- x
ÖZEL BANKALARDA GİŞE YETKİLİSİ MAAŞLARINI BİLEN VARMI?
10 Cevap3225 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


821 Mesaj
6 Aralık 2010; 1:18:20 

Merhaba

Özel bankalarda gişe yetkilisi olarak çalışanlar ne kadar maaş alıyor?

- net maaş?

- kasa tazminatı

- yemek fişi

bilgisi olan arkadaşlar yardım lütfen


821 Mesaj
6 Aralık 2010; 1:34:16 

?


 
1655 Mesaj
6 Aralık 2010; 1:35:46 

İşbankası net 650 lira maaş veriyor. Evet yanlış okumadınız 650 lira. İkramiye falan filan taş çatlasa 1000 lira para kazanırsın. Üstüne üstlük eşek gibi de çalışıyorsun. Özel banka olduğu için performans baskısı çok fazla. Akşam sekize kadar bırakmadıkları oluyor. Bazen haftasonun bile olmuyor. Özel sermayeli bankaların geneli böyle en iyisi İş Bankası gerisini sen düşün.
Ben de Ziraat Bankası'nın mülakat sonucunu bekliyorum şu anda. Çok umutluyum. Muhtemelen kazandım. Ziraat'in maaşları özellere göre iyi. İstanbul için her şey dahil yaklaşık 2000 lira maaş var. Diğer iller için de herşey dahil 1700-1800 civarı maaş var.
Kolay gelsin.


_____________________________

Yaşına hürmeten senin ey dünya , demedim bir şey yaptıklarına


28181 Mesaj
6 Aralık 2010; 1:36:01 

Mesela hangi banka?
İş bankası 900 maaş+200kasa tazminatı+200 ticket imiş. Arkadaş başlamak üzere, kendisinden öğrendim.


Ekleme:
Aynı İş Bankasından mı bahsediyoruz?
650 lira maaş vermez bi banka yahu.



< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >


_____________________________

1,6180339887498948482045868343656381177203091798057628621354486227052604628189024497072072041893911374847540880753868917...


 
1655 Mesaj
6 Aralık 2010; 1:39:08 

PHI ben de memurlar.net'te okumuştum maaş bilgilerini. Belki İstanbul'da dediğiniz rakamlara ulaşıyordur.
Zaten benim Ziraat Bankası sonucu olumsuz olursa bankacı olmam.


_____________________________

Yaşına hürmeten senin ey dünya , demedim bir şey yaptıklarına


28181 Mesaj
6 Aralık 2010; 1:41:14 


quote:

Orijinalden alıntı: Zaba

PHI ben de memurlar.net'te okumuştum maaş bilgilerini. Belki İstanbul'da dediğiniz rakamlara ulaşıyordur.
Zaten benim Ziraat Bankası sonucu olumsuz olursa bankacı olmam.

İstanbul değil, Konya'da başlayacak. Şu anda İstanbul'da eğitimde.
Ya arkadaşı kandırdılar, ya da bi yanlışlık var.


_____________________________

1,6180339887498948482045868343656381177203091798057628621354486227052604628189024497072072041893911374847540880753868917...


 
1655 Mesaj
6 Aralık 2010; 1:47:22 

quote:

650 lira maaş+200 lira yemek kartı+200 lira kasa tazminatı alıyoruz. 3 ayda bir maaş 650 lira ikramiye ve nisan ayında kar payı alıyoruz.


Şimdi tekrar baktım memurlar.net'e. Yani ortalama 1000 lira maaş alıyorlar. Bu maaşa çalışacak bir sürü işsiz ünv. mezunu genç var. Elbette şirketler de bunu çok iyi değerlendiriyor. Gerisini siz düşünün.


_____________________________

Yaşına hürmeten senin ey dünya , demedim bir şey yaptıklarına


821 Mesaj
6 Aralık 2010; 1:56:53 


quote:

Orijinalden alıntı: Zaba

İşbankası net 650 lira maaş veriyor. Evet yanlış okumadınız 650 lira. İkramiye falan filan taş çatlasa 1000 lira para kazanırsın. Üstüne üstlük eşek gibi de çalışıyorsun. Özel banka olduğu için performans baskısı çok fazla. Akşam sekize kadar bırakmadıkları oluyor. Bazen haftasonun bile olmuyor. Özel sermayeli bankaların geneli böyle en iyisi İş Bankası gerisini sen düşün.
Ben de Ziraat Bankası'nın mülakat sonucunu bekliyorum şu anda. Çok umutluyum. Muhtemelen kazandım. Ziraat'in maaşları özellere göre iyi. İstanbul için her şey dahil yaklaşık 2000 lira maaş var. Diğer iller için de herşey dahil 1700-1800 civarı maaş var.
Kolay gelsin.


asgari ücret zaten 650 lira.. asgari ücretmi veriyor iş bankası


 
1655 Mesaj
6 Aralık 2010; 2:03:36 



_____________________________

Yaşına hürmeten senin ey dünya , demedim bir şey yaptıklarına


 
210 Mesaj
7 Aralık 2010; 0:25:47 


quote:

Orijinalden alıntı: balci1987




asgari ücret zaten 650 lira.. asgari ücretmi veriyor iş bankası

Hemen hemen öyle diyebiliriz.. Ortalama 750-900 arası diye biliyorum.


3269 Mesaj
7 Aralık 2010; 0:31:15 

2000 tl


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » ÖZEL BANKALARDA GİŞE YETKİLİSİ MAAŞLARINI BİLEN VARMI?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.234