Şimdi Ara

MOTOR, donanım, şasi kısacası arabadan anlayanlar bu baslık altında toplanalım. (67. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.445
Cevap
2
Favori
97.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srdrmrngz

    Selamlar,

    Bende 2000 model R19 var (Karbrütörlü) Araba beni deli ediyo ya her sabah!! Sırf bu yüzden satacam!! Çalışmıyo araba! Bi kaç kez marşa basmam gerekiyo. Araba 58000km de ama 2 kez marş dinamosunun kömürlerini değiştirmek zorunda kaldım. Sanırım sorun ateşleme ekipmanlarıyla ilgili ama bilemiorum işte ne olabilir sizce? Yapılbilecek bi iyileştirme var mı?

    Arabayı nasıl çalıştırdıımı anlatayım:

    jikleyi çekiyorum. Boşa alıp 2-3 gazı pompalıyorum sonra marşa basıyorum (pompalamasam da çalışmıyo ilk seferinde)


    Karbüratorlu ise karbüratörünüz temiz mi ayarları normal mi bunlar önemli.Bunun dısında Akü cok onemlidir ilk ateslemede zayıf bir aküyle istenilen kıvılcım elde edileeye bilir bunun icin gec calısma gerceklesebilir.Bunun dısanda buji ve buji kablolarıda onemlidir motorunuza uygun ve saglam olmalı bu parcalar.Arabanız iyi hava almazsa zor calısır hava filtrenizin temiz olası lazım suan bunlar geldi aklıma ilk planda ...




  • Kardeş öncelikle senin gibi birini forumda görmek gerçekten çok sevindirici gerçekten çok mutlu oldum :) Sana bir soru sormak istiyorum daha doğrusu arkadaşımın bir sorusu fakat can ciğer kardeşim olduğu için onun isteğini ben gerçekleştirmek ve onu sevindirmek istiyorum..

    Arkadaşda benim arabanın 2.0 ı yani 2001 Volvo S40 2000cc 136bg lik modeli var ve bendeki S40 T4 200bg Yüksek basınç Turbo ya çok özeniyor.. Arabamı 2-3 günlüğüne ona veriyorum ama fazlasına ayrı kalamıyorum.. Doğum günüde yaklaşıyor ve bu işi gerçekten kafaya koydum hatta adama çok büyük bir süprizim var diye yılbaşı hediyesi bile almadım :) Doğumgününü bekle dedim..

    Uzun lafın kısası aracına Turbo hatta mümkünse Süperşarj taktırmak istiyorum ve birazcık araştırdım Volvo motorlarının kaldıracağı düşünülüyor.. Yani normalde 50 sene bile gidebilicek motor yarısı kadar gidicek olsada sonuçta 20 senede araç çoktan satılacağı için problem olacağını sanmıyorum.. Fakat sanada danışmak isterim.. Bu araca Turbo veya Sprchrge ile nekadar güç sağlayabiliriz, motoru bozar mı.. Turbo + sağlam bir modifiyeyle (chip tuning, spor egzostur bilmemne..) nekadar güç sağlarız veya turbo olmaz dersen bu 2000cc nin maksimum yapılacak modifiyesi nedir bilmek isterim..? Mümkünse teker teker yapabileceğimiz modları getirecekleri güç artışlarıyla beraber yazabilirsen sevinirim.. Birde bilgin dahilinde tahminen, 2000cc 136bg ile 9 saniye civarında 0-100km değeri olan bu aracı kaça çıkarabiliriz? Cevabını heyecanla bekliyor ve şimdiden çok teşekkür ederim.. Son olarakda maliyetinide yazarsan sevinirim, can kardeşim olduğu ve hiçbirşeyden kaçınmayacağım için nekadar maliyetde çıksa maksimumunu yazarsan sevinirim..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: noss


    Bu konular cogu kez temkinli yaklasıyorum sonucunu bilemiyosun kısa vadede iyi yarar saglayabilir ama uzun vadene ne sonuc verir mechul ondan bu konular beni aşar biraz deneyip gormek lazım


    sağol hocam
    bekleyelim bakalım biraz daha araştırmak gerekiyo yinede kulağınızda olsun duyarsanız biryerde kullanan falan olursa sonuçları aktarırsanız sevinirim
    tekrar teşekkürler.



    bu konuda başka bilgisi olan arkadaşlar varsa onlarında görüşlerini alamak isterim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX

    Kardeş öncelikle senin gibi birini forumda görmek gerçekten çok sevindirici gerçekten çok mutlu oldum :) Sana bir soru sormak istiyorum daha doğrusu arkadaşımın bir sorusu fakat can ciğer kardeşim olduğu için onun isteğini ben gerçekleştirmek ve onu sevindirmek istiyorum..

    Arkadaşda benim arabanın 2.0 ı yani 2001 Volvo S40 2000cc 136bg lik modeli var ve bendeki S40 T4 200bg Yüksek basınç Turbo ya çok özeniyor.. Arabamı 2-3 günlüğüne ona veriyorum ama fazlasına ayrı kalamıyorum.. Doğum günüde yaklaşıyor ve bu işi gerçekten kafaya koydum hatta adama çok büyük bir süprizim var diye yılbaşı hediyesi bile almadım :) Doğumgününü bekle dedim..

    Uzun lafın kısası aracına Turbo hatta mümkünse Süperşarj taktırmak istiyorum ve birazcık araştırdım Volvo motorlarının kaldıracağı düşünülüyor.. Yani normalde 50 sene bile gidebilicek motor yarısı kadar gidicek olsada sonuçta 20 senede araç çoktan satılacağı için problem olacağını sanmıyorum.. Fakat sanada danışmak isterim.. Bu araca Turbo veya Sprchrge ile nekadar güç sağlayabiliriz, motoru bozar mı.. Turbo + sağlam bir modifiyeyle (chip tuning, spor egzostur bilmemne..) nekadar güç sağlarız veya turbo olmaz dersen bu 2000cc nin maksimum yapılacak modifiyesi nedir bilmek isterim..? Mümkünse teker teker yapabileceğimiz modları getirecekleri güç artışlarıyla beraber yazabilirsen sevinirim.. Birde bilgin dahilinde tahminen, 2000cc 136bg ile 9 saniye civarında 0-100km değeri olan bu aracı kaça çıkarabiliriz? Cevabını heyecanla bekliyor ve şimdiden çok teşekkür ederim.. Son olarakda maliyetinide yazarsan sevinirim, can kardeşim olduğu ve hiçbirşeyden kaçınmayacağım için nekadar maliyetde çıksa maksimumunu yazarsan sevinirim..


    Yazdıgın sözlerden dolayı tessekür ederim.Bu konuya öncelikle şöyle bir giriş yapalım belki biliyosun yad bilmiyosun motorun ömrünü ciddi sekilde kısaltabilir takacagın turbo ben öncelikle kesillikle tavsiye etmiyorum turbo takılmasını çünkü aracın silindir piston biyel sekman vb gibi bütün parcaları 136 bg e gore üretilmiş olup bunun üzerindeki toleranslarda aracın ömründen mutlaka yiyecektir.

    Bunları söyledikten sonra illa turbo taktırmaya kararlıysan hala 136 beygirlik aracı 200 bg veya üstü gibi rakamlara cıkarman mümkün(bu turbonun capıyla ilgili) simdi bazı seyleri net soyleyemiyorum cunku ne capta turbo kullanacagınız belli degil bunu dısında chip tuning,komple egzost,hava filtresi,forged piston takımı,turbo timer,intercooler,nos vb daha bir cok sey yaptıabilirsiniz bu sizin butcenizle sınırlı olan bisey yaznlız sunu soyliyim sadece turbo uygulaması ortalama olarak iscilik haric 2-2,5 milyarı bulur bunların ısıgında ilerleyebilirsiniz.




  • Nacizhane benim de bir sorum olacak.

    2003 model Benzinli 1.6 16V 73000KM Otomatik Vites Full Megane I var kuzende. Asagidaki dosyada motordan gelen dizel sesini kaydettim. Motor dizel gibi sesli calisiyor. Bilgisayarda hata gozukmedi. Cekis dusuklugu yok. Arac yag da yakmiyor, kacirmiyor da. Sorunu bulamadi ustalar. Bir usta ``Birsey olmaz, boyle gezin`` diyor. Diger bir usta ise ``Silindir kapagi acilacak ve Piston-Sekman takimi falan degisecek`` diyor.

    Motordan anlayan arkadaslardan rica ediyorum. Bu ses onemli bir sorun olusturur mu? Cozumu pahali midir? Ayrica subap ayarlari otomatik. Motorun kendisi ayarliyor.

    Ses kaputun icinden motorun yanindan fan calisirken kaydedildi. Ayni zamanda kaputun disindan havalandirma izgarasinin onunden de kaydedildi. Ses gece cok bariz duyuluyor.

    http://r a p i d share.com/files/11133382/Motor.wav.html




  • Konu dışı küçük bir duyuru. Arkadaşlar bu topic süper gerçekten. Nerdeyse bütün mesajları okuyorum baştan sona araçlarla ilgili bilgimi artırmak için (benim için bir hobi haline geldi) Sizden ricam burda cevaplanan ve cevaplanabilecek konularla ilgili başka yerlerde açılan topicler gördüğünüzde buraya yönlendirmeniz. Hem topic kirliliği olmasın hem de bu konu üstlerde yaşasın...

    teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srdrmrngz

    Konu dışı küçük bir duyuru. Arkadaşlar bu topic süper gerçekten. Nerdeyse bütün mesajları okuyorum baştan sona araçlarla ilgili bilgimi artırmak için (benim için bir hobi haline geldi) Sizden ricam burda cevaplanan ve cevaplanabilecek konularla ilgili başka yerlerde açılan topicler gördüğünüzde buraya yönlendirmeniz. Hem topic kirliliği olmasın hem de bu konu üstlerde yaşasın...

    teşekkürler...


    Saol boyle dusundugune sevindim umarım herkes icin yararlı oluyordur elimden geldigince biseyler yapmaya calısıyorum.Sizde isteklerinizi önerilerinizi yazabilirsiniz...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Turetskiy_Muj

    Nacizhane benim de bir sorum olacak.

    2003 model Benzinli 1.6 16V 73000KM Otomatik Vites Full Megane I var kuzende. Asagidaki dosyada motordan gelen dizel sesini kaydettim. Motor dizel gibi sesli calisiyor. Bilgisayarda hata gozukmedi. Cekis dusuklugu yok. Arac yag da yakmiyor, kacirmiyor da. Sorunu bulamadi ustalar. Bir usta ``Birsey olmaz, boyle gezin`` diyor. Diger bir usta ise ``Silindir kapagi acilacak ve Piston-Sekman takimi falan degisecek`` diyor.

    Motordan anlayan arkadaslardan rica ediyorum. Bu ses onemli bir sorun olusturur mu? Cozumu pahali midir? Ayrica subap ayarlari otomatik. Motorun kendisi ayarliyor.

    Ses kaputun icinden motorun yanindan fan calisirken kaydedildi. Ayni zamanda kaputun disindan havalandirma izgarasinin onunden de kaydedildi. Ses gece cok bariz duyuluyor.

    http://r a p i d share.com/files/11133382/Motor.wav.html



    Bu ses nasıl benzinli bir motordan cıkar ya en onemlisi bunu nasıl servis bulamaz arızasını uzaktan motora bakmadan bir seyler soylemek ne kadar dogru bilimiyorum ama ya ateslemede ya da biyel mekanizmasında sorun olabilir.Bunlar sadece bir tahmin tabi dogruluk payı ne kadar tartısılır ama arac iyi bir gozden gecmeli o kesin.




  • arkadaşlar ya arabaya orjinal spor yay bulamıyorum (malum araba R19) ve şu arabanın lastikle kaporta arasındaki kocaman boşluk canımı sıkıyor (arkadaki yaylar vidalı zaten sıkılacak). Yayları kestirmenin zararlarını da az biraz bildiğim için tereddüt ediyorum. Ne dersiniz ya arkaları sıkıp sadece öndeki yayları 35-40 mm kestirsek patlatır mı amortisörleri? ya da sürtme sorunu yaşar mıyım çok fazla (normal yükte) ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srdrmrngz

    arkadaşlar ya arabaya orjinal spor yay bulamıyorum (malum araba R19) ve şu arabanın lastikle kaporta arasındaki kocaman boşluk canımı sıkıyor (arkadaki yaylar vidalı zaten sıkılacak). Yayları kestirmenin zararlarını da az biraz bildiğim için tereddüt ediyorum. Ne dersiniz ya arkaları sıkıp sadece öndeki yayları 35-40 mm kestirsek patlatır mı amortisörleri? ya da sürtme sorunu yaşar mıyım çok fazla (normal yükte) ?


    Kestiriyosan o risk her zaman var bide her cukuru kasisi bobreklerinde belinde ve bilimum yerinde hissedeceksin bunuda unutma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noss -- 16 Ocak 2007; 14:15:53 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: noss

    quote:

    Orjinalden alıntı: srdrmrngz

    arkadaşlar ya arabaya orjinal spor yay bulamıyorum (malum araba R19) ve şu arabanın lastikle kaporta arasındaki kocaman boşluk canımı sıkıyor (arkadaki yaylar vidalı zaten sıkılacak). Yayları kestirmenin zararlarını da az biraz bildiğim için tereddüt ediyorum. Ne dersiniz ya arkaları sıkıp sadece öndeki yayları 35-40 mm kestirsek patlatır mı amortisörleri? ya da sürtme sorunu yaşar mıyım çok fazla (normal yükte) ?


    Kestiriyosan o risk her zaman var bide her cukuru kasisi bobreklerinde belinde ve bilimum yerinde hissedeceksin bunuda unutma


    Eyvallah noss. Bir soru daha, hani desem ki ben kestireyim yayları ama aynı zamanda amoritsörleri de değiştireyim bu patlama ve sürtme sorununu önlemek için (amortisörlerden çok ses geliyor zaten 6 yıldır değişmedi hiç). Amortisör alırken neye bakmak gerek? Yani orjinal amortisörün yüksüz haldeki durumuyla maksimum yük konumu arasındaki yükseklik farkı falan nerde yazar?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: srdrmrngz


    quote:

    Orjinalden alıntı: noss

    quote:

    Orjinalden alıntı: srdrmrngz

    arkadaşlar ya arabaya orjinal spor yay bulamıyorum (malum araba R19) ve şu arabanın lastikle kaporta arasındaki kocaman boşluk canımı sıkıyor (arkadaki yaylar vidalı zaten sıkılacak). Yayları kestirmenin zararlarını da az biraz bildiğim için tereddüt ediyorum. Ne dersiniz ya arkaları sıkıp sadece öndeki yayları 35-40 mm kestirsek patlatır mı amortisörleri? ya da sürtme sorunu yaşar mıyım çok fazla (normal yükte) ?


    Kestiriyosan o risk her zaman var bide her cukuru kasisi bobreklerinde belinde ve bilimum yerinde hissedeceksin bunuda unutma


    Eyvallah noss. Bir soru daha, hani desem ki ben kestireyim yayları ama aynı zamanda amoritsörleri de değiştireyim bu patlama ve sürtme sorununu önlemek için (amortisörlerden çok ses geliyor zaten 6 yıldır değişmedi hiç). Amortisör alırken neye bakmak gerek? Yani orjinal amortisörün yüksüz haldeki durumuyla maksimum yük konumu arasındaki yükseklik farkı falan nerde yazar?


    Amortisör satan yerler sana yardımcı olur (orjinal almayacaksan) iyi bir marka al tanınmıs markalar var cevap veremiyorum ki sana ne amacla istiyosn amortisoru eger normal kullanıl icin istiyorsan ortalama bir amortisorde yeter sana alırken gerginligine malzemesine boyuna sertligine gore almanda yarar var alırken bide aracına uygunluguna bak mak. ne kadar yuk tasır min ne kadar yukte kullanılmalı gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noss -- 16 Ocak 2007; 14:36:16 >




  • Bir şey daha R9 ve R19 larda aynı süspansiyon ekipmanları mı kullanılıyor bilginiz var mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: srdrmrngz

    Bir şey daha R9 ve R19 larda aynı süspansiyon ekipmanları mı kullanılıyor bilginiz var mı?


    emin degilim ama bildigim aynı suspansiyonu kullanmıyorlar.
  • Çok saol noss kardeşim :) Sana ufak bir sorum daha olcak aslında çok sorum varda ufak ufak soruyumda bi anda yüklenmiyim :)

    Bu arkadaşın arabaya motor modifiyesi belirttiğin üzere fazla gelir en iyisi görünüm bazında modifiye düşünelim.. Tabi motor uzmanısın fakat bu işlerle ilgili olduğun için bileceğini düşünüyorum.. Arkadaşın tekerler 195/65/15 yani 15" jant takılı ve pek hoş durmayan kalın yanaklı ince tabanlı bir teker takılı.. Araca maksimum kaç inç jant takabiliriz tahminince ve teker kalınlığı olarak nekadar yapabiliriz.. Fabrika çıkışı 195 verildiğine göre hesaplayabilirsin sanırım bu arada aks fln olarak herşeyi aynı T4'de de 215 teker fabrika çıkışı veriliyor.. Yani genişlik 235-245 fln sığar mı acaba ve maksimum kaç inç jant takabiliriz.. Tekrar teşekkür ederim :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX

    Çok saol noss kardeşim :) Sana ufak bir sorum daha olcak aslında çok sorum varda ufak ufak soruyumda bi anda yüklenmiyim :)

    Bu arkadaşın arabaya motor modifiyesi belirttiğin üzere fazla gelir en iyisi görünüm bazında modifiye düşünelim.. Tabi motor uzmanısın fakat bu işlerle ilgili olduğun için bileceğini düşünüyorum.. Arkadaşın tekerler 195/65/15 yani 15" jant takılı ve pek hoş durmayan kalın yanaklı ince tabanlı bir teker takılı.. Araca maksimum kaç inç jant takabiliriz tahminince ve teker kalınlığı olarak nekadar yapabiliriz.. Fabrika çıkışı 195 verildiğine göre hesaplayabilirsin sanırım bu arada aks fln olarak herşeyi aynı T4'de de 215 teker fabrika çıkışı veriliyor.. Yani genişlik 235-245 fln sığar mı acaba ve maksimum kaç inç jant takabiliriz.. Tekrar teşekkür ederim :)


    Sorun degil bildigim seyleri soylemeye calısıyorum heps bu ben motor uzmanı filan degilim yok o kadar degil biraz meraklıyım diyelim Jant konusu cok hakim oldugum bir konu olmamakla birlikte 16 kaldırır tahmin ediyrm ama 17 de sorun cıkar mı onu denemek lazım fabrika verilerinde camurluk genislikleri filan yazar ona gore bakabilirsiniz daha fazlasını lastikciler tuningciler benden iyi bilir cünkü bunlar benim asıl konuma girmiyor biraz sunu soyliyim yanlız buyuttugunuz teker buyuklugu hızlanmanızdan calacaktır motorunuza ek bir yük bindirecektir bunu yanında son hızınız bir miktar yükselebilir ve yanakları kuculturseniz daha stabil bir viraj kontrolu saglarsınız ancak her girdiginiz cukurda belniz cukuru hissederayrıca cok ince yanaklı lastik kullanan madifiyeli araclar istanbulun guzel yollarında cogu zaman jantı yamultuyor dikkatli olmak lazım elimden bask bi sey gelirse yardımcı olmaya calısırm.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: noss

    quote:

    Orjinalden alıntı: Turetskiy_Muj

    Nacizhane benim de bir sorum olacak.

    2003 model Benzinli 1.6 16V 73000KM Otomatik Vites Full Megane I var kuzende. Asagidaki dosyada motordan gelen dizel sesini kaydettim. Motor dizel gibi sesli calisiyor. Bilgisayarda hata gozukmedi. Cekis dusuklugu yok. Arac yag da yakmiyor, kacirmiyor da. Sorunu bulamadi ustalar. Bir usta ``Birsey olmaz, boyle gezin`` diyor. Diger bir usta ise ``Silindir kapagi acilacak ve Piston-Sekman takimi falan degisecek`` diyor.

    Motordan anlayan arkadaslardan rica ediyorum. Bu ses onemli bir sorun olusturur mu? Cozumu pahali midir? Ayrica subap ayarlari otomatik. Motorun kendisi ayarliyor.

    Ses kaputun icinden motorun yanindan fan calisirken kaydedildi. Ayni zamanda kaputun disindan havalandirma izgarasinin onunden de kaydedildi. Ses gece cok bariz duyuluyor.

    http://r a p i d share.com/files/11133382/Motor.wav.html





    Bu ses nasıl benzinli bir motordan cıkar ya en onemlisi bunu nasıl servis bulamaz arızasını uzaktan motora bakmadan bir seyler soylemek ne kadar dogru bilimiyorum ama ya ateslemede ya da biyel mekanizmasında sorun olabilir.Bunlar sadece bir tahmin tabi dogruluk payı ne kadar tartısılır ama arac iyi bir gozden gecmeli o kesin.


    Ses subaplardan geliyor. Baska bir yerden degil. Bu kesin. Yetkili servis motoru acmayalim dedi bunun icin. Boyle bin dedi. Hic elletme dedi. Zarari olmazmis. Biz de nasil yapsak bilmiyoruz. Actirsak kotu mu olur falan. Motordan iyi anlayan usta lagzim aslinda. Malesef bu cografyada biraz zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turetskiy_Muj -- 16 Ocak 2007; 21:47:58 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Turetskiy_Muj

    quote:

    Orjinalden alıntı: noss

    quote:

    Orjinalden alıntı: Turetskiy_Muj

    Nacizhane benim de bir sorum olacak.

    2003 model Benzinli 1.6 16V 73000KM Otomatik Vites Full Megane I var kuzende. Asagidaki dosyada motordan gelen dizel sesini kaydettim. Motor dizel gibi sesli calisiyor. Bilgisayarda hata gozukmedi. Cekis dusuklugu yok. Arac yag da yakmiyor, kacirmiyor da. Sorunu bulamadi ustalar. Bir usta ``Birsey olmaz, boyle gezin`` diyor. Diger bir usta ise ``Silindir kapagi acilacak ve Piston-Sekman takimi falan degisecek`` diyor.

    Motordan anlayan arkadaslardan rica ediyorum. Bu ses onemli bir sorun olusturur mu? Cozumu pahali midir? Ayrica subap ayarlari otomatik. Motorun kendisi ayarliyor.

    Ses kaputun icinden motorun yanindan fan calisirken kaydedildi. Ayni zamanda kaputun disindan havalandirma izgarasinin onunden de kaydedildi. Ses gece cok bariz duyuluyor.

    http://r a p i d share.com/files/11133382/Motor.wav.html





    Bu ses nasıl benzinli bir motordan cıkar ya en onemlisi bunu nasıl servis bulamaz arızasını uzaktan motora bakmadan bir seyler soylemek ne kadar dogru bilimiyorum ama ya ateslemede ya da biyel mekanizmasında sorun olabilir.Bunlar sadece bir tahmin tabi dogruluk payı ne kadar tartısılır ama arac iyi bir gozden gecmeli o kesin.


    Ses subaplardan geliyor. Baska bir yerden degil. Bu kesin. Yetkili servis motoru acmayalim dedi bunun icin. Boyle bin dedi. Hic elletme dedi. Zarari olmazmis. Biz de nasil yapsak bilmiyoruz. Actirsak kotu mu olur falan. Motordan iyi anlayan usta lagzim aslinda. Malesef bu cografyada biraz zor.


    Subap benimde aklıma gelidi ama subap sesi bole olmaz pek yada ses kayıt olurken degismis biraz ben yinede subap olduguna emin degilim cünkü bunlar otomatik ayar yapan tip subap iticilerine sahip kaldıki subaptansada bunun subap ömrünü yiyecegini nasıl bilmiyorlar...




  • İyi Akşamlar

    NOSS arkadaşım sorunuma sizin yanıt verbileceğinizi SRDRMNGZ arkadaşım söyledi
    yardımcı olursanız sevinirim.

    Benim 2000 Model Marea SX aracım var. Araçta direksiyon sertleşmesi meydana geldi.
    Sabah ilk çalıştırmada direksiyon normal fakat bir süre yol aldıktan sonra araçta direksiyon sertleşiyor.
    Rot ayarı yaptırdım. Hidrolik yağını ve kayışları değiştirdim.Fakat sorun devam ediyor. Ayrıca sanki sağa turlu dönüş
    yaptığımda sertleşme daha fazla oluyor. Sorun neden kaynaklanır.Tamirciler farklı yorumlar yapıyorlar kafam karıştı
    sizden yardım bekliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: noss

    quote:

    Orjinalden alıntı: srdrmrngz

    Bir şey daha R9 ve R19 larda aynı süspansiyon ekipmanları mı kullanılıyor bilginiz var mı?


    emin degilim ama bildigim aynı suspansiyonu kullanmıyorlar.


    Amortisörler ve ön yaylar vb. farklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TOPTANCI -- 18 Ocak 2007; 20:15:19 >
  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.