Şimdi Ara

Chery Kimo'yu merak edenler, buyrun! (Çarpışma Testi Geldi) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
238
Cevap
2
Favori
48.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orijinalden alıntı: SonpoL

    @SonpoL
    Bu arabayı alacak kişiler bellidir derken sanırım maddi yönden değerlendiriyorsun. Maddi yönden iyiyiz. Yani biz bu arabayı ucuz olduğu için almadık. Tercih etmemizdeki en büyük neden f/p oranı. Böyle düşünceyle yaklaşman yanlış. Her ucuz araba alanın maddi gücü düşük olur gibi düşüncelere dalma bence.


    Burdan Sonraki benim yazım ama neden alıntının altında gözüküyor anlamadım beceremedim sanırım :D

    kesinlikle katılıyorum maddi durumumuz çok iyi olmasına rağmen 2 sene önceye kadar unoya biniyoduk sonra picantoya puntoya bindik ve emin ol bu araçlar maddi durumumuzun çok altında biz sevdik beğendik diye bunlara biniyoduk üstelikte unoya 5 yıl bindik şimdi bi uno daha alasım var..

    Bide warsaw arkadaşımızı kesinlikle mit'e dahil etmek gerek onlarda bile böyle paranoya yoktur galiba:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klise Adam -- 17 Mayıs 2011; 14:54:45 >




  • quote:

    Burdan Sonraki benim yazım ama neden alıntının altında gözüküyor anlamadım beceremedim sanırım :D

    kesinlikle katılıyorum maddi durumumuz çok iyi olmasına rağmen 2 sene önceye kadar unoya biniyoduk sonra picantoya puntoya bindik ve emin ol bu araçlar maddi durumumuzun çok altında biz sevdik beğendik diye bunlara biniyoduk üstelikte unoya 5 yıl bindik şimdi bi uno daha alasım var..

    Bide warsaw arkadaşımızı kesinlikle mit'e dahil etmek gerek onlarda bile böyle paranoya yoktur galiba:)



    Sadece benim yazdıklarımı mouse ile seçip quote'ye basın. Sonra enter ile alt satıra geçip kendi yazınızı yasabilirsiniz. Sizin yazdığınızda benim yazdığım gibi görülmüş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL



    quote:

    Burdan Sonraki benim yazım ama neden alıntının altında gözüküyor anlamadım beceremedim sanırım :D

    kesinlikle katılıyorum maddi durumumuz çok iyi olmasına rağmen 2 sene önceye kadar unoya biniyoduk sonra picantoya puntoya bindik ve emin ol bu araçlar maddi durumumuzun çok altında biz sevdik beğendik diye bunlara biniyoduk üstelikte unoya 5 yıl bindik şimdi bi uno daha alasım var..

    Bide warsaw arkadaşımızı kesinlikle mit'e dahil etmek gerek onlarda bile böyle paranoya yoktur galiba:)



    Sadece benim yazdıklarımı mouse ile seçip quote'ye basın. Sonra enter ile alt satıra geçip kendi yazınızı yasabilirsiniz. Sizin yazdığınızda benim yazdığım gibi görülmüş.


    bu olcak sanırım :D
    şimdide bana Fiat bayisisin sen Unoyu övüyosun demesinler:)




  • quote:

    @SonpoL
    Bu arabayı alacak kişiler bellidir derken sanırım maddi yönden değerlendiriyorsun. Maddi yönden iyiyiz. Yani biz bu arabayı ucuz olduğu için almadık. Tercih etmemizdeki en büyük neden f/p oranı. Böyle düşünceyle yaklaşman yanlış. Her ucuz araba alanın maddi gücü düşük olur gibi düşüncelere dalma bence.


    Burdan Sonraki benim yazım ama neden alıntının altında gözüküyor anlamadım beceremedim sanırım :D

    kesinlikle katılıyorum maddi durumumuz çok iyi olmasına rağmen 2 sene önceye kadar unoya biniyoduk sonra picantoya puntoya bindik ve emin ol bu araçlar maddi durumumuzun çok altında biz sevdik beğendik diye bunlara biniyoduk üstelikte unoya 5 yıl bindik şimdi bi uno daha alasım var..

    Bide warsaw arkadaşımızı kesinlikle mit'e dahil etmek gerek onlarda bile böyle paranoya yoktur galiba:)




  • Yaklaşık 20 gün önce 2.el 2010 MODEL CHERY KIMO LUSSO satın aldım. Bu aldığım ilk aracım. Araçtan genel olarak memnunum. Marka imajını ve önyargıları bir kenara bırakırsak araç gerçekten fiyatını hakediyor. Bir otomobili hiç incelemeden resimlerine bakarak değerlendirmek yanlış olur.
    Araç hakkındaki yorumlarım
    Artılar
    1-Donanım zengin (ABS+EBD,4 CAM OTOMATİK,KLİMA,ALAŞIM JANT, UZAKTAN KUMANDALI MERKEZİ KİLİT V.B.)
    2-Altı yüksek
    3-1297 cc (vergisi en alt vergi diliminde)
    4-İçi göreceli olarak rahat ve geniş (B sınıfı bir oto için)

    Eksiler
    1-Plastik ve işçilik kalitesi
    2-Yükseklik ayarlı olmayan sürücü koltuğu

    Benim kendi kanaatlerimdir kimseyi bağlamaz. Yalnız şunu ifade edeyim ki bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın. Eğer araç alma fikriniz varsa ve bütçeniz yüksek değilse (Mercedes alacak paranız varsa sakın bu araçtan uzak durun) bu aracı tavsiye ederim.
    Sevgiler saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omarkatip -- 19 Mayıs 2011; 15:02:07 >




  • Geçen hafta şangaydaydım taksicilerden başka çin arabasına binen yok. Tek tük gördüm çok nadir. Kendi adamı güvenip almıyor ki ben alayım. Muhtemelen alanlarda taşrasından düşük gelire sahip insanlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Geçen hafta şangaydaydım taksicilerden başka çin arabasına binen yok. Tek tük gördüm çok nadir. Kendi adamı güvenip almıyor ki ben alayım. Muhtemelen alanlarda taşrasından düşük gelire sahip insanlar.


    20.000 tl ye Mercedes var da almadık mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omarkatip

    Yaklaşık 20 gün önce 2.el 2010 MODEL CHERY KIMO LUSSO satın aldım. Bu aldığım ilk aracım. Araçtan genel olarak memnunum. Marka imajını ve önyargıları bir kenara bırakırsak araç gerçekten fiyatını hakediyor. Bir otomobili hiç incelemeden resimlerine bakarak değerlendirmek yanlış olur.
    Araç hakkındaki yorumlarım
    Artılar
    1-Donanım zengin (ABS+EBD,4 CAM OTOMATİK,KLİMA,ALAŞIM JANT, UZAKTAN KUMANDALI MERKEZİ KİLİT V.B.)
    2-Altı yüksek
    3-1297 cc (vergisi en alt vergi diliminde)
    4-İçi göreceli olarak rahat ve geniş (B sınıfı bir oto için)

    Eksiler
    1-Plastik ve işçilik kalitesi
    2-Yükseklik ayarlı olmayan sürücü koltuğu

    Benim kendi kanaatlerimdir kimseyi bağlamaz. Yalnız şunu ifade edeyim ki bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın. Eğer araç alma fikriniz varsa ve bütçeniz yüksek değilse (Mercedes alacak paranız varsa sakın bu araçtan uzak durun) bu aracı tavsiye ederim.
    Sevgiler saygılar.



    Abii donanım da iyi ki zenginmiş, fakir halini düşünemiyorum, bizim 92 model concorde'da da vardı bunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Geçen hafta şangaydaydım taksicilerden başka çin arabasına binen yok. Tek tük gördüm çok nadir. Kendi adamı güvenip almıyor ki ben alayım. Muhtemelen alanlarda taşrasından düşük gelire sahip insanlar.


    Siz yani 1 milyar, 335 milyon nüfus oranına sahip bir ülkenin, hangi araçları kullanıp, hangilerini kullanmadıklarını bir kaç gözleminizle ortaya serdiniz yani. Bravo, Müthiş yetenek. 6 ülkede üretim yapan ve eğer anlaşmaya varılırsa ülkemizde'de üretime başlayacak olan Chery firması o zaman 58 ülkeye boşuna satış yapıyor.

    Size bazı örnekler:

    quote:

    January 29, 2008 – China’s top ten sedan models sold 1.51 million vehicles in domestic market last year, which represents 32 percent of China’s sedan market.

    The table below shows the top ten sedan sales in Chinese market last year.

    Rank / Sedan model / Automaker / 2007 Sales
    1. / Santana / Shanghai VW / 203,100
    2. / Jetta / FAW-VW / 201,100
    3. / Excelle / Shanghai GM / 196,800
    4. / Camry / Guangzhou Toyota / 170,300
    5. / Xiali / FAW-Tianjin Xiali / 132,500
    6. / QQ / Chery Auto / 130,200
    7. / Focus / Changan Ford / 125,000
    8. / Elantra / Beijing Hyundai / 120,300
    9. / Accord / Guangzhou Honda / 11,800
    10. / Family / FAW-Haima / 11,370
    Source: China Association of Automobile Manufacturers (CAAC).

    In 2007, China’s local brand sedans sold 1.24 million units, which represent 26 percent of China’s sedan market. China’s top ten local brand sedans sold 889,100 vehicles, which represent 72 percent of China’s total local brand sales, according to CAAC.

    China’s top ten local brand cars are: Xiali, QQ, Family, Qiyun, F3, Junjie, Free Cruiser, A520, Changan Benben and Geely King Kong.

    2011 Ocak ayı satışları:

    1. Volkswagen 169.690
    2. Chery 79.644*
    3. Nissan 77.329
    4. Toyota 73.625
    5. Hyundai 72.319
    6. Buick 69.574
    7. Chevrolet 67.022
    8. Honda 65.680
    9. FAW 57.292
    10. BYD 52.054
    11. Geely 45.933**
    12. Great Wall 39.326
    13. Kia 38.858
    14. Ford 31.902
    15. Suzuki 31.013
    16. JAC 30.048
    17. ChangAn 25.430
    18. Skoda 25.315
    19. Citroën 24.385
    20. Audi 19.028
    21. Mazda 18.839
    22. Peugeot 17.542
    23. Roewe 15.409
    24. Dongfeng 15.036
    25. Brilliance 14.193
    26. Haima 14.012
    27. Lifan 9.514
    28. BMW 9.426
    29. Zotye 8.840
    30. Hawtai 7.683
    31. Soueast 6.899
    32. Mercedes-Benz 5.617
    33. MG 4.718
    34. Mitsubishi 3.357
    35. Jiangnan 2.987
    36. Changfeng 2.923
    37. Landwind 1.879
    38. Europestar 1.640
    39. Huanghai 1.620
    40. Volvo 1.484
    41. Zhongxing 1.389
    42. Jinbei 1.376
    43. BAW 1.034***
    44. Foton 1.000
    45. Hafei 905
    46. Cadillac 639
    47. Gonow 297
    48. JMC 296
    49. Changhe 109
    50. Tianqi Meiya 100
    TOTAL 1.266.230


    http://www.chinacarforums.com/forum/showthread.php?t=621&page=27

    quote:

    Abii donanım da iyi ki zenginmiş, fakir halini düşünemiyorum, bizim 92 model concorde'da da vardı bunlar


    @crazyarif

    Üzgünüm bizim hatamız. Halbuki tüm b segmentindeki otomobilde en az döt hava yastığı ve esp standart değil mi? Komiklikte sınır tanımıyorsunuz. Bu kadar mı çekemiyorsunuz bu markayı?

    Bilginçlik taslamadan önce markaların sitesine girip sana hangi fiyat karşılığında hangi donanımları sunduğunu kıyasla. Yoksa üste çıkacağım diye iyice dibe batıyorsun.

    http://www.chery.com.tr/page.php?cat=kimo&p=2




  • Güzel inceleme
  • Bakın ben bunuda yazdım ''Muhtemelen alanlarda taşrasından düşük gelire sahip insanlar'' Yalnız bu cümleyi yanlış yazdım şu şekilde olacaktı Çinde bu aracı alanlar eğitim ve geliri düşük insanlar. Ayrıca Çinde taksi nufusu çok fazladır onlar alsa yeter zaten. korede ithal araba sadece 3% dir. Korelilerin hepsi kendi ürettikleri arabaya biner, zenginide fakiride. Çinde bu şekilde değil. Bu yazdıklarım Bir kaç gözleme dayanmamaktadır . Ben çine 2004 yılından beri en aşağı bir 15 kere gittim ayrıca 17-18 şehrinide görme fırsatım oldu.

    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Geçen hafta şangaydaydım taksicilerden başka çin arabasına binen yok. Tek tük gördüm çok nadir. Kendi adamı güvenip almıyor ki ben alayım. Muhtemelen alanlarda taşrasından düşük gelire sahip insanlar.


    Siz yani 1 milyar, 335 milyon nüfus oranına sahip bir ülkenin, hangi araçları kullanıp, hangilerini kullanmadıklarını bir kaç gözleminizle ortaya serdiniz yani. Bravo, Müthiş yetenek. 6 ülkede üretim yapan ve eğer anlaşmaya varılırsa ülkemizde'de üretime başlayacak olan Chery firması o zaman 58 ülkeye boşuna satış yapıyor.

    Size bazı örnekler:

    quote:

    January 29, 2008 – China’s top ten sedan models sold 1.51 million vehicles in domestic market last year, which represents 32 percent of China’s sedan market.

    The table below shows the top ten sedan sales in Chinese market last year.

    Rank / Sedan model / Automaker / 2007 Sales
    1. / Santana / Shanghai VW / 203,100
    2. / Jetta / FAW-VW / 201,100
    3. / Excelle / Shanghai GM / 196,800
    4. / Camry / Guangzhou Toyota / 170,300
    5. / Xiali / FAW-Tianjin Xiali / 132,500
    6. / QQ / Chery Auto / 130,200
    7. / Focus / Changan Ford / 125,000
    8. / Elantra / Beijing Hyundai / 120,300
    9. / Accord / Guangzhou Honda / 11,800
    10. / Family / FAW-Haima / 11,370
    Source: China Association of Automobile Manufacturers (CAAC).

    In 2007, China’s local brand sedans sold 1.24 million units, which represent 26 percent of China’s sedan market. China’s top ten local brand sedans sold 889,100 vehicles, which represent 72 percent of China’s total local brand sales, according to CAAC.

    China’s top ten local brand cars are: Xiali, QQ, Family, Qiyun, F3, Junjie, Free Cruiser, A520, Changan Benben and Geely King Kong.

    2011 Ocak ayı satışları:

    1. Volkswagen 169.690
    2. Chery 79.644*
    3. Nissan 77.329
    4. Toyota 73.625
    5. Hyundai 72.319
    6. Buick 69.574
    7. Chevrolet 67.022
    8. Honda 65.680
    9. FAW 57.292
    10. BYD 52.054
    11. Geely 45.933**
    12. Great Wall 39.326
    13. Kia 38.858
    14. Ford 31.902
    15. Suzuki 31.013
    16. JAC 30.048
    17. ChangAn 25.430
    18. Skoda 25.315
    19. Citroën 24.385
    20. Audi 19.028
    21. Mazda 18.839
    22. Peugeot 17.542
    23. Roewe 15.409
    24. Dongfeng 15.036
    25. Brilliance 14.193
    26. Haima 14.012
    27. Lifan 9.514
    28. BMW 9.426
    29. Zotye 8.840
    30. Hawtai 7.683
    31. Soueast 6.899
    32. Mercedes-Benz 5.617
    33. MG 4.718
    34. Mitsubishi 3.357
    35. Jiangnan 2.987
    36. Changfeng 2.923
    37. Landwind 1.879
    38. Europestar 1.640
    39. Huanghai 1.620
    40. Volvo 1.484
    41. Zhongxing 1.389
    42. Jinbei 1.376
    43. BAW 1.034***
    44. Foton 1.000
    45. Hafei 905
    46. Cadillac 639
    47. Gonow 297
    48. JMC 296
    49. Changhe 109
    50. Tianqi Meiya 100
    TOTAL 1.266.230


    http://www.chinacarforums.com/forum/showthread.php?t=621&page=27

    quote:

    Abii donanım da iyi ki zenginmiş, fakir halini düşünemiyorum, bizim 92 model concorde'da da vardı bunlar


    @crazyarif

    Üzgünüm bizim hatamız. Halbuki tüm b segmentindeki otomobilde en az döt hava yastığı ve esp standart değil mi? Komiklikte sınır tanımıyorsunuz. Bu kadar mı çekemiyorsunuz bu markayı?

    Bilginçlik taslamadan önce markaların sitesine girip sana hangi fiyat karşılığında hangi donanımları sunduğunu kıyasla. Yoksa üste çıkacağım diye iyice dibe batıyorsun.

    http://www.chery.com.tr/page.php?cat=kimo&p=2




  • Sonpol bunun vitesi biraz garip. kullanırken sorun yaşıyormusun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruk_dere

    Sonpol bunun vitesi biraz garip. kullanırken sorun yaşıyormusun ?


    Vites geçişleri çok kemikli. Onun dışında bir problemim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    @SonpoL
    Ayrıca işin şu tarafıda var. Arkadaşın dediği gibi bu arabayı alacak kişiler bellidir. Yazılarına göre edebi yönün kuvvetli. Yani kafandakileri çok iyi şekilde kağıda döküyorsun. Buda herşeyden önce okumayı, sorgulamayı ve düşünmeyi gerektirir. Bu vasıflara sahip bir adamın bana göre kafası çalışır ve bununda hakkını kazandığı para ve statüyle alır. Kaldıki bu vasıflara sahip birisi ne annesine ne sevdiklerine nede kendisine böyle bir arabayı almaz, aldırmaz. Açıkcası bu arabayı alacak kişiler bellidir ama sen ne yazıkki onlardan birisi değilsin...

    Hayırdır, Kimo'nun içinde can veren bir aile mi gördün? Bir sevdiğini mi kaybettin ? insan sevdiklerine veya kendine böyle araba almaz diyorsun.

    Arkadaşın yazdıklarına istinaden, bu aracı tercih etmemdeki amacı zaten yazdım. Ben bu araca güvendim ve aldım. Geriye dönebilsem tekrar alırdım. Bu benim tercihim. Aracın benim için güvensizlik oluşturacak bir yanı yok. Çarpışma testi yok dersin, buna birşey diyemem fakat tekrar söylüyorum araçlar belli kriterleden geçerek elimize ulaşıyor. Herkes kafasına göre ben bunu yaptım hemen pazara girelim gibi bir davranış yok yani işin ucunda. Bu arabayı alacak kişiler bellidir derken sanırım maddi yönden değerlendiriyorsun. Maddi yönden iyiyiz. Yani biz bu arabayı ucuz olduğu için almadık. Tercih etmemizdeki en büyük neden f/p oranı. Böyle düşünceyle yaklaşman yanlış. Her ucuz araba alanın maddi gücü düşük olur gibi düşüncelere dalma bence.

    Son olarak neyi tercih edeceğiniz beni ve diğer kişileri ilgilendirmeyeceği gibi firmanın satış yapması ne benim yararıma, nede zararıma. Bu konunun açılış amacıda zaten belli. Bence sizin amacınız daha yüksek meblağlar verip otomobilinizden istediğiniz verimi alamamanızdır. Aksi halde sizin kötülediğiniz aracın fiyatıda ortadadır zaten.

    Siz, bize bu arabayı aldık diye keriz dersiniz. Biz, size arabaya gereğinden fazla para verdiğiniz için keriz deriz. Yani bu tartışmanın sonu yok. Bu aracı tasvip etmiyorsan yorumunu dile getirebilirsin fakat karşındaki kişiyi sorgulayamazsın. Kapiş ?

    Araç hakkında bir soru sorarsınız, elimden geldiğince yanıt vermeye çalışırım. Fakat böyle mesajlara gerekmedikçe cevap vermeyeceğim.


    Ah be güzel kardeşim kendini çok zeki sanıyorsun... Ama biz senin gibi uyanıkları çok gördük bu piyasada. Şu yanıtına cevap vermezidm ama hak etmişsin.
    1)Bak güzel kardeşim. Demogoji yapmak için biraz daha zeki olmak lazım. Ülkede 3-5 tane satılan araç için "Kimo'nun içinde can veren bir aile mi gördün? Bir sevdiğini mi kaybettin ?" dediğin ne kadar mantıksız hiç düşündünmü?
    Düşünemezsin çünkü işine gelmez. Akıllıyım diye geçiniyorsun, ama akıl farkındalıkla olur. Sen insanları küçümseyerek farkındaymış imajı yaratma canım kardeşim. Çünkü hakikakten farkında olmak için birazda dürüst ve gerçekçi olmak lazım. Sende bu vasıflar ne yazıkki yok.
    2)Çindeki ortamı ve üretim şartlarını aşağı yukarı biliyorum. Bugün evlerimizde kullandığımız bir çok Çin eşayası sahte, kopya vb. olmakla birlikte ne yazıkki evden bozma atölyelerde yada bizzat evlerde üretilebiliyor. Bu eşyaların ne kadar sağlam olacağı malum. Böyle bir anlayışa sahip ülkede çin arabalarının üretim ve teknoloji anlayışlarıda profesyonellikten çok uzak. Bugün çinde avrupalıların yapıpta taklit edilmeyen araç neredeyse yok. Üretilen ürünlerin neredeyse hepsi kopya ürünler, çoğunun teknolojileri patentsiz ve bunun yanında standartların çok uzağında. Ne yazıkki "Çarpışma testi yok dersin, buna birşey diyemem fakat tekrar söylüyorum araçlar belli kriterleden geçerek elimize ulaşıyor. Herkes kafasına göre ben bunu yaptım hemen pazara girelim gibi bir davranış yok yani işin ucunda. ." böyle bir yanıt gerçekçi bir neden olarak sürülemez. Çünkü tamda bahsettiğin gibi lakayt bir ortam var.
    3)"Bu arabayı alacak kişiler bellidir derken sanırım maddi yönden değerlendiriyorsun." lafı istediğin gibi analamışsın. Hayır maddi durumdan bahsetmiyorum. Sana zekadan bashediyorum. Bazı gerçekleri görebilmenden bahsediyorum. Maddiyat bakımından kimseyi küçümsemem. Ama akıllı olup bile bile lades denilmesinede gönlüm razı olmaz. Bu şartları bildiğin ve üretim kalitesini görebildiğin halde, güvenlik hikayelerinin çok tartışmalı olduğu bir ortamda başkalarına bu aracı tavsiye edebiliyorsan bunda ya senin zeka kusurunu yada art niyet ararım güzel kardeşim. Eğer satıcı değilsen daha fazla savunma bırak bu üreticiler kendini kanıtlasın. Bizim ülkemiz 3. sınıf bir dünya ülkesi değil. Can bu kadar ucuz değil.
    4)"Siz, bize bu arabayı aldık diye keriz dersiniz. Biz, size arabaya gereğinden fazla para verdiğiniz için keriz deriz. Yani bu tartışmanın sonu yok. Bu aracı tasvip etmiyorsan yorumunu dile getirebilirsin fakat karşındaki kişiyi sorgulayamazsın. Kapiş ?" Ne siz bu arabay aldınız diye keriz olursunuz nede ben almadım diye. Şu uslup bile senin ne kadar ... bir insan olduğunu gösteriyor. Çünkü sizin bu arabayı almanız size uygun gelmiştir. Uygun gelmesindende öte canını değerli bulmuyor olabilirsin.... Ama sana şunu söyliyim. Benim daha fazla para vermem yada vermemem diye bir şey yok. Araba alımında can güvenliği fiyat/kalite performansı/ teknik destek/ uzun ömürlülük vb gibi bir çok kriter var. Aldığı parayı hak etmesi var. Sen aldığın-yada sattığın aracın bu kriterleri sağladığına eminmisin. Nasıl emin olabiliyorsun. Mantığın alabiliyormu? Bırak adam yemeyi.
    5)Açıkca belirttim, ama demagoji yapıyorsun çünkü anlamak işine gelmiyor birde üstüne hakarete varır laflar ediyorsun. Yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 23 Mayıs 2011; 10:00:23 >




  • diyelim ki şeri kimo çok kötü bir araç
    peki o güvenli diye tabir edilen araçlardan, hava yastığı olmasa kaç kişi sağlam kazalardan kurtulabilmiştir.
    sonpol arkadaşımız gayet tarafsız yorumlar yapmıştır.
    sonuçta bu araç 19 bin tl ve aynı fiyata ikinci eli 10 15 yaşındaki opel corsa gibi araçlardan daha iyi olacağını düşünüyorum çünkü metali çürümemiş korozyona uğramamış kasası yamulmamış yürüyeni hırpalanmamış yepyeni 3 yıldız almış bir araç.
    sonpol un da dediği gibi bu aracı 2011 model ford fiesta ile kıyaslamak ahmaklıktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    @SonpoL
    Ayrıca işin şu tarafıda var. Arkadaşın dediği gibi bu arabayı alacak kişiler bellidir. Yazılarına göre edebi yönün kuvvetli. Yani kafandakileri çok iyi şekilde kağıda döküyorsun. Buda herşeyden önce okumayı, sorgulamayı ve düşünmeyi gerektirir. Bu vasıflara sahip bir adamın bana göre kafası çalışır ve bununda hakkını kazandığı para ve statüyle alır. Kaldıki bu vasıflara sahip birisi ne annesine ne sevdiklerine nede kendisine böyle bir arabayı almaz, aldırmaz. Açıkcası bu arabayı alacak kişiler bellidir ama sen ne yazıkki onlardan birisi değilsin...

    Hayırdır, Kimo'nun içinde can veren bir aile mi gördün? Bir sevdiğini mi kaybettin ? insan sevdiklerine veya kendine böyle araba almaz diyorsun.

    Arkadaşın yazdıklarına istinaden, bu aracı tercih etmemdeki amacı zaten yazdım. Ben bu araca güvendim ve aldım. Geriye dönebilsem tekrar alırdım. Bu benim tercihim. Aracın benim için güvensizlik oluşturacak bir yanı yok. Çarpışma testi yok dersin, buna birşey diyemem fakat tekrar söylüyorum araçlar belli kriterleden geçerek elimize ulaşıyor. Herkes kafasına göre ben bunu yaptım hemen pazara girelim gibi bir davranış yok yani işin ucunda. Bu arabayı alacak kişiler bellidir derken sanırım maddi yönden değerlendiriyorsun. Maddi yönden iyiyiz. Yani biz bu arabayı ucuz olduğu için almadık. Tercih etmemizdeki en büyük neden f/p oranı. Böyle düşünceyle yaklaşman yanlış. Her ucuz araba alanın maddi gücü düşük olur gibi düşüncelere dalma bence.

    Son olarak neyi tercih edeceğiniz beni ve diğer kişileri ilgilendirmeyeceği gibi firmanın satış yapması ne benim yararıma, nede zararıma. Bu konunun açılış amacıda zaten belli. Bence sizin amacınız daha yüksek meblağlar verip otomobilinizden istediğiniz verimi alamamanızdır. Aksi halde sizin kötülediğiniz aracın fiyatıda ortadadır zaten.

    Siz, bize bu arabayı aldık diye keriz dersiniz. Biz, size arabaya gereğinden fazla para verdiğiniz için keriz deriz. Yani bu tartışmanın sonu yok. Bu aracı tasvip etmiyorsan yorumunu dile getirebilirsin fakat karşındaki kişiyi sorgulayamazsın. Kapiş ?

    Araç hakkında bir soru sorarsınız, elimden geldiğince yanıt vermeye çalışırım. Fakat böyle mesajlara gerekmedikçe cevap vermeyeceğim.


    Ah be güzel kardeşim kendini çok zeki sanıyorsun... Ama biz senin gibi uyanıkları çok gördük bu piyasada. Şu yanıtına cevap vermezidm ama hak etmişsin.
    1)Bak güzel kardeşim. Demogoji yapmak için biraz daha zeki olmak lazım. Ülkede 3-5 tane satılan araç için "Kimo'nun içinde can veren bir aile mi gördün? Bir sevdiğini mi kaybettin ?" dediğin ne kadar mantıksız hiç düşündünmü?
    Düşünemezsin çünkü işine gelmez. Akıllıyım diye geçiniyorsun, ama akıl farkındalıkla olur. Sen insanları küçümseyerek farkındaymış imajı yaratma canım kardeşim. Çünkü hakikakten farkında olmak için birazda dürüst ve gerçekçi olmak lazım. Sende bu vasıflar ne yazıkki yok.
    2)Çindeki ortamı ve üretim şartlarını aşağı yukarı biliyorum. Bugün evlerimizde kullandığımız bir çok Çin eşayası sahte, kopya vb. olmakla birlikte ne yazıkki evden bozma atölyelerde yada bizzat evlerde üretilebiliyor. Bu eşyaların ne kadar sağlam olacağı malum. Böyle bir anlayışa sahip ülkede çin arabalarının üretim ve teknoloji anlayışlarıda profesyonellikten çok uzak. Bugün çinde avrupalıların yapıpta taklit edilmeyen araç neredeyse yok. Üretilen ürünlerin neredeyse hepsi kopya ürünler, çoğunun teknolojileri patentsiz ve bunun yanında standartların çok uzağında. Ne yazıkki "Çarpışma testi yok dersin, buna birşey diyemem fakat tekrar söylüyorum araçlar belli kriterleden geçerek elimize ulaşıyor. Herkes kafasına göre ben bunu yaptım hemen pazara girelim gibi bir davranış yok yani işin ucunda. ." böyle bir yanıt gerçekçi bir neden olarak sürülemez. Çünkü tamda bahsettiğin gibi lakayt bir ortam var.
    3)"Bu arabayı alacak kişiler bellidir derken sanırım maddi yönden değerlendiriyorsun." lafı istediğin gibi analamışsın. Hayır maddi durumdan bahsetmiyorum. Sana zekadan bashediyorum. Bazı gerçekleri görebilmenden bahsediyorum. Maddiyat bakımından kimseyi küçümsemem. Ama akıllı olup bile bile lades denilmesinede gönlüm razı olmaz. Bu şartları bildiğin ve üretim kalitesini görebildiğin halde, güvenlik hikayelerinin çok tartışmalı olduğu bir ortamda başkalarına bu aracı tavsiye edebiliyorsan bunda ya senin zeka kusurunu yada art niyet ararım güzel kardeşim. Eğer satıcı değilsen daha fazla savunma bırak bu üreticiler kendini kanıtlasın. Bizim ülkemiz 3. sınıf bir dünya ülkesi değil. Can bu kadar ucuz değil.
    4)"Siz, bize bu arabayı aldık diye keriz dersiniz. Biz, size arabaya gereğinden fazla para verdiğiniz için keriz deriz. Yani bu tartışmanın sonu yok. Bu aracı tasvip etmiyorsan yorumunu dile getirebilirsin fakat karşındaki kişiyi sorgulayamazsın. Kapiş ?" Ne siz bu arabay aldınız diye keriz olursunuz nede ben almadım diye. Şu uslup bile senin ne kadar ... bir insan olduğunu gösteriyor. Çünkü sizin bu arabayı almanız size uygun gelmiştir. Uygun gelmesindende öte canını değerli bulmuyor olabilirsin.... Ama sana şunu söyliyim. Benim daha fazla para vermem yada vermemem diye bir şey yok. Araba alımında can güvenliği fiyat/kalite performansı/ teknik destek/ uzun ömürlülük vb gibi bir çok kriter var. Aldığı parayı hak etmesi var. Sen aldığın-yada sattığın aracın bu kriterleri sağladığına eminmisin. Nasıl emin olabiliyorsun. Mantığın alabiliyormu? Bırak adam yemeyi.
    5)Açıkca belirttim, ama demagoji yapıyorsun çünkü anlamak işine gelmiyor birde üstüne hakarete varır laflar ediyorsun. Yazık.


    1)_ Sen mi zekisin? Zekanı görebiliyorum. Bu araca yürüyen tabut dedikleri için ve aracı bilmedikleri için vermiş olduğum cevaplardı. Ülkede satışının düşük olması gayet normal çünkü henüz yeni bir marka. Günümüzde iyi satış rakamları elde eden firmaları zamanında tercih edenler olmuş ki, günümüzde ki konumlarına gelmişlerdir. Bu markanın'da zamanla olacaktır. O kişilerden biride benim. Senin bu yazdığın yazı ne kadar mantıksız, peki bunu düşündün mü?

    2)_ Chery markasının kendi ARGE tesisleri vardır ve 6 ülkede üretim yapmaktadır. Bence bu markayı fazla küçümsemişsin. Gelly miş, bilmem neymiş bunlar evet, taklit ürünler yapıyorlar daha çok ve ARGE tesisleri bulunmamaktadır. Ne kadar ekmek, o kadar köfte. Zaten başından beri söylüyorum fakat belli ki okuma alışkanlığın yok. Keşke buralara yazmadan önce araştırmak gibi güzel bir özelliğe sahip olsaydın. 2'nci soruda alıntı yaptığın yerde, o dönemlerde aracın çarpışma testi yoktu. Son dönemlerde ANCAP (E-NCAP) tarafından test edildi ve 3 yıldız aldı. Daha sonra konu başına ekledim. Bu sonuca göre, araç Dacia Logan/Sandero'nun yakalamış olduğu başarıyı elde etmiştir. Aracın fiyatıda ortada olduğuna göre tartışacak birşey göremiyorum. Kullandığım aracın fiyatına daha iyi güvenlik sunan sıfır bir araç çıkar piyasa'ya o zaman tartışırız. Yazmayı öğrenmişsin fakat okumayı öğrenememişsin.

    Buda belki zekanı genişletmek istersen diye paylaşımım.
    http://www.cherymotors.com.au/default.asp?action=article&ID=21590
    http://ilove-cheryeastar.blogspot.com/2010/05/kemudahan-jentera-mesin-dan-peralatan.html

    3)_ Sen beni zaten ne maddi, ne manevi yönden küçümseyebilirsin. Çünkü hayal kırıklığına uğrayabilirsin. Niye bırakayım? Ben kullanıcı olarak bir konu açmışım burada. Çekemiyorsan buralara gelip yazı yazma. Ayriyeten bırakalım artık şu satıcı değilsen laflarını filan. Ben oldukça objektif bir insanım. Kullandığım mal eğer kötüyse bunu eleştrikmekten çekinmem merak etme. Diğer yandan aracı tavsiye etmedim. Sadece kullanıcı olarak gözlemlerimi aktardım. Fakat şunuda şöylemeliyim ki araç sunduğu fiyat karşılığında gayet başarılı. Bu fiyat aralığında daha iyisi varsa paylaşımlarını bekliyorum. Son olarak araçların negatif yönleri varsa eleştirmekten çekinmem demiştim. Buyur Peugeot 508 konusundan alıntı yapıyorum;

    quote:

    Şunu söylemek isterim ki Insignia'dan sonra beni en çok heyecanlandıran otomobil diyebilirim. İç ve Dış görsel açısından kesinlikle göze hitap ediyor ve donanım olarak dolu bir araç. Aracın heyecan uyandıran tasarımın yanında otomatik vites sunulması ekonomi ve rahatlığı bir arada isteyen ben ve diğer kişiler için çok ama çok büyük bir artı. Fakat şunu belirtmek isterim ben 2004-2010 arası otomatik 307 sahibiydim. Araç beni bir kere yolda bırakmamasına rağmen bazen elektronik arızalar veriyordu. Bunlar neydi derseniz;

    1)_ Seyir halinde iken birden şanzıman arızası verirdi ve araba scooter motosikler gibi sanki tek vitesmiş gibi giderdi. Bunu düzeltmenin tek yolu aracı sağa çekip, stop edip tekrar çalıştırmaktı.
    2)_ Araç bazen ışıklarda beklerken kendi kendine gaz verirdiki, vermekle kalmaz köklerdi :))). Ayağınızı o an frenden çekseniz arkadan vuracaksanız önünüzdekine. Bunların dışında ciddi bir arıza oluşturmadan beni 6 sene sağ, sağlim götürüp getirdi ve kullanımı zevkli bir araçtı
    .

    4)_ Kardeş, şu ... bir kere hiç yakışmamış. Zeka'dan söz ediyorsun fakat gelmişin küfürler savuruyorsun. Zeka; Okumayı, anlamayı, araştırmayı, öğrenmeyi gerektirir. Fakat anladım ki zeka sende ''0'' sıfır. Bu araç bana her konuda istediğim herşeyi fazlasıyla sunuyor ve bunu savunmaya devam edeceğim. Aracın koltuğuna oturup, test ettin mi sen hiç. Koca bir hayır. Kıskançlık krizinden kurtulalım artık. Sen bir araç aldıysan ve memnun değilsen bunun suçu ne bu araçtır, ne de benimdir. Herkes istediğini tercih edebilir. Bu konu bu aracı merak edenler için açılmış ve bir kullanıcı olarak yazılmıştır. Chery'nin diğer markalarını bilemem. Çünkü test etmedim.

    5)_ Hakaret! Ben mi hakaret etmişim? Madem öyle diyorsun, söylediğim hakaretleri paylaş bende özürdileyim. Aslında senin gibi birini adam yerine koyup cevap verdiğim için kendime hakaret ediyorum. Evet, bak bu konuda haklısın. Sen bence konuyu baştan, sona kadar oku. Daha sonra burada tartışmaya devam edelim sözde ''ZEKİ'' insan. Hadi canım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonpoL -- 23 Mayıs 2011; 15:54:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskinbalta

    diyelim ki şeri kimo çok kötü bir araç
    peki o güvenli diye tabir edilen araçlardan, hava yastığı olmasa kaç kişi sağlam kazalardan kurtulabilmiştir.
    sonpol arkadaşımız gayet tarafsız yorumlar yapmıştır.
    sonuçta bu araç 19 bin tl ve aynı fiyata ikinci eli 10 15 yaşındaki opel corsa gibi araçlardan daha iyi olacağını düşünüyorum çünkü metali çürümemiş korozyona uğramamış kasası yamulmamış yürüyeni hırpalanmamış yepyeni 3 yıldız almış bir araç.
    sonpol un da dediği gibi bu aracı 2011 model ford fiesta ile kıyaslamak ahmaklıktır


    Benim söyleyemediğim şeyleri dile getirmişsiniz, parmaklarınıza sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    @SonpoL
    Ayrıca işin şu tarafıda var. Arkadaşın dediği gibi bu arabayı alacak kişiler bellidir. Yazılarına göre edebi yönün kuvvetli. Yani kafandakileri çok iyi şekilde kağıda döküyorsun. Buda herşeyden önce okumayı, sorgulamayı ve düşünmeyi gerektirir. Bu vasıflara sahip bir adamın bana göre kafası çalışır ve bununda hakkını kazandığı para ve statüyle alır. Kaldıki bu vasıflara sahip birisi ne annesine ne sevdiklerine nede kendisine böyle bir arabayı almaz, aldırmaz. Açıkcası bu arabayı alacak kişiler bellidir ama sen ne yazıkki onlardan birisi değilsin...

    Hayırdır, Kimo'nun içinde can veren bir aile mi gördün? Bir sevdiğini mi kaybettin ? insan sevdiklerine veya kendine böyle araba almaz diyorsun.

    Arkadaşın yazdıklarına istinaden, bu aracı tercih etmemdeki amacı zaten yazdım. Ben bu araca güvendim ve aldım. Geriye dönebilsem tekrar alırdım. Bu benim tercihim. Aracın benim için güvensizlik oluşturacak bir yanı yok. Çarpışma testi yok dersin, buna birşey diyemem fakat tekrar söylüyorum araçlar belli kriterleden geçerek elimize ulaşıyor. Herkes kafasına göre ben bunu yaptım hemen pazara girelim gibi bir davranış yok yani işin ucunda. Bu arabayı alacak kişiler bellidir derken sanırım maddi yönden değerlendiriyorsun. Maddi yönden iyiyiz. Yani biz bu arabayı ucuz olduğu için almadık. Tercih etmemizdeki en büyük neden f/p oranı. Böyle düşünceyle yaklaşman yanlış. Her ucuz araba alanın maddi gücü düşük olur gibi düşüncelere dalma bence.

    Son olarak neyi tercih edeceğiniz beni ve diğer kişileri ilgilendirmeyeceği gibi firmanın satış yapması ne benim yararıma, nede zararıma. Bu konunun açılış amacıda zaten belli. Bence sizin amacınız daha yüksek meblağlar verip otomobilinizden istediğiniz verimi alamamanızdır. Aksi halde sizin kötülediğiniz aracın fiyatıda ortadadır zaten.

    Siz, bize bu arabayı aldık diye keriz dersiniz. Biz, size arabaya gereğinden fazla para verdiğiniz için keriz deriz. Yani bu tartışmanın sonu yok. Bu aracı tasvip etmiyorsan yorumunu dile getirebilirsin fakat karşındaki kişiyi sorgulayamazsın. Kapiş ?

    Araç hakkında bir soru sorarsınız, elimden geldiğince yanıt vermeye çalışırım. Fakat böyle mesajlara gerekmedikçe cevap vermeyeceğim.


    Ah be güzel kardeşim kendini çok zeki sanıyorsun... Ama biz senin gibi uyanıkları çok gördük bu piyasada. Şu yanıtına cevap vermezidm ama hak etmişsin.
    1)Bak güzel kardeşim. Demogoji yapmak için biraz daha zeki olmak lazım. Ülkede 3-5 tane satılan araç için "Kimo'nun içinde can veren bir aile mi gördün? Bir sevdiğini mi kaybettin ?" dediğin ne kadar mantıksız hiç düşündünmü?
    Düşünemezsin çünkü işine gelmez. Akıllıyım diye geçiniyorsun, ama akıl farkındalıkla olur. Sen insanları küçümseyerek farkındaymış imajı yaratma canım kardeşim. Çünkü hakikakten farkında olmak için birazda dürüst ve gerçekçi olmak lazım. Sende bu vasıflar ne yazıkki yok.
    2)Çindeki ortamı ve üretim şartlarını aşağı yukarı biliyorum. Bugün evlerimizde kullandığımız bir çok Çin eşayası sahte, kopya vb. olmakla birlikte ne yazıkki evden bozma atölyelerde yada bizzat evlerde üretilebiliyor. Bu eşyaların ne kadar sağlam olacağı malum. Böyle bir anlayışa sahip ülkede çin arabalarının üretim ve teknoloji anlayışlarıda profesyonellikten çok uzak. Bugün çinde avrupalıların yapıpta taklit edilmeyen araç neredeyse yok. Üretilen ürünlerin neredeyse hepsi kopya ürünler, çoğunun teknolojileri patentsiz ve bunun yanında standartların çok uzağında. Ne yazıkki "Çarpışma testi yok dersin, buna birşey diyemem fakat tekrar söylüyorum araçlar belli kriterleden geçerek elimize ulaşıyor. Herkes kafasına göre ben bunu yaptım hemen pazara girelim gibi bir davranış yok yani işin ucunda. ." böyle bir yanıt gerçekçi bir neden olarak sürülemez. Çünkü tamda bahsettiğin gibi lakayt bir ortam var.
    3)"Bu arabayı alacak kişiler bellidir derken sanırım maddi yönden değerlendiriyorsun." lafı istediğin gibi analamışsın. Hayır maddi durumdan bahsetmiyorum. Sana zekadan bashediyorum. Bazı gerçekleri görebilmenden bahsediyorum. Maddiyat bakımından kimseyi küçümsemem. Ama akıllı olup bile bile lades denilmesinede gönlüm razı olmaz. Bu şartları bildiğin ve üretim kalitesini görebildiğin halde, güvenlik hikayelerinin çok tartışmalı olduğu bir ortamda başkalarına bu aracı tavsiye edebiliyorsan bunda ya senin zeka kusurunu yada art niyet ararım güzel kardeşim. Eğer satıcı değilsen daha fazla savunma bırak bu üreticiler kendini kanıtlasın. Bizim ülkemiz 3. sınıf bir dünya ülkesi değil. Can bu kadar ucuz değil.
    4)"Siz, bize bu arabayı aldık diye keriz dersiniz. Biz, size arabaya gereğinden fazla para verdiğiniz için keriz deriz. Yani bu tartışmanın sonu yok. Bu aracı tasvip etmiyorsan yorumunu dile getirebilirsin fakat karşındaki kişiyi sorgulayamazsın. Kapiş ?" Ne siz bu arabay aldınız diye keriz olursunuz nede ben almadım diye. Şu uslup bile senin ne kadar ... bir insan olduğunu gösteriyor. Çünkü sizin bu arabayı almanız size uygun gelmiştir. Uygun gelmesindende öte canını değerli bulmuyor olabilirsin.... Ama sana şunu söyliyim. Benim daha fazla para vermem yada vermemem diye bir şey yok. Araba alımında can güvenliği fiyat/kalite performansı/ teknik destek/ uzun ömürlülük vb gibi bir çok kriter var. Aldığı parayı hak etmesi var. Sen aldığın-yada sattığın aracın bu kriterleri sağladığına eminmisin. Nasıl emin olabiliyorsun. Mantığın alabiliyormu? Bırak adam yemeyi.
    5)Açıkca belirttim, ama demagoji yapıyorsun çünkü anlamak işine gelmiyor birde üstüne hakarete varır laflar ediyorsun. Yazık.


    1)_ Sen mi zekisin? Zekanı görebiliyorum. Bu araca yürüyen tabut dedikleri için ve aracı bilmedikleri için vermiş olduğum cevaplardı. Ülkede satışının düşük olması gayet normal çünkü henüz yeni bir marka. Günümüzde iyi satış rakamları elde eden firmaları zamanında tercih edenler olmuş ki, günümüzde ki konumlarına gelmişlerdir. Bu markanın'da zamanla olacaktır. O kişilerden biride benim. Senin bu yazdığın yazı ne kadar mantıksız, peki bunu düşündün mü?

    2)_ Chery markasının kendi ARGE tesisleri vardır ve 6 ülkede üretim yapmaktadır. Bence bu markayı fazla küçümsemişsin. Gelly miş, bilmem neymiş bunlar evet, taklit ürünler yapıyorlar daha çok ve ARGE tesisleri bulunmamaktadır. Ne kadar ekmek, o kadar köfte. Zaten başından beri söylüyorum fakat belli ki okuma alışkanlığın yok. Keşke buralara yazmadan önce araştırmak gibi güzel bir özelliğe sahip olsaydın. 2'nci soruda alıntı yaptığın yerde, o dönemlerde aracın çarpışma testi yoktu. Son dönemlerde ANCAP (E-NCAP) tarafından test edildi ve 3 yıldız aldı. Daha sonra konu başına ekledim. Bu sonuca göre, araç Dacia Logan/Sandero'nun yakalamış olduğu başarıyı elde etmiştir. Aracın fiyatıda ortada olduğuna göre tartışacak birşey göremiyorum. Kullandığım aracın fiyatına daha iyi güvenlik sunan sıfır bir araç çıkar piyasa'ya o zaman tartışırız. Yazmayı öğrenmişsin fakat okumayı öğrenememişsin.

    Buda belki zekanı genişletmek istersen diye paylaşımım.
    http://www.cherymotors.com.au/default.asp?action=article&ID=21590
    http://ilove-cheryeastar.blogspot.com/2010/05/kemudahan-jentera-mesin-dan-peralatan.html

    3)_ Sen beni zaten ne maddi, ne manevi yönden küçümseyebilirsin. Çünkü hayal kırıklığına uğrayabilirsin. Niye bırakayım? Ben kullanıcı olarak bir konu açmışım burada. Çekemiyorsan buralara gelip yazı yazma. Ayriyeten bırakalım artık şu satıcı değilsen laflarını filan. Ben oldukça objektif bir insanım. Kullandığım mal eğer kötüyse bunu eleştrikmekten çekinmem merak etme. Diğer yandan aracı tavsiye etmedim. Sadece kullanıcı olarak gözlemlerimi aktardım. Fakat şunuda şöylemeliyim ki araç sunduğu fiyat karşılığında gayet başarılı. Bu fiyat aralığında daha iyisi varsa paylaşımlarını bekliyorum. Son olarak araçların negatif yönleri varsa eleştirmekten çekinmem demiştim. Buyur Peugeot 508 konusundan alıntı yapıyorum;

    quote:

    Şunu söylemek isterim ki Insignia'dan sonra beni en çok heyecanlandıran otomobil diyebilirim. İç ve Dış görsel açısından kesinlikle göze hitap ediyor ve donanım olarak dolu bir araç. Aracın heyecan uyandıran tasarımın yanında otomatik vites sunulması ekonomi ve rahatlığı bir arada isteyen ben ve diğer kişiler için çok ama çok büyük bir artı. Fakat şunu belirtmek isterim ben 2004-2010 arası otomatik 307 sahibiydim. Araç beni bir kere yolda bırakmamasına rağmen bazen elektronik arızalar veriyordu. Bunlar neydi derseniz;

    1)_ Seyir halinde iken birden şanzıman arızası verirdi ve araba scooter motosikler gibi sanki tek vitesmiş gibi giderdi. Bunu düzeltmenin tek yolu aracı sağa çekip, stop edip tekrar çalıştırmaktı.
    2)_ Araç bazen ışıklarda beklerken kendi kendine gaz verirdiki, vermekle kalmaz köklerdi :))). Ayağınızı o an frenden çekseniz arkadan vuracaksanız önünüzdekine. Bunların dışında ciddi bir arıza oluşturmadan beni 6 sene sağ, sağlim götürüp getirdi ve kullanımı zevkli bir araçtı
    .

    4)_ Kardeş, şu ... bir kere hiç yakışmamış. Zeka'dan söz ediyorsun fakat gelmişin küfürler savuruyorsun. Zeka; Okumayı, anlamayı, araştırmayı, öğrenmeyi gerektirir. Fakat anladım ki zeka sende ''0'' sıfır. Bu araç bana her konuda istediğim herşeyi fazlasıyla sunuyor ve bunu savunmaya devam edeceğim. Aracın koltuğuna oturup, test ettin mi sen hiç. Koca bir hayır. Kıskançlık krizinden kurtulalım artık. Sen bir araç aldıysan ve memnun değilsen bunun suçu ne bu araçtır, ne de benimdir. Herkes istediğini tercih edebilir. Bu konu bu aracı merak edenler için açılmış ve bir kullanıcı olarak yazılmıştır. Chery'nin diğer markalarını bilemem. Çünkü test etmedim.

    5)_ Hakaret! Ben mi hakaret etmişim? Madem öyle diyorsun, söylediğim hakaretleri paylaş bende özürdileyim. Aslında senin gibi birini adam yerine koyup cevap verdiğim için kendime hakaret ediyorum. Evet, bak bu konuda haklısın. Sen bence konuyu baştan, sona kadar oku. Daha sonra burada tartışmaya devam edelim sözde ''ZEKİ'' insan. Hadi canım.


    1)Aracın satılmamasında yeni olması etmendir. Ama yinede belirli bir seviyeyi sunabilmelidir. Bu işler milyar dolarlık işler ürünü yapıyorsan bazı önemli şartlarıda sağlamaldır. Sağlayamıyorsa aslında ülkenin kapısından bile içeri sokulmamalıdır.
    2)Araştırma geliştirme tesisi olmadan nasıl araba üretilecek merak ediyorum? Türkiyede'de üretim planları vardı... Ama yinede yapılan ürün ve standartları ne kadar iyi? Ayrıca test için şöyle bir yorum yapayım ancap standartları euro ncap düzeyinde değildir. Chery gerçekten euro ncape sokarsa o zaman sana haklı olduğunu söylerim.
    3)Diğerlerinde cavap vermeyi gerektiren bir seviyede görmüyorum. Hakaret etmek ile hakarete varır arasındaki farkı anladığını sanıyordum zeki çocuk...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    1)Aracın satılmamasında yeni olması etmendir. Ama yinede belirli bir seviyeyi sunabilmelidir. Bu işler milyar dolarlık işler ürünü yapıyorsan bazı önemli şartlarıda sağlamaldır. Sağlayamıyorsa aslında ülkenin kapısından bile içeri sokulmamalıdır.
    2)Araştırma geliştirme tesisi olmadan nasıl araba üretilecek merak ediyorum? Türkiyede'de üretim planları vardı... Ama yinede yapılan ürün ve standartları ne kadar iyi? Ayrıca test için şöyle bir yorum yapayım ancap standartları euro ncap düzeyinde değildir. Chery gerçekten euro ncape sokarsa o zaman sana haklı olduğunu söylerim.
    3)Diğerlerinde cavap vermeyi gerektiren bir seviyede görmüyorum. Hakaret etmek ile hakarete varır arasındaki farkı anladığını sanıyordum zeki çocuk...


    1)_ O zaman sorununu devlet ana'ya anlat.

    2)_ Araç E-NCAP testine giremez çünkü avrupa'da satışta değil. İleride Avrupa pazarına girer, o zaman illa ki orada'da test edilecektir. Son olarak ANCAP, E-NCAP'a bağlı bir kurumdur.

    quote:

    Ayrıca test için şöyle bir yorum yapayım ancap standartları euro ncap düzeyinde değildir.


    How does ANCAP compare with overseas tests?
    ANCAP crash testing by a joint government/automobile association group was a world first. ANCAP has harmonised test procedures with the European NCAP group (Euro NCAP), which also conducts offset frontal barrier crash testing and side impact crash testing. The side impact crash test is also conducted in Japan but at the higher speed of 55km/h.

    Is the frontal offset test and resulting interpretation of results unique to ANCAP or is it used elsewhere in the world?
    The frontal offset test, including the barrier structure, test protocol and assessment protocol, was developed by Euro NCAP. The test is internationally recognisedand is used for both consumer test programs and for regulatory standards.

    Other consumer crash testing programs that use the 64km/h offset frontal crash test are Euro NCAP, the Insurance Institute for Highway Safety in the US and Japan NCAP.

    An almost identical offset frontal test, conducted at the lower speed of 56 km/h, has been included in Australian Design Rule ADR 73/00. This is applicable to new model passenger cars first sold in Australia from 1 January 2000. All passenger cars sold in Australia from 1 January 2004 need to meet ADR 73/00.

    http://www.ancap.com.au/faqs
    http://www.ancap.com.au/PDF.aspx?pdf=398

    Halbuki bunları daha önce paylaşmıştım. Çok zeki(cik) olduğun için İngilizcenin'de olduğunu varsayıyorum. Daha önce hakkında belirttiğim gibi sadece yazıyorsun. Okuma, araştırma. vs. 0 ''sıfır''. O yüzden gelipte bana üstünlük sağlamaya çalışma. Sen istediğin kadar yaz veya yazmaya çalış, hiç farketmez. Sonuçlar ortada.

    3)_ Sen ... yazıyorsun, çok seviyeli oluyorsun yani öylemi? Peki. Diğer yandan evden bozma atölyeler filan diyordun ne oldu? Bari atıp, yazmadan önce araştırsaydın. O kadar komik bir durumdasın ki benim gözümde, gerçekten sana acıyorum. Canım benim. Allah akıl, fikir versin sana. Son olarak dediğin olsun, hakarete varan yazışmalarımı paylaş. Bizde adamına göre muamele!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonpoL -- 23 Mayıs 2011; 18:33:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    1)Aracın satılmamasında yeni olması etmendir. Ama yinede belirli bir seviyeyi sunabilmelidir. Bu işler milyar dolarlık işler ürünü yapıyorsan bazı önemli şartlarıda sağlamaldır. Sağlayamıyorsa aslında ülkenin kapısından bile içeri sokulmamalıdır.
    2)Araştırma geliştirme tesisi olmadan nasıl araba üretilecek merak ediyorum? Türkiyede'de üretim planları vardı... Ama yinede yapılan ürün ve standartları ne kadar iyi? Ayrıca test için şöyle bir yorum yapayım ancap standartları euro ncap düzeyinde değildir. Chery gerçekten euro ncape sokarsa o zaman sana haklı olduğunu söylerim.
    3)Diğerlerinde cavap vermeyi gerektiren bir seviyede görmüyorum. Hakaret etmek ile hakarete varır arasındaki farkı anladığını sanıyordum zeki çocuk...


    1)_ O zaman sorununu devlet ana'ya anlat.

    2)_ Araç E-NCAP testine giremez çünkü avrupa'da satışta değil. İleride Avrupa pazarına girer, o zaman illa ki orada'da test edilecektir. Son olarak ANCAP, E-NCAP'a bağlı bir kurumdur.

    quote:

    Ayrıca test için şöyle bir yorum yapayım ancap standartları euro ncap düzeyinde değildir.


    How does ANCAP compare with overseas tests?
    ANCAP crash testing by a joint government/automobile association group was a world first. ANCAP has harmonised test procedures with the European NCAP group (Euro NCAP), which also conducts offset frontal barrier crash testing and side impact crash testing. The side impact crash test is also conducted in Japan but at the higher speed of 55km/h.

    Is the frontal offset test and resulting interpretation of results unique to ANCAP or is it used elsewhere in the world?
    The frontal offset test, including the barrier structure, test protocol and assessment protocol, was developed by Euro NCAP. The test is internationally recognisedand is used for both consumer test programs and for regulatory standards.

    Other consumer crash testing programs that use the 64km/h offset frontal crash test are Euro NCAP, the Insurance Institute for Highway Safety in the US and Japan NCAP.

    An almost identical offset frontal test, conducted at the lower speed of 56 km/h, has been included in Australian Design Rule ADR 73/00. This is applicable to new model passenger cars first sold in Australia from 1 January 2000. All passenger cars sold in Australia from 1 January 2004 need to meet ADR 73/00.

    http://www.ancap.com.au/faqs
    http://www.ancap.com.au/PDF.aspx?pdf=398

    Halbuki bunları daha önce paylaşmıştım. Çok zeki(cik) olduğun için İngilizcenin'de olduğunu varsayıyorum. Daha önce hakkında belirttiğim gibi sadece yazıyorsun. Okuma, araştırma. vs. 0 ''sıfır''. O yüzden gelipte bana üstünlük sağlamaya çalışma. Sen istediğin kadar yaz veya yazmaya çalış, hiç farketmez. Sonuçlar ortada.

    3)_ Sen ... yazıyorsun, çok seviyeli oluyorsun yani öylemi? Peki. Diğer yandan evden bozma atölyeler filan diyordun ne oldu? Bari atıp, yazmadan önce araştırsaydın. O kadar komik bir durumdasın ki benim gözümde, gerçekten sana acıyorum. Canım benim. Allah akıl, fikir versin sana. Son olarak dediğin olsun, hakarete varan yazışmalarımı paylaş. Bizde adamına göre muamele!

    :) Gülmek istiyorum. Şaka filan olsa keşke.... Neyse iyi geceler.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.