webcam ters gösteriyor
31 Cevap8318 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
152 Mesaj
27 Eylül 2010; 18:39:31 

evet arkadaşlar webcam im ters gösteriyor. asus f3sg240dv kullanıyorum nasıl düzelir?


_____________________________



 
152 Mesaj
27 Eylül 2010; 18:56:02 

arkadaşlar bunun çözümü nedir lütfen söyleyin


_____________________________



46 Mesaj
27 Eylül 2010; 18:56:53 



532 Mesaj
27 Eylül 2010; 18:57:47 

web camı ters tut o.O


_____________________________



 
14 Mesaj
27 Eylül 2010; 18:58:03 

yazıcıyı yan yatır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Eylül 2010; 18:58:59 

Aboo kameranı kötü emellerine kullanırsan böyle olur G.Olsun kameran çarpılmış


2175 Mesaj
27 Eylül 2010; 18:59:49 

webcami insan gözü göremez


_____________________________



 
152 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:06:56 

hocam laptop kullanıyorum


_____________________________



1867 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:08:51 

kablosuz webcam olması lazım


_____________________________



12464 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:09:23 


quote:

Orijinalden alıntı: Bluepower

webcami insan gözü göremez

Zaten kamera diyo..





Hocam ters dediğin ayna etkisiyse webcam ayarlarından ayarlayabilirsin, takla attıysa bilemem ama illa ayarı vardır onun da...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Eylül 2010; 19:10:06 

Yan yatır


532 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:10:46 


quote:

Orijinalden alıntı: muster

hocam laptop kullanıyorum


leptopu yan yatır ozaman


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Eylül 2010; 19:14:56 

konu dışına açarsan bu olur

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Eylül 2010; 19:16:44 


quote:

Orijinalden alıntı: Hols




leptopu yan yatır ozaman

+1

Uzaklaştırılmış
15 gün cezanın,
3 gün 8 sa. 5 dk. kadarı kaldı.
27 Eylül 2010; 19:24:48 

WebCam'i yan yatır


1629 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:26:39 

Bende de aynı sorun vardı webcammax yükledim ayna etkisi o. ordan tekrar o eefkti açınca düzgün gösteriyor i.ŞD


_____________________________

16.08.2012 <3

O Şimdi Asker... 93/4


3533 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:27:05 

anladık webcamin var.


_____________________________



20 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:32:27 

O nası bişe lan :D


_____________________________



3072 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:39:42 

ayni sorun bende de var a6000 serisinden driverlarla olmuyor win 7 de yeni driverda yok oyle idare ediceksin yada harici webcam alicaksin


_____________________________

steam id :wingsaber3 dota 2


2074 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:42:37 

format at geçer


_____________________________



1619 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:43:25 

Asus f serisinin genel sorunu sanırım.

Bende de f3sv 240dr var arada bir ters dönüyor sanırım yüz tanımayla ilgili bir durum söz konusu o yüzden böyle oluyor.Kamera açıkken kameraya yüzünü yaklaştırıp uzaklaşınca biraz maymunluk yapınca düzeliyor.


_____________________________

Kuş gibi uçmaksa özgür olmak , biz ruhumuzu kuş yapar yine uçarız....
İstikbal Göklerdedir Göklerdeki Hava Aracı Senin Elinde....


14133 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:44:21 

Amuda kalk. O zaman düzelir sanırım.


_____________________________



113 Mesaj
27 Eylül 2010; 19:49:13 

teknik servisteyken benimde başıma geldiydi xpde sorun çıkarıyodu ister win7 kur ister araştır bi çözümü vardı unuttum şimdi format felan çekme tekrar xp kuracaksan düzelmez


_____________________________



1018 Mesaj
27 Eylül 2010; 20:05:56 


quote:

Orijinalden alıntı: Code Geass

Yan yatır


bunu yazmak için girdiydim


_____________________________

Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel, is just the freight train coming your way...


137 Mesaj
27 Eylül 2010; 20:56:36 

Laptopun ramini çıkar tak


_____________________________



237 Mesaj
27 Eylül 2010; 20:59:06 

System 32'yi sil olmazsa bi daha konu aç.Tabi açabilirsen.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Eylül 2010; 21:01:51 


quote:

Orijinalden alıntı: ank_yer_6

Amuda kalk. O zaman düzelir sanırım.


tek çözümü bu


1088 Mesaj
27 Eylül 2010; 21:04:28 

ManyCam programını kurarsan istediğin gibi görüntüyle oynayabilirsin, ters ise düzeltebilirsin.


_____________________________



 
1279 Mesaj
27 Eylül 2010; 21:04:38 

işlemciyi değiştir


_____________________________

Böyle cacığa rakı mı dayanır?


74 Mesaj
27 Eylül 2010; 21:05:16 

Bimdenmi aldın ?


_____________________________


ATATÜRKÇÜLER BİRLİĞİ


1254 Mesaj
27 Eylül 2010; 21:40:48 

Kasayı yan yatır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ownl -- 27 Eylül 2010; 21:42:11 >


_____________________________




137 Mesaj
28 Eylül 2010; 0:01:38 

bencede bimden almış gibi


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » webcam ters gösteriyor
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.344