Şimdi Ara

Audi A4 1.8 TFSI 120bg Multitronic (değişti!) vs Mercedes C180K 156bg

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
9.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iki tekliften hangisini alırdınız? neden?


    AUDI A4 1.8TFSI 160bg Multitronic

    FİYAT: 43,600Eur
    Renk: Parlak Siyah veya Beyaz Opak

    - Advance paket: Konfor klima plus, X-enon plus far & Otomatik far yükseklik ayarı & Far yıkama sistemi, Akustik park yardım sistemi (arka), iç ışık paketi, Renkli ekran sürücü bilgilendirm sistemi
    -4 kollu, çok fonksiyonlu, deri direksiyon simidi

    Motor Hacmi (cm3) 1798
    Azami Tork (Nm/dd) 250/1500-4500
    Azami Güç (Hp/dd) 160/4500-6200 begin_of_the_skype_highlighting              160/4500-6200      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              160/4500-6200      end_of_the_skype_highlighting
    Azami Hız (km/sa) 218
    0-100 km/sa (sn) 8,6
    Yakıt Tüketimi
    Şehir içi Yakıt tüketimi (l/100 km) 9,4
    Şehir dışı Yakıt tüketimi (l/100 km) 5,9
    OrtalamaYakıt tüketimi (l/100 km) 7,2
    Emisyon Hacmi
    Şehirdışı CO2 emisyon hacmi (g/km) 139
    Ortalama CO2 emisyon hacmi (g/km) 169
    Şehiriçi CO2 emisyon hacmi (g/km) 221
    Yakıt Deposu Hacmi (lt) 65
    Boş ağrlık (kg) 1450
    Bagaj Hacmi / Azami bagaj hacmi (lt) 480

     Audi A4 1.8 TFSI 120bg Multitronic (değişti!) vs Mercedes C180K 156bg

     Audi A4 1.8 TFSI 120bg Multitronic (değişti!) vs Mercedes C180K 156bg


    Mercedes C180 Kompressor 1.6 (FASCINATION)
    Renk: Calcit Beyaz
    Döşeme: Antraist Kumaş/Artico Deri Komb
    FİYAT: 46,000Eur

    Paket içeriği:
    -5ileri otomatik vites
    - Parametrik direksiyon simidi
    -Elektrikli Katlanabilir DIş Aynalar + Işığa Duyarlı
    -Bixenon farlar
    + PANAROMİK AÇILIR CAM TAVAN: EDİT

    Pakete ilave aksesuarlar
    - Panaromik açılır cam tavan

    Motor ve Performans
    Silindir sayısı/düzeni R4
    Silindir Hacmi (cm3) 1597
    Nominal Güç (kw d/d'da) 115 [156]/5200
    Nominal Tork (Nmd d/d'da) 230/2800–4600
    Sıkıştırma Oranı 9.3 : 1
    Hızlanma 0-100 km km/h (sn) 9.5 (9.9)
    Azami Hız Yaklaşık (km/h) 230 (223)
    Güç Aktarımı
    Sürüş Sistemi Arkadan çekişli Arkadan çekişli
    Şanzımanlar 6 ileri manuel şanzıman (5 ileri otomatik Touchshift şanzıman)
    Mekanik Şanzıman Oranları 4,99/2,82/1,78/1,25/1,00/0,82/-/R1 4,54/R2 -
    Otomatik Şanzıman Oranları 3,95/2,42/1,49/1,00/0,83/-/-/R1 3,15/R2 1,93
    Son Dişli Aktarma Oranı 2.87 (3,07)
    Yakıt Tüketimi
    Yakıt Deposu Kapasitesi (Yedek Depo) (lt) 66/8
    Yakıt Tüketimi, şehiriçi (l/100km) 9.5-9.9 (10.1-10.5)
    Yakıt Tüketimi, şehirdışı (l/100km) 5.1-5.7 (5.4-6.0)
    Yakıt Tüketimi, ortalama (l/100km) 6.7-7.3 (7.1-7.7)
    CO2 emisyon oranları (g/km) ortalama yakıt tüketiminde 159-173 (169-183)
    Cd Değeri 0.26
    Emisyon Sınıfı EU4
    Yürüyen Aksam
    Lastik Ebatı (ön) 195/60 R 16 89 V
    Lastik Ebatı (arka) 195/60 R 16 89 V
    Boyut ve Ağırlıklar
    Boş Ağırlık (kg) / Yükleme Kapasitesi [4] 1465/485 (1500/485)
    İzin Verilen Azami Ağırlık (kg) 1970 (1985)
    Tavan Maksimum Yükleme Kapasitesi (kg) 100
    Bagaj kapasitesi 475
    Dönüş çapı (m) 10.8
    Azami Katar Ağırlığı frenli/frensiz (kg) 750/1700


    Audi A4 motor olarak daha güçlü , audi 160bg 1.8T Mercedes 156bg.
    Audi'de 0-100hızlanma 8.6sn otomatikte, mercedeste 9.9sn.
    Audinin yakıt tüketim değerleri Mercedesten daha düşük gözüküyor..
    Ayrıca Audi'de 8ileri otomatik şanzıman var, Mercedeste 5ileri..
    Mercedesin şanzımanı daha eski teknoloji herhalde. Yakıt tüketim değerleri mercedeste manuel'e göre daha yüksek..
    Ama Audide otomatik vitesin yakıt tüketim değerleri manuel ile aynı..
    Ayrıca Audi'nin kasası daha büyük mercedes'e göre. Audi A4 470cm, mercedes C180K 458cm boyunda.
     Audi A4 1.8 TFSI 120bg Multitronic (değişti!) vs Mercedes C180K 156bg


    Siz olsanız hangisini seçerdiniz?

    Bir de 36,900EUr'ya BMW 3.16i benzinli mevcut.
    1596cm3 silindir hacmi
    116bg
    Şehir dışı yakıt: 5.8lt/100km
    şehiriçi: 10.4lt/100km
    ortalama: 7.5lt/100km

    - xenon far yok
    - otomatik katlanan ayna yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbasol1981 -- 21 Eylül 2010; 20:35:16 >







  • Audi a4 alırdım.
    Nedeni aşk.
  • Çok fazla C 180 türediği için
    1.8 motorun vergisine rağmen performansı bariz bir şekilde daha iyi olduğu için
    İç mekan hacminin Mersonun aksine 4 yetişkini rahatlıkla ağırlayabilecek kapasitede olduğu için

    Audi
  • a4 daha mantıklı duruyor.
  • Halkasi yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Halkasi yeter


    yıldız iyi güzelde bu laf biraz sakıncalı duruyor hocam aman diyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tniaskrad -- 17 Eylül 2010; 3:45:40 >
  • ben mercedes alırdım
  • 1.6 vergi avantajı ve dış görüşünüşü nedeniyle Mercedes
  • değerlendirme ortada tabiki a4
  • Mercedes'in üstündeki motor pek optimize değil, şöyle;
    Pazarımıza uygun olması için stroku düşürülmüş 1.8 motor olduğu için Audi kadar başarılı olacağını düşünmüyorum.
    O yüzden delikleri yeter diyorum.
  • a4
  • Fabrika verisi yakıt tüketim degerlerinden çok, kullanıcıların ölçtüğü değerlere bakınız.

    C serisi tercih edilcekse, 1.8 lt turbo 204 beygirlik cgi motorlu versiyona bakın.
  • a4'ü yolda görmeniz lazım.ben gördüm araba resmen yol benim diyor :)
  • Ben su kosullarda a4 derdim..Tek eksisi yıllık vergisi gibi gözüküyor..oda sorun değilse kesinlikle a4..Bide 3 kollu direksiyon cok daha güzel duruyor a4 te bence..
  • A4 yerine A5 Sportback tercih ederdim.
    Bu ikisi arasından ise Mercedes.Panoromik cam tavanı yeter
  • bence bu tarz yorumları yapmak için o motorun geliştirilmesinde pay sahibi olmak lazım, 1.6 dan 156 bg alınan bir motora optimize değil demek biraz iddialı olmuş.

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Mercedes'in üstündeki motor pek optimize değil, şöyle;
    Pazarımıza uygun olması için stroku düşürülmüş 1.8 motor olduğu için Audi kadar başarılı olacağını düşünmüyorum.
    O yüzden delikleri yeter diyorum.




  • ben kendime alsam mercedes alırdım ama audi daha mantıklı..
    sebebi ise mercedes daha ağır bu yüzden audi daha atak, içi daha geniş, kasa yeni değişti vs.mercedes ise dış görünüş daha güzel ve benim için en önemli şey de o
    sonuç: yıldızı yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosbaga_tosbaga
    bence bu tarz yorumları yapmak için o motorun geliştirilmesinde pay sahibi olmak lazım, 1.6 dan 156 bg alınan bir motora optimize değil demek biraz iddialı olmuş.


    Benden daha iddaa 'lı bir söz o zaman. Mercedes C180K 'nın 1,6litre 156HP 'lik motoru berbat. Aracı gazlamak istediğinizde şase yerinden kıpırdamıyor. 5 ileri 1995 yılından kalma tork konvertörlü otomatik vitesi tarihi eser, müzeye kaldırılmaya hazır. Bunların haricinde o gitmeyen motorla şehir içersinde 14-15litre yakarsınız ki kafanızı duvarlara vurmamak mümkün değil. Bu söylediklerimin hepsi tecrübeyle sabittir.

    Audi A4 TFSI motoru 2.0litre EA888 kodlu motorunun hacmi küçültülmüş versiyonu kullanıyor. Bahsi geçen bu motor 2008 senesinde piyasaya sürüldü. Hem performans hem de yakıt tüketimi açısından sizi tatmin eder (Şehiriçi yakıt tüketimi ortalama 10litre). Multitronic olarak isimlendirilen double clutch 7 ileri otomatik vitesiyle size konforlu ve sarsıntısız bir yolculuk sağlar. Yüksek viteste yakıt tüketimi 6-7litre civarında.

    Mercedes C180K 'nın iç trim ve malzemesi tamamıyla döküntü. Gösterge paneli, ortadaki LCD (kocaman pixelli) kesinlikle Mercedes 'e yakışmıyor, felaket kalitesiz.

    Bunlara baktığınızda gözü kapalı Audi A4, düşünmeyin dahi.




  • Açık ara A4 bence de.

    Motoru ve otomatik vitesinin başarısı da bunu kanatlayan nitelikte.
  • c180k çok yakiyi diyiler yiğen.gerçi o kadar para varsa sende yakıt sorun değil.al mercedesi bak keyfine.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.