BU PARFÜM KAMPANYASINI KAÇIRMA ÜZÜLÜRSÜN - PAZARLAND KAMPANYASI YENİDEN SICAK FIRSAT
133 Cevap12128 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


3025 Mesaj
6 Kasım 2010; 19:58:09 

Arkadaşlar PAZARLAND yeni parfüm kampanyasıyla sizlere daha iyi hizmet sunmaya devam ediyor.

İsteyen 10liralık veya daha önce kullanmadığı 25liralık hediye çekini rahatça kullanabilir.

Kargo Bedava.

Kapıda ödeme için ekstra ücret yok.

Havaleye %3 ekstra indirim var.

Ayrıca yaptığınız alışverişlerde dilerseniz 1, dilerseniz 5ürün alın, farketmeksiniz kademeli olarak ekstra puan kazanacaksınız.

Bu kampanya kaçırmayınız arkadaşlar. Kasım ayına özel fiyatlardır.

Bütün ürünler %100orjinal ve faturalıdır. Herhangi bir şüphenizde firmayla bağlantıya geçip şikayetinizi bildirebilirsiniz.

Fiyatlar muhteşem, en azından şunu örnek vereyim Boyner'de Burbery olan 145liraydı.

Kullanacağınız hediye çekini, kazanacağınız puanı, kargonun bedava olmasını, kapıda ödemeyi, havaleyi indirimi unutmayın

http://www.pazarland.com/




http://www.pazarland.com/



http://www.pazarland.com/



http://www.pazarland.com/



http://www.pazarland.com/



http://www.pazarland.com/



http://www.pazarland.com/


Umarım kampanyadan parfüm ihtiyacınızı daha ucuza değerlendirdiğiniz için paylaştığım fırsatı beğenirsiniz. Saygılarımla

Ekleme: imla



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi syruse -- 7 Kasım 2010; 12:14:16 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Kasım 2010; 20:31:25 

neresi sıcak. sıcak dedin mi eski pazarland kampanyasını sollamış olmalı, o kampanyayı istiyoruz biz. puan falan degil


 
1026 Mesaj
6 Kasım 2010; 22:21:36 

site güvenilir mi?


_____________________________



FoCuS TaKıMı

2011 Focus Comfort Sedan


 
1041 Mesaj
6 Kasım 2010; 22:28:21 

25tl çeki olanlar için fiyatlar perfect...

straw' ı bile sollamış helal olsun..


_____________________________

TRIDONIC - Balast Uzmanı


4043 Mesaj
6 Kasım 2010; 22:38:58 

yine syruse yine pazarland


_____________________________



 
806 Mesaj
6 Kasım 2010; 22:41:51 

10 Tl' lik hediye çekini nasıl alıyoruz arkadşlar.


_____________________________

İmzam kural dışı pehhh.


 
79 Mesaj
6 Kasım 2010; 22:45:28 


quote:

Orijinalden alıntı: t@rik

10 Tl' lik hediye çekini nasıl alıyoruz arkadşlar.


Artık alamazsın. 4 kasıma kadar alışveriş yapmış olanlara veriliyormuş.


_____________________________



 
943 Mesaj
6 Kasım 2010; 22:48:15 

harici harddsiklerde yine güzel bir indirim yapın lütfen


_____________________________



3025 Mesaj
6 Kasım 2010; 23:01:36 


quote:

Orijinalden alıntı: bilal47

harici harddsiklerde yine güzel bir indirim yapın lütfen

aralık ayı için böyle bir kampanya yapılması planlanıyor, tedarikçilerle anlaşılırsa gerçekleşecek inşallah.


Buarada arkadaşlar 25liralık çek ile uygun oluyor ama 10liralık çek ile de hatta çeksiz bile süper oluyor.

yukarıda yazdım, taksit var, kargo bedava, dileyene kapıda ödeme bedava, havaleye indirim, ekstradan puan veriliyor, fiyatlar zaten bunlar olmasa bile süper arkadaşlar daha ucuzunu bulmak çok zor. Benden demesi bu kampanya kasıma özel ve kaçırmayın derim. Hemen üye olun hiç olmazsa ilerideki kampanyaları kaçırmayın


_____________________________



3025 Mesaj
6 Kasım 2010; 23:51:03 


quote:

Orijinalden alıntı: tergen

site güvenilir mi?

güvenilir hocam


_____________________________



796 Mesaj
7 Kasım 2010; 0:07:14 

quote:

Orijinalden alıntı: syruse


quote:

Orijinalden alıntı: bilal47

harici harddsiklerde yine güzel bir indirim yapın lütfen

aralık ayı için böyle bir kampanya yapılması planlIYORUZ, tedarikçilerle anlaşılırsa gerçekleşecek inşallah.


gif]



diyecektin sanırım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yirmisekizli -- 7 Kasım 2010; 0:09:37 >


_____________________________



3025 Mesaj
7 Kasım 2010; 0:11:18 


quote:

Orijinalden alıntı: yirmisekizli

quote:

Orijinalden alıntı: syruse


quote:

Orijinalden alıntı: bilal47

harici harddsiklerde yine güzel bir indirim yapın lütfen

aralık ayı için böyle bir kampanya yapılması planlIYORUZ, tedarikçilerle anlaşılırsa gerçekleşecek inşallah.


gif]



diyecektin sanırım

Yoo öyle birşey demeyecektim. Ama sen dersen de ben demedim demem de. geçen ay yoğun istek ile firmaya harici kampanyası yapın dedim yapmadılar. Kasım oldu yine dedim yeni kampanyamız var deyip aralığa tedarikçilerden gelecek anlaşmaya göre ertelediler. Bende bunu belirttim.

Ben öyle birşey demediğim ve firma çalışanı olmadığımı defalarca kez dediğim halde benden sana tavsiye: Kendi kendine gelin güvey olma hocam eşeysiz üremeye girer


_____________________________



796 Mesaj
7 Kasım 2010; 0:22:21 

quote:

Orijinalden alıntı: syruse


quote:

Orijinalden alıntı: yirmisekizli

quote:

Orijinalden alıntı: syruse


quote:

Orijinalden alıntı: bilal47

harici harddsiklerde yine güzel bir indirim yapın lütfen

aralık ayı için böyle bir kampanya yapılması planlIYORUZ, tedarikçilerle anlaşılırsa gerçekleşecek inşallah.


gif]



diyecektin sanırım

Yoo öyle birşey demeyecektim. Ama sen dersen de ben demedim demem de. geçen ay yoğun istek ile firmaya harici kampanyası yapın dedim yapmadılar. Kasım oldu yine dedim yeni kampanyamız var deyip aralığa tedarikçilerden gelecek anlaşmaya göre ertelediler. Bende bunu belirttim.

Ben öyle birşey demediğim ve firma çalışanı olmadığımı defalarca kez dediğim halde benden sana tavsiye: Kendi kendine gelin güvey olma hocam eşeysiz üremeye girer


öyle veya böyle insanlar için değişen bir şey yok ama neden kimse inanmıyor acaba firmayla alakanız olmadığına? Çünkü firmanın ofisinde yatıp kalkan bir elemanı olduğunuzu hissettirecek şekilde mesajlarınız var. Sizce normal mi hiç alakası olmayan birinin olaya bu kadar yakın olması?

Daha önceden bir bağınız yoksa bile artık var sayılır



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yirmisekizli -- 7 Kasım 2010; 0:24:43 >


_____________________________



 
55 Mesaj
7 Kasım 2010; 0:31:16 

pazarland ile veya bu sitenin reklamını yapan veya duyuran arkadaşlarla ne sıkıntınız var? Anlamadım doğrusu. öyle ya da böyle ne fark eder. Bak siteye işine gelirse al...

geçenlerde bu siteden Wd Hd live aldım. hemen hemen bütün sitelere baktım en uygun pazarlandda buldum. adamlar üstüne bir de hdmı kablo hediye göndermişler...

işime geldi aldım. Meseleyi kişiselliştirmenin bir anlamı yok.


_____________________________



 
203 Mesaj
7 Kasım 2010; 0:48:03 

hocam strawberry'yi ne tarafa doğru sollamış göremedim ben.

euphoria pazarland
euphoria strawberry

lady million pazarland
lady million strawberry

one million pazarland
one million strawberry


quote:

Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

25tl çeki olanlar için fiyatlar perfect...

straw' ı bile sollamış helal olsun..



_____________________________



 
1041 Mesaj
7 Kasım 2010; 1:08:58 

quote:

Orijinalden alıntı: Why me???

hocam strawberry'yi ne tarafa doğru sollamış göremedim ben.

euphoria pazarland
euphoria strawberry

lady million pazarland
lady million strawberry

one million pazarland
one million strawberry


quote:

Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

25tl çeki olanlar için fiyatlar perfect...

straw' ı bile sollamış helal olsun..




hocam öncelikle 25tl çeki olanlar için dedim. pazarland' da gördüğün/verdiğin fiyatlardan 25tl düşeceksin.

diğer taraftan calvin klein erkek' e bakacaksın bayana değil.
one million çeksiz bile uygun geliyor. verdiğin linki tam incele istersen. straw' da %10 kargo bedeli var 124TL'ye geliyor. pazarland' da ürün zaten 112 ve kargo bedava. bir de çek olursa 87' ye geliyor.

daha ne olsun.

NOT: ben straw takipçisi/kullanıcısıyım. hatta forumdaki straw konusunu inceleyebilirsin. ben açmıştım o konuyu.

EDIT: Bu pazarland' daki burberry olayını anlamadım. 100ml' si 89TL, 50ml' si 92 TL..

EDIT2: syruse şu başlıktaki SIMSICACIK kelimesini bir düzeltsen..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TWiST_oF_FaCe -- 7 Kasım 2010; 1:18:13 >


_____________________________

TRIDONIC - Balast Uzmanı


 
532 Mesaj
7 Kasım 2010; 11:28:29 

PARFÜMLER ÇAKMA DEĞİL DEĞİL Mİ? 3-5 LİRA FAZLA VERİP HB DAN ALMAK DAHA İYİ DEĞİL Mİ?


_____________________________



3025 Mesaj
7 Kasım 2010; 12:12:32 


quote:

Orijinalden alıntı: inch

PARFÜMLER ÇAKMA DEĞİL DEĞİL Mİ? 3-5 LİRA FAZLA VERİP HB DAN ALMAK DAHA İYİ DEĞİL Mİ?

yukarıda da yazdım %100orjinal faturalı, hepsiburadan farkı yok niye kazık yiyorsunuz anlamıyorum dileyen kapıda ödesin arkadaşlar.

Parfümün orjinalliği ile ilgili bir sıkıntınız varsa kapıda ödeme sırasında açın kontrol edin orjinal değilse iade edersiniz


_____________________________



 
23 Mesaj
7 Kasım 2010; 12:13:29 

"syruse" firmanın elemanıymış, değilmiş beni bağlamaz. Ben ucuza mal alabiliyor muyum ona bakarım ;)

Geçen ay eşime Burberry Classic almıştım. Karlı bir alışveriş olmuştu. 10 TL.lik çekimi kullanıp bu ay da kendime Burberry almak istiyorum ama önce kokuyu test etmeliyim :D



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sugarman -- 7 Kasım 2010; 12:33:08 >


_____________________________



3025 Mesaj
7 Kasım 2010; 12:25:11 


quote:

Orijinalden alıntı: sugarman

"syruse" firmanın elemanıymış, değilmiş beni bağlamaz. Ben ucuza mal alabiliyor muyum ona bakarım ;)

Geçen ay eşime Burberry Classic almıştım. Karlı bir alışveriş olmuştu. 10 TL.lik çekimi kullanıp bu ay da kendime Burberry almak istiyorum ama önce kokuyu tes etmeliyim :D

Firma elemanı değilim ama bunu kimseye anlatamıyorum hocam neyse isteyen istediği gibi düşünsün.

Buarada ben burberyw women weekend beğenmiştim ve burbery classic men beğenmiştim. Bu ikisi benim hoşuma gitmişti


_____________________________



 
23 Mesaj
7 Kasım 2010; 12:33:38 

Hocam dediğim gibi beni bağlamaz :) Aksine sorun yaşayan arkadaşlara yardım etmen de hoş bir durum :)

En kısa sürede bir parfümeriye uğrayıp parfümü denemeliyim :)

Armani Code, Bvlgari Extreme ve Ferrari Red için de kampanya istiyorum



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sugarman -- 7 Kasım 2010; 12:35:19 >


_____________________________



 
4 Mesaj
7 Kasım 2010; 12:49:50 

bencede herkes cebine baksın.!!!!!!!!!!! Bende calvin klein euphoria erkek parfümü siparişi verdim 25 tl çekle birlikte 74 tlye geldi. Bu fiyata zamanında gg da testerlarını satıyorlardı.


_____________________________



4741 Mesaj
7 Kasım 2010; 12:52:56 

Siteyi ilk kez duyanlar ve syruse'yi firma elemanı sananlar olayın farkında değiller.Bu normal bir şey çünkü biz de ilk duyduğumuzda aynı şeyleri düşünmüş hissetmiştik taa ki ben sitenin SSL sistemini sorgulayasıya kadar..

Bugüne kadar 3 adet alışverişim oldu.İlk alışverişimde 25TL puan kullanıp modem-SD kart-usb bellek almıştım Aras kargo yüzünden elime geç ulaştı.Ulaşmadığı için beni aramışlardı neden gelmedi diye..Ayrıca micro SD kart ile birlikte adaptör istemiştim siparişte unutmuşlar hemen mail attım sonra telefon geldi şimdi gönderiyoruz diye.

2.siparişimde %30 parfüm indiriminden 2 adet Rochas Man aldım 11.00gibi EFTyi yaptım akşamına kargolandı tanesi 82 liraya geldi ve gelen %100 orjinal parfümdür kesinlikle eminim ayrıca muhtemelen ya geliş fiyatına sattılar ya zarar ettiler bu alışverişten..

3.siparişim 10TL puan kullanıp USB wifi stick,kulaklık ve duş jeli-deo aldım.62 yerine 52 TL ödedim 1 gün sonra kargolandı o da yarın gelir muhtemelen.Alırken ürünlerin fiyatlarını araştırdım en ucuz yerler ile aynı fiyatlardı.(usb wifi stick 34 liraydı havale ile 33 diyelim diğer sitelerde de bu fiyat)

Ve en önemlisi 3 alışverişe de kargo ücreti ödemedim.35TL puan kullandım en ucuz yerde 95TL olan parfümü 82 liradan aldım..

Şu anki kampanya öncekilere göre biraz sönük kalıyor ama 4 tane aynı ürün alınca da %25puan elde edilebiliyor(bilmiyorum puan kazanma üst sınırı var mı).Bu şekilde değerlendirilebilir.Ayrıca yine 60 lira alışverişe kargo ücreti alınmıyor.Bazı ürünlerde bu bile sıcak sayılır.

Dolayısıyla bazı arkadaşlarımızın çok şey kaçırdıklarını söyleyebilirim.

Edit: Yönetime gelince yaptıkları şey doğal çünkü firma foruma para verip reklam yapmak yerine müşterilerine ucuz ürünler kampanyalar yaparak adını duyurmaktadır.Forumun da bu kadar ilgi gören bir konu-siteden yani bu pastadan pay almak istemesi gayet doğal forum kullanıcılarına saygısızlık olsa da bu forum da hayır kurumu değil sonuçta.O yüzden fazla takılmayın maksimum yararlanmaya çalışın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ecay -- 7 Kasım 2010; 13:00:26 >


_____________________________

2013 VW CC & 2011 AUDI A3 Sportback & ASUS G75VX
ZOWIE EC 2 & SteelSeries QCK Heavy

*"Seizures are fun to watch , boring to diagnose"House M.D.
**Sammy FARHA & Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"


3025 Mesaj
7 Kasım 2010; 14:07:44 


quote:

Orijinalden alıntı: ecay

Siteyi ilk kez duyanlar ve syruse'yi firma elemanı sananlar olayın farkında değiller.Bu normal bir şey çünkü biz de ilk duyduğumuzda aynı şeyleri düşünmüş hissetmiştik taa ki ben sitenin SSL sistemini sorgulayasıya kadar..

Bugüne kadar 3 adet alışverişim oldu.İlk alışverişimde 25TL puan kullanıp modem-SD kart-usb bellek almıştım Aras kargo yüzünden elime geç ulaştı.Ulaşmadığı için beni aramışlardı neden gelmedi diye..Ayrıca micro SD kart ile birlikte adaptör istemiştim siparişte unutmuşlar hemen mail attım sonra telefon geldi şimdi gönderiyoruz diye.

2.siparişimde %30 parfüm indiriminden 2 adet Rochas Man aldım 11.00gibi EFTyi yaptım akşamına kargolandı tanesi 82 liraya geldi ve gelen %100 orjinal parfümdür kesinlikle eminim ayrıca muhtemelen ya geliş fiyatına sattılar ya zarar ettiler bu alışverişten..

3.siparişim 10TL puan kullanıp USB wifi stick,kulaklık ve duş jeli-deo aldım.62 yerine 52 TL ödedim 1 gün sonra kargolandı o da yarın gelir muhtemelen.Alırken ürünlerin fiyatlarını araştırdım en ucuz yerler ile aynı fiyatlardı.(usb wifi stick 34 liraydı havale ile 33 diyelim diğer sitelerde de bu fiyat)

Ve en önemlisi 3 alışverişe de kargo ücreti ödemedim.35TL puan kullandım en ucuz yerde 95TL olan parfümü 82 liradan aldım..

Şu anki kampanya öncekilere göre biraz sönük kalıyor ama 4 tane aynı ürün alınca da %25puan elde edilebiliyor(bilmiyorum puan kazanma üst sınırı var mı).Bu şekilde değerlendirilebilir.Ayrıca yine 60 lira alışverişe kargo ücreti alınmıyor.Bazı ürünlerde bu bile sıcak sayılır.

Dolayısıyla bazı arkadaşlarımızın çok şey kaçırdıklarını söyleyebilirim.

Edit: Yönetime gelince yaptıkları şey doğal çünkü firma foruma para verip reklam yapmak yerine müşterilerine ucuz ürünler kampanyalar yaparak adını duyurmaktadır.Forumun da bu kadar ilgi gören bir konu-siteden yani bu pastadan pay almak istemesi gayet doğal forum kullanıcılarına saygısızlık olsa da bu forum da hayır kurumu değil sonuçta.O yüzden fazla takılmayın maksimum yararlanmaya çalışın.


o kadar güzel anlatmışsın ki hocam daha benim birşey dememe gerek kalmamış herşey ortada zaten. Firma mükemmel


_____________________________



394 Mesaj
7 Kasım 2010; 14:40:50 


quote:

Orijinalden alıntı: syruse


quote:

Orijinalden alıntı: inch

PARFÜMLER ÇAKMA DEĞİL DEĞİL Mİ? 3-5 LİRA FAZLA VERİP HB DAN ALMAK DAHA İYİ DEĞİL Mİ?

yukarıda da yazdım %100orjinal faturalı, hepsiburadan farkı yok niye kazık yiyorsunuz anlamıyorum dileyen kapıda ödesin arkadaşlar.

Parfümün orjinalliği ile ilgili bir sıkıntınız varsa kapıda ödeme sırasında açın kontrol edin orjinal değilse iade edersiniz



Kapıda ödeme esnasında kargo görevlileri asla ürünün içini açtırmazlar. Aklınızda bulunsun.


_____________________________

HP mi? Allah Korusun... HP http://forum.donanimhaber.com/m_70186226/tm.htm


394 Mesaj
7 Kasım 2010; 15:41:40 

Cep telefonlarında bir inidirim olucak mı acaba ? Mesela 5800 da. :) 2 adet alıcamda.


_____________________________

HP mi? Allah Korusun... HP http://forum.donanimhaber.com/m_70186226/tm.htm


 
466 Mesaj
7 Kasım 2010; 15:54:11 

paco rabanne one million almıştım 78 TL gibi bir fiyata gelmişti çekle birlikte ve kesinlikle orijinal parfümdür. şüphesi olanlara duyrulur.


_____________________________



4920 Mesaj
7 Kasım 2010; 16:03:34 

önceki parfüm kampanyasına göre ekstra bi indirim mi var da bu kaçmaz :)

joop 60 küsürdü şimdi 90 küsür. pek bi cezbediciliği yok öncekinin yanında.


_____________________________

Alper ŞEN
KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


GALATASA|RA|Y


 
183 Mesaj
7 Kasım 2010; 16:35:33 

sorunsuz olmuştu alışverişim benimde.güzel site güzel fiyatlar fakat bu kampanyaları değil eski parfüm kampanyasını geri istiyoruz..


3025 Mesaj
7 Kasım 2010; 22:17:38 


quote:

Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

önceki parfüm kampanyasına göre ekstra bi indirim mi var da bu kaçmaz :)

joop 60 küsürdü şimdi 90 küsür. pek bi cezbediciliği yok öncekinin yanında.


önceki parfüm kampanyası tabiki de muhteşemdi yalnız şuanda çek ve kazanılacak olan puanlarla beraber düşünürsek fiyatlar hala piyasadan ucuz

tabiki de önceki kampanya gibi olmadı ama yine de avantajlar birleşince çok uygun oluyor hocam. Haksız mıyım?


_____________________________



4920 Mesaj
7 Kasım 2010; 22:21:34 

haksız değilsin ama puan kazanarak yapılan alışverişte pek kar edilmiyor. puanları kullanarak alacağın bişeyler bulamıyorsan yada bulsan da puanının üstündeyse haybeyem asraf çıkarıyor ya da ihtiyacın olmayan bişeyi alıyosun :)


_____________________________

Alper ŞEN
KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


GALATASA|RA|Y


3025 Mesaj
7 Kasım 2010; 22:27:05 

quote:

Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

haksız değilsin ama puan kazanarak yapılan alışverişte pek kar edilmiyor. puanları kullanarak alacağın bişeyler bulamıyorsan yada bulsan da puanının üstündeyse haybeyem asraf çıkarıyor ya da ihtiyacın olmayan bişeyi alıyosun :)

öyle düşünme hocam. İlk kampanyada 25liralık hediye çeki vardı. ikincisinde %15puan vardı ama noldu bak o kazanılan puanlar geçen ki %30luk parfüm kampanyasında rahat rahat kullanıldı. Ve hala daha kullanılmaya devam ediliyor. Yani mutlaka kampanyalar olacak. Yani puanlar mutlaka değerlendiriliyor kampanyalarla hocam



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi syruse -- 7 Kasım 2010; 23:13:00 >


_____________________________



 
1041 Mesaj
7 Kasım 2010; 23:09:09 

EDIT: yanlış anlamışım.. .



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TWiST_oF_FaCe -- 7 Kasım 2010; 23:15:05 >


_____________________________

TRIDONIC - Balast Uzmanı


152 Mesaj
7 Kasım 2010; 23:38:27 


bende siteden 3 adet parfum 1deo aldım.2 günde geldi fyatlar uygun.çam sakızı çoban armagani krem falan koymuşlar tek kullanımlık ürün yelpazesine bakınca bazı fiyatlar uygun bazıları pahalı


583 Mesaj
7 Kasım 2010; 23:49:01 

Benim şansımamdır bilinmez ama geçen kapanyadan 2 adet parfüm aldım bayat çıktı ikiside birebir değişim istedim ertesi gün onlar geldi onlar da malesef bayat çıktı kalıcılık sıfır sokak köşelerinde satılan parfümlerden bir farkı yoktu yani onları da iade ettim para iadesi bekliyorum çok ilgililer sağolsunlar güvenerek alışveriş yapabilirsiniz ne kadar bayat çıkma olasılığı yüksek de olsa hızlı bir şekilde ilgileniyorlar mağdur etmiyorlar müşteriyi takdir ettim.


_____________________________



3025 Mesaj
8 Kasım 2010; 8:51:41 


quote:

Orijinalden alıntı: MuzminRahTs?z!

Benim şansımamdır bilinmez ama geçen kapanyadan 2 adet parfüm aldım bayat çıktı ikiside birebir değişim istedim ertesi gün onlar geldi onlar da malesef bayat çıktı kalıcılık sıfır sokak köşelerinde satılan parfümlerden bir farkı yoktu yani onları da iade ettim para iadesi bekliyorum çok ilgililer sağolsunlar güvenerek alışveriş yapabilirsiniz ne kadar bayat çıkma olasılığı yüksek de olsa hızlı bir şekilde ilgileniyorlar mağdur etmiyorlar müşteriyi takdir ettim.

bu konuda gerçekten çok başarılılar hocam


_____________________________



3025 Mesaj
9 Kasım 2010; 13:40:22 


quote:

Orijinalden alıntı: why


bende siteden 3 adet parfum 1deo aldım.2 günde geldi fyatlar uygun.çam sakızı çoban armagani krem falan koymuşlar tek kullanımlık ürün yelpazesine bakınca bazı fiyatlar uygun bazıları pahalı

bu ufak tefek hediyeler siparişin içinden çıkınca insan bir mutlu oluyor


_____________________________



 
1616 Mesaj
9 Kasım 2010; 15:58:07 

ya bu 10 tl kupon nerde gozukuyor ben 4 kasım oncesı alısverıs yaptım ama hıcbıryerde goremıyorum.Odeme kısmında da cıkmadı :S



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


3025 Mesaj
9 Kasım 2010; 16:08:11 


quote:

Orijinalden alıntı: GOXIN

ya bu 10 tl kupon nerde gozukuyor ben 4 kasım oncesı alısverıs yaptım ama hıcbıryerde goremıyorum.Odeme kısmında da cıkmadı :S

Anasayfada İsminizin üstüne tıklayın açılan sayfada parapuanlar kısmına tıklayın orada göreceksiniz. Eğer hala göremiyorsanız yani yüklenmediyse firmaya mail atın hocam ilgileneceklerdir. Ben bu akşam bir sipariş daha vereceğim


_____________________________



756 Mesaj
9 Kasım 2010; 17:27:14 

aah 179 lıra ya Pacco 1 Million :D:D üstünü çizip 116 yazmışlar....179 a 1 mıllıon sefte göruorum okadar pahalı :D 200 ml mi acaba_?


_____________________________

Tek Kurşun Bitirebilse Gari Bu Hayatı Bari Bin Kurşun Atında Gönlüm Doysun Ahali


222 Mesaj
9 Kasım 2010; 21:22:18 

Siteden Acqua Di Gio 100 ML Erkek aldım, Kargo dahil 106 liraya geldi, ki 99 liraydı, 100 lira üstü kargo bedava olduğu için mail attım 10 kuruş için yapmayın diye, 7 liralık hediye çeki tanımladılar siparişten sonra. Müşterime parfümü 150 liraya sattım, gayet uygun dedi ve aldı. Gelen parfüm orjinaldi, şüpheniz olmasın...


_____________________________



3025 Mesaj
10 Kasım 2010; 15:22:39 


quote:

Orijinalden alıntı: berquay

Siteden Acqua Di Gio 100 ML Erkek aldım, Kargo dahil 106 liraya geldi, ki 99 liraydı, 100 lira üstü kargo bedava olduğu için mail attım 10 kuruş için yapmayın diye, 7 liralık hediye çeki tanımladılar siparişten sonra. Müşterime parfümü 150 liraya sattım, gayet uygun dedi ve aldı. Gelen parfüm orjinaldi, şüpheniz olmasın...

iyi kar etmişsin hocam maşallah


_____________________________



3025 Mesaj
11 Kasım 2010; 15:08:16 

parfüm indirimi kaçırmayın arkadaşlar fiyatlar güncellenebilir


_____________________________



 
0 Mesaj
17 Kasım 2010; 2:25:24 

Hocam aldığın parfümlerin üzerinde ithalatçı firmanın adı yazıyor değil mi ? Biliyosun yazmadığı zaman taklit olma olasılığı çok yüksek ..Bence sen fiyattan çok bu konudan bahset bize..


_____________________________



146 Mesaj
17 Kasım 2010; 2:51:26 

104 liraya kargo dahil paco rabanne one million aldım 100ml. Daha ne olsun!! Cheapsmells ve strawberryden bile uyguna geliyor. Kesinlikle kaçırmayın....


_____________________________

Donanımhaber Hukukçular Platformu


 
362 Mesaj
17 Kasım 2010; 10:40:59 

Bu 25 TL ve 10 TL hediye çekleri nasıl geliyor?


_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ
World kart ile alışverişlerde yardımcı olunur.
Alışveriş yaptıklarım : ahmetdonmez45 , fırsatkampanya , Déad , ibasci , öndercan , JohnDillinger, emre-29, isolayn07 ,


152 Mesaj
17 Kasım 2010; 12:26:38 

ürünerin üzerinde ithalatçı etiketi var.


992 Mesaj
17 Kasım 2010; 14:12:03 

79.40 TL'ye one miillion 100 ml alabiliyorum. Ne dersiniz alayım mı?


_____________________________

Dh 2006 Üyeleri


 
203 Mesaj
17 Kasım 2010; 14:29:46 

strawberry'de bile 115,50 tl bence çok uygun.

quote:

Orijinalden alıntı: devilish_

79.40 TL'ye one miillion 100 ml alabiliyorum. Ne dersiniz alayım mı?



_____________________________



992 Mesaj
17 Kasım 2010; 14:46:45 


quote:

Orijinalden alıntı: Why me???

strawberry'de bile 115,50 tl bence çok uygun.

quote:

Orijinalden alıntı: devilish_

79.40 TL'ye one miillion 100 ml alabiliyorum. Ne dersiniz alayım mı?




Aldım bakalım 79.40'a 100 ml one million. Umarım bana gider kokusu.

Kargoya Pazartesi günü verilir heralde değil mi?


_____________________________

Dh 2006 Üyeleri


1115 Mesaj
17 Kasım 2010; 16:55:41 

ulan millet ne hale gelmiş..100 liraya parfüme ucuz diyolar..bir kokuya 100 lira verilirmi..erdoğanın söylediği tek bişeye katılıyorum ; milletin cebinde para var


_____________________________

Galatasaray


146 Mesaj
17 Kasım 2010; 17:31:42 


quote:

Orijinalden alıntı: ozcan35

ulan millet ne hale gelmiş..100 liraya parfüme ucuz diyolar..bir kokuya 100 lira verilirmi..erdoğanın söylediği tek bişeye katılıyorum ; milletin cebinde para var


Herşeyi piyasa fiyatı x site fiyatı doğrultusunda değerlendirirsin. Eğer parfümün pahalılığından yakınıyosan buraya mesaj yazmanın alemi yok. Yurtdışı fiyatından bile daha uygun. Millet ne hale gelmiş ah vah edeceğine kendi işine bak. İsteyen alır isteyen almaz.


_____________________________

Donanımhaber Hukukçular Platformu


1115 Mesaj
17 Kasım 2010; 18:17:28 

tabiki alanlara birşey diyemem , isteyen istediğini alır..ben kendi fikrimi belirttim sadece..100 liralık parfümü sanki bedava veryolarmış gibi yansıtmaları değişik geldi bana..


_____________________________

Galatasaray


3025 Mesaj
17 Kasım 2010; 23:03:35 


quote:

Orijinalden alıntı: ozcan35

tabiki alanlara birşey diyemem , isteyen istediğini alır..ben kendi fikrimi belirttim sadece..100 liralık parfümü sanki bedava veryolarmış gibi yansıtmaları değişik geldi bana..

bedava vermiyorlar ki zararına indirimli veriyorlar, sitenin tanıtım amaçlı yaptığı bir uygulama ve herkesten uygun fiyata veriyor


_____________________________



 
124 Mesaj
18 Kasım 2010; 0:00:13 


quote:

Orijinalden alıntı: ozcan35

tabiki alanlara birşey diyemem , isteyen istediğini alır..ben kendi fikrimi belirttim sadece..100 liralık parfümü sanki bedava veryolarmış gibi yansıtmaları değişik geldi bana..

Dostum senin benim gibi adama 2 yıl gider o parfümler. Ama değer. Gidip bulunduğun yerdeki parfümeriye lütfen sor ve fiyatları karşılaştırıver. 2 katı fiyat görürsen demekki normal bir parfümeri. Bu diğer arkadaşların neden bedavaya veriyorlarmış gibi düşündüklerini açıklar sanırım. 48-50 Euro civarı idi 100 mili aqua di gio nun fransa fiyatı.


 
3324 Mesaj
18 Kasım 2010; 0:02:10 

kenzo leopar edp yok mu?


_____________________________

Logitech Z-5500-PS3 1TB-PHİLİPS 47PFL6877-PHİLİPS 720SA DVD PLAYER


116 Mesaj
18 Kasım 2010; 0:14:58 

fiyatlar iyi güzel hoş da
bu %60 indirim acaba hangi ürün veya ürünler? hala bulamadım


_____________________________



 
266 Mesaj
18 Kasım 2010; 10:14:34 

1 Adet yves saint laurent 100 ml erkek parfumu ve 1 adet euphoria 100 ml bayan aldim


Bayan parfumu cok iyi orj erkek parfumu orj ile alakasi yok ya bayat parfum yada sahte bu sitenin baZi urunlerine dikkat edin 3-4 kere kullanmis olduk iadede edemiyoruZ.


Ama ilgi alaka cok iyi urunleride gelistirirseler daha iyi olur .dip not




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frtn -- 18 Kasım 2010; 10:16:20 >


3025 Mesaj
18 Kasım 2010; 10:36:22 


quote:

Orijinalden alıntı: frtn

1 Adet yves saint laurent 100 ml erkek parfumu ve 1 adet euphoria 100 ml bayan aldim


Bayan parfumu cok iyi orj erkek parfumu orj ile alakasi yok ya bayat parfum yada sahte bu sitenin baZi urunlerine dikkat edin 3-4 kere kullanmis olduk iadede edemiyoruZ.


Ama ilgi alaka cok iyi urunleride gelistirirseler daha iyi olur .dip not



parfümünüz bayat ise veya orjinalliğinden şüpheniz var ise site ile iletişime geçin sorunu bildirin. İlgileniyorlar. Keşke bunu ilk aldığınızda 1kez kullanınca yapsaydınız ama 3-4kez kullanmışsınız. Yine de bir ihtimal ilgilenebilirler. Siz yine de bence şansınızı deneyiniz


_____________________________



 
281 Mesaj
18 Kasım 2010; 15:53:54