- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Kavgada korkuyu yenmek
70 Cevap31221 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:06:29 

dövebileceğim çocuk bile olsa içime korku geliyor nasıl atlatılır bu?

OLAY

Feysde hobilerime sevgilimin ad ve soyadını yazdım beğenme sayfası oluştu otomatik 6 kişi beğenmiş 5i kız biri erkek küçük bişi oda kaldır onu dedim oda işte korktu feysim hacklenmişti birileri yazmştır dedi yalan söyledi az öncede sevgilime mesaj yollamış artislik yapmasın bizde artisleniriz diye ben ona yarın artislencem görecek gününü........



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A ®h Pozitif -- 25 Kasım 2010; 23:15:18 >


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


4198 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:11:18 

Sadece sende olmaz o herkeste olur.Tek çözüm korkuların üstüne gitmekte.Yanlış anlama kavga et demiyorum ama kendini savunmayı öğren ezilme.


_____________________________



1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:17:14 


quote:

Orijinalden alıntı: Dönüşüm

Sadece sende olmaz o herkeste olur.Tek çözüm korkuların üstüne gitmekte.Yanlış anlama kavga et demiyorum ama kendini savunmayı öğren ezilme.


çok kötü oluyorum kavga edicem galbia bide en zayıf noktam göğüs aram çok acıyo en hafif darbede


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 21:18:20 

Kavgada korkmak her zaman daha iyidir. Korkunca adrenalin hormonu salgılarsın bu sayede acı hissetmezsin.


 
120 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:19:31 

Valla durup dururken aranamam . Suana kadar kavgaya ihtiyac duymadım , umarım ileridede duymam ama sinirlenirsem gözüm birşey görmez o zaman nolur bilmiyorum :)


_____________________________



2163 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:21:18 


quote:

Orijinalden alıntı: PETTIBONE

Kavgada korkmak her zaman daha iyidir. Korkunca adrenalin hormonu salgılarsın bu sayede acı hissetmezsin.


aynen. Aslında o korku sandıgın şey adrenalin.Vücut sana mesaj gönderiyo, " bak ben adrenalin salgıladım, inanılmaz bir enerjiyle doldurdum seni.İster bu enerji kavga için kullan, istersen kaçmak için ! ".


_____________________________



62 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:21:45 

hacı sonunu düşünme, sadece sinirini nasıl atabilirsin, karşındaki herifin ağzını burnunu kırmayı düşün . Kavga sırasında ben dayak yemeği filan düşünmem dalarım kendimden iri olan bi çocuğa dalmıştım dayak yedim ama en azından 2 tane sağlam vurmuştum.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 21:22:58 

Ya bırakın astığım astık kestiğim kestik laflarını. Kavga varsa oradan uzaklaş. Bir bıçak darbesine bakarsın.


683 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:23:39 

kavga ettikçe alışılıcak birşey ne yapıcağını bilmemekle ilgili bendede oluyor ama kavgadan çekinmem dayak yerim yinede çekilmem


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 21:24:40 

Tam yumruğu veya tekmeyi attığında o korku adrenalin etmeniyle ekstra güce dönüşüyor, merak etme. Sadece dayak yiyeceğim diye koşullandırma kendini, gerisini tekniğe ve güce bırak. Bodoslama dalarsan dövüş sporu bilen birinden sağlam sopa yersin.


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:24:59 


quote:

Orijinalden alıntı: canbaba19

hacı sonunu düşünme, sadece sinirini nasıl atabilirsin, karşındaki herifin ağzını burnunu kırmayı düşün . Kavga sırasında ben dayak yemeği filan düşünmem dalarım kendimden iri olan bi çocuğa dalmıştım dayak yedim ama en azından 2 tane sağlam vurmuştum.


kardeşim bu yöntemle 3 sene önce birini dövdüm çocuk çok kalıplıydı inan acı hissetmedim yarın dövcem kafayı koydum adrenalin diyosanız öle olsun


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 21:25:31 


quote:

Orijinalden alıntı: Historia Calamitatum

Tam yumruğu veya tekmeyi attığında o korku adrenalin etmeniyle ekstra güce dönüşüyor, merak etme. Sadece dayak yiyeceğim diye koşullandırma kendini, gerisini tekniğe ve güce bırak. Bodoslama dalarsan dövüş sporu bilen birinden sağlam sopa yersin.


Yürü be Doğan.


593 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:26:26 

dayak yiyerek yenebilirsin bu korkuyu. ben bu yaşıma kadar abimden günde 3 posta dayak yedim.şimdi kralı gelse tanımam. ayrıca öle iri bi yapımda yok.


_____________________________


##Damon Stoudamire##Tracy Mcgrady##Vince Carter##Cris Bosh##Marcus Camby


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:28:39 


quote:

Orijinalden alıntı: PETTIBONE




Yürü be Doğan.



badiciyim benc pres halter dahil 55 kilo butterfly 75 kilo 4 kere kaldırıyorum testere hareketinde max 17.5 kg dumbel kaldırdım barfiks 5 kere şınav max 36 kere çekebiliyorum güçlümüyümdür yaş 16 boy 167


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


 
1724 Mesaj

[4 Aralık 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

25 Kasım 2010; 21:29:07 


quote:

Orijinalden alıntı: Historia Calamitatum

Tam yumruğu veya tekmeyi attığında o korku adrenalin etmeniyle ekstra güce dönüşüyor, merak etme. Sadece dayak yiyeceğim diye koşullandırma kendini, gerisini tekniğe ve güce bırak. Bodoslama dalarsan dövüş sporu bilen birinden sağlam sopa yersin.

Evet sadece iman gücüne güvenme .Çoğunlukla zaten olmaz ama ğer karşına dövüşten biraz anlayan birisi gelirse iyi sopa yersin.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 21:29:19 


quote:

Orijinalden alıntı: PETTIBONE




Yürü be Doğan.

Şoparistanda yaşıyorsan mecbur biliyorsun pislik zenci. Gruba neden gelmiyorsun, siyah kıçına Ari tekmesi yeme korkusundan mı?


62 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:29:40 


quote:

Orijinalden alıntı: A ®h Pozitif




kardeşim bu yöntemle 3 sene önce birini dövdüm çocuk çok kalıplıydı inan acı hissetmedim yarın dövcem kafayı koydum adrenalin diyosanız öle olsun

lan olum gidip şimdi çocuğu öldürme dur sakın ol konuş elemanla laftan anlamazsa dalarsın


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 21:30:14 


quote:

Orijinalden alıntı: Historia Calamitatum



Şoparistanda yaşıyorsan mecbur biliyorsun pislik zenci. Gruba neden gelmiyorsun, siyah kıçına Ari tekmesi yeme korkusundan mı?


Yok. Reyiz engelledim açmaya üşeniyorum.♥


 
1724 Mesaj

[4 Aralık 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

25 Kasım 2010; 21:32:21 


quote:

Orijinalden alıntı: A ®h Pozitif





badiciyim benc pres halter dahil 55 kilo butterfly 75 kilo 4 kere kaldırıyorum testere hareketinde max 17.5 kg dumbel kaldırdım barfiks 5 kere şınav max 36 kere çekebiliyorum güçlümüyümdür yaş 16 boy 167

Ben evde çalışıyorum bende 16 yaşındayım boy 1.70.Kaldırdığın ağırlıklar benden fazla barfiks falanda iyimiş.Tabi hiç bench press deneyimim olmadı anca dumbell bench press yapabiliyorum evde :/


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


4032 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:35:31 

Salak olacağına , korkak ol. Direkt kavga eden , saldıran cesur değil salaktır.


_____________________________





1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:35:44 


quote:

Orijinalden alıntı: NoobDotacı



Ben evde çalışıyorum bende 16 yaşındayım boy 1.70.Kaldırdığın ağırlıklar benden fazla barfiks falanda iyimiş.Tabi hiç bench press deneyimim olmadı anca dumbell bench press yapabiliyorum evde :/


hoca olmadna çalşman sakatlığa yol açabilir spor salonuna gitmeni öneririm haftaya 60 yapıcam halterle spor salonu sayesnde oldu hep


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:39:01 


quote:

Orijinalden alıntı: ClassRouGe

Salak olacağına , korkak ol. Direkt kavga eden , saldıran cesur değil salaktır.


ilk bi konşcam yüzüme gülüyon arkamdan nie konşuyon dicem terslenirse tokatlıcam


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


 
3986 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:40:58 

23 yaşındayım ama ne dayak yedim, ne de dayak attım. Baktın kavga çıkacak, ortamı terket.
Kılıç kalkan dönemleri eskide kaldı.


_____________________________



593 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:41:30 


quote:

Orijinalden alıntı: A ®h Pozitif




ilk bi konşcam yüzüme gülüyon arkamdan nie konşuyon dicem terslenirse tokatlıcam


baya ciddi ve sert konuş. eğer cesaretli değil ise şakaya fln sarar olayı


_____________________________


##Damon Stoudamire##Tracy Mcgrady##Vince Carter##Cris Bosh##Marcus Camby


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 21:43:35 


quote:

Orijinalden alıntı: DowyJones




baya ciddi ve sert konuş. eğer cesaretli değil ise şakaya fln sarar olayı


zaten şakaya sardı feysim hacklenmişti biri yazmış dedi arkamdan sevgilime artislenmesin bizde artisleniriz diyor bana yazamıyor bu ne yürek !


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 21:46:16 

A rh pozitif

Kuvvet var fakat hantal olman muhtemel, zira beyaz lifleri çalıştırmıyorsun VG'de. Triceps, omuz ve kanatta kaç çalışıyorsun?


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:00:11 

quote:

Orijinalden alıntı: Historia Calamitatum

A rh pozitif

Kuvvet var fakat hantal olman muhtemel, zira beyaz lifleri çalıştırmıyorsun VG'de. Triceps, omuz ve kanatta kaç çalışıyorsun?


hantal değilim push down 30 35 40 10 tekrar dumbell omuz press 7.5 10 12.5 kanat 5 7.5 göğüs arama vurulnca acıyo sadece oda bench press çok çalıştğm için kuvvetim hiç yoktu salonda başladı düzenli ve azimle çalışıyorum z bar 7.5 10 12.5 başka bilgi istersen söylerim testerede 17.5 kg dumbell sadece geri kalan en fazla 12.5



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A ®h Pozitif -- 25 Kasım 2010; 22:01:51 >


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


612 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:01:37 

hacı kas falan hikaye ters biyerine geldimi hareket bile edemez kalır kitlenirsin orda.


_____________________________



Manuel Fernandes...


4032 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:02:31 


quote:

Orijinalden alıntı: A ®h Pozitif




zaten şakaya sardı feysim hacklenmişti biri yazmış dedi arkamdan sevgilime artislenmesin bizde artisleniriz diyor bana yazamıyor bu ne yürek !

Demek istediğim öyle değildi , şiddet üzerinden kendini tatmin etme dürtüsünü izleyen salaktır , ancak sürünün dişisini kazanmak için kavga eden 2 aslan kadar yücedir. O olaylarda değer verdiğin için dövüştüğünü düşünürsün , ancak altındaki duyguya bakarsan aslında dövüştüğün kişiye daha çok değer vermişsindir dövüşmek ile. Düşmanın yüceltmek düşmanlığın kelime anlamına aykırı olsa gerek , ayrıca dişin adına kavga etmen , dişinide yüceltmeye çalışmakla birlikte senin onları yücelterek aslında ne kadar alt seviye olduğunu gizleme yöntemindir. Sevdiğini kutsayarak , kendini üstün görmeye çalışmak için düşük davranışlarda bulunmak , nasılda yakışır basit insanlara.


_____________________________





130 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:03:40 

yardımcı olurmu bilmem ama ben de şöyle bir durum var dayak yiyeceğim apaçık olmasına rağmen karşıdakinin lafının altında kalmıyorum,haksızlığa karşı enteresan bi şekilde gelemiyorum yani abartmıyorum lise yıllarındayken okulun en serseri takımından üç elemanla mal bi kız yüzünden tartışmıştım sonra çıkışta yanlarında bir yedi sekizlik ekibi de alıp tüm okul bizi izlerken 'ulan bittiniz siz' ' çok fena hata yaptınız olum' diye diye yıldırmış en sonunda bunların reisi tmm birader konu kapansın boşverelim demesiyle bitmiş sonra da okul da bir saygı duyulan pozisyonum olmuştu:)) ve o zamandır her kavgada çok laf yapar bittiniz öldünüz derim daha bitirdiğim olmadı ama kendini ezik gösterdiğin an en ezikler bile üstüne gelir,ama az dayak yeme ihtimalini göz önüne alırsan (ki ben onu göz önüne alıyormuyum bilmiyorum ani gelişiyor o tepkiler) bir şekilde sıyrılırsın en azından için rahat olur.
kesinlikle ezme ama sakın ha ezilme de, 22 yaşındayım esenler de büyüdüğüm için çok yaşadım böyle anlar ama hiç dayak yemedim..yalnız heryerde denemeyin yüzde yüz sonuç alırsınız demiyorum


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:08:13 


quote:

Orijinalden alıntı: Yve

hacı kas falan hikaye ters biyerine geldimi hareket bile edemez kalır kitlenirsin orda.


dedimya göğüs arası bide az göbeğim var yeni başladm karın kasına


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 22:21:41 


quote:

Orijinalden alıntı: A ®h Pozitif



hantal değilim push down 30 35 40 10 tekrar dumbell omuz press 7.5 10 12.5 kanat 5 7.5 göğüs arama vurulnca acıyo sadece oda bench press çok çalıştğm için kuvvetim hiç yoktu salonda başladı düzenli ve azimle çalışıyorum z bar 7.5 10 12.5 başka bilgi istersen söylerim testerede 17.5 kg dumbell sadece geri kalan en fazla 12.5

Dostum kuvvet fena değilmiş ama önemli olan teknik ve hız. Salonunda dövüş sporu idmanları varsa onlara da katılmaya özen göster. Ben kick boksa yeniden başladım 3 sene aradan sonra, tekmeleri keserken bile acıyor kaval kemiğim. Sakat yani. Hele bele diz ve tekme çalışırken yavaş olsa da acıyor, zira iç organa darbe geliyor. Blok yapmayı ve nereye vuracağını bilmezsen pek bir şey olmaz ama kuvvetin bir avantaj, ona hız ve tekniği de eklemeye çalış.


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:24:44 


quote:

Orijinalden alıntı: Historia Calamitatum



Dostum kuvvet fena değilmiş ama önemli olan teknik ve hız. Salonunda dövüş sporu idmanları varsa onlara da katılmaya özen göster. Ben kick boksa yeniden başladım 3 sene aradan sonra, tekmeleri keserken bile acıyor kaval kemiğim. Sakat yani. Hele bele diz ve tekme çalışırken yavaş olsa da acıyor, zira iç organa darbe geliyor. Blok yapmayı ve nereye vuracağını bilmezsen pek bir şey olmaz ama kuvvetin bir avantaj, ona hız ve tekniği de eklemeye çalış.


nereye vurmamı önerirsin


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


2943 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:25:25 

Önemli Olan Hız Ve Teknik ,

Gerçekten Çok Gerek Kalmadıkça Kavgaya Başvurma Ama Kendinide Ezdirme ..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 22:25:41 


quote:

Orijinalden alıntı: A ®h Pozitif

dövebileceğim çocuk bile olsa içime korku geliyor nasıl atlatılır bu?


Fight Club izle sadece


537 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:32:29 

sayfayı tumden okudum çok pis gaza geldim ha


_____________________________



4198 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:35:17 


quote:

Orijinalden alıntı: Delete90




Fight Club izle sadece

Ne alaka Film izleyerek cesaretlenebilirsin fakat bu filmle olmaz.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 22:38:14 

body yaparsan karşındaki adam senden 20 yaş büyük olsa bile korkmazsın ben bdoy başladığüım günden beri kimseden korkmuyorum haa bide dövüş klübü filmini izlemelisin işde o zaman korkun azalır ..şuda varki tam kavganın ortasında hafif korku ve terettüt olacaktır bu çok normal herkezde olur


2024 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:40:17 

Offf herkes dövüş ustası olmuş boşuna çalışmışım yıllarca demekki


_____________________________



Massachusetts Institute of Technology - Electrical Engineering and Computer Science
Living in AMERICA
Artık profesyonel boksör


45 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:41:08 

Bu senin kişiliğin, kolay kolay değişeceğini sanmıyorum.Bu korkuyu biraz azaltmak için kickboxa gidebilirsin mesala...


_____________________________



4605 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:46:04 

Cidden kaçamayacağın bir kavgaysa şunu düşün(ben hep öyle yaparım):

''İlk yumruğu sen at,sen atmazsan o atacak.''


_____________________________

"ENTERESAN SİTELER" için TIKLA !

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 22:51:03 


quote:

Orijinalden alıntı: OrcsCaptan

Offf herkes dövüş ustası olmuş boşuna çalışmışım yıllarca demekki

Profesyonel boksör olarak tüyolar versen daha yararlı olurdu.


2178 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:54:47 

Yeşil Sokak Holiganları


_____________________________



164 Mesaj
25 Kasım 2010; 22:59:46 

SAKİN OL ŞAMPİYON


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


394 Mesaj
25 Kasım 2010; 23:02:46 

Maden suyu iç bir geğir bir şeyinciğin kalmaz.


_____________________________




Güney Kore Sinema Sever


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 23:04:16 


quote:

Orijinalden alıntı: Delete90




Fight Club izle sadece


yarım saattir kendimi dövüyorum sinirimden ellerim parçalnıcak duvara vura vura ciddiyim.


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 23:08:30 

yeter lan yeter dövcem dayanamıyorum


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 23:11:24 

Mevzu ne ki dostum?

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 23:13:21 


quote:

Orijinalden alıntı: A ®h Pozitif

yeter lan yeter dövcem dayanamıyorum


bitir işlerini şampiyon git ve duvarları parçala


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 23:13:53 


quote:

Orijinalden alıntı: Historia Calamitatum

Mevzu ne ki dostum?


Feysde hobilerime sevgilimin ad ve soyadını yazdım beğenme sayfası oluştu otomatik 6 kişi beğenmiş 5i kız biri erkek küçük bişi oda kaldır onu dedim oda işte korktu feysim hacklenmişti birileri yazmştır dedi yalan söyledi az öncede sevgilime mesaj yollamış artislik yapmasın bizde artisleniriz diye ben ona yarın artislencem görecek gününü........


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Kasım 2010; 23:16:03 


quote:

Orijinalden alıntı: Dönüşüm

Sadece sende olmaz o herkeste olur.Tek çözüm korkuların üstüne gitmekte.Yanlış anlama kavga et demiyorum ama kendini savunmayı öğren ezilme.


Fazla kavga etmeyen biri isen korkarsın ama benim gibi hayatın yumrukla kafa arasında geçen biri olsaydın önüne silahla çıksa umrunda oLmazdı !


1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 23:19:21 


quote:

Orijinalden alıntı: meleee




Fazla kavga etmeyen biri isen korkarsın ama benim gibi hayatın yumrukla kafa arasında geçen biri olsaydın önüne silahla çıksa umrunda oLmazdı !


3 yıldır kavga etmiyorum korku hissi geliyor ama dahada sinirli yapıyor beni


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


62 Mesaj
25 Kasım 2010; 23:24:20 

A ®h Pozitif hacı sen boraniyeli değil miydin


_____________________________



1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 23:27:14 


quote:

Orijinalden alıntı: canbaba19

A ®h Pozitif hacı sen boraniyeli değil miydin


evet kardeşm sen?
lisedeyim sen?


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


112 Mesaj
25 Kasım 2010; 23:30:07 

Benim sevgileme herhangi bir insan öyle mesaj atacak,bende yarını bekliyicem?


_____________________________



1581 Mesaj
25 Kasım 2010; 23:31:50 


quote:

Orijinalden alıntı: olcibjk

Benim sevgileme herhangi bir insan öyle mesaj atacak,bende yarını bekliyicem?


internet kafeci şeytan diyo git bas iyi fikir gece 2de kapanıyo dşarı çağrcam indircem onu tamam lan.


_____________________________

Steam : Arhpositif
Game Center :burak_eskikara@hotmail.com


45 Mesaj
26 Kasım 2010; 13:36:38 

Gelişme oldu mu?