Şimdi Ara

ssangyong KORANDO SATIŞTA-57.000 TL 2.0 LİTRE DİZEL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
86
Cevap
0
Favori
39.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.arabam.com/haber.aspx?haberID=290968&baslik=Koreliler%20Yapt%C4%B1%20%C5%9Eimdi%20T%C3%BCrkiye%20Yollar%C4%B1nda!

    Kore Otomobil Endüstrisi’nin ilk 4 çeker aracı Korando yenilendi. Araç, verimli yakıt tüketimi, yüksek performansı ve çevre dostu özellikleriyle SUV segmentindeki rekabete, şehrin dinamizmi ve kırsalın vahşiliğini yansıtmayı hedefliyor.
    Dünyada 98 ülkede 1240 bayisiyle hizmet veren Güney Kore’li SsangYong, Yeni Korando ile pazardaki konumunu güçlendirmeyi amaçlıyor. Türkiye’de Şahsuvaroğlu Dış Ticaret bünyesinde varlık gösteren markanın bu aracı, ismini İngilizce “Koreans Do”-“Koreliler yapar” kelimelerinden alıyor.

    Dünya lansmanı İspanya’nın Mallorca Adası’nda yapılan Korando C, Avrupa pazarında hızlı ilerleyişine başladı bile. Kasım ayında da Türkiye’de satışları gerçekleşecek Korando C, genç, dinamik, agresif ve heyecan verici kişiliğiyle hem zorlu doğa koşullarında hem de şehir içi kullanımdaki performansıyla göz dolduruyor.
    Yeni Korando’nun üstün özellikleri sayesinde pazardaki hedefinin liderlik olduğunu kaydeden Şahsuvaroğlu Dış Ticaret Genel Koordinatörü Bahadır Gören; “Yeni Korando’yu gören ve test eden herkes onun farklı ve özel bir otomobil olduğunu anlayacaktır. Tüm beklentilere karşılık verecek düzeyde olan Yeni Korando ile pazardaki konumumuzu güçlendireceğimizden hiç kuşkumuz yok” diye konuştu.
    Gören, 2.0 Lt dizel motor seçeneği ile satışa sunulacak Yeni Korando’da düşük yakıt tüketim seviyesi, yüksek performans sağlaması ve 157g/km ile düşük karbondioksit emisyonunun, aracı tüketici için daha cazip hale getirdiğini de sözlerine ekledi.
    Mallorca’daki lansmanda söz alan SsangYong Dünya Başkanı Yoo II Lee, 2011 yılında 30 bini Kore’de, 25 bini Avrupa’da, 45 bini diğer pazarlarda olmak üzere toplam 100 bin “Korando” satışı hedeflediklerini belirtti. Lee “Classy Utility Vehicle CUV”(Zarif –Faydalı-Araç) sloganıyla tanıtılan yeni Korando’nun, Euro 6 normlarına uygun düşük emisyon değerlerine sahip çevre dostu motoru ile fark yarattığının da altını çizdi.
    İtalyan Estetiği ve Kore Gücü Birleşti
    Sportif sürüş, estetik duruşu ve kusursuz oranıyla kendini gösteren Yeni Korando, ünlü İtalyan Tasarım Stüdyosu Giorgetto Giugiaro’nun eseri. Hem manuel hem otomatik vites transmisyon mevcudiyeti, 2.0 litre dizel motor ile Yeni Korando, SUV segmentinde SsangYong’un rekabetteki elini güçlendiriyor. modelinin en cazip özellikleri arasında gücü, güvenliği, uyumlu iç tasarımı, rahatlığı ve çevre dostu olması bulunuyor.
    Geçmişi 1974 yılına dayanan Korando, Avrupa pazarı dışında, SUV pazarında da en güçlü markalardan biri. Araç aynı zamanda, Kore Guinness Rekorlar Kitabı içerisinde ülkenin en uzun yaşayan otomobil markası olarak listelenmesiyle de farklılaşıyor.

    KORANDO HAKKINDA


    Verimlilik ve performansın birleştiği güç
    Korando’nun yeni e-XDİ200 motoru modele güç katıyor. 175 PS güç üreten motoru, 6.0 L/100 km ( 47mpg) ‘lik yakıt seviyesi ve 157g/km karbondioksit emisyonu ile Korando cesur yolculuklar vaad ediyor. Korando serisi önümüzdeki yıl yeni diesel motor ve aynı zamanda yüksek değer petrol ünitesi ile ürün gamını genişleterek yeni özellikler kazanacak.







    Korando tasarımında kabin rahatlığı


    Mükemmel kabin konforu ve iç tasarım ergonomisi sunan Korando, çok özel şasi ile entegre edilmiş suspansiyon sistemi ile rahat sürüş kalitesi sunuyor ve kapsamlı NVH tekniği ile yolcuları dış etkenlerden izole ediyor.








    Önce Yolcu güvenliği
    Yolcu güvenliğinin önde geldiği Korando’da, altı adet havayastığı (Ön, yan ve perde) standart olarak yer alıyor. Aynı zamanda elektronik sabitleme programı, fren yardımı, yokuş çıkma yardımı ve ilkyardım durma sinyali ile de entegre olan aracın diğer güvenlik özellikleri arasında ISOFIX geliyor. Eko kontrol sistemi enerji tasarrufunu kullanılan yakıtı kontrol ederek maksimize ediyor. Çok karanlık yerlerde kapıya monte edilen LED aydınlatma sayesinde yolcular rahatlıkla arabadan inip binebiliyorlar. LED aydınlatma aynı zamanda turuncu renk olarak da seçenekler arasında bulunuyor.





    Stil ve Tasarım
    Avrupa’nın en ünlü tasarımcılarından Giorgetto Giugiaro, Korando markasının pazarda tasarım açısından mükemmel olarak konumlanması için çalışmalarına uzun bir süre önce başladı. Çalışmalar sonucunda ortaya çok şık, mükemmel oranlara sahip bir tasarım çıktı. Dinamik bir siluete sahip olan marka, keskin çizgileri ile güçlü ve karizmatik duruşundan ödün vermiyor.
    Dış Tasarım
    4. nesil Korando’yu yaratırken tasarımcıların aklında çok güçlü temalar vardı. Korando ruhunda, Ssangyong’un güçlü ve dayanıklı SUV tarihçesi ile şehrin dinamizmi ve kırsalın vahşiliği buluşuyor. Yüksek motor kapağı ise Korando’ya güçlü bir görüntü veriyor.





    İç tasarım
    Korando’nun tasarımında genişlik, konfor, yüksek kalite, sürücü odaklı bir kabini ön plana çıkarılıyor. Korando’nun iç tasarımı oryantal dokunuşlarla şıklığı ön plana çıkarıyor. Zarif tasarımlı kabin, geniş ve kullanışlı özelliği ile en idealist sürücünün bile ihtiyaçlarını karşılıyor. Lüks koltuklar, sürücüye ayrı bir rahatlık ve farklılık sunuyor.
    Korando’nun zarif ve sade enstrüman paneli dijital bir ekranla iki büyük gösterge yüzeyine ayrılıyor.










    Renk Tasarımı
    Korando’nun iç tasarımını tamamlayan en önemli unsurlardan biri renk paleti. Müşteri beklentilerini en mükemmel şekilde karşılamak amacıyla, prestijli siyah ve doğal bej renkleri iç tasarım renkleri olarak belirlendi. Spor bir dokunuşu yaratmak için, özel bir turuncu rengi siyah iç mekan rengiyle birlikte kullanılabiliyor. Korando kabini, cazip krom ve metal dokunuşlarıyla çok özel bir hale getiriliyor. Dış renkler için, canlı vitamin kırmızısından ve göz alıcı buz mavisine kadar toplamda yedi renk seçeneği sunuluyor.





    Performans
    Verimlikle katedilen yollar , Düşük Emisyon, yüksek performans : e-XDi200
    E-XDi200 ile karbon emisyonu 157g/km, yakıt seviyesi ise 6.0 L/100km (47 mpg). Bu sayede verimlilik ve performans artıyor, istenmeyen gürültülere son veriliyor.
    AWD
    Sürüş şartlarını iyileştiren AWD teknolojisi ile yokuş yukarı giderken, her zaman daha güvenli ve düzgün sürüş sağlanabiliyor.
    Transmisyon
    Korando birçok rakibini arkada bırakarak sürücülere iki tane altı hızında transmisyon sunuyor. Otomatik transmisyon ile verimlilik sağlayan bu seçenek sürücüler için cazip hale geliyor.




    Güvenlik
    Aktif ve Pasif Güvenlik Sistemindeki teknoloji
    Korando’nun uluslararası standartlar olan ISOFIX standartlarında inşa edilen koltuklar çok önemli bir özellik taşıyor. Çift havayastıkları hem ön hem arka yolcular için tasarlanmış olup herhangi bir kaza anını çok önceden önleyebiliyor.
    Korando’nun ESP sistemi hidrolik fren yardımı ilede çalışabilmekte ve bu sistem sayesinde maksimum fren sistem gücünü acil duruma geçirebiliyor.


    Konfor ve Uygunluk
    SUV’nin tüm konforu uyumluluk ile birleşiyor
    Korando serisi, şehir hayatına birebir uyum sağlarken, aile arabası özelliklerinin hepsini sunuyor. Uygunluk sürücü koltuğunda başlıyor. Arabada seyahat eden yolcuların konforu baştan aşağıya düşünülmüş.
    Korando, 30km/h hıza ulaştığında, kapılar otomatik olarak kilitlenmekte ancak kaza anında havayastıkları çıkarak kitlenen kapılar otomatik olarak açılmakta ve iç mekandaki aydınlatma yanmaya başlamaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliserpil2006 -- 8 Kasım 2010; 18:28:11 >







  • haber için teşekkürler, başarılı bir araç olacağını düşünüyorum, tabiki markaya olan önyargıları ssang yong'ın yıkması gerekecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaganss

    haber için teşekkürler, başarılı bir araç olacağını düşünüyorum, tabiki markaya olan önyargıları ssang yong'ın yıkması gerekecek.
    2 litre dizeli bu paraya satıldığına göre , keşke 1.6 benzin + lpg gibi bir opsiyonu olsaydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    2 litre dizeli bu paraya satıldığına göre , keşke 1.6 benzin + lpg gibi bir opsiyonu olsaydı.

    Alıntıları Göster
    57 bin TL Türkiye satış rakamı mıymış? İnanılır gibi degil, kyron modeli ile benzer donanımlara sahipse f/p çizgisi inanılmaz başarılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: higtr


    ispanya'da,
    şehiriçi motorin tüketimi 7,5 litre olan Korando D20T Limited 4X2 manual 24.900 € dan satışta. ülkemizde 49.000'e satılan sportage 1.6 GDI 20.635 €. yine ülkemizde, ÖTV dilimi artışı nedeniyle, 59.990'e satılan juke sport 1.6 dig-t 4X2M/T 19.650 €. dolayısıyla yüksek vergiyi de katarsak Türkiye'de korando düz vites 65.000 civarı, 4X4 ve 6 ileri otomatiklisi de 80 bin civarı olur.






    demişim ve epey yanılmışım (gerçi 62 bine satılanı 3 bin farkla tahmin etmiş de oluyorum).

    otomatiğin fiyatı da, tahminimi 10 bin lira yanıltırsa iyi olur.
  • Düz vites, manuel klima, kumaş koltuk ve 4X2 fiyatı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 8 Kasım 2010; 21:46:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    Düz vites, manuel klima, kumaş koltuk ve 4X2 fiyatı...
    Bu durumda olması gereken otomatik versiyonların fiyatı ise: 62000 ve 67000dir. Çünkü kyrona bakacak olursak manuel versiyonları ile otomatikler arasına ortalama 5000 tl civarı fark var. Ki bunlar pazarlıksız fiyatlar olduğu ve fiyatlar alımda daha da düşeceği için eğer marka önyargıları yıkılırsa iyi bir satış grafiği yakalayabilir. Tabi önce uygun fiyat politikasını sürdürmesi lazım ki insanlar markayı daha kolay tanıyabilsinler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    Bu durumda olması gereken otomatik versiyonların fiyatı ise: 62000 ve 67000dir. Çünkü kyrona bakacak olursak manuel versiyonları ile otomatikler arasına ortalama 5000 tl civarı fark var. Ki bunlar pazarlıksız fiyatlar olduğu ve fiyatlar alımda daha da düşeceği için eğer marka önyargıları yıkılırsa iyi bir satış grafiği yakalayabilir. Tabi önce uygun fiyat politikasını sürdürmesi lazım ki insanlar markayı daha kolay tanıyabilsinler.

    Alıntıları Göster
    Ssanyonlarda 0-100 km ye çıkış inanılmaz zaman alıyor,sitede korando için bu veri konulmamış dikkat edilmeli.

    tercih edilecekse 4x4 olmalı 62-57=5 bin lira 4x4 için değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Ssanyonlarda 0-100 km ye çıkış inanılmaz zaman alıyor,sitede korando için bu veri konulmamış dikkat edilmeli.

    tercih edilecekse 4x4 olmalı 62-57=5 bin lira 4x4 için değer.

    Alıntıları Göster
    SY tasarımlarını hiç beğenmem ancak bu araç fena olmamış.
    Fiyat da güzel ancak sitesinde nedense sadece MT versiyonu var.
    AT olsa süper olurdu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Ssanyonlarda 0-100 km ye çıkış inanılmaz zaman alıyor,sitede korando için bu veri konulmamış dikkat edilmeli.

    tercih edilecekse 4x4 olmalı 62-57=5 bin lira 4x4 için değer.

    Alıntıları Göster
    birazda QQden esinlenmiş sanki :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    birazda QQden esinlenmiş sanki :)

    Alıntıları Göster
    Autoshow fuarında bu aracı inceleme fırsatım oldu.Özellikle iç tasarımı ve malzeme kalitesi markanın diğer modellerine oranla daha iyi ve tasarım daha modern olmuş.Başlangıç fiyatı da makul düzeyde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efe

    Autoshow fuarında bu aracı inceleme fırsatım oldu.Özellikle iç tasarımı ve malzeme kalitesi markanın diğer modellerine oranla daha iyi ve tasarım daha modern olmuş.Başlangıç fiyatı da makul düzeyde.

    Alıntıları Göster
    Dizel motoru merak ettim.Bir teste çıkmalı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    Dizel motoru merak ettim.Bir teste çıkmalı...

    Alıntıları Göster
    Aracın otomatik versiyonu ocak ayında gelecekmiş. Yani daha beklenecek. Ayrıca bu fiyatlar boş fiyatları. Aracın dolu versiyonu ve dolu fiyatı daha belli değil. Ama daha önce dediğim gibi otomatik vites farkı ortalama 5000 tl civarı olacak. Eğer ki iki versiyon olursa ki bu 8 versiyon eder (boş4x2 mt, boş4x4 mt, dolu4x2 mt, dolu4x4 mt, boş4x2 at, boş4x4 at, dolu4x2 at, dolu4x4 at) dolu donanımında farkını eklersek fiyatlar iyice artar. E bir de fiyatlara 2000 tl daha ekleyin (1600 küsürat masraflar var e araç 62 küsürat 4x4 olanı). Yani sonuç olarak fiyatlar şu şekilde olacak kanaatindeyim:
    boş 4x2 mt = 57000+2000 (ki zaten verilen fiyat bu)
    boş 4x4 mt = 62000+2000 (ki zaten verilen fiyat bu)
    boş 4x2 at = 62000+2000
    boş 4x4 at = 67000+2000
    dolu 4x2 mt= 64000+2000 (boş ile dolu arasında 7000 olacağını tahmin ediyorum ki diğer modellerde durum böyle)
    dolu 4x4 mt= 69000+2000
    dolu 4x2 at = 69000+2000
    dolu 4x4 at = 74000+2000

    Araç 59000 tl ile 76000 tl arasında olacak demektir bu. E bir de ssangyongun klasik işi olan exclusive diye bir donanımda eklerlerse 79000 e kadar çıkar.(ki öğrendiğim üzere böyle bir versiyonda olacakmış) Ancak bu şekilde zorlanır. Özellikle üst donanımlarda bu fiyatlar olursa. Çünkü yakın rakiplerinden kugaya bakacak olursak tamam motor olarak ssangyong daha başarılı ancak gene de burası Türkiye ve biri ssangyong diğeri ford. Yani yakın fiyat aralığında ülkenin %99u fordu seçer. Ki ssangyongun şu zamana kadar iyi bir satış grafiği yakalamasının sebebi fiyatlarının düşük olması. (netteki fiyatlara bakmayın bana o fiyatlar üzerinden 8000-9000 civarı indirim sundular kyron için) Bilmiyorum bekleyip göreceğiz ama yüksek fiyat politikası olursa bu piyasada tutunmalarını zorlaştırır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    Aracın otomatik versiyonu ocak ayında gelecekmiş. Yani daha beklenecek. Ayrıca bu fiyatlar boş fiyatları. Aracın dolu versiyonu ve dolu fiyatı daha belli değil. Ama daha önce dediğim gibi otomatik vites farkı ortalama 5000 tl civarı olacak. Eğer ki iki versiyon olursa ki bu 8 versiyon eder (boş4x2 mt, boş4x4 mt, dolu4x2 mt, dolu4x4 mt, boş4x2 at, boş4x4 at, dolu4x2 at, dolu4x4 at) dolu donanımında farkını eklersek fiyatlar iyice artar. E bir de fiyatlara 2000 tl daha ekleyin (1600 küsürat masraflar var e araç 62 küsürat 4x4 olanı). Yani sonuç olarak fiyatlar şu şekilde olacak kanaatindeyim:
    boş 4x2 mt = 57000+2000 (ki zaten verilen fiyat bu)
    boş 4x4 mt = 62000+2000 (ki zaten verilen fiyat bu)
    boş 4x2 at = 62000+2000
    boş 4x4 at = 67000+2000
    dolu 4x2 mt= 64000+2000 (boş ile dolu arasında 7000 olacağını tahmin ediyorum ki diğer modellerde durum böyle)
    dolu 4x4 mt= 69000+2000
    dolu 4x2 at = 69000+2000
    dolu 4x4 at = 74000+2000

    Araç 59000 tl ile 76000 tl arasında olacak demektir bu. E bir de ssangyongun klasik işi olan exclusive diye bir donanımda eklerlerse 79000 e kadar çıkar.(ki öğrendiğim üzere böyle bir versiyonda olacakmış) Ancak bu şekilde zorlanır. Özellikle üst donanımlarda bu fiyatlar olursa. Çünkü yakın rakiplerinden kugaya bakacak olursak tamam motor olarak ssangyong daha başarılı ancak gene de burası Türkiye ve biri ssangyong diğeri ford. Yani yakın fiyat aralığında ülkenin %99u fordu seçer. Ki ssangyongun şu zamana kadar iyi bir satış grafiği yakalamasının sebebi fiyatlarının düşük olması. (netteki fiyatlara bakmayın bana o fiyatlar üzerinden 8000-9000 civarı indirim sundular kyron için) Bilmiyorum bekleyip göreceğiz ama yüksek fiyat politikası olursa bu piyasada tutunmalarını zorlaştırır.

    Alıntıları Göster
    Teknik özelliklerde AT versiyonun son hızı MT ye göre daha yüksek.
    Nasıl bir otomatik şanzıman kullanıyor acaba?

    6 ileriymiş.
    Bu arada 0-100 MT de 10, AT de 10.8 sn.
    http://www.motorward.com/2010/11/new-ssangyong-korando-details/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SIRADANUS -- 9 Kasım 2010; 16:17:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SIRADANUS

    Teknik özelliklerde AT versiyonun son hızı MT ye göre daha yüksek.
    Nasıl bir otomatik şanzıman kullanıyor acaba?

    6 ileriymiş.
    Bu arada 0-100 MT de 10, AT de 10.8 sn.
    http://www.motorward.com/2010/11/new-ssangyong-korando-details/

    Alıntıları Göster
    bu tarzlar saka maka ıyıce pıyasanın ıcıne gırdıler rabette goruyorlar
    bu arada benımde hosuma gıtmeye basladı qq kuga korando falan guzel makıneler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    bu tarzlar saka maka ıyıce pıyasanın ıcıne gırdıler rabette goruyorlar
    bu arada benımde hosuma gıtmeye basladı qq kuga korando falan guzel makıneler

    Alıntıları Göster
    bu firma iflas açıklamamışmıydı yav ben mi yanlış hatırlıyorum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    bu firma iflas açıklamamışmıydı yav ben mi yanlış hatırlıyorum?

    Alıntıları Göster
    Evet iflas isteminde bulunmuştu ancak üzerinden çok geçti. Malum dünya krizinden onlarda etkilendi ve üretimi durudurma kararı aldılar. Ancak daha sonra krizinde sonlanmasıyla tekrardan toparlandılar. Ve şu anda finansal bir problemleri olduğuna dair bir haber yok etrafta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    Evet iflas isteminde bulunmuştu ancak üzerinden çok geçti. Malum dünya krizinden onlarda etkilendi ve üretimi durudurma kararı aldılar. Ancak daha sonra krizinde sonlanmasıyla tekrardan toparlandılar. Ve şu anda finansal bir problemleri olduğuna dair bir haber yok etrafta.

    Alıntıları Göster
    Ben yaklaşık 3 senelik bir ssangyong kullanıcısıyım.İlk aracım actyon sports 4x4 a/t ve şu an actyon 4x4 a/t aracım var ılk aracı 90.000 km kullandım ve sattım su ankı aracım 20.000 km'de ve ınanılmaz bır sekılde memnunum ssangyonglardan bu korando su an kafamı karıstırdı tam anlamı ıle seceneklerı gelsın almayı planlıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wanma

    Ben yaklaşık 3 senelik bir ssangyong kullanıcısıyım.İlk aracım actyon sports 4x4 a/t ve şu an actyon 4x4 a/t aracım var ılk aracı 90.000 km kullandım ve sattım su ankı aracım 20.000 km'de ve ınanılmaz bır sekılde memnunum ssangyonglardan bu korando su an kafamı karıstırdı tam anlamı ıle seceneklerı gelsın almayı planlıyorum..

    Alıntıları Göster
    Fuarda inceledim ben bu aracı çok kötü diyebilirim, içi dış görüntüsü ile doğru orantılı değil kesinlikle, çok kalitesiz ve basit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Fuarda inceledim ben bu aracı çok kötü diyebilirim, içi dış görüntüsü ile doğru orantılı değil kesinlikle, çok kalitesiz ve basit

    Alıntıları Göster
    fuarda tüm ssang lere baktım hepsi çok kötü iç kalitesi malzemesi vs.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.