Şimdi Ara

Paralel İthalat Garantileri Hakkında (Tüm Liste) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
4
Favori
48.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 42barış83


    Kimseyi karalamam ve ekmeğiyle oynamam.
    Benim görüşmediğimi İstanbul bilişimin showroom unu gezmediğimi nerden bildiniz.
    Bana gönderdikleri ürün stoğu ile ilgili mailler hala mevcut olmayan ürünlerin fiyatları cazip isterseniz atabilirim.
    Distribütör garantili ürünler piyasadan pek farklı değildi. Paralel ithalat ürünleri ise ben düşünmedim.


    Barış Bey,

    Yazıyı size karalmak diye yazmadım, farklı anlamışsınız !

    Her firmada sorunlar olur olmamasıda imaknsız zaten, yer yrüzünde böyle firma yok !

    Elbtettki, İstanbul Bilişimi siz Türkiye kadar ben bilemem sadece, görüşmelerimi anlattım ve her şey için verdikleri net yanıtlarıda bire bir yaşadım, bunları yazdım !

    Aslında Türkiyede ben hiç bir firma ile sorun yaşamadım, mesela Vatan hediye ürün almıştım, Arkadaşım beğenmedi, yani kutusunu falan açtık cihazı çalıştırdık, ertesi gün gittim, bu ürünü beğenmedim fbaşka şey alıcam dedim, inan en ufak problem olmadan başka ürünü aldım çıktım !

    Tam tersi Türkiyede firma çalışanları ile muhatap olmak bence hatanın baş sebebi, sorumlu ile muhatap olunursa her şey anında çözüm buluyor, bunu yazmak istedim !

    Olmayan ürünler konusunda size %100 katılıyorum, Türkiyede bu inanılmaz ötesinde kötü ve ayıp birşey !

    Mesela Avrupada bir çok istede ürünü yazın, net bilgiler çıkar, xxx ürün üretimi durmuştur, aksesuar ve parça satışları devam ediyor gibi detaylar görürsünüz !

    Türkiyede bu yok, xxx ürün yazıyorsunuz 10 tane mağaza çıkıyor, alıyım diyorsunuz ama ürün yok, bu hata aslında firmalardan çok aracı sitelerden kaynaklı, ucuz fiyat diye her ürünü tarama verilerine ekliyorlar, ortalıkta çöplük oluyor !




  • Bu son söylediğinize katılıyorum bilinçsiz tüketiciyi kullanan firmalar var sitelere satmadıkları ürünü bile koyanlar var malesef buna engel olmak mümkün değil
  • Bende başımdan geçenleri yazıyım o zaman beyler .

    Morhipo ' dan 100-150 tl ucuza Samsung Galaxy s3 telefon aldım. bu paralel garanti olayını hiç bilmiyordum bile. Siparişten sonra ürün gelmeden aradım dedim ki buradan aldığım ürün spot ürün mü yoksa türkiye garantili ürün mü dedim. Onlar da hayır sattığımız tüm ürünlerin 2 sene türkiye garantisi var dediler. Sonrasında ürün geldi baktım dışında minik bi kutu var . Üstünde de " Medcell" diye bi yaldızlı barkod var. Neydir neyin nesidir diye araştırdım. Adamların 20-25 tane servis noktası var ki bunların içinde ankara yok bile. Hatta birisinin adresinde bilmem ne apartmanı bodrum katı yazıyo o derece yani. Hemen Samsungu aradım böyle böyle dedim bu ürünüm bozulursa Samsung Yetklili Servislerinden tamir ettirebilirmiyim diye. HAYIR dedi , ürün yetkili distrübütör garantili değil ithalatçı firma garantilidir dedi. Ama ücretini ödeyerek tamir ettirebilirsiniz dedi. Bende geri gönderdim ürünü. Şimdi yetkili garantiyle satan ve fiyatı uygun dükkan arıyorum.

    Bu olayı yeni öğrendim , 100-200 uygun satan neredeyse bütün firmalar böyle ürün satıyormuş , hemen her sitede garanti bölümünde "2 sene ithalatçı firma garantili " diyor. Bence iyi araştırın kazık yemeyin arkadaşlar




  • http://www.electroworld.com.tr/p/sony-ps3-320gb-gt5-infamous2-killzone3-oyun/ Arkadaşlar bugun Electroworld den linkteki Ps3 ü aldım.Stokta olmadıgı icin merkezden getirecekler haliyle parayı ödedim.Sizce bu Sony Garantili bir ürün mü?Sağ alt köşede "RESMİ DİSTRİBÜTÖR ÜRÜNÜ" yazıyor.Bu yazının üzerine geldiğimizde ise "2 YIL RESMİ MARKA GARANTİSİ" yazıyor.
    http://www.electroworld.com.tr/s/yetkili-distributor-garantisi.html burda anlatılmak istenilenle karşılaştırdığınızda hangi sonuca varıyorsunuz??Yardımcı olursanız sevinirim




  • Yararlı konu valla.dursun bi köşede
  • Madem öyle bende İstanbul Bilişim ile ilgili başımdan geçen bir olayı anlatayım dostlar.
    Bundan 1 sene önce İstanbul Bilişim sitesinden Samsung TV aldım baya da pahalı bir modeldi. O zaman için ben paralel ithalat konusundan bir haberim indirimli diye aldım. Ben Anadolunun 60000 nüfuslu bir ilçesinde yaşamaktayım. TV kargo ile elime gelince bir servis gelip kurdu. 4 Ay sonra TV bozuldu. Tabi tamir için servis ararken farkettim ve öğrendim "paralel ithalatın" ne olduğunu. Örneğin benim yaşadığım ilçede İstanbul Bilişim'in ayrı bir servis - nasıl desem - asisstanı, ya da yetkilisi var. Onlar da saygın elektronik tamircileri ve bir diğer bir kaç firmanında yetkili servisleri. Yani İstanbul Bilişim bu adamlar ile özel olarak anlaşmış. Aldılar TV yi kendilerinin çözebileceği bir sorun olmadığını söylediler. İstanbul'a gönderdiler. Kanunda yer alan tamir sürelerinin bitmesine yakın Tv sağlam olarak geldi. Tekrar evime kurdular. 8-9 aydır da sorunsuz kullanıyorum. Ben İstanbul Bilişim'e güveniyorum.

    Ancak şöyle de bir durum var. Nereden alırsan al bazen kişi bazlı ya da ürün bazlı "şanssız" hatalar olabiliyor. Teknosadan da bir TV aldım mesela orada çalışan adam beni resmen kandırdı. Vatan Bilgisayar'dan bir ürün almaya kalktım adamlar stok bitti dedi ki ben parayı yatıralı 10 gün olmuştu. Bu işler biraz şans meselesi.

    Nerden bu konuya geldim. İstanbul Bilişim'den bir cep telefonu almayı düşünüyorum. Araştırmalarım sırasında bu yazıları gördüm ve fikirlerimi söyleme gereği hissettim. Eğer aldığınız firmanın batmayacağına, kapanmayacağına inanıyorsanız zaten mahkeme kanalı ile muhtemel oluşacak zararlarınızı tazmin edersiniz. Sadece nedir hemen sokağınızda bir KVK servisi bulamassınız. Ürünü en fazla kargolamak zorunda falan kalırsınız derim ben.




  • paralel ithalatla uğraşılmaz 100 200 tl kar edicem diye. başka bir söz söylemeye gerek yok bence
  • Arkadaşlar bende hepsiburada paralel ithalat ürünü sony cep telefonu aldım.Tel elime geçtiği gün 4-5 saatlik kullanımdan sonra dondu ve bir daha açılmadı. Ürünü geri yolladım tabi 15 gün sonra da para iadesi aldım.Normalde servise giden ayıplı ürün yeni bir model veya bir üst model ile değiştirip tüketiciye yollanması gerekiyor diye biliyorum.

    Teknoloji biraz da şans işi arkadaşlar
  • istanbul bilişimin garantisi nasıldır acaba?iphone 16 gb beyaz renk sanal pazara 1500 e koyarm dedi 1 aylık telefon tertemiz..Garantisini bilemiorm işte kararsız kaldım
  • eksenbilgisayardan tv baktım ama samsung türkiye garantili değilmiş.
    paralel ithalatmış.
    daha önce bu firmadan alışveriş yapan oldu mu?
  • Tekno eksper hakkında bilgi alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bir anımi yazayayim
    Akturk elektronikten aldigim S3 mini yi bataryasi şiştigi için servise gondermistim. Gaziantep subelerine. Batarya degisimi garanti kapsaminda degilmis arayip soylediler . Bende geri gonderin dedim. Geri geldiginde tel. Kutunun icinden 1 adet sıfır batarya cikti. Musteri memnuniyeti saglamak icin bedava hediye etmisler . Cok memnun oldum bu servislerinden dolayi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uygun fiyata sıkıntı yaşamıycağım telefon satan bir paralel ithalat sitesi önerir misiniz ?
  • Listeye Evo Bilgi Teknolojileri eklenebilir.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.