Şimdi Ara

Maserati ve Alfa Romeo'dan SUV

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
3.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Model arayışında olan Chrysler ve Fiat, yeni Jeep Cherokee platformunu Maserati ve Alfa Romeo SUV modellerinde kullanabilir.

    Chrysler CEO'su Sergio Marchionne, Mercedes-Benz ile beraber geliştirilen Grand Cherokee platformu ile ilgili olarak daha güçlü motorlar ile baş edebilir dedi.

    Marchionne yeni modellerin 12 - 18 ay içinde, büyük ihtimalle Chrysler'ın Detroit'deki farbrikasında üretilebileceğini söyledi ama ilave Chrysler modeller ile ilgili bilgi vermedi.

    Marchionne Grand Cherokee üzerine kurulmuş, büyük bir Maserati SUV için Ferrari motorları kullanılabilir dedi. Ferrari Maserati'ye 4.2 litre ve 4.7 litre hacimlerinde motorlar tedarik ediyor.

    Alfa Romeo ve Maserati daha önce hiç SUV modelleri üretmedi. Chrysler ile olan ittifakının bir parçası olarak Fiat, Amerika pazarında 'Fiat markası'nı bu yıl sonunda yeniden tanıtmak istiyor. Şirket, arkasından Alfa Romeo ile pazardan pay almayı planlıyor.

    Fiat biri kompakt diğeri orta büyüklükte 2 farklı SUV geliştirmeyi ve bunları Amerika'da üretip, kompakt olanı 2012 ve diğerini de 2014 yılında Afa Romeo markası altında satmayı planlıyor.

    Fiat'ı Palio'dan ibaret zanneden arkadaşlara duyurulur.

    http://www.ntvmsnbc.com/id/25149534/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asarhaddon -- 11 Kasım 2010; 18:45:38 >







  • fiyat röno gibi düttürü avrupa markaları 80lerde kriz sonrası dünya piyasasına açılan amerikan oto pazarına girmeye çalıştılar.e 40 yılından beri otomatik vitese binen 50 yılından beri klimalı araç kullanan 60 yılından beri bagajları bile vakumla açılıp kapanan araçlara sahip olmuş amerika halkına nasıl bir yenilik sunmalılar ki halk onları seçsin.tahmin edebileceğiniz üzere satılan fiyat ve rönolar otobanlarda yol kenarlarındaki yerlerini almaya başladılar,hararet,dayanıksılık ve bilimum arıza nedeniyle tabi

    daha sonra konu hükümet gündemine kadar taşındı ve amerikan trafik müsteşarlığı piyasaya çıkacak araçlar için bir dizi dayanıklılık,kalite,can güvenliği,güvenilirlik testi uygulamasına geçti.ogün bugündür amerikada avrupa arabası satılmıyorbahsettiğim süreç de en fazla 3 yıldır.röno 3 yılda kelepire almış olduğu AMC firmasını batırmıştır amerikada.o kadar kaliteli araçlar yapmış yani

    konu başlığını açan arkadaş da herlde fiyatın varislerinden.sanki milli meseleymiş gibi fiyatı hafife almayın yazmış.fiyat satınca cebimize para mı giriyor onu merak ediyorum.




  • Arabam Fiat, onceki de Fiat idi ama kendimizi kandirmaya gerek yok; Fiat emerikan kullanicisinin beklentisine cevap verecek araba uretemez. Chrysler ortakligi ile belki bir seyler cikar ama basarili bir model olacagini sanmiyorum.Fiat, Brezilya, Turkiye, Afrika gibi pazarlarda basarili bir firma inkar etmeye gerek yok
  • arkadaşlar söz maseratiden açılmışken fuardan renkli karelerle destek vereyim size..

     Maserati ve Alfa Romeo'dan SUV
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    fiyat röno gibi düttürü avrupa markaları 80lerde kriz sonrası dünya piyasasına açılan amerikan oto pazarına girmeye çalıştılar.e 40 yılından beri otomatik vitese binen 50 yılından beri klimalı araç kullanan 60 yılından beri bagajları bile vakumla açılıp kapanan araçlara sahip olmuş amerika halkına nasıl bir yenilik sunmalılar ki halk onları seçsin.tahmin edebileceğiniz üzere satılan fiyat ve rönolar otobanlarda yol kenarlarındaki yerlerini almaya başladılar,hararet,dayanıksılık ve bilimum arıza nedeniyle tabi

    daha sonra konu hükümet gündemine kadar taşındı ve amerikan trafik müsteşarlığı piyasaya çıkacak araçlar için bir dizi dayanıklılık,kalite,can güvenliği,güvenilirlik testi uygulamasına geçti.ogün bugündür amerikada avrupa arabası satılmıyorbahsettiğim süreç de en fazla 3 yıldır.röno 3 yılda kelepire almış olduğu AMC firmasını batırmıştır amerikada.o kadar kaliteli araçlar yapmış yani

    konu başlığını açan arkadaş da herlde fiyatın varislerinden.sanki milli meseleymiş gibi fiyatı hafife almayın yazmış.fiyat satınca cebimize para mı giriyor onu merak ediyorum.


    O zaman japonları ve yenilerdede korelileri tebrik etmek lazım. Araç satışında ilk onda yarısı japonlar. ABD'De 2009 yılı yılın otomobili Hyundai Genesis.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    fiyat röno gibi düttürü avrupa markaları 80lerde kriz sonrası dünya piyasasına açılan amerikan oto pazarına girmeye çalıştılar.e 40 yılından beri otomatik vitese binen 50 yılından beri klimalı araç kullanan 60 yılından beri bagajları bile vakumla açılıp kapanan araçlara sahip olmuş amerika halkına nasıl bir yenilik sunmalılar ki halk onları seçsin.tahmin edebileceğiniz üzere satılan fiyat ve rönolar otobanlarda yol kenarlarındaki yerlerini almaya başladılar,hararet,dayanıksılık ve bilimum arıza nedeniyle tabi

    daha sonra konu hükümet gündemine kadar taşındı ve amerikan trafik müsteşarlığı piyasaya çıkacak araçlar için bir dizi dayanıklılık,kalite,can güvenliği,güvenilirlik testi uygulamasına geçti.ogün bugündür amerikada avrupa arabası satılmıyorbahsettiğim süreç de en fazla 3 yıldır.röno 3 yılda kelepire almış olduğu AMC firmasını batırmıştır amerikada.o kadar kaliteli araçlar yapmış yani

    konu başlığını açan arkadaş da herlde fiyatın varislerinden.sanki milli meseleymiş gibi fiyatı hafife almayın yazmış.fiyat satınca cebimize para mı giriyor onu merak ediyorum.



    söylediklerinin hepsi olmasına rağmen abd otomobil şirketleri bir bir batıyorsa, demek ki halkın aradığı şeyler bunlar değil.
    pontiac da gitti, sırada hummer var.
    yoksa batmış mıyd?ı?




  • Diğerlerini bilmeme ama SUV üretme fikri uzun zamandır Alfa Romeo nun aklında. Ne kadar başarılı olur orasını bilemem.
  • Crossover yaparsa başarır.
    Full size'a girerse yapamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    fiyat röno gibi düttürü avrupa markaları 80lerde kriz sonrası dünya piyasasına açılan amerikan oto pazarına girmeye çalıştılar.e 40 yılından beri otomatik vitese binen 50 yılından beri klimalı araç kullanan 60 yılından beri bagajları bile vakumla açılıp kapanan araçlara sahip olmuş amerika halkına nasıl bir yenilik sunmalılar ki halk onları seçsin.tahmin edebileceğiniz üzere satılan fiyat ve rönolar otobanlarda yol kenarlarındaki yerlerini almaya başladılar,hararet,dayanıksılık ve bilimum arıza nedeniyle tabi

    daha sonra konu hükümet gündemine kadar taşındı ve amerikan trafik müsteşarlığı piyasaya çıkacak araçlar için bir dizi dayanıklılık,kalite,can güvenliği,güvenilirlik testi uygulamasına geçti.ogün bugündür amerikada avrupa arabası satılmıyorbahsettiğim süreç de en fazla 3 yıldır.röno 3 yılda kelepire almış olduğu AMC firmasını batırmıştır amerikada.o kadar kaliteli araçlar yapmış yani

    konu başlığını açan arkadaş da herlde fiyatın varislerinden.sanki milli meseleymiş gibi fiyatı hafife almayın yazmış.fiyat satınca cebimize para mı giriyor onu merak ediyorum.



    Amerika da artık Amerikan araçlarına pek ragbet yok gibi özellikle uzak doğu araçları revaçta. Zaten Amerikanın kendi markaları ya zor durumda krizde yada batmış durumda böle bir durumda hala Amerikan araçlarını savunmanın pek manası yok.




  • Alfa Romeo SUV üretirse artık onu almak için 3-4 çalışan kadınla nikahlanmak gerekir ki fiiliyatta bu mümkün değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya


    O zaman japonları ve yenilerdede korelileri tebrik etmek lazım. Araç satışında ilk onda yarısı japonlar. ABD'De 2009 yılı yılın otomobili Hyundai Genesis.


    kesinlikle.amerikan oto piyasasının %35-40ı japon ve kore araçlarından oluşuyor.benim de türkiyede ve yurddışında araba satın alacaklara önerdiğim tek araba japon ve ikinci sırada kore araçları.ben de tcde günlük japona biniyorum bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    fiyat röno gibi düttürü avrupa markaları 80lerde kriz sonrası dünya piyasasına açılan amerikan oto pazarına girmeye çalıştılar.e 40 yılından beri otomatik vitese binen 50 yılından beri klimalı araç kullanan 60 yılından beri bagajları bile vakumla açılıp kapanan araçlara sahip olmuş amerika halkına nasıl bir yenilik sunmalılar ki halk onları seçsin.tahmin edebileceğiniz üzere satılan fiyat ve rönolar otobanlarda yol kenarlarındaki yerlerini almaya başladılar,hararet,dayanıksılık ve bilimum arıza nedeniyle tabi

    daha sonra konu hükümet gündemine kadar taşındı ve amerikan trafik müsteşarlığı piyasaya çıkacak araçlar için bir dizi dayanıklılık,kalite,can güvenliği,güvenilirlik testi uygulamasına geçti.ogün bugündür amerikada avrupa arabası satılmıyorbahsettiğim süreç de en fazla 3 yıldır.röno 3 yılda kelepire almış olduğu AMC firmasını batırmıştır amerikada.o kadar kaliteli araçlar yapmış yani

    konu başlığını açan arkadaş da herlde fiyatın varislerinden.sanki milli meseleymiş gibi fiyatı hafife almayın yazmış.fiyat satınca cebimize para mı giriyor onu merak ediyorum.



    söylediklerinin hepsi olmasına rağmen abd otomobil şirketleri bir bir batıyorsa, demek ki halkın aradığı şeyler bunlar değil.
    pontiac da gitti, sırada hummer var.
    yoksa batmış mıyd?ı?


    ben yukarda marka adı bile vermemişim.yerli amerikan araçları hala tutuluyor diye bişey de demedim.yerli amerikan üreticiler gm,mopar ve ford 80e kadar amerikan oto piyasasının %95ini ellerinde tuttular.80den sonra piyasaya ekonomi sınıfında japonlar, lüx sınıfta almanların girmesiyle bu pazarı her geçen yıl biraz daha kaybettiler.şuan piyasanın %40a yakınını japon ve kore araçları %5 oranında da alman mersedes bmw ve audi oluşturuyor.halkın istediğini japonlar vermiş ki halk da piyasanın %40ını japonlara kaydırmış.




  • ben zaten abd menşeili otoları savunduğunu düşünmüyorum, adamların geleceği apaçık ortada, onu anlatmaya çalışıyorum.
    geleceği olmayan bir yol üstündeler.
    bari uranyumla çalışan otomobil teknolojileri üzerine çalışsalar da elektrikli otoların önüne daha çıkmadan geçebilmiş olsalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    ben zaten abd menşeili otoları savunduğunu düşünmüyorum, adamların geleceği apaçık ortada, onu anlatmaya çalışıyorum.
    geleceği olmayan bir yol üstündeler.
    bari uranyumla çalışan otomobil teknolojileri üzerine çalışsalar da elektrikli otoların önüne daha çıkmadan geçebilmiş olsalar.

    Amerikan otomobilleri özellikle son 2-3 yıldır çok daha iyiler. Yeni çıkan modelleri incelersen, mesela Gm araç yetiştiremiyor bazı modellerde. ( Buick Enclave mesela )

    quote:



    Marchionne Grand Cherokee üzerine kurulmuş, büyük bir Maserati SUV için Ferrari motorları kullanılabilir dedi. Ferrari Maserati'ye 4.2 litre ve 4.7 litre hacimlerinde motorlar tedarik ediyor.


    Ferrari motoru kullanılacak olması ilginç. Ama bence zaten hali hazırda Chrysler'in 5.7-6.1-6.4 litre V8 motorları mevcut, bunlarda bence istenen ivmelenmeyi vs. sağlar bu araca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 12 Kasım 2010; 13:37:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    ben zaten abd menşeili otoları savunduğunu düşünmüyorum, adamların geleceği apaçık ortada, onu anlatmaya çalışıyorum.
    geleceği olmayan bir yol üstündeler.
    bari uranyumla çalışan otomobil teknolojileri üzerine çalışsalar da elektrikli otoların önüne daha çıkmadan geçebilmiş olsalar.


    ancak newmonarch ın dediği gibi yerli amerikan araçlar son 2 yıldır atakta.şuan amerikada satışta olan en ekonomik ve yakıt tüketimi en düşük araçlar yerli amerikanlar olmaya başladı.amerikada tvde güzel bişi var.bizim ülkemizde reklamını yaptığın firmanın bile adını söylemen yasakken orada eğer rakip firmadan geçrkenten üstünsen bunu reklamlarda açıklayabiliyorsun.gmnin tüm araçları da ekonomikliği ve güvenilirliği ile ünlü toyota araçları her sınıfta altedecek durumda(imiş).reklamların yalancısıyım.

    http://www.youtube.com/watch?v=6Dj9BAqotR0

    buldum reklamı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    arkadaşlar söz maseratiden açılmışken fuardan renkli karelerle destek vereyim size..

     Maserati ve Alfa Romeo'dan SUV




    Ooo yeee men
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    ben zaten abd menşeili otoları savunduğunu düşünmüyorum, adamların geleceği apaçık ortada, onu anlatmaya çalışıyorum.
    geleceği olmayan bir yol üstündeler.
    bari uranyumla çalışan otomobil teknolojileri üzerine çalışsalar da elektrikli otoların önüne daha çıkmadan geçebilmiş olsalar.


    ancak newmonarch ın dediği gibi yerli amerikan araçlar son 2 yıldır atakta.şuan amerikada satışta olan en ekonomik ve yakıt tüketimi en düşük araçlar yerli amerikanlar olmaya başladı.amerikada tvde güzel bişi var.bizim ülkemizde reklamını yaptığın firmanın bile adını söylemen yasakken orada eğer rakip firmadan geçrkenten üstünsen bunu reklamlarda açıklayabiliyorsun.gmnin tüm araçları da ekonomikliği ve güvenilirliği ile ünlü toyota araçları her sınıfta altedecek durumda(imiş).reklamların yalancısıyım.

    http://www.youtube.com/watch?v=6Dj9BAqotR0

    buldum reklamı.

    Evet, mesela Buick tanıtımlarında genelde Lexus'u baz alıyor. ( Özellikle Enclave'de ), yalıtım vs. olarak ondan bile iyiyiz vs. diyorlardı sitelerinde. Ne kadar doğru bilemem tabi ama yeni modellerin kesinlikle iyi olduğu aşikar.

    Ki bu devam edecek. Gm'nin küçülmesiyle modeller dahada iyi olacak, Cadillac'a 3 tane yeni araç geliyor mesela. ATS ( 2012 yılında 2013 model olarak ), XTS, ZTS. ATS 3 serisi rakibi, XTS mevcut DTS-STS'nin yerini alacak önden çekişli geleneksel bir Sedan ( 2011 yılında 2012 model olarak ), ZTS ise Mercedes S, Bmw 7, Audi A8 ile rekabet etmesi düşünülen ve 2013 yılında 2014 model olarak çıkması beklenen model. 500-600 Hp'lik motor seçeenekleri dahi sunulacakmış.

    Buda, 2011 Buick Lacrosse...

    http://www.youtube.com/watch?v=8U50UbFOK5s&feature=related

    Lexus ile karşılaştırılmış, oldukça dişli bir model. 280 Hp'ye kadar motor seçenekleri bulunuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 12 Kasım 2010; 14:21:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    fiyat röno gibi düttürü avrupa markaları 80lerde kriz sonrası dünya piyasasına açılan amerikan oto pazarına girmeye çalıştılar.e 40 yılından beri otomatik vitese binen 50 yılından beri klimalı araç kullanan 60 yılından beri bagajları bile vakumla açılıp kapanan araçlara sahip olmuş amerika halkına nasıl bir yenilik sunmalılar ki halk onları seçsin.tahmin edebileceğiniz üzere satılan fiyat ve rönolar otobanlarda yol kenarlarındaki yerlerini almaya başladılar,hararet,dayanıksılık ve bilimum arıza nedeniyle tabi

    daha sonra konu hükümet gündemine kadar taşındı ve amerikan trafik müsteşarlığı piyasaya çıkacak araçlar için bir dizi dayanıklılık,kalite,can güvenliği,güvenilirlik testi uygulamasına geçti.ogün bugündür amerikada avrupa arabası satılmıyorbahsettiğim süreç de en fazla 3 yıldır.röno 3 yılda kelepire almış olduğu AMC firmasını batırmıştır amerikada.o kadar kaliteli araçlar yapmış yani

    konu başlığını açan arkadaş da herlde fiyatın varislerinden.sanki milli meseleymiş gibi fiyatı hafife almayın yazmış.fiyat satınca cebimize para mı giriyor onu merak ediyorum.

    Şimdi benim yazdığımla seninki ne alaka tabi ki para felan girdiği yok, ama Sezar'ın hakkı Sezar'a adamlar 2000'lerde batma tehlikesi geçirip bugün bu boyutlara vardıysa takdir etmek düşer bize de dikkatinizi çekerim hayran olmak değil. Ben hiçbir millete veyahut otomobil firmasına fanatiklik derecesinde bağlı değilim. Ama ortada bir gelişme varsa takdir ederim O kadar! Sen kimin varisisin bilmiyorum ama ben kimsenin varisi değilim. İşkembe-i Kübranızdan yorum yapacağınıza birazcık izan sahibi olun!




  • ferrari motoru tasiyan maserati marka bir suv'un amerikali bir modelle rekabet etmesi zaten soz konusu olamaz, cunku rekabet edebilecegi bir amerikan suv'u yok ortada

    Amerikalilar once spor suv yapmayi ogrenip, X6 M, ML63 AMG, Cayenne Turbo nun karsisina ciksinlar, sonra Ferrari motorlu Maserati'nin karsina cikabilirler belki

    Birde o cok kaliteli amerikan araclarinin, ic mekanlari o kadar kaliteli ki kelimelerle anlatmak imkansiz, o plastik aksam yok mu hele buram buram kalite kokuyor. 6.1 litrelik V8 motordan 425HP beygir cikarmayi basaran, 8.4 litrelik V10 motordan 600HP cikarmayi basaran motor teknolojisi. Hele hele 620 HP gucunde 9.4 Litrelik bir motorlari varya iste muhendislik budur dedirtiyor kendine. Ya agirligi neredeyse 2 tona yakin challanger srt8, iste spor arac dedigin boyle olur dedirtiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    ferrari motoru tasiyan maserati marka bir suv'un amerikali bir modelle rekabet etmesi zaten soz konusu olamaz, cunku rekabet edebilecegi bir amerikan suv'u yok ortada

    Amerikalilar once spor suv yapmayi ogrenip, X6 M, ML63 AMG, Cayenne Turbo nun karsisina ciksinlar, sonra Ferrari motorlu Maserati'nin karsina cikabilirler belki

    Birde o cok kaliteli amerikan araclarinin, ic mekanlari o kadar kaliteli ki kelimelerle anlatmak imkansiz, o plastik aksam yok mu hele buram buram kalite kokuyor. 6.1 litrelik V8 motordan 425HP beygir cikarmayi basaran, 8.4 litrelik V10 motordan 600HP cikarmayi basaran motor teknolojisi. Hele hele 620 HP gucunde 9.4 Litrelik bir motorlari varya iste muhendislik budur dedirtiyor kendine. Ya agirligi neredeyse 2 tona yakin challanger srt8, iste spor arac dedigin boyle olur dedirtiyor.




    bize çok ters ama teksas çölleri için acaip ideal araçlar, hepsi...
    özellikle hararet ve enjeksiyon konusunda.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.