FİAT MAREA KALORİFER AÇILMA KAPANMA SORUNLARI ( ERROR C1 ) KESİN ÇÖZÜM
84 Cevap27779 Görüntüleme3 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<      [2]
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


306 Mesaj
23 Haziran 2012; 10:19:41 

Ve yine ok en sağda bu resimdeki gibi iken işaretli yerdeki lehimler arası direnç; 2.50- 3.50 arası bişey olaması lazım evet ya yukarıya yanlış yazdım üstteki direnç 2.50 - 3,50 arası değil daha düşük olacaktı 1,90- 2.50 arası falan

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

Fiat Marea Elx_97_bordo


306 Mesaj
23 Haziran 2012; 10:29:24 

Anlatması uzun sürdü ama yapması en fazla 2 dakikanı alır bu lehimler arasını birde en solda yani ok işareti en sola gelince ölçebilirseniz çok işime yarayacak, benim düşüncelerim ise bu alatin açılıp kapanması bu zımbırtı ile lakalı tabi mekanik bir sorun yoksa dişli sıkışması motor arızası falan en solda ikense orta ile sol arası direnç; 1.90 - 2.20 diğer taraf prta ve sol daha büyük 2.50 - 3. 50 arası olması lazım

0


Ekteki dosya (1)

_____________________________

Fiat Marea Elx_97_bordo


 
3 Mesaj
16 Aralık 2012; 16:41:00 

selam aleyküm öncelikle ben buraya bi üye olmuştum ama bi türlü konu acamadım benim aracımda 2000 sx marea benim kalerüferim sıcak üflüyo bununla alakalı bi sorunum yok ama kalerüferi açınca içinde fandan ses geliyo sanki bir yere sürtüyomuş gibi ve yanık kokusu bende doğal olarak kaloriferi açamıyorum ustalar ise komple söküp bakmamız gerek diyolar sizce bunun arızası nedir ve neyi değiştirirsek bu sorun sözülür yardımcı olursanız sevinirim ...


_____________________________



108 Mesaj
15 Ocak 2013; 1:38:18 

mrb bende önce error1 hatası çıktı,şimdi safety error2 hatası çıktı,klima fan soğuk sıcak herşey çalışıyor,sadece teyb çalışmıyor,displayde error2 yazısı çıkıyor,bu ne olaki bilen yada başına gelen arkadaş varsa yardım etsin.şimdiden tşk


_____________________________

o(O)(__)__(____/////____)__(__)(O)o


 
66 Mesaj
19 Ocak 2013; 12:02:50 

quote:

Orijinalden alıntı: Einstein(ayştayn)

Anlatması uzun sürdü ama yapması en fazla 2 dakikanı alır bu lehimler arasını birde en solda yani ok işareti en sola gelince ölçebilirseniz çok işime yarayacak, benim düşüncelerim ise bu alatin açılıp kapanması bu zımbırtı ile lakalı tabi mekanik bir sorun yoksa dişli sıkışması motor arızası falan en solda ikense orta ile sol arası direnç; 1.90 - 2.20 diğer taraf prta ve sol daha büyük 2.50 - 3. 50 arası olması lazım

0



Marea ve brava'larda çakmaklık altında MCC55F kodlu motorola entegreli klima kontrol beyni var.Sıcaklık kademe ile kalorifer motor devir düğmesinin auto konumunda bu beyin yukarıda resmi olan mixer'e, iç sıcaklık sensöründen ve bu karıştırıcıdaki o üç bacaklı potansiyometreden aldığı sinyale (değişen direnç değerine) göre motor devrini (auto konumdayken) ve bu kapak motorunundaki trimpottan gelen sinyale göre de sıcak soğuk ayarlamasını derleyip hava sirkülasyonunu sağlıyor.

Resimlerdeki mixerde motorun arıza ihtimali düşük bir ihtimal.Yüksek olasılık oradaki üç pinli potansiyometrenin değer kaybından kaynaklanıyor.Aynı ebatta piyasada bulmak imkansız.


_____________________________

FiAt Marea Liberty for 2004

Driven by the future


294 Mesaj
22 Ocak 2013; 9:14:42 

Resimde görünen motor benim 2010 yılında satmış olduğum araca ait ve bir çok kişinin sorunu sizin anlattığınız kadar komplike değil , çok basit arızalar örneğin o 3 bacaklı parçanın arkasında oksitlenme olmuş onu temizleyince düzeldi, araç sallanınca klima yada kaloriferinde kafasına göre çalışması sorunu yine basit bir sorun tellerin sarsıntıdan kısa devre yapmasıyla kaynaklı , yani bizim burada anlatmaya çalıştığımız genelde çok basit şeyler yüzünden parça değişimine gidildiği, onun içinde mekanizmanın basitliğini göstermek amacıyla fotoğraf koyduk, parçanın tam bulunmasına gerek yok , bu tip parçaların tamiri çok kolay oluyor, çünkü bir amfi , telefon devresi gibi teferruatlı çok aşırı teknik bilgi isteyen bir olay yok içlerinde (amfi , telefon tamirinden anladığım için söylüyorum) , eskiden marea da birde rolanti gezmesi ve stop etme sorunu oluyordu onunda çok komplike olduğu söylenmişti fakat forumda birçok arkadaş deneyerek öğrendik ki o binlerce lirayla ifade edilen arıza 3 liralık kablodan başka birşey değilmiş, yani kablo iyileştirmesinden sonra gaz boğaz kelebeği canavar gibi çalışıyor(detayı yine forumda var),
-----
Yani aslında mareaların parçaları çok kaliteli ve çok uzun ömürlü fakat kullanımdan kaynaklı olarak bazı parçalarda deformasyon ve oksitlenme tarzı şeyler oluyor , bu tip şeyler parçanın can alıcı özellikleri olmasa dahi doğru düzgün çalışmamasına sebep olan şeyler , bu sarsıntıda çalışan klima sorununu birçok kişi yaşıyor ama o kadar basit birşey ki , söküyorsunuz paneli arkasındaki telleri temizliyor ayırıyorsunuz bitti :) 15 dk lık işi var, ondan sonra rolantisi gezenler hiçbirşey bilmiyorsa gaz boğaz kelebeği üzerindeki soketleri çıkartıp WD40 ile temizleyip yeniden takarsa 2-3 ay en az rolanti gezmez, kesin çözüm ise şase kablosunun iyileştirilmesi yine düzelmiyorsa soketin de değişmesi,
---
Gaz yeme problemleri de lambda sensörü arızası fakat bir çok kişi milyarlarca masraf yapmış, kısacası çok basit şeyler yüzünden bu arabalar çok sorun çıkartıyormuş gibi görünüyor fakat araçtan anlayan pek olmayınca herkes bir yerini değiştiriyor ve yinede sorun devam ediyor.....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakan312 -- 22 Ocak 2013; 9:16:28 >


_____________________________

CRUZE-2011 59.000KM-Scenic2-216.000KM-Marea 23.000KM--Twingo 221.000KM(279BİN)--SAMSUNG GALAXY SII(İ9100)-HTC WİLDFİRE S-Artes Q1003 tablet-- PHENOM2-X4(3.4ghz),8GB DDR3(1600mhz), 60gb kingston SSD+1.5tb seagate HDD, Asus GTX550Tİ 192 bit , A4-x7 gaming klavye set-MİKROTİK 433AH, Mikrotik sxt2hdn, CİSCO 320N, Bullet 2HP, Bullet M2HP NanostationM2 Alfa Tube2H-Tp-Link 5210g Tp-Link 5110g


 
203 Mesaj
24 Ocak 2013; 12:29:49 

Arkadaşlar merhaba
---Error Cli --- işlemi için aynı sorunu yaşadım geçen yaz klima arasıra gitti geldi. Ocak ayında boş otururken sağ aynayı söktüm, kabloları jackinden çıkardım. Aldım sağ aynayı elime bütün vidalarını söküp aynayı kutudan ayırdım ayırdıktan sonra aynanın alt kısmında dışa çıkıntılı parça ısı sensörü onu kettle da kaynattığım suyun içine attım ve dışındaki korumasından ayırdım, tekrar kettle da ısıttığım suyun içine kablolu olan ısı sensörünü soktum ve 3-5 dakka bekledim. Dikkat Aynayı sakın kablolarından falan ayırmayın toplamanız çok zor olabilir. Daha sonra aynayı toplamadan önce birkaç deneme yapmak için kapıdaki jack ile ayna üzerindeki jackleri birbirine takıp ısıyı kontrol ettim ancak ilk başta çalışmıyor dediğim ısı sensörü meğer çok yüksek ısıya maruz kaldığı için 15-20 dakika sonra çalıştı. Tekrar jackleri ayırdım. Aynayı ve kutusunu birbirine takmadan önce bir diş fırçası ile iyice temizledim. Dikkat aynanın dönen kısımlarına yağ vs dökmeyiniz tozlarla çamurlaşıp ayna çalışmayabiliyor. Dahya sonra ısı sensörü küçük plastiğin içersine soğukken girmiyor sıcak suya sokup lastikleri yumuşatın ve karga burun vasıtası ile takın. Aynaları söktüğünüz gibi yerlerine vidalayın. İşlem tamam.
--- Fan motoru-Klima ve Kalorifer motoru, Silecek motoru --- arızalarını bu işin uzmanı ve üreicisi olan Magnetti Marelli-Mako servislerine baktırın % 99 sorunlarınızı çözeceklerdir.
---Silecek motoru -- arıza yaptı Fasılalı olan ve cama su attığımda 3-4 kez silip duran sistem çalışmadı ön camın oradan tüm vidaları söktüm. Silecek kollarının plastiklerini açarak civatalarını söktüm. En son silecek motorunu çözmeden kabloları jacklerinden ayırdım ve silecek motorunu elime aldım. Üzerinde koruma plastiği vardı onu alta katladım yerinden sökmedim. üstte elektronik devrenin olduğu bir kutu vardı tırnaklarından ayırarak çıkardım elektronik devrede oksitlenme vs varmı diye baktım. Aldım diş fırçasını elime üzerini iyice fırçaladım. Daha sonra motorun içersinde bazı bölümlere giren çamurları vs temizledim. Kolları birkaç kez ileri ve geriye hareket ettirdim. Asıl sorun elektronik devrelerde olabileceği için eğer tanıdık bildik bir tv tamircisi var ise ona yakın bir yerlerde bu işi yapmanız iyi olur parçanın içindeki devrelerin sağlam olup olmadığını ona ölçtürebilirsiniz. Allah a şükür motorun elektronik devrelerinde birşey yokmuş sadece oksitlenme oluşmuş. İyi bir temizlik sonrası yerine taktım. En son iş silecek kolları onun bir tanesini takıp silecekleri camın üzerine indirmeden havada ayarlamaya çalışın civatasını hafifçe sıkıp silecek kolunu sabitledikten sonra civatayı çıkartın yoksa silecek aşağıda sıkışıp kolların oturduğu yeri bozabilir. Onları da ayarladım bir de baktım cillop gibi bütün fonksiyonlar çalışmaya başladı.
--- Radyatör peteğinin en fazla iki yılda bir --- antifrizli suyunu değiştirin eğer benimki gibi değiştirmezseniz ilk başta termostat paslanır o da bir dünya para o zaman ilk iş değiştirmediğiniz radyatör suyuna kutu içersine kireç sökücü ve por çöz koymak 2-3 kapak por çöz işi çözer. 20-25 km yapıp motoru ısıtıp suyun devir daim yapmasını sağlayın. göreceksiniz kutunun içi çok pis kokacak ve koyu kahverengi bir hal alacak o zaman işlem tamam yanınıza arexon antifriz vs 7-8 litre su alın boş bir yere gidin önce radyatör peteğinin motora bakan kısmında kelebek gibi görünen bir vidası olacak (su tahliye vidası )onu sökün suyu koyduğunuz kutunun ağzını açın o söktüğün delikten su boşalana kadar bekleyin sonra kutuya su ekleyin o su tahliye kısmından gelene kadar doldurun birkaç litre su aktıktan sonra tahliye vidasını kapatın. Daha sonra fren hidrolik kutusunun aşağısında araç içine giden bir boru var, kalorifer borusu, borunun üzerindeki plastik su tahliye vidasını sökün, radyatör su doldurma kutusunun mavi kapağını açın oradan da su akacak su akma işlemi bitince tekrar kutuya su koyun ve kalorifer borusundan su akmaya başlayana kadar da doldurun. birkaç litre kadar aktıktan sonra tahliye vidasını kapatın su seviyesini kontrol ettikten sonra tekrar yola çıkın 10 km kadar yapın sonra suları sırayla önce radyatörden boşaltın ve kutuya antifriz ilave ederek doldurun antfriz (renkli su ) radyatörden akmaya başlayınca tahliye vidasını kapatın. Daha sonra kalorifer borusu üzerindeki tahliye vidasını açıp o renkli su oraya gelene kadar suyu akıtın bu arada kutuya antifriz ilave edin. İşlem bittikten sonra 5 km kadar yol yapın ki antifriz suya karışsın

İşlemler burda anlattığımdan basit mümkünse iki kişi beraber olun.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.


_____________________________

Allah Aklı kullanın diye verdi, başkasının kini kullanacaksan, herkesin akla ihtiyacı yoktu.


 
203 Mesaj
24 Ocak 2013; 12:39:32 

Araç üzerindeki sorunların çoğu Hakan arkadaşın bahsettiği gibi o kadar basit ki tamamına yakını oksitlenme çamur toz bulaşması gibi sebeplerden kaynaklanıyor, hatta silecek motorunu makodan birine sorduğumda arızalandımı o arıza yapmaz gibilerden duraksadı çok kafana taktıysan gel iki dakka bakalım gibilerden cevap verdi.
Eğer ki elektronik parçacıklar arıza veriyorsa ya oksitlenmiş yada kaynaklar kopmuş iletkenliği sağlamıyor o zaman sök parçayı götür tv tamircisine ölçümü yapsın bozuk yada iletkenliği düşükse değiştirip yenisini taksın bulamadığın parça 10 liraya tamir olup düzelsin.


_____________________________

Allah Aklı kullanın diye verdi, başkasının kini kullanacaksan, herkesin akla ihtiyacı yoktu.


44 Mesaj
27 Mayıs 2013; 11:33:43 

Merhabalar,
Benim Aracımda da benzer problem var idi. error c1 yada cl1 gibi bir hata aliyordum. 20 derece sıcak havada 1000 km cam acık yolculuk yapmak zorunda kaldım. soguk sıcak anahtarını soguga alsamda sıcak ufluyordu. hiçbir şekilde soguk hava üflemiyordu. adranalin arkadasımın gösterdigi motoru buldum soktum gresledim. motora ayrı güç kaynagı ile + - ve - + seklinde iki yöndede eelektrik verdim .motorun saglam olduğunu anladım. oradaki potun ayakları arasindaki direncleride ölçtüm. daha sonra aracıma taktım ve bir videoda ki klima test denilen ayarları yaptım. auto ya getirim 0 a getirilen video. daha sonra çok şükür ki düzelti. servisle görüştüğümde 300 TL fiyat verdiler. torpidonun sökülmesi gerekiyormuş ta parça değişmesi gerekiyor muş ta. neyse işte servis mantığı hangi servis olursa olsun aynı. geçirecekler illa.

teşekkürler adrenalin-tr.


_____________________________

Hp ipaq / Notebook / Thin Client Yardim-Orjinal Yedek Parça Merkezi
www.hpyardim.com
Destek ve Satış icin E-Mail : info@hpyardim.com


 
340 Mesaj
29 Mayıs 2013; 23:11:46 

quote:

Orijinalden alıntı: Dj_Ramo

Merhabalar,
Benim Aracımda da benzer problem var idi. error c1 yada cl1 gibi bir hata aliyordum. 20 derece sıcak havada 1000 km cam acık yolculuk yapmak zorunda kaldım. soguk sıcak anahtarını soguga alsamda sıcak ufluyordu. hiçbir şekilde soguk hava üflemiyordu. adranalin arkadasımın gösterdigi motoru buldum soktum gresledim. motora ayrı güç kaynagı ile + - ve - + seklinde iki yöndede eelektrik verdim .motorun saglam olduğunu anladım. oradaki potun ayakları arasindaki direncleride ölçtüm. daha sonra aracıma taktım ve bir videoda ki klima test denilen ayarları yaptım. auto ya getirim 0 a getirilen video. daha sonra çok şükür ki düzelti. servisle görüştüğümde 300 TL fiyat verdiler. torpidonun sökülmesi gerekiyormuş ta parça değişmesi gerekiyor muş ta. neyse işte servis mantığı hangi servis olursa olsun aynı. geçirecekler illa.

teşekkürler adrenalin-tr.

slm dostum benim aracımdada şöyle bir sorun var sıcak soğuk ayarı yapılıyor klimada düzgün soğutuyor ama fan kafasına gre hızlanıyor yavaşlıyor bazen sıfırdayken çalışmaya başlıyor bunu nasıl halledebilrim yardım edermisin acaba


_____________________________

2004 Wolkswagen Polo 1.4 Basicline..


 
3 Mesaj
11 Eylül 2013; 23:57:33 

arkadaşlar öncelikle tüm forumda bulunan arkadaşlara selm
benim brava elx var fakat arac benzinde ve lpg deyken ıstop ediyor tamircilere gödürdügümde kelebek bogazının degişmesi gerekdigini söylüyorlar yardımcı olursanız sevinirim sagılarla


_____________________________



294 Mesaj
14 Eylül 2013; 0:06:33 

quote:

Orijinalden alıntı: kenan198181

arkadaşlar öncelikle tüm forumda bulunan arkadaşlara selm
benim brava elx var fakat arac benzinde ve lpg deyken ıstop ediyor tamircilere gödürdügümde kelebek bogazının degişmesi gerekdigini söylüyorlar yardımcı olursanız sevinirim sagılarla

Kardeşim kesinlikle onların dediğini yapma , biz bu hususta yıllar önce çözümünü tartıştık , paylaştık, arartırırsan bulacaksındır, boğaz kelebeğinin değiştirilmesi işi en kolay yoluna kaçmak oluyor ve fiyata 2009-2010 yıllarında bile 900 TL falandı... ki sorun çok basit....
----
araç durduğu yerde stop ediyorsa tam emin değilim fakat yolda giderken birden rolanti düşürüp stop ediyorsa yada ışıkta durunca rolanti düşüp stop ediyorsa bahsedeceğim kesin çözümdür, ama ilk durum içinde çözüm olduğu oluyor.... yani %95 çözüyor desem yanlış söylemiş olmam....
---
her ne kadar forumda detaylı var ise de kısaca bahsedeyim(sen forumda araştır yinede...daha önceleri baya bir anlattık bunları)
öncelikle geçici çözümü yap....
şöyle ki ; gaz boğaz kelebeği üzerinde soketler var onları sök, 10 dk sökük beklet daha sonra WD40 tarzı pas ve oksit sökücülerle diş fırçası gibi birşeyle temizle güzelce kurula temizle yine 5-10 dk beklet kurusun aksın kelebek kısmında da oksit varsa oraları da temizle, daha sonra soketleri tak, aracı çalıştır...bahsettiğim olay rolanti gezmesi , rolanti düşürüp stop etme, rolanti tutmama, yüksek rolantide takılma gibi sorunları geçici olarak çözüyor bazen kalıcı, bu süre 1 aydan 6 aya kadar duruma göre değişir, yeniden yaptığında işlemi tekrarlamak yeterli oluyor....
----
asıl çözüm ise....
geçici işlemleri yaptıktan sonra, gaz kelebeğine gelen şase kablolarının kalınlaştırılması yani jack ve soketlerin temizlenmesi ile şase kablosunun güçlendirilmesi işlemi bu şekilde yapıldığında tamamen düzeliyor , birçok arkadaşımıza bu yöntem çare oldu , kendimizin de çözdü ustalara kalsa hepsi boğaz kelebeği değiştiriyor...ben bizzat ustayla inatlaşıp başkasının dükkanında kendim sökerek yaptım ve o ustaya da 4500 KM sonra al bak biz yaptık hemde 5 TL para harcadık dedim... ilk başta yine yapar diyecekti ama ben soktum lafı 4500 km deyince şok oldular , fiat yetkili servisi de düzelmez dedi, onlara da gösterdim, 1 ay sonra yapar dediler 6 ay 4500 km yaptım , sattığım adam da bile gezmemiş....ustalar işin pahalı ve kolay yoluna kaçıyor genelde....
-----
Gelelim gaz boğaz kelebeğinin temizlenmesi sonrasında rolantinin geçici 10-15 gün neden düzeldiğine, çünkü bozuk olan soket olduğundan boğazı sökmek için soketleri çıkartıyorlar, boğaz temizleninceye kadar çıkık kalıyor ve yeniden takıldığında geçici kendine geliyor, çok bilmiş ustalarımızda olayın temizlikten kaynaklandığını zannediyorlar aslında soketleri söküp takınca da 15 gün yine geçici düzeliyor
----
En temiz çözüm ise....
asıl çözüm diye anlattığımın üzerine gaz bogaz kelebeğinin de güzelce temizlenmesi ve elektrik girişlerinin soketlerin iyice incelenerek tüm sıkıntılı durumlarından arındırılması.... daha fazla anlatmayacağım.... forumda bu konuda uzun uzun zamanında anlatımlarda bulunulmuştu.... bulamayanlar yada ne aratacağını bilemeyip sadece bu konuyu bulan arkadaşlar için yardımcı olması açısından anlattım , saygılar



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adrenaline-tr -- 14 Eylül 2013; 0:09:47 >


_____________________________

CRUZE-2011 59.000KM-Scenic2-216.000KM-Marea 23.000KM--Twingo 221.000KM(279BİN)--SAMSUNG GALAXY SII(İ9100)-HTC WİLDFİRE S-Artes Q1003 tablet-- PHENOM2-X4(3.4ghz),8GB DDR3(1600mhz), 60gb kingston SSD+1.5tb seagate HDD, Asus GTX550Tİ 192 bit , A4-x7 gaming klavye set-MİKROTİK 433AH, Mikrotik sxt2hdn, CİSCO 320N, Bullet 2HP, Bullet M2HP NanostationM2 Alfa Tube2H-Tp-Link 5210g Tp-Link 5110g


 
3 Mesaj
22 Eylül 2013; 20:53:49 

arkadaşlar birşey sorucam brava ejekşiyon koblosunu nerden bulabiliriz nette aradım fakat bulamadım enjeksiyon kablosu dedigim aracın beyninden dagılım yapan kablo
servise gittigimde bana arızalı oldugunu ve degişmesi gerekdigini ve fiyatınında 1000tl cıvarı oldugunu söyledi yardımcı olursanız sevinirim sagılar


_____________________________



 
3 Mesaj
22 Eylül 2013; 20:56:20 

adrenalin-tr
verdigin bilgi için teşekkür ederim kardeşim


_____________________________



265 Mesaj
26 Ocak 2014; 14:24:03 

arkadaşlar bu gün yağmurlu havada fark ettim de arabada kalorifer hava kontrol düğmesini ne tarafa çevirsemde ön cama vuran kısımdan hava gelmiyor örneğin sıcak havanın ayaklarıma vurması için ayarlıyorum düğmeyi ama yüzüme vuran teyp altındaki peteklerden geliyor cama vurması için ayarlıyorum ayaklarıma vuruyor sanki düğmenin resimlerdeki konumundan oynamış gibi ve hiçbir şekilde ön cama sıcak havayı veremedim böyle bir sorunla karşılaşan oldumu


_____________________________

98 1.6 weekend
94 1.5 hyundai excel
83 1.6 doğan
2000 marea sx
2006 ford fusıon


2317 Mesaj
26 Ocak 2014; 20:48:07 

quote:

Orijinalden alıntı: kenan198181

arkadaşlar birşey sorucam brava ejekşiyon koblosunu nerden bulabiliriz nette aradım fakat bulamadım enjeksiyon kablosu dedigim aracın beyninden dagılım yapan kablo
servise gittigimde bana arızalı oldugunu ve degişmesi gerekdigini ve fiyatınında 1000tl cıvarı oldugunu söyledi yardımcı olursanız sevinirim sagılar

Servise deseydin ben size 1500 liraya motoru rektefiye yaptırayım istiyorsanız deseydin ya hocam.Bu parçayı sadece fiat yedek parça satışı yapan yerlerde bulabilirsiniz serviste debriyaj balatasının değişimine 700 TL fiyat verdiler opar baskı balata 150 civarı nette 150 de işçilikle max 300 e yapılan işleme 700 TL istendi bir kabloya da bu kadar istemelerine şaşırmadım.


_____________________________



294 Mesaj
27 Ocak 2014; 9:38:27 

quote:

Orijinalden alıntı: kenan198181

arkadaşlar birşey sorucam brava ejekşiyon koblosunu nerden bulabiliriz nette aradım fakat bulamadım enjeksiyon kablosu dedigim aracın beyninden dagılım yapan kablo
servise gittigimde bana arızalı oldugunu ve degişmesi gerekdigini ve fiyatınında 1000tl cıvarı oldugunu söyledi yardımcı olursanız sevinirim sagılar

Kardeşim zamanın varsa yurt dışından sipariş ver fiyatı kargo üstüne 50 dolar falan yazdır(100 dolardan aşağı olmalı) , 20 ile 40 gün aralığında parça gelir... takar geçersin fiyatı yurt dışında ucuz oluyor genelde , ben bulunmayan bazı parçaları alıyorum öyle ebay , aliexpres gibi sitelerden....


_____________________________

CRUZE-2011 59.000KM-Scenic2-216.000KM-Marea 23.000KM--Twingo 221.000KM(279BİN)--SAMSUNG GALAXY SII(İ9100)-HTC WİLDFİRE S-Artes Q1003 tablet-- PHENOM2-X4(3.4ghz),8GB DDR3(1600mhz), 60gb kingston SSD+1.5tb seagate HDD, Asus GTX550Tİ 192 bit , A4-x7 gaming klavye set-MİKROTİK 433AH, Mikrotik sxt2hdn, CİSCO 320N, Bullet 2HP, Bullet M2HP NanostationM2 Alfa Tube2H-Tp-Link 5210g Tp-Link 5110g


 
17 Mesaj
2 Şubat 2014; 16:05:43 

Arkadaşlar 97 model fiat marea elx aracım var ve error cli hatası veriyor bu hata kalörifer ve klima çalışmasında bir problem teşkil etmiyor ama aracı çalıştırdığımda ilk 5-10 saniye hatayı veriyor ve gidiyor birde sıcaklık göstergesi düğmesine tıklayınca bu hatayı veriyor sanayide gösterdim usta sağ aynada sıcaklık ölçmek için bir parça varmış ya bağlanmamış yada bozulmuştur dedi belki sizin sorununuzda budur.

Aracımdaki başka sorun ise elektrikli aynalar çalışmıyor ilk başta çalışıyordu fakat şimdi hiç hareket yok sigortalara baktım onlarda sağlam acaba sorun nedir


_____________________________



294 Mesaj
2 Şubat 2014; 20:57:27 


quote:

Orijinalden alıntı: crownprince

Arkadaşlar 97 model fiat marea elx aracım var ve error cli hatası veriyor bu hata kalörifer ve klima çalışmasında bir problem teşkil etmiyor ama aracı çalıştırdığımda ilk 5-10 saniye hatayı veriyor ve gidiyor birde sıcaklık göstergesi düğmesine tıklayınca bu hatayı veriyor sanayide gösterdim usta sağ aynada sıcaklık ölçmek için bir parça varmış ya bağlanmamış yada bozulmuştur dedi belki sizin sorununuzda budur.

Aracımdaki başka sorun ise elektrikli aynalar çalışmıyor ilk başta çalışıyordu fakat şimdi hiç hareket yok sigortalara baktım onlarda sağlam acaba sorun nedir

Dogru söylemişler ayna altındaki sensörden yapıyor ayna bozuksa elektrik gelmediginden sensörde sorun yapabilir aynayı soktür bir baktır belki degismeden halledilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

CRUZE-2011 59.000KM-Scenic2-216.000KM-Marea 23.000KM--Twingo 221.000KM(279BİN)--SAMSUNG GALAXY SII(İ9100)-HTC WİLDFİRE S-Artes Q1003 tablet-- PHENOM2-X4(3.4ghz),8GB DDR3(1600mhz), 60gb kingston SSD+1.5tb seagate HDD, Asus GTX550Tİ 192 bit , A4-x7 gaming klavye set-MİKROTİK 433AH, Mikrotik sxt2hdn, CİSCO 320N, Bullet 2HP, Bullet M2HP NanostationM2 Alfa Tube2H-Tp-Link 5210g Tp-Link 5110g


 
8 Mesaj
3 Mayıs 2014; 16:20:16 

Akadaşlar bu sorunu uzun zamandır araştırıyordum.Forumlardaki anlatılanların çoğunu denedim.Bir sonuç alamadım.Bugün aracın göğüslüğünü söktüm.Aracın iç sıcaklığını ölçen sensör diye tahmin ettiğim sensör çok tozluydu.Fan motoruda içerideki havayı aspire eden motor dönmüyordu.Sensörün oldugu yeri güzelce temizledim fan motorunu temizledim yağsız sprey sıktım.Şu an arıza düzeldi.Yol yaparak denemedim ama kontağı ilk açtığımda 10 sn içinde error c1 arızası geliyordu şimdi her kademesi çalışıyor.Umarım sizinde işinize yarar.İyi günler.
0
0
0


_____________________________



160 Mesaj
4 Mayıs 2014; 21:04:47 

aracı oto elektrikçiye bıraktım çözmeye çalışacak bakalım eğer yapamazsa söylediğiniz yöntemi deneyeceğim.sonuçlarını yazarım


_____________________________

Çaresiz değilsiniz çare sizsiniz

Dell İnspiron 5110 || İntel İ5 2450m-8 GB DDR2 RAM-640 GB HDD-1 GB NVIDIA 525M GT Ekran kartı || Huawei Ascend P6 || Fiat Brava 1.6 16 V 2000


 
8 Mesaj
6 Mayıs 2014; 10:08:46 

Dün aracı uzun yolda da denedim daha önce sallantıda fan farklı hızlarda calışıyordu şimdi o sorunda düzeldi.Birde arıza lambası yanıyordu ve araç güçten düşüyordu dün onuda denedim lamba hiç yanmadı araba saat gibi klima açık banamısın demedi basınca gitti.Önceki arza resminide ekliyorum.
0


_____________________________



160 Mesaj
8 Mayıs 2014; 10:21:43 

arkadaşlar benim kalorifer klima kontrol ünitesinin cipine su gitmiş bozulmuş.Ustada düz bağlantı yapmış yönlendirme kolunu defe getirdiğim zaman cama ve ayaklara üflüyor şimdilik bu şekilde hallettik.Malzeme şöyle bir şey nerden bulabilirim acaba arkadaşlar.

0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shareware_cun -- 8 Mayıs 2014; 10:22:11 >


_____________________________

Çaresiz değilsiniz çare sizsiniz

Dell İnspiron 5110 || İntel İ5 2450m-8 GB DDR2 RAM-640 GB HDD-1 GB NVIDIA 525M GT Ekran kartı || Huawei Ascend P6 || Fiat Brava 1.6 16 V 2000


2697 Mesaj
18 Mayıs 2014; 22:05:49 

konuyu acan arkadastaki sorunun aynisi bende dùn gece oldu hep sicak ùflùyo klima calismiyodu bugùn bi bakayim diye komple sòktùm gògsu teybi falan cikardim temizledim kapak motorunu sòktùm SIKISMIS icini actim disli dolu ama øyle para etcek bisi yok neyse hallettim taktim calisti sorun còzùldù



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

>>>DH FIAT MAREA KULÜBÜ<<<


 
4 Mesaj
27 Mayıs 2014; 10:34:38 

Selamlar Siz Sorunu 2012 yılında yaşamışsınız fakat ilgili olduğu için cevap olarak geçiyorum aynı sorun bende aracımda yaşıyorum 98 elx sorunun tam olarak sebebinide biliyorum Polen Filitresinin Tam olarak Altında Fan motorununda Tam üstünde kalan klape dedikleri tuşun konumuna göre dışardan taze hava alımı veya içerdeki hava sirkülasyonunu sağlayan kapak genelde klima açıkken kullanılır ve bahsettiğiniz gibi egzoz dumanı gibi kötü hava yi içeri almama gibi durumlarda kulanılır.... fakat söküp bakamıyorum çok ters bir yerde ona ulaşmamın basit bir yöntemini bilen arkadaşşım varsa yardımını bekliyorum.. ... Şimdiden Teşekkürler...

Bu mesajda bahsedilenler: sales76


_____________________________

Sayfa:   <<      [2]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Modellere Özel Forumlar » Marea/Bravo/Brava » FİAT MAREA KALORİFER AÇILMA KAPANMA SORUNLARI ( ERROR C1 ) KESİN ÇÖZÜM
Sayfa: <<      [2]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.688