Şimdi Ara

TG: MSI ile yeni Türkiye yapılanması ve ürünleri üzerine söyleşi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
9.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teknoloji Gündemi'nin bu bölümünde MSI Halkla ilişkiler uzmanı Gökhan Bodur ile birlikte yeni MSI Türkiye yapılanması ve ürünleri üzerine konuştuk





  • MSI GTX465 GE versiyonunda yaptıkları gibi yurtdışına nazaran düşük kalitede ürünleri bize satmaya kalkışmazlar umarım
  • Ayrıca o laptoptan adam konusurken baksaydı ya nf200 yongasının fiyatına :D Bosuna mı duruyor o laptoplar falan orda. Sen bakaydın bare Mesut abi :D
  • tesekkurler ,cok guzel bir soylesi olmus, msi gibi bilesen konusunda önemli firmalarda Gökhan Bey gibi işini bilen ve dürüst konusan yetkilileri görmek cok sevindirici
  • Gelen konuğunuza keşke şu soruyu sorsaydınız; Madem TR için yeni bir satış planlaması içine girdiniz, avrupa ve amerikada tüm 465 GE'ler unlock olurken, neden TR'ye unlock olmayan modelleri getirdiniz?

    Videoda Cyclone anlatıyor, resim olarak Twin Force 2 GE soğutucusu gösteriliyor.

    Bu arada video flash oynatıcınız çok çok kötü, download hızı aşırı yavaş.




    @St Batuhan

    Değiştir diye bir buton mevcut, hiç görmedin galiba...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No Way Out -- 28 Eylül 2010; 21:19:00 >
  • Servisleri çok can yakacağa benziyor. Ben garanti dahili dolmuş notebook cihazımı servislerine verdim. 1 hafta notebook u açıp bakmadılar. Neredeyse hergün telefonla arayıp arızanın sebebini en azından söylemelerini istedim. Nafile. Artık dayanamadım. 1 hafta sonra cihazı almaya gittim. 5 dk içinde arızanın neden olabileceğini ve ne kadar ücret tutabileceğini söylediler. 1 haftada söyleyemediklerini 5 dk da söylediler. Ben de kızdım ve cihazı oradan aldım. Kadıköy de söyledikleri fiyatın yarısına da yaptırdım.



    2 hafta sonra da iki arkadaşımız MSI alacaktı. Onlara söyledim olayı.. Gittik ve Asus aldık..

    Bir daha MSI mı. Servis düzelirse belki.

    Bunları en azından okursa Gökhan Bey bundan sonra oluşabilecek mağduriyetleri giderir belki..
  • @No Way Out

    Pardon ama normal sayfadan yazınca değiştir hakkına sahip olamıyorsun. Bende ardarda atınca herhalde eskisine ekleme yapar diye deneyeyim dedim ama olmadı

    -----------------------------

    Ayrıca cidden cok sıkıcı ama bilgi bakımından da kaliteli olmus. Adamı ben tanımıyorum ama normalde editörlük falan yaptıgından dolayı tanınan biri olması lazım. Bence en azından o güvenle birlikte surda konusurken heyecansız direk kesin ve NET laflar söyleseydi de konusma daha akıcı ve güzel olsaydı.
  • msı 3 ağrı anakartını kullandım 3 anakartta arıza yaptı nasıl bilmem banamı denk geldi desem ama arkadaşımda onunda başına ağnı şey geldi gerçi o bir de kaldı ürünleri güzel ama servisleri berbat ürüne bakmadan geri gönderiyorlar ben ilk önce servislerini daha ciddi bir yapılandırma içine girmesi gerektiğini düşünüyorum.. biz son kullanıcılar mağdur duruma getirmemelerini ve ürünü gördüğümüz zaman msı mı? asla demememiz gerekiyo umarım kısa zamanda sorunları çözerler..
  • MSI firması, artık Mascom güvencesinde. Bence esas iyi olan bu.

    GTX465 zamanlarında maalesef distribütör sorunları vardı. Ayrıca sadece MSI'da değil, tüm markalarda unlock olabilen kartlar gelmedi, zaten TR piyasası oldukça küçük kalıyor ve satış rakamları çok az.
  • konuya uzak olduğum için yorum yapamayacağım ama gökhanı burda görmekten gurur duydum
  • Teknik açıdan gerçekten bilgilendirici bir sohbet olmuş. Bu arada Fuzion anakart testleri yapacak mısınız? Bu hydra çipsetlerin performansını merak ediyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahcan

    Servisleri çok can yakacağa benziyor. Ben garanti dahili dolmuş notebook cihazımı servislerine verdim. 1 hafta notebook u açıp bakmadılar. Neredeyse hergün telefonla arayıp arızanın sebebini en azından söylemelerini istedim. Nafile. Artık dayanamadım. 1 hafta sonra cihazı almaya gittim. 5 dk içinde arızanın neden olabileceğini ve ne kadar ücret tutabileceğini söylediler. 1 haftada söyleyemediklerini 5 dk da söylediler. Ben de kızdım ve cihazı oradan aldım. Kadıköy de söyledikleri fiyatın yarısına da yaptırdım.



    2 hafta sonra da iki arkadaşımız MSI alacaktı. Onlara söyledim olayı.. Gittik ve Asus aldık..

    Bir daha MSI mı. Servis düzelirse belki.

    Bunları en azından okursa Gökhan Bey bundan sonra oluşabilecek mağduriyetleri giderir belki..

    SİZE BEN DE KATILIYORUM AMA BENİM HATAM ANAKART ALMAKTI ANAKARTIMI TAM 30 İŞ GUNU TUTUP UC DEFA AYNI PROBLEMDEN GITMESINE RAGMEN DEĞİŞTİRMEDİLER TAM 44 BEKLEDIM KARGO SURESI FILAN DERKEN SADECE BIR SERVISE GIDISINDE VE INANMAYAN ARKADASLAR OLURSA MAİLLE ATARIM SERVİS KAGITLARINI DATEGATE E VERMİŞTİM INANIN EVE GELDIGIMDE AYNI PROBLEM DEVAM EDINCE KIRDIM KARTI AMA HALA NEDENSE BIR KEZ DAHA SANS VERMEYI DUSUNUYORUM MASCOM OLURSA ALIRIM AMA DATEGATE OLURSA IMKANSIZ




  • anakartta ve ekran kartında ilk 3deyiz demiş.sıralama asus giga msi şeklinde sanırım
  • @Batuhan
    Açıkçası yazı yazmakla kamera karşısında konuşmak çok farklı şeyler. İnsan bildiğini de unutuyor, kusura bakmayın.

    @No Way Out
    MSI'ın Türkiye ve yurtdışında satılan ürünleri arasında kalite açısından bir fark yok. Hepsi aynı fabrikadan çıkıyor zaten :) Unlock konusunda ise biliyorsun olay NVIDIA'dan gelen yongayla ilgili. Seri numaraları ile ilgili bilgi elime geçer geçmez sana PM atacağım. Ama dediğim gibi Amerika'da satılan MSI'da aynı kalitede Ankara'da satılan da aynı kalitede.

    @faruk-x22 ve Ahcan
    Servis konusunda problem firmadan da kaynaklanıyor olabilir kullanıcıdan da. Önemli olan kullanıcının karşısında ilgilenen birilerinin olması, kullanıcıyı doğru bir şekilde bilgilendirmesi ve problemi insanı yormadan çözmesi. Açıkçası yenilenme sürecindeki önceliklerimizden biri de senin dediğin gibi servis oldu. Şu an Anko Bilgisayar ile çalışıyoruz ve Tayvan'dan başmühendisler eğitim ve servis kalitesini artırmak için devamlı Türkiye'ye gelip gidiyorlar. Şimdiye kadar hep pozitif geri dönüş aldık ama bu daha iyisi olamaz demek değil. Sizden gelen geri dönüşlerle daha da iyi hale getireceğiz. Bu noktada her türlü eleştiriye açık olduğumuzu bilmenizi isteriz ve inanın forumları, yorumları servis müdürümüz dahil hepimiz yakından takip ediyoruz. Baktınız atladık hemen bir alo diyin :) Tüm yorumlarınız ve ilginiz için teşekkür ederiz.

    Gökhan Bodur




  • Çok teşekkürler gerçekten zaten fusion bi anakart ve şu gtx460 cyclone u almayı düşünüyodum bana çok yararlı oldu :)
  • çok güzel söyleşi olmuş, MSI'a başarılar...
  • Gokhan Bodur'u en son Chip dergisinden takip ediyordum izini kaybettim derken burada gördüm. MSI için iyi bir artı olmuş ama yazılarını da özlediğimi söylemek isterim. Hardwaremania'da da göremiyoruz artık..
  • Güzel bir şöyleşi olmuş. Artık MSI ürünlerini mağazalarda görebilmemiz sevindirici. P35 Platinum, P45 Platinum gibi efsane ürünlerini kullanmış biri olarak. Yeni teknolojiler ve geçmiş tecrübeleri bir araya getirerek başarılı ürünlere imza atacaklarına inanıyorum.
  • noluyor yaaa
  • gtx465ler aynı kalitede ama aynı zamanlarda yurt dısında unlock olabilen kartlar satılırken.. (hatta belkide trye gelen kartlardan sonra uretilenleri yurt dısında unlock yapabiliyorlardı..) trdekilerin hicbirisi unlock olmuyor..

    butun dunyadan kart sahiplerinin bulusma noktası olan bir sitede %95+ uzeri bir oranla(yapamayan bir kişide kendi becerememiştir yada turktur neyse ) unlock yapılabilen kart sahibi varken neden trde %100 unlock yapılamayan kart var sorun bu??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LAVMAN -- 29 Eylül 2010; 16:32:49 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.