Şimdi Ara

(YENİ SORULARIM VAR Sayfa 3)Spor Motor Hevesim - Yardım Lazım (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
1
Favori
7.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NidderuN

    Ya bi kaç şey daha sormak istiyorum.
    1-Honda CBR 125 nasıl okunuyor?(honda cebere yüzyirmibeş diye okuyorum)
    2-Racing/sport touring nedir?
    3-Honda CBR 125 nedir?


    1-Okunuş sanırım öyle..
    2-Racingler tamamen performans için üretilmiş motorlardır..600 cc'den küçükleri performansa geçiş için üretilmiştir..

    Sport touring ise rahat performans sunar..Racing motorlardan daha rahat ve büyüktür...

    3-Cbr 125 yeni başlayan Racing hastalarının 600 cc'den önce aldıkları motordur...( Hyosung 250'de tercih edilebilir..)




  • @NidderuN

    1-Honda sibiar yüzyirmibeş diye okuyabilirsin
    2-Racing ve Sport Touring motosiklet türleridir.Racing ile Sport Touring arasında genel olarak oturuş ve konfor farkları bulunur.
    3-Honda CBR 125 Honda'nın sitesinde supersport sınıfında olsa da commuter sayılabilir bence
  • @-Dominic-
    O halde sport touring ler görünüş açısından daha mı güzel oluyor?
    Bi hayabusa ya bakıyorum bi cbr ye fark var yani şekil olarak
  • @Tjedrea
    Aklıma gelmedi değilAma biriniz sibiar diyo biriniz cebere
  • kardeşim bende yeni başladım ben cross ile başladım bence temel cross motor ile alınmalı
  • peki neden b ehliyetini yeni almış bir araba sürücüsü,pek sürüş deneyimi olmamasına rağmen neden honda type r a biniyor spor bir araba zaptetmesi zor ama adam biniyor öğreniyor,madem gazı kontrol etme sorunu var neden honda type r değilde hacı murattan başlamıyor araba sürmeye,sanki 600 cc motora ilk binen adam gazı yavaş açıçağını bilmiyormuda gaz kontrolü falan diyorsunuz.Eğer gerizekalı biriyse o adama motor kullandırtmıycaksın zaten ama 600 cc motor istiyen biri de motora nasıl davranılmasını öğrenmeli,gazı uygun yavaşş açtığı sürece kendi kontrol edebildiği hızda giderse bir müddet öyle alıştıktan motora hakim olduktan sonra o hızını artırabilir,ne var yani bunda,benim motordelisi sitesinde tanık olduğum çok kişi var,adam 2000 model gsxr 750 ile başlamış ilk motoru şuan honda cbr 1000 rr var 2bin8 model,sanki 600 cc motor alan adam vitesi atıp gazı kökliycek de hemen kaza bilmem ne geçin bu işleri,kendini bilen adam 600 cc makinede motoru hakimiyetine alacağı hızda alışana kadar gitmeli ,kendini bilmeyene motoru zaten vermezsin bu kadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nx+1/2(5x-m)=5/2

    peki neden b ehliyetini yeni almış bir araba sürücüsü,pek sürüş deneyimi olmamasına rağmen neden honda type r a biniyor spor bir araba zaptetmesi zor ama adam biniyor öğreniyor,madem gazı kontrol etme sorunu var neden honda type r değilde hacı murattan başlamıyor araba sürmeye,sanki 600 cc motora ilk binen adam gazı yavaş açıçağını bilmiyormuda gaz kontrolü falan diyorsunuz.Eğer gerizekalı biriyse o adama motor kullandırtmıycaksın zaten ama 600 cc motor istiyen biri de motora nasıl davranılmasını öğrenmeli,gazı uygun yavaşş açtığı sürece kendi kontrol edebildiği hızda giderse bir müddet öyle alıştıktan motora hakim olduktan sonra o hızını artırabilir,ne var yani bunda,benim motordelisi sitesinde tanık olduğum çok kişi var,adam 2000 model gsxr 750 ile başlamış ilk motoru şuan honda cbr 1000 rr var 2bin8 model,sanki 600 cc motor alan adam vitesi atıp gazı kökliycek de hemen kaza bilmem ne geçin bu işleri,kendini bilen adam 600 cc makinede motoru hakimiyetine alacağı hızda alışana kadar gitmeli ,kendini bilmeyene motoru zaten vermezsin bu kadar...

    600cc ve üstü supersportları zaptetmesi zordur araba gibi deilller şakası da olmaz .. motorda kaporta sensin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nx+1/2(5x-m)=5/2

    peki neden b ehliyetini yeni almış bir araba sürücüsü,pek sürüş deneyimi olmamasına rağmen neden honda type r a biniyor spor bir araba zaptetmesi zor ama adam biniyor öğreniyor,madem gazı kontrol etme sorunu var neden honda type r değilde hacı murattan başlamıyor araba sürmeye,sanki 600 cc motora ilk binen adam gazı yavaş açıçağını bilmiyormuda gaz kontrolü falan diyorsunuz.Eğer gerizekalı biriyse o adama motor kullandırtmıycaksın zaten ama 600 cc motor istiyen biri de motora nasıl davranılmasını öğrenmeli,gazı uygun yavaşş açtığı sürece kendi kontrol edebildiği hızda giderse bir müddet öyle alıştıktan motora hakim olduktan sonra o hızını artırabilir,ne var yani bunda,benim motordelisi sitesinde tanık olduğum çok kişi var,adam 2000 model gsxr 750 ile başlamış ilk motoru şuan honda cbr 1000 rr var 2bin8 model,sanki 600 cc motor alan adam vitesi atıp gazı kökliycek de hemen kaza bilmem ne geçin bu işleri,kendini bilen adam 600 cc makinede motoru hakimiyetine alacağı hızda alışana kadar gitmeli ,kendini bilmeyene motoru zaten vermezsin bu kadar...

    Bir bildiğimiz var değil mi ?

    Arabayla karşılaştıramazsın birinde hertürlü güvenlil önlemi var...Burda kaporta sensin...Gaz ayarı arabadaki gibi değil...

    Ki zaten yeni ehliyet almış birine 200 hp'den fazla araba bile vermezler..

    Bahsettiğimiz 170 hp civarı bir "MOTOR"...Kaporta yok,güvenlik yok,gaz ayarı yok...

    Birinde 1500 kiloyu kaldırıyorsun birinde 300 kiloyu...İkisini karşılaştırdın ya helal olsun...

    Öğrenmek için yavaş sürmekten bahsediyorsun sür bakalım benim 600 rr'yi yavaş...

    Bak bakalım nasıl hararet yapıyor motor...Gaz açtığın zamanda tecrübesiz olduğun için ilk elektirik direğine kravat olursun...

    Arkadaşı yanlış yönlendirme..Kafandaki bilgiler çok yanlış...

    O bana örnek verdiğin siteye 4 yıldır giriyorum her türlü yorumları ince ince okuyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Dominic- -- 26 Ekim 2010; 17:30:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-


    quote:

    Orijinalden alıntı: a|i

    vay dh de motorcular varmışda benim haberim yokmuş.bende uzun zamandır bu tutkuyu paylaşıyorum. 1yılı aşkındır motosikletle ilgili forum sitelerini takip ediyorum en kısa zamanda b tipi ehliyetime a2 ekletip bi hyosung gt250r almayı düşünüyorum.hyoung u tercih etmemdeki sebeb fiyat/performans oranında anladığım kadarıyla en iyi tercih tabiki daha iyi bi bütçeye sahip olursam kawasaki zxr 250 almak isterim.açıkcası şuanda bir bütçeye sahip olmadığım için bunda kesin birşeyler söyleyemem.düzgün bi işe girdiğimde bu hayalimi gerçekleştirmeyi düşünüyorum.herkes benimde hedefim hayabusa tabi ama hayabusayı kolay elde etmek istemiyorum çünkü ne kadar uzun zamana yayarsam bu cc yükseltme işini o kadar tecrübeli ve o kadar zevkli olacağını düşünüyorum.
    birde şöyle birşey söyliyim suzuki hayabusa racing motosiklet camiyasının fenomeni haline gelmiş bir kraldır 2011 gsx 1300r hayabusa nın liste satiş fiyatı 36.700tl dir.
    stock hali ile 300+ kmh hızlara rahatlıkla ulaşabilen bi makine.
    geçemediği 4teker yok.fakat son zamanlarda gelişen teknolojiyle 4trilyonluk bugattilerin hayabusayı arkasında bıraktığı söyleniyo.



    Dostum birçok kişi Hayabusa'yı racing zanneder...Ancak hayabusa sport touring sınıfına girer...

    Diğer söylediklerinde haklısın...Hayabusanın şu anda ne 4 tekerde ne 2 tekerde rakibi yok...


    Hocam hayabusa ss mi st mi sınıf tartışması çok yapıldı hem türkiyedeki forumlarda hem de yurtdışında.
    Aşağıda mtdeki bununla ilgili konunun linkini veriyorum. Ben görüş olarak 2. sayfadaki saykoshey adlı arkadaşın yorumlarına katılıyorum.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/10332-hayabusa-super-sport-mu-sport-touring-mi.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djinn_inc


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-


    quote:

    Orijinalden alıntı: a|i

    vay dh de motorcular varmışda benim haberim yokmuş.bende uzun zamandır bu tutkuyu paylaşıyorum. 1yılı aşkındır motosikletle ilgili forum sitelerini takip ediyorum en kısa zamanda b tipi ehliyetime a2 ekletip bi hyosung gt250r almayı düşünüyorum.hyoung u tercih etmemdeki sebeb fiyat/performans oranında anladığım kadarıyla en iyi tercih tabiki daha iyi bi bütçeye sahip olursam kawasaki zxr 250 almak isterim.açıkcası şuanda bir bütçeye sahip olmadığım için bunda kesin birşeyler söyleyemem.düzgün bi işe girdiğimde bu hayalimi gerçekleştirmeyi düşünüyorum.herkes benimde hedefim hayabusa tabi ama hayabusayı kolay elde etmek istemiyorum çünkü ne kadar uzun zamana yayarsam bu cc yükseltme işini o kadar tecrübeli ve o kadar zevkli olacağını düşünüyorum.
    birde şöyle birşey söyliyim suzuki hayabusa racing motosiklet camiyasının fenomeni haline gelmiş bir kraldır 2011 gsx 1300r hayabusa nın liste satiş fiyatı 36.700tl dir.
    stock hali ile 300+ kmh hızlara rahatlıkla ulaşabilen bi makine.
    geçemediği 4teker yok.fakat son zamanlarda gelişen teknolojiyle 4trilyonluk bugattilerin hayabusayı arkasında bıraktığı söyleniyo.



    Dostum birçok kişi Hayabusa'yı racing zanneder...Ancak hayabusa sport touring sınıfına girer...

    Diğer söylediklerinde haklısın...Hayabusanın şu anda ne 4 tekerde ne 2 tekerde rakibi yok...


    Hocam hayabusa ss mi st mi sınıf tartışması çok yapıldı hem türkiyedeki forumlarda hem de yurtdışında.
    Aşağıda mtdeki bununla ilgili konunun linkini veriyorum. Ben görüş olarak 2. sayfadaki saykoshey adlı arkadaşın yorumlarına katılıyorum.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/10332-hayabusa-super-sport-mu-sport-touring-mi.html


    Karışık bir durum...

    Ama supersport olduğuna inanmıyorum..Hem büyüklüğünden dolayı hemde pist için uygun olmayışı nedeniyle..

    Herkes ayrı telden çalıyor...İkiside sayılır aslında...




  • Hocam senin alete baktımda "HONDA CBR 600 rr" güzel geldi gözüme(Allah kazadan beladan korusun)
    Bana bu cbr 125 de vitesin yerini felan gösterecek bir kaç fotonuz varmı bide nasıl oturulmalı?
    Yan yatırırken nelere dikkat etmeli(video varsa iyi olur)
  • http://www.uzmantv.com/motosiklet-ile-virajlarda-nelere-dikkat-etmeliyiz

    Burda virajlara nasıl gireceğini görebilirsin...Orada faydalı videolar mevcut..

    İyi dileklerin için sağol..Resimlerini ilerleyen zamanlarda bir konu açıp atmayı düşünüyorum..

    Daha yeni sayılır nazar değmesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Dominic- -- 26 Ekim 2010; 19:36:16 >
  • Eyv hocam
    "Bana bu cbr 125 de vitesin yerini felan gösterecek bir kaç fotonuz varmı bide nasıl oturulmalı?"
    bu konuda da yardımcı olabilirmisiniz?
  • çok güzel paylaşım olmuş...
  • Motor Satarım :)
    Motor Tamir ederim. (servis)
    Motor Kullanmasını Öretirim..

    26 yaşındayım.. 7 Senedir Motor kullanıyorum..

    Çok anım var iyi kötü hatta ölen arkadaşlarım bile çok..


    Eğer motor hevesiniz kızlara hava atmak lastik yakmak makas atmak kız tavlamak hız yapmak ortam yapmak için değil ise.

    B sınıfı ehliyetteki soruların motor kısmı eh işte Motor ehliyeti içinde yakınlık vardır..

    İlkkez motor kullanıcak iseniz ilk önce bisiklet kullanın bisiklette dengede duramayan motor kullanamaz..

    Motora ufak CC ile başlanır bu scooter da olabilir düşük cc chopper tarzıda olabilir sporda olabilir 125 Bile ilk başlayan için çok yani..

    yavaş yavaş motor öğrenilir Öyle birden hoppa aldım ehliyeti hadi hayabusa 1000 lik almaya gidelim olmuyor..

    Biz onlara Bebe diyoruz :) Çokta umursamıyoruz gazada gelmiyoruz :)

    Kendinizi ve sevdiklerinizi üzmemek için bir heves uğruna yüksek cc motordan başlayamayın ben bile 7 senedir motor kullandığım halde belli çekingelik vardır. Motor 2 teker..

    Scooterler çok hoş bence.. Alınabilir kullanıp satarsınız 2nci el başka birşey alırsınız..

    Benden size arkadaş tavsiyesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~VeNoM~


    quote:

    Orijinalden alıntı: qraff

    Daha frenlerin yerini bilmiyorsun ve supersport hevesinin olduğunu mu söylüyorsun? Hakaret anlamında söylemiyorum ama kusura bakma arkadaşım da sen deli misin ? Hayatında hiç o motora bindin mi de bu kadar konuşuyorsun.Bu motorlar şakaya gelmez , en ufak bir hata hayatına mal olur.O yüzden Cbr 125 ya da Hyosung Gt250R ile başlaman tavsiyemdir.

    Sana şöyle bir anımı anlatayım.Bu sayede belki biraz da olsa fikir sahibi olmanı sağlayabilirim.2001 yılında babam Yamaha R1 kullanıyordu ve o zaman işlerin bozulmasından dolayı satmak zorunda kalmıştı.Almaya gelen adamsa bize yalan söyleyip tecrübeliyim demişti.Sonradan öğrendik ki adamın tek tecrübesi Mz'miş.Ardından Yamaha R1'e binmiş.Ve şuna inan adamın 1 ay sonra cenazesini kaldırdık.250 km'ye yakın bir hızla traktöre çarptı.Hem de o hıza çıktığı yolu görsen bir insan bu kadar cahil olamaz dersin.Adam yeni doğan bir bebekle,karısını yalnız bıraktı.Aman diyeyim arkadaşım bu motorlar şakaya gelmez.Sakın tecrüben olmadan binmeye kalkma.Motor zevk işidir ufak cc'lerin bile tadı ayrıdır.Hem de ufak cc motorlarda kazandığın tecrübe çok daha fazladır.Uzun yıllar binmek istiyorsan dediklerimi dikkate al derim



    Arkadaş herhalde işin bu noktalarını öğrenmek için konu açmıştır sanmıyorumki şu konuda yazanlardan sonra gidip cbr 600 rr alsın.Bu arada bu bahsettiğin olaydaki kişi geçen hafta falan konusu açılan kişi mi? ondada 250 km hızla traktöre çarptı denilmişti de...


    Birde hep motosikletin gücünden hızından vs... bahsetmek yanlış birşey.İşin birazda felsefesinden,hobi olan kısmından bahsetmek lazım.Motosikletin ne olursa olsun otomobil gibi git gel yapmaktan başka işlerede yarayacak göreceksin.Hiç tanımadığın motosikletliler yanından geçerken selam verecek,ışıklarda gelip konuşacak en azından iyi yolculuklar dileyecek,çay içmeye davet edecek,şehrindeki motosiklet klupleri sayesinde bir birliğin,dayanışmanın içine gireceksin.Birlikte gezilere kamplara gideceksin.Bir kaza bela durumunda (Allah Korusun)Yoldan vızır vızır arabalar geçip giderken geçen motosikletlilerin çoğunun kenara çekip yanına geldiğini ,yardım etmeye çalıştığını sen olayın şokundan donup kalsan bile seni kendileri gibi canla başla karşı tarafa karşı savunacaklarını göreceksin.Yani motosiklet bambaşka birşey araç olarak görmemek lazım sadece.

    süper bi açıklama yapmış.sağol arkadaşım




  • Motor kullandım daha önce 2-3 sefer öyle pikniklerde olurya iki tur atma olarak.Bisikleti 6 yaşından beridir kullanıyorum yaşım 18.(son 3senedir kullanmadım).
    125 e karar kıldım hocam tedbirli ve kendimi bilecek şekilde kullanırım öyle hurra gaza gelip tehlikeli şeyler yapmam işi çözene kadar.Örneğin bisikleti öncelerde bahçede düşe kalka öğrendim zamanla bahçede kusursuz sürünce yola çıkıp mahallede dolandım.Oradada arabalar felan geçerken işi öğrenince turlamaya başladım.Yani kendimi bilirim.
    "Eğer motor hevesiniz kızlara hava atmak lastik yakmak makas atmak kız tavlamak hız yapmak ortam yapmak için değil ise."
    En çok gezmek için bi yerlere gitmek için istiyorum.(Gezmekden nefret ederim ama şu motorun dönüş olayı felan açık hava cazip kılıyor)Dediklerinizle alakası yok.Ortam kısmı hariç.Motorsikletçilerle durduk yere selamlaşmak inanılmaz güzel bir şey bence.




  • Keyfini bir kere alırsan bırakamazsın dikkat et...
  • Benimde merakım var vitesli bir ufaktan başlamaya
    ancak kışın kullanamamak sezona girince motor açmak yapabilmem açısından şüphelendiriyor. yanımda tecrübeli birisi olmayınca zor gibi
    birde 125r ın şehiriçi kullanımda km menzili kaçtır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-

    quote:

    Orijinalden alıntı: nx+1/2(5x-m)=5/2

    peki neden b ehliyetini yeni almış bir araba sürücüsü,pek sürüş deneyimi olmamasına rağmen neden honda type r a biniyor spor bir araba zaptetmesi zor ama adam biniyor öğreniyor,madem gazı kontrol etme sorunu var neden honda type r değilde hacı murattan başlamıyor araba sürmeye,sanki 600 cc motora ilk binen adam gazı yavaş açıçağını bilmiyormuda gaz kontrolü falan diyorsunuz.Eğer gerizekalı biriyse o adama motor kullandırtmıycaksın zaten ama 600 cc motor istiyen biri de motora nasıl davranılmasını öğrenmeli,gazı uygun yavaşş açtığı sürece kendi kontrol edebildiği hızda giderse bir müddet öyle alıştıktan motora hakim olduktan sonra o hızını artırabilir,ne var yani bunda,benim motordelisi sitesinde tanık olduğum çok kişi var,adam 2000 model gsxr 750 ile başlamış ilk motoru şuan honda cbr 1000 rr var 2bin8 model,sanki 600 cc motor alan adam vitesi atıp gazı kökliycek de hemen kaza bilmem ne geçin bu işleri,kendini bilen adam 600 cc makinede motoru hakimiyetine alacağı hızda alışana kadar gitmeli ,kendini bilmeyene motoru zaten vermezsin bu kadar...



    Birinde 1500 kiloyu kaldırıyorsun birinde 300 kiloyu...İkisini karşılaştırdın ya helal olsun...






    300 olsa yine iyi




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.