Şimdi Ara

KLİMA USTALARI TOSHIBA RAS10 SKVR MONTAJI BÖYLEMİ OLUR....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
1
Favori
6.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;
    Araştırmalarım sonucunda başlıkta belirttiğim marka klimayı sonunda aldım. Ancak montajda kafama takılan bazı sorular var.
    1- boruları geçirmek için delinen duvarı servismi izole etmeli yoksa müşteri mi?
    2- Normalde vakum a gerek yokmuş ama ısrar ettim vakum yapılması için 4dk vakum yaptılar. yeterli mi? (boru uzunluğu 5m)
    3- Fabrika çıkışında klima gazı kompresör içinde oluyor ancak servis miktarını kontrol etmeli diye biliyordum. (keza vakum esnasında birkaç fıslama duydum.)
    4- Sigortayı kendim almıştım ama sigortaya gerek yok dedi ve sigorta takmadı.

    klimanın performansını henüz değerlendiremedim. montaj henüz 1 saat önce yapıldı ve hemen işe geri döndüm. Akşam olunca biraz kurcalayacağım.

    Kıl bir müşteri olmama adına herşeyi yaptım ama pek yaranamadım gibime geliyor.

    Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi womit -- 12 Kasım 2010; 14:07:19 >







  • boşversene kıl müşteri ol daha iyi yap diyeceksin oda yapacak yapmazsa arayacaksın şirket mekezini söyleyeceksin ne demek vakuma gerek yokmuş bal gibide var,ama sen hödüğün birine denk gelmişsin o ayrı,sigortaya gerek yok ama sigorta göz önünde olmayacaksa takabilirsin önemli olan topraklı hat olması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    boşversene kıl müşteri ol daha iyi yap diyeceksin oda yapacak yapmazsa arayacaksın şirket mekezini söyleyeceksin ne demek vakuma gerek yokmuş bal gibide var,ama sen hödüğün birine denk gelmişsin o ayrı,sigortaya gerek yok ama sigorta göz önünde olmayacaksa takabilirsin önemli olan topraklı hat olması

    aynı dedğigi gibi istediğin gibi yapmadıysalar genel merkezi ara şikayet et....
  • tesekkurler
    ama maddelerin hangilerinde hakliyim hangilerinde haksizim bunu acikliga kavusturabilirsek merkezi aradigimda ona gore konusmak istiyorum. mesela duvar izolasyonunu yapmalari gerekiyormuydu. yada 4 dk vakum normal mi. gibi
  • 20 dakika vakum olacak, 4 dakika olmaz,

    açtıkları deligi servis kapatacak, onların görevi,

    ara merkezi servisi şikayet et kardeşim ne bu laubalilik.
  • sagol
    merkezi aradigimda yeniden vakumlama ve gaz seviyesi kontorlu talep edeyimmi. yoksa kurulumdan once vakum yapilir daha sonra yapilamaz gibi bir durumvarmi.
  • vakum sonrada yapılır (başta olması daha iyi olurdu), vakumu yapıp cihaz kontrol etsinler eger eksikse (sanmam) gazı tamamen boşaltıp tartarak üstünde yada kurulum kullavuzundaki kadar ters çevirerek gaz şarj edecekler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ustad|
    iyi soyluyon hos soyluyorsun da ben bu servisin o dediklerini becerebilecegini sanmiyorum. aslinda boyle ayrinti varsa makineyi bunlara daha fazla kurcalatmak da istemem. kurulum yaparken ic uniteyi 2 sefer duvardan dusurduler de allahtan tam dusmeden yakalayabildiler. ayrica dis unite peteginde bazi yerlerinde egiklikler olustu. dis unite peteklerine degdirmedikleri ne matkap kaldi ne tornavida. calismalari esnasinda dis uniteyi koruyacagim diye akla karayi sectim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: womit

    ustad|
    iyi soyluyon hos soyluyorsun da ben bu servisin o dediklerini becerebilecegini sanmiyorum. aslinda boyle ayrinti varsa makineyi bunlara daha fazla kurcalatmak da istemem. kurulum yaparken ic uniteyi 2 sefer duvardan dusurduler de allahtan tam dusmeden yakalayabildiler. ayrica dis unite peteginde bazi yerlerinde egiklikler olustu. dis unite peteklerine degdirmedikleri ne matkap kaldi ne tornavida. calismalari esnasinda dis uniteyi koruyacagim diye akla karayi sectim.




    işin özü şu arkadaşım, ben olsamki yaptım onlarca sefer, o klimayı geri verin hayır gelmez, ne demek iç üniteyi bir kaç kere düşürdüler havada yakaladılar, OHA diyorum, hele dış ünitede sorunlar var diyorsnız kusura bakmayınız ama direk merkezi arayıp durumu belirtiniz yeni ürün istediginizi belirtin aksi takdirde tüketici mahkemesine başvuracagınızı üzerine basa basa söyleyiniz,

    biz iç ünityi merkezi arayarak değiştirdik biraz ugraş gerektirdi ama değiştirdiler.




  • Vakum nasıl sonradanda yapılır? Kompresöre giden gittikten sonra (toz hava bakır parçaları) sonra vakum yapılsa ne yapılmasa ne yanlışmı düşünüyorum acaba?
    quote:

    Orijinalden alıntı: YarımAda

    vakum sonrada (başta olması daha iyi olurdu), vakumu yapıp cihaz kontrol etsinler eger eksikse (sanmam) gazı tamamen boşaltıp tartarak üstünde yada kurulum kullavuzundaki kadar ters çevirerek gaz şarj edecekler.
  • bu ne kepazelik kapa diyecen kapatacak o duvarı ben olsam kendi evimde adamı yığarım oraya kerhele ite bakale
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1985

    Vakum nasıl sonradanda yapılır? Kompresöre giden gittikten sonra (toz hava bakır parçaları) sonra vakum yapılsa ne yapılmasa ne yanlışmı düşünüyorum acaba?
    quote:

    Orijinalden alıntı: YarımAda

    vakum sonrada (başta olması daha iyi olurdu), vakumu yapıp cihaz kontrol etsinler eger eksikse (sanmam) gazı tamamen boşaltıp tartarak üstünde yada kurulum kullavuzundaki kadar ters çevirerek gaz şarj edecekler.





    eger arkadaş ugraşmak istemezse ben sonradanda yaptırılır dedim, dogrusu ilk baştan yapılmasıdır, ve yukardada yazdım, ben olsam direk geri veririm dahada önce verdigim gibi, iç üniteyi geri gönderdim yenisi geldi biraz geç geldi baya ugraştılar amka halloldu.




  • Bugün aynı cihazın 13 skvr modelinin kurulumunu yaptılar. İnanın çok iyi iş çıkardılar. Vakum olsun, temiz ve titiz işçilik olsun. Sen tuhafına denk gelmişsin arkadaşım. Bence de merkezi arayıp olayı aynen anlat. İlgilenirler.
  • genel olarak marka gözetmeksizin klima servislerinde biraz aksamalar oluyor,etrafımızdan farklı marka tercih eden arkadaşlarımızdan biliyorum bazıları kendilerini bulunmaz hint kumaşımı zannediyor acaba.sanki babalarının hayrına yapıyorlar,parasıyla değil mi kardeşim.
  • hepinize tesekkur ederim.
    Alarko yu aradigim zaman eminim servisi geri cagiracak ve duvari yaptiracaktir.
    Vakum olayinin bastan savilmasi klima degisikligi talebimi hakli cikarirmi yada gerektirirmi///
  • bu saatte usenmedim alarko ya; toshiba ya ve satin aldigim ereyon.com a mail attim. atigim mail de donanim haberdeki bu konunun linkini verdim.
    yani sizlerin yazmis oldugu yorumlari okuyup ona gore karar alsinlar. bakalim ne olacak sizlerle paylasmaya devam edecegim.....
  • Bundan sonra klima alacaklara en iyi cozum eger yapabiliyorlarsa bayiden belli bir kapora verip klimayi almak ve montajdan sonra ucretin tamamini odemek. Cunku degisim vs. ile ugrasmak is hayatinda yogun calisan kisiler icin pekte kolay degil.
  • Ben gene vakum olayına geri döneyim. Vakum 4dk yapıldı ama bu sürede 4-5 sefer vakum makinesi kapatılıp açıldı. vakum makinesinden duman çıkıyordu zannedersem bunu önlemek için kapatıp geri açtılar.
    vakum esnasında vakum aleti açılıp kapanırmı yoksa bağlarsın 15 dk boyunca vakumlanırmı.?
  • Vakum cihazını takarsınız 20 dakika kesintisiz vakum yapılır, öyle aç kapa gibi olmaz, demekki adamların aletlerinde dahi hayır yokmuş yazık, dedigim gibi arkadaşım siz biraz sinirli kararlı, azda olayın arkasını bırakmayacagınız sonuna kadar gideceginizi belirtirseniz klima bile değişir, vakum saçma sapan olmuş borulardan kaçan klimaya kaçmış klimanın verimi % bilmem kaç düşmüş bu artık onların sorunu, ya bunu geri alın bana yeni klima verin dsiyeceksiniz yada servis gelecek göstermelik vakum yapıp gidecek sizde güzelim klimayı bu şekilde (yazık olmuş şeilde) kullanacaksınız, sizi bilmem ama ben biraz kafaya takan birisiyim asla bu cihazı evde tutmam 1 yılda sürse 5 yılda sürse mahkemeye veririm, siz buna para verdinizde aldınız, emekleriniz gitti size yoldan geçerken biri bunun parasını vermedi,

    ama bende sokaga atacak para var, ben ınverter sistemi bulan dünya güzeli klimayı yarım yamalak kullanırım derseniz bırakın bu şekilde kullanın, çünkü toshiba daiseka 16 btu olanını biz 3 yıldır kullanıyoruz mükemmel bir cihaz, bizdekide ilk gün hatalı çıkınd-cabaya ugraşmıştık ama değiştirdiler.




  • Alarko merkezi bu yazışmalarımızı dıkkate aldı ve az önce benı aradı. ilgileneceklerini ve gerekeni yapacaklarını söylediler. gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim.
    Teşekkürler...
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.