- x
mini cooper s'e lpg dönüşümü?
10 Cevap11136 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Mesaj Fotoğraf Galerisi

Ekleyen : johannes_es
Giriş
Mesaj


 
3 Mesaj
3 Kasım 2010; 13:20:43 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar biz eşimle bu aralar cooper s'e taktık ama eşim ayrıca yakıt tüketimine taktı. cooper s kullanan var mı? yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir mi? ayrıca bu araba için lpg dönüşümü nasıl bir fikir sizce?


_____________________________



436 Mesaj
3 Kasım 2010; 14:13:15 

Selamlar..
Mini'lerin yakıt tüketimi 8-9lt civarında lpg dönüşümü yaptırdığınız takdirde tüketiminiz 9-10lt olacaktır kesinlikle performanstan herhangi bir kaybınız olmaz ve gönül rahatlığ ile
güvenlikli bir şekilde tasarruflu sürüşün keyfini çıkarabilirsiniz...


0

0


0


0

0


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
227 Mesaj
3 Kasım 2010; 22:30:38 

Tüpün boruları hiç hoş olmamış.. Montajın göze hitap etmediği kesin de sorun var mı yok mu bilemiyorum. Ama şunu söyleyim ben bağajda tüpü öyle görse idim LPG yi kesin söktürürü paramı geri isterdim. O borular ne öyle ya...


_____________________________

"Gökteki yıldızı Allah yerdekini biz yarattık" Mercedes Benz'in Ana Fabrika Kapısında Yazar...
1994 W124 kasa Mercedes E200 KME sıralı LPG...sorunsuz...
1997 W210 kasa E 200 Elegance E1 paket MTM sıralı LPG muhteşem...


436 Mesaj
4 Kasım 2010; 14:22:51 

Malesef yer ufak olduğundan başka seçenek yok :(


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
431 Mesaj
4 Kasım 2010; 15:34:00 


quote:

Orijinalden alıntı: avast_

Tüpün boruları hiç hoş olmamış.. Montajın göze hitap etmediği kesin de sorun var mı yok mu bilemiyorum. Ama şunu söyleyim ben bağajda tüpü öyle görse idim LPG yi kesin söktürürü paramı geri isterdim. O borular ne öyle ya...


Bencede montaj göze hiç hoş gelmiyor. Soldan çıkan borular sağa katetmiş (bagaj) borular her tarafta kol geziyor (motor).


_____________________________

Murat TEZCAN 2001 Vectra B 2000cc 16V A/T İzmir


436 Mesaj
4 Kasım 2010; 20:13:15 

Evet tank bağlantısı hoş görünmüyor olabilir ancak borular sağdan sola gidiyor çünkü sağ tarafta aracın egzozu var,
neden tank sol tarafta diye düşünenler olabilir bu da alt tarafın tank montajı için müsait olmamasından kaynaklanıyor...
Malesef bagajı böyle küçük araçlarda böyle sıkıntılar olabiliyor.
Saygılar...
Baki Köseoğlu


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1487 Mesaj
5 Kasım 2010; 14:58:57 

Arabanın bagajı zaten ufacık, ancak 2 poşet sığacak kadar yer kalmış.

@MERLPG

Üstadım kusuruma bakma ama aracımı böyle görsem herhalde inanılmaz kızardım, kavga ederdik.
Hani daha önce hiç uygulamasını yapmadığın bir model bile olsa internete gir, Google'da araba modeli + LPG yazıp fotoğraflarda bile aratman yeterli olacaktır.
Senden önce bu işi yapmış, kafa patlatmış kişilerin çözümlerini incele, hangisi kafana ve mantığına yatıyorsa onu uygula.

O hortumlar hiç öyle olmuş mu hocam yani? Ben senin yerinde olsa bu işi yaptığım adamı tekrardan dükkanıma çağırır, düzeltirdim.

Al bak sana 2 adet örnek link vereyim.






_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


6153 Mesaj
5 Kasım 2010; 20:44:02 

En iyisi simit depo görünüş açısında cooper'da olmuyor mu ?


_____________________________

2009 520D E60 SİYAH


436 Mesaj
10 Kasım 2010; 16:31:55 

Arabanın bagajı 3 oda 1 salonduda bizmi küçülttük zaten 4 torba girecek bagaja şimdi 2 tane girecek

Yardımların için saol.
Biz neden düşünemedik acaba senin bu düşündüklerini?
Yoksa düşündükde acaba uygulayamadıkmı?
Yoksa biz uygulayacağızda muayneden geçmeyecek diyemi uygulamadık?
Bu montojı hangi ülkede yapmışlar onuda araştırsak belki daha iyi olur.
1)Tankın altında tank ayağı yok
2)Tank egzozun üzerinde
3)Bizim sızdırmazlık istasyonun daki sevgili arkadaşlarımız tank bağlantı civatalarının uçlarını alttan görmek istiyorlar (Montaj buna uygun değil dersek yapmayın o zaman deyip kestirip atıyorlar)

Yani üstadım;
Bizim ülkemiz şartlarında bu montaj muayneden geçmez.
Neden bende bilmiyorum ama malesef durum bu

Ben açık gönüllülükle olanı sizlerle paylaştım.
Bu montaj videosunu koyduğunuz ülkede dolum ucu acaba tamponun altında mı oluyor?
Onlarında videolarını koyarsak daha faydalı olur.
Biz dolum ucunu benzin dolumunun olduğu yere yaptık muayne istasyonu kabul etmedi esas bunlara kafa yormak lazım.
Neden bütün avrupada böyle olması şartı varken bizim ülkemizde pompacılar yerde sürünüyor?
Tamponun altında ki dolum ucuyla gidin bakalım ingilterede arabanıza gaz alabilirmisiniz?

Bende daha yaratıcı şeyler yapmak isterim yeterki bu sektörün önün açsınlar...

Son olarak bu araçlara simit tank montajı olmuyor


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
13 Mesaj
24 Nisan 2012; 19:01:08 

bu örneklerdeki arabalar düz cooper. 170 beygirlik turbolu ya da superchargerkı araba lpg ile nasıl gidecek bilemedim.

bir de simit zaten olmaz coopers'lerin çoğunda stepne yeri yok. bildiğim kadarı ile 2007 öncesinde de bagajda akü var. olmaz yani..

hortlatayım konuyu.


_____________________________

Müzik Dinle


436 Mesaj
25 Nisan 2012; 12:07:01 

Aracın motoru atmosferik, turbo ya da supercharger olması, doğru kit ve ürünlerin montajı yapıldığında fark etmiyor.

Şöyle ki;
quote:

Kaynak: Kadir Gündoğan, Bülent Serdar Ulusoy, Veli Çelik’in Uluslararası 9. Yanma Sempozyumu’nda (2006) yayımlanan “Benzinli Motorlarda Alternatif Yakıt Kullanımının Motor Performansına Etkilerinin İncelenmesi” konulu makalesinden derlenmiştir.

Propan/bütan oranı 50/50 mertebesindeki LPG’nin alt ısıl değeri 46.0 Mj/kg veya 546.1 kg/m3 (25.1 Mj/litre)’dir. Stokiyometrik karışımın sahip olduğu ısıl değerler açısından durum incelendiğinde, karışımın alt ısıl değeri benzin için 3482 kj/m3, propan için 3414 kj/m3 ve bütan için 3446 kj/m3 mertabesinde olup propan/bütan oranı 50/50 mertebesindeki LPG için 3430 kj/m3’tür.
LPG yakıt kullanımı sonucunda benzine oranla motor gücünde, teorik olarak, %2 mertebesine varan bir düşüş beklenir. Ancak motor parametrelerinin aynı performansı sağlayacak şekilde kontrolü de mümkündür. Genellikle pratikteki uygulamalarda karbüratörlü motorlarda maksimum güçte ancak %3-5 mertebelerinde bir azalma görülmektedir.

Konun geçtiği link



_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » LPG Dönüşümü » mini cooper s'e lpg dönüşümü?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.219