Şimdi Ara

VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
174
Cevap
0
Favori
21.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TÜRKİYE DE FSI,TFSI VE TSI MONTAJLARINI BAŞARIYLA YAPMAKTAYIZ.İLGİLENEN ARKADAŞLARA DUYURULUR.

    ATILIMOTOGAZ-İSTANBUL-BAYRAMPAŞA

    SAYGILAR...



  • YAPILAN MONTAJLARIN RESİMLERİ..


     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI

    VOLKSWAGEN JETTA 2.0 =FSI=

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI

    VOLKSWAGEN GOLF FSI

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI

    VOLKSWAGEN PASSAT 1.6 2007 =FSI=

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI

    VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 2006 =FSI=

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI


    VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 2007 =FSI=


     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI


    VOLKSWAGEN TOURAN 1.6 2005 =FSI=

     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI

    VOLKSWAGEN TOURAN 1.6 2004 =FSI=


     VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI VOLKSWAGEN FSI,TFSI,TSI MONTAJI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atılımotogaz -- 7 Mart 2011; 12:34:18 >




  • bütün hepsine mi? motor kodu falan değişiyor mu?
  • 2004 İLE 2007 ARASINDA ÜRETİLEN TÜM VOLKSWAGEN FSI ÇIKIŞLI MOTORLARA KÜÇÜK BİR TEST KONTROL İLE LPG MONTAJI YAPIYORUZ.BİZİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN ECU KODU VE MAP DEĞERİDİR...

    SAYGILAR...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERLPG -- 2 Ekim 2010; 0:39:17 >
  • bu araçlarda fsi tfsi tsi olan serilerde yakıt tüketimi %50 ye çekilemiyor diye duydum ve lpg olayı çok sıkıntılı olduğunu duydum bunun hakkında bişey yazmamışsınız merak ettim %50 tasarruf sağlayabiliyormusunuz montajınız sayesinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    2004 İLE 2007 ARASINDA ÜRETİLEN TÜM VOLKSWAGEN FSI ÇIKIŞLI MOTORLARA KÜÇÜK BİR TEST KONTROL İLE LPG MONTAJI YAPIYORUZ.BİZİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN ECU KODU VE MAP DEĞERİDİR...

    SAYGILAR...

    faruksevgili tüm fsi, tsi lere yapılabiliyor dedi ama bir yanlışlık olmasın?
  • O kadar tasarruf diğerlerinde de yok.
  • FARUK BEYİN DE DEDİĞİ GİBİ TÜM FSI,TFSI VE TSI LERE MONTAJ YAPILABİLİYOR,KÜÇÜK BİR TEST SONRASINDA.

    %50 TASARRUF NORMAL SİSTEMLERDE BİLE MÜMKÜN DEĞİL,BUGÜNKÜ LPG VE BENZİN FİYATLARI İLE.

    UZUN YOLDA %40 GARANTİ EDİYORUZ,BUGÜNKÜ FİYATLAR İLE.

    SAYGILAR....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    FARUK BEYİN DE DEDİĞİ GİBİ TÜM FSI,TFSI VE TSI LERE MONTAJ YAPILABİLİYOR,KÜÇÜK BİR TEST SONRASINDA.

    %50 TASARRUF NORMAL SİSTEMLERDE BİLE MÜMKÜN DEĞİL,BUGÜNKÜ LPG VE BENZİN FİYATLARI İLE.

    UZUN YOLDA %40 GARANTİ EDİYORUZ,BUGÜNKÜ FİYATLAR İLE.

    SAYGILAR....

    OK
  • bu araçlara 2.0 motora sahip 2003 sonrası avensisler de dahil midir
  • malesef henüz toyota'nın D4 motorlarına montaj yapılamıyor...
    Yakın zaman da onların dönüşümüne başlanacağını ümid ediyoruz...
  • standart sıralı sistem gibi mi çalışıyor yoksa LPG ile beraber benzin tüketimi de var mı?
  • Kısmen normal sgi sistemelr gibi çalışıyor; yani normal sistemleden farklı olarak yanma odasının hemen üzerinde bulunan benzin enjekörünü soğutma amaçlı araç rolantiye düştüğü vakit belli bir süre sonra benzin enjektörleri devreye giriyor.
    Fakat yüksek devirlerde ve araç seyir halinde iken böyle bir durum söz konusu değil.
    Geçen yıl dönüşümünü yaptığımız bir müşterimizin ölçümüne göre aracı 1.6 FSI Touran (ki motorları aynı zaten) 420km'de 64 TL LPG+16TL benzin tüketiyor yeniz fiyatlarla birlikte bu da km'de 0,19TL'ye tekabül eder.
    Bunlar yapıldı kullanılıyor ve kullananların ölçümleri, fabrika verisi veya tahmini değerler değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Kısmen normal sgi sistemelr gibi çalışıyor; yani normal sistemleden farklı olarak yanma odasının hemen üzerinde bulunan benzin enjekörünü soğutma amaçlı araç rolantiye düştüğü vakit belli bir süre sonra benzin enjektörleri devreye giriyor.
    Fakat yüksek devirlerde ve araç seyir halinde iken böyle bir durum söz konusu değil.
    Geçen yıl dönüşümünü yaptığımız bir müşterimizin ölçümüne göre aracı 1.6 FSI Touran (ki motorları aynı zaten) 420km'de 64 TL LPG+16TL benzin tüketiyor yeniz fiyatlarla birlikte bu da km'de 0,19TL'ye tekabül eder.
    Bunlar yapıldı kullanılıyor ve kullananların ölçümleri, fabrika verisi veya tahmini değerler değil...


    şehir içi mi acaba bu değer?




  • Bende fuarda BRC standındaki görevliye sordum %30 tasarruf sağlıyor dedi.
    Benim tüketimime aylık 100 TL etkiliyor. Vialle LPDi gibi daha köklü çözümleri bekliyorum.
    Vialle temsilcisi Temsadanda ses seda çıkmıyor. Keşke ismi küçük azmi büyük bir firma alsaydı temsilciliğini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuftaner


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Kısmen normal sgi sistemelr gibi çalışıyor; yani normal sistemleden farklı olarak yanma odasının hemen üzerinde bulunan benzin enjekörünü soğutma amaçlı araç rolantiye düştüğü vakit belli bir süre sonra benzin enjektörleri devreye giriyor.
    Fakat yüksek devirlerde ve araç seyir halinde iken böyle bir durum söz konusu değil.
    Geçen yıl dönüşümünü yaptığımız bir müşterimizin ölçümüne göre aracı 1.6 FSI Touran (ki motorları aynı zaten) 420km'de 64 TL LPG+16TL benzin tüketiyor yeniz fiyatlarla birlikte bu da km'de 0,19TL'ye tekabül eder.
    Bunlar yapıldı kullanılıyor ve kullananların ölçümleri, fabrika verisi veya tahmini değerler değil...


    şehir içi mi acaba bu değer?


    Eskişehir - İzmir arası.
    Yola başlamadan önce iki depo fullenip 420km sonra tekrar iki depo fullenerek yapılan en sağlıklı ölçümdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QMATRİS

    Bende fuarda BRC standındaki görevliye sordum %30 tasarruf sağlıyor dedi.
    Benim tüketimime aylık 100 TL etkiliyor. Vialle LPDi gibi daha köklü çözümleri bekliyorum.
    Vialle temsilcisi Temsadanda ses seda çıkmıyor. Keşke ismi küçük azmi büyük bir firma alsaydı temsilciliğini.


    Bu veriler aracın uzun yol şehir içi trafiğini girmesine bağlı olarak değişiyor dolayısıyla tasarruf %30-%40 arası değişmekte.
    İkinci olarak nacizane bir fikrimi paylaşmak istiyorum LPI'nin LPG'den hiçbir farkı yok yakıtın sıvı olarak gelmesi neyi değiştirebilirki? Yaptığım araştırmalardan sonra sistemin de şu anki sistemden pek farkı olmadığını düşünüyorum.
    Tasarruflu sürüşler herkese...
  • Başarılarınızın devamını dilerim
    hayırlı işler...
  • Teşekkürler...
    Bende diğer montajcı arkadaşlarımında FSI motorlarından artık korkmamasını temenni ederim
  • Arada çok fark var.

    Sıralı LPG Sistemleri 3. Kuşak (3rd Generation) LPG sistemleridir. Tanktaki sıvılaştırılmış petrol gazının evaporatörde buharlaştırılıp her silindir için ayrılan kendi münferit enjektörleri ile emme manifoldundan motora sevk edilmesi prensibine ve teknolojisine dayanır.

    VIALLE tarafından geliştirilen LPi ve LPdi ise 4. Kuşak (4th Generation) LPG sistemleridir. Tanktaki sıvılaştırılmış petrol gazı sıvı haldeyken tankta bulunan yüksek basınç pompası aracılığıyla FSU (Fuel Selector Unit) Yakıt Seçme Ünitesine sevk edilmektedir ve oradan da hiçbir işleme tabi tutulmadan motorun üzerindeki kendi (ve benzinde de kullanılan) besleme pompasına aktarılır ve oradan da motorun kendi benzin enjektörleri aracılığı ile silindirlere sevk edilir.

    Yakıtın motora sıvı olarak beslenmesi silindir içinde ani ısı düşmesine ve sıvı haldeki LPG gazının daha fazla oksijen ile bağlanarak motorun gücünü benzine göre bir miktar arttırmasıdır. LPi ve LPdi sistemlerinde benzine ve benzin tankına hiç gerek yoktur, araç ilk çalıştırma dahil tamamen LPG ile çalışır, benzine hiç ihtiyaç duymaz, evaporatör (buharlaştırıcı) olmadığından motorun soğutma suyu sistemine müdahalede bulunulmaz.

    LPi ve LPdi şu anki sistemden çok farklıdır.

    VIALLE gibi bir markanın Türkiye'de kanı kaynayan delikanlı bir şirket tarafından temsil edilmesine kadar da ne yazık ki hiçbir yenilik ve dönüşüm ile karşılaşacağımızı sanmıyorum.

    Saygılarımla,

    Taner Göde


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG
    quote:

    Orijinalden alıntı: QMATRİS
    Bende fuarda BRC standındaki görevliye sordum %30 tasarruf sağlıyor dedi. Benim tüketimime aylık 100 TL etkiliyor. Vialle LPDi gibi daha köklü çözümleri bekliyorum. Vialle temsilcisi Temsadanda ses seda çıkmıyor. Keşke ismi küçük azmi büyük bir firma alsaydı temsilciliğini.

    Bu veriler aracın uzun yol şehir içi trafiğini girmesine bağlı olarak değişiyor dolayısıyla tasarruf %30-%40 arası değişmekte. İkinci olarak nacizane bir fikrimi paylaşmak istiyorum LPI'nin LPG'den hiçbir farkı yok yakıtın sıvı olarak gelmesi neyi değiştirebilirki? Yaptığım araştırmalardan sonra sistemin de şu anki sistemden pek farkı olmadığını düşünüyorum. Tasarruflu sürüşler herkese...





  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.