<p>Otomobil severler için Impreza STI ve Evo modellerinin farklı bir yeri vardır. Güncel Impreza modelinin önce hatchback karoser seçenğiyle üretilmesi, sonradan çıkan sedan karoser seçeneğinin ise Subaru severleri tatmin etmemesi nedeniyle sıkıntılı günler geçiren Subaru, yeni Impreza için çoktan çalışmaya başlamış görünüyor. Üretim versiyonu için ipuçları taşıyan konsept Impreza dün başlayan Los Angeles Auto Show'da kendini gösterdi.</p>
<p>''Confidence in Motion'' sloganıyla üretim felsefesini tamamen değiştiren Subaru, yeni Impreza konseptiyle bu felsefenin ilk ürünlerini bizlere sunuyor. Uzun zamandır gördüğümüz en iyi tasarıma sahip Subaru olan Impreza Design Concept'in üretim versiyonunda da çok büyük değişiklikler yapılması beklenmiyor. İç ve dış tasarımı fütüristik özelliklere sahip olan otomobilin en önemli özellikleri ise kalbinde. 2.0 litre hacmindeki boxer motora sahip otomobil, Lineartronic adı verilen yeni bir şanzıman ve güncellenmiş Symmetrical All-Wheel-Drive sistemi ile yola gücünü aktarıyor. İç mekandaki ışıklı gösterge bölümü ve dokunmatik ekran da ilgi çekici özellikler olarak göze çarpıyor. Eyesight kamera sistemine sahip konsept otomobil bu kamera sayesinde güvenlik ile ilgili analizler yapıp sürücüye aktarabiliyor.</p>
<p>Konsept modelin teknik özellikleri ve üretim versiyonuyla ilgili yeterli bilgi olmasa da konsept modeli inceleyenler gelecek nesil Impreza'nın güncel versiyona göre çok daha iddialı olacağını belirtiyorlar. </p>
ön tarafı ve içi harika fakat arkayı pek sevmedim çok kalkık
berbat
içine bak uzay gemisimi bu WRC versiyonunu düşünemiyorum
Hoş değil..
ön çok iyi arka çok kötü fordun arkası gibi olmuş
çok iyi arka farlar biraz daha keskin olsaymış daha iyi olurmuş
önü hoşuma gitmedi.
İçi süper olmuş Biraz Lancer'a benzetmeye çalışmışlar sanki
2008 Model Evo 8 ve 2005 Model WRX STI bu 2 araba efsane
etkileyici...
Ne beğendim diyebiliyorum ne de beğenmedim diyebiliyorum.
canavar gibi
Fotoğrafları bir tek ben mi göremiyorum?
güncel kasa çıktığında yoğun bakıma giren impreza ruhuna bu kasayla el fatiha.
ford kinetic özentisi, volvo esintili kaslı bir tasarım ama japon hırçınlığından eser yok,
bundan böyle tasarım sussun motor ve alt yapı konuşsun.
kokpitin konsept hali bile kötü bu arada.
Ön tarafı mükemmel olmuş, ayrıca iç tasarımda çok hoşuma gitti. Ancak arka tarafı için o kadar övgü yağdıramayağım.
subaru bir türlü çizgisini tutturamadı hep uçuk kaçık çizgilere imza atıyor.Halbuki kendi geleneksel yuvarlak iri fakat şirin farlarını korusa arka stoplarını kendi çizgisi dahilinde korusa böyle transformerstan imal edilmiş arabalara yeltenmese çok daha başarılı olur kanaatindeyim.