Kanka'ya aşık olmak..
33 Cevap2386 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
2 Mesaj
28 Eylül 2010; 17:52:03 

merhaba arkadaşlar başlıktanda anlayacağınız üzere kankama yani en yakın arkadaşıma aşık oldum hemde çok felaket şekilde 2-3 yıldır birbirimiz tanıyoruz dershanede başlayan arkadaşlığım üniversitede devam ediyor ama onun bana olan düşünceleri tabiki benimki gibi değil yani kardeş olarak bakıyor bana büyük ihtimal öyle bense tanıştığımızdan beridir aşığım ona ne yapmam gerektiğini bilmiyorum kafam çok karışık saçma olmasına rağmen kendimi içkiye verdim diyebilirim ne gerek varsa onuda bilmiyorum ya neyse duygularımı söylesem bu sefer benimle bir daha hiç konuşmayacak yüzüme bakmayacak diye korkuyorum ama bazende cesaretimi toplayıp gidiyorum yanına ama bir sonuç yok ne yapmam gerekiyor sizlerin düşüncelerinizi almak istedim sakın aklından çıkart demeyin malesef denedim olmuyor.


_____________________________



79 Mesaj
28 Eylül 2010; 17:56:28 

Direk açıl bu gıbı durumlardan zaferle çıkarsın ama %1 kaybetme ıhtımalı varsa bile riske gırme bence koskoca yıla ıhanet etmıs olursun.


_____________________________

1996 sezonu bittiğinde Fb 13 Gs 10 ve Bjk 9 şampiyonluğa sahipti.2013 sezonu bittiğinde ise Fb 18 Gs 19 ve Bjk 13 şampiyonluğa sahip oldu. 17 senede Gs 9 Fb 5 Bjk 2 Bursa 1 Şampiypnluk elde etti. 3 Şampiyonluk geriden gelip 1 fark atan ve bunu 17 senede yapan bir takım. Fatih Terim...


 
2 Mesaj
28 Eylül 2010; 17:58:00 


quote:

Orijinalden alıntı: Mert_Jeksin

Direk açıl bu gıbı durumlardan zaferle çıkarsın ama %1 kaybetme ıhtımalı varsa bile riske gırme bence koskoca yıla ıhanet etmıs olursun.

açıldıktan sonra bir daha yüzüme bakmazsa işte o zman nolur benim halim:)


_____________________________



359 Mesaj
28 Eylül 2010; 18:00:30 

Kankana nasıl aşık oluyon Git açıl bişey olmaz.


_____________________________



 
2 Mesaj
28 Eylül 2010; 18:01:21 


quote:

Orijinalden alıntı: Cafraline

Kankana nasıl aşık oluyon Git açıl bişey olmaz.


olduk işte napalım kalp bu:)


_____________________________



359 Mesaj
28 Eylül 2010; 18:05:27 


quote:

Orijinalden alıntı: oktay91




olduk işte napalım kalp bu:)

Pardon.Öyle yazmak istememiştim moralim bozuk biraz ondan.


_____________________________



561 Mesaj
28 Eylül 2010; 18:19:26 

Büyük ihtimal reddeder dahası onca sene bana o gözle mi baktı acaba diye senden nefret eder.


_____________________________



 
2 Mesaj
28 Eylül 2010; 18:22:54 


quote:

Orijinalden alıntı: GodSmacker

Büyük ihtimal reddeder dahası onca sene bana o gözle mi baktı acaba diye senden nefret eder.


işte bende ondan korkuyorum


_____________________________



450 Mesaj
28 Eylül 2010; 18:50:16 

Arkadaşlıgımız bozulmasın gibi bişey derse yıkılırsın çok kötü durum gerçekten yinede şansın bol olsun..


_____________________________



1690 Mesaj
28 Eylül 2010; 18:52:56 

bizde şu andaki sevgilimle arkadaştık.. bence şansını dene olursa hem dostun hem sevgilin oluyor.. olmasada sana yakınsa senden uzaklaşamaz..


_____________________________

Mal varlığımı yazcaz buraya
Elektronik Ve Haberleşme Mühendisliği Talebesi


1629 Mesaj
28 Eylül 2010; 19:51:23 

şuanki sevgilimle önceden arkadaştık. ya açıl işte dünyanın sonu mu gelicek


_____________________________

16.08.2012 <3

O Şimdi Asker... 93/4


 
26 Mesaj
28 Eylül 2010; 20:20:36 

ilk önce bi azını ara sonra teklif et


_____________________________

Sen beni benim seni sevdigim kadar sev ki ,ben senin beni benim seni sevdigim kadar sevdigini bileyim......


1215 Mesaj
28 Eylül 2010; 20:24:20 

Ben 3 kankama aşık oldum 3üylede imkansızdı çıkmam, hepsine söyledim, hepsi reddetti ama bi şey kaybetmedim. Hatta geçen bi tanesini gördüm arka masama falan oturdu konuşmaya çalıştı ama yüz vermedim


_____________________________



2596 Mesaj
28 Eylül 2010; 20:24:24 


quote:

Orijinalden alıntı: trials_musti

ilk önce bi azını ara sonra teklif et

doğru onun erkek arkdası oldu mu 2 yıllık evrede olduysa neden ayrıldılar arastır kızın nelerden hoslanacagını sen bılmıcende ben mı bılıcem bence et gıtsın kabul etmessede gonlunu alın sankı kan dusmanı mı olacak onu sewdıgını bılınce


_____________________________


    Her maskenin altında karanlık bir yolcu vardır
    Kimisi için Ete Duyulan açlık
    Kimisi için Güce duyulan açlık
    Kimisi içinse Kana duyulan açlıktır karanlık yolcu,
    Bazısı cesurca kabullenir onu dizginler
    Bazısı Görmezden gelir fakat günden güne esiri olur.
    Bazısı ıse artık odur ! onun kendisi olmuştur.


Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
3 gün 18 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
28 Eylül 2010; 21:23:42 

kanka olamaz ya bi erkekle kız eger oda sana yakın dawraniyosa vardir birşeyler


 
2 Mesaj
29 Eylül 2010; 0:41:17 

sağolun varolun ama bi sorunumuz var bi çıktığı var maleseff:( genede söliyimmi:)


_____________________________



1178 Mesaj
29 Eylül 2010; 0:50:43 

Herzaman nefret ettigim ve herzaman soyledigim sey.. Kizla erkek Kanka olamaz kardesim!

Oncelikle sevgilisi varmi iyi bir arastir, belki onun hoslandigi biri vardir..
Egerki var yada yoksa, hic fark etmez bir gun muhakkak acil.. Yuz yuze konusarak !
Gereksiz konusmalardan kacin, seni 3 yildir seviyorum su bu falan bos laflar.. sadece kendini yorarsin.
Acildikdan sonra nefret ediyorum senden bile dese, ici oyle demez.. En az 1 kerede olsa dusunur!
Olmazsa sonuc ortaya, tek tarafli ask olmaz. Konusmya devam etmek istese bile sen konusamiyacaksin zaten utancindan, eskisi gibi hicbir zaman olmuyacak..
Ilk basta kabul etmiyecegide kesin, belki bir sure sonra teklifi tekrar duymak istiyebilir, ozamani geldiginde belli eder. Yada 1 ay sonra kendin o konuyu acmak istediginde konusmak istemedigini soylerle unut bu isi de kendine git..

Sunuda soyluyum, arkadaslik bir yere kadar.. En yakin arkadasimi kaybettim diye uzulme..


Evet ciktigi varmis simdi okudum, ciktigi kisiyi nekadar sevdigini yokla. Gercekten cok seviyorsa hic bulasma, birak icinde kalsin. Ama yok cok sevmiyorum, su su huyu kotu gibi sikayet etmeye basliyorsa patlat bombayi.
unutma 1 kisi 100 kisi ister 1 kisi alir



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aytacfx -- 29 Eylül 2010; 1:52:26 >


_____________________________



561 Mesaj
29 Eylül 2010; 1:22:02 

boşver çıktığı varmış sildim yazıyı görmemiştim...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GodSmacker -- 29 Eylül 2010; 1:23:04 >


_____________________________



1394 Mesaj
29 Eylül 2010; 8:43:28 

Ohooo..O iş yaş..Git başka kız bul kendine..

Demek ki kankaya bile güvenmeyeceksin..


_____________________________



 
2 Mesaj
29 Eylül 2010; 12:43:59 

quote:

Orijinalden alıntı: aytacfx

Herzaman nefret ettigim ve herzaman soyledigim sey.. Kizla erkek Kanka olamaz kardesim!

Oncelikle sevgilisi varmi iyi bir arastir, belki onun hoslandigi biri vardir..
Egerki var yada yoksa, hic fark etmez bir gun muhakkak acil.. Yuz yuze konusarak !
Gereksiz konusmalardan kacin, seni 3 yildir seviyorum su bu falan bos laflar.. sadece kendini yorarsin.
Acildikdan sonra nefret ediyorum senden bile dese, ici oyle demez.. En az 1 kerede olsa dusunur!
Olmazsa sonuc ortaya, tek tarafli ask olmaz. Konusmya devam etmek istese bile sen konusamiyacaksin zaten utancindan, eskisi gibi hicbir zaman olmuyacak..
Ilk basta kabul etmiyecegide kesin, belki bir sure sonra teklifi tekrar duymak istiyebilir, ozamani geldiginde belli eder. Yada 1 ay sonra kendin o konuyu acmak istediginde konusmak istemedigini soylerle unut bu isi de kendine git..

Sunuda soyluyum, arkadaslik bir yere kadar.. En yakin arkadasimi kaybettim diye uzulme..


Evet ciktigi varmis simdi okudum, ciktigi kisiyi nekadar sevdigini yokla. Gercekten cok seviyorsa hic bulasma, birak icinde kalsin. Ama yok cok sevmiyorum, su su huyu kotu gibi sikayet etmeye basliyorsa patlat bombayi.
unutma 1 kisi 100 kisi ister 1 kisi alir


sağol dostum inş dediğin gibi olur ya aslında cıktığının olması o kadar önemli değil sonuçta bütün gün beraberiz dediğin gibi sevgilisinden ayrıldığı zaman benim bişeler yapmam lazım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oktay91 -- 29 Eylül 2010; 12:44:59 >


_____________________________



1827 Mesaj
29 Eylül 2010; 14:21:06 

SAKIN!!! Ben yaptım öyle bi salaklık bütün sınıf cephe aldı bana karşı. Hem kankandan olursun hem dostlarından. Üstüne birde adın çıkar...


_____________________________

Ufuk Üniversitesi - Psikolojik Danışma ve Rehberlik 3


656 Mesaj
29 Eylül 2010; 14:39:28 

Erkek arkadaşı olmasa tamam da, erkek arkadaşı varmış. En azından ayrılmalarını ya da birbirlerinden soğumalarını bekle.


_____________________________



 
2 Mesaj
29 Eylül 2010; 15:49:16 


quote:

Orijinalden alıntı: Dersah.

SAKIN!!! Ben yaptım öyle bi salaklık bütün sınıf cephe aldı bana karşı. Hem kankandan olursun hem dostlarından. Üstüne birde adın çıkar...


valla artık cok gec kalbimden ve aklımdam atmam artık imkansız sınıfın bana karsı cephe alması hiç umrumda olmaz sınıflamı birlikte olucam:) zaten sınıftaki yakın dostlarımın hepsi bu olayı biliyor.


_____________________________



1580 Mesaj
29 Eylül 2010; 16:45:29 

Nası iş bu ya ? Madem seviyorsun neden kanka oluyosun ? Kanka oldukça daha da yakınlaşırsın kendini ona daha da bağlarsın sonucunda . Ama senin yaptığın hoş değil . O kim bilir sana ne gözle bakıyor . Ayıp .


_____________________________

ve elbette ki, sevgilim, elbet,dolaşacaktır elini kolunu sallaya sallaya,dolaşacaktır en şanlı elbisesiyle : işçi tulumuyla bu güzelim memlekette hürriyet. nazım hikmet ran


 
74 Mesaj
29 Eylül 2010; 17:07:25 

Ben de bunu anlamam neden insanlar böyle kankana arkadaşına falan sevdiğini itiraf ettikten sora cephe alır dışlar falan ? 2-3 yıldır tanıyorum diyosun sevgilisinden iyi tanıdığın birinden hoşlanmayacaksın da kimden hoşlanacaksın ? Yakın arkadaştan hoşlanılması gayet doğal bence kimden hoşlansın sokaktan geçen kızlardan falan mı nedir yani anlamam hiç


_____________________________




 
2 Mesaj
29 Eylül 2010; 17:10:09 


quote:

Orijinalden alıntı: Cris..

Nası iş bu ya ? Madem seviyorsun neden kanka oluyosun ? Kanka oldukça daha da yakınlaşırsın kendini ona daha da bağlarsın sonucunda . Ama senin yaptığın hoş değil . O kim bilir sana ne gözle bakıyor . Ayıp .


yaptığım hoş değil mi ne yapmışım ki aşık olmak birine bağlanmak sevmek yasak mı ne ayıbından bahsediyosun sen ya


_____________________________



1580 Mesaj
29 Eylül 2010; 17:39:21 


quote:

Orijinalden alıntı: oktay91




yaptığım hoş değil mi ne yapmışım ki aşık olmak birine bağlanmak sevmek yasak mı ne ayıbından bahsediyosun sen ya


Bir de pişkin pişkin üste çıkmaya çalışıyorsun . Kardeşim sen bu kızla kanka olmaya başlarken de aşıktın bu kıza . Sırf daha yakın olmak için kanka oldun onla . Sırf daha fazla görüp konuşabilmek hatta ve hatta asılmak için . Ee erkek arkadaşına ayıp değil mi ? Kanka ayağına kızı götürmeye çalışıyorsun . Kanka felan olmadan adam gibi aşık ol o zaman . Yeni nesil her b.ka kanka demeye alıştığı için kardeşliğin ismini de kirletmeyin bari .


_____________________________

ve elbette ki, sevgilim, elbet,dolaşacaktır elini kolunu sallaya sallaya,dolaşacaktır en şanlı elbisesiyle : işçi tulumuyla bu güzelim memlekette hürriyet. nazım hikmet ran


 
2 Mesaj
29 Eylül 2010; 20:48:32 


quote:

Orijinalden alıntı: Cris..




Bir de pişkin pişkin üste çıkmaya çalışıyorsun . Kardeşim sen bu kızla kanka olmaya başlarken de aşıktın bu kıza . Sırf daha yakın olmak için kanka oldun onla . Sırf daha fazla görüp konuşabilmek hatta ve hatta asılmak için . Ee erkek arkadaşına ayıp değil mi ? Kanka ayağına kızı götürmeye çalışıyorsun . Kanka felan olmadan adam gibi aşık ol o zaman . Yeni nesil her b.ka kanka demeye alıştığı için kardeşliğin ismini de kirletmeyin bari .



öyle bi konuşuyorsunki sanki tanıştığımızdan beridir sende yanımızdaydın hayretler içinde okudum yazını ama moralimi bozmaya gerek yok zaten konuşmaya karar verdim seni takacak durumumda yok ayrıca nasıl aşık olacağımıda sana soracak değilim neyse üşenmeyip(kalp kırmadan) cevap veren arkdaşlara teşekkür ederim


_____________________________



285 Mesaj
29 Eylül 2010; 20:51:26 

o kızn sevdiği yerinde olsam seni döverdim.ciddiyim sevdiği olan kızlarla uğraşmayın



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi accman -- 29 Eylül 2010; 20:52:00 >


_____________________________

3,2 liter 6 cylinder / 338 horse power @ 7900 rpm /365 N·m torque @ 4900 rpm / 0-100 km/h: 4.6 seconds / top speed 303 km/h
/ length 4491 mm / height 1372 mm / weight 1,549 kg


1827 Mesaj
29 Eylül 2010; 21:01:41 


quote:

Orijinalden alıntı: accman

o kızn sevdiği yerinde olsam seni döverdim.ciddiyim sevdiği olan kızlarla uğraşmayın


He herşey halledildi bir tek sevgilisi olması problem kaldı? Asıl problemimiz "kanka" olmaları...


_____________________________

Ufuk Üniversitesi - Psikolojik Danışma ve Rehberlik 3


285 Mesaj
29 Eylül 2010; 21:31:54 


quote:

Orijinalden alıntı: Dersah.




He herşey halledildi bir tek sevgilisi olması problem kaldı? Asıl problemimiz "kanka" olmaları...

ben çok gördüm 1-2 yıl kanka şimdi sevgili ve hala da sevgili olabilir.ama kızın manitası varsa o ayrı mevzu


_____________________________

3,2 liter 6 cylinder / 338 horse power @ 7900 rpm /365 N·m torque @ 4900 rpm / 0-100 km/h: 4.6 seconds / top speed 303 km/h
/ length 4491 mm / height 1372 mm / weight 1,549 kg


652 Mesaj
29 Eylül 2010; 21:41:40 

Bir kere daha gördük kanka ayağı g.t ayağı.

Kızın sevgiliside kankasısın diye sana güveniyordur Allah bilir


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


79 Mesaj
29 Eylül 2010; 21:44:32 

Ya Aslında bazı arkdaslarda belıtmıs hiç bi kızla erkek kanka olamaz abd de bile bu böledir

Benım de 2 kankam var kız olarak birisi bana aşık ötekındende ben hoşlanıyom


_____________________________

1996 sezonu bittiğinde Fb 13 Gs 10 ve Bjk 9 şampiyonluğa sahipti.2013 sezonu bittiğinde ise Fb 18 Gs 19 ve Bjk 13 şampiyonluğa sahip oldu. 17 senede Gs 9 Fb 5 Bjk 2 Bursa 1 Şampiypnluk elde etti. 3 Şampiyonluk geriden gelip 1 fark atan ve bunu 17 senede yapan bir takım. Fatih Terim...


1827 Mesaj
29 Eylül 2010; 22:18:22 


quote:

Orijinalden alıntı: Mert_Jeksin

Ya Aslında bazı arkdaslarda belıtmıs hiç bi kızla erkek kanka olamaz abd de bile bu böledir

Benım de 2 kankam var kız olarak birisi bana aşık ötekındende ben hoşlanıyom


O bu tarz davrananların karakterleriyle alakalı bir durum. Zamanında bende yaşadım. Ama insanın kız kankası pekâlâ olabilir. Örneğin benim kız kankam var 3 yıllık, kardeşten öte severiz birbirimizi. Böyleleride yok değill.


_____________________________

Ufuk Üniversitesi - Psikolojik Danışma ve Rehberlik 3
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.422