- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
D-smart Cam Modülü Alacağım?
14 Cevap5127 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar:
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
85 Mesaj
17 Eylül 2010; 13:37:37 

Merhaba beyler,
D-smart Cam Modülü almayı düşünüyorum elimde Goldmaster 76500 cam modül giriş var ama uyumlu mudur?
sitesinde peşin fiyat adı altında Cam modül 149 tl + aile paket 199 tl toplam 348 tl ediyor. bu parayı ödedikten sonra aylık veya bir yıl sonra falan tekrar ödeme yapmıyoruz demi artık istediğimiz uydudan takıp izliyoruz ?



_____________________________



 
1855 Mesaj
3 Ekim 2010; 17:20:57 

Hocam ben kiralama yöntemi ile yıllık 69 tl'ye aldım Cam Modül'ü. 1 yıl Smart Paket hediye oluyor zaten. Smart Paket'te şu kanallar var:

Yeşilçam Smart, Pembe Smart, Movie Smart

Sports Tv

Fashion TV, Dream , Dream Turk, Max Smart, CNN Int.

Discovery Channel, Animal Planet

D-Çocuk


daha sonra ek paket olarak 1 yıllık belgesel "ek" paketini aldım. O da yıllık 89tl. Şu kanallar var:

Discovery World,
Discovery Science,
Discovery Travel and Living,
Da Vinci Learning,
Investigation Discovery



ben digiturk kullanıcısıyım. sadece belgeselleri için kendi alıcımda izlerim diye aldım fakat Sunny 9070 CI alıcımda sorun yaşadım. Ucuza bir tane CVS marka alıcı aldım gayet sorunsuz izleyebiliyorum.. 1 yıl sonunda tekrar uzatabiliyorsun. Fakat istemezsen iade ediyorsun bi bayiye..

bu siteden inceleyebilirsin.. http://cam.dsmart.com.tr/default.aspx

sinema kanallarında altyazı desteği sunmaya başlarsa belki o zaman sinema paketi de alırım ama şimdilik pek cazip gelmiyor onlar..

sen yine de kartı olan bi eş dost tanıdıktan ödünç al kartı bi kendi cihazında dene. benim hatama düşme ..





_____________________________

everybody loves somebody sometime
everybody falls in love somehow


 
518 Mesaj
3 Ekim 2010; 19:35:09 

elimde dsmart modül var arkadaşlar 6 ay boyunca
smart paket vede sinema paketi açıktır ayrıca kanald HD, discovery hd,startvhd,kanald hd açıktır. 30 mart 2011 e kadar isteyen olursa 120 tldir.


_____________________________



6157 Mesaj
17 Ekim 2010; 17:42:58 


quote:

Orijinalden alıntı: siriusblack2051

elimde dsmart modül var arkadaşlar 6 ay boyunca
smart paket vede sinema paketi açıktır ayrıca kanald HD, discovery hd,startvhd,kanald hd açıktır. 30 mart 2011 e kadar isteyen olursa 120 tldir.

Seneligi 150 arkadaşım çok demişin fiyatı futbolsmart olmadıktan sonra bu modülü almanın anlamı yok


_____________________________



12272 Mesaj
17 Ekim 2010; 17:57:07 

Şuan 150 liraya modüllü alırsanız. 12 ay aile paketi +8 hd kalan hediye.


_____________________________


Senin Açtığın Yerde OnYedi Yürek Karanlığa Gömülür


436 Mesaj
30 Ekim 2010; 13:46:55 

bu modül lcd tv'lerdeki modül girişleriyle uyumlu mu?


12272 Mesaj
30 Ekim 2010; 16:32:11 


quote:

Orijinalden alıntı: ahbap

bu modül lcd tv'lerdeki modül girişleriyle uyumlu mu?

Lcd den lcd ye değişir dahili uydu alıcısı olan tvler var mesela ona olabilir.


_____________________________


Senin Açtığın Yerde OnYedi Yürek Karanlığa Gömülür


436 Mesaj
31 Ekim 2010; 0:15:46 


quote:

Orijinalden alıntı: invisible



Lcd den lcd ye değişir dahili uydu alıcısı olan tvler var mesela ona olabilir.


benim tv'de dvb-t ve dvb-c modül uyumlu giriş var imiş, uyar mı acep?


7271 Mesaj
31 Ekim 2010; 12:07:14 

geçen hafta 150liraya 1yıllık aile+hd li modül aldım.ama uydu alıcısında discovery channellı bulamıyorum. eklenmiyorda .diğer discoverylerin hepsi çıkıyo.normal discovery yok.


_____________________________



1137 Mesaj
31 Ekim 2010; 18:37:40 


quote:

Orijinalden alıntı: ahbap




benim tv'de dvb-t ve dvb-c modül uyumlu giriş var imiş, uyar mı acep?


Uymaz dvb-s veya s2 olması lazım ,ama dvb-c tunerle teledünya modülünü kullanabilirsin.


_____________________________



 
1 Mesaj
28 Nisan 2011; 11:57:01 

Merhaba arkadaşlar,

Elimde Samsung LE32C630 LCD televizyon var. Bu televizyonun üzerinde CI kart yuvası bulunmakta.
Bugün d-smart bayisine gittim. Cam modülünü peşin olarak 199 liraya içinde 12 aylık aile paketi ile birlikte verebileceklerini söylediler.

D-SMART' ın CAM Modülünün televizyonum ile uyumlu olup olmadığından emin değilim. Şu an standart bir receiver ile ulusal yayınları ilemekteyim. Evin konumundan ötürü sadece TURKSAT uydusuna bakabiliyorum.

Ne dersiniz?


_____________________________



 
81 Mesaj
28 Nisan 2011; 14:09:16 

Selamlar,

Samsung TV'lerde genellikle karasal ve kablolu yayinlar icin tuner bulunur. Sizinkini de kontrol ettim, o da oyle. Yani DSmart modulunu TV'nize taksaniz bile tv'nin tuneri uydu yayinlari icin uygun degil. Yani kullanamazsiniz. Bu tur tv'lerde sadece Teledunya gibi kablolu yayinlarin CAM modulleri kullanilabiliyor.

Elinizde CI girisi olan bir uydu aliciniz varsa (ki ben bu sekilde kullaniyorum), DSmart modulu ona takip kullanabilirsiniz.


_____________________________



649 Mesaj
28 Nisan 2011; 14:28:48 

Bende modül almayı düşünüyorum bugün bayiye sordum modül+smart paket 199 tl. dedi. Ama ben en az aile paketi almak istiyorun belgeselleri izlemek için. En uygun nerden alabilirim yoksa fiyatlar standartmı. Ayrıca modül girişli cihaz almam lazım bendekilerin hepsi fta. sorunsuz ve uygun hangi cihaz olabilir.


_____________________________



5405 Mesaj
28 Nisan 2011; 16:19:08 

internette 160-170 tl lere 1 yıllık paket hediyeli satış yapan siteler var, hatta alıcıları olmayanlar için, uydu alıcı ile beraber kampanyalı satışta yapıyorlar, aratırsanız bulacaksınız....


_____________________________

Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...



199 Mesaj
4 Şubat 2012; 19:44:51 

Samsung c653 tv m var
CI Mödülü var ve teledünya ya da uyumlu
dvb c
dvb -t uyumlu olduğunu biliyorum

dsmart cam modulu çalışırmı ?

teşekkürler
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.328