Şimdi Ara

2011 Mazda 6 Sport alındı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
321
Cevap
2
Favori
31.477
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kısmetse salı günü plaka takılır.Son çağrı :) itirazı olan varsa şimdi konuşsun.Yoksa eskiyene kadar sussun :) Vakit ayırıp yanıt yazacaklara şimdiden teşekkürler.

    NOT: ve tabii bu ay başka indirim beklenebilir mi ? 68000 e bitiyor yarın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a1can -- 9 Aralık 2010; 20:29:29 >



  • 1.6 180 HP - Benzinli Cosmo 62.885 alırdım hiç değilse vergi avantajı var;) İnsignia sınıfının lideri bence.


    http://photo.netcarshow.com/Opel-Insignia_2009_photo_2d.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmavisin -- 6 Aralık 2010; 18:15:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Şöyle bişey alsan 20 milyara yakın para cebinde kalırdı.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-mazda-6-sahibinden-2010-mazda-6-exclusive-36115721/detay

    +1...
    ancak sıfır aracın tadı başka oluyor...imkan varsa neden alınmasın...
  • istediğin ne varsa sorabilirsin...hatta arabamın resimlerini bile gösterebilirim.arabayı kullansaydın turbonun atmosfer kadar zevk vermediğini bilirsin.anca 'saf gerizekalı' şeklinde konuşuyorsun sen arabalardan anlasaydın d sınıfının birincisi olarak insigniayı göstermezsin.seviyeyi düşürüp konuşacaksan burası sana göre değil.anca hakaret biliyorsun.neyse arkadaşın konusunu saçma sapan insignia resimleriyle doldurmanın hiçbir anlamı yok.ulaşamadığın ciğere mundar deme istersen.çok beğeniyorsan git opel bölümüne insignia resimleri diye konu aç.amacın provokatörlük ilk mesajından bu yana bu durum belli.

    +senin amacın mazdayı kötülemek.mazdanın satış politikası da brezilyaya girmemek? ona rağmen çoğu nasıl oluyorda opeli geçebiliyor? bunu bir açıklarmısın.daha geçen fabrikasını kapatan bir firmayı mı mazdayla bir tutuyorsunuz.gm gibi büyük birşirketle bile batmanın kıyısından dönen ve tek başına direnen krizden zerre etkilenmeyen mazda mı daha yüce opelmi sizce ? ..http://tr.euronews.net/2010/01/26/opel-fabrika-kapatiyor-isciler-direniste/ bu haber ilginc değilmi?
    http://tr.euronews.net/2010/01/26/gm-opel-fabrikalarini-kapatiyor/
    http://tr.euronews.net/2010/10/04/opel-in-anvers-fabrikasi-kapatiliyor/

    Mazdanın çekildiği bir ülke gösterin.hatta o kadar kendine güveniyorki kendi satış yapıyor distrübütörlük vermiyor.o kadar yani düşünün.

    +brezilyada mazdanın m si yok sözüyle kim saf sorusunun cevabını kendi ağzınla kabullendin.opelde bangladeşte yok oha nasıl yok olm :B

    görüntüye göre araba alan klişe Türk insanlarındansınız.öyle yüzlerce mağdur şuanda yok fiyatına satıyorlar.Aracı en az 5-6 ay kullansanız diyeceğim dinlemeye değer.ama koymuşunuz resimler bu daha güzel diyorsunuz.Allah aşkına güzellik göreceledir.hadi varmısın dikiz aynalarını karşılaştıralım demediğiniz kalmış.kaldıki insignia her ne kadar 180 hp olsada oto vites, ve turbodan dolayı mazdanın çeyreği kadar zevk vermez.Eğer verseydi bu fiyata bu motor hacmiyle Accordlar,Mazda 6lar satılmazdı ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StopDream -- 10 Aralık 2010; 19:07:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé

    istediğin ne varsa sorabilirsin...hatta arabamın resimlerini bile gösterebilirim.arabayı kullansaydın turbonun atmosfer kadar zevk vermediğini bilirsin.anca 'saf gerizekalı' şeklinde konuşuyorsun sen arabalardan anlasaydın d sınıfının birincisi olarak insigniayı göstermezsin.seviyeyi düşürüp konuşacaksan burası sana göre değil.anca hakaret biliyorsun.neyse arkadaşın konusunu saçma sapan insignia resimleriyle doldurmanın hiçbir anlamı yok.ulaşamadığın ciğere mundar deme istersen.çok beğeniyorsan git opel bölümüne insignia resimleri diye konu aç.amacın provokatörlük ilk mesajından bu yana bu durum belli.

    +senin amacın mazdayı kötülemek.mazdanın satış politikası da brezilyaya girmemek? ona rağmen çoğu nasıl oluyorda opeli geçebiliyor? bunu bir açıklarmısın.daha geçen fabrikasını kapatan bir firmayı mı mazdayla bir tutuyorsunuz.gm gibi büyük birşirketle bile batmanın kıyısından dönen ve tek başına direnen krizden zerre etkilenmeyen mazda mı daha yüce opelmi sizce ? ..http://tr.euronews.net/2010/01/26/opel-fabrika-kapatiyor-isciler-direniste/ bu haber ilginc değilmi?
    http://tr.euronews.net/2010/01/26/gm-opel-fabrikalarini-kapatiyor/
    http://tr.euronews.net/2010/10/04/opel-in-anvers-fabrikasi-kapatiliyor/

    Mazdanın çekildiği bir ülke gösterin.hatta o kadar kendine güveniyorki kendi satış yapıyor distrübütörlük vermiyor.o kadar yani düşünün.

    +brezilyada mazdanın m si yok sözüyle kim saf sorusunun cevabını kendi ağzınla kabullendin.opelde bangladeşte yok oha nasıl yok olm :B

    görüntüye göre araba alan klişe Türk insanlarındansınız.öyle yüzlerce mağdur şuanda yok fiyatına satıyorlar.Aracı en az 5-6 ay kullansanız diyeceğim dinlemeye değer.ama koymuşunuz resimler bu daha güzel diyorsunuz.Allah aşkına güzellik göreceledir.hadi varmısın dikiz aynalarını karşılaştıralım demediğiniz kalmış.kaldıki insignia her ne kadar 180 hp olsada oto vites, ve turbodan dolayı mazdanın çeyreği kadar zevk vermez.Eğer verseydi bu fiyata bu motor hacmiyle Accordlar,Mazda 6lar satılmazdı ;)




    Atmosferik turbodan daha fazla mı zevk veriyormuş bu kişiden kişiye değişir ikisinin verdiği zevk ayrı ama tabi otobanda gerçerken 1.6 turboya geçilmenin hisside ayrı olur..D sınıfının hangi konuda altı hiç kimse birşey gösteremiyor..Anca ön farlarına laf atabildiler.Oda çoğundan güzel.Adamına göre muhamele diyelim sinir bozucu saçma seyler yazarsan.Cevabını isteyene attık sorun mu?Neyine ulaşamıyormuşum talep beklenti meselesi bu ben vermişken 5-10 daha koyup alırım bu arabaları ama boşuna kasmaya ne gerek var benim beklentim az yakacak araba dizellerde pahalı d sınıfında bundan pompacılarla kardeste olmak istemiyorum seçenek bu yönde oldu yoksa avensis 1.6 kapıdaydı.Aynı seylerı sunuyor mu astram sunuyor bir performansta - geliyor.d-c muhabbetıne baslamayalım.İlk mesajımda ne olmuş adam gibi tavsiye atmışım.Mazdayı yemişim.Sevindin mi bir bu yönden mi üstünlük bulabildin.Adı üstünde kriz normal birşey her markanın yükselişi çıkışı oluyor o krizden ne markalar etkilendi biliyormusun saçma birşey çok saçma konuşuyorsun fabrikasını kapatan firmayla mazdayı bir mi tutuyorusn bu ne demek ya.Gm nin çatısında olmaklada alakası yok bunun.Senin için aramakla uğraşamayacım hiç bir ülkeden çekilmedi opel sadece fabrika kapattı mazdanın kapatcak fabrikası mı var:DVar var bir daha bak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé

    uğraşma fabrika falan kapatmadı.aynı zamanda dünyanın en çok seri üretimini yapan fabrikalardan biri mazdadadır.hiroşima fabrikası.yıllık 400 bin araç üretir.18 adet fabrikası var.opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok.Yaz GM 50 Milyar dolar diye anlarsın ;) ... Nasıl GM çatısı olmakla alakası yok ? kafan mı güzel.o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevreolet ...Nese Opel klasik Alman otorisiyle alakasız bir otomobildir.Sırf patent alman diye kalite demek mantıksızlığın daniskasıdır.
    Turbo bir çeşit hiledir bana göre.Atmosfer motorlara küçük silindir hacmiyle ulaşılmaya çalışılsada bu konuda başarılı olduğunu düşünmüyorum.Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans.atmosferle turboyu tartışmak mantıksızdır.vergiden yırtmak azcıkta olsun zevk almak istiyorsan turbo.yok ben harbi sportif araba istiyorum diyorsan şüphesiz atmosfer diyorum.

    +Fabrika yok diyorsun 1milyon üstü satış rakamlarını sen mi üretiyorsun.görende satış rakamlarının %60ını opel yapıyor sanacak.GMnin bütün markalarıyla satış rakamları Toyotanın hala çok gerisinde.Mazdaysa en fazla satış yapan 7. firmadır ;) bilmiyorsun saçma sapan konuşma bari.Mazdanın fabrikası azmış.Görende 1 milyon fabrikası var zannedecek opelin.

    +Mazda 6'yı satıyorum üstüne ev varmı insigniasını verecek olan aşık oldum galiba!





    Zaten uğraşamam diye yazdım önceki mesajımda..Mazdanında geçmişinde kapnmalar oldu belki bilmessin yaşın yetmez o zamanlara..opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok diyorusn üstteki mesjalarda yazdım sonra saf diyince niye saf diyorsun falan oluyor.Biz opel krizden etkilenmedi diye bir şeymi dedik ne markalar iflas eşiğine geldi.Napayım kaç fabrikası olduğunu türkiyede kapatılacak bir fabrikası bile yoktu.
    Türkcendende birsey anlayamıyorum o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevrolet ne demek saab nası opeli kurtarsın zaten kendisi batıyordu.
    Saf Alman malıdır en hasıdır 1899 yılında kurulmuştur.Kalitedede kendini kanıtlamıştır.Turbo bir çeşit hiledir hahahha.(Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans )yazmışsın tamam iyi güzel motorda şehir efsanesi mi bu.Her yerde tartışılır tartışılmaz diye birşey yok.Hhahha vergiden yırtmak azıcıkta zevk almak he mantığa bak turbolar sanki 1.6larda var tek boş konuşmalar bunlara gerek yok.Spportiflikle ne laka kurdun bilemedim Ayrıca yukardaki atmosfer-turbo geçişi yazısını okudun mu yoksa görmezden mi geliyorsun işte kullanıcı yorumu budur.Bu arada hondada turbo motoru üzerinde çalışmalara başladı kafa bastı yani.Ne kadar ürettiği ben bilemem kapatılcak fabrikası mı var kaç fabrikası olduğunuda bilmiyorum..Toyota nerden çıktı şimdi illa bk atcanızya yok ya saçma konuşma az.

    Dönem Opel’in dönemi


    Yeni Opel modelleri ve ön modelleri son 12 ayda toplam 40 uluslararası ödül alarak ödül toplamayı artık bir alışkanlık haline getirmiş bulunuyor

    En son ödül alan model ise Opel Ampera. 2011 yılı sonunda piyasaya sürülecek olan uzun menzilli elektrikli araç Ampera, Fransızların ünlü otomobil dergisi L’Automobile’in emisyonsuz araçların yenilikçi ve çevre dostu tahrik mekanizması konsepti noktasında yaptığı değerlendirmeler sonucunda “Yenilikçi Araç Ödülü” ile onurlandırılmış bulunuyor. Günlük kullanım için son derece uygun olan Ampera, lityum-iyon aküsü ile elektrik gücü kullanarak 60 km’ye kadar mesafe kat edebiliyor. Daha uzun mesafeli seyahatlerde küçük bir yanmalı motor tarafından elektrikle beslenen elektrik motoru sayesinde Ampera’nın menzili 500 kilometreye kadar çıkarılabiliyor.

    Opel Genel Müdürü Özcan Keklik bu ödül hakkındaki düşünceleri: “Ampera’nın almış olduğu bu ödül, Opel markasının sahip olduğu ve yönlendirdiği yenilikçi gücün ne kadar büyük olduğunu gösteren en son örnektir. Böylece, elektrikli aracımız Ampera da ödül kazanan araçlarımız olan Astra ve Insignia arasına katılmış bulunmaktadır. Bu üç model, en yeni teknolojilerin geniş ölçeklerle ve makul fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunulduğu yeni Opel dönemine geçişimizi somutlaştırmaktadır”

    Insignia ile başlayan ve Astra ile devam eden Opel’in yeni tasarım yaklaşımı, almış olduğu ödüllere neredeyse her geçen gün bir yenisini daha eklemektedir: Insignia, DESIGNBEST 2009, kırmızı noktalı tasarım ödülü ve Auto Bild Tasarım Ödülü’ne layık görülmüştür. Bu başarı araç satışlarına da yansımış ve Insignia şu ana kadar elde ettiği 166,000’in üzerinde satış rakamı ile beklentilerin çok daha ötesine geçmiştir. Ayrıca Almanya’da piyasaya sürülmesinden kısa bir sure sonra, Astra siparişleri 50,000 rakamını bulmuştur.

    Astra segmentinde satışa 1yada 2.sırada Almanyada..


    Almanya Opel kullanıyor


    Almanya Opel kullanıyor: Mayıs ayı otomobil satışında opel ikinci sırada .Mayıs 2009’da 39.256 araç kaydıyla (Mayıs 2008’de 24,987 ile karşılaştırıldığında) Opel, Alman Hükümeti tarafından yayınlanan istatistikî kayıtlara göre son dört aylık sıralamada, Almanya’da en çok satın alınan ikinci marka konumundadır.

    Ocak ayından Mayıs 2009’a kadar trafiğe yeni kaydedilen Opel araçlarının sayısı 149,805’e yükseldi. Geçen yıl aynı dönemde bu rakam 123,023 dü, diğer bir deyişle bu yaklaşık %21’lik bir büyüme ve , 25,782 adet’lik bir artış demektir.

    Bu istatistiklerle, Opel bir kez daha Alman pazarındaki lider rolünü pekiştimiş oldu. Bu yıl, 189,425 adet satış sözleşmesi imzalandı. Bu geçen yıl aynı dönemde imzalanan 131,849 adet’lik satış sözleşmesi ile karşılaştırıldığında %43,7’lik bir artış demektir.

    Carl-Peter Forster, GM Başkanı: “Bu anlamlı rakamlar, güvenin açık bir sinyali ve müşterilerin Opel için artan güçlü tercihini gösteren bir göstergedir. Bunun için, teşekkürlerimizi belirtmek isteriz. Ekonomik yönden gerilimli olan bu günlerde dahi geleneksel olarak paranın karşılığını veren Opel modeli araçlarını satın alanlar için güçlü bir argümandır.”

    Durdurulamayan bu güçlü talep, Opel’in yeni en önemli modeli Insignia için devam etmektedir. 2009 yılında Avrupa’daki en iyi araç için 120,000’den fazla sipariş alındı. Mayıs’ta Insignia, Avrupa’da en fazla satın alınan orta ölçekteki Sedan olarak kalmaktadır.


    Marka - Model bazında Avrupa 'da Otomobil Satış Rakamları (Ocak-Ağustos 2010)

    MARKA:
    1-VolKSWAGEN____1,044,677______-3.9%
    2-renault_________ 778,880_____+15.7%
    3-ford____________ 772,681_____-8.7%
    4-PEUGEOT_________ 688,352_____+5.7%
    5-OPEL/VAUXHalL___ 657,304_____-7.8%
    6-FIAT_____________ 587,723_____-14.2%
    7-CITROEN_________ 577,909_____+1.6%
    8-AUDI____________ 418,800 ______-0.4%
    9-TOYOTA__________ 400,204 _____-14.4%
    10-BMW____________ 393,360______+5.8%


    MOdeL:
    1-VOLKSWAGEN GOLF_______ 338,155_____ -10.0%
    2-FORD FIESTA_____________ 284,351_____ -7.0%
    3-VOLKSWAGEN POLO_______ 242,185_____ +31.3%
    4-RENAULT CLIO____________ 233,125_____ +24.2%
    5-OPEL CORSA_____________ 214,383_____ -7.5%
    6-PEUGEOT 207_____________ 211,757_____ -13.8%
    7-OPEL ASTRA______________ 199,665_____ +11.9%
    8-FIAT PUNTO_______________182,450_____ -16.9%
    9-FORD FOCUS______________ 179,866_____ -13.2%
    10-RENAULT MEGANE_________ 179,780_____ +27.1%


    http://forum.donanimhaber.com/m_44226835/tm.htm Daha birşeye gerke var mı mazda nerde sen hangi rakamdan bahsediyorsun,?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmavisin -- 10 Aralık 2010; 23:16:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé

    uğraşma fabrika falan kapatmadı.aynı zamanda dünyanın en çok seri üretimini yapan fabrikalardan biri mazdadadır.hiroşima fabrikası.yıllık 400 bin araç üretir.18 adet fabrikası var.opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok.Yaz GM 50 Milyar dolar diye anlarsın ;) ... Nasıl GM çatısı olmakla alakası yok ? kafan mı güzel.o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevreolet ...Nese Opel klasik Alman otorisiyle alakasız bir otomobildir.Sırf patent alman diye kalite demek mantıksızlığın daniskasıdır.
    Turbo bir çeşit hiledir bana göre.Atmosfer motorlara küçük silindir hacmiyle ulaşılmaya çalışılsada bu konuda başarılı olduğunu düşünmüyorum.Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans.atmosferle turboyu tartışmak mantıksızdır.vergiden yırtmak azcıkta olsun zevk almak istiyorsan turbo.yok ben harbi sportif araba istiyorum diyorsan şüphesiz atmosfer diyorum.

    +Fabrika yok diyorsun 1milyon üstü satış rakamlarını sen mi üretiyorsun.görende satış rakamlarının %60ını opel yapıyor sanacak.GMnin bütün markalarıyla satış rakamları Toyotanın hala çok gerisinde.Mazdaysa en fazla satış yapan 7. firmadır ;) bilmiyorsun saçma sapan konuşma bari.Mazdanın fabrikası azmış.Görende 1 milyon fabrikası var zannedecek opelin.

    +Mazda 6'yı satıyorum üstüne ev varmı insigniasını verecek olan aşık oldum galiba!





    Zaten uğraşamam diye yazdım önceki mesajımda..Mazdanında geçmişinde kapnmalar oldu belki bilmessin yaşın yetmez o zamanlara..opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok diyorusn üstteki mesjalarda yazdım sonra saf diyince niye saf diyorsun falan oluyor.Biz opel krizden etkilenmedi diye bir şeymi dedik ne markalar iflas eşiğine geldi.Napayım kaç fabrikası olduğunu türkiyede kapatılacak bir fabrikası bile yoktu.
    Türkcendende birsey anlayamıyorum o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevrolet ne demek saab nası opeli kurtarsın zaten kendisi batıyordu.
    Saf Alman malıdır en hasıdır 1899 yılında kurulmuştur.Kalitedede kendini kanıtlamıştır.Turbo bir çeşit hiledir hahahha.(Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans )yazmışsın tamam iyi güzel motorda şehir efsanesi mi bu.Her yerde tartışılır tartışılmaz diye birşey yok.Hhahha vergiden yırtmak azıcıkta zevk almak he mantığa bak turbolar sanki 1.6larda var tek boş konuşmalar bunlara gerek yok.Spportiflikle ne laka kurdun bilemedim Ayrıca yukardaki atmosfer-turbo geçişi yazısını okudun mu yoksa görmezden mi geliyorsun işte kullanıcı yorumu budur.Bu arada hondada turbo motoru üzerinde çalışmalara başladı kafa bastı yani.Ne kadar ürettiği ben bilemem kapatılcak fabrikası mı var kaç fabrikası olduğunuda bilmiyorum..Toyota nerden çıktı şimdi illa bk atcanızya yok ya saçma konuşma az.

    Dönem Opel’in dönemi


    Yeni Opel modelleri ve ön modelleri son 12 ayda toplam 40 uluslararası ödül alarak ödül toplamayı artık bir alışkanlık haline getirmiş bulunuyor

    En son ödül alan model ise Opel Ampera. 2011 yılı sonunda piyasaya sürülecek olan uzun menzilli elektrikli araç Ampera, Fransızların ünlü otomobil dergisi L’Automobile’in emisyonsuz araçların yenilikçi ve çevre dostu tahrik mekanizması konsepti noktasında yaptığı değerlendirmeler sonucunda “Yenilikçi Araç Ödülü” ile onurlandırılmış bulunuyor. Günlük kullanım için son derece uygun olan Ampera, lityum-iyon aküsü ile elektrik gücü kullanarak 60 km’ye kadar mesafe kat edebiliyor. Daha uzun mesafeli seyahatlerde küçük bir yanmalı motor tarafından elektrikle beslenen elektrik motoru sayesinde Ampera’nın menzili 500 kilometreye kadar çıkarılabiliyor.

    Opel Genel Müdürü Özcan Keklik bu ödül hakkındaki düşünceleri: “Ampera’nın almış olduğu bu ödül, Opel markasının sahip olduğu ve yönlendirdiği yenilikçi gücün ne kadar büyük olduğunu gösteren en son örnektir. Böylece, elektrikli aracımız Ampera da ödül kazanan araçlarımız olan Astra ve Insignia arasına katılmış bulunmaktadır. Bu üç model, en yeni teknolojilerin geniş ölçeklerle ve makul fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunulduğu yeni Opel dönemine geçişimizi somutlaştırmaktadır”

    Insignia ile başlayan ve Astra ile devam eden Opel’in yeni tasarım yaklaşımı, almış olduğu ödüllere neredeyse her geçen gün bir yenisini daha eklemektedir: Insignia, DESIGNBEST 2009, kırmızı noktalı tasarım ödülü ve Auto Bild Tasarım Ödülü’ne layık görülmüştür. Bu başarı araç satışlarına da yansımış ve Insignia şu ana kadar elde ettiği 166,000’in üzerinde satış rakamı ile beklentilerin çok daha ötesine geçmiştir. Ayrıca Almanya’da piyasaya sürülmesinden kısa bir sure sonra, Astra siparişleri 50,000 rakamını bulmuştur.

    Astra segmentinde satışa 1yada 2.sırada Almanyada..


    Almanya Opel kullanıyor


    Almanya Opel kullanıyor: Mayıs ayı otomobil satışında opel ikinci sırada .Mayıs 2009’da 39.256 araç kaydıyla (Mayıs 2008’de 24,987 ile karşılaştırıldığında) Opel, Alman Hükümeti tarafından yayınlanan istatistikî kayıtlara göre son dört aylık sıralamada, Almanya’da en çok satın alınan ikinci marka konumundadır.

    Ocak ayından Mayıs 2009’a kadar trafiğe yeni kaydedilen Opel araçlarının sayısı 149,805’e yükseldi. Geçen yıl aynı dönemde bu rakam 123,023 dü, diğer bir deyişle bu yaklaşık %21’lik bir büyüme ve , 25,782 adet’lik bir artış demektir.

    Bu istatistiklerle, Opel bir kez daha Alman pazarındaki lider rolünü pekiştimiş oldu. Bu yıl, 189,425 adet satış sözleşmesi imzalandı. Bu geçen yıl aynı dönemde imzalanan 131,849 adet’lik satış sözleşmesi ile karşılaştırıldığında %43,7’lik bir artış demektir.

    Carl-Peter Forster, GM Başkanı: “Bu anlamlı rakamlar, güvenin açık bir sinyali ve müşterilerin Opel için artan güçlü tercihini gösteren bir göstergedir. Bunun için, teşekkürlerimizi belirtmek isteriz. Ekonomik yönden gerilimli olan bu günlerde dahi geleneksel olarak paranın karşılığını veren Opel modeli araçlarını satın alanlar için güçlü bir argümandır.”

    Durdurulamayan bu güçlü talep, Opel’in yeni en önemli modeli Insignia için devam etmektedir. 2009 yılında Avrupa’daki en iyi araç için 120,000’den fazla sipariş alındı. Mayıs’ta Insignia, Avrupa’da en fazla satın alınan orta ölçekteki Sedan olarak kalmaktadır.


    Marka - Model bazında Avrupa 'da Otomobil Satış Rakamları (Ocak-Ağustos 2010)

    MARKA:
    1-VolKSWAGEN____1,044,677______-3.9%
    2-renault_________ 778,880_____+15.7%
    3-ford____________ 772,681_____-8.7%
    4-PEUGEOT_________ 688,352_____+5.7%
    5-OPEL/VAUXHalL___ 657,304_____-7.8%
    6-FIAT_____________ 587,723_____-14.2%
    7-CITROEN_________ 577,909_____+1.6%
    8-AUDI____________ 418,800 ______-0.4%
    9-TOYOTA__________ 400,204 _____-14.4%
    10-BMW____________ 393,360______+5.8%


    MOdeL:
    1-VOLKSWAGEN GOLF_______ 338,155_____ -10.0%
    2-FORD FIESTA_____________ 284,351_____ -7.0%
    3-VOLKSWAGEN POLO_______ 242,185_____ +31.3%
    4-RENAULT CLIO____________ 233,125_____ +24.2%
    5-OPEL CORSA_____________ 214,383_____ -7.5%
    6-PEUGEOT 207_____________ 211,757_____ -13.8%
    7-OPEL ASTRA______________ 199,665_____ +11.9%
    8-FIAT PUNTO_______________182,450_____ -16.9%
    9-FORD FOCUS______________ 179,866_____ -13.2%
    10-RENAULT MEGANE_________ 179,780_____ +27.1%


    http://forum.donanimhaber.com/m_44226835/tm.htm Daha birşeye gerke var mı mazda nerde sen hangi rakamdan bahsediyorsun,?



    İlk önce bu konuya gelip gereksiz yere fanatizm yaptığın için bana yaz yada yazma yazdığın tüm mesajlara cevap vereceğim bilgin olsun...

    Mazda'nın geçmişinde kapanma olmadı,japonyadaki krizden etkilenip hisselerini forda satmak zorunda kaldı.

    Mazda dünya çapında 1.3 milyon satışa adedine sahiptir Opel ise 1 milyon satış adedine sahiptir...Opelin giremediği Japon ve Amerikan pazarında Mazda'nın satış adetleri tüm avrupadaki opelin satışını geçer.Ki ben meseleye bu yönünden de bakmıyorum yani ne kadar satmış yönünden bakmıyorum.Az satsın bence daha iyi önemli olan çok değil öz satması zaten.

    Spor araçlara bak....gerçek spor araçların hangisinde aşırı besleme var?

    Ferrari hiç bir modelinde yok
    Lamborhini hiç bir modelinde yok
    M3 te yok
    M5 te yok
    Süpersporların neredeyse hiç birinde yok veyron hariç o da zaten öyle hormonlu ki düdüğü anca düz yolda ötüyor..

    Turbo'nun keyfi başkadır ama güçlü bir atmosferiğin keyfini turbo motor kesinlikle veremez...atmosferik tabiri caizse yırtar ortalığı fakat turbo sessiz sedasız hızlanır gider.Atmosferik motorla her zaman daha yüksek devirlere çıkar ve motorun sesinden inanılmaz haz alabilirsin ama turbo atmosferiklere oranla yüksek devir çeviremez..


    Honda'nın turbo ilgisinin tek sebebi değişen emisyon kurallarıdır..yoksa 1.6 motordan atmosferik 185hp çıkarabilmiş bir firmanın turbo ile işi olmaz.


    Ödül işi boş iş...

    Mazda 3 ün 55
    Rx-8 in 35
    Mazda 6 nın 104

    ödülü var ki bunlar eski kasaları yenilerini takip edemedim bile...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speed need


    quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé

    uğraşma fabrika falan kapatmadı.aynı zamanda dünyanın en çok seri üretimini yapan fabrikalardan biri mazdadadır.hiroşima fabrikası.yıllık 400 bin araç üretir.18 adet fabrikası var.opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok.Yaz GM 50 Milyar dolar diye anlarsın ;) ... Nasıl GM çatısı olmakla alakası yok ? kafan mı güzel.o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevreolet ...Nese Opel klasik Alman otorisiyle alakasız bir otomobildir.Sırf patent alman diye kalite demek mantıksızlığın daniskasıdır.
    Turbo bir çeşit hiledir bana göre.Atmosfer motorlara küçük silindir hacmiyle ulaşılmaya çalışılsada bu konuda başarılı olduğunu düşünmüyorum.Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans.atmosferle turboyu tartışmak mantıksızdır.vergiden yırtmak azcıkta olsun zevk almak istiyorsan turbo.yok ben harbi sportif araba istiyorum diyorsan şüphesiz atmosfer diyorum.

    +Fabrika yok diyorsun 1milyon üstü satış rakamlarını sen mi üretiyorsun.görende satış rakamlarının %60ını opel yapıyor sanacak.GMnin bütün markalarıyla satış rakamları Toyotanın hala çok gerisinde.Mazdaysa en fazla satış yapan 7. firmadır ;) bilmiyorsun saçma sapan konuşma bari.Mazdanın fabrikası azmış.Görende 1 milyon fabrikası var zannedecek opelin.

    +Mazda 6'yı satıyorum üstüne ev varmı insigniasını verecek olan aşık oldum galiba!





    Zaten uğraşamam diye yazdım önceki mesajımda..Mazdanında geçmişinde kapnmalar oldu belki bilmessin yaşın yetmez o zamanlara..opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok diyorusn üstteki mesjalarda yazdım sonra saf diyince niye saf diyorsun falan oluyor.Biz opel krizden etkilenmedi diye bir şeymi dedik ne markalar iflas eşiğine geldi.Napayım kaç fabrikası olduğunu türkiyede kapatılacak bir fabrikası bile yoktu.
    Türkcendende birsey anlayamıyorum o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevrolet ne demek saab nası opeli kurtarsın zaten kendisi batıyordu.
    Saf Alman malıdır en hasıdır 1899 yılında kurulmuştur.Kalitedede kendini kanıtlamıştır.Turbo bir çeşit hiledir hahahha.(Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans )yazmışsın tamam iyi güzel motorda şehir efsanesi mi bu.Her yerde tartışılır tartışılmaz diye birşey yok.Hhahha vergiden yırtmak azıcıkta zevk almak he mantığa bak turbolar sanki 1.6larda var tek boş konuşmalar bunlara gerek yok.Spportiflikle ne laka kurdun bilemedim Ayrıca yukardaki atmosfer-turbo geçişi yazısını okudun mu yoksa görmezden mi geliyorsun işte kullanıcı yorumu budur.Bu arada hondada turbo motoru üzerinde çalışmalara başladı kafa bastı yani.Ne kadar ürettiği ben bilemem kapatılcak fabrikası mı var kaç fabrikası olduğunuda bilmiyorum..Toyota nerden çıktı şimdi illa bk atcanızya yok ya saçma konuşma az.

    Dönem Opel’in dönemi


    Yeni Opel modelleri ve ön modelleri son 12 ayda toplam 40 uluslararası ödül alarak ödül toplamayı artık bir alışkanlık haline getirmiş bulunuyor

    En son ödül alan model ise Opel Ampera. 2011 yılı sonunda piyasaya sürülecek olan uzun menzilli elektrikli araç Ampera, Fransızların ünlü otomobil dergisi L’Automobile’in emisyonsuz araçların yenilikçi ve çevre dostu tahrik mekanizması konsepti noktasında yaptığı değerlendirmeler sonucunda “Yenilikçi Araç Ödülü” ile onurlandırılmış bulunuyor. Günlük kullanım için son derece uygun olan Ampera, lityum-iyon aküsü ile elektrik gücü kullanarak 60 km’ye kadar mesafe kat edebiliyor. Daha uzun mesafeli seyahatlerde küçük bir yanmalı motor tarafından elektrikle beslenen elektrik motoru sayesinde Ampera’nın menzili 500 kilometreye kadar çıkarılabiliyor.

    Opel Genel Müdürü Özcan Keklik bu ödül hakkındaki düşünceleri: “Ampera’nın almış olduğu bu ödül, Opel markasının sahip olduğu ve yönlendirdiği yenilikçi gücün ne kadar büyük olduğunu gösteren en son örnektir. Böylece, elektrikli aracımız Ampera da ödül kazanan araçlarımız olan Astra ve Insignia arasına katılmış bulunmaktadır. Bu üç model, en yeni teknolojilerin geniş ölçeklerle ve makul fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunulduğu yeni Opel dönemine geçişimizi somutlaştırmaktadır”

    Insignia ile başlayan ve Astra ile devam eden Opel’in yeni tasarım yaklaşımı, almış olduğu ödüllere neredeyse her geçen gün bir yenisini daha eklemektedir: Insignia, DESIGNBEST 2009, kırmızı noktalı tasarım ödülü ve Auto Bild Tasarım Ödülü’ne layık görülmüştür. Bu başarı araç satışlarına da yansımış ve Insignia şu ana kadar elde ettiği 166,000’in üzerinde satış rakamı ile beklentilerin çok daha ötesine geçmiştir. Ayrıca Almanya’da piyasaya sürülmesinden kısa bir sure sonra, Astra siparişleri 50,000 rakamını bulmuştur.

    Astra segmentinde satışa 1yada 2.sırada Almanyada..


    Almanya Opel kullanıyor


    Almanya Opel kullanıyor: Mayıs ayı otomobil satışında opel ikinci sırada .Mayıs 2009’da 39.256 araç kaydıyla (Mayıs 2008’de 24,987 ile karşılaştırıldığında) Opel, Alman Hükümeti tarafından yayınlanan istatistikî kayıtlara göre son dört aylık sıralamada, Almanya’da en çok satın alınan ikinci marka konumundadır.

    Ocak ayından Mayıs 2009’a kadar trafiğe yeni kaydedilen Opel araçlarının sayısı 149,805’e yükseldi. Geçen yıl aynı dönemde bu rakam 123,023 dü, diğer bir deyişle bu yaklaşık %21’lik bir büyüme ve , 25,782 adet’lik bir artış demektir.

    Bu istatistiklerle, Opel bir kez daha Alman pazarındaki lider rolünü pekiştimiş oldu. Bu yıl, 189,425 adet satış sözleşmesi imzalandı. Bu geçen yıl aynı dönemde imzalanan 131,849 adet’lik satış sözleşmesi ile karşılaştırıldığında %43,7’lik bir artış demektir.

    Carl-Peter Forster, GM Başkanı: “Bu anlamlı rakamlar, güvenin açık bir sinyali ve müşterilerin Opel için artan güçlü tercihini gösteren bir göstergedir. Bunun için, teşekkürlerimizi belirtmek isteriz. Ekonomik yönden gerilimli olan bu günlerde dahi geleneksel olarak paranın karşılığını veren Opel modeli araçlarını satın alanlar için güçlü bir argümandır.”

    Durdurulamayan bu güçlü talep, Opel’in yeni en önemli modeli Insignia için devam etmektedir. 2009 yılında Avrupa’daki en iyi araç için 120,000’den fazla sipariş alındı. Mayıs’ta Insignia, Avrupa’da en fazla satın alınan orta ölçekteki Sedan olarak kalmaktadır.


    Marka - Model bazında Avrupa 'da Otomobil Satış Rakamları (Ocak-Ağustos 2010)

    MARKA:
    1-VolKSWAGEN____1,044,677______-3.9%
    2-renault_________ 778,880_____+15.7%
    3-ford____________ 772,681_____-8.7%
    4-PEUGEOT_________ 688,352_____+5.7%
    5-OPEL/VAUXHalL___ 657,304_____-7.8%
    6-FIAT_____________ 587,723_____-14.2%
    7-CITROEN_________ 577,909_____+1.6%
    8-AUDI____________ 418,800 ______-0.4%
    9-TOYOTA__________ 400,204 _____-14.4%
    10-BMW____________ 393,360______+5.8%


    MOdeL:
    1-VOLKSWAGEN GOLF_______ 338,155_____ -10.0%
    2-FORD FIESTA_____________ 284,351_____ -7.0%
    3-VOLKSWAGEN POLO_______ 242,185_____ +31.3%
    4-RENAULT CLIO____________ 233,125_____ +24.2%
    5-OPEL CORSA_____________ 214,383_____ -7.5%
    6-PEUGEOT 207_____________ 211,757_____ -13.8%
    7-OPEL ASTRA______________ 199,665_____ +11.9%
    8-FIAT PUNTO_______________182,450_____ -16.9%
    9-FORD FOCUS______________ 179,866_____ -13.2%
    10-RENAULT MEGANE_________ 179,780_____ +27.1%


    http://forum.donanimhaber.com/m_44226835/tm.htm Daha birşeye gerke var mı mazda nerde sen hangi rakamdan bahsediyorsun,?



    İlk önce bu konuya gelip gereksiz yere fanatizm yaptığın için bana yaz yada yazma yazdığın tüm mesajlara cevap vereceğim bilgin olsun...

    Mazda'nın geçmişinde kapanma olmadı,japonyadaki krizden etkilenip hisselerini forda satmak zorunda kaldı.

    Mazda dünya çapında 1.3 milyon satışa adedine sahiptir Opel ise 1 milyon satış adedine sahiptir...Opelin giremediği Japon ve Amerikan pazarında Mazda'nın satış adetleri tüm avrupadaki opelin satışını geçer.Ki ben meseleye bu yönünden de bakmıyorum yani ne kadar satmış yönünden bakmıyorum.Az satsın bence daha iyi önemli olan çok değil öz satması zaten.

    Spor araçlara bak....gerçek spor araçların hangisinde aşırı besleme var?

    Ferrari hiç bir modelinde yok
    Lamborhini hiç bir modelinde yok
    M3 te yok
    M5 te yok
    Süpersporların neredeyse hiç birinde yok veyron hariç o da zaten öyle hormonlu ki düdüğü anca düz yolda ötüyor..

    Turbo'nun keyfi başkadır ama güçlü bir atmosferiğin keyfini turbo motor kesinlikle veremez...atmosferik tabiri caizse yırtar ortalığı fakat turbo sessiz sedasız hızlanır gider.Atmosferik motorla her zaman daha yüksek devirlere çıkar ve motorun sesinden inanılmaz haz alabilirsin ama turbo atmosferiklere oranla yüksek devir çeviremez..


    Honda'nın turbo ilgisinin tek sebebi değişen emisyon kurallarıdır..yoksa 1.6 motordan atmosferik 185hp çıkarabilmiş bir firmanın turbo ile işi olmaz.


    Ödül işi boş iş...

    Mazda 3 ün 55
    Rx-8 in 35
    Mazda 6 nın 104

    ödülü var ki bunlar eski kasaları yenilerini takip edemedim bile...








    Rakiplerinin bir bir turboya geçmesinden sonra Ferraride artık turboya geçiyor.





    twin turbo V8 mi olur yoksa V12 turbomu olur bilemem ama V8 gibi gözüküyor şu an

    turbo lag Ferrari için çok önemli Ferrari motor response ile ünlü olduğu için

    lagı çözmeden bu işi başlatmayacağını söylüyor.

    Ferrari turbo uygulamalı araçlar önceden yaptı fakat bu şekildeki çok sayıdaki üreticeği

    süpersporlarında ilk defa kullanıcak.

    Bu haberi biliyor musun şuan gerçekleşti mi tam bir bilgiye sahip değilim ama..İkisinden alınan zevk tamamen farklıdır bunu ikisini kullananlar anlayabilir yukardaki üyenin yazdığı yazıyıda okudun mu atmofere girişini ve hüsranı;)

    Birde o dediğin satış rakamları nerde yazıyor göstersene bulamadımda.eylül türkiye satış rakamlarınıda atayım altta ingilteredeki rakamlarda var

    http://forum.donanimhaber.com/m_44197356/tm.htm

    http://www.youtube.com/watch?v=9clqZrEHORo

    Ne güzel hemde çevredostu;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmavisin -- 11 Aralık 2010; 14:34:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SONY_55

    @GOKBAR
    Adam arabanın kralını aldı gitti.Arkadaşların dediği gibi rodajı bile tamamlamıştır.Ne kadar çok alıntı yaparsan yap.Mazda almış birinin kararını değiştirmek çok zor.Bence boşa kürek çekiyorsun.



    Evet hayırlı olsun dileklerimide sundum zaten benim burda kararını vazgeçirme gibi bir çalışmam yok bunu yaşdım a1can abimede ve bu yorumlar ona karşı hiçbir söz yoktur ilk mesajım dışında o zaman arabayı aldığını bilmiyordum..Hiçbir arbayı küçük görmedim bu zamana kadar herkes kendi beklentisi doğrultusunda en iyi arabayı alıyor ben araba alırken mazda aklımdan bile geçmedi ki çoğu kişininde birinden duymadıktan sonra aklına gelmez.Bakar ve kara verir ama hadi sınıfdaşımdan bahsedeyim mazda 3 alıp şuan tüm mazda3lerin yaşadığı sorunları yaşamak istemezdim..

    Şunuda ekleyeyim anasayfada yeni gördüm..

    http://www.donanimhaber.com/otomobil-teknolojileri/haberleri/hondadan-sonra-toyota-da-turbo-benzinli-motorlara-goz-kirpiyor.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmavisin -- 11 Aralık 2010; 16:06:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: speed need


    quote:

    Orijinalden alıntı: GOKBAR

    quote:

    Orijinalden alıntı: éLégancé

    uğraşma fabrika falan kapatmadı.aynı zamanda dünyanın en çok seri üretimini yapan fabrikalardan biri mazdadadır.hiroşima fabrikası.yıllık 400 bin araç üretir.18 adet fabrikası var.opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok.Yaz GM 50 Milyar dolar diye anlarsın ;) ... Nasıl GM çatısı olmakla alakası yok ? kafan mı güzel.o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevreolet ...Nese Opel klasik Alman otorisiyle alakasız bir otomobildir.Sırf patent alman diye kalite demek mantıksızlığın daniskasıdır.
    Turbo bir çeşit hiledir bana göre.Atmosfer motorlara küçük silindir hacmiyle ulaşılmaya çalışılsada bu konuda başarılı olduğunu düşünmüyorum.Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans.atmosferle turboyu tartışmak mantıksızdır.vergiden yırtmak azcıkta olsun zevk almak istiyorsan turbo.yok ben harbi sportif araba istiyorum diyorsan şüphesiz atmosfer diyorum.

    +Fabrika yok diyorsun 1milyon üstü satış rakamlarını sen mi üretiyorsun.görende satış rakamlarının %60ını opel yapıyor sanacak.GMnin bütün markalarıyla satış rakamları Toyotanın hala çok gerisinde.Mazdaysa en fazla satış yapan 7. firmadır ;) bilmiyorsun saçma sapan konuşma bari.Mazdanın fabrikası azmış.Görende 1 milyon fabrikası var zannedecek opelin.

    +Mazda 6'yı satıyorum üstüne ev varmı insigniasını verecek olan aşık oldum galiba!





    Zaten uğraşamam diye yazdım önceki mesajımda..Mazdanında geçmişinde kapnmalar oldu belki bilmessin yaşın yetmez o zamanlara..opelin krizden son anda kurtulduğunu anlamak için araştırmaya gerek yok diyorusn üstteki mesjalarda yazdım sonra saf diyince niye saf diyorsun falan oluyor.Biz opel krizden etkilenmedi diye bir şeymi dedik ne markalar iflas eşiğine geldi.Napayım kaç fabrikası olduğunu türkiyede kapatılacak bir fabrikası bile yoktu.
    Türkcendende birsey anlayamıyorum o olmazsa saab kurtarır o olmazsa chevrolet ne demek saab nası opeli kurtarsın zaten kendisi batıyordu.
    Saf Alman malıdır en hasıdır 1899 yılında kurulmuştur.Kalitedede kendini kanıtlamıştır.Turbo bir çeşit hiledir hahahha.(Vtecler çıktığında efsane oldu neden?harika performans )yazmışsın tamam iyi güzel motorda şehir efsanesi mi bu.Her yerde tartışılır tartışılmaz diye birşey yok.Hhahha vergiden yırtmak azıcıkta zevk almak he mantığa bak turbolar sanki 1.6larda var tek boş konuşmalar bunlara gerek yok.Spportiflikle ne laka kurdun bilemedim Ayrıca yukardaki atmosfer-turbo geçişi yazısını okudun mu yoksa görmezden mi geliyorsun işte kullanıcı yorumu budur.Bu arada hondada turbo motoru üzerinde çalışmalara başladı kafa bastı yani.Ne kadar ürettiği ben bilemem kapatılcak fabrikası mı var kaç fabrikası olduğunuda bilmiyorum..Toyota nerden çıktı şimdi illa bk atcanızya yok ya saçma konuşma az.

    Dönem Opel’in dönemi


    Yeni Opel modelleri ve ön modelleri son 12 ayda toplam 40 uluslararası ödül alarak ödül toplamayı artık bir alışkanlık haline getirmiş bulunuyor

    En son ödül alan model ise Opel Ampera. 2011 yılı sonunda piyasaya sürülecek olan uzun menzilli elektrikli araç Ampera, Fransızların ünlü otomobil dergisi L’Automobile’in emisyonsuz araçların yenilikçi ve çevre dostu tahrik mekanizması konsepti noktasında yaptığı değerlendirmeler sonucunda “Yenilikçi Araç Ödülü” ile onurlandırılmış bulunuyor. Günlük kullanım için son derece uygun olan Ampera, lityum-iyon aküsü ile elektrik gücü kullanarak 60 km’ye kadar mesafe kat edebiliyor. Daha uzun mesafeli seyahatlerde küçük bir yanmalı motor tarafından elektrikle beslenen elektrik motoru sayesinde Ampera’nın menzili 500 kilometreye kadar çıkarılabiliyor.

    Opel Genel Müdürü Özcan Keklik bu ödül hakkındaki düşünceleri: “Ampera’nın almış olduğu bu ödül, Opel markasının sahip olduğu ve yönlendirdiği yenilikçi gücün ne kadar büyük olduğunu gösteren en son örnektir. Böylece, elektrikli aracımız Ampera da ödül kazanan araçlarımız olan Astra ve Insignia arasına katılmış bulunmaktadır. Bu üç model, en yeni teknolojilerin geniş ölçeklerle ve makul fiyatlarla müşterilerin beğenisine sunulduğu yeni Opel dönemine geçişimizi somutlaştırmaktadır”

    Insignia ile başlayan ve Astra ile devam eden Opel’in yeni tasarım yaklaşımı, almış olduğu ödüllere neredeyse her geçen gün bir yenisini daha eklemektedir: Insignia, DESIGNBEST 2009, kırmızı noktalı tasarım ödülü ve Auto Bild Tasarım Ödülü’ne layık görülmüştür. Bu başarı araç satışlarına da yansımış ve Insignia şu ana kadar elde ettiği 166,000’in üzerinde satış rakamı ile beklentilerin çok daha ötesine geçmiştir. Ayrıca Almanya’da piyasaya sürülmesinden kısa bir sure sonra, Astra siparişleri 50,000 rakamını bulmuştur.

    Astra segmentinde satışa 1yada 2.sırada Almanyada..


    Almanya Opel kullanıyor


    Almanya Opel kullanıyor: Mayıs ayı otomobil satışında opel ikinci sırada .Mayıs 2009’da 39.256 araç kaydıyla (Mayıs 2008’de 24,987 ile karşılaştırıldığında) Opel, Alman Hükümeti tarafından yayınlanan istatistikî kayıtlara göre son dört aylık sıralamada, Almanya’da en çok satın alınan ikinci marka konumundadır.

    Ocak ayından Mayıs 2009’a kadar trafiğe yeni kaydedilen Opel araçlarının sayısı 149,805’e yükseldi. Geçen yıl aynı dönemde bu rakam 123,023 dü, diğer bir deyişle bu yaklaşık %21’lik bir büyüme ve , 25,782 adet’lik bir artış demektir.

    Bu istatistiklerle, Opel bir kez daha Alman pazarındaki lider rolünü pekiştimiş oldu. Bu yıl, 189,425 adet satış sözleşmesi imzalandı. Bu geçen yıl aynı dönemde imzalanan 131,849 adet’lik satış sözleşmesi ile karşılaştırıldığında %43,7’lik bir artış demektir.

    Carl-Peter Forster, GM Başkanı: “Bu anlamlı rakamlar, güvenin açık bir sinyali ve müşterilerin Opel için artan güçlü tercihini gösteren bir göstergedir. Bunun için, teşekkürlerimizi belirtmek isteriz. Ekonomik yönden gerilimli olan bu günlerde dahi geleneksel olarak paranın karşılığını veren Opel modeli araçlarını satın alanlar için güçlü bir argümandır.”

    Durdurulamayan bu güçlü talep, Opel’in yeni en önemli modeli Insignia için devam etmektedir. 2009 yılında Avrupa’daki en iyi araç için 120,000’den fazla sipariş alındı. Mayıs’ta Insignia, Avrupa’da en fazla satın alınan orta ölçekteki Sedan olarak kalmaktadır.


    Marka - Model bazında Avrupa 'da Otomobil Satış Rakamları (Ocak-Ağustos 2010)

    MARKA:
    1-VolKSWAGEN____1,044,677______-3.9%
    2-renault_________ 778,880_____+15.7%
    3-ford____________ 772,681_____-8.7%
    4-PEUGEOT_________ 688,352_____+5.7%
    5-OPEL/VAUXHalL___ 657,304_____-7.8%
    6-FIAT_____________ 587,723_____-14.2%
    7-CITROEN_________ 577,909_____+1.6%
    8-AUDI____________ 418,800 ______-0.4%
    9-TOYOTA__________ 400,204 _____-14.4%
    10-BMW____________ 393,360______+5.8%


    MOdeL:
    1-VOLKSWAGEN GOLF_______ 338,155_____ -10.0%
    2-FORD FIESTA_____________ 284,351_____ -7.0%
    3-VOLKSWAGEN POLO_______ 242,185_____ +31.3%
    4-RENAULT CLIO____________ 233,125_____ +24.2%
    5-OPEL CORSA_____________ 214,383_____ -7.5%
    6-PEUGEOT 207_____________ 211,757_____ -13.8%
    7-OPEL ASTRA______________ 199,665_____ +11.9%
    8-FIAT PUNTO_______________182,450_____ -16.9%
    9-FORD FOCUS______________ 179,866_____ -13.2%
    10-RENAULT MEGANE_________ 179,780_____ +27.1%


    http://forum.donanimhaber.com/m_44226835/tm.htm Daha birşeye gerke var mı mazda nerde sen hangi rakamdan bahsediyorsun,?



    İlk önce bu konuya gelip gereksiz yere fanatizm yaptığın için bana yaz yada yazma yazdığın tüm mesajlara cevap vereceğim bilgin olsun...

    Mazda'nın geçmişinde kapanma olmadı,japonyadaki krizden etkilenip hisselerini forda satmak zorunda kaldı.

    Mazda dünya çapında 1.3 milyon satışa adedine sahiptir Opel ise 1 milyon satış adedine sahiptir...Opelin giremediği Japon ve Amerikan pazarında Mazda'nın satış adetleri tüm avrupadaki opelin satışını geçer.Ki ben meseleye bu yönünden de bakmıyorum yani ne kadar satmış yönünden bakmıyorum.Az satsın bence daha iyi önemli olan çok değil öz satması zaten.

    Spor araçlara bak....gerçek spor araçların hangisinde aşırı besleme var?

    Ferrari hiç bir modelinde yok
    Lamborhini hiç bir modelinde yok
    M3 te yok
    M5 te yok
    Süpersporların neredeyse hiç birinde yok veyron hariç o da zaten öyle hormonlu ki düdüğü anca düz yolda ötüyor..

    Turbo'nun keyfi başkadır ama güçlü bir atmosferiğin keyfini turbo motor kesinlikle veremez...atmosferik tabiri caizse yırtar ortalığı fakat turbo sessiz sedasız hızlanır gider.Atmosferik motorla her zaman daha yüksek devirlere çıkar ve motorun sesinden inanılmaz haz alabilirsin ama turbo atmosferiklere oranla yüksek devir çeviremez..


    Honda'nın turbo ilgisinin tek sebebi değişen emisyon kurallarıdır..yoksa 1.6 motordan atmosferik 185hp çıkarabilmiş bir firmanın turbo ile işi olmaz.


    Ödül işi boş iş...

    Mazda 3 ün 55
    Rx-8 in 35
    Mazda 6 nın 104

    ödülü var ki bunlar eski kasaları yenilerini takip edemedim bile...








    Rakiplerinin bir bir turboya geçmesinden sonra Ferraride artık turboya geçiyor.





    twin turbo V8 mi olur yoksa V12 turbomu olur bilemem ama V8 gibi gözüküyor şu an

    turbo lag Ferrari için çok önemli Ferrari motor response ile ünlü olduğu için

    lagı çözmeden bu işi başlatmayacağını söylüyor.

    Ferrari turbo uygulamalı araçlar önceden yaptı fakat bu şekildeki çok sayıdaki üreticeği

    süpersporlarında ilk defa kullanıcak.

    Bu haberi biliyor musun şuan gerçekleşti mi tam bir bilgiye sahip değilim ama..İkisinden alınan zevk tamamen farklıdır bunu ikisini kullananlar anlayabilir yukardaki üyenin yazdığı yazıyıda okudun mu atmofere girişini ve hüsranı;)

    Birde o dediğin satış rakamları nerde yazıyor göstersene bulamadımda.eylül türkiye satış rakamlarınıda atayım altta ingilteredeki rakamlarda var

    http://forum.donanimhaber.com/m_44197356/tm.htm

    http://www.youtube.com/watch?v=9clqZrEHORo

    Ne güzel hemde çevredostu;)

    Bu haber konusunda bir bilgim yok ve Ferrari'nin rakipleride turboya geçmiş değil..gerçek SS lerin hiç birinde turbo yok çünkü.Ferrarininde böyle bir şey yapacağını zannetmiyorum.Doğrudur Ferrari zamanında formula 1 için turbo motor üretmiştir fakat seri üretim otomobillerinde kullanmamıştır...çünkü yarış başka iştir kullanıcıyı tatmin etmek başka iş.

    Yukarıdaki arkadaş yanılıyor...bende geçmişte onun yanılgısını yaşamıştım güçsüz atmosferik yerine güçlü turbo son derece tatmin etmişti beni....ta ki Rx-8 Ve Mazda 3 mps sürene kadar..güçlü atmosferiğin hazzının turboda hiç bir şekilde olamayacağını o zaman anladım .mps 260hp olmasına rağmen ruhsuz gidiyordu rx e göre.Evet çok daha iyi yapıştırıyordu koltuğa ama hissiyat vermiyordu...rx in ise yüksek devir çevirmesi motoru yırta yrta hızlanması çok daha keyifli.o arkadaş ta zannedersem güçlü bir atmosferik kullanmadığı için şu an itibariyle turbocu...zaten dünya genelinde kabul gören atmosferiğin zevki olgusudur.Turbo sistemlerinin gelişmesiyle veya tsi gibi çift besleme üniteleri ile zamanla aşırı besleme sistemleri yaygınlaşabilir ve düşük lag sayesinde yüksek zevk verebilir fakat şu an itibariyle atmosferik kadar zevk vermiyor ne yazık ki...


    Bahsini ettiğim satış rakamları wikipedia kaynaklı..ingilizce sayfasında opel ve mazda diye ayrı ayrı aratırsan karşına çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savelor

    mazda yeni motor geliştirmiş yine atmosferik fakat sıkıştırma oranı daha yüksek bu sayede daha fazla güç ve daha az yakıt tüketimi elde edilmiş mazda sky tech aratın..bu arada yeni otomatikte geliyormuş


    mazda sky teknolojisi

    http://forum.donanimhaber.com/m_45959094/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eatag


    quote:

    Orijinalden alıntı: Müteferric

    Genel bir izlenim olsa güzel olurdu:)Eğer spesifik olarak meraklarımı sorarsan;
    -Motor performansı,ilk hızlanma ve ara hızlanmalar..
    -Şanzıman geçişleri,hızlı mı,ani hızlanmanın gerektiği zamanlarda çoklu vites değiştiriyor mu?
    -Yakıt tüketimi ortalama ve genellikle ne tarz kullanıyorsun/şehiriçi,şehirdışı v.s)
    -Yol tutuş ve direksiyon tepkilerini sormama gerek yok,zaten yabancı testlerde övülüyor bu konuda;)
    -Arka koltuklar yatırılınca bagajda düz bir zemin elde ediliyor mu yoksa,koltukların olduğu yerler yüksekte mi kalıyor?
    -Kasko ne kadara mal oldu?Yaptırmadınız da biliyorsanız tam ücreti,hasarsızlık indirimi alınmış hali değil:)
    -18 jantlar bozuk yollarda rahatsızlık veriyor mu?
    -Bir de anahtarsız giriş sistemi nasıl çalışıyor,mesela siz anahtarla beraber(kumanda desek de olur ama) aracın dışında olsanız dahi,sürücü koltuğuna oturan biri aracı çalıştırabilir mi?

    Şimdilik bunlarBiraz fazla oldu ama gerçekten makyajlı kasa ile bilgi bulmak zor..Mazda fan sitelerinde bile şimdiden teşekkür ederim


    Evet tekrar yazmaya çalışayım:

    1) Performans: 0-100 ü deneme şansım olmadı çünkü hem motor yeni hem de öyle bir yol bulamadım, ama zaten fabrika verileri belli, çok fazla bir beklentim de ihtiyacım da yok. Beni esas ilgilendiren ara hızlanma ki onu birkaç kere yaptım, şöyle ki 30'la falan giderken ani sollama yapman gerektiğinde araç acaip tepki veriyor, göz açıp kapayıncaya kadar sollamayı tamamlıyorum. Bunu yaparken gazı köklemek değil de biraz yüklenmek daha iyi sanki, nedenine gelince, köklediğinde vites 2-3 kademe aşağı düşüyor, bu da bir zaman kaybı oluşturuyor, onun yerine biraz gaz verirsen çok çabuk alt vitese düşüp fırlıyor araba. Zamanla hangisinin daha iyi olduğunu görecez.

    2) Yukarıda dediğim gibi köklemediğin sürece şanzıman geçişi gayet hızlı, bir de şanzıman benim sevdiğim tip, ben biraz klasik tip şanzımanı seviyorum mesela eski aracım Honda Jazz da CVT vardı ondan zevk almıyordum yani vites geçişlerini hissetmem lazım. Kastettiğim sarsıntı değil ama motor sesinden anlaşılıyor geçişler. Tabi motor sesini duymak için de Bose un sesini bayağı kısman lazım :) Triptroniğin de F1 tip yerine vites kolundan kumandali olması özel olarak tercih ettiğim bir özellik.

    3) Yakıt tüketimi: bunun için çok erken çünkü aracı doğru dürüst süremedim. Evle iş arası 2 km ve bol trafik lambalı bir yol, araç ısınana kadar yol bitiyor, dolayısıyla şu anda 16 lt yakıyorum. Ortalama hızım 18 km/h. Aynı güzergahta Honda Jazz 11 yakıyordu. Biraz değişik ve uzun bir güzergahta kullanabilirsem şehir içi fabrika değerine inerim sanırım.

    4) Yol tutuş direksiyon v.b. dediğin gibi tartışılacak bir konu değil, çok çok iyi.

    5) Arka koltukların yatırılma mevzusunu hiç denemedim, denersem haber veririm. Keza anahtarsız giriş meselesi benim de aklıma geldi ama henüz denemedim. Sanırım algı mesafesinin dışına çıkılırsa sorun olmaz (1.5 m falan). Bir de yedek anahtar içeride unutulursa alarm veriyor.

    6) Kasko 1640 TL, full. Hasarsızlık indirimsiz fiyat. Allah muhtaç etmesin.

    7) 18" janttan bir rahatsızlığım yok ama zaten araç yeni olduğu için çok dikkatli sürüyorum. Zamanla sabrım taşacaktır tabii :)

    Gelelim mesak edenler için eksilere:

    1) Arka rezistansın cami temizlemesi biraz uzun sürüyor sanki.

    2) Şöför kapısındaki cam ve ayna ayar düğmelerinden sadece ön cam düğmesinin ışığı var. Diğerleri karanlıkta gözükmüyor. Ben yerlerine alıştım gerçi ama ışıkları olsaydı daha iyi olurdu.

    Bir de araç bayağı büyük, hele Honda Jazz'dan sonra...Gerçi ön arka park sensörleriyle işimizi görüyoruz ama biraz zaman alıyor. Hani o devasa bagajdan bir 10 cm keselim deseler hayır demezdim :) Bu arada ön arka park sensörü demişken köşelere de kumanda ediyor, dar bir yerden iki araba arasından falan geçerken çok işe yarıyor.

    Genel olarak benim tam istediğim araç diyebilirim, ama evet Türkiye ve hele de İstanbul gibi bir şehir için biraz lüks bir tercih, bunu biliyordum zaten.



    Aracın eksi yönü olarak belirttiğiniz 2 numaralı paragrafla ilgili bir itirazım var. Şöyle ki bende 2010 model mazda 6 araç var. Bu araç ile ilgili açtığım konu ise şu:http://forum.donanimhaber.com/m_35809612/mpage_1/key_/tm.htm Cam ayar düğmesi dört adet dördü de ışıklı. Ancak cam kilidine bastığınızda sadece ön cam ayar düğmesinin ışığı yanıyor diğerleri yanmıyor. Cam kilidini devre dışında bırakınca tüm ayar düğmelerinin ışıklandırması çalışıyor. Bu durum bir eksi değil. Arka cam reziztansının buzu temizlemesi uzun sürmüyor. Ford focus hb aracımız ile aynı sürede temizliyor camı ama mazda 6 nın camı daha büyük tabii ki. Bunlar bence eksik yönler değil. Saygılar.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.