Şimdi Ara

>>>Mitsubishi ASX kullanıcıları<<<

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
477
Cevap
29
Favori
168.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu başlık Mitsubishi ASX araçları kullanıcılarının araç hakkındaki görüşlerini ve tecrübelerini paylaşmaları için açılmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etnaxy -- 27 Aralık 2011; 15:46:37 >



  • merabalar bende 3 yıldır benzinli asx invite kullanıyorum aracımdan iki şikayetim vardı biri müzik sistemi multimedya taktırarak çözdüm digeri yüksek devirde motor sesi bunuda tecrübe ederek öğrendimki, motorun yapısından kaynaklanan bir durummuş aracta çift kademeli bir motor var 3500-4000 devir arası uzun yolda bir süre yol gidince sesin normal düzeye indiğini farkedeceksiniz motor sesi kısa süreli yüksek devir sürüşlerinde kendini gösteriyor. zaten 3000 devir altında 120 km hız ve altında rahatsız eden bir ses duyamazsınız. aracın en sevdiğim hali üst devirlerde motor açılınca resmen bir canavara dönüşmesi. uzun süredir asx kullanıyorum platformu takip ediyordum ancak yorum yazmak bugüneymiş. asx'in türkiyede tek eksiği reklammmmmm. hiçbir eksiği yok bence. saçma sapan binek araçların ikinci el piyasası 35-40 binlerde gördükçe gülesim geliyor. Ankarada bulunan asx kullanıcıları ile irtibat kurmak isterim...
  • Merhaba, merak ettiğiniz konular neler söylerseniz cevaplarız. Ben aracı yaklaşık 3 aydır kullanıyorum.
  • genel olarak

    Süsansiyon;
    Yakıt;
    Servis araliği;
    Teslim Süresi;
    Aldığınız fiyat;
    Sorunları;
    Kötü yanları;

    konularında bilgi verebilirmisiniz?
  • Kısaca cevap vereyim süspansiyonlar orta sertlikte diyebiliriz yani virajlarda yana yatma gibi durumlar yok ama yoluda çok fazla hissettirmiyor, sınıfı göz önüne alındığında beklediğimden konforlu uzun yolda bir rahatsızlık hissetmedim. Koltukları da yan destekleri ve sertlikleriyle oldukça başarılı. Servise 15.000 km de bir giriyor henüz girmedim tabiki, bu arada arabada triger kayışı yok zincirli bu da bakım için oldukça önemli. Teslimat süresini bayiler bilir ben ilk alanlardanım ve pek beklemedim 47.500 tl idi tanıtım fiyatı. Yakıt konusuna gelirsek 1.6 benzinli rakipleri içerisinde ASX'ten daha az yakan bir araç olduğunu sanmıyorum. Uzun yolda bir depo ile 1000 km civarında bir menzili var tabi bu agresif bir kullanımla değil aynı zamanda çok yavaş kullanarakta değil yani konya ovasında 80 le giderek değil:) Kötü yanlarına gelecek olursak araç tek paket ve hiç bir opsiyonel seçenek yok. Cam düğmeleri sürücününki hariç ışıklandırmalı ve tek dokunuşlu değil. Anahtarı biraz basit. Yol bilgisayarı düğmesi gösterge panosunun yanında. Orijinal paspası aracın yanında vermiyorlar. sorunlarına gelecek olursak; şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım aracın mekanik aksamında vuruntu ses vb şeyler duymadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforthepage

    Kısaca cevap vereyim süspansiyonlar orta sertlikte diyebiliriz yani virajlarda yana yatma gibi durumlar yok ama yoluda çok fazla hissettirmiyor, sınıfı göz önüne alındığında beklediğimden konforlu uzun yolda bir rahatsızlık hissetmedim. Koltukları da yan destekleri ve sertlikleriyle oldukça başarılı. Servise 15.000 km de bir giriyor henüz girmedim tabiki, bu arada arabada triger kayışı yok zincirli bu da bakım için oldukça önemli. Teslimat süresini bayiler bilir ben ilk alanlardanım ve pek beklemedim 47.500 tl idi tanıtım fiyatı. Yakıt konusuna gelirsek 1.6 benzinli rakipleri içerisinde ASX'ten daha az yakan bir araç olduğunu sanmıyorum. Uzun yolda bir depo ile 1000 km civarında bir menzili var tabi bu agresif bir kullanımla değil aynı zamanda çok yavaş kullanarakta değil yani konya ovasında 80 le giderek değil:) Kötü yanlarına gelecek olursak araç tek paket ve hiç bir opsiyonel seçenek yok. Cam düğmeleri sürücününki hariç ışıklandırmalı ve tek dokunuşlu değil. Anahtarı biraz basit. Yol bilgisayarı düğmesi gösterge panosunun yanında. Orijinal paspası aracın yanında vermiyorlar. sorunlarına gelecek olursak; şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım aracın mekanik aksamında vuruntu ses vb şeyler duymadım.


    Şehiriçi tüketim rakamları hakkında neler söyleyebilirsiniz? 1 depo ile şehiriçi menzili ne kadar? Yüksek hızda rüzgardan etkilenme ne durumda? Ses yalıtımı başarılı mı? Start-stop ve hill-holder işlevsel mi? Cevaplarsanız sevinirim..
  • AS&G oldukça işlevsel ve verimli çalışıyor yokuş kalkış desteği 3 sn kadar tutuyor arabayı gerçekten bu bir rahatlık. Aracın yol tutuşu her koşulda çok iyi ses yalıtımı oldukça göreceli bir konu bilemem önceki araçlarınızı sadece şunu söyleyebilirim rahatsız edici bir ses yok. Ş.içi bir depo ile ortalama 750 km gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforthepage
    AS&G oldukça işlevsel ve verimli çalışıyor yokuş kalkış desteği 3 sn kadar tutuyor arabayı gerçekten bu bir rahatlık. Aracın yol tutuşu her koşulda çok iyi ses yalıtımı oldukça göreceli bir konu bilemem önceki araçlarınızı sadece şunu söyleyebilirim rahatsız edici bir ses yok. Ş.içi bir depo ile ortalama 750 km gidiyor.

    Deposu kaç litre kuzum bunun? Ben 2 dizel aracımla da zor yakalıyorum söylediginiz degerleri. Litre/100 km degerlerinizi fabrika degerleri ile birlikte paylasirmisiniz?
  • 2011 ortalarında 1.8 dizel motorlusunuda getireceklermiş,fiyat konusunda bilgi alamadım temsadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bafbaf -- 12 Aralık 2010; 9:45:32 >
  • Deposu 63 litre. Benim jazz'ımınki 42 litre ve şehiriçi 500 km yaptığıma göre jazz ile aynı yaktığı ortaya çıkıyor ( fabrik verileri de zaten ASX ort: 5.9, Jazz CVT: 5.8 lt / 100 km)..
    Bu aracın 1.8 Dizel CVT'si 4x4 çekişli. Vergisi dışardaki gibi makul olsaydı, dört-dörtlük bir tercih olurdu ..Bu tür SUV tarzı ve görece ağır olan otomobillerin otomatik viteslileri- performans kaybından dolayı - yurt dışında çoğunlukla 1.8 ve üzeri hacimli motorlarla satılıyor. Bu bizde en az %30 daha fazla vergi olduğu için alamıyoruz..Oysa emisyona göre vergilendirilse bir çok kişinin tercihi olabilirdi..
  • bu yıl vergide emisyona dayalı bir sistem gelecek diyorlardı haber varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pierrecardin

    bu yıl vergide emisyona dayalı bir sistem gelecek diyorlardı haber varmı?

    Okuduğum kadarıyla sadece elektrikli otomobiller için özel bir vergilendirme sözkonusu. Kısa vadede değişen bir şey yok yani.
  • valla 1.8 dizel 4x4 ü çok güzel olurdu...Maaşımın yarısı develete gidiyor Ssk+gelir vergisi,diğer yarısı kdv+ötv ,sömürülüyoruz yemin ederim,manga ve himayeye girsek bu kadar sömürülmezdik,üstüne bedava ingilize öğrenir ve amerikaya giriş çıkışımız kolay olurdu.
  • ASX 1.8 dizel 4x4 CVT sanziman olursa fiyat en az 80bin TL olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: catalyst
    ASX 1.8 dizel 4x4 CVT sanziman olursa fiyat en az 80bin TL olur.

    +1
  • Rakiplerinin dizellerine bakarsan 80 full versiyonu için az bile
  • 60 bin civarı olsa şeker gibi olur.Piyasada 60 bine golf satılıyor
  • ben de incelemiştim bu aracı detaylı olarak.mitsu lancer 2009 vardı bende sattım onu.içi aynı köpek balığı gibiydi.alan arkadaş ne düşünüyor bilemem ama bana 117 beygir biraz azgelmişti o zaman.gidişi nasıl yanı motor kasayı kaldırmakta sorun yaşıyormu?
  • Test cevap vermiş soruya ki zaten kaldırmasa bu motorla satmazlar yine de cevap vereyim aracın torku ve hızlanması birçok binek 1.6 araçtan daha iyi çünkü motor ve şanzıman çok uyumlu vites oranları başarılı hissedilen güç kesinlikle 117 bg den daha fazla
  • Asx ile ilgili tüm bilgilere ulaşmak içinhttp://www.yenimitsubishiasx.com
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.