- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
jant boyama resimli anlatım.
33 Cevap36812 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Aralık 2010; 19:58:33 

acaba diye başladım bu işe güzelde oldu. umarım kısa zamanda sökülmez.

malzemeler gülen boyanın koçtaşta satılan kutu sprey boyası. jant boyası diye yazması önemli değil 357 nolu metalik gri den aldım. 2 kutu 4 jant boyuyor. 4 tanede 180 lik su zımparası 4 janta yetiyor. 2 tanede kalın eldiven alın elleriniz haşat olmasın. 1 tanede maske alın hem boya hem zımpara aşamasında ağız burun dolmasın. 1 jant 2 saat sürüyor. topam 8 saatte biter. boya kuruma süresi 3 dakka. tam kuruma 12 saat. ama 10-15 dakka bekleyip yerine takabilirsiniz lastiği, tabi bijonları zedelememek için elle sıkacaksınız. tam kuruma bitince anahtarla sıkarsınız.

önce yaklaşık 1 saat civarı süren zımparalama işlemi var. çizik olsun olmasın her yeri güzelce zımparalayın. zımpara bitince jantı güzel bi yıkayıp varsa özel temizlik malzemesi ilede temizleyin.kuruma bittikten sonra ister koli bandı ister maskeleme bandı ile lastiğin kenarlarını kapatın. kalan kısımlarıda yine gazete ile güzelce kapatın.

boyayı 20 santim civarından sürekli sağ sol yaparak sıkın. anlık bile bir noktada bekleseniz orası hemen sırıtır. en güzeli bir yandan sürekli basarken bir yandanda lastiğin etrafında dönmek, böylece her yere eşit miktarda sıkmış olursunuz. en az 2 kat boya atın. katlar arasında 5 dakka falan bekledim ben. 3 kat tam güzel kapatıyor. varsa ısı tabancası ile jantı ısıtın daha iyi olur. astar kullanmadım, umarım sökülme olmaz. boyamadan 1 gün sonra çamurda dolaştım epey birşey olmadı henüz. üstelik boya yaptığım hava sıcaklığı 15-20 dereceydi.

0

0

0

0


alttaki 2 resim zımparalanmış ve normal jant arasındaki farkı gösteriyor.
0

0


kapakları ve bijonları boyamayı unutmayın.
0

0

0

0



bunlarda eski yeni fotoları.
0

0

0

0









< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihfx -- 11 Aralık 2010; 17:12:28 >


1288 Mesaj
8 Aralık 2010; 20:48:03 

güzel çalışma ve güzel anlatım.Teşekkürler


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1405 Mesaj
9 Aralık 2010; 0:30:53 

Birde boyacıların kullandığı vernikten atsaydınız en son hem parlaklık hemde koruma sağlardı sanırım. Sprey olarak bulunuyormu bilmem ama biz jantları boyattığımızda en son kata vernikte atmışlardı.


_____________________________

SATILIK 2012 Polo 1.2 TDI Seat Leon 5F Video Ipod Kablo Seat Leon 5F, Golf7 Pedal Seti


4350 Mesaj
9 Aralık 2010; 1:28:34 

Çalışma güzel fakat işçilik vasat gibi Lastiğede epey bi boya taşmış


_____________________________

Tanrı bize 2 yuvarlak organ verdi. Biri oturasınız diğeri düşünesiniz diye. Başarı hangisini kullanacağına bağlı!


712 Mesaj
9 Aralık 2010; 9:29:54 


quote:

Orijinalden alıntı: seizure

Çalışma güzel fakat işçilik vasat gibi Lastiğede epey bi boya taşmış


Yinede güzel olmuş.


_____________________________



4150 Mesaj
9 Aralık 2010; 12:02:02 

dostum kac paraya mal oldu bu olay
sanayıde ben bu olayı vernıklı bır sekılde boyacı ya boyatsam kaca malolurdu kı
sok tak ugras zaman
verıp boyacıya ugrasamadan zaman kaybetmeden vernıklı daha parlak olmazmıydı
bunlar bıraz mat kalmıs bence
ugrasmam acıkcası boyacılarda ekmek yesınler


_____________________________

Privilège

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Aralık 2010; 13:48:40 


quote:

Orijinalden alıntı: firozat

Birde boyacıların kullandığı vernikten atsaydınız en son hem parlaklık hemde koruma sağlardı sanırım. Sprey olarak bulunuyormu bilmem ama biz jantları boyattığımızda en son kata vernikte atmışlardı.


ben öylesine başladım o yüzden ne vernik ne astar aklıma geldi. bu kadar olacağını bil tahmin etmemiştim ama her halukarda eskisinden iyi olur diyordum ki zaten çok iyi oldu. sprey vernik var yine gülen boyanın 10 liraya.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Aralık 2010; 13:50:58 


quote:

Orijinalden alıntı: seizure

Çalışma güzel fakat işçilik vasat gibi Lastiğede epey bi boya taşmış


evet o ilk lastikte baya baştan savma yaptım. en güzeli en son lastik oldu. zaten dediğim gibi öylesine başladım acaba yapabilirmiyim diyerek fakat sonuç 24 lira maliyetle çok güzel oldu.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Aralık 2010; 14:07:06 


quote:

Orijinalden alıntı: delgadobm

dostum kac paraya mal oldu bu olay
sanayıde ben bu olayı vernıklı bır sekılde boyacı ya boyatsam kaca malolurdu kı
sok tak ugras zaman
verıp boyacıya ugrasamadan zaman kaybetmeden vernıklı daha parlak olmazmıydı
bunlar bıraz mat kalmıs bence
ugrasmam acıkcası boyacılarda ekmek yesınler


24 liraya mal oldu. vernikde yapsaydım 34 lira olurdu. astarda olsa sanırım 45 lira falan olurdu. 24 liraya mükemmel bile oldu bence. fakat 8 saat uğraşmak zorunda kaldım. yumuşak fırça telle zımpara yapsam 5 dakka sürmezdi zımpara işi ama ben 1 saatten fazla uğraştım. ayrıca sökme takma falanda zor iş tabi.

sanayide bunu yapan adam için 4 lastik en fazla 1-2 saat sürer. adam lifte kaldırır lastikleri söker sonra jantı ayırır. 10-20 dakkada zımparayı atar. son bi fıs fıs boya bitti gitti. ederi 150 lira bu işin en fazla ama 300 lira para istedi benden kaç yere sordum. bana 150 lira verseler ben bile evimde yaparım bu işi yeterki şu zımpara teli bulayım.koçtaşa falan baktım ama ordakiler jantı tuz buz edecek kadar sert. yaprak zımpara var oda hem aralara girmez hemde tanesi 24 lira.


3779 Mesaj
9 Aralık 2010; 14:44:02 


quote:

Orijinalden alıntı: fatihfx




24 liraya mal oldu. vernikde yapsaydım 34 lira olurdu. astarda olsa sanırım 45 lira falan olurdu. 24 liraya mükemmel bile oldu bence. fakat 8 saat uğraşmak zorunda kaldım. yumuşak fırça telle zımpara yapsam 5 dakka sürmezdi zımpara işi ama ben 1 saatten fazla uğraştım. ayrıca sökme takma falanda zor iş tabi.

sanayide bunu yapan adam için 4 lastik en fazla 1-2 saat sürer. adam lifte kaldırır lastikleri söker sonra jantı ayırır. 10-20 dakkada zımparayı atar. son bi fıs fıs boya bitti gitti. ederi 150 lira bu işin en fazla ama 300 lira para istedi benden kaç yere sordum. bana 150 lira verseler ben bile evimde yaparım bu işi yeterki şu zımpara teli bulayım.koçtaşa falan baktım ama ordakiler jantı tuz buz edecek kadar sert. yaprak zımpara var oda hem aralara girmez hemde tanesi 24 lira.


emeğine sağlık ama ben senin kullandığın o sprey boya ile banyo rafını boyadım, 2 ay sonra kabardı. bende aynı şekilde zımparaladım uzun ve özenli bir şekilde boyadım, fırın boya kalıcı olur diyorlar..umarım boyası çabuk aşınmaz..


_____________________________

>>>www.mareaturkiye.com<<<


4150 Mesaj
9 Aralık 2010; 15:34:18 


quote:

Orijinalden alıntı: fatihfx




24 liraya mal oldu. vernikde yapsaydım 34 lira olurdu. astarda olsa sanırım 45 lira falan olurdu. 24 liraya mükemmel bile oldu bence. fakat 8 saat uğraşmak zorunda kaldım. yumuşak fırça telle zımpara yapsam 5 dakka sürmezdi zımpara işi ama ben 1 saatten fazla uğraştım. ayrıca sökme takma falanda zor iş tabi.

sanayide bunu yapan adam için 4 lastik en fazla 1-2 saat sürer. adam lifte kaldırır lastikleri söker sonra jantı ayırır. 10-20 dakkada zımparayı atar. son bi fıs fıs boya bitti gitti. ederi 150 lira bu işin en fazla ama 300 lira para istedi benden kaç yere sordum. bana 150 lira verseler ben bile evimde yaparım bu işi yeterki şu zımpara teli bulayım.koçtaşa falan baktım ama ordakiler jantı tuz buz edecek kadar sert. yaprak zımpara var oda hem aralara girmez hemde tanesi 24 lira.


ısyerınde bır arkadasta senın gıbı kendısı spray almıs bahaustan astra ıcın ama onunkıler de zaman la kabarmıs bu sprey ısı bana ters


_____________________________

Privilège


735 Mesaj
9 Aralık 2010; 16:32:11 

süper olmuş tebrikler...


_____________________________

    Kimse esit dogmaz,
    Ama herkes esit ölür.
    Bu yüzden ölüm, aci bir son degildir.
    Hayatimizin yegane adil baslangici ve
    Biricik firsat esitligidir.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Aralık 2010; 18:56:25 

valla kabarırsa ısı tabancasıyla bir daha boyarım nede olsa zımparası uzun süre gider bidahaki sefere o kadar uğraştırmaz.

resimlerde gördüyseniz epey çamurlu araba. boyadıktan bir gün sonra yaklaşık 1 saat o çamur senin bu çamur benim battık çıktık ama bugün yıkattım arabayı jantlarda çizik bile yok gıcır gıcır hala.

en mantıklısı bu işi yaz sıcağında güneşin altında yapmak. fırın boya yapmış gibi oluruz. her halukarda resimlerde jantın eski halini görüyorsunuz 24 liraya bu hale geldi, boya atsa ne olur atmasa ne olur diyorum.


1044 Mesaj
10 Aralık 2010; 23:44:10 

Yaramı deştin Babam jantların boyası döküldü diye gidip bi arkadaşına hediye etmişti


_____________________________

İnsanın çöküşünün durdurulduğu an, Sınırsız Kudrete ihtiyacını itiraf edip O'nun takdirine teslim olduğu andır.
Gerçek değerinizi dünya malından biriktirdiklerinizde değil, eylem defterinizde yazdırdıklarınızda arayın.
İstediğinizin ne kadarını alabileceğinizi, ona ne kadar derin bir içtenlik sunduğunuz belirler.
Zaman, kimi acıları zevke, kimi zevkleride acıya dönüştürecektir.
Geleceğimiz, dileyişlerimizin büyüklüğü kadar yükselecek.


4293 Mesaj
11 Aralık 2010; 0:31:13 

Elinize sağlık, bizde sağlıklı bakabilelim diye lütfen simage tagını kullanın!


_____________________________

Kendime 4 kural koydum! Alkol alma, Hızlı gitme, Hızlı gitme, Hızlı gitme. *Sonra kendime 4 kural daha koydum! Hatalı sollama, Makas atma, Emniyet kemeri tak, Daha yavaş git. * En önemlisi "Arabada sevişme!"

Mazut Pawıı ~~ Kendi Mazotumu Üretmeye Çalışırken Kimyager Olacağım.. ~~
Dacia Logan 1.5 dCi 2006 İnci Gri ~~ Bak Logan deyip geçme, üzerim :)
Dead Line


 
387 Mesaj
29 Mart 2012; 1:46:17 

konuyu hortlatalım:) eğer lastikleri sökmeden bu işi yapacaksanız jantla lastik birleşim yerine arap sabunu sürüp gazete koyarda boyasanız taşan boya lastiği yıkayınca arap sabunu sayesinde akar gider. bende bi ara boyamayı düşünüyorum zevkli iş sonuçta...


_____________________________



13 Mesaj
15 Mayıs 2012; 11:15:57 

arkadaşlar 2005 model alfa romeomun jantlerını ve kapı kollarını mito krom grisi boyamak istiiyorum..fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum...herkese kazasız belasız yolculuklar


_____________________________



13 Mesaj
15 Mayıs 2012; 11:17:49 

aracım milano kırmızısı(bordo)alfa 156.....


_____________________________



 
3 Mesaj
13 Ağustos 2012; 1:40:50 

burayı bir inceleyin derim.

www.renklijant.com


_____________________________

Her yüzeyi boyayan bir boya mutlaka vardır.


 
32 Mesaj
15 Ağustos 2012; 0:27:58 

aynı yöntemle renkli jant uygulaması da denenebilir. güzel çalışma.. teşekkür


_____________________________



 
3 Mesaj
17 Ağustos 2012; 14:46:52 

Problemi olan varsa yardımcı oluruz.

www.renklijant.com


_____________________________

Her yüzeyi boyayan bir boya mutlaka vardır.


122 Mesaj
17 Ağustos 2012; 21:47:09 

Güzel çalışma


_____________________________

Karanlığın İçinde Bir Işık..

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Ağustos 2012; 1:47:48 

emeğine sağlık ihtiyacım olan bir çalışma


4807 Mesaj
19 Ağustos 2012; 1:03:11 

zımparadan sonra astar ve boyadan sonra sprey vernik kullanılırsa daha iyi bir çalışma olur ben de yapmıştım aynı çalışmayı.


_____________________________

Katılım tarihi: 8 ocak 2005


"357.Dönem (Kasım 2014) Kısa Dönem - Yedek Subay Adayları"
357. Dönem Liste Kayıt - 357. Dönem Liste Görüntüle
_


22 Mesaj
30 Kasım 2012; 0:28:31 

İBRETLİK BİR JANT BOYAMA HİKAYESİ (rezilliğin tamamı beleş)

Jantlarımı daha önce de lastikten ayırıp, tesfiyeleyip, başarısız bir macunlama işleminden sonra zaman kısıtı sebebiyle, çaresiz boyamıştım. Kullandığım boya Hyundai'lerin kaportasında :D kullanılan akrilik boya idi, üstüne bir katta akrilik vernik atıldı. Baya zahmetli ve külfetli bir işlemdi (4 janta; 3 kişi bir tam gün uğraştı). Sonuç: berbat. Neden mi? çünkü kullandığım çelik macunu tutmadı (gerekli sertleştiriciyi koyduum halde), bu yüzden geri soyuldu, inatla tutmadı. Bu kadar uğraşıya sinirimiz bozuldu ve bezgin bir psikoloji ile uğraşmayalım diyip astar atmadan boyadık vernikledik gitti. Boya kuruduktan sonra nokta nokta çekildi hammerslag gibi oldu, çukurcuk efekti oluştu verniğin altından (çünkü astar kat atma zahmetinde bulunamadık).

Sonuç olarak yapmış olduğumuz rezalet işin sonucu bize epey birşeyler öğretti (astar kat atılması gerektiğini, bunun üstüne de dolgu isteyen oyuk çizik v.b. hasarların polyester v.b. bir macunlama yapılarak düzeltilmesi gerektiğini).

Tarih tekerrür etti ve; geçmişte hüsranla sonuçlanan bu rezalet işi tekrar yapmaya karar verdim (daha öğrenmiş olarak) Fotoğraf makinemin şarjı bittiğinden maalesef ilk aşamaları görüntüleyemedim, ama boya uzmanlarından öğrendiğim bilgileri aşağıdaki gibi uygulayacağım:

1. Eski boya, boya sökücü ile (hafif bir zımparalama ile boyada diş açtıktan sonra) sökülecek. Boyanın inatçılığına göre boya sökücü 2-3 defa kullanılacak.
2. Alttan çıkan astarın bir zararı yok, astar kata kadar zımpara yapılacak. Eski astar bulunan yüzey pürüzsüz oluncaya kadar 180-240-320 ve son olarak 600 zınpara ile pürüzsüzleştirilecek.
3. Koçtaşta satılan Raykon marka bir primer aldım. Pürüzsüz hale getirdiğim yüzeye 1-2 kat primer astar atacağım. ASTAR ÇOK ÖNEMLİ! JANT FRENLEMEDEN DOLAYI ISINDIĞI İÇİN BOYA METAL YÜZEYİNDEN ATABİLİR! Bu jantlardan birinde başıma geldi. primer (astar) olmazsa olmaz. Ancak burada kullanılacak astarın ne türden olması gerektiği konusunda net bir bilgiye ulaşamadım (sıcağa dayanıklılık önemli mi? jant ısındığında primer bundan etkilenir mi?) Ben düz mantıktan hareketle üniversal bir primer aldım.
4. Astarı (sprey kutunun prospektüsünde yazan süre kadar) kuruttuktan sonra 1000 no. su zımparası ile inceden düzeltilecek.
5. Gerekli olursa oyuk ve çizikler için Akzo Nobel marka GA polyester her yüzeye uygun macun aldım, lastik spatula ile çizikleri ince ince dolduracağm.
6. Macunladığım yerleri (prospektüste yazılı süre kadar bekletip kuruttuktan sonra) su zımparası ile pürüzsüz şekilde zımparalayıp, dokunduğunda belirsizleşinceye kadar zımpara atacağım.
7. Lastikleri söküp (ilk kullandığım boyadan kalmıştı elimde...) 2 kat boya atacağım. Sonra 1 saat kadar yaklaşık 100 derecede fırınlanacak (aslında jant mutfaktaki fırına sığsa fırınlamak zor olmayacaktı :-) ).
8. boya işi tamamlandıktan sonra yüzeyde yine herhangi bir pürüz kalmışsa inceden bir zımpara çekip pürüzsüzleştirilecek.
9. Gerekli ise bir kat daha boya atıp, üstüne uygun süre aralıklarında 2 kat vernik atılacak. VERNİK JANT İÇİN HAYATİDİR!!!! VERNİK ATMAZSAN BOYA SICAĞA DAYANMAZ, FRENLEME SIRASINDA OLUŞAN ISILARDAN OLUMSUZ ETKİLENEREK SOLAR, BOYA KALKMAYA BAŞLAR!
10. Vernik katının fırınlanması gerekir, bu sayede bekleme süresi de çok ciddi anlamda kısalmış olur.

Zaman kısıtım olmadığı için isviçre saati yapar gibi bu işle uğraşmayı düşünüyorum. Bir takım jant ~500 lira, 500 liran olsaydı uğraştığına değmezdi tabi.

Boyacılar 300 lira gibi bir fiyata bu işi yapıyor (verirsen) elini suya sabuna dokundurtmuyorlar sağolsunlar.

Jant boyama işini girişen arkadaşlarıma başarılar dilerim, yukarıda sayılan proses adımları sizi bekliyor. İnsanın sabrını zorlayan bir iş aslında.

Başarılar, saygılar.





_____________________________

Bilgi; küçük adamı kibirlendirir, vasat adamı şaşırtır, büyük adamı ise mütevazı yapar..


1455 Mesaj
5 Aralık 2012; 16:09:34 

quote:

Orijinalden alıntı: metalurji38





harika bilgiler teşekkürler.


_____________________________



62 Mesaj
6 Aralık 2012; 19:25:16 

Gideri var güzel çalışma .


_____________________________



1521 Mesaj
24 Ocak 2013; 21:32:31 

bilgiler için teşekkürler


_____________________________

★DH AK-47 FANLARI★★DH Muhacırları | Göçmenler Toplanıyoruz★★ DH 2012 GİRİŞLİLER GRUBU★KONU DIŞI KONFEDERASYONU★
Shameless/Boardwalk Empire/The Sopranos/Sons of Anarchy/The OZ/Breaking Bad/Weeds/South Park/My Name Is Earl/Vikings/Spartacus/RayDonovan/Lillyhammer/Prison Break/Family Guy/Orange is the new Black/The Simpsons/Game Of Thrones/The Wire/The Pacific/Boondocks/The Walking Dead/Jericho/The100/Low Winter Sun/Banshee/Gang Related/Dominion/Costantine/The Leftovers/Power/Hell on Wheels/Z Nation/True Detective/DeadWood

TÜRKÜM,TÜRKÇÜYÜM,ATATÜRKÇÜYÜM


 
2 Mesaj
4 Nisan 2013; 0:26:45 

jant kumlamave sonrasındaboyaması yapılır yeni gbi olur . 4 jant tek renk 200 tl
ESKİŞEHİR KOBİ
0543 815 20 64


_____________________________



94 Mesaj
12 Nisan 2013; 20:22:11 

1972 model Ford Taunusumun jantları paslı olduğu için kendim yapacağım sprey boya ile hem güzel hemde hem de jantın uzun ömürlü olmayacağını düşünerek.Biraz önce 4 jantımı Topkapı Akınsel Sanayi sitesinde bulunan Tahsin Ustaya götürdüm. Jantlar temizlenecek,düzeltilecek astar boya vernik derken bakalım nasıl olacak? Jantların şu anki durumu çok fena .. Yapıldığında sizinle paylaşırım
0


_____________________________

Doesn't play well with others....


1451 Mesaj
12 Nisan 2013; 21:34:11 

quote:

Orijinalden alıntı: fatihfx




24 liraya mal oldu. vernikde yapsaydım 34 lira olurdu. astarda olsa sanırım 45 lira falan olurdu. 24 liraya mükemmel bile oldu bence. fakat 8 saat uğraşmak zorunda kaldım. yumuşak fırça telle zımpara yapsam 5 dakka sürmezdi zımpara işi ama ben 1 saatten fazla uğraştım. ayrıca sökme takma falanda zor iş tabi.

sanayide bunu yapan adam için 4 lastik en fazla 1-2 saat sürer. adam lifte kaldırır lastikleri söker sonra jantı ayırır. 10-20 dakkada zımparayı atar. son bi fıs fıs boya bitti gitti. ederi 150 lira bu işin en fazla ama 300 lira para istedi benden kaç yere sordum. bana 150 lira verseler ben bile evimde yaparım bu işi yeterki şu zımpara teli bulayım.koçtaşa falan baktım ama ordakiler jantı tuz buz edecek kadar sert. yaprak zımpara var oda hem aralara girmez hemde tanesi 24 lira.


Aynen öyle çok güzel açıklamışsın.. Yav aslında bi düşündüm de iyi iş kar marjı da çok biz bu işe mi girsek acaba


_____________________________

Otomotiv Mühendisliği..


94 Mesaj
1 Mayıs 2013; 20:20:38 

quote:

Orijinalden alıntı: sertacak

1972 model Ford Taunusumun jantları paslı olduğu için kendim yapacağım sprey boya ile hem güzel hemde hem de jantın uzun ömürlü olmayacağını düşünerek.Biraz önce 4 jantımı Topkapı Akınsel Sanayi sitesinde bulunan Tahsin Ustaya götürdüm. Jantlar temizlenecek,düzeltilecek astar boya vernik derken bakalım nasıl olacak? Jantların şu anki durumu çok fena .. Yapıldığında sizinle paylaşırım
0


Arkadaşlar jantlarım bitti.. eski hali üstte ve buda yeni hali.. nasıl olmuş?

Yapılan işlemler, jantların düzeltilmesi,zımpara,pasların giderilmesi ,yüzeyin düzeltilmesi,koruyucu boya, astar boya, 2 kat jant boyası, 2 kat vernik ve rot balans..tüm yapılan işlemler 300 tl bence bu kadar uğraşmaya değer..Topkapı sanayi sitesinde Tahsin Ustanın telefonunu isteyene verebilirim..

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sertacak -- 1 Mayıs 2013; 20:36:49 >


_____________________________

Doesn't play well with others....


48 Mesaj
27 Mayıs 2013; 15:13:06 

Jantlar güzel olmus.. Gule Gule Kullan ;)

Tahsin Ustanın iletişim bilgisini alabiliri..

Tesekkurler.


_____________________________



94 Mesaj
29 Mayıs 2013; 16:38:35 

quote:

Orijinalden alıntı: efffe

Jantlar güzel olmus.. Gule Gule Kullan ;)

Tahsin Ustanın iletişim bilgisini alabiliri..

Tesekkurler.

Tahsin Ustanın telefonu 0 536 789 17 54 ... Ford jantlarını getirenden arkadaşdan aldım dersen hatırlar


_____________________________

Doesn't play well with others....
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » DH Garaj » jant boyama resimli anlatım.
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.602