- x
Chrysler Stratus-Cirrus-Breeze kullanıcıları
89 Cevap20150 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
55 Mesaj
27 Eylül 2010; 17:31:44 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar 2 senedir zevkle Chrysler firmasının yapımı olan 1996 model cirrus(stratus-breeze) modelini kullanmaktayım....
Bu süre zarfında aracı alırkenki kabullendiğim eksiklerini tamamlarken çokta farklı tecrübeler vs edindim....
Dolayısıyla donanimhaber çatısı altında bu bilgileri ve tecrübeleri diğer stratus kullanıcıları ile paylaşmak,bilgi alışverişinde bulunmak isterim....

Genel olarak araç teknik özelliklerinden bahsetmek gerekirse

2.5 lt sohc(üstten tek egzantrik) 24 valf mitsubishi 6g73 kodlu motor(167 hp civarı bir güce sahip)....
4 ileri tam otomatik bir otomatik şanzımana sahip.....

ABS Fren sistemi
2 Airbag

İç mekanla ilgili:
Klima
Deri döşemeler
Elektrikli sürücü koltuğu
Radyo-Kasetçalar
Deri direksiyon simidi
Cruise control
Aydınlatmalı makyaj aynası(tek bir kez kullanmamış olmama rağmen tahmin edeceğiniz üzere karşı cins için çok mühim özelliklerden birisi)
Tüm camlar elektrikli
Yine tüm aynalar elektrikli

Lastik ebadı 195/65/15 (heryerde 100-140 tl arasında fiyatlarla bulunmakta)
Gibi özellikleri şu ana kadar aklıma gelenler....

Bu arada aracı almadan önce parçası pahalı,servisi ölüm,bu aletleri adam etmek zordur vs gibi yorumlara aldanmadan aldım ve tüm yaptıklarımla(alırken bildiğim eksikleri dışında herhangi bir enayiliği olmadı bana ki eksiklerini gidermek zaten şarttı)birlikte iki senedir gerçekten konforlu bir euro-american bir araca biniyorum....

Bu arada merak edenler için Lpg dönüşümünü de 2 sene kadar önce yaptırdım(vogas plus) ve halen çok minik sorunlar dışında sıkıntısız kullanmaktayım.....

Tabiiki keyfe keder olarak yapmak istediğim güzel şeyler de yok değil ama orjianlliğini bozmamak için titizlik edip acele etmiyorum....

Aynı aracı kullanan ya da satın almayı düşünen tüm arkadaşlarımın bu başlık altında bilgilerini yazıp paylaşmalarını rica ediyorum...

Yakın zamanda ilgi ve alakaya göre başlığa Foto vs de yüklemek isterim....

local://upfiles/714405/682C346AE5B94320BC3E7B339F159AE5.jpg



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rifart -- 30 Eylül 2010; 23:05:31 >


_____________________________



575 Mesaj
27 Eylül 2010; 23:11:04 

Aslinda genel olarak bi Chrysler baslik olsa dahada güzel olurdu.Ben 6 sene önce Sebring Cabrio ( Stratus´un bir sonraki modeli) kullanmisdim.Baba oldumda satmak zorunda kalmisdim, ama halen aldima hic pisman olmadim araclardan birisi. Ondada 2,0 142 HP Mitsubishi yapimi motor vardi.
Parcasi pahali olup olmadini bilmiyorum, cünki 60000km kullandim hic bozulmadan sattim.
Su anki aracim Sebringin büyük abisi


_____________________________



 
55 Mesaj
28 Eylül 2010; 15:00:57 

Chrysler başlığı olsa iyi olurdu ama konuları daha derli toplu tutmak adına böyle bir başlığı düşündüm aslında....
Sebring cabrio benimde en sevdiğim 5 cabrio araçtan biridir....
Şu anda sanırım 300c kullanmaktasınız(stratusun abisi deseydiniz 300m derdim ama),300 c nin de hemi versiyonunu(5.7 lt 4-8 silindir çalışan motor) bir süre kullanmıştım dolayısıyla o aracada bayağı aşinayım....


_____________________________



 
55 Mesaj
28 Eylül 2010; 15:07:36 

Bu arada mesela aklıma gelen bir ayrıntı:
Bizim stratus ların ses sistemleri hiçde fena sayılmaz standart olarak....
Sebebine gelince normal hoparlörleri beslemek için sağ yolcu koltuğunun altında aracın kendi Anfi si bulunmkta....


_____________________________



575 Mesaj
29 Eylül 2010; 0:32:21 

Malesef HEMI deyil...3,0CRD.
Ses sistemi sanirim Infinity Sound Systemdi.Sebringdede yolcu koltugun altindaydi Anfi.Kendim Frankfurtda ikamet ediyorum.Google Translator kullanirsan, ben bu sitede ayni Nicki tasiyorum....baya bilgi edinebilirsin bu araclar hakkinda.
http://www.stratus-cruisers.de/wbb2/index.php
Eski aracim:

Sebring Cabrio 2,0
-Deri Koltuk
-Infinity Sound System
-Kenwood 7" Multi Medya Navigasyon DVD calar + Playstation2 vs..
- 18" Chrom cant + H&R suspansyon
- Klima+ koltuk isitma vs vs..
0


Bundan 7 sene önce tatile gelmisdim arabamlan....Birtane bile görmemisdim Sebring.Sanirim Türkiyede araba severler halen alman / fransiz araba sevdasinda.



_____________________________



 
55 Mesaj
29 Eylül 2010; 2:25:00 

Evet alman ve fransizlar revaçta...Bunun çeşitli nedenleri var.....
Bu arada sizin araçtan şu anda bulunduğum semtte bile 5 6 tane kadar var....
Size denk gelmemiş olması ilginç...
Infinity sound system benim aracımda yok sanırım....
Emin değilim ama stratuslardan sonra eklenmiş bir sistem sanırım Chrysler araçlara....
Daha fazla katılımla bilgilerimizin çoğalabilmesi dileğiyle....


_____________________________



575 Mesaj
29 Eylül 2010; 14:43:07 

Bildim kadariyla bazi Stratus Cabriolarda var.Belki belirli bir yil sonra kullanilmaya basladi.
O zamanlar Stratus almak istemisdim, ama Cabrionun o icine gömük orta konsolu gördümde, vazgectim.Almanya sartlarina göre müthis arac.Su an fiyatlarida burada baya düsdü, yeni modeller cikinca.
Bizim insanimizda para gani galiba. O kadar extra ve aksesuar olan arac satildi fiyatina göre tutulmuyorsa , hayret.Belki halen amerikan arabasi cok yakiyor düsüncesi var...bilemicem.


_____________________________



7998 Mesaj
29 Eylül 2010; 15:38:22 

Chrysler'in o civarlarda bir "kalite"problemi "HİSSİYATI" oluştu. Aslında araçlarının malzeme kalitesi iyiydi ancak , "üretim" kalitesi biraz düşüktü, yani konsolda kullanılan parçaların arasındaki boşluklar fazlaydı, özellikle bazılarında oynama vs. oluyor.

Birde tabi, "Çok yakar", mantığı var, Chrysler felanda, pek tutmuyor zaten ülkemizde, Mercedes ortaklığından sonra dizel motorlarında gelmesiyle sadece bir "alternatif" olarak düşünüldü, o kadar.

Ama , dizayn olarak hoşuma gidiyor Sebring'ler.

Keşke o yıllarda birde "Esp" sistemi geliştirseydi Chrysler. Mercedes ortaklığından evvel MALESEF böyle bir sistem bulunmuyor. ( 2005 model ve sonrasında geldi yani )

1971 yılında 3 kanal elektronik Abs sistemi kullanan bir firmaya hiç yakışmıyor.



_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


 
55 Mesaj
29 Eylül 2010; 17:05:20 


quote:

Orijinalden alıntı: newmonarch

Chrysler'in o civarlarda bir "kalite"problemi "HİSSİYATI" oluştu. Aslında araçlarının malzeme kalitesi iyiydi ancak , "üretim" kalitesi biraz düşüktü, yani konsolda kullanılan parçaların arasındaki boşluklar fazlaydı, özellikle bazılarında oynama vs. oluyor.

Birde tabi, "Çok yakar", mantığı var, Chrysler felanda, pek tutmuyor zaten ülkemizde, Mercedes ortaklığından sonra dizel motorlarında gelmesiyle sadece bir "alternatif" olarak düşünüldü, o kadar.

Ama , dizayn olarak hoşuma gidiyor Sebring'ler.

Keşke o yıllarda birde "Esp" sistemi geliştirseydi Chrysler. Mercedes ortaklığından evvel MALESEF böyle bir sistem bulunmuyor. ( 2005 model ve sonrasında geldi yani )

1971 yılında 3 kanal elektronik Abs sistemi kullanan bir firmaya hiç yakışmıyor.




300 c zaten E-Class mercedes'in platformu üzerine inşa edilmiş bir araç.....
Yani önden motor,monokok şasi ve arkadan itiş geleneğinin bir yansıması.....
Dizel motoru dışındaki modelleri de zaten yakıt fiyatları dolayısıyla pek ekonomik olma durumunda değiller ancak şu andaki hedef kitle özellikle ikinci elde 12-13 bin liralık araçlar içerisinde stratus(lpg),23-26 aralığındaki araçlar için sebring(yine lpg),Birde yine lpg ile 2.7 lt lik 300c lerde üst sınıfı düşük rakamlarla elde etmenin yolu şeklinde görülüyor.....

Bunun yanında 300m,motor hacmi dolayısıyla yeni model 300 C benzinli modeller vergi ve yakıt dolayısıyla orta halli kullanıcılar için pek de anlamlı olamıyor malesef....

Sonuçta 14.000 tl verip mesela focus gibi bir otomobil yerine yine 14000 tl lik bir stratus....Lpg li olduklarında yakıtta tabii ki bir miktar farkeder ancak aşırı da zorlayıcı bir fark olmaz arada....
Ve yine 24.000 tl 26.000 tl civarı bir modeo yerine sebring 2.4lt tercih edilebilir....
Tabii bunlar sadece alternatifler eğrisi doğrusu tartışılır ancak amerikan bir aracın verdiği konfor hissini kolay kolay aynı değerdeki diğer otomobiller veremiyor(şahsi fikrim)....

Açık olarak yedek parça konusunda bir miktar pahalılar amerikan araçları ancak sunduklarına karşın bence fazladan masraflarını hak etmekteler.....

Yeniler için aynı rekabetçilik pek mümkün olamıyor,sonuçta aynı paraya çok farklı ve güzel araçlar bulunabiliyor ancak ikinci elde chrysler orta sınıf kullanıcı için fena alternatifler sunmuyor düşüncesindeyim....Sıfır chrysler lerde heleki yakıt tercihinde benzini halen tercih etmeleri ve verilen paralara karşın ekonomik araçlar olmamaları onları cazip olmaktan uzaklaştırmakta....

Başlığı diğer modellerle kalabalıklaştrmaktansa stratus cirrus ve breeze kullanıcıları üzerine yoğunlaştırmak taraftarıyım....

Katkılar için teşekkür ediyor,devamlarının gelmesini diliyorum.....


_____________________________



3150 Mesaj
29 Eylül 2010; 22:40:56 

Kazasız,belasız kullanırsınız inşallah.Stratus çok sevdiğim bir araçtır.Forumda kullanıcılarının olması güzel.


_____________________________


DonanımHaber Türküseverler Kulübü


303 Mesaj
30 Eylül 2010; 10:51:03 

Bizimde zamanında 96 model Stratus' umuz vardı. Şu andada Türkiye'de 2.7 Sebring var. Sevdiğim bir markadır Chrysler, araçları gerçekten çok konforlu oluyor ve hızı hissettirmiyor. Cirrus dediğinize göre Kuzey Amerika'dasınız sanırsam.


_____________________________

Mustang GT owner
4.6L - 260HP - 410NM


145 Mesaj
30 Eylül 2010; 13:53:49 

@DonsuzLaz

Türkiyede yaşamadığınız belli sanırım uzun yıllar yurtdışında kaldınız türkiyenin ekonomik yapısını gözardı ederek konuşmalar yapıyorsunuz.


_____________________________

say hello my little friend


575 Mesaj
30 Eylül 2010; 14:58:55 


quote:

Orijinalden alıntı: Littlefriend

@DonsuzLaz

Türkiyede yaşamadığınız belli sanırım uzun yıllar yurtdışında kaldınız türkiyenin ekonomik yapısını gözardı ederek konuşmalar yapıyorsunuz.


Mesajimi dikkatli okuyan, yazinin icerdigi ironiyi bulacakdir.
Türkiyenin ekonomisini gayet iyi biliyorum .


_____________________________



5460 Mesaj
30 Eylül 2010; 17:30:48 

Fotoğrafları merak ettim.


_____________________________

Opel Astra H 1.3 cdti / 2013 Skoda Fabia 1.2/ Sony Alpha A57 / HP DV6 1235 et/Lenovo U310 / İpad Mini Retina wifi 32GB / İPhone 4 16 GB / Nokia Lumia 520 / ASUS MS238H 23" LED/ İbanez GRG 170dx / Philips - LivingColor/


 
55 Mesaj
30 Eylül 2010; 22:49:49 

Hayır aslında türkiye'deyim ancak aracımı ilk sahipleri 1996 da ithal etmişler....
O sene üretim stratuslardan yada breeze lerden bir farkı da yok yapı yada karoser olarak tek fark ızgara ve dikiz aynalarında ki bence cirrus ızgara ve dikiz aynları çok daha karizmatik duruyor ve otomobili bütünlüyor....

quote:

Orijinalden alıntı: zagor_1907

Bizimde zamanında 96 model Stratus' umuz vardı. Şu andada Türkiye'de 2.7 Sebring var. Sevdiğim bir markadır Chrysler, araçları gerçekten çok konforlu oluyor ve hızı hissettirmiyor. Cirrus dediğinize göre Kuzey Amerika'dasınız sanırsam.




_____________________________



 
55 Mesaj
30 Eylül 2010; 23:00:43 

Tüketimle ilgili olarakda bilgi eklemek istedim başlığa....
Normal şartlarda en ağır istanbul trafiğinde 13.5 lt-14 lt civarı benzin tüketimi oluyordu....
Şu anda lpg kullanımında 15.5 lt civarında geziniyorum....
Dolayısıyla tüketimim 30 kr civarında gezinmekte....
Dolayısıyla ortalama bir 1.6 lt benzinli bir otomobilden daha ekonomik bir tüketime sahibim rakamsal olarak.....
Tabi geniş iç hacimle birlikte kalite hissini de yaşamak cabası....
Sadece nikelaj kapı kolları bile malzemeden kaçılmadığını anlamakta yeterli....Halen ilk günkü yumuşaklığında olan göğüş malzemesi içinde aynı hislerim geçerli....
Mesela 14 yaşında olmasına rağmen kadranda en ufak bir kararma dahi olmaması ve neredeyse tüm aksesuarların çok az derecede yıpranmış olması(aynı derecede kullandığımız benzer yaşta diğer marka otomobillere kıyasla) zaten kullanılan malzemelerin kalite ve uzun ömürlülüğünü kanıtlıyor....




_____________________________



 
55 Mesaj
22 Ekim 2010; 18:41:50 

Arkadaşlar,yakın zamanda aracımda yaptığım ve yaptırdığım birtakım tadilatlar oldu....
Diğer kullanıcılar için bilgi olması açısından fiyatları ve nereden aldığımı belirtmek istedim....

Öncelikle aracıma aldıktan sonra 1 sene binip artık zamanı geldi diyerek alırken eksikleri olduğunu bildiğim ön takım yaptırmıştım.....
Fakat kalkışlar ve dönüşten önceki fren esnasında alttakımdan tok diye bir ses geliyordu ve beni illet etmişti son zamanlarda....
2 ustaya gösterdim linklerden vs gelebilir falan dediler,başka bir ustada şanzıman takozun patlak dedi....
Takozun ancak bu denli bi ses yapabileceğini düşündüğüm için Atılgan Ticaretten 75 tl ye şanzıman kulağı(takozu) aldım....
75 tl gibi bir işçiliklede montajı yapıldı....
Aslında hem motoru hemde şanzımanı tutuyor bu takoz arada bir kutu profil var,bir ucu şanzımanda ve kulaklı,diğer ucuda motorda ve yine kulaklı işte benim sorunum şanzıman tarafındakiyleymiş.....
Herneyse bir ton parça sökülmesi gerekiyordu ama nihayet değişimini yaptılar ustalar ve o illet ses yok oldu....Tabii yüksek olan sürüş keyfi ve konforu bu sesin yok olması ile daha da arttı...

İkincisini ise kendim yaptım.....
Öncelikle ön sürücü ve yolcu tarafındaki kapı fitillerimde ve bagajımdaki fitillerde yer yer deformasyonlar kalıcı eziklikler ve yırtılmalar vardı....Hatta sürücü tarafındaki yırtık yüzünden
yağmurlu havalarda ıslak yolda giderkenki tısssssss sesini sürekli işitiyordum....
Öncelikle orjinal parça olarak araştırdım ancak şu anki tedarikçilerde hazır olmadığını öğrendim...Siparişle 15 gün içerisinde getirtilmekteymiş ancak çokta akıllıca paralar olmadığını düşünüp yine Atılgan Ticaretin tavsiyesiyle Kartal oto sanayi ndeki sayan Fitil e gittim....
İlgilenen Arkadaşlar için Sayan Fitil:Kartal oto sanayi sitesi. B-5 blok taki köşebaşı dükkanın yanındaki dükkan....
Buradan orjinalinin birebir aynı olan fitilleri iki ön kapı ve bagaj olmak üzere 90 tl ye satın aldım....
Bagajın montajı çok kolay olduğundan oracıkta montajını yaptık ancak kapılar için bir kilitçinin montaj etmesini önerdi oradaki arkadaş ancak hem hevesli olmam hem de elimin bu tarz işlere oldukça yatkın olmasından dolayı montajı kendim yapmak istedim.....
Kapı eşiğini 3 tane klipsinden ayırıp yerine oturta oturta monte ettiğim fitili tam boyuna göre eşiğin altında kalacak şekilde kestim....
Daha sonrasında da eşiği klipslerine tekrar yerleştirmek sureti ile montajı tamamladım....
Montajı henüz tamamladım ve yol testi yapma imkanım olmadı ancak ilk izlenim kapıların çok daha tok bir sesle kapanmaları oldu....
İleriki zamanda fitille ilgili yol testlerinide sizlerle paylaşacağım....

Şimdilik yazacaklarım bunlar....




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rifart -- 22 Ekim 2010; 19:11:23 >


_____________________________



91 Mesaj
24 Kasım 2010; 13:38:53 

sayın rifart yararlı bu konu için teşekkürler size sorum şu olacak stratusa daha evvel kuzenimin aracı olması sebebiyle bi kaç bindim aracın konforu özellikleri ve tabi,ki duruşuna diyecek yok ancak hala kafamda tam olarak karar veremiyorum bu fiyata alınabilecek araçlar yok değil ve stratuslardan da daha modelli araçlar ancak siz ne dersiniz mesela bi 2000 üstü vectra-pevgeot 406 yada opel omega yerine bu aracı neden tercih etmeliyim artıları neler olur birde yıllık ödediğiniz vergi nedir ortalama şehir içi şehir dışı yakıtı ve en önemlisi parça temini-fiiyatları periyodik bakım masrafları nelerdir yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkürler


_____________________________



 
55 Mesaj
27 Kasım 2010; 1:29:32 

Açıkçası Omega almayı en başında düşündüm ancak amerika gibi bir kaynak varken yedek parça konusunda aksaray'a tıkılıp kalmak açıkçası işime gelmedi....
Triger setim dahil amerikadan geldi,taktım onbinlerce km oldu halen bir sorun yok....Ön takım parçaları vs ufak tefek aksesuarlar vs....
Bunların dışında tabiiki dış görünüm meselesi de varki zaten hiçbirşeye değişilecek birşey değil(sanırım burası birazcık duygusal oldu)....
Ayrıca zor servis edilebilmesi(kaputun altı tıkış tıkış el kol sokacak yer yok) dışında çok uzun ömürlü ve genel olarak sorunsuz dayanıklı bir motora vs şanzımana sahip olması....
Ve bahsettiğiniz modelde eşdeğer fiyata satılan peugeot opel vs den çok daha diri iç mekana ve plastik aksam kalitesine sahip olması nedeniyle stratus....
Yıllık ödediğim vergi şu anda 250x2 gibi bir rakam....
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana....


_____________________________



91 Mesaj
27 Kasım 2010; 12:24:56 

sayın rifart ilginiz için teşekkürler ancak öğrenmek istediğim bi kaç önemli nokta daha var mesela şehir içi ve dışı ne kadar yakar aracınız kimisi tanıtımlarında 25 kurus derken kimisi 35 kurusa kadar çıkmış(lpg ile) şehir içi için ve birde 2.0 seöeneği var ancak kasanın ağır olması dolayısı ile bu motor da hemen hemen aynı yakar gibi geliyor bana bu konuda ne düşünürsünüz? ayrıca parça problemini tr de çözmek yerine amerikadan getirmek tr ye göre dahamı az maliyetli oluyo yoksa parça bulunamadığından mı getirdiniz triger setini...ve bunlar ameikadan gelirken gümrükte ödediğiniz vergiler nasıl veya yokmu bu konularıda açıkğa kavuşturursanız çok makbule geçecek şimdiden çok teşekkürler.


_____________________________



575 Mesaj
27 Kasım 2010; 14:24:58 

Parcalari avrupadanda alabilirsiniz.Tavsiyem ebay.de gibin sitelerde bircok yedek parca bulabilirsiniz.


_____________________________



 
55 Mesaj
29 Kasım 2010; 10:20:34 

Açıkçası çok net olarak şunu söyleyebilirim...Şu anda karma olarak istanbul trafiği bağdat caddesi,libadiye arası günlük yokuşlu parkurda kullanımda ancak 320 kr civarı yakıyorum,uzun yolda da şunu söyleyebilirim....Farklı yakıt fiyatlarına rağmen Bu yaz 4 defa adana ya gidip geldim. 1000 km lik bir yol olarak düşünün en az-en fazla 160-185 tl arası yaktım....
Açıkçası ön takımla ilgili parçalarımı hong kong dan sıfır kargo ücreti ile getirdim ve 150 euro altında kişisel bir ürün olduğundan herhangi bir gümrük işlemi yapılmadı...Conta seti getirdim aynı şekilde amerikadan,işte triger devirdaim seti ıvır zıvır bir ton parça...
Sonuçta amaç amerikan ın keyfini sürmekse bu tarz yurtdışı siparişleriyle bazen tofaş fiyatına yedek parçalar getirtmek mümkün olabiliyor...
Bakım masraflarını sormuşsunuz:Sonuçta bujiniz 100.000 km ömürlü....Eğer başka bir sorun yoksa aracınızda 55 tl lik 10-40 magnatec,20 tl lik hava filtresi ve 13 tl lik yağ filtresi dışında ve bunlara 20 tl lik işçilik dışında bir bakım masrafınızda yok 10.000 km boyunca....
Buradaki asıl mesele bu tarz araçlarda fiyatı belirleyen asıl şey aracın a dan z ye bakıldığında en azından mekanik aksamlarının sorunsuz olması olmalıdır...
Sonuçta motor şanzıman yada süspansiyon sistemindeki mevcut arızalarla otomobil satın aldığınızda bir otomobil parası daha harcamak işten bile değil(burada markadan bağımsız konuşuyorum ancak amerikan araçları için mekanik işçiliğinin de herhangi bir otomobilden biraz daha masraflı olabileceği bir gerçek)
Bunları gözeterek keyifle binecek eksikleri kozmetik dışında olmayan bir otomobil almanızı ve keyfinizi dış görünüşe yatırım yaparak yaşamanızı tavsiye ederim...Sonuçta hem şanzıman hemde motor açısında uzun ömürlü(gerçekten uzun ömürlü amerikada yapılan mesafelerle ülkemizi kıyaslayınca bunun neden gerekli olduğunu anlamak zor değil) dolayısıyla birçok yeni araçtan arıza çıkarma ihtimali daha da düşük diyebilirim....

quote:

Orijinalden alıntı: can mühürdaroğlu

sayın rifart ilginiz için teşekkürler ancak öğrenmek istediğim bi kaç önemli nokta daha var mesela şehir içi ve dışı ne kadar yakar aracınız kimisi tanıtımlarında 25 kurus derken kimisi 35 kurusa kadar çıkmış(lpg ile) şehir içi için ve birde 2.0 seöeneği var ancak kasanın ağır olması dolayısı ile bu motor da hemen hemen aynı yakar gibi geliyor bana bu konuda ne düşünürsünüz? ayrıca parça problemini tr de çözmek yerine amerikadan getirmek tr ye göre dahamı az maliyetli oluyo yoksa parça bulunamadığından mı getirdiniz triger setini...ve bunlar ameikadan gelirken gümrükte ödediğiniz vergiler nasıl veya yokmu bu konularıda açıkğa kavuşturursanız çok makbule geçecek şimdiden çok teşekkürler.



_____________________________



196 Mesaj
5 Aralık 2010; 0:10:36 

öncelıkle böyle bır konu açıp bılgılendırme ıçın teşekkür ederım :) babam ıçın stratus düşünüyoruz.daha doğrusu başka modellerde olurda stratus benımde daha önceden aklımda olan bı model.ınternet sayesınde parça sorunu olmayacağını düşünüyordum sızde onaylamışsınız bunu :) bu fıyata en uygun seçenek sanırım.üstelık babamın amerıkan arabalarına karşı bı sevgısı var bu konforu yaşasın artık dıye düşünüyorum :) bu araçta dıkkat edılecek noktalar neler.kronık sorunları mevcut mu?


_____________________________



 
55 Mesaj
5 Aralık 2010; 10:28:54 

Bu yaşta bir aracın kronik sorunlarından ziyade parçaların miyadından dolayı oluşan sorunlarla karşılaşacaksınız.....Dolayısıyla kronik olarak şu arızayı verdi diyemem(en azından birden fazla aynı arızayı hiç vermedi şu ana kadar)....
Bu fiyata alınabilecek bencede en iyi görünen ve en konforlu araç...Dikkat edilecek nokta şu ki aracın kaporta aksamı temiz diye aldanıp mekaniği göz ardı etmemek....
Özellikle amerikanlarda mekaniğe müdahale edebilmek bazen çok fazla parçanın sökülmesine neden olabiliyor dolayısıyla sonradan çıkacak sürprizleri engellemek adına almadan önce titiz olarak bir american servisine göstermekte fayda var....


_____________________________



196 Mesaj
5 Aralık 2010; 15:14:00 


quote:

Orijinalden alıntı: Rifart

Bu yaşta bir aracın kronik sorunlarından ziyade parçaların miyadından dolayı oluşan sorunlarla karşılaşacaksınız.....Dolayısıyla kronik olarak şu arızayı verdi diyemem(en azından birden fazla aynı arızayı hiç vermedi şu ana kadar)....
Bu fiyata alınabilecek bencede en iyi görünen ve en konforlu araç...Dikkat edilecek nokta şu ki aracın kaporta aksamı temiz diye aldanıp mekaniği göz ardı etmemek....
Özellikle amerikanlarda mekaniğe müdahale edebilmek bazen çok fazla parçanın sökülmesine neden olabiliyor dolayısıyla sonradan çıkacak sürprizleri engellemek adına almadan önce titiz olarak bir american servisine göstermekte fayda var....




çok teşekkürler bılgı ıçın..


_____________________________



238 Mesaj
7 Ocak 2011; 14:33:00 

Merhaba. Ben bu Crysler Strasus araçtan nasipse alacağım bikaç güne kadar. Alacağım araç 2.5 serisi, 99 model. Yalnız km si yüksek; 285000 de. Bu araçların beyni 10-12 senede arıza eriyor diye duydum; Bu konuda bilgisi olan var mı? Ayrıca beyin arızalanırsa maliyeti ne olur? Teşekkürler.


_____________________________

Şehvete esir olan, aleme rezil olur!


 
55 Mesaj
12 Ocak 2011; 15:20:47 

Bu araca özel bir kronik beyin sorunu olduğunu düşünmüyorum....190 dolar civarı bir fiyatı vardı sanırım amerikadan getirtmek isterseniz refurb olarak....
Bunun dışında ECU tamiri de mümkün şu anda ülkemizde....Yani dert edilecek bir olay değil bu,yeterki alacağınız araç temiz olsun....


_____________________________



 
6 Mesaj
15 Şubat 2011; 19:50:34 

bende 2.0 1999 stratus var çok memnunum alacak arkadaşlara tavsiye ederim sürüş keyfi olarak 10 numara bi aaraç.
yalnız uzun yolda sankı bıraz ağır kullanan arkadaşlar varsa yorum yapsınlar lutfen
birde ankarada guvenilir bu araçlardan anlayan ıyı bı usta tavsıye edebilecek varsa çok sevinirim resimleri en kısa zaman da yukluyecem


_____________________________



 
55 Mesaj
16 Şubat 2011; 12:46:42 

quote:

Orijinalden alıntı: ankararüzgarı

bende 2.0 1999 stratus var çok memnunum alacak arkadaşlara tavsiye ederim sürüş keyfi olarak 10 numara bi aaraç.
yalnız uzun yolda sankı bıraz ağır kullanan arkadaşlar varsa yorum yapsınlar lutfen
birde ankarada guvenilir bu araçlardan anlayan ıyı bı usta tavsıye edebilecek varsa çok sevinirim resimleri en kısa zaman da yukluyecem


Aracınızla ilgili daha detaylı bilgileri(çıkmış olabilecek arızalar,çözüm için izlediğiniz yollar,maliyetleri,süreleri,aracınızla ilgili hoşunuza giden yada gitmeyen özellikler,artılar,eksiler) de bir kullanıcı olarak sizden duymak isteriz....

Bu arada 2.0 lt lik makinenin performansı doğal olarak 2.5 'e göre bir miktar az gelebilir...İstanbul da olsaydınız sizin için tavsiye edebileceğim ibr kaç atölye vardı ama ankara da birkaç akrabam dışında kimseleri tanımam :)


_____________________________



 
6 Mesaj
19 Şubat 2011; 14:26:20 


quote:

Orijinalden alıntı: Rifart



Aracınızla ilgili daha detaylı bilgileri(çıkmış olabilecek arızalar,çözüm için izlediğiniz yollar,maliyetleri,süreleri,aracınızla ilgili hoşunuza giden yada gitmeyen özellikler,artılar,eksiler) de bir kullanıcı olarak sizden duymak isteriz....

Bu arada 2.0 lt lik makinenin performansı doğal olarak 2.5 'e göre bir miktar az gelebilir...İstanbul da olsaydınız sizin için tavsiye edebileceğim ibr kaç atölye vardı ama ankara da birkaç akrabam dışında kimseleri tanımam :)


araç 8 aydır bende şu ana kadar radyatore gıre hortum yarıldı onun dışında sanayıye hıç gıtmedim bu ay pedıyodik bakımı var zaten bu araçlar sorunsuz yagını suyunu degistırın kullan derler ya o tıp araç lardan benim araç ta gaz ile ufak bı sorunu var oda gaz ı tam olarak yakmadan çığ olarak atıyo sanırım buda performansı nı ve yakıtı etkılıyo onu da hallettımı tamam dır.. zaten aracın koltuguna oturunca size guven veriyor benim bi araç ta ilk aradığım da budur. benım araç tıptonik ben otamatık ve tıptonık sevmıyorum duz vts olsaymış tadından yenmezmiş- ama 2 inci eli zayıf istediğiniz zamn satamayabilirsiniz

bakımlarını yaptırdıktan sonra harcadığım parayı detaylı bi şekılde yazacam


_____________________________



238 Mesaj
11 Mart 2011; 18:23:57 

Bi kaç hafta önce, 98 model Chrysler Stratus 2.5 LX (Bej Renk) aldım. Tek kelimeyle süüüpppppeeeer! Bi arkadaşım 2000 Model BMW 3.18i aldı, ona da bindim, Stratusla kıyas bile kabul etmez.- Deri döşemeleri kötüydü, sıfırladım, Aracım sıfır gibi şimdi:)-


_____________________________

Şehvete esir olan, aleme rezil olur!


 
55 Mesaj
12 Mart 2011; 21:00:44 

Keyfini alan için zor oluyor tabii amerikan araçlarını bırakması...Birazcık parça tedariği konusunda kabiliyetliyseniz,birazda internet alışverine alışkınsanız bu rakamlara daha keyifli bir otomobil yok gibi birşey....

quote:

Orijinalden alıntı: custi

Bi kaç hafta önce, 98 model Chrysler Stratus 2.5 LX (Bej Renk) aldım. Tek kelimeyle süüüpppppeeeer! Bi arkadaşım 2000 Model BMW 3.18i aldı, ona da bindim, Stratusla kıyas bile kabul etmez.- Deri döşemeleri kötüydü, sıfırladım, Aracım sıfır gibi şimdi:)-



_____________________________



 
6 Mesaj
21 Mart 2011; 17:15:29 

stratusumuzn bakımlarını yaptırdım parçalar sanıldığı kadar çok pahalı değil:

-bujı adet 8 tl 4 tanesi 32 tl
- bujı kablosu 128 tl
- yağ filtresi 9 tl
- hava filtesi 1o tl hepsi orjinal


_____________________________



 
55 Mesaj
21 Mart 2011; 21:09:23 

Anlasildigi kadariyla siz 2.0 lt 4 silindirli olan versiyonu kullanmaktasiniz,keske bakim listesinin yanina aracin teknik ozelliklerini de belirtseydiniz,okuyanlar acisindan da rahatlik olurdu....
Hava filtresi ve yag filtresi nin fiyatlari mopar urunleri icin fazla uygunlar bence,acikcasi amerikan tabir edilen ama mopar olmayan urunlerden kullanilmis gibi geldi fiyatlara bakinca cunku amerikadaki sitelerinde bile bahsi gecen rakamlar kadar uygun degil parca fiyatlari...
Oyle dahi olsa sonucta urunler parcacilari tarafindan onlarca senedir satilmaktalar ve sorunsuz olduklari bilinmekte ve buradan da acik olarak goruluyor ki amerikanlari biraz ilgi biraz da bilgi olmasi durumunda maddi bakimdan cok dokuntu kondisyonda degillerse yurutmek sanildigi kadar zor bir olay degil....
Keyifli surusler...

quote:

Orijinalden alıntı: ankararüzgarı

stratusumuzn bakımlarını yaptırdım parçalar sanıldığı kadar çok pahalı değil:

-bujı adet 8 tl 4 tanesi 32 tl
- bujı kablosu 128 tl
- yağ filtresi 9 tl
- hava filtesi 1o tl hepsi orjinal



_____________________________



 
51 Mesaj
27 Mart 2011; 22:27:22 

Öncelikle konuyu açan arkadaşa teşekkürler...

fiyat, masraf parça herşey bir yana, o koltuğa bir kez oturan vazgeçemez...

bir amerikan aracına 4-5 ay binen kişi bağımlı olur, ikinci arabası da amerikan olur :) mesela bende stratus 2.5 LX var. V6 motor. tabii ki benzini yakacak. aracın boş ağırlığı pekçok aracın ful kapasitesi kadar :D

motor büyüklüğü torku silindir vs derken ancak yakacak tabii. mesela benzinde iken 5.5 saniyede 100km ye çıkan bir aracınız olacaktır. lpg'de bi3 iki saniye gecikiyor :D 14-15 bin liraya aldığınız hiçbir araç aynı saniyede 100km ye çıkamaz diyebilirim.

ben stratusumu değişecek olsam aracımı kesinlikle yine bir amerikanla cherokee Jeep ile değişirim. konfor bağımlı yapıp güvenlik de ön plana çıkıyor çünkü.

gelelim aracın sıkıntılarına:
1- benzin masrafı: aracı yetkili servise götürdüm. otomatik şanzuman aracın ilk çalıştığında 30 saniye çalışması gerekiyor. yağ incelip motora yayıacak, ısı sağlanacak öyle yola çıkılacak. hem motor ömür hem benzin sarfiyatı azalıyor. araç kesinlikle 60 km altında çok yakıyor. aynı şey 90 km üzerinde de geçerli. ama uzun yolda değil. şehir içinde 90 üstü hızdan dur kalk vs iyi benzin yiyor. yoksa kurallara uyarsanız yakıt tüketimi söylendiği gibi 40kr falan da olmuyor. en azından ben lpg de 35kr olduğunu hesapladım.
2-power: direksiyon power biraz sesli çalışıyor. zamanla değişmediği ya da bakımı yapılmadığında olan ve özellikle kış aylarında sıkıntı yapan bu durumu, küçük bir katkı maddesi ile önleyebilirsiniz. kronik hata değildir.
3-parça: söylendiği gibi yedek parça sıkıntısı yok. avrupa ve amerikadan gümrük ödemeden her parçayı getirtebilirsiniz. çıkmacılara ve hurdacılara bakarsanız sağlam ve uygun fiyatta hemen her parça zaten var. sıfırlar için yurtdışı olmaz diyorsanız istanbulda bir tanıdığınız her türlü parçayı gönderir size. e biraz pahalı diyebiliriz doğana şahine göre :)

sorusu olan varsa yardımcı olmaya çalışırım. mesela bugün internetten orjinal conta seti araştırdım onlarca firmada hal-i hazırda conta takımları var. geçen hafta da çıkmacılardan patlatmış olduğum arka ana ve sağ kapı hoparlörleri aldım hemde 50 lira ikisi :D orjinal gibisi yok. araç keyifli sürüşü, konforu, yere oturması ve park alanında duruşu ile bile vazgeçemeyeceğiniz bir araç diyebilirim.


_____________________________

ASUS F3S SERİES LAPTOP CLUB 1 - ayyildizforum.net - pitbulltr.com


 
51 Mesaj
27 Mart 2011; 22:33:32 


quote:

Orijinalden alıntı: ankararüzgarı

bende 2.0 1999 stratus var çok memnunum alacak arkadaşlara tavsiye ederim sürüş keyfi olarak 10 numara bi aaraç.
yalnız uzun yolda sankı bıraz ağır kullanan arkadaşlar varsa yorum yapsınlar lutfen
birde ankarada guvenilir bu araçlardan anlayan ıyı bı usta tavsıye edebilecek varsa çok sevinirim resimleri en kısa zaman da yukluyecem

ben bayramda ankara-adapazarı arasında kullandım. 1saat 5 dakikada boluya vardım. 220 kadranı net gördüm . ortalama hızım da 180 civarı. araç gidiyor. tabii bakımını yaptırdıktan sonra. kesinlikle ağır değil. bujileri mutlaka değiştirin yağı yenileyin hava ve yağ filtresi ayrıca lastikler... eğer bakım sorununuz yoksa, gerçi benim araç 2.5 V6 , gayet performanslı. stratuslarda önemli olan yağ lastik :) öyle fazla şey istemez sizden. lastiğiniz yolu tutarsa, hız lastiği ise, yağınız katı değilse, filtreleriniz açıksa, kesinlikle ağır olması mümkün değil.


_____________________________

ASUS F3S SERİES LAPTOP CLUB 1 - ayyildizforum.net - pitbulltr.com


 
282 Mesaj
20 Nisan 2011; 12:17:36 

bende de 97 model 2.5 lx şuan orjinal 95 bin de stratus var.araba konfor olarak süper audi bmw ayarında diyebilirim hiç eksiği yok. yalnız motoru sanki 100 km den sonra tepki vermiyor pek diğer 2.5lere oranla sanayide ustama söledim hepsi böyle dedi.0-100ü iyidir ama ilerisi daha az tepkili dedi.bende lpg taktırdım 35 kuruş ortalamam var genelde şehiriçi kullanıyorm.siz hangi marka lpg taktırdınız?bide şey sorucam sizin de kapı fitillerinde sorun var mı?benim değişmem gerek 170 lira fiyat verdiler tanesine yuh dedim
quote:

Orijinalden alıntı: xcripto



ben bayramda ankara-adapazarı arasında kullandım. 1saat 5 dakikada boluya vardım. 220 kadranı net gördüm . ortalama hızım da 180 civarı. araç gidiyor. tabii bakımını yaptırdıktan sonra. kesinlikle ağır değil. bujileri mutlaka değiştirin yağı yenileyin hava ve yağ filtresi ayrıca lastikler... eğer bakım sorununuz yoksa, gerçi benim araç 2.5 V6 , gayet performanslı. stratuslarda önemli olan yağ lastik :) öyle fazla şey istemez sizden. lastiğiniz yolu tutarsa, hız lastiği ise, yağınız katı değilse, filtreleriniz açıksa, kesinlikle ağır olması mümkün değil.



_____________________________

my way or the highway!!


 
55 Mesaj
21 Nisan 2011; 9:00:57 

Xcripto,öncelikle araç tercihimizin aynı olduğu kişilerle aynı platformda olmak keyif verici birşey ancak yazınızla ilgili bir yere takıldım desem yeridir...
Birincisi aracım 0-100 km/h hızlanma değeri öyle tahmin ettiğiniz gibi 5.5 saniye falan değil maalesef 4 iler otomatiklerinde 10.1 saniye civarında,5 ileri stick versiyonlarda ise 9.0 saniye olarak geçiyor hızlanma değerleri....Dolayısıyla aynı klasmanda bizim araçları yakalayacak hatta geçecek tonla araç var denilebilir,ayrıca lpg de gecikme meselesine ancak yarım saniye toleransla katılabilirim yani bahsi geçen 2 saniye çok çok muazzam bir süre neden derseniz düzgün map lenmiş lpg de performans kaybınız çook minimal seviyede olacaktır ve o kadar gecikme yaşadığınızı düşünüyorsanız bence bir yakıt haritanızı kontrol ettirin derim...
Bu arada çıkma parçaları nerelerden tedarik ettiğinizi ve nerede ikamet ettiğinizi belirtirseniz daha faydalı olacaktır diğer arkadaşlara da fayda sağlaması açısından....



quote:

Orijinalden alıntı: xcripto

Öncelikle konuyu açan arkadaşa teşekkürler...

fiyat, masraf parça herşey bir yana, o koltuğa bir kez oturan vazgeçemez...

bir amerikan aracına 4-5 ay binen kişi bağımlı olur, ikinci arabası da amerikan olur :) mesela bende stratus 2.5 LX var. V6 motor. tabii ki benzini yakacak. aracın boş ağırlığı pekçok aracın ful kapasitesi kadar :D

motor büyüklüğü torku silindir vs derken ancak yakacak tabii. mesela benzinde iken 5.5 saniyede 100km ye çıkan bir aracınız olacaktır. lpg'de bi3 iki saniye gecikiyor :D 14-15 bin liraya aldığınız hiçbir araç aynı saniyede 100km ye çıkamaz diyebilirim.

ben stratusumu değişecek olsam aracımı kesinlikle yine bir amerikanla cherokee Jeep ile değişirim. konfor bağımlı yapıp güvenlik de ön plana çıkıyor çünkü.

gelelim aracın sıkıntılarına:
1- benzin masrafı: aracı yetkili servise götürdüm. otomatik şanzuman aracın ilk çalıştığında 30 saniye çalışması gerekiyor. yağ incelip motora yayıacak, ısı sağlanacak öyle yola çıkılacak. hem motor ömür hem benzin sarfiyatı azalıyor. araç kesinlikle 60 km altında çok yakıyor. aynı şey 90 km üzerinde de geçerli. ama uzun yolda değil. şehir içinde 90 üstü hızdan dur kalk vs iyi benzin yiyor. yoksa kurallara uyarsanız yakıt tüketimi söylendiği gibi 40kr falan da olmuyor. en azından ben lpg de 35kr olduğunu hesapladım.
2-power: direksiyon power biraz sesli çalışıyor. zamanla değişmediği ya da bakımı yapılmadığında olan ve özellikle kış aylarında sıkıntı yapan bu durumu, küçük bir katkı maddesi ile önleyebilirsiniz. kronik hata değildir.
3-parça: söylendiği gibi yedek parça sıkıntısı yok. avrupa ve amerikadan gümrük ödemeden her parçayı getirtebilirsiniz. çıkmacılara ve hurdacılara bakarsanız sağlam ve uygun fiyatta hemen her parça zaten var. sıfırlar için yurtdışı olmaz diyorsanız istanbulda bir tanıdığınız her türlü parçayı gönderir size. e biraz pahalı diyebiliriz doğana şahine göre :)

sorusu olan varsa yardımcı olmaya çalışırım. mesela bugün internetten orjinal conta seti araştırdım onlarca firmada hal-i hazırda conta takımları var. geçen hafta da çıkmacılardan patlatmış olduğum arka ana ve sağ kapı hoparlörleri aldım hemde 50 lira ikisi :D orjinal gibisi yok. araç keyifli sürüşü, konforu, yere oturması ve park alanında duruşu ile bile vazgeçemeyeceğiniz bir araç diyebilirim.




_____________________________



 
718 Mesaj
10 Mayıs 2011; 13:59:44 

arkadaşlar arabanın özelliklerine bayıldım. ,

şu ilandaki fiyat nasıl acaba?1000 küsür kişi bakmış gerçi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chrysler-bu-temizlikte-bu-fiyata-boyle-bir-arac-48917191/detay/


_____________________________

All daytraders are doomed to fail... Wbuffet


 
55 Mesaj
11 Mayıs 2011; 12:59:22 

Kaza gecmisi yoksa ve mekanik olarak duzgunse alinabilecek bir arac....Ama duzgunse!!!
Uygun fiyata arac alayim derken disi temiz gorulen,3 gun sonra yolda birakacak bir araca yonelmeyin iyice arastirin derim..(Bu arada ilandaki araci bilmiyorum dolayisila iyi kotu yorum yapmam mumkun degil,yorumum geneldir yanlis anlasilma olmasin)...
Sorunlu olan arac alipta isciligi pahaliymis gibi yorumlarla sizleri bu platformda uzulmus olarak gormek istemeyiz
Eger tavsiye isterseniz kaporta icinde mekanik icinde ekspertizinizi duzgun bir sekilde yapabilecek ustalarim var....ozelden yazarsaniz yardimci olmaya calisirim....


_____________________________



 
1 Mesaj
20 Mayıs 2011; 17:58:07 

5 ay önce hayran kalarak 99 model bir stratus lx aldım... ufak tefek sıkıntılar dışında bir sıkıntıda yaşamadım... zaten o paraya alabileceğim bu konfora sahip tek araçta buydu... ama üzülerek söylüyorum ki insanların kafasında oluşan yanlış imaj yüzünden aracımı ihtiyacım olduğu halde satmakta sıkıntı yaşıyorum... ve o kadar can sıkıcıki bir tofoşla kıyaslamaya kalkıyorlar... bu kadar kötü bir imaja sahip olması beni üzdü... doğruluk payı olmadığı halde hemde...


_____________________________



 
18 Mesaj
25 Mayıs 2011; 1:18:05 

dostum satmayi dusundugun arabayla alakali bilgi verebilirmisin bende bu aralar bu arabalar uzerinde yogunlastim...
quote:

5 ay önce hayran kalarak 99 model bir stratus lx aldım... ufak tefek sıkıntılar dışında bir sıkıntıda yaşamadım... zaten o paraya alabileceğim bu konfora sahip tek araçta buydu... ama üzülerek söylüyorum ki insanların kafasında oluşan yanlış imaj yüzünden aracımı ihtiyacım olduğu halde satmakta sıkıntı yaşıyorum... ve o kadar can sıkıcıki bir tofoşla kıyaslamaya kalkıyorlar... bu kadar kötü bir imaja sahip olması beni üzdü... doğruluk payı olmadığı halde hemde...



_____________________________



28 Mesaj
26 Mayıs 2011; 14:34:54 

bu konuyu görünce yüzüm güldü bir anda :) uzun zamandır uğraşıyorum chrysler ile,eşimin babasından miras 17000km'de 96 model sebring jxi 2.5L V6 aracım var araç 97 çıkışlı 98 de vefat sebebiyle garaja çekilmiş ve ben aracı 2009 da garajdan çıkardım fakat o saatten sonra başıma gelmeyen kalmadı aracın motorunda sıkışma varmış çalıştırmışlar bütün piyanolar falan kırılmış neyse toplaması için bi tanıdıga verdik araç orda 1 yıl kadar kaldı vergi borcundan dolayıda trafik sanayide denetleme yaparken benim aracıda alıp götürmüş motoru dışarda bir şekilde ve yağmur görmüş motor üzerinede parçaları çalınmış arabayı ordan çıkardım ümraniyede ömer ustaya götürdüm orda topladık tamamına yakın eksik parçasını amerikadan getirttim,araç artık yürüyor bir kaç eksik parçam kaldı fakat sizden isteyeceğim yardım biliyorsunuz sebring,stratus aynı motor usta bu araçları çok iyi bilmediği için toplarken egr ile ilgili sıkıntı yaşadım hem eksik parçalarım var ve bunlar tam olarak ne bilmiyorum hemde bazı hortumlar boşta duruyor,bana bu aracın motorunun fotosunu gönderebilecek bir arkadaş varsa çok sevinirim fakat biraz detaylı foto istiyorum yani internette araştırdım bir kaç sebring ve stratus fotosu buldum ama yeterli değil.egr problemi oldugu için araba biraz fazla yakmakta gibi geldi bana,ve motorumda biraz sesli çalışıyor acaba bu motorun genelimi böyledir.şimdiden herkese çok teşekkürler.


_____________________________



 
55 Mesaj
26 Mayıs 2011; 16:33:35 

Mopar.com üzerinden tüm parçaların resimlerine ve detaylarına ulaşmanız mümkündür...Denemediyseniz tavsiye ederim....Aracın ve sizin başınıza gelenler üzücü,inşallah sıkıntınız çözülür....


_____________________________



 
51 Mesaj
2 Haziran 2011; 23:57:16 


quote:

Orijinalden alıntı: Rifart

Xcripto,öncelikle araç tercihimizin aynı olduğu kişilerle aynı platformda olmak keyif verici birşey ancak yazınızla ilgili bir yere takıldım desem yeridir...
Birincisi aracım 0-100 km/h hızlanma değeri öyle tahmin ettiğiniz gibi 5.5 saniye falan değil maalesef 4 iler otomatiklerinde 10.1 saniye civarında,5 ileri stick versiyonlarda ise 9.0 saniye olarak geçiyor hızlanma değerleri....Dolayısıyla aynı klasmanda bizim araçları yakalayacak hatta geçecek tonla araç var denilebilir,ayrıca lpg de gecikme meselesine ancak yarım saniye toleransla katılabilirim yani bahsi geçen 2 saniye çok çok muazzam bir süre neden derseniz düzgün map lenmiş lpg de performans kaybınız çook minimal seviyede olacaktır ve o kadar gecikme yaşadığınızı düşünüyorsanız bence bir yakıt haritanızı kontrol ettirin derim...
Bu arada çıkma parçaları nerelerden tedarik ettiğinizi ve nerede ikamet ettiğinizi belirtirseniz daha faydalı olacaktır diğer arkadaşlara da fayda sağlaması açısından....







Sevgili Rifat;
Aracın 0'dan 100km değeri defalarca inanmayan arkadaşların yaptığı kronometre ölçümleri ile sabittir. çok baklava yedik inanmayan dostlardan :) aracı 10 saniyede hızlanan arkadaşlar varsa, lpg dönüşümünü kapatsın ve benzinde birkaç gün kullansın. hava filtresi, yağ ve yağ filtresini de değiştirdikten sonra tekrar denesin. Ancak 2.0L modellerinden bahsetmiyorum, 2.5LX olan arkadaşlar varsa şu aralar moda olduğpu gibi bir yolda kamera eşliğinde çeksinler KM'yi. ben en kısa sğrede bir video yükleyeceğim internete bakalım o zaman zamanlama hakkında ne düşüneceksiniz.

LPG konusuna gelince, 2 ay önce arkadaşların dükkanının yanındaki sızdırmazlık istasyonunda bir sıkıntımız oldu. durup dururken gidip aracı kontrol ettirdim be LPG rekorlarında gevşeme olduğu ve kaçak tespit edildi. araçtaki güç düşüşünün LPG'de bu yüzden olduğunu söylediler. hemen kullandığım markanın servisine giderek projedeki hatlarda kaçak tesbiti yaptırdım Allah'tan yok başka sıkıntı. Araçlarınızı lütfen dğüzenli kontrol ettirin.

Beyin temizliğine dikkat edin unutmadan. araçların beyinleri LPG sonrası inanılmaz dengesizlik gösterebilir. bende olmadı ama 2.0L kullanan bir müşterimiz vardı başı sürekli Beyinle derde girince LPG'yi iptal ettirdi.

veee vole: Aracınızı yetkili servise mutlaka gösterin. ANKARA İST. YOLU. MENGERLER MERCEDES yetkili servis. LPG bakmıyorlar ancak yine de bir danışmanızda fayda var. her türlü ince detayları alabilirsiniz.

araç için çıkma arayanlara en öncelikle önerim ANKARA YILDIZ OTO HURDACILAR ve İVEDİK HURDACILAR. özellikle de insanlığı birinci sınıf olan İVEDİK'te CENGİZ REŞADİ usta. inanın insan evladı :) bana parça satmak bir yana elinde olmayan her türlü parça için de 4 saat benimle ilgilenen ve istanbul dahil her yeri arayan biridir.

Şaşmaz'da ÖZKANLAR AMERİKAN, COŞAN abi, size herşeyi temin eder, VOLKAN USTA herşeyi yerine koyar bitirir. ilgi alaka ve dostlukları müthiş.

kendi göbeğini kesmek isteyen babayiğitlere tavsiyyem eBAY. herşeyi bulursunuz. conta seti, filtreler, farlar, dikiz, yan aynalar, düğmeler, cantlar, teypler, camlar, kadranlar, göstergeler, stoplar, antenler, kullanma klavuzları ve daha aklıma gelmeen her parça.

gümük işleri ve sipariş vermeden bana haber verin tüyoları paylaşayım. ben sürekli lazım olanları getirttiğim için artık kurdu olduk işin. ANKARA içindeki arkadaşlar ayrıca bana ulaşırlarsa her türlü yardımı gösteririrm.

facebook ömer Sağıroğlu
omersagiroglu@hotmail.com


_____________________________

ASUS F3S SERİES LAPTOP CLUB 1 - ayyildizforum.net - pitbulltr.com


 
55 Mesaj
4 Haziran 2011; 2:41:03 

Üstad araçlar performans öncelikli araçlar değiller,dolayısıyla şu hızlanma meselesinin daha fazla uzamasını istemem yalnız şunu söylemekte sakınca yokki aracın 0-100 km hızlanma değerini 5.5 saniye-stock(ellenmemiş modifye edilmemiş)olduğunu iddia ediyorsanız buyrun yalan makinesi tabir edilen cam üzerine yerleştirilen tabiri caizse kara kutularla ölçümlerinizi yaparız...
Ayrıca bahsi geçen lpg de beyin uyumsuzluğu değil,hatalı maplenmiş lpg haritanızın zamanla benzindeki ltft değerlerini bozması hadisesidir,düzgün bir yazılımla ehil ellerde bahsettiğiniz işlemleri yapmaya gerek kalmaz....
Parça tedariğiyle ilgili verdiğiniz adresler için teşekkürler.....Bana da aslında jant göbeklerinden lazım....Evin önünde eksilmekteler....Çalınıyorlar demek içimden gelmiyor ama düştüğüne de inanmak güç....
Saygılar
quote:

Orijinalden alıntı: xcripto




Sevgili Rifat;
Aracın 0'dan 100km değeri defalarca inanmayan arkadaşların yaptığı kronometre ölçümleri ile sabittir. çok baklava yedik inanmayan dostlardan :) aracı 10 saniyede hızlanan arkadaşlar varsa, lpg dönüşümünü kapatsın ve benzinde birkaç gün kullansın. hava filtresi, yağ ve yağ filtresini de değiştirdikten sonra tekrar denesin. Ancak 2.0L modellerinden bahsetmiyorum, 2.5LX olan arkadaşlar varsa şu aralar moda olduğpu gibi bir yolda kamera eşliğinde çeksinler KM'yi. ben en kısa sğrede bir video yükleyeceğim internete bakalım o zaman zamanlama hakkında ne düşüneceksiniz.

LPG konusuna gelince, 2 ay önce arkadaşların dükkanının yanındaki sızdırmazlık istasyonunda bir sıkıntımız oldu. durup dururken gidip aracı kontrol ettirdim be LPG rekorlarında gevşeme olduğu ve kaçak tespit edildi. araçtaki güç düşüşünün LPG'de bu yüzden olduğunu söylediler. hemen kullandığım markanın servisine giderek projedeki hatlarda kaçak tesbiti yaptırdım Allah'tan yok başka sıkıntı. Araçlarınızı lütfen dğüzenli kontrol ettirin.

Beyin temizliğine dikkat edin unutmadan. araçların beyinleri LPG sonrası inanılmaz dengesizlik gösterebilir. bende olmadı ama 2.0L kullanan bir müşterimiz vardı başı sürekli Beyinle derde girince LPG'yi iptal ettirdi.

veee vole: Aracınızı yetkili servise mutlaka gösterin. ANKARA İST. YOLU. MENGERLER MERCEDES yetkili servis. LPG bakmıyorlar ancak yine de bir danışmanızda fayda var. her türlü ince detayları alabilirsiniz.

araç için çıkma arayanlara en öncelikle önerim ANKARA YILDIZ OTO HURDACILAR ve İVEDİK HURDACILAR. özellikle de insanlığı birinci sınıf olan İVEDİK'te CENGİZ REŞADİ usta. inanın insan evladı :) bana parça satmak bir yana elinde olmayan her türlü parça için de 4 saat benimle ilgilenen ve istanbul dahil her yeri arayan biridir.

Şaşmaz'da ÖZKANLAR AMERİKAN, COŞAN abi, size herşeyi temin eder, VOLKAN USTA herşeyi yerine koyar bitirir. ilgi alaka ve dostlukları müthiş.

kendi göbeğini kesmek isteyen babayiğitlere tavsiyyem eBAY. herşeyi bulursunuz. conta seti, filtreler, farlar, dikiz, yan aynalar, düğmeler, cantlar, teypler, camlar, kadranlar, göstergeler, stoplar, antenler, kullanma klavuzları ve daha aklıma gelmeen her parça.

gümük işleri ve sipariş vermeden bana haber verin tüyoları paylaşayım. ben sürekli lazım olanları getirttiğim için artık kurdu olduk işin. ANKARA içindeki arkadaşlar ayrıca bana ulaşırlarsa her türlü yardımı gösteririrm.

facebook ömer Sağıroğlu
omersagiroglu@hotmail.com



_____________________________



238 Mesaj
20 Eylül 2011; 14:45:11 

Arkadaşlar, Elimde Stratus 2.5 Lx için sıfır Distribütör ile krank sensörü var. İhtiyacı olan varsa Bana ulaşabilir. Bu arada Stratus kullanıcılarına önemli bir not iletmek isterim: Araçta akü değişimden kısa bir süre sonra, araç çalışmazsa, anahtar ile kapıları ve bagaj kapısını açıp kapatın, sonra çalıştırın. Bir sorun kalmayacaktır. (Benim başıma geldi de... neyse.


_____________________________

Şehvete esir olan, aleme rezil olur!


238 Mesaj
20 Eylül 2011; 14:56:28 

Bu arada Temiz bir Stratus, 10 numara bir araçtır. Almayı düşünenlere tavsiye ederim. Uzun yolda bayılma değil, jet gibi gider, 200 km ile kendinizi güvende hissedersiniz- benimki öyle yani Lpg ye uyumludur, sıkıntı olmuyor.


_____________________________

Şehvete esir olan, aleme rezil olur!


 
292 Mesaj
2 Ekim 2011; 16:46:37 

Sebringler içinde on numara diyemezmisiniz? Çünkü satın almaya niyetlendim.
Satın almayı tercih etsem 2005 2.7 LX lerden km si 100bin civarında ve yaklaşmış olanları tercih etmek yanlış mı olurdu?
Açıkcası uzun zamandır Omegaları takip ediyorum donanım olarak bana göre dolu araçlar ama fazla elektronik gibi pek güvenemiyorum.
Sebringleri ise ne kullanmışlığım nede binmilşliğim var. Fakat bu tarz araçlar hep rahat, konforlu, motor hacminin büyük olması nedeniyle kendi ağırlığını rahat taşıyan vs. araçlar olarak bilirim.Uzun vadeli kullanım için alma niyetine girebileceğim bir araç tipi.
Konuyu başından itibaren okudum elbette ufak tefek sorunlar çıkacaktır.Bazı araç sahipleri zaten sıkıntılarını dile getirmişler ve bence olabilecek sıkıntılar.
Kullanım olarak ağırlıkta hafta sonları şehir dışına kaçma amaçlı, arada hafta içide bazı akşamlarda kullanacağım için kısa sürede sıkılacağımıda sanmıyorum ve LPG uygulanmamış tercih edeceğim için yakıt problemide bence sorun olmaz.
İnternet sitelerinde satışı bulunan Sebringlere baktımda hep bakımlı ve diri duran araçlar içlerinden seçim yaparken nelere dikat etmek gerekir? İlla ekspertiz raporumu çıkarmak lazım?
Daha fazlasını yazarak mesajımı uzatmak istemiyorum tavsiyelerinizi öğrenmek isterim.Yine yazarım.
Teşekkürler.


_____________________________



 
165 Mesaj
21 Ekim 2011; 1:19:19 

bende uzun arastırmalarım sonucu bu araı 1997 model 2.5 lx 190000 de almayı dusunuyorum. en cok benı dusunduren lpg ıstanbul ıcı tuketımı ne olur son zamlarla


_____________________________

1999 model alfa romeo 156 2.0 excuitive


238 Mesaj
27 Ekim 2011; 1:29:58 

quote:

Orijinalden alıntı: camkolonyasi

bende uzun arastırmalarım sonucu bu araı 1997 model 2.5 lx 190000 de almayı dusunuyorum. en cok benı dusunduren lpg ıstanbul ıcı tuketımı ne olur son zamlarla

Dostum, benim aracıma bi bak istersen:
http://www.sahibinden.c...3-krskm-62209788/detay/


_____________________________

Şehvete esir olan, aleme rezil olur!


 
3 Mesaj
5 Kasım 2011; 20:02:39 

arkadaslar yardım acill.. chrysler stratus 2.5 lx korna ve cakmaklık calışmıyor galiba sigorta attı hangisi olsugunu bulamadım bilen arkadasımızvarsa yardımcı olabilirmi acaba


_____________________________



 
55 Mesaj
6 Kasım 2011; 17:07:52 

Sigorta kutusunun içerisinde yazıyor olması gerekir....Oradan kontrol edilebilir.....Daha da kolayı herhangi bir elektrikçiye giderseniz size 30 sn sonra hangisi olduğunu söyler....Ücret alınası bir hadise de değildir....


_____________________________



 
153 Mesaj
16 Aralık 2011; 13:47:08 

quote:

Orijinalden alıntı: chrysler stratus

arkadaslar yardım acill.. chrysler stratus 2.5 lx korna ve cakmaklık calışmıyor galiba sigorta attı hangisi olsugunu bulamadım bilen arkadasımızvarsa yardımcı olabilirmi acaba


şöför kapısını açtığın zaman çıkarabileceğin bir sigorta kapağı var, orayı aç 8 numaralı 20 amper küçük sigorta. Onu değiştirirsen tamam. sanırsam senin sorunda çakmaklığa takılan cihazlardan biri yapmıştır.


_____________________________



 
3 Mesaj
3 Ocak 2012; 15:02:20 

tesekürler buldum degiştirdim .maksadım bazı seyleri kendim keşfetmek.aküyü bile bulamadıgım bir arc ama süper bir alet



_____________________________



 
3 Mesaj
3 Ocak 2012; 15:05:26 

arkadaslar 25 lx 98 model 190 geçemiyorum bir türlü ve farları iyi göstermiyor xeon taktım o hir göstermedi simdi 100 ampül var sarı zaten xeonlar uzun kısa degil asagı yukarı yapıyordu



_____________________________



 
282 Mesaj
4 Ocak 2012; 20:31:45 

araba yüksek hızlarda başarısız.motorun yapısı böyle sanırım.0-100 fena değil ancak 100 sora işler değişiyor


_____________________________

my way or the highway!!