Şimdi Ara

1.4 tdi ibiza ikinci el alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1.4 tdi ibiza stylance, 45 bin km'de 2008 model. 1 kapısı değişmiş ama çok önemsemiyorum.

    sizce ne kadar eder? ben fiyatı yazmıyorum cevapları merak ediyorum.

    bir de internetteki fiyatlar genelde 2-3 bin lira abartılmış sanki.

    bu 1.4 tdi çok yavaş bir motor mudur,
    kullanması keyifli midir?

    şimdiden teşekkürler



  • 21-22 civarlarında olmalı, sadece kapısı mı degişmiş?

    Edit:

    aynı motoru kullanan Cordoba'yı 2008 yılında istanbula gittigimde kiralamıştım. Etkileyici bir performansı olmasa da tatminkar bir araçtı. 3 silindirli olması lazım, bu araçların belli bir km'den sonra sarsıntısı artar mı ben de merak ediyorum açıkcası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ar ge -- 18 Ekim 2010; 0:42:26 >
  • fiyatı 25 bin tl.
    ama ederi 22-23 bin tl. arasıdır .
  • Artar hatta titreşim sallantı şeklinde hissedilmeye başlar. Diğer yönlerden güzel araçtır.
  • bende 2006 modeli vardi, gayet guzeldi performansi.

    sogukken baya bir titriyordu motor, sonrasinda cok keyifliydi. Bir de kotu yakittan diger yeni nesil dizeller gibi fazla etkilenmiyor, bu konuda da iyi bir motor
  • kardeşim benzinli 1.4 toledo kullandı.

    az km yapmasına rağmen 20 bin liraya aldığı aracı 14 bin gibi bir rakama yalvar yakar satmıştı güzel bir araba ama 2. eli benzinli için konuşuyorum hiç yok.
    bunlarıda bir değerlendirin bence yakın tarih alıp satacaksanız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    kardeşim benzinli 1.4 toledo kullandı.

    az km yapmasına rağmen 20 bin liraya aldığı aracı 14 bin gibi bir rakama yalvar yakar satmıştı güzel bir araba ama 2. eli benzinli için konuşuyorum hiç yok.
    bunlarıda bir değerlendirin bence yakın tarih alıp satacaksanız.



    2011 1.4 IBIZA iyetine girmistim ama cekindim bu yaziyi okuyunca ne yalan diyim

    galeriye falanmi satildi bahsettiginiz toledo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    kardeşim benzinli 1.4 toledo kullandı.

    az km yapmasına rağmen 20 bin liraya aldığı aracı 14 bin gibi bir rakama yalvar yakar satmıştı güzel bir araba ama 2. eli benzinli için konuşuyorum hiç yok.
    bunlarıda bir değerlendirin bence yakın tarih alıp satacaksanız.


    1.4 toledo benzinli veya dizel ilk defa duydum.




  • Ederi 20-22 arası ama kapısı değişmiş bir ibizaya 20.000 den fazla vermem...

    Bende 2008 1.4 tdi sty pert ettim sağlam arabaymış

    Performansıda diğer dizellere göre çok iyi...1.6 olarak DCİ ve HDİ larla uğraşmıyordum vargel gerisini sen hesap et
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obt

    Performansıda diğer dizellere göre çok iyi...1.6 olarak DCİ ve HDİ larla uğraşmıyordum vargel gerisini sen hesap et



    Diğer dizelleri kullanmadığınız çok belli

    Öncelikle 1,6 DCi yok 1,5 DCi Renault motorları var. Bildiğim kadarıyla 1,5 85 HP ve 105 HP olmak üzere.

    HDI motor olarak C3'ün 1,4 HDI 70 HP'lik 8valf bir motoru var ancak onu geçebilir İbiza'daki TDI motor. Benim kullandığım 1,4 HDI 92 HP motordan bile üstün değil ibizadaki o motor. 1,6 HDI 92 ve 1,6 HDI 110 HP'lik motorlarıda mevcut.

    Bahsettiğiniz şey diğer dizellerin yanından geçmekse sadece , onu başardığınıza eminim :)





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Trabzon61~ -- 18 Ekim 2010; 19:12:49 >




  • İstenen bu fiyata karşı 0 km ibiza alınır benzinli olur ama garantili ve 0 olur.

    Ama 2006 18-20 arasında denk gelirse 70-80 bin'e TDi düşünülebilir
  • peugeot 207 alabilirsin. gerçi fransıza karşı ciddi bir önyargı var ama ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    quote:

    Orijinalden alıntı: obt

    Performansıda diğer dizellere göre çok iyi...1.6 olarak DCİ ve HDİ larla uğraşmıyordum vargel gerisini sen hesap et



    Diğer dizelleri kullanmadığınız çok belli

    Öncelikle 1,6 DCi yok 1,5 DCi Renault motorları var. Bildiğim kadarıyla 1,5 85 HP ve 105 HP olmak üzere.

    HDI motor olarak C3'ün 1,4 HDI 70 HP'lik 8valf bir motoru var ancak onu geçebilir İbiza'daki TDI motor. Benim kullandığım 1,4 HDI 92 HP motordan bile üstün değil ibizadaki o motor. 1,6 HDI 92 ve 1,6 HDI 110 HP'lik motorlarıda mevcut.

    Bahsettiğiniz şey diğer dizellerin yanından geçmekse sadece , onu başardığınıza eminim :)




    herşey rakamlardan ibaret değil,hemşerim..ama bu da demek değil ki 1.6cc kategorisine taş çıkarır;diyebiliriz ki kendi sınıfındakiler arasından sıyrılır,bir silindir,bir sübap grubu eksiğe rağmen..tdi motorlar genelde,stock dyno ölçümlerinde fabrika verilerinden daha fazla güç üretiyor..chiptuninge de iyi tepkiler verebiliyorlar.. sorunsuzluğu ve fazla yakıt seçmemesi de cabası.. 1.4hdi enjektör geri dönüş oringleri kronik sorunu vardır en basitinden.. yakıt seçmezseniz sonrasında uygun fiyatlı işçilik yapan usta da seçmeniz gerekebilir 1.4hdi motorlu bir psa grubu aracı test sürüşünde kullandım,çin işkencesi gibiydi,öyle zayıf bir torkla hiç yakmasa da yine gözümde olmaz..tamam,birinci viteste-kalkışlarde benimki de zayıf ama sonrasında orjinal yazılımla bile patlama yaşıyor,195 tabanlı lastiklere rağmen.. ayrıca kasis v.s. geçişlerde 2.viteste ilerlemeye çalıştığınızda tereddütsüz stop etmesi,hop hop teklemesi de verem sebebi bu bir kıstas olur mu bilemem ama chipliyken 1.6hdi c4ü geçmiştim,virajlı bir etapta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    herşey rakamlardan ibaret değil,hemşerim..ama bu da demek değil ki 1.6cc kategorisine taş çıkarır;diyebiliriz ki kendi sınıfındakiler arasından sıyrılır,bir silindir,bir sübap grubu eksiğe rağmen..tdi motorlar genelde,stock dyno ölçümlerinde fabrika verilerinden daha fazla güç üretiyor..chiptuninge de iyi tepkiler verebiliyorlar.. sorunsuzluğu ve fazla yakıt seçmemesi de cabası.. 1.4hdi enjektör geri dönüş oringleri kronik sorunu vardır en basitinden.. yakıt seçmezseniz sonrasında uygun fiyatlı işçilik yapan usta da seçmeniz gerekebilir 1.4hdi motorlu bir psa grubu aracı test sürüşünde kullandım,çin işkencesi gibiydi,öyle zayıf bir torkla hiç yakmasa da yine gözümde olmaz..tamam,birinci viteste-kalkışlarde benimki de zayıf ama sonrasında orjinal yazılımla bile patlama yaşıyor,195 tabanlı lastiklere rağmen.. ayrıca kasis v.s. geçişlerde 2.viteste ilerlemeye çalıştığınızda tereddütsüz stop etmesi,hop hop teklemesi de verem sebebi bu bir kıstas olur mu bilemem ama chipliyken 1.6hdi c4ü geçmiştim,virajlı bir etapta



    Ben TDI motorun sorunsuzluğuna veya kötü yakıttan etkilenmemesi muhabbetinde değilim hemşerim

    İbiza'daki motor kaç HP tam bilmiyorum. 1,4 TDI 75 - 80 - 85 HP yazıyor farklı yerlerde stock hali için.

    Sizin kullandığınız HDI motor öyle sanıyorum ki 1,4 HDI 70 HP 8 Valf'lık motor. Evet o araç banada işkence gibi geliyor ama ben 92 beygirliğine sahibim performans yönünden beni oldukça tatmin ediyor.

    2.viteste ilerlemeye çalıştığınızda tereddütsüz stop etmesi konusunda C3'den bahsediyorsanız debriyajı iyi ayarlayamadığınızı gösterir bu. Hop hop diye teklemesinide ilk senden duydum vallahi. Debriyajı kaçırdığında ya da birden debriyajdan çekince ayağını öyle hop hop eder benim bildiğim :)

    Virajdayken C4 sahibi hız kesmiş olabilir , ama olmayabilirde orda değildim bilemiyorum tabiiki.

    Bende yaklaşık 1 ay kadar önce E-5'e bağlandığımda bi Ibiza'nın benle oynamak istediğini fark ettim. Önümüz belli bir mesafeye kadar boş sayılırdı ben arkadan dipgaz yaptım o da yaptı ve araç 5.vitesteyken 96 km hızdan 143 km hıza kadar Ibiza'yı geçtim ben geçtikten sonra gazı kestim. Ama belkide ibiza sahibi benden önce gaz kesti bunu bilemem o yüzden yolda onu geçtim bunu geçtim demekle olmuyor :)




  • bahsettiğim araç 15bin kmde fiesta tdci 68hp idi,debriyaja basacak kadar yavaşlamıyorsun,normal bir şekilde kasisten geçtikten sonra hızlanmaya çalışırken tekleyip,küt diye stop ediyor,benim 3 silindir bile orjinal halinde rölanti altında 2.vitesteyken hızlanabiliyordu..yoksa debriyaja basınca 3.viteste bile kasisten sonra hızlanırsın yarım basarak
    hemşerim nerde ikamet ediyorsun,pazar günü deneyelim mi 5.vites 80den gittiği yere kadarvites düşürmeden ciddi şekilde hızlanma var bende düşük devirlerden başlayarak..orjinal haline değinecek olursak;2000den itibaren kopmaya balşıyor,4200de bırakıyor..chipliyken 4600e kadar tırmanıyor,1500den başlayıp,birazcık(sol aynadan görülebilecek kadar) dumanlaorjinalde 5.5 lt/100km ortalama tutturduğum etapta,chipliyken 5lt yakıyor;aynı hızlarda..orjinalde uzun bir mesafede deneme amaçlı basmamama rağmen 185,chipliyken 200 son hız..
    ayrıca senin muhabbetinde olmadığını yazdığın şeyler 2.elde başlıca tercih sebeplerindendir..
    bence, çekici tasarıma bir sahip,yolu kolay kolay bırakmayan,tok hissiyat veren,sorunsuz ve güçlü-cimri bir motora sahip,donanım zengini ibiza 1.4tdi sytlance-srider rahatlıkla tercih edilebilir ikinci elde..bana bagaj lazımdı cordy seçtim




  • 1.4 dizelde performans aramak saçma olur.
    yakıt ekonomisi için üretilmiş araç. aynı motora sahip fabia kullandım. motor soğukken traktör gibi ancak ısınınca kendine geliyor. yakıtıda güzel.
    fiyat kırın bence, alınabilir araç.
  • Cevaplar için teşekkür ederim. Arabadan soğudum.

    Aslında hep böyle oluyor. İkinci eller için öyle paralar isteniyor ki gene dönüp dolaşıp sıfır alayım diyorsun. Halbuki 21 civarı istenseydi hemen alabilirdim.

    Bu arada arkadaşlardan birisi hangi ilandan bahsettiğimi anlamış. :) sahibinden'de ilanı var arabanın. Ben tesadüfen yolda yürürken ilanı görüp aradım, arabaya da baktım. Fena durmuyordu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasfiuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    kardeşim benzinli 1.4 toledo kullandı.

    az km yapmasına rağmen 20 bin liraya aldığı aracı 14 bin gibi bir rakama yalvar yakar satmıştı güzel bir araba ama 2. eli benzinli için konuşuyorum hiç yok.
    bunlarıda bir değerlendirin bence yakın tarih alıp satacaksanız.



    2011 1.4 IBIZA iyetine girmistim ama cekindim bu yaziyi okuyunca ne yalan diyim

    galeriye falanmi satildi bahsettiginiz toledo

    evet galeriye verdik bordo renkli ve donanımı full idi yalvar yakar..

    kardeşim kızdı sonra 2.el piyasası en yüksek olan toyota almaya karar verdi Auris aldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altay Han


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    kardeşim benzinli 1.4 toledo kullandı.

    az km yapmasına rağmen 20 bin liraya aldığı aracı 14 bin gibi bir rakama yalvar yakar satmıştı güzel bir araba ama 2. eli benzinli için konuşuyorum hiç yok.
    bunlarıda bir değerlendirin bence yakın tarih alıp satacaksanız.


    1.4 toledo benzinli veya dizel ilk defa duydum.

    kardeşim bu aracı 3 sene sorunsuz kullandı ancak 2. eli çok kötü
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.