Şimdi Ara

RACE CHIP (58. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.210
Cevap
26
Favori
296.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RS182 detaylı açıklamanız için çok teşekkürler. ben Kütahya da ikamet ettiğim için buralarda düzgün yazılım yapacak kişi bulmak çok zor. o yüzden racechip düşünüyorum. Aracın uçup kaçması benim için önemli değil. benim için en önemli şey az yakıt çok yol. Bunun için farklı yol var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogretmen43 -- 31 Ocak 2013; 18:40:00 >
  • RS182 detaylı açıklamanız için çok teşekkürler. ben Kütahya da ikamet ettiğim için buralarda düzgün yazılım yapacak kişi bulmak çok zor. o yüzden racechip düşünüyorum. Aracın uçup kaçması benim için önemli değil. benim için en önemli şey az yakıt çok yol. Bunun için farklı yol var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Amişşn amin Allah herşeyin hayırlısını versin.
    İ 30 ile astra j arasında gittim gittim geldim ama gene astradan geçemedim, kısmetse mart gibi alırım, eğer ki 1,6 cdti 136 beygirlik motor bu yaz gibi gelecekse onu beklerim, bence sen direk onu bekle, bırak kaşınma bu aralar

    Ailenle birlikte sağlık sıhhat afiyet ve işlerinde kolaylıklar dilerim dostum, tabi senin şahsında cümle forum ahalisinede...

    Dostum; Geçen gün arabayı yıkarken sol sinyalin tırnağını kırdım.Dün kardeşime Opel servise gidip 1 tane al dedim. ( Adamlar sinyal için bile şasi numarası vs istiyorlar-belkide bizim buradakilerin uyuzluğuna; bizden almadıysa arabayı kaktıralım diye..) 25 TL miş Neyse gitmişken Astra J görmüş 39,250 TL yazıyor..Şu an kampanya var demişler,eminim daha uygun da alınır.Gerçi en alt versiyon edition 115 bg'lik ama olsun dizeli de 47 den başlıyor,bu çok gıcık işte bilgine...

    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/11_Brochure_Library/04_Price_Lists/opel_fiyat_listesi_02.01.2013.pdf

    95 bg 47 ise 1,6 136 bg arabası kaç TL olur bilemiyorum Onun için zor görünüyor yada şöyle diyim 50-55 bin TL vereceksem Jetta,Tiguan vs alırım..Haa Opel kötü mü? Değil,şu ana kadar sürdüğüm araçlar içinde yola en hakim araç diyebilirim..Focus'ta dahil.. Yaylı 2007 Corolla mı saymazsam tabi Araba go-kart gibiydi..Ama stock haliyle ülkemiz şartlarında leylekleşen araçlar içinde en iyi yol tutanı diyebilirim Astra H için,kimbilir J'ler nasıldır.. Birde Woswos deneyimi yapalım diyorum o yüzden; A3-Sciricco cezbediyor..Liste uzun aslında.. Sırf merak,zaten başımıza ne geldiyse bu yüzden geldi

    Yahu dediğim gibi geyik sayfası açalım orda buluşalım konuyu mındar etmeyelim..(diyoruz ama hala yazıyoruz... )

    Sn ogretmen43,rica ederim.Faydalı olduk,fikir verdiysek ne mutlu bize..




  • Evvet sevgili Dostlar,başlığımızın pert olmaması için Konu Dışı bölümüne;RACECHİP GEYİK MERKEZİ başlığını açmış bulunuyorum.Tüm Dostlar günlük geyik,dert,sıkıntı,muhabbet için çayımızı kahvemizi içmeye beklerim.Görüşmek üzere..

    http://forum.donanimhaber.com/m_71111765/mpage_1/f_/key_//tm.htm#71111765
  • hyundai ix35 2.0 crdi 184 ps lik araçta race chipi deneyen oldu mu? olumlu yada olumsuz görüşlerini yazabilir mi?
  • Hyundai i30 CRDI 128BG aracımda racechip kullanmaya başladım.. Gelen ayarlarıyla hiç bir şey yoktu, sonradan içini açıp tek tek switchler için en uygun pozisyonu araca göre uyarladım. S1:7, S2:4 te iken motor en yuksek hatasız değere ulaşıyor.. Bu değerlerde s1: zaten en yüksek değerdedir. S2 ise 5,6,7 değerlerine alındığında motor koruma programı devreye girmektedir. Motor koruması herhangi bir hata lambası ile görülmemektedir. Motor koruması devreye girince motor devri 3000 d/dak ile sınırlandırılıyor. Siz ne yaparsanız yapın motor gaz yemiyor. Benim önerim ayar yapacak arkadaşların araçlarını otobana çıkarıp burada son vitese ,ve son hıza kadar çıkartarak test yapmalarıdır. Araca göre 5 yada 6. viteste varabildiğiniz tüm max. devir bandını kontrol edin.

    %20 oranında aracımın gücü arttı, ona bir daha aşık oldum :)

    Yalnız Chip uygulaması yapacak eski araçlarda dikkatli olunmasını öneririm. Yorulmuş parçalar bu ani kondisyon içine girince başınızı ağrıtabilir. En güzeli yeni bir araca garantisi devrede iken bunu uygulamalı, sıkıntı olursa chipi söküp garantiden işi çözmesidir.
    Benim aracım daha 9000km olduğu için bu max. değerleri hem verebiliyor, hemde 5 yıllık bir garanti süreci söz konusu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connky

    Hyundai i30 CRDI 128BG aracımda racechip kullanmaya başladım.. Gelen ayarlarıyla hiç bir şey yoktu, sonradan içini açıp tek tek switchler için en uygun pozisyonu araca göre uyarladım. S1:7, S2:4 te iken motor en yuksek hatasız değere ulaşıyor.. Bu değerlerde s1: zaten en yüksek değerdedir. S2 ise 5,6,7 değerlerine alındığında motor koruma programı devreye girmektedir.

    Sn connky;

    7-4 çok iddalı bir ayar olmuş 2-2,3-2,4-2 üstüne çıkmadım-çıkamadım silkeleme sıkıntısı yüzünden..0-5 te silkeleme sıfır diyebiliriz.Şimdi bende merak ettim 7-4 ayarını deneyerek mi buldunuz yoksa direk 7-4 mü ayarladınız? Tek tek deneyerek yaptıysanız nasıl ulaştınız bu değere? kısaca anlatırsanız seviniriz.Dediğim gibi 7-4 çok çok iddalı bir ayar




  • Sn. RS182,

    Racechip ten ürün S1: 3 S2: 2 ayarında gelmişti. Söylediğim gibi gelen ayarlarıyla fark edilir çok bir şey yoktu
    Sonrasında race chip ile görüştüm, hatta arızalı olduğunu düşündüm... İçini açıp ayarları yükseltmemi 5-5, 6-6 değerini denememi istediler..

    (Bu arada 6 ve 7 kademeleri için extreme durum olduğunu, hatta aracın bunun için özel yakıt isteyebileceğini bile söylediler..)

    S1 ve S2 nin ne olduğunu tam olarak kavramak için ayrı ayrı yükselttim. herkesin söylediği gibi biri etkin olduğu devir bandını, diğeri ise gücü arttırıyordu.

    5-5, 6-6, değerlerini denedim şehir içinde... Fazla yüklenemediğim için problem olmadı.. Ancak otobana çıktığımda yüksek süratlere çıkmak isteyince (yaklaşık 3500 d/dak dan sonra) motor korumaya geçiyordu.

    Ölü devirleri canlandırmak istediğim için devir bandının en geniş olduğu 7 ye alıp, gücü 6 dan 5 ve oradan da 4 e aldım. 4 te iken motor son hıza kadar çıktığında bir problem olmuyordu. max.197 olan hıza ulaşana kadar araca yüklendim. Şu an böyle kullanıyorum..

    Bu ayarlara göre %20 oranında bir artış olması gerekiyor.. Beni yeterince tatmin edecek kadar artış var, chip aldığıma değdi diyebilirim. Bu arada önceden belirtmedim galiba pro2 versiyonu kullanıyorum.

    Daha uzun kilometreler yapmadım, çok detaylı ince hesaplarda yapmam. 100TL ile depo uyarısı gelene kadar 400km yol giderdim. Şimdi aynı stili koruyarak bakalım ne kadar gideceğim. Ancak motorda iyi bir güçlenme olduğu için araç çok rahat bir üst vitesi istiyor ve çok yüklenmeden ivmeleniyorsunuz. Aracı verimli tork ürettiği değerlerde kullanmak en önemlisi.. Bu yüzden 3500 d/dak sonrası boşa kürek çekmek olduğu için üstüne ara viteslerde zaten yüklenmiyorum. Duruma göre 2500-3000 aralığında vites yükseltiyorum.. 100km/lt Tüketim değerleri yol bilgisayarında eskiye nazaran daha hızlı etkileniyor. hızlı yükselip hızla düşüyor yüklenmenize doğru orantılı. şimdiki değer 5,5lt civarında... Otobanda 4,5-5,5lt arasında, şehir içinde yada yüklenince 5,5-6,5lt arasında gözüküyor ancak daha çok kilometreler yapmadım..

    Sonuç olarak bu işin bence en kısa ayarı devir bandı ile ilgili olan switch 7 ye ayarlayın. Sonra tek tek güç switchini hata alana kadar yükseltin. hata alınca da 2 geri çekip kullanmaya bakın. bence bu cihazdan alınacak en verimli değeri ayarlamış olursunuz...

    Biraz hızlı cevapladım, devrik cümleler olabilir, kusura bakmayın...




  • 1.3 cdti astra için racechipini satan varmı acaba? Alıp bende denemek istiyorum. Rs182 opelx forumlarında düşük devirlerde canlanma olduğundan bahsedilmiş. Son bir kez daha sormak istiyorum. Ne derece etkilidir? Birde normal sürüm ile pro sürüm arasında nasıl bir fark vardır acaba? Fiyatları nerdeyse yarıyarıya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lamettrie -- 13 Şubat 2013; 20:09:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    1.3 cdti astra için racechipini satan varmı acaba? Alıp bende denemek istiyorum. Rs182 opelx forumlarında düşük devirlerde canlanma olduğundan bahsedilmiş. Son bir kez daha sormak istiyorum. Ne derece etkilidir? Birde normal sürüm ile pro sürüm arasında nasıl bir fark vardır acaba? Fiyatları nerdeyse yarıyarıya.


    Bence hiç düşünmeyin alın derim. Aracınızdaki farkı hemen hissedeceksiniz. internette 2 kişi satıyor fiat araçlarında kullanmışlar çok uygun fiyata veriyorlar sizin aracınıza da birebir uyar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaekiz83

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    1.3 cdti astra için racechipini satan varmı acaba? Alıp bende denemek istiyorum. Rs182 opelx forumlarında düşük devirlerde canlanma olduğundan bahsedilmiş. Son bir kez daha sormak istiyorum. Ne derece etkilidir? Birde normal sürüm ile pro sürüm arasında nasıl bir fark vardır acaba? Fiyatları nerdeyse yarıyarıya.


    Bence hiç düşünmeyin alın derim. Aracınızdaki farkı hemen hissedeceksiniz. internette 2 kişi satıyor fiat araçlarında kullanmışlar çok uygun fiyata veriyorlar sizin aracınıza da birebir uyar.

    ya ben bizim bu epicadakini ciakrtip astraya mi taksam epica 2.0 dizel 150 beygir zaten gucu yeterince yerinde de soket baglantilari uyucak mi acaba birde hangi ayari yapicam simdi 2 saat bastan ugrasip bulmak lazim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaekiz83

    quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    1.3 cdti astra için racechipini satan varmı acaba? Alıp bende denemek istiyorum. Rs182 opelx forumlarında düşük devirlerde canlanma olduğundan bahsedilmiş. Son bir kez daha sormak istiyorum. Ne derece etkilidir? Birde normal sürüm ile pro sürüm arasında nasıl bir fark vardır acaba? Fiyatları nerdeyse yarıyarıya.


    Bence hiç düşünmeyin alın derim. Aracınızdaki farkı hemen hissedeceksiniz. internette 2 kişi satıyor fiat araçlarında kullanmışlar çok uygun fiyata veriyorlar sizin aracınıza da birebir uyar.

    ya ben bizim bu epicadakini ciakrtip astraya mi taksam epica 2.0 dizel 150 beygir zaten gucu yeterince yerinde de soket baglantilari uyucak mi acaba birde hangi ayari yapicam simdi 2 saat bastan ugrasip bulmak lazim

    cdti ve multijet motorların kablosu aynı daha önce bizzat kendim denedim. epica 2.0 dizel motor hakkında bilgim yok. Astraya takmayı düşünüyorsanız 3-3 ayarı iyi. benim aracım 3-5 te arıza ışı yakmıştı. şu an 3-4 te kullanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connky

    Sn. RS182,

    Racechip ten ürün S1: 3 S2: 2 ayarında gelmişti. Söylediğim gibi gelen ayarlarıyla fark edilir çok bir şey yoktu
    Sonrasında race chip ile görüştüm, hatta arızalı olduğunu düşündüm... İçini açıp ayarları yükseltmemi 5-5, 6-6 değerini denememi istediler..

    (Bu arada 6 ve 7 kademeleri için extreme durum olduğunu, hatta aracın bunun için özel yakıt isteyebileceğini bile söylediler..)

    S1 ve S2 nin ne olduğunu tam olarak kavramak için ayrı ayrı yükselttim. herkesin söylediği gibi biri etkin olduğu devir bandını, diğeri ise gücü arttırıyordu.

    5-5, 6-6, değerlerini denedim şehir içinde... Fazla yüklenemediğim için problem olmadı.. Ancak otobana çıktığımda yüksek süratlere çıkmak isteyince (yaklaşık 3500 d/dak dan sonra) motor korumaya geçiyordu.

    Ölü devirleri canlandırmak istediğim için devir bandının en geniş olduğu 7 ye alıp, gücü 6 dan 5 ve oradan da 4 e aldım. 4 te iken motor son hıza kadar çıktığında bir problem olmuyordu. max.197 olan hıza ulaşana kadar araca yüklendim. Şu an böyle kullanıyorum..

    Bu ayarlara göre %20 oranında bir artış olması gerekiyor.. Beni yeterince tatmin edecek kadar artış var, chip aldığıma değdi diyebilirim. Bu arada önceden belirtmedim galiba pro2 versiyonu kullanıyorum.

    Daha uzun kilometreler yapmadım, çok detaylı ince hesaplarda yapmam. 100TL ile depo uyarısı gelene kadar 400km yol giderdim. Şimdi aynı stili koruyarak bakalım ne kadar gideceğim. Ancak motorda iyi bir güçlenme olduğu için araç çok rahat bir üst vitesi istiyor ve çok yüklenmeden ivmeleniyorsunuz. Aracı verimli tork ürettiği değerlerde kullanmak en önemlisi.. Bu yüzden 3500 d/dak sonrası boşa kürek çekmek olduğu için üstüne ara viteslerde zaten yüklenmiyorum. Duruma göre 2500-3000 aralığında vites yükseltiyorum.. 100km/lt Tüketim değerleri yol bilgisayarında eskiye nazaran daha hızlı etkileniyor. hızlı yükselip hızla düşüyor yüklenmenize doğru orantılı. şimdiki değer 5,5lt civarında... Otobanda 4,5-5,5lt arasında, şehir içinde yada yüklenince 5,5-6,5lt arasında gözüküyor ancak daha çok kilometreler yapmadım..

    Sonuç olarak bu işin bence en kısa ayarı devir bandı ile ilgili olan switch 7 ye ayarlayın. Sonra tek tek güç switchini hata alana kadar yükseltin. hata alınca da 2 geri çekip kullanmaya bakın. bence bu cihazdan alınacak en verimli değeri ayarlamış olursunuz...

    Biraz hızlı cevapladım, devrik cümleler olabilir, kusura bakmayın...





    Yazdığınız mentıklı geldi. bende 7-4 ü deneyeceğim çünkü benim aracım 3-4 te arıza ışığı yakmadı ama 3-5 yaptım arıza lambası yaktı o yüzden şimdi 3-4 kullanıyorum. 7-4 olmaz ama 7-3 ü denerim. Aracınızı denemek için yüksek sürat yapmanıza gerek yok ayar fazlaysa 2. viteste yüksek devir(4000-5000) yapın hemen arıza lambası yakıyor.

    Sizin aracınız garanti vardı değil mi?




  • Pro ile normal arasında büyük fark varmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    Pro ile normal arasında büyük fark varmıdır?

    ben normal kullanıyorum çok memnunum.
  • 1.3 MULTİJET 75 BEYGİRDEN 110 BEYGİRE ÇIKTI NİYE DİYECEKSİNİZ NERDEN ANLADIN. 90 BEYGİR 2012 MODEL FORD CONNECT VAR VE 1.3 KADAR ARA İVMELENMELER İYİ DEĞİL. ŞAŞIRDIM DOĞRUSU 10 GÜN OLDU ALALI BU KADAR BAŞARALIĞI OLACAĞINI HİÇ TAHMİN BİLE ETMEZDİM. ALIN VE FARKI GÖRÜN. ARABAM 35 KURUŞTAN KM DE 190 KURUŞA DÜŞTÜ ŞEHİR DIŞI NEDEN DİYE SORARSANIZ GAZA BİLE DOKUNAMIYORSUN ARABA ÇEKİYOR DOLAYISIYLA AZ GAZLA FAZLA GÜÇ VE ZORLANMIDĞI İÇİN ARAÇ AZ YAKIYOR. HERKESE TAVSİYE EDERİM YALAN DEĞİL ARKADAŞLAR. AMA ARACINIZDA TURBO VARSA ALIN DERİM BEN TURBOSUZ ARAÇLARDA FAZLA İŞE YARAMIYOR DİYE BİLİYORUM.
  • yeni i30 a almayı düşünüyorum arkadaşlar öneriyormusunuz ? hangi markayı alalım pm atan olursa sevinirim saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzkirmizi

    1.3 MULTİJET 75 BEYGİRDEN 110 BEYGİRE ÇIKTI NİYE DİYECEKSİNİZ NERDEN ANLADIN. 90 BEYGİR 2012 MODEL FORD CONNECT VAR VE 1.3 KADAR ARA İVMELENMELER İYİ DEĞİL. ŞAŞIRDIM DOĞRUSU 10 GÜN OLDU ALALI BU KADAR BAŞARALIĞI OLACAĞINI HİÇ TAHMİN BİLE ETMEZDİM. ALIN VE FARKI GÖRÜN. ARABAM 35 KURUŞTAN KM DE 190 KURUŞA DÜŞTÜ ŞEHİR DIŞI NEDEN DİYE SORARSANIZ GAZA BİLE DOKUNAMIYORSUN ARABA ÇEKİYOR DOLAYISIYLA AZ GAZLA FAZLA GÜÇ VE ZORLANMIDĞI İÇİN ARAÇ AZ YAKIYOR. HERKESE TAVSİYE EDERİM YALAN DEĞİL ARKADAŞLAR. AMA ARACINIZDA TURBO VARSA ALIN DERİM BEN TURBOSUZ ARAÇLARDA FAZLA İŞE YARAMIYOR DİYE BİLİYORUM.

    hangi ayarda 110 beygiri yakaladınız acaba.birde araç modeli hangisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzkirmizi

    1.3 MULTİJET 75 BEYGİRDEN 110 BEYGİRE ÇIKTI NİYE DİYECEKSİNİZ NERDEN ANLADIN. 90 BEYGİR 2012 MODEL FORD CONNECT VAR VE 1.3 KADAR ARA İVMELENMELER İYİ DEĞİL. ŞAŞIRDIM DOĞRUSU 10 GÜN OLDU ALALI BU KADAR BAŞARALIĞI OLACAĞINI HİÇ TAHMİN BİLE ETMEZDİM. ALIN VE FARKI GÖRÜN. ARABAM 35 KURUŞTAN KM DE 190 KURUŞA DÜŞTÜ ŞEHİR DIŞI NEDEN DİYE SORARSANIZ GAZA BİLE DOKUNAMIYORSUN ARABA ÇEKİYOR DOLAYISIYLA AZ GAZLA FAZLA GÜÇ VE ZORLANMIDĞI İÇİN ARAÇ AZ YAKIYOR. HERKESE TAVSİYE EDERİM YALAN DEĞİL ARKADAŞLAR. AMA ARACINIZDA TURBO VARSA ALIN DERİM BEN TURBOSUZ ARAÇLARDA FAZLA İŞE YARAMIYOR DİYE BİLİYORUM.

    Anlamadım! 90bglik başka bir araçlamı karşılaştırma yaparak 110bg olduğunumu söylüyorsunuz?
    Böyle bir ölçüm şekli pekte sağlıklı değil. Dyno gibi teknik bir ekipmana sokup değerleri incelemeden kesin birşey söylemek zor.

    Zaten küçük bir turbosu var, 75bg araçtan 110bg'e çıkması normal değil. Bu %50 güç artışı eder -ki.....





    Yukarıda 1.3 75bg dizel araç şehirdışı verisi 0.35 krş mu yazıyor? yoksa ben mi yanlış okuyorum?

    Şehirdışında 0.35krş yakan 1.3 dizel araba 8.3lt şehir dışı verisi veriyor demektir...Şehiriçi kaç yapar? onuda okuyucular hesaplasın

    2.0 1.300kglık AT dizel araç ŞEHİRİÇİnde 8 lt yakıyor.




  • corsa d 1.3 cdti 90 hp 6 ileri aracımda racechipi aylarca 3-3 ve 3-4 ayarında kullandım. Şu an 7-3 ayarına almış durumdayım. şimdi aracım 3-3 ayarına göre daha çabuk kendini toparlıyor ve gaz pedalına daha az basmaya ihityaç duyuyorum. 5 gün oldu aracımda herhangi bir sıkıntı yaratmadı. Araç 5000 deviri görüyor arıza lambası yakmıyor. Keşke daha önce 7-3 ü deneseymişim. Ayrıca CONNKY adlı üyeye teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.