Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.892
Cevap
179
Favori
1.736.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helluri


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzykay

    Menü ayarlarına girdim hocam..
    Normal dış ortam sıcaklığını gösteren birim C veya F olarak değiştiriliyor.. ancak aracın klimasına ait olan sıcaklık değerine ait "birim değiştirme" menüsünü bulamadım bir türlü.

    İnternet üzerinden yabancı sitelerde birkaç kısayol benzeri ipucu verilmiş ancak onları da denememe rağmen yine başaramadım.
    Çift bölgeli dijital klimanın her iki düğmesinde de 60-70-80 gibi fahrenheit biriminde rakamlar çıkmasını değiştiremedim bir türlü....

    Anladım hocam. Serviste arabayı bilgisayara bağlatmak son çözüm görünüyor

    Merhabalar,
    Geçen hafta bahsettiğim sorunumu çözdüm. Belki günün birinde bir başkasının işine yarar diye düşünerek paylaşmak istedim...

    Dijital çift bölgeli klima kullanımı için klima sıcaklık göstergesi C derece değil de F cinsinden gösteriyorsa eğer... (klima göstergesinde 60..70..80.. gibi değerler varsa)
    aracınızı kapatın ve kitleyin.. 2-3 dakika tüm sistemin tamamen kapanmasını bekleyin. Daha sonra tekrar aracı açın..
    Burası önemli.. kontak anahtarını takıp motoru çalıştırdığınız ilk 5 sn içinde... klimadaki AC düğmesi ile iç havalandırmayı aktive eden devirdaim işareti (geridönüşüm işareti gibi olan döner oklar) düğmelerine aynı anda birkaç saniye basın
    Dijital göstergelerin tekrar C derece cinsine döndüğünü göreceksiniz..

    umarım birilerinin işine yarar.. selamlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzykay -- 1 Kasım 2016; 14:49:19 >




  • Merhabalar,
    Geçen hafta bahsettiğim sorunumu çözdüm. Belki günün birinde bir başkasının işine yarar diye düşünerek paylaşmak istedim...

    Dijital çift bölgeli klima kullanımı için klima sıcaklık göstergesi C derece değil de F cinsinden gösteriyorsa eğer... (klima göstergesinde 60..70..80.. gibi değerler varsa)
    aracınızı kapatın ve kitleyin.. 2-3 dakika tüm sistemin tamamen kapanmasını bekleyin. Daha sonra tekrar aracı açın..
    Burası önemli.. kontak anahtarını takıp motoru çalıştırdığınız ilk 5 sn içinde... klimadaki AC düğmesi ile iç havalandırmayı aktive eden devirdaim işareti (geridönüşüm işareti gibi olan döner oklar) düğmelerine aynı anda birkaç saniye basın
    Dijital göstergelerin tekrar C derece cinsine döndüğünü göreceksiniz..

    umarım birilerinin işine yarar.. selamlar..
    Merhabalar,
    Belki fikir olması açısından size birşeyler yazayım. Ben 2012 E-Hdi Exclusive MCP 54000kmde Nisan 2018de Kazasız boyasız temiz bir aracı 67ye aldım.
    Bu araçta donanım olarak gerçekten üst seviyede bir araç.

    Beni rahatsız eden tek yanı süspansiyon sisteminin aşırı sert olması ve birde vites geçişlerine alışamadım. Vites geçişlerini bir nebze de olsa toparlıyorum ama süspansiyondan maalesef memnun değilim. Herhangibir sorun yok ama anladığım kadarıyla bu araçlarda bu durum mevcut.

    Onun dışında artılarını eksilerini bir kenara koysam artıları ağır basacağı ve de fiyat-performans açısından tatminkar edeceği için gerçekten güzel bir araç.
    Arabalardan herkesin beklentisi farklıdır ben kendimce ufak bir değerlendirmede bulunayım.

    Bana Göre Artıları:
    - Yakıt ekonomisi(27-28km ortalama hızla her gün 50km yol yapıyorum. Klima açıksa 100kmde ortalama 6.1-6.2 -- klima kapalıysa 5.7-5.8 )tekrar hatırlatayım araç otomatik.
    - Geniş iç hacim, Geniş Bagaj kullanımı Saklama alanlarının genişliği(Özellikle vites önünde yer alan soğutmalı göz.)- Ayrıca koltuk altında çekmeceler mevcut.
    Torpido, kolçak ve de kapı yan gözler oldukça geniş)
    - otomatik katlanan aynalar ( çok da aranan bir özellik gibi durmasada istanbul gibi bir yerde ihtiyaç olabiliyor)
    - Ön-arka park sensörü
    - Sileceklerin Kelebek şeklinde silmesi böylece hem yolcu hem sürücü alanı geniş görme alanına sahip olabiliyor.
    - Önde ve de arkada Kol dayama
    - Bagajda poşetleri asmak için konumlandırılmış kancalar, sol tarafta yer alan bagaj aydınlatmasının aynı zamanda çıkarılabilir bir el feneri olarak kullanılması
    - Araçta vitesin önünde yer alan sürgülü gözde 1 adet, kolçakta 1 adet , kolçağın arkasında 1 adet, bagajda 1 adet olmak üzere toplam 4 tane çakmak girişi bulunması. Ayrıca kolçakta 1 adet 220 priz girişi olması.
    - Arka diz- baş mesafese 1.80 lik birisini de rahat ettirebilecek durumda.
    - Elektronik park freni, minik vites kolu.
    - Dört camında tam otomatik olması ( iki kademeli )
    - Hız sabitleyici ve Hız sınırlayıcı olması
    - Gösterge ışıkları ve de yol bilgisayarı alanında yer alan ışıkların kademeli karartılması ayrıca gece yolculuklarında gösterge ve teyp alanında tek tuşla ekran karartılması yapılabiliyor ( sadece hız ve sanırım yakıt bilgisi kalıyor)
    - Arkada da tavan lambasının yer alması.
    - Geri vitese takıldığında yan aynanın aşağı doğru hareket etmesi daha rahat bir park imkanı sunuyor.
    - Çift yönlü dijital klima mevcut ben Auto 1. kademede 18 dereceye ayarlıyorum. önde oturanlar için ideal bir değer olabilir ama arkada oturanlar için yetmeyebilir. Çok güzel soğutuyor. auto modda olması ile de içerisi belli dereceye ulaşınca da üfleme hızını kendisi ayarlıyor. (en düşük derece olarak ekranda 14 yazıyor bir tık altı da mevcut LOW olarak değer veriyor)
    - Yan aynalarının altında led aydınlatma olması görsel olarak bir lezzet katmış.
    - Triger seti ömrü için 10 yıl ya da 180000km uygun görülmesi.
    - Yağmur-Far sensörü bunları zaten demiyorum

    GELELİM BANA GÖRE EKSİ YANLARI
    - Amortisör, yaylar ya da her neresiyse abi maalesef bu noktada araç iyi değil.Çok kötü değil ama iyi de değil. Viraja hakimiyet kurabilir girdiğin hızla ok gibi çıkarsın da eyvallah ama genel kullanımda konforu düşürmüş.
    - Vites geçişleri için forumlarda bayağı bir bilgi var. O yüzden fazla bir şey demiyorum. 1-2, 2-1 kararsızlıkları...Bu durumu ben F1 kulakçıklardan dengeliyorum ya da gaz pedalına biraz daha dikkatli basıyorum. Özellikle hafif rampalı viraj dönüşlerinde.
    - jantları çok güzel 17inç; ama buna 225x45x17 dışında başka alternatif bir ebatta lastik takılamıyor. Acaba yanak kısmını 50ye çıkartsam konforu biraz arttırabilir miyim diye düşünüyorum ama maalesef tek seçenek mevcut.225x45x17
    - Ön konsolda (yol bilgisayarı olan kısım değil, onun üstü) kullanılan malzeme yumuşak evet ama görüntüsü bana göre hiç güzel değil. Kötü bir siyah.
    - Daha önce wv polo da başıma gelmişti sanırım bu araçta da böyle olacak. Cam kaldırma tuşlarının yer aldığı plastik kısımlarda soyulmalar başladı.
    - Ses sistemi de bana biraz yetersiz geldi ama hani kötü de değil. Ne öldürür ne güldürür diyelim.
    - Direksiyon biraz daha yumuşak olabilirdi bana ağır geldi.
    - Farlar en azından mercekli olabilirdi.

    GELELİM OLSADA OLUR OLMASADA DEDİĞİM ÖZELLİKLER;
    - İlk dikkatimi çeken Masajlı ön koltuklar. Valla ben dahil 5-6 kişiye de kullandırdım. Kimse memnun kalmadı.Bir faydası yok gibi sanki.Bunun yerine koltuk ısıtma olsa hepten bal olurdu kararını verdik.
    - Direksiyon sağa sola dönünce sis farlarının yanması.
    - Stop-Start buna biraz değinmek istiyorum. Bu konuda bir çok farklı görüş var. Bence olsa da olur olmasa da. Şöyleki istanbulda aşırı bir trafik içindeyiz dur kalk sayımız oldukça fazla ama bu dur kalklar stabil değil yani durduk mu 1-2 saniye içinde tekrar hareket etmemiz gerekebiliyor. Ve de bu durum trafik boyunca süreklilik arz ediyor.
    Bu işlevin bir düğmeyle açılıp kapatılması çok güzel. Aşırı bir yoğunluk hissedersem uzun durmalara gebe, o zaman aktif yapıyorum. Geleyim çalışmasına sessiz rahatsız etmeyecek şekilde çalışıyor ve de hızlı.

    35 yaşındayım. 80ler 90lar kuşağında büyüdüm. Araba geçmişim Tofaş ŞAHİN ile başladı, Uzun yıllar kullandım. Sonra babamızın emektar bir Passatı vardı 99 kasa bir süre ona geçtim.Devamında 2006lı yıllarda polo kullandım. 2013te evlendim ve 2009 ford fiesta ile tanıştım.Derken 2018 Citroen C4e geldim.

    Rabbim herkesin gönlüne göre olanı, en güzelini ve de en hayırlısını versin. Kazasız belasız ailenizle ve de sevdiklerinizle birlikte güvenli sürüşler diliyorum.

    Saygılarımla
    Arkadaşlar bugün sağ ve sol arka amortisörün ara yatak takozlarını değiştirdik.Arabadan çıkan takozlar gerçektende takoz gibi hiç esnemiyor oldukça sert bir malzeme.Yeni takılanlar ise azda olsa esnek.İlk izlenimlerime göre arkada kimse yokken ön süspansiyonlardan ne kadar ses geliyorsa arkadanda o kadar ses geliyor.Bilerek derin bir çukura girdim orda ön taraftan bile hafif küt sesi geldi arkadanda aynı şekilde ses geldi.Tabi bu bendeki sesin asıl sebebi lastikler.225-45-17 lastikler var ve iyice sertleştiler.Dar yanak ve sertleşmiş lastikle beraber süspansiyonlara çok yük biniyor.Birkaç gün içinde 215-50-17 yumuşak hamurlu bir lastik alarak konforu biraz daha iyi hale getirmek istiyorum.Usta arka yüklüyken gelen vurma sesini tamamen değil ama büyük oranda keser dedi özelliklede arkada 3 kişi+bagaj varken.İleriki zamanlarda arka yüklüyken denemek istiyorum ancak şuan mümkün değil.Bence imkanı olan ara yatak takozlarını değiştirsin çünkü arabadan çıkan takozlar gerçekten beş para etmez.



    arkadaşlar bu arada uzun zamandır aklımda bir türlü burada soramadım,

    trcitroen'e ne oldu, son durum nedir bilen var mı aranızda? Güzel bilgilerin ve değerli arkadaşların olduğu bir siteydi. Bir gün ansızın açıklama vs. yapılmadan kapandı, sosyal medyadaki adreslerinde de bir hareket yok. En kötüsü onca forum konusu ve içerisindeki çok değerli bilgiler uçup gitti. Birilerinde sitenin yedekleri var mıdır acaba?
    2014-2015 yıllarında avrupada crossover satışları otomobilleri geçmeye başlayınca psa grubu suva yöneldi, c4 cactus'ün görüntüsünü normalleştirip c4'ün yerine konumlandırmaya çalıştılar ama tutmadı, şimdi kendileride pişman, yeni c4'e ihtiyacımız var diyorlar ama ortada c4 için bir hazırlık yok, 2012 yılının 308'inin altyapısıyla 2020 c4 yapmaya çalışıyorlar
    c4'ün makyajı zaten fiyasko, önce 2015lerde tipsiz bir vites koydular 2016da biraz düzelttiler, arabaya hiç yeni bir donanım getirmediler öne bir gündüz ledi, arkaya led stop bitti bu kadar, farlara led-xenon opsiyon olarak bile konulmadı
    yine 3008 altyapısıyla c4 aircross yapıyorlar sene sonunda gelecek
    ds markasını bitirdiler, ds7 yollarda zor görürüz
    yanlış hamleler yüzünden 2020ye kadar pasif durumda citroen, serviste showroomda c-elysee'den başka araç yok
    Arkadaşlar bugün 2013 e-HDi C4 ün 65000 bakımı ankara cemal ustada yapıldı,bakım dışında bazen şanzumanda kararsızlık oluyordu.Kilometre düşük olduğu için alıştırma yapalım dedi ve yazılım yuklendi.İnanın aracımı tanıyamadım resmen abartmış gibi olmayim ama tam otomatik gibi oldu puruzsuz geçişler özellikle 1 den 2 ye geçişler sarsıntısız olmaya başladı ve .kalkista frenden ayağı çekince hareket etme anındaki titreme çok ama çok azaldı ve ani gaza yüklenmelerde vites düşürme anindaki zaman kaybi hantallik ortadan kalkti kesinlikle tavsiye ederim
  • Citroen'in kompakt HB sınıfındaki yeni temsilcisi olan C4'ün donanımlarıda en az kendisi kadar dikkat çekici.

    Gelin,Yeni C4'ün F/P oranını ve ne kadar doğru bir seçim olacağına göz atalım.

    En küçük donanımına kadar bir ikon: 1.2 PureTech benzin,BluhHDİ dizel motor ve yeni Eat6 şanzımanıyla gelen 2016 C4 Led ön farları ve 3 boyutlu süsü verilmiş arka stop lambalarıyla kendini belli edıiyor.

    Zorlu şehir hayatı hiç bu kadar kolay olmamıştı: Dijital ve analog olarak üç ayrı bölmede tasarlanmış gösterge tablosu renk değiştirebilme özelliğiyle her zaman yeni ve modern kalmayı başarabilor.Elekrtikli ve masajıl koltuklarıda C4'ü dört dörtlük yapan özelliklerinden

    Hayatınız boyunca nereye gittiğinizi bilmeden kaç kilometre yol katettiniz ? Yeni C4 navigsyonuylada bilmediğiniz yerlere gidebilmenizi ve güvenle seyahat etmenize olanak sağlıyor.

    Bakalım C4, bu işlevselliğinin yanında yeterince kullanışlı mı ? Ayarlanabilen,katlanabilen koltukları sayesinde 408 litrelik bagajı çok daha büyük hacimlere çıkartılabiliyor ve maksimum yükleme elde edilebiliyor.

    C4'te ilk defa sunulan cam tavan ise sınıfında kendini belli ediyor.

    C4'ün 2019 yılı gibi yeni kasasının gelecek olması ise yine doğru bir tercih olduğunu kanıtlıyor.

    Türkiye'de 2011 yılından itibaren sunulan C4'ler 1.4 ve 1.6 VTİ aynı şekilde 1.6 e-HDİ olarak seçilmişti.

    Eat6 ve PureTech/BluhHDİ şanzıman/motor kombinasyonlarına geçmesi şerefine makyajlanarak yoluna devam eden C4 II Türkiye'de 60.000 Türk lirası gibi bir fiyatı taban olarak aldı.

    Eski MCP/BVA/e-HDİ kombinasyonlarına sahip C4'ler ve ortalama 2.el fiyatları :

    1.4 VTİ -C4'ü C4 yapan standart Cruise Control,dijital gösterge,direksiyondan kumanda gibi donanımlara sahip benzinli C4'tür.2.el olarak 40.000 Türk lirası taban fiyatıdır

    1.6 VTİ -Karartılmış arka ve yan camlar,sis farı,çeilk jant ve türlü türlü donanımı sunan VTİ Comfort ve THP Exclusive olan C4ler ise 45.000 Türk lirasına (En baz)bulunabiliyor.

    1.6-e-HDİ - Comfort , Comfort Plus, Exclusive olan ve şüphesiz en çok tutulan C4 50.000 Türk lirasını taban olarak almış.

    1.2 PureTech - 60.000 Türk lirasına ancak alınabilen ve çook ekonominik ola C4 aileler için mükemmel bir tercih.Led gündüz sürüş farları ve yenilenmiş iç mekanı albenisini arttıran etkenlerden.

    1.6 BluHDİ - Yeni bir dizel C4,yine bir aşk.C4 iddialı bir motorla tekrar yükselişe geçeceğinin ayak seslerini duyuruyor. Fiyat ise 65-70.000 Türk lirası arası.

    Gelin iç/dış tasarıma göz atalım.

    Aracın dış aynaları tamamen otomatik açılıyor ve kapanıyor.

    Yanan beyaz ışık ise karşılama aydınlatması.
    Alt fotoğraflarda aynı zamanda sinyale duyarlı olan viraj aydınlatması gözüküyor.

    Gösterge tablosu ise tek tek renk değiştirebiliyor...

    Bu mesaja eklenen görseller:







    [center][img]https://store.donanimhaber.com/b4/a9/42/b4a9422a938523f60746d0a91b30b46f.jpg[/img]
    [link=https://forum.donanimhaber.com/m_44316618/tm.htm]
    [color=#990000][b]<<Yeni Citroen C4 Kullanıcıları>>[/b][/color][/link][/center]


    Yukarıdaki kodu kopyalayıp, profilinizdeki imza kısmına yapıstırabilirsiniz.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • dulcet kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Belki fikir olması açısından size birşeyler yazayım. Ben 2012 E-Hdi Exclusive MCP 54000kmde Nisan 2018de Kazasız boyasız temiz bir aracı 67ye aldım.
    Bu araçta donanım olarak gerçekten üst seviyede bir araç.

    Beni rahatsız eden tek yanı süspansiyon sisteminin aşırı sert olması ve birde vites geçişlerine alışamadım. Vites geçişlerini bir nebze de olsa toparlıyorum ama süspansiyondan maalesef memnun değilim. Herhangibir sorun yok ama anladığım kadarıyla bu araçlarda bu durum mevcut.

    Onun dışında artılarını eksilerini bir kenara koysam artıları ağır basacağı ve de fiyat-performans açısından tatminkar edeceği için gerçekten güzel bir araç.
    Arabalardan herkesin beklentisi farklıdır ben kendimce ufak bir değerlendirmede bulunayım.

    Bana Göre Artıları:
    - Yakıt ekonomisi(27-28km ortalama hızla her gün 50km yol yapıyorum. Klima açıksa 100kmde ortalama 6.1-6.2 -- klima kapalıysa 5.7-5.8 )tekrar hatırlatayım araç otomatik.
    - Geniş iç hacim, Geniş Bagaj kullanımı Saklama alanlarının genişliği(Özellikle vites önünde yer alan soğutmalı göz.)- Ayrıca koltuk altında çekmeceler mevcut.
    Torpido, kolçak ve de kapı yan gözler oldukça geniş)
    - otomatik katlanan aynalar ( çok da aranan bir özellik gibi durmasada istanbul gibi bir yerde ihtiyaç olabiliyor)
    - Ön-arka park sensörü
    - Sileceklerin Kelebek şeklinde silmesi böylece hem yolcu hem sürücü alanı geniş görme alanına sahip olabiliyor.
    - Önde ve de arkada Kol dayama
    - Bagajda poşetleri asmak için konumlandırılmış kancalar, sol tarafta yer alan bagaj aydınlatmasının aynı zamanda çıkarılabilir bir el feneri olarak kullanılması
    - Araçta vitesin önünde yer alan sürgülü gözde 1 adet, kolçakta 1 adet , kolçağın arkasında 1 adet, bagajda 1 adet olmak üzere toplam 4 tane çakmak girişi bulunması. Ayrıca kolçakta 1 adet 220 priz girişi olması.
    - Arka diz- baş mesafese 1.80 lik birisini de rahat ettirebilecek durumda.
    - Elektronik park freni, minik vites kolu.
    - Dört camında tam otomatik olması ( iki kademeli )
    - Hız sabitleyici ve Hız sınırlayıcı olması
    - Gösterge ışıkları ve de yol bilgisayarı alanında yer alan ışıkların kademeli karartılması ayrıca gece yolculuklarında gösterge ve teyp alanında tek tuşla ekran karartılması yapılabiliyor ( sadece hız ve sanırım yakıt bilgisi kalıyor)
    - Arkada da tavan lambasının yer alması.
    - Geri vitese takıldığında yan aynanın aşağı doğru hareket etmesi daha rahat bir park imkanı sunuyor.
    - Çift yönlü dijital klima mevcut ben Auto 1. kademede 18 dereceye ayarlıyorum. önde oturanlar için ideal bir değer olabilir ama arkada oturanlar için yetmeyebilir. Çok güzel soğutuyor. auto modda olması ile de içerisi belli dereceye ulaşınca da üfleme hızını kendisi ayarlıyor. (en düşük derece olarak ekranda 14 yazıyor bir tık altı da mevcut LOW olarak değer veriyor)
    - Yan aynalarının altında led aydınlatma olması görsel olarak bir lezzet katmış.
    - Triger seti ömrü için 10 yıl ya da 180000km uygun görülmesi.
    - Yağmur-Far sensörü bunları zaten demiyorum

    GELELİM BANA GÖRE EKSİ YANLARI
    - Amortisör, yaylar ya da her neresiyse abi maalesef bu noktada araç iyi değil.Çok kötü değil ama iyi de değil. Viraja hakimiyet kurabilir girdiğin hızla ok gibi çıkarsın da eyvallah ama genel kullanımda konforu düşürmüş.
    - Vites geçişleri için forumlarda bayağı bir bilgi var. O yüzden fazla bir şey demiyorum. 1-2, 2-1 kararsızlıkları...Bu durumu ben F1 kulakçıklardan dengeliyorum ya da gaz pedalına biraz daha dikkatli basıyorum. Özellikle hafif rampalı viraj dönüşlerinde.
    - jantları çok güzel 17inç; ama buna 225x45x17 dışında başka alternatif bir ebatta lastik takılamıyor. Acaba yanak kısmını 50ye çıkartsam konforu biraz arttırabilir miyim diye düşünüyorum ama maalesef tek seçenek mevcut.225x45x17
    - Ön konsolda (yol bilgisayarı olan kısım değil, onun üstü) kullanılan malzeme yumuşak evet ama görüntüsü bana göre hiç güzel değil. Kötü bir siyah.
    - Daha önce wv polo da başıma gelmişti sanırım bu araçta da böyle olacak. Cam kaldırma tuşlarının yer aldığı plastik kısımlarda soyulmalar başladı.
    - Ses sistemi de bana biraz yetersiz geldi ama hani kötü de değil. Ne öldürür ne güldürür diyelim.
    - Direksiyon biraz daha yumuşak olabilirdi bana ağır geldi.
    - Farlar en azından mercekli olabilirdi.

    GELELİM OLSADA OLUR OLMASADA DEDİĞİM ÖZELLİKLER;
    - İlk dikkatimi çeken Masajlı ön koltuklar. Valla ben dahil 5-6 kişiye de kullandırdım. Kimse memnun kalmadı.Bir faydası yok gibi sanki.Bunun yerine koltuk ısıtma olsa hepten bal olurdu kararını verdik.
    - Direksiyon sağa sola dönünce sis farlarının yanması.
    - Stop-Start buna biraz değinmek istiyorum. Bu konuda bir çok farklı görüş var. Bence olsa da olur olmasa da. Şöyleki istanbulda aşırı bir trafik içindeyiz dur kalk sayımız oldukça fazla ama bu dur kalklar stabil değil yani durduk mu 1-2 saniye içinde tekrar hareket etmemiz gerekebiliyor. Ve de bu durum trafik boyunca süreklilik arz ediyor.
    Bu işlevin bir düğmeyle açılıp kapatılması çok güzel. Aşırı bir yoğunluk hissedersem uzun durmalara gebe, o zaman aktif yapıyorum. Geleyim çalışmasına sessiz rahatsız etmeyecek şekilde çalışıyor ve de hızlı.

    35 yaşındayım. 80ler 90lar kuşağında büyüdüm. Araba geçmişim Tofaş ŞAHİN ile başladı, Uzun yıllar kullandım. Sonra babamızın emektar bir Passatı vardı 99 kasa bir süre ona geçtim.Devamında 2006lı yıllarda polo kullandım. 2013te evlendim ve 2009 ford fiesta ile tanıştım.Derken 2018 Citroen C4e geldim.

    Rabbim herkesin gönlüne göre olanı, en güzelini ve de en hayırlısını versin. Kazasız belasız ailenizle ve de sevdiklerinizle birlikte güvenli sürüşler diliyorum.

    Saygılarımla




  • Arkadaşlar bugün sağ ve sol arka amortisörün ara yatak takozlarını değiştirdik.Arabadan çıkan takozlar gerçektende takoz gibi hiç esnemiyor oldukça sert bir malzeme.Yeni takılanlar ise azda olsa esnek.İlk izlenimlerime göre arkada kimse yokken ön süspansiyonlardan ne kadar ses geliyorsa arkadanda o kadar ses geliyor.Bilerek derin bir çukura girdim orda ön taraftan bile hafif küt sesi geldi arkadanda aynı şekilde ses geldi.Tabi bu bendeki sesin asıl sebebi lastikler.225-45-17 lastikler var ve iyice sertleştiler.Dar yanak ve sertleşmiş lastikle beraber süspansiyonlara çok yük biniyor.Birkaç gün içinde 215-50-17 yumuşak hamurlu bir lastik alarak konforu biraz daha iyi hale getirmek istiyorum.Usta arka yüklüyken gelen vurma sesini tamamen değil ama büyük oranda keser dedi özelliklede arkada 3 kişi+bagaj varken.İleriki zamanlarda arka yüklüyken denemek istiyorum ancak şuan mümkün değil.Bence imkanı olan ara yatak takozlarını değiştirsin çünkü arabadan çıkan takozlar gerçekten beş para etmez.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017




  • arkadaşlar bu arada uzun zamandır aklımda bir türlü burada soramadım,

    trcitroen'e ne oldu, son durum nedir bilen var mı aranızda? Güzel bilgilerin ve değerli arkadaşların olduğu bir siteydi. Bir gün ansızın açıklama vs. yapılmadan kapandı, sosyal medyadaki adreslerinde de bir hareket yok. En kötüsü onca forum konusu ve içerisindeki çok değerli bilgiler uçup gitti. Birilerinde sitenin yedekleri var mıdır acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    Yanlış yazmışım Blue-Hdi evet. C4 bilinen bir kronik sorunu var mı peki? Bütçeme uyuyor ancak kimse önermiyor.

    İlk aracım 2008 model C4 dü, çok keyifle kullanmıştım LPG li olmasından dolayı özel servisler uğraştırdı biraz sadece onun haricinde mutluydum ben.
    O önermeyen arkadaşların sayesinde uygun fiyata konforlu güvenli ekonomik performanslı araçlara biniyoruz

    BlueHDi motor ve EAT6 şanzıman kombinasyonu sınıfının en iyisidir.

    Tek kavramalı yarı otomatikler gibi nispeten konforsuz,
    Çift kavramalı yarı otomatikler gibi sorun çıkarma olasılığı yüksek,
    Diğer tam otomatikler gibi yakıt canavarı,
    CVT gibi keyifsiz değildir.




  • wwide1543 kullanıcısına yanıt
    Çünkü sorun yaşamadığınızda buraya gelip şöyle güzel sürdüm böyle güzel gezdim demek çok da faydalı değil. Biz o zamanlarda gezmelerde oluyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil5

    valla yazın o kadar millet tepki gösterdi. %25 çektiler zamı.

    Bende seviniyorum 3 yaştan düştü ucuz olucak diye.

    "YASA" gereği, mtv artışı enflasyon oranının %50'sinden fazla olamaz. Bu da ortalama %15 artışa denk geliyor... Yasa bir tek bize işliyor zaten. İtiraz eden de ergenekoncu, balyozcu, terörist, fetöcü, dış mihrak...vs
  • liebermann L kullanıcısına yanıt
    2014-2015 yıllarında avrupada crossover satışları otomobilleri geçmeye başlayınca psa grubu suva yöneldi, c4 cactus'ün görüntüsünü normalleştirip c4'ün yerine konumlandırmaya çalıştılar ama tutmadı, şimdi kendileride pişman, yeni c4'e ihtiyacımız var diyorlar ama ortada c4 için bir hazırlık yok, 2012 yılının 308'inin altyapısıyla 2020 c4 yapmaya çalışıyorlar
    c4'ün makyajı zaten fiyasko, önce 2015lerde tipsiz bir vites koydular 2016da biraz düzelttiler, arabaya hiç yeni bir donanım getirmediler öne bir gündüz ledi, arkaya led stop bitti bu kadar, farlara led-xenon opsiyon olarak bile konulmadı
    yine 3008 altyapısıyla c4 aircross yapıyorlar sene sonunda gelecek
    ds markasını bitirdiler, ds7 yollarda zor görürüz
    yanlış hamleler yüzünden 2020ye kadar pasif durumda citroen, serviste showroomda c-elysee'den başka araç yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JaCKaLL3678

    Selam usta biraz geç oldu belki aracını aldın ama aldıysanda inşallah comfort plus olanı almışsındır 2012 cpmfort plus ve 2013 model comfort paket aracım var kesinlikle comfor plus diyorum.

    Alıntıları Göster
    Easy-C4 ün hatrı için

    Confort-Yeterli

    C. Plus-Golf Highline

    Exculusive-A180 AMG
  • Arkadaşlar bugün 2013 e-HDi C4 ün 65000 bakımı ankara cemal ustada yapıldı,bakım dışında bazen şanzumanda kararsızlık oluyordu.Kilometre düşük olduğu için alıştırma yapalım dedi ve yazılım yuklendi.İnanın aracımı tanıyamadım resmen abartmış gibi olmayim ama tam otomatik gibi oldu puruzsuz geçişler özellikle 1 den 2 ye geçişler sarsıntısız olmaya başladı ve .kalkista frenden ayağı çekince hareket etme anındaki titreme çok ama çok azaldı ve ani gaza yüklenmelerde vites düşürme anindaki zaman kaybi hantallik ortadan kalkti kesinlikle tavsiye ederim
  • Çok güzel ve seksi bir bayanla evleniyorsunuz.Yatakta da çok mükemmel. Ancak kafanızda hep "ya beni aldatırsa" şüphesi var ( DSG )
  • Bir önceki mesajım eksilenmiş stoplar kötü mü olmuş?

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017

    Valla ben çok beğendim.




  • Üç yıllık C4 maceram bugün itibarı ile sona erdi. Aracın devrini verdim, yeni sahibine hayırlı olur inşallah.
    Yine bugün akşam saatlerinde Peugeot 5008 için sözleşme yaptık, aksilik olmazsa yarın yeni aracımı teslim alacağım.
    Millet Fransız'dan uzak dur der, ben tadını aldım aksine uzak duramıyorum
  • ilugun İ kullanıcısına yanıt
    Selam...1 haftadır yurtdısındaydım..yenı geldım.. bulgarıstan yaptık aılemle...2000km yol yapmısım...depoyu kırklarelınde fulledım 1000 km sonra gosterge 2 cızgıye ındı..yanı
    200 km daha gıderı vardı .. ekonomık tır C4 ... kaputu acınca saynagoz sekılndekı turboyu goreceksın... grı renktte.. bırlesım yerınde ..kısacası sagında solunda ustunde yaglanma
    olmaması gerek .. bende ısım geregı tam otomatık DSG ve dıger tum sanzımanları denedım... cıft kavramalarda zaten sorun yok gecıslerde...bızım tek kavrama robotıze sanzıman
    kullanırken ....vıtes gecıslerı sırasında asırı vuruntu .. yada aracın gec vıtese gecıp devırlenmemesı yada manuel vıtes kullanırken yarım debrıyaj yapıyor hıssı vermesı gıbı
    durumlar sıkıntılı ... vıtes gecıslerı net olması gerek ... bazı arkadaslar sagından solundan ses gelınce hemen panıge kapıldıklarını gordum ... fransız arabası deneyımı bende
    cok farklı gelıstı ... bıryerden ses mı gelıyor...cok rahatsız edıcı degılse hemen panık yapmak yerıne bırkac gun daha deneyın gorun ...devam edıyorsa servıse gosterın
    benım cogu zaman boyle deneyımlerımde problemler hep kendılıgınden duzelmıstır ... demek ıstedıgım hemen her gordugunuz ufak sorun veya seste servısın yolunu tutmamanız:))
    bızım yolların durumu da maalum:)))) 4*4 kullansak o bıle dagılır bırkac sene sonra... adamlar avrupa yollarına gore araba yapmıslar.... bır de bısey paylasamak ıstıyorum
    avrupada trafıktekı ınsanlar cok medenı .. cok rahat arac kullanıorsun .. burası gıbı degıl .. luzumsuz yere sol serıt ısgal edılmez..arkana yaklasan arac 5 km onceden selektor yapmaz ...
    doner kavsakta gecıs ustulugu kavsagın ıcındekılerındır .. tr dekı gıbı dısında degıl .. bu kuralı saygıdeger kurslarımız ogretemeyırlar galıba.. ogretseler bıle polıslerımız uyuyor
    yurtdısında dısarıdan doner kavsaga kontrolsuz gırın bakalım nooluyo..dırek sıze carparlar .. kımse durmaz ... en cok hosuma gıden de yaya yolları .. yaya arac gelıyormu dıye pak bakmaz
    adımını atar ve araclar durur ... burda adam bana yaya yolunda carpıyordu ve bana dıyokı naapıyorsun kardesım boyle gecılırımı dıye ... medenıyetı ozlemıstım ... 5 gun surdu:)))) keske trafık
    cezalaımız 66 ...88 lıra gıbı komık rakamlar olmasa ... 1000 lıra yapacaksın cezayı bak araclar nasıl azalıyor trafıkte:))))




  • mertergün M kullanıcısına yanıt
    işin kaportacı olsa dahi ( burdaki dahi nin anlamını biliyormusun) seni yazmadığın hiç bir şey için suçlamadım ama sen yazdıklarının ne anlama geldiğini bilmediğin gibi yazılanıda doğru okuyamıyor yada olması gerektiği anlamda anlamıyorsun, bu nedenle işiniz çok zor.

    otomobil sürmeyi bilmiyorsunuz 2 senede 2 baskı volant değiştirdiğinizi yazmışsınız, ve bunun garantiden değiştirdiğinizi !

    şimdide insignia ile 320 hakkındaki engin bilgilerinizi yazıyorsunuz. Aracınız 6 ay sonra (normalde 1 - 2 sene derdim ama kullanmayı bilmediğiniz için bu süreyi biçtim) mekatronik sorunuyla servise giderseniz. Tanıştığınız yeni ustalar ve yeni bilgilerinizi yine bu platformda paylaşırsınız.
  • mavisever M kullanıcısına yanıt
    merhaba hocam.
    servis ışığını söndürmek için, kontak kapalıyken anahtar şeklindeki butona basılı tutup kontağı açıyorsunuz. daha sonra 10' dan geri doğru saymaya başlayacak. eliniz o düğmede basılı duracak geri sayım boyunca.
    geri sayım bittiğinde uyarı sıfırlanmış oluyor.
  • karambol666 K kullanıcısına yanıt
    :) ben olsaydım suratına sövmüştüm, git aracı yak hocam, kasko değeri 57000tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caglar57 -- 6 Nisan 2016; 6:32:25 >
  • karambol666 K kullanıcısına yanıt
    Yazınızı okuduktan sonra yeni tucson için kartal ortakları aradım ikinci el satış danışmanıyla görüştüm sizin görüştüğünüzmü bilmiyorum. ikinci el tucson 2015 model aradığımı söyledim sağolsun ilgilendiler hemen görmeden temiz bir tucson a peşin 49 bin tl teklif ettim. yüzüme kapattılar bu kadar kızacak ne var anlamadım
  • Herkese merhaba
    Forumun en eski c4 II kullanan üyelerinden biriyim eskiler hatırlar. Uzun zamandır foruma girmiyordum tekrar bir uğrayım dedim. Yeni araç alanlara hayırlı olsun güle güle kullanın.

    Hafta sonu Ankara-İstanbul-Ankara yaptım. Yakıt tüketimini paylaşıyım.

    Ankaradan tuzlaya gittim. Tuzladan 2 kez karşıya geçtim köprü trafiği, şehir içi, uzun yol karışık. Giderken otobanda 120 crus controlle gittim. Dönüşte kocaeli merkeze uğradım, otobanda geneli 130-170 arası geldim. Yakıt göstergesinde 2 diş yakıtım kaldı.

    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    İstanbul dönüşü temizlenirken.
    Citroen C4 II ve DS4 2011-2017


    Aracım 56.200 km ye geldi. 2012 model 1.6 hdi manuel 112 hp 6 ileri. Hala ilk günkü keyifle kullanıyorum çok memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alpine. -- 12 Mayıs 2016; 19:35:45 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.