Şimdi Ara

63.000 de araçta motor neden yağ yakar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
4.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar geçen gün 2001 model hyundai accent 1.3 lx araç almaya niyetlendim aracı hyundai servisine soktum çıkan raporda 2 parçada değişme bir parçada az boya var. asıl mesele motorda araba orjinel km de çıktı ama raporda yazan aynen şöyle "araçta yağ yakma var duman atma var motor rektefe istiyor üfleme var." bu aracı temiz , klimada var ve rengi güzel diyerek 11.500 e anlaşmıştık sonuç kötü olunca kaldı.
    benim sorum orjinal 63.000 de motor niye bu sorunları verir bu araç için 10.000 lira versem değermi. servis dışında uygun bir şekilde yaptırabilirmiyim.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: yufat

    arkadaşlar geçen gün 2001 model hyundai accent 1.3 lx araç almaya niyetlendim aracı hyundai servisine soktum çıkan raporda 2 parçada değişme bir parçada az boya var. asıl mesele motorda araba orjinel km de çıktı ama raporda yazan aynen şöyle "araçta yağ yakma var duman atma var motor rektefe istiyor üfleme var." bu aracı temiz , klimada var ve rengi güzel diyerek 11.500 e anlaşmıştık sonuç kötü olunca kaldı.
    benim sorum orjinal 63.000 de motor niye bu sorunları verir bu araç için 10.000 lira versem değermi. servis dışında uygun bir şekilde yaptırabilirmiyim.


    Taksi araba oldugu icin ustasi ve rektefiyesi sanayide boldur. Bence uygun fiyata yaptirabilirsiniz. Ama onceden arastirip konusmak lazim. Bir de icinize sinmesi lazim tabi.




  • işte mesele orda içime sinse bi. bu modelde bi başka araç alsam onda ne gibi sorunları çıkar bilmiyorum . orjinal 63.000de bi araçta bu sorunların sebebi ne olabilir
  • Eğer gerçekten 63.000deyse bu araç. Yüksek devirlerde çok sürülmüş, bakımları zamanında yapılmamış ki motor aşınması fazla olmuş..
    İmkanınız varsa başka araca yönelmenizi tavsiye ederim. Eğer silindirler fazla genişlemişse yeni pistonlar alınır, segman vs vs size pahalıya gelir.
    Aracın kompresyonu da düşmüştür muhtemelen. Kompresyon testine de sokabilirseniz bir de onun sonucunu değerlendirin.
  • yüksek ihtimal: araç 63 bin değil çok daha yüksek kilometrededir. rektifiye kilometresi gelmiştir. Bana 2001 model 63 bin km zor gibi geliyor.

    düşük ihtimal: motor zor şartlarda hunharca kullanılmıştır. Sonuç yine rektifiye.

    Sanayide masrafının ne olacağı sorulabilir. İşinize gelirse alınabilir.
  • aracın içi pırıl pırıldı vites topuzu, pedallar, direksiyonda deformasyon yoktu servis elemanıda km orjinal dedi ama banada mantısız geldi 63000 deki motordaki sorunlar hararet olabilirmi nedeni
  • yüksek devirlerde olunca biter elbette bağırtma yanlama pati vs yurdum insanı işte ama 63bin pekde inandırıcı değil
  • Bu araçta neden ısrar ettiğinizi anlayamadım.. Rektifiye ucuz bir şey değildir artı kısa zamanda motoru bu hale getiren insanın aracın başka yerlerini de zorlamadığını bilemezsiniz.. Veya problemi çözülemeyen kusurlu bir araç ta olabilir, neler neler görüyoruz her gün..
  • Araç lpgli ise subap contlaarı kuruduğu için yağ yakar bu da lpg ile çalışan bir araç için aslında avantaj sayılabilir çünkü motorda kuru patlama olmasını bir nebze düşürür.Babamda 85.000kmde 1.5 gls var lpg takıldıktan sonra yağ yakmaya başladı araştırdık lpgde kuru patlama ve daha yüksek ısı açığa çıktığı için subap contaları kuruyormuş ve yağ sızıntısı oluyormuş.Aracın kompresyonunu ölçtürün güzel çıkarsa büyük ihtimal dediğim sebeptendir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Bu araçta neden ısrar ettiğinizi anlayamadım.. Rektifiye ucuz bir şey değildir artı kısa zamanda motoru bu hale getiren insanın aracın başka yerlerini de zorlamadığını bilemezsiniz.. Veya problemi çözülemeyen kusurlu bir araç ta olabilir, neler neler görüyoruz her gün..

    dediğiniz çok doğru bende biraz araştırdım sanayide tanıdık ustalara sordum iyi bi rektefe 2000 tlden aşağıya çıkmaz motor açılıncada ne olacağı belli olmaz dediler. vazgeçtim bu araçtan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Araç lpgli ise subap contlaarı kuruduğu için yağ yakar bu da lpg ile çalışan bir araç için aslında avantaj sayılabilir çünkü motorda kuru patlama olmasını bir nebze düşürür.Babamda 85.000kmde 1.5 gls var lpg takıldıktan sonra yağ yakmaya başladı araştırdık lpgde kuru patlama ve daha yüksek ısı açığa çıktığı için subap contaları kuruyormuş ve yağ sızıntısı oluyormuş.Aracın kompresyonunu ölçtürün güzel çıkarsa büyük ihtimal dediğim sebeptendir.


    araçta lpg yoktu 1.3 mpi motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hackerboy644

    Eğer gerçekten 63.000deyse bu araç. Yüksek devirlerde çok sürülmüş, bakımları zamanında yapılmamış ki motor aşınması fazla olmuş..
    İmkanınız varsa başka araca yönelmenizi tavsiye ederim. Eğer silindirler fazla genişlemişse yeni pistonlar alınır, segman vs vs size pahalıya gelir.
    Aracın kompresyonu da düşmüştür muhtemelen. Kompresyon testine de sokabilirseniz bir de onun sonucunu değerlendirin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.