Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (172. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.579
Cevap
83
Favori
1.028.023
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alıntılar falan iyice biribirine girmiş kim ne diyor anlaşılmıyor kafam allak bullak oldu
  • arkadaşlar belki lazım olur diye kullanma klavuzu linki ekledimc-max klavuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YmE17

    alıntılar falan iyice biribirine girmiş kim ne diyor anlaşılmıyor kafam allak bullak oldu

    Bu forum konusunda ben yokken CMAX'cılar kendi aralarında Peugeot 5008, 3008 ile CMAX, grand CMAX'i karşılaştırdıklarını gördüm. Ama karşılaştırma derken o kötü bu iyi değil. Onun şusu var bunun busu var, şununda yakıtı iyiymiş gibi. Bende de 5008 var ve onlar 5008'i işin içine katarak konuşurlarken bazı forum üyeleri ile güzel bilgi paylaşımına girdik laf lafı açtı. Sonra bazı arkadaşlar da bana sen neden 5008'ini gelip burada CMAX ile kıyaslıyorsun git kendine konu aç orada konuş bunları dediler. Bende zaten buraya gelmeden kıyaslama yapılıyordu bende katkıda bulunduğumu olayı benim başlatmadığımı ısrarla söylesemde anlaşılmadı konu ve hatta CMAX'in çok güzel arabalar dememe ve fotoğraflarını beğendim dememe rağmen CMAX'i kötülediğimi 5008'i övdüğümü iddia ettiler. Sonrada böyle olmadığını anladı arkadaşlar ve beni kırdıkları için özür dilediler konu kapandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 21 Kasım 2011; 1:49:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bege

    Stop etmeden 30 saniye beklemeyi anladim ama ilk calistirdigimizda da 20 -30 saniye beklemelimiyiz rolantide?bu arada arka bolme dedigim bagajin ust kismi.bu kismin surgulu olmasini trcih ederdim.

    stop etmeden once minimum 30sn uzun kullanimda daha fazla. ilk calistirmada amac motoru isitmaktir ancak yinede ozellikle kisin motor tam olarak isinmadigindan bir muddet 2000 dd yi gecmemek gerekir yuksek devir ayni zamanda turbo dizel motorlarda yuksek basinc demektir soguk motorda yuksek basinc turboya zarar verir bilginiz yetersiz ise nette dizel arac kullanimi icin daha detayli bilgiler var arastirmanizi tavsiye ederim
  • uarkadaslar kipri yavrusunu pamugum diye severmis her aracin kendine gore artilari ve eksileri var bu tartismalarada girmeye gerek yok farkli mrka araclarla kiyaslamalar yapilmasi bence cok mantikli mesela ford yillardir tikirti gicirti ile mimlenmistir ama diger marka formlarida inceleyince bunun her markada oldugunu gordum kiyasta yapilacak ovgude bunda alinacak birsey yok arkadasla gecen gece yakit kobusunda uzunca konustuk anladimki yakitta otomtik vitesin avantaji daha iyi kiyas olmadan olmuyor bazi seyler
  • bu ne arkadaş ya biz burada cmax sahibi olarak bilgi paylaşımı yapmak istiyoruz! 5008 de, scenic de, vw de bizi ilgilendirmiyor...
    herkes tercihini yapmış, ama heralde pişman olmuşlar akıllarında cmax kalmış ki sürekli buralarda takılıyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.ercu

    uarkadaslar kipri yavrusunu pamugum diye severmis her aracin kendine gore artilari ve eksileri var bu tartismalarada girmeye gerek yok farkli mrka araclarla kiyaslamalar yapilmasi bence cok mantikli mesela ford yillardir tikirti gicirti ile mimlenmistir ama diger marka formlarida inceleyince bunun her markada oldugunu gordum kiyasta yapilacak ovgude bunda alinacak birsey yok arkadasla gecen gece yakit kobusunda uzunca konustuk anladimki yakitta otomtik vitesin avantaji daha iyi kiyas olmadan olmuyor bazi seyler

    Önemli bir husus olduğunu düşünerek yanıtlama ihtiyacı hissettim. Elbette her aracın artı ve eksileri olacak, zaman zaman da birbirleriyle kıyaslamaları yapılacaktır. Ancak iki farklı aracı birbiriyle yarıştırmaya, hatta birinin diğerinden üstün olduğunu dikte ettirmek için, defalarca paylaşımda bulunulup, konu başlığı Yeni C-MAX/GRAND C-MAX olan forumda, çok fazla yer işgal edilip, üzerine de kışkırtıcı bir üslup eklenince, ister istemez tepki verilmesine neden oluyor. Üstelik forumun daha önceki sahifelerinde bahsi geçtiği halde, adeta nazire yaparcasına, '' yok şu özellik var mı?'', '' bir depo ile kaç km. gidiyorsunuz'', '' yok bu özellik var mı?'', gibi absürt sorular da sorulunca, damlalar birikip, bardak taşıveriyor bazen. Örneğin '' 2011 yılının en çok satan MPV'si hangisi ?'' diye sorulunca, neden kendi araçlarını savunmaya geçiyorlar hemen. Bu kişilerin, bu sayfada kıyaslama ve yorum yapmalarında iyi niyet göremiyorum. Bunun bir göstergesi de, her yazılan yoruma, anında cevap verme ihtiyacını hissetmeleridir.
    Biz burada, sadece aracımızı övmeyi veya övülmesini değil, zaman zaman kötü veya eksik yönlerini de irdeleyip, bilgi paylaşmaya çalışıyoruz. Ama bu aşamada önemli olan, karşılıklı saygı çerçevesinde, düzgün bir üslupla bunu yapabilmek. Ben, 2010 Kasım ayında başlayan bu forum konusunu, aracımı görüp incelemeye başladığımda fark ettim ve takip etmeye başladım. Bununla beraber bir çok aracı da inceleyerek son kararımı verdim. Allah nasip etti ve bu aracı satın aldım. Nisan ayından bu yana da kullanıyorum. 4-5 kez uzun yol yapma imkanım oldu ve bu forumda artı-eksilerini paylaşmaya çalıştım. Ford markasından yüzde de almıyorum. Her ne kadar zaman zaman teknolojinin biraz gerisinden gelsem de, 30 yıllık şöförüm ve yenilikleri takip etmeye, öğrenmeye çalışıyorum. Bu 30 yıl içersinde eski/yeni, birçok model/marka aracım oldu. Öğrenmenin yaşının olmadığını düşünen biriyim.
    Bu açıklamalardan sonra, otomatik şanzımanlı araçların yakıt tüketimi konusunda fikrimi paylaşayım. Eskiden otomatik şanzımanlı araçların, yakıt sarfiyatının fazla olduğu, tartışılmaz bir gerçekti. Ancak günümüz teknolojisi ile yakıt sarfiyatının, manuel ve otomatik şanzımanlarda hemen hemen aynı olduğu kanısındayım. Kaldı ki bu husus, markadan markaya değişiyor, sadece bu konunun uzmanları bile hem fikir olamıyor. Geçende de uzlaştığımız gibi, burada önemli olan kullanıcıların, kullanım şekilleri.
    Bu arada, aracımızla ilgili menfi bir durumdan bahsetmek istiyorum. Aracın ön kaput bağlantı noktalarının bulunduğu yerde ( ön cam alt köşeleri), resmen bir çukur oluşturulmuş. Bu çukurda, ağaç yaprakları ve dal parçaları birikiyor. Temizlenmesi de oldukça zahmetli. El ile tam olarak alınamıyor, ben geçen gün komprosör ile hava tutturdum anca temizlendi. Her ne kadar içi plastikle kaplı olsa da biriken yapraklar, suyla birleşince çürüyerek oraya zarar verebilir. Özellikle sonbaharda sık sık temizlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Bir çözüm yolu var mı bilemiyorum. Çözüm yolu önerenler, paylaşırsa memnun olurum.
    Bakın farklı görüşte olsak da, düzgün bir üslupla, paylaşım yapabiliyoruz. Esasında, bir de bu konu başlığını açan arkadaşa, bu olanlar hakkındaki görüşlerini sormak lazım. Yanlış düşündüğümü zannetmiyorum. Farklı düşünen arkadaşlar, yorumlarını eklesinler lütfen.
    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YarenYaşar

    quote:

    Orijinalden alıntı: e.ercu

    uarkadaslar kipri yavrusunu pamugum diye severmis her aracin kendine gore artilari ve eksileri var bu tartismalarada girmeye gerek yok farkli mrka araclarla kiyaslamalar yapilmasi bence cok mantikli mesela ford yillardir tikirti gicirti ile mimlenmistir ama diger marka formlarida inceleyince bunun her markada oldugunu gordum kiyasta yapilacak ovgude bunda alinacak birsey yok arkadasla gecen gece yakit kobusunda uzunca konustuk anladimki yakitta otomtik vitesin avantaji daha iyi kiyas olmadan olmuyor bazi seyler

    Önemli bir husus olduğunu düşünerek yanıtlama ihtiyacı hissettim. Elbette her aracın artı ve eksileri olacak, zaman zaman da birbirleriyle kıyaslamaları yapılacaktır. Ancak iki farklı aracı birbiriyle yarıştırmaya, hatta birinin diğerinden üstün olduğunu dikte ettirmek için, defalarca paylaşımda bulunulup, konu başlığı Yeni C-MAX/GRAND C-MAX olan forumda, çok fazla yer işgal edilip, üzerine de kışkırtıcı bir üslup eklenince, ister istemez tepki verilmesine neden oluyor. Üstelik forumun daha önceki sahifelerinde bahsi geçtiği halde, adeta nazire yaparcasına, '' yok şu özellik var mı?'', '' bir depo ile kaç km. gidiyorsunuz'', '' yok bu özellik var mı?'', gibi absürt sorular da sorulunca, damlalar birikip, bardak taşıveriyor bazen. Örneğin '' 2011 yılının en çok satan MPV'si hangisi ?'' diye sorulunca, neden kendi araçlarını savunmaya geçiyorlar hemen. Bu kişilerin, bu sayfada kıyaslama ve yorum yapmalarında iyi niyet göremiyorum. Bunun bir göstergesi de, her yazılan yoruma, anında cevap verme ihtiyacını hissetmeleridir.
    Biz burada, sadece aracımızı övmeyi veya övülmesini değil, zaman zaman kötü veya eksik yönlerini de irdeleyip, bilgi paylaşmaya çalışıyoruz. Ama bu aşamada önemli olan, karşılıklı saygı çerçevesinde, düzgün bir üslupla bunu yapabilmek. Ben, 2010 Kasım ayında başlayan bu forum konusunu, aracımı görüp incelemeye başladığımda fark ettim ve takip etmeye başladım. Bununla beraber bir çok aracı da inceleyerek son kararımı verdim. Allah nasip etti ve bu aracı satın aldım. Nisan ayından bu yana da kullanıyorum. 4-5 kez uzun yol yapma imkanım oldu ve bu forumda artı-eksilerini paylaşmaya çalıştım. Ford markasından yüzde de almıyorum. Her ne kadar zaman zaman teknolojinin biraz gerisinden gelsem de, 30 yıllık şöförüm ve yenilikleri takip etmeye, öğrenmeye çalışıyorum. Bu 30 yıl içersinde eski/yeni, birçok model/marka aracım oldu. Öğrenmenin yaşının olmadığını düşünen biriyim.
    Bu açıklamalardan sonra, otomatik şanzımanlı araçların yakıt tüketimi konusunda fikrimi paylaşayım. Eskiden otomatik şanzımanlı araçların, yakıt sarfiyatının fazla olduğu, tartışılmaz bir gerçekti. Ancak günümüz teknolojisi ile yakıt sarfiyatının, manuel ve otomatik şanzımanlarda hemen hemen aynı olduğu kanısındayım. Kaldı ki bu husus, markadan markaya değişiyor, sadece bu konunun uzmanları bile hem fikir olamıyor. Geçende de uzlaştığımız gibi, burada önemli olan kullanıcıların, kullanım şekilleri.
    Bu arada, aracımızla ilgili menfi bir durumdan bahsetmek istiyorum. Aracın ön kaput bağlantı noktalarının bulunduğu yerde ( ön cam alt köşeleri), resmen bir çukur oluşturulmuş. Bu çukurda, ağaç yaprakları ve dal parçaları birikiyor. Temizlenmesi de oldukça zahmetli. El ile tam olarak alınamıyor, ben geçen gün komprosör ile hava tutturdum anca temizlendi. Her ne kadar içi plastikle kaplı olsa da biriken yapraklar, suyla birleşince çürüyerek oraya zarar verebilir. Özellikle sonbaharda sık sık temizlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Bir çözüm yolu var mı bilemiyorum. Çözüm yolu önerenler, paylaşırsa memnun olurum. Bakın farklı görüşte olsak da, düzgün bir üslupla, paylaşım yapabiliyoruz. Esasında, bir de bu konu başlığını açan arkadaşa, bu olanlar hakkındaki görüşlerini sormak lazım. Yanlış düşündüğümü zannetmiyorum. Farklı düşünen arkadaşlar, yorumlarını eklesinler lütfen.
    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Bu problemin çözümü önerisi getirebilecek arkadaşı heyecanla bekliyorum.

    Ayrıca lütfen gereksiz atışma ve polemiklerden kaçınsak iyi olur diye düşünüyorum. Laf kalabalığında önemli bilgi ve soruları kaçırabiliyoruz..
  • Ucretsiz kis kontrolu yaptirdim.aracin altina ve sivilarina baktilar.tekerlek kontrolu de yapildi.20 dk surdu.ianadi bere vs hediye kalmamis diye vermediler.halbuki kampanya 31 araliga kadar.ese dosta dagitarak bitirdiler heralde.cocuk kilidi hatali uretim yerini de gosterdim.kilit degistirmek istediler.ama amacimin hatali uretimi fordun bilmesi oldugunu soyledim.kayit filan almaya niyetleri yoktu.ugrasmadim acikcasi.
  • Değerli arkadaşlar bugün grand cmax tdcı test sürüşü yaptım. araç süper. Benzinlisini de denedim. Aracım en ull şekli ile benzinlisini 57.000 tl ye veriyorlar.Fiyat uygunmu sizce?
  • kilit konusunda siz hassasiniz bence otosan a mail atin konuyu
  • Mail atmistim servise gosterin demislerdi:)hatayi kabul etmiyorlar ona sinir oluyorum.neyse ugrasmicam artik.
  • Dizel 3.91 olmusken benzinli de alinir bence.nerdeyse 10 bin tl benzinli dizel farki var araclarimizda.dizel dizel dedim aldim dizel.ama benzin fiyatlari ortada.
  • İyi akşamlar, servise gitmeden önce sizlere bir sormak istedim. Aracınız yaklaşık kaç km sonra normal sıcaklık değerine ulaşıyor. tam sıcaklık değerini bulduktan sonra uzun bir rampadan aşağı inerken gösterge normalin altına düştümü? benim başıma geldiği için soruyorum, geçen gece uzun bir iniş yaptıktan sonra gösterge tam dibe kadar düştü, düz yolda birkaç km sonra yeniden normal değere yükseldi. bu durum normal mi acaba. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    İyi akşamlar, servise gitmeden önce sizlere bir sormak istedim. Aracınız yaklaşık kaç km sonra normal sıcaklık değerine ulaşıyor. tam sıcaklık değerini bulduktan sonra uzun bir rampadan aşağı inerken gösterge normalin altına düştümü? benim başıma geldiği için soruyorum, geçen gece uzun bir iniş yaptıktan sonra gösterge tam dibe kadar düştü, düz yolda birkaç km sonra yeniden normal değere yükseldi. bu durum normal mi acaba. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    aynısı bende de oluyor düşük devirde yada viteste yokus aşa arabayı salmışken motor ısısı düşüyor ama gaza yüklenınce hemen normal e dönüyor ama tam dibe kadar indigne dikkat etmedim, ilk çalıştırma sonrası normal deger e ulaşması konusunda sanırım en önemli faktor hava sıcaklıgı bazen bı bakıyorum ısınmıs bazen normal e ulaşması göreceli olarak baya sürüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YmE17

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    İyi akşamlar, servise gitmeden önce sizlere bir sormak istedim. Aracınız yaklaşık kaç km sonra normal sıcaklık değerine ulaşıyor. tam sıcaklık değerini bulduktan sonra uzun bir rampadan aşağı inerken gösterge normalin altına düştümü? benim başıma geldiği için soruyorum, geçen gece uzun bir iniş yaptıktan sonra gösterge tam dibe kadar düştü, düz yolda birkaç km sonra yeniden normal değere yükseldi. bu durum normal mi acaba. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    aynısı bende de oluyor düşük devirde yada viteste yokus aşa arabayı salmışken motor ısısı düşüyor ama gaza yüklenınce hemen normal e dönüyor ama tam dibe kadar indigne dikkat etmedim, ilk çalıştırma sonrası normal deger e ulaşması konusunda sanırım en önemli faktor hava sıcaklıgı bazen bı bakıyorum ısınmıs bazen normal e ulaşması göreceli olarak baya sürüyor

    İlginize tşk ederim, benzinli araç kullanırken hiç başıma gelmemişti. bildiğim kadarıyla araç sıcaklığı hep sabit kalır, bir de servise danışayım. sonucu yazarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: YmE17

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    İyi akşamlar, servise gitmeden önce sizlere bir sormak istedim. Aracınız yaklaşık kaç km sonra normal sıcaklık değerine ulaşıyor. tam sıcaklık değerini bulduktan sonra uzun bir rampadan aşağı inerken gösterge normalin altına düştümü? benim başıma geldiği için soruyorum, geçen gece uzun bir iniş yaptıktan sonra gösterge tam dibe kadar düştü, düz yolda birkaç km sonra yeniden normal değere yükseldi. bu durum normal mi acaba. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    aynısı bende de oluyor düşük devirde yada viteste yokus aşa arabayı salmışken motor ısısı düşüyor ama gaza yüklenınce hemen normal e dönüyor ama tam dibe kadar indigne dikkat etmedim, ilk çalıştırma sonrası normal deger e ulaşması konusunda sanırım en önemli faktor hava sıcaklıgı bazen bı bakıyorum ısınmıs bazen normal e ulaşması göreceli olarak baya sürüyor

    İlginize tşk ederim, benzinli araç kullanırken hiç başıma gelmemişti. bildiğim kadarıyla araç sıcaklığı hep sabit kalır, bir de servise danışayım. sonucu yazarım.

    yokus asagi inerken arac yakit yakmaz buda motorun sogumasina neden olur uzun bir yokussa normal onemli olan yokus sonunda bunu fark ettiyseniz yuksek devirde devam etmemek
  • mazotlu araç kullananların herhangibir sıkıntısı var mı acaba?
    şimdi benziliden mazotluya geçeceğim ilk mazotlu arabam olacak, biraz tefaruattlı gibi geldi bana
    çalıştırıp 30 s beklemek, stopdan önce 1 dk beklemek, yokuş aşagı indikten sonra yüksek devire almamak herzaman nasıl uygulayacağız bilemiyorum.
    hayırlısı olsun bakalım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.ercu


    quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: YmE17

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    İyi akşamlar, servise gitmeden önce sizlere bir sormak istedim. Aracınız yaklaşık kaç km sonra normal sıcaklık değerine ulaşıyor. tam sıcaklık değerini bulduktan sonra uzun bir rampadan aşağı inerken gösterge normalin altına düştümü? benim başıma geldiği için soruyorum, geçen gece uzun bir iniş yaptıktan sonra gösterge tam dibe kadar düştü, düz yolda birkaç km sonra yeniden normal değere yükseldi. bu durum normal mi acaba. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    aynısı bende de oluyor düşük devirde yada viteste yokus aşa arabayı salmışken motor ısısı düşüyor ama gaza yüklenınce hemen normal e dönüyor ama tam dibe kadar indigne dikkat etmedim, ilk çalıştırma sonrası normal deger e ulaşması konusunda sanırım en önemli faktor hava sıcaklıgı bazen bı bakıyorum ısınmıs bazen normal e ulaşması göreceli olarak baya sürüyor

    İlginize tşk ederim, benzinli araç kullanırken hiç başıma gelmemişti. bildiğim kadarıyla araç sıcaklığı hep sabit kalır, bir de servise danışayım. sonucu yazarım.

    yokus asagi inerken arac yakit yakmaz buda motorun sogumasina neden olur uzun bir yokussa normal onemli olan yokus sonunda bunu fark ettiyseniz yuksek devirde devam etmemek

    tşk ederim ilginize, biraz rahatladım.
  • selamlar
    direksiyonu çevirirken hafif bir ses duyuyorum sanki sürtme sesi gibi
    bu normalmi sizlerdede varmı?
  • 
Sayfa: önceki 170171172173174
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.