki bir tarihe geri alacaktı.

kısacası, siz yeni ve tertemiz bir oyuna başlayın. vereceğiniz skill'ler konusunda yardımcı da olabilir, böylece oyundan alacağınız zevki artırmanıza yardım edebilirim. :)


_____________________________



 
1525 Mesaj
26 Şubat 2013; 20:56:41 

quote:

Orijinalden alıntı: Mahatma Gandhi


Evet hocam.Aklım başıma gelmiş oldu. Xbox'tan PC'ye geçince afallıyor insan.Daha önce içli dışlı olmadığım bir tür oluncada bayağı zorlanıyorum.

xbox iyidir hocam


_____________________________



480 Mesaj
26 Şubat 2013; 22:08:25 


quote:

Orijinalden alıntı: evohan


launcher dan "data files" a gir ordan tık ını kaldır

Teşekkür ederim sonradan görmüştüm ama yinede devam etti akıcı şekilde oynatmaya. Direk aktif oluyor sanırım o dlc yani üzerine kuruluyor. Birde oyunun save dosyaları my games klasöru içinde yer almakta. Yeni laptop geçişi yapacağım yakında onu da almak gerekir mi yoksa program files x86 steam klasöründe de var mıdır o save dosyaları ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



Steam ID : Almora35


13298 Mesaj
26 Şubat 2013; 22:10:09 

quote:

Orijinalden alıntı: Legolas Greenleaf



Teşekkür ederim sonradan görmüştüm ama yinede devam etti akıcı şekilde oynatmaya. Direk aktif oluyor sanırım o dlc yani üzerine kuruluyor. Birde oyunun save dosyaları my games klasöru içinde yer almakta. Yeni laptop geçişi yapacağım yakında onu da almak gerekir mi yoksa program files x86 steam klasöründe de var mıdır o save dosyaları ?

my games içinde var onlar geçerli


_____________________________

Rock Müziğin Ruhu Okşayan Coşkusu, Yolların Hakimi AOR*Melodic Hard Rock


480 Mesaj
26 Şubat 2013; 22:11:39 

Tamam o zaman Hdd ye yedeklerken onları da alırım sonra yeni laptop da aynı yere koyarım. Sağol tekrardan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



Steam ID : Almora35


231 Mesaj
26 Şubat 2013; 22:30:42 

skyrim i orjinal almıştım playstore dan.Acaba dlc leri reloaded felan yüklesem sıkıntı çıkar mı crack felan yapmam gerekir mi?


_____________________________


Chivalry Medival Warfare-Counter Strike Global Offensive-Crysis 2 Maximum Edition -Dota 2 -Dead Space-Gta 4 Liberty City -Burnout Paradise Ultimate-İnfestation WARZ -Medal Of Honor -Mirrors Edge OYUNLARINA SAHİP STEAM HESABI SATILIK ULAŞIM PM


1041 Mesaj
27 Şubat 2013; 0:02:27 

quote:

Orijinalden alıntı: lewando4111

skyrim i orjinal almıştım playstore dan.Acaba dlc leri reloaded felan yüklesem sıkıntı çıkar mı crack felan yapmam gerekir mi?

Sadece Dlc'leri yükleyip bir dene derim. Orijinal oyuna crack yapmak pek sağlıklı olmayabilir.


_____________________________



1273 Mesaj
27 Şubat 2013; 0:45:51 

quote:

Orijinalden alıntı: shallipushthebutton?


hocam biz fakirlerin içini gıcıklatıyorsunuz bizde ne gezer bunları kaldıracak sistem

Çoğu ENB kullanıcısı resim çekmek için ENB yapıyor bence.. Aksine ben oynamak için ENB kullanıyorum. Solid 60 FPS, yani 60 FPS'den gram inmeyecek şekilde ayarladım ENB'mi.. Hem oynuyorum hem görsel zevkten ödün vermiyorum. Bazen bakıyorumda ENB resmi paylaşanlarda 30-36 FPS geziyorlar hep Grafik ayarlarım High'da + ENB kullanıyorum ve yukarıda gördüğün görselliği alıyorum. Aslında düşük sistemim varken de kullanıyordum tamamen uğraş meselesi


_____________________________



480 Mesaj
27 Şubat 2013; 13:45:08 

Arkadaşlar bu oyunun bitmesi için ortalama ne kadar zaman gerekir sizce ? Bu zamana kadar 55 saat oynamışım lakin ne zaman biteceğini merak etmekteyim. Zaman zaman yan görevlere de sarmadı değilim.
Bir de Recovering the Elder Scroll görevi ne illet bir şeymiş. Saçma sapan bir yerlere geldim bakalım orada bir şey bulacağım sanırım makine, az kaldı hissediyorum


_____________________________



Steam ID : Almora35


1273 Mesaj
27 Şubat 2013; 13:50:37 

quote:

Orijinalden alıntı: Legolas Greenleaf

Arkadaşlar bu oyunun bitmesi için ortalama ne kadar zaman gerekir sizce ? Bu zamana kadar 55 saat oynamışım lakin ne zaman biteceğini merak etmekteyim. Zaman zaman yan görevlere de sarmadı değilim.
Bir de Recovering the Elder Scroll görevi ne illet bir şeymiş. Saçma sapan bir yerlere geldim bakalım orada bir şey bulacağım sanırım makine, az kaldı hissediyorum


Sadece ana görevleri oynarsan 2 saat'te bitiyor. Hatta yapımcılar en hızlı kim bitirecek diye aralarında yarışma yapmıştı. Genel olarak oynarsan oyunu bitirmen olanaksız gibi birşey. Elbet görev verecek birileri çıkıyor. Level 41'im daha yeni bitirdim ana görevleri. Yan görevlere geçtim. (Dragonborn ve Dawnguard'ı da bitirdim)


_____________________________



480 Mesaj
27 Şubat 2013; 14:47:18 

O zaman senin dediğine göre ben baya bir yan görev de yapmışım. Kaldı ki bende DLC yok henüz. Neyse Allah'tan saran bir oyunda sıkılmıyorsun çok.


_____________________________



Steam ID : Almora35


257 Mesaj
27 Şubat 2013; 18:42:20 

darkbro lar kötünmü beyler kötülerse direk şapalak atacam kıza


_____________________________



272 Mesaj
27 Şubat 2013; 19:51:29 

quote:

Orijinalden alıntı: GannicusS

darkbro lar kötünmü beyler kötülerse direk şapalak atacam kıza

Adamlar katil işte :D

Ama bence oyunun en zevki görevleri Dark Brotherhood.Dark brotherhood bittikten sonra baya bi boşluğa düşmüştüm oyunda.


_____________________________



500 Mesaj
27 Şubat 2013; 21:17:57 

Beyler ben dragonstone bulma görevi bleak falls barrow yani aldım ama whiterunda hapise girdim sonra kaçarken yakalandım bu görevi geçmek için hile var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Step into the light.


257 Mesaj
27 Şubat 2013; 22:00:40 

quote:

Orijinalden alıntı: Kovahead


Adamlar katil işte :D

Ama bence oyunun en zevki görevleri Dark Brotherhood.Dark brotherhood bittikten sonra baya bi boşluğa düşmüştüm oyunda.

dikkatimi çekti hata yapanları cezalandırıyorlar rastgele öldür müyorlar ama...


_____________________________



 
1525 Mesaj
27 Şubat 2013; 22:01:41 

quote:

Orijinalden alıntı: GannicusS

darkbro lar kötünmü beyler kötülerse direk şapalak atacam kıza

iyiler iyi.Katil matil değiller haşa. Sithis'in kulları onlar


_____________________________



 
1525 Mesaj
27 Şubat 2013; 22:03:06 

quote:

Orijinalden alıntı: Margu

Beyler ben dragonstone bulma görevi bleak falls barrow yani aldım ama whiterunda hapise girdim sonra kaçarken yakalandım bu görevi geçmek için hile var mı?

var da.Hapisten çık, sonra git görevi yap yani.Kod ile bitirmek mantıksız


_____________________________



500 Mesaj
27 Şubat 2013; 23:23:07 


quote:

Orijinalden alıntı: shallipushthebutton?


var da.Hapisten çık, sonra git görevi yap yani.Kod ile bitirmek mantıksız

Hapisten kaçtım ben guardlar beni oldurmez di mi?hapise atsınlarda bitsin bu çile



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Step into the light.


 
1525 Mesaj
27 Şubat 2013; 23:50:59 

quote:

Orijinalden alıntı: Margu



Hapisten kaçtım ben guardlar beni oldurmez di mi?hapise atsınlarda bitsin bu çile

Öldürmez gerekirse rüşvet verirsiniz kurtulursunuz.


_____________________________



500 Mesaj
28 Şubat 2013; 8:12:06 


quote:

Orijinalden alıntı: shallipushthebutton?


Öldürmez gerekirse rüşvet verirsiniz kurtulursunuz.

Sağolun hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Step into the light.


 
740 Mesaj
28 Şubat 2013; 8:46:51 

6-7 saatte bitti bu nasıl oyun:S

şimdi side questlere başladım


_____________________________

All daytraders are doomed to fail... Wbuffet


115 Mesaj
28 Şubat 2013; 9:41:56 

quote:

Orijinalden alıntı: buckfush

6-7 saatte bitti bu nasıl oyun:S

şimdi side questlere başladım

tek bir sorum var size "6-7 saatte bitirdiğiniz oyun" ile ilgili olarak: markarth incident nedir? bu sorunun cevabını biliyorsanız, size gerçekten helal olsun.


_____________________________



 
740 Mesaj
28 Şubat 2013; 14:28:03 

oyunun en hayati bilgisini nasıl atlarım. puuffff

markarth incident ile main quest var mı? Yok

O zaman, sonu zaten olmayan bir oyun hakkında detay bilgi istemekte nedir? Ben thieves guild'in 12. görevinde bir detay sorsam hatırlayacak mısın?

Main quest ziyadesiyle kısa diyorum...


_____________________________

All daytraders are doomed to fail... Wbuffet


480 Mesaj
28 Şubat 2013; 20:56:33 

Arkadaşlar gelmiş olduğum göreve göre sizce sona yaklaşmış bulunmakta mıyım ?
Görev : Defeat Anduin . Diğer bir konu ise burada çok ciddi şekilde zorlanıyorum. Level 25 skiller genel olarak Nord ırkının ihtiyaçları yönünde verildi. Bence yetersiz sanırım. Elimde ki weaponslar da yetersiz gelmekte sanırım. Biraz daha gezinip geri dönmem mantıklı mıdır ?


_____________________________



Steam ID : Almora35


498 Mesaj
28 Şubat 2013; 20:57:54 

quote:

Orijinalden alıntı: buckfush

oyunun en hayati bilgisini nasıl atlarım. puuffff

markarth incident ile main quest var mı? Yok

O zaman, sonu zaten olmayan bir oyun hakkında detay bilgi istemekte nedir? Ben thieves guild'in 12. görevinde bir detay sorsam hatırlayacak mısın?

Main quest ziyadesiyle kısa diyorum...

Elder Scrolls serisi ana görev odaklı bir oyun değil ama. Tamam ana görevin önemi var oyunun kalbi o görevler fakat adamlar bize dev gibi bir dünya vermiş ortaya da bizim karakteri atmış, sadece ana görevi bitirip "oyun bitti" diyemezsin yani.


_____________________________




115 Mesaj
28 Şubat 2013; 21:27:12 

zamanında halk diliyle kantır, gerçek adıyla counter-strike denilen oyunu oynayalım dedik arkadaşlarla. dedim ki, dust açalım. yok dediler. awp oynayalım. neden dedim. dediler ki, çabuk bitiyor çok beklemiyorsun. hay sizin oynayacağınız oyunu da dedikten sonra, çıktım. zeka gerektirmiyor, taktik gerektirmiyor öyle haritalar çünkü. adama denk getirip mouse'un sol tuşuna tıklamak oluyor. bu gelen alışkanlıkları, skyrim denilen bu oyunda uygularsanız komik olur. zaten bu oyunun türü role playing. en çabuk adam öldüren kazansın oyunlarından değil. iç savaşın neden çıktığını dahi bilmeden pata küte adam öldürmek istiyorsanız, başka oyunları deneyin. siz bu türden uzak durun.

thalmor embassy'deki zindanda thalmor dossier adı altında 3 tane dosya var. bunlardan birisi esbern'in, bir tanesi delphine'nin, bir tanesi de ulfric'in. quest için önemli olan esbern'in. gerçi gerek de kalmayabiliyor. konu bütünlüğü açısından ise ulfric stormcloak'un dosyası gayet önemli. burada yazılanlara göre, thalmor bir bakıma ulfric'i desteklemekte. hatta asset, yani kullanılabilen bir mal olarak görmekte stormcloak hareketini. markarth'ın forsworn tarafından ele geçirilmesi ve ulfric tarafından talos'a karışılmaması koşulu ile empire'a geri kazandırılması birbirini izliyor. lakin, şehir geri alındıktan sonra thalmor ulfric'i talos'a inandığı için tutukluyor. sorgulayan ise elenwen. thalmor bir süre sonra resmen iç savaş çıkartsın diye ulfric'i serbest bırakıyor.

markarth incident ise, ulfric şehri ele geçirdikten sonra; şehrin halkını kılıçtan geçirmesi oluyor. detay olarak adlandırılmış. ama savaşın neden ve nasıl çıktığını bilmeden bunu detay olarak adlandırmak bana göre çok yanlış.


siz gidip adam öldürmüşsünüz. film izlerken atlaya atlaya izleyip, sonra film kötüydü diyenler gibisiniz. yahu o kadar para verdik şu oyuna, hala da fiyatı düzgün olarak düşmedi. hala 30 dolar seviyesinde. neden düşmüyor sizce?


_____________________________



115 Mesaj
28 Şubat 2013; 21:32:04 

quote:

Orijinalden alıntı: Legolas Greenleaf

Arkadaşlar gelmiş olduğum göreve göre sizce sona yaklaşmış bulunmakta mıyım ?
Görev : Defeat Anduin . Diğer bir konu ise burada çok ciddi şekilde zorlanıyorum. Level 25 skiller genel olarak Nord ırkının ihtiyaçları yönünde verildi. Bence yetersiz sanırım. Elimde ki weaponslar da yetersiz gelmekte sanırım. Biraz daha gezinip geri dönmem mantıklı mıdır ?


o görevde alduin'e tek gitmiyorsunuz. :) yanınızda essential arkadaşlar var. "bir şekilde" indirdikten sonra kaça kaça bitirebilirsiniz bana göre. en çok resistance'ı düşük olanlar zorlanıyor orada. quick save ve quick load yapmaktan çekinmeyin. :) kolay gelsin.


_____________________________



272 Mesaj
28 Şubat 2013; 21:32:50 

Dawnguard ile Dragonborn paketlerini sevemedim.Hikayeleri bana cazip gelmedi çünkü ama Elfler ve cüceler hakkında bir ek paket çıkarsa hiç durmam başlarım tekrardan bu efsaneye.


_____________________________