- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
NEDİR BU YAZILIM İLE GÜÇ YÜKSELTME?
28 Cevap35232 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2310 Mesaj
8 Aralık 2010; 21:53:36 

Arkadaşlar bizde 2010 LS plus paket var. 6 ay önce de Landırenzo taktırdık 1700 e . yakıt tüketimi şimdilik makul. bir iki defa da arıza lambası yaktırdı onun haricinde ciddi bir sorun yok. yalnız bizim kafamız bu 124 HP olayına takıldı. serviste ki satışçı eleman " getir abi yazılım atalım yükselsin" falan dedi ancak bir yerde emme manifoldu ile ilgili ayar felanda yapmak gerekiyormuş(o da ciddi mali külfet) yok chip tuningle çözülür v.s. yani ortalıkta dolaşan bilgi kirliliğinin haddi hesabı yok. lütfen bu konuda teknik olarak aydınlatıcı bilgi verirmisiniz.


_____________________________

Nefis gıdasını aldıkça acıkır, ruh gıdasını aldıkça doyar.


 
1476 Mesaj
9 Aralık 2010; 8:03:05 

Servis sallamış size kusura bakmayın. Chiptuning' ten başka yapabileceğiniz hiç bir şey yok. Maliyeti 500 TL.


_____________________________



2310 Mesaj
9 Aralık 2010; 12:49:34 

e yeni 2011 ler aynı motor hacmi aynı tork olupda nasıl 11 HP lik bir fark var. yani servisin sölediği çok da mantıksız gelmiyor. LPG ECU su gibi yakıt zamanlaması v.s. ği değiştirp yapılmaz mı?
ayrıca bu chip tuning işinde araç garanti dışı kalırmı?


_____________________________

Nefis gıdasını aldıkça acıkır, ruh gıdasını aldıkça doyar.


 
1476 Mesaj
9 Aralık 2010; 13:00:02 

Evet chiptuning garanti dışı bırakıyor ama yaptıranlar paşa paşa basıyor :)

Motor aynı, sadece bir takım modifiyeler yapılmış. 11 beygir artış ve sadece +1 tork fazlası var Öyle aman aman bir motor değil yani. Ayrıca;

2011 modellerde; yedek lastik yerine lastik tamir kiti koymuşlar, stepne yok yani. Plus paketlerde 6 lı cd changer yerine tekli cd sürücü standart olmuş. 2009 ve 2010' a göre tek artısı hız sabitleyicinin eklenmiş olması.


_____________________________



 
835 Mesaj
9 Aralık 2010; 20:03:10 

113 beygirlik modellerde 10-15 beygir arası artış oluyormuş. ama benim için daha önemli birşey var, torku +20 artıyor. 500tlye kıyıp yaptıracağım. ancak burda dikkat edilmesi gereken konu, servisler bakım zamanı yazılım güncellemesi yapabilirler. böylelikle araç eski performansına geri döner. bu yüzden yazılım yapan ustalar 1-2 sene sizin aracınıza atılan yazılımı saklayıp tekrar yükleme sözü veriyorlar.

ayrıca lpgli araçlar için:

yazılım atıldıktan sonra lpg gaz ayarı tekrar yapılması gerekiyor, montajı yapan yere götürüp yaptıracağım ben de. acaba para isterler mi bunun için de?

garanti konusunda sıkıntı yaşanacağını sanmıyorum.


_____________________________



 
56 Mesaj
11 Aralık 2010; 15:10:42 

geçen hafta chip tuning denen şeyi yaptırdım maslakta, adamlar arabanın beynini çıkarıp kendi bilgisayarlarında program atıyorlar, gerçekten farketti 7 aydır kullanıyorum arabada bi ivmelenme oldu ama arkadaşın dediği gibi aman aman deil ama daha iyi kesinlikle, diğer arkadaşın dediğide doğru ben 550 lira verdim, adamın söylediğine göre servis bunu anlamazmış, kesinlikle sorun olmaz ama olurda motorda programla ilgili bi sorun olursa gelirsin buraya eski programını yükleriz götürürsün servise garantiden baktırırsın dedi bana mantıklı geldi bilemiyorum ama değermi diye sorarsanız bence değdi...


_____________________________

yerle gök arasında bir yerlerde...


 
835 Mesaj
30 Aralık 2010; 23:35:48 

Konu başlığına cevaben, budur!

chiptuningden önce:

motor gücü (ölçülen) 107.7 hp
lastiklerdeki güç 83.7 hp
güç kaybı (ölçülen) 24.0 hp
motor gücü (düzeltilmiş) 108.1 hp
tork (düzeltilmiş) 164nm @4283 devir
Basınç / ısı 1002mbar / 16 derece
yukarıdaki değerler 159km/h ve 5761 devirdeyken alındı.
maksimum hız 205km/h

chiptuningden sonra:

motor gücü (ölçülen) 123.9 hp
lastiklerdeki güç 90.9 hp
güç kaybı (ölçülen) 32.9 hp
motor gücü (düzeltilmiş) 124.2 hp
tork (düzeltilmiş) 174nm @4044 devir
Basınç / ısı 1002mbar / 16 derece
bu değerler ise 169km/h 6124 devirde alındı.
maksimum hız 224km/h

okuyunca merak edenler olabilir, maslak oto erolda yaptırdım.
aracım lpglidir 14500kmdedir. testler benzinle yapılmıştır. motor 113 beygirlik ecotec motordur. performans için araca başka birşey yaptırılmamıştır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzgursel -- 30 Aralık 2010; 23:37:23 >


_____________________________



 
7 Mesaj
16 Ocak 2011; 14:58:56 

OGUZGÜRSEL
SEN 113 LÜĞE TAKTIRIP BU PERFORMANS ARTIŞINI SAĞLAMIŞSIN
VERİLERE GÖRE BAYADA Bİ GELİŞME VAR YANİ
PEKİ YENİ 124 LÜKLERE TAKILSA NASIL Bİ FARK OLUR Kİ?
YADA ÖLE BİŞİ YAPILIYO MU?


_____________________________



 
835 Mesaj
16 Ocak 2011; 19:24:49 

yaptıran 124 beygirlik cruze henüz yok sanırım, veya burada paylaşan yok.. tahminim 115-120 arası gerçek beygir gücü çıkar, chiptuningden sonra 130u zorlar, en azından benim 124.2yi geçmesi lazım. torku benim motoru geçemeyebilir yalnız, çünkü kağıt üzerinde 1 nm fazla gözüküyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzgursel -- 16 Ocak 2011; 19:35:55 >


_____________________________



90 Mesaj
1 Şubat 2011; 17:57:58 

Arkadaşın dediğini çok anlamadım ama bizim şirket araçlarıda 2010 model yazılım hatasından dolayı beygiri tam görmüyordu yani 124 beygiri 112 olarak görüyordu ve gerçekten aracın çekmesinde çok sıkıntı yaşıyorduk servise götürdük ve üretim hatası dediler aracın beyin yazılımını yükselttiler ve araç şimdi gayet güzel geçen hafta dyno'ya soktuk ve 123.8 görünüyor beygir


_____________________________



 
509 Mesaj
14 Şubat 2011; 13:13:16 

124 luk cruze aynı dyno da once 112,
yazılımdan sonra 123 mu cıktı?
hangi dyno bu ? nerede ?
cok merak ettim benim aracı da bir goturup test edeyim bari....

Ayrıca servis üretim hatası olarak kabullendi dediniz, Cok merak ettim hangi servis miş bu !
pekiii bu yazılım yukseltme işini internet üzerinden GM server dan mı yaptı?
yoksa kendi özel chip tuning cisine mi yaptırdı?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samet baba -- 14 Şubat 2011; 13:16:48 >


_____________________________

Altyapı, Bilgi ve Tecrübe sahibi olmadan fikir sahibi olanlara he turlu KAPAK mevcuttur !
Ağız ishali ciddi bir hastalıktır, ilk 12 aydaki anasutu eksikligi Ağız İshalinin sebeplerinden biridir, BAN ile sonuclanir...


 
835 Mesaj
14 Şubat 2011; 22:03:48 

evet, biz boşuna para verip yaptırıyoruz heralde, yetkili chiptuningçi nerde gidelim :)


_____________________________



414 Mesaj
27 Şubat 2011; 15:06:25 

istanbulda chıp uygulaması yaptırmak istiyen olursa benim ustaya yönlendirebilirim,3 aylık test olumlu...


 
835 Mesaj
28 Şubat 2011; 2:02:54 

Chevy Cruze 1.4T chiptuning dyno videosu

benim lastiklerdeki güç anca 90 beygire çıkmış, bu cruzeunki olmuş 166 beygir. aradaki farka bak arkadaş ya!! torku da 210 yapmışlar... ahh ulan 1.4 turbo ahh


_____________________________



3786 Mesaj
1 Mart 2011; 10:16:49 


quote:

Orijinalden alıntı: oguzgursel

Konu başlığına cevaben, budur!

chiptuningden önce:

motor gücü (ölçülen) 107.7 hp
lastiklerdeki güç 83.7 hp
güç kaybı (ölçülen) 24.0 hp
motor gücü (düzeltilmiş) 108.1 hp
tork (düzeltilmiş) 164nm @4283 devir
Basınç / ısı 1002mbar / 16 derece
yukarıdaki değerler 159km/h ve 5761 devirdeyken alındı.
maksimum hız 205km/h

chiptuningden sonra:

motor gücü (ölçülen) 123.9 hp
lastiklerdeki güç 90.9 hp
güç kaybı (ölçülen) 32.9 hp
motor gücü (düzeltilmiş) 124.2 hp
tork (düzeltilmiş) 174nm @4044 devir
Basınç / ısı 1002mbar / 16 derece
bu değerler ise 169km/h 6124 devirde alındı.
maksimum hız 224km/h

okuyunca merak edenler olabilir, maslak oto erolda yaptırdım.
aracım lpglidir 14500kmdedir. testler benzinle yapılmıştır. motor 113 beygirlik ecotec motordur. performans için araca başka birşey yaptırılmamıştır.


merhaba arkadaşım bende ki araçta vectra elgeance ecotec motor var, yani aynı motora sahibiz.Sen ben ce çok güzel sonuçlar almışsın, ben şu an ordu ilindeyim, bunu başka nerede yaptırabilirim, birde sen ne kadara yaptırdı kardeşim bilgi verir misin??


_____________________________

>>>www.mareaturkiye.com<<<


414 Mesaj
5 Mart 2011; 23:33:44 



 
6 Mesaj
28 Mart 2013; 16:05:10 

quote:

Orijinalden alıntı: oguzgursel

Konu başlığına cevaben, budur!

chiptuningden önce:

motor gücü (ölçülen) 107.7 hp
lastiklerdeki güç 83.7 hp
güç kaybı (ölçülen) 24.0 hp
motor gücü (düzeltilmiş) 108.1 hp
tork (düzeltilmiş) 164nm @4283 devir
Basınç / ısı 1002mbar / 16 derece
yukarıdaki değerler 159km/h ve 5761 devirdeyken alındı.
maksimum hız 205km/h

chiptuningden sonra:

motor gücü (ölçülen) 123.9 hp
lastiklerdeki güç 90.9 hp
güç kaybı (ölçülen) 32.9 hp
motor gücü (düzeltilmiş) 124.2 hp
tork (düzeltilmiş) 174nm @4044 devir
Basınç / ısı 1002mbar / 16 derece
bu değerler ise 169km/h 6124 devirde alındı.
maksimum hız 224km/h

okuyunca merak edenler olabilir, maslak oto erolda yaptırdım.
aracım lpglidir 14500kmdedir. testler benzinle yapılmıştır. motor 113 beygirlik ecotec motordur. performans için araca başka birşey yaptırılmamıştır.

Hocam ben de aynı şekilde toyota versoya düşünüyorum mümkün mü acaba. performansı düşük geliyor bana çünkü...


_____________________________



 
59 Mesaj
12 Mayıs 2013; 22:48:29 

mrh arkadaslar bende megane 2 var 1.5 prıgıleje dci 2008 model
yazılım attırdım aracıma
110 ps oldu
10 pslık bır guc altı aa arac 1 . ve 2. vıteste 3e atana kadar patı cekıyor alt devırlerde fırmasını hıssedebılır hatta yaptırıyo gıbı koltıga
ben memnunum


_____________________________



 
70 Mesaj
23 Ağustos 2013; 1:03:28 

İzmir de yazılım atabilecek iyi bir yer bilen varmı?


_____________________________



 
18 Mesaj
1 Kasım 2014; 17:41:22 

EcuFast diye yazılımcı bi şirket gibi biryer var arabam Hyundai Accent blue normalde 128 beygir 258 tork yazılımdan sonra 155 beygir 313 tork olcaktı fakat yaptırmadım nedeni biraz mantıksız gelmiyormu sizcede böle bişeyi araba markaları niye kendileri yapmıyor .


_____________________________



944 Mesaj
Dün; 0:07:38 


quote:

Orijinalden alıntı: murat549

EcuFast diye yazılımcı bi şirket gibi biryer var arabam Hyundai Accent blue normalde 128 beygir 258 tork yazılımdan sonra 155 beygir 313 tork olcaktı fakat yaptırmadım nedeni biraz mantıksız gelmiyormu sizcede böle bişeyi araba markaları niye kendileri yapmıyor .

Hortlamış madem bizde katkı yapalım. Fabrikasyon yapmayabilirler bu normal. Salınımdı emisyondu cart curt dengesi için olabilir. Yahut avrupa standardı rahat araç ama istanbul gibi yokuşlu inişli şehirlerde pert olabiliyor.

Ben arabayı aldım 1 ay geçti geçmedi chiplettim. Beygir artışı oalrak bakmadım araca veya ölçtürmedimde ama araca faydasını gördüm. Yokuşlarda rahatım. 1 le zorlandığım yokuşlarda 2 ile çıkıyorum nerdeyse hatta seriysem 3 le. Kalkışlarda titreme %99 azaldı, daha seri kalkıyor, trafikte bu dertten neredeyse yırttım.

İniş çıkış bi şehirde bence cruzelara chip şart. 124 beygirde olsa 65 beygir doblo gibi kaçmıyor araç



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Değişmesini istediğiniz dünyanın parçası olun... M.Ghandi


 
175 Mesaj
Dün; 0:40:55 

Bu Cruze'la "1. viteste zorla çıkılan" rampalar nerdedir, memleketin hangi köşedindedir anlatan olsa da bilsek keşke. Açısı kaç bu rampanın, 90 derece falan mı? Ben arabayı 15 aydır kullanıyorum, iç Anadolu'da çıkmadığım dağ, bayır kalmadı ama 1. viteste zorlandığım tek yer olmadı. En olmadık yerde bile vitesi 1'e atarsan paşa paşa çıkar araba, 1. vites zaten bunun için var. Fizik kurallarına meydan okumadığın sürece 1. viteste çıkamama, zorlanma gibi bir durum olmaz.

Benim araç 1.6'ların Türkiye'ye gelen son serisi, beygiri de 124 değil, 117 hp. Bu chip meselesine kafa yoranların, 1. viteste rampa çıkamayanların, kalkışta titreyenlerin araba kullanmakta ciddi sorunları olduğunu düşünüyorum ben. Bir diğer ihtimal daha önce 1.6 atmosferik araç kullanmamış, 2.0 TDI'dan aşağı motor görmemiş de olabilirler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Chevrolet Cruze 2013,5 Sport Plus SR


 
47 Mesaj
Dün; 22:08:53 

quote:

Orijinalden alıntı: Curva Sud

Bu Cruze'la "1. viteste zorla çıkılan" rampalar nerdedir, memleketin hangi köşedindedir anlatan olsa da bilsek keşke. Açısı kaç bu rampanın, 90 derece falan mı? Ben arabayı 15 aydır kullanıyorum, iç Anadolu'da çıkmadığım dağ, bayır kalmadı ama 1. viteste zorlandığım tek yer olmadı. En olmadık yerde bile vitesi 1'e atarsan paşa paşa çıkar araba, 1. vites zaten bunun için var. Fizik kurallarına meydan okumadığın sürece 1. viteste çıkamama, zorlanma gibi bir durum olmaz.

Benim araç 1.6'ların Türkiye'ye gelen son serisi, beygiri de 124 değil, 117 hp. Bu chip meselesine kafa yoranların, 1. viteste rampa çıkamayanların, kalkışta titreyenlerin araba kullanmakta ciddi sorunları olduğunu düşünüyorum ben. Bir diğer ihtimal daha önce 1.6 atmosferik araç kullanmamış, 2.0 TDI'dan aşağı motor görmemiş de olabilirler.

BU forumda birilerini küçümsemek ve hakaret etmek huy edinilmiş , arkadaşı eski mesajlarından biraz tanıyalım :

0



birkaç mesaj daha geliyor bir bulayım da....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaziciak -- 25 Aralık 2014; 22:22:38 >


_____________________________

2 yaşına kadar anne sütü çok önemli beyin gelişimi için sonra doktor ilaç zor iş .....


 
175 Mesaj
Bugün; 1:02:25 

gereksizlik yüzünden edit.

performans arttırıcı olarak bir dönem radyoda reklamı çıkan action gergedan'ı öneriyorum ben.

cümleten hayırlı geceler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Curva Sud -- 26 Aralık 2014; 1:14:16 >


_____________________________

Chevrolet Cruze 2013,5 Sport Plus SR


944 Mesaj
Bugün; 18:16:17 


quote:

Orijinalden alıntı: Curva Sud

Bu Cruze'la "1. viteste zorla çıkılan" rampalar nerdedir, memleketin hangi köşedindedir anlatan olsa da bilsek keşke. Açısı kaç bu rampanın, 90 derece falan mı? Ben arabayı 15 aydır kullanıyorum, iç Anadolu'da çıkmadığım dağ, bayır kalmadı ama 1. viteste zorlandığım tek yer olmadı. En olmadık yerde bile vitesi 1'e atarsan paşa paşa çıkar araba, 1. vites zaten bunun için var. Fizik kurallarına meydan okumadığın sürece 1. viteste çıkamama, zorlanma gibi bir durum olmaz.

Benim araç 1.6'ların Türkiye'ye gelen son serisi, beygiri de 124 değil, 117 hp. Bu chip meselesine kafa yoranların, 1. viteste rampa çıkamayanların, kalkışta titreyenlerin araba kullanmakta ciddi sorunları olduğunu düşünüyorum ben. Bir diğer ihtimal daha önce 1.6 atmosferik araç kullanmamış, 2.0 TDI'dan aşağı motor görmemiş de olabilirler.

İstanbula geldiğinde haberdar et seni sadece 2 yere götüreyim.
İstanbulda yokuşun alasını bulman çok zor değil.

Daha önce de 2 kez 1.6 kullandım hemde 100beygir. Araçlar astraydı. Şirkette doblo fiesta logan connect araçlar kullandım. Eşin dostun arabasını falan saymıyorum. Cruze kadar ağırını görmedim. Çipledim rahatım ama hala astra g rahatlığı yok. Kalkış ve hzılanma olarak. Yoksa konfor çok iyi.

Astra temde 200 basıyordum cruze 195i geçmiyor. He ama cruze 300 kg daha ağır. Belki bu ağırlıktan olsa gerek yokuşlarda da zorlayabiliyor. Hatta cıkamadığım yokuş oldu. Durduğunuzda arabanın anası ağlıyor kalkmak için gel bir zahmet göstereyim. Uzaktan iç anadoludan konuşmak kolay. Yoksa bende erzurumda, gümüşhane şiranda ve bayburtta arabayı dağa taşa az vurmadım.

Cruze fırumlarda sağda solda bu kadar adam bunu konuşuyorsa yalan değildir. Havanı başka yerde yap bir zahmet.




< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Değişmesini istediğiniz dünyanın parçası olun... M.Ghandi


10983 Mesaj
Bugün; 19:18:46 

Chip miş!..
Ne chip'i?..

Hava sensörü iptal edilerek, araya konulan uyduruk bir alet nasıl bir chip miş? Hala bu tür basit aletlere para verenler var mı?

Arabanın bu tür aparatlara ihtiyacı yok, gaza basıp devirli kullanmaya ihtiyacı var. Bas gaza gitsin, tepe mepe tanımaz.


Nedir yani!
Sürekli yokuş mu çıkıyor bu araç?

Hiç mi düzde gitmez Cruze KERATA'sı..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 26 Aralık 2014; 19:21:01 >


_____________________________

>RALLYCROSS RX SUPERCAR
>HOT WHEELS Car/Motorcycle
>Simon's Cat




 
175 Mesaj
Bugün; 21:26:29 

50 Defa söyledim, 51. defa tekrar edeyim.

Chip adını verdiğiniz, maliyeti 5 TL'den fazla olmayan aparatın, aracın motor gücüne ya da torkuna artı bir etkisi yok. Bu kadar ballandıra ballandıra anlatılınca ben de merak ettim zamanında, kullanıp memnun olduğunu söyleyenlerden rica ettim; aracın "chiplenmiş" haliyle dyno verisini alıp bizlerle paylaşın diye. Şimdiye kadar yapan olmadı ama inşallah bundan sonra olur. Bu parçanın ticaretini ya da reklamını yapanlar bir zahmet paylaşsınlar şu dyno verilerini de görelim motora ne katkı sağlıyormuş şu aparat. Yapamayacaklarını bildiğim halde rica ediyorum, çünkü bu parçanın motora 0 katkısı olduğu çok net. Yine de alır gelirler rakamları, biz de bakarız 124 hp'yi 138 hp'ye çıkarmış, 155 torku 180 yapmış, eyvallah. Özür dilemesini de biliriz, önyargılı olduğumuzu kabul etmeyi de. Ama rica ediyorum şu dediğim dyno verisini alın gelin de biraz bilimsel konuşalım.

Yazılım ile güç yükseltme çok farklı bir şey. Aracın salgıladığı zehirli gazların belli sınırlarda olması uluslar arası sözleşmeler gereği bir zorunluluk. Bu yüzden bütün motorlu araç üreticileri piyasaya sürdükleri araçları zehirli gaz salınımlarını aşağı çekmek zorunda. Bu da aracın daha yüksek potansiyeli olmasına rağmen 1-2 alt kademe güce çekilmesi demek. Yani bu çevre normlarına uydurmak için kullandığımız arabaların kolunu, bacağını kırıyor üretici firma. Yazılım ile güç yükseltme de aracın gerçek potansiyelini ortaya çıkarmak demek oluyor, araç trafiğe bir kere çıktıktan sonra zehirli gaz emisyon ölçümleri yapılmadığı için insanlar bunda sakınca görmüyor. Ben aracın motoruna her türlü müdahaleye karşı olduğum için her ne olursa yaptırmam ancak yazılım ile güç yükselten adamı bir yere kadar anlarım. Yazılımla güç yükseltmek bilimsel bir uğraş çünkü, artış dyno verisiyle ortaya çıkınca saygı duyar, susarım.

Yalnız sizin bu chip dediğiniz aparatın böyle bir fonksiyonu yok. Yaz aylarında sıcaklık 35 derece iken siz arabaya havanın 5 derece olduğunu söylüyorsunuz kısaca, o da ona uygun giyinip dışarı çıkıyor. Bunun orta ve uzun vadede aracınıza ne zarar vereceğiyle ilgilenmiyorum; "benim vücudum, benim kararım" diyen kürtaj yanlısı feministlerle aynı fikirdeyim. Yaptıran kullanıcılara bu yüzden saygım var, hiç kimsenin tercihine müdahale hakkım yok ama bunu güç yükseltme olarak anlatıp durmanız Cruze'un yanlış tanınmasına yol açıyor. Aracın güç yükseltmeye falan ihtiyacı yok, fazla yakıt tüketmeyi göze aldığınız sürece ortalama 3500-4000 rpm devirde vites değiştirirseniz sıkıntı falan yaşamazsınız.

Ha, yine de "olmuyor" diyorsanız silah zoruyla kullandırmıyorlar bu arabayı size. Astra H daha iyi kaçıyor madem(Allah'tan kullanmışlığım var), Cruze'dan pahalı bir araba değil. Satın arabanızı, Astra H alın. Cruze hakkında bilgisi olmayan insanlar burda yazdıklarınızı okuyup cüzzamlı muamelesi yapmazlar belki o zaman arabaya. Arabadan bir şikayeti olmayan bizler zaten mutluyuz; uçan, kaçan Astra H'nizle siz de mutlu olursunuz böylece.


_____________________________

Chevrolet Cruze 2013,5 Sport Plus SR
En Beğenilmeyen Yorumlar
Bu Cruze'la "1. viteste zorla çıkılan" rampalar nerdedir, memleketin hangi köşedindedir anlatan olsa da bilsek keşke. Açısı kaç bu rampanın, 90 derece falan mı? Ben arabayı 15 aydır kullanıyorum, iç A... Yoruma Git Yorumun Devamı Curva Sud - 25 Aralık 2014; 0:40:55 -1
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Modellere Özel Forumlar » Cruze » NEDİR BU YAZILIM İLE GÜÇ YÜKSELTME?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.445